ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
isssmailak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
182
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2023 00:57
Son Ziyaret:
24 Haziran 2026 17:16
Toplam Mesaj:
87 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Akbıyık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail Akbıyık
SON 10 MESAJI
30 Litre Betta Akvaryumum
İki anubias koy kaya ya da köklere sabitleyip hem geniş yapraklarında dinlenir uyur güzel gider bakım derdide olmaz
İki anubias koy kaya ya da köklere sabitleyip hem geniş yapraklarında dinlenir uyur güzel gider bakım derdide olmaz
Lowtechten Highteche Geçiş 35x35x35 Nano
[QUOTE=Cyber_Scout]Tercihen;
Derece ve co² göstergesini sadece sizin göreceğiniz bir noktaya konumlandırmanız daha da güzel olmaz mı?[/QUOTE]
Estetik açıdan daha iyi olur değerlendiricem bu önerinizi. Teşekkür ediyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]Tercihen;
Derece ve co² göstergesini sadece sizin göreceğiniz bir noktaya konumlandırmanız daha da güzel olmaz mı?[/QUOTE]
Estetik açıdan daha iyi olur değerlendiricem bu önerinizi. Teşekkür ediyorum.
Lowtechten Highteche Geçiş 35x35x35 Nano
Güncel durumda bu şekilde gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512501.jpg[/IMG]
Güncel durumda bu şekilde gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512501.jpg[/IMG]
Lowtechten Highteche Geçiş 35x35x35 Nano
[QUOTE=Kturan06]Güzel bir akvaryum olmuş özelliklede hagen denilen kumla bitkilerin formunu beğendim kapsül gübre vs destekledinizmi tabanı[/QUOTE]
Evet kapsül gübre ektim 7,5 -10 cm aralıklarla. Ayrıca 2 günde 1 bir fıs olacak şekilde nixa gold sıvı gübre kullanıyorum.
[QUOTE=Kturan06]Güzel bir akvaryum olmuş özelliklede hagen denilen kumla bitkilerin formunu beğendim kapsül gübre vs destekledinizmi tabanı[/QUOTE]
Evet kapsül gübre ektim 7,5 -10 cm aralıklarla. Ayrıca 2 günde 1 bir fıs olacak şekilde nixa gold sıvı gübre kullanıyorum.
Balık Beslemeyi Düşünüyorum. Neler Almalıyım.
Bulunduğunuz ilçede camcılara yaptırmak tabiki ucuza gelir ama işçiliği iyi olması sağlamlık ve görsellik açısından önemli. Tecrübeli biri yaparsa sıkıntı çıkmaz. Küçük bir akvaryumda olsa silikon işçiliği görsel olarak önemli. Araştırmanız iyi olur. Betta besleyecekseniz o hacim için seçtiğiniz filtre yerine h100 alsanız daha iyi olur. Debi yüksek olur diye endişelenmeyin kısma imkanınız oluyor. Isıtıcıda 50w yeterli olacaktır. Kum için, zemin bitkisi ve hightech bitki düşünmüyorsanız zevkinize göre dere kumu ya da siyah bazalt kumlar yeterli olur. Yine zevkinize göre kaya için seiryu stone veya landscape kaya alabilirsiniz. Akvaryumun üstü açık olacaksa beta beslerken su üstü bitkisi çok iyi olur hem betaya gölge olur hemde sıçrama ihtimalini azaltır.
Bulunduğunuz ilçede camcılara yaptırmak tabiki ucuza gelir ama işçiliği iyi olması sağlamlık ve görsellik açısından önemli. Tecrübeli biri yaparsa sıkıntı çıkmaz. Küçük bir akvaryumda olsa silikon işçiliği görsel olarak önemli. Araştırmanız iyi olur. Betta besleyecekseniz o hacim için seçtiğiniz filtre yerine h100 alsanız daha iyi olur. Debi yüksek olur diye endişelenmeyin kısma imkanınız oluyor. Isıtıcıda 50w yeterli olacaktır. Kum için, zemin bitkisi ve hightech bitki düşünmüyorsanız zevkinize göre dere kumu ya da siyah bazalt kumlar yeterli olur. Yine zevkinize göre kaya için seiryu stone veya landscape kaya alabilirsiniz. Akvaryumun üstü açık olacaksa beta beslerken su üstü bitkisi çok iyi olur hem betaya gölge olur hemde sıçrama ihtimalini azaltır.
Balık Beslemeyi Düşünüyorum. Neler Almalıyım.
Hangi şehirdesiniz bulunduğunuz şehre göre daha uyguna akvaryum alacağınız yerler olabilir.
Hangi şehirdesiniz bulunduğunuz şehre göre daha uyguna akvaryum alacağınız yerler olabilir.
35x35x35 Low Tech Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=CoryCory]Bitkilerin kızarmasının demir ile bir alakası yok eski uyduruk bilgiler. Bir yazıyı okurken 2000 öncesi ve sonrası diye ayırmanızı tavsiye ederim hobi komple değişti çünki. Bitkiler yüksek besin ve ışık olan ortamda fotosentez yapmaya zorlandıklarında bir süre sonra fotosentez yapmamak için kızarmaya başlıyorlar. Aslında bitkileri kızartmak onları strese sokmak anlamına geliyor. Bunuda yapmanın en kolay yolu anormal yüksek ışık. Su sertliği ile alakalı konuşanlarda var ama alakası yok, su üstü bitkileride yüksek ışıkta kızarma eğilimi gösteriyor. Bitkilerin doğal bir savunma mekanizması bu. Sizin konunuza gelirsek eğer rotalanız tam blood red değilse zaten kızarması gerektiği kadar kızarmış. Budamaya devam edin co2 yi bir miktar daha fazla verip strese sokmayı deneyin. Fakat yaptığınız şey sağlıklı bir şey değil onuda bilin [:)))][/QUOTE]
O zaman sağlıklı giden süreci hiç bozmadan devam ediyim. Çünkü mevcut bitki sağlığımdan ve görüntüden memnunum. Ekstra bir yosun vb. aksiliklerle uğraşmak istemiyorum.
[QUOTE=CoryCory]Bitkilerin kızarmasının demir ile bir alakası yok eski uyduruk bilgiler. Bir yazıyı okurken 2000 öncesi ve sonrası diye ayırmanızı tavsiye ederim hobi komple değişti çünki. Bitkiler yüksek besin ve ışık olan ortamda fotosentez yapmaya zorlandıklarında bir süre sonra fotosentez yapmamak için kızarmaya başlıyorlar. Aslında bitkileri kızartmak onları strese sokmak anlamına geliyor. Bunuda yapmanın en kolay yolu anormal yüksek ışık. Su sertliği ile alakalı konuşanlarda var ama alakası yok, su üstü bitkileride yüksek ışıkta kızarma eğilimi gösteriyor. Bitkilerin doğal bir savunma mekanizması bu. Sizin konunuza gelirsek eğer rotalanız tam blood red değilse zaten kızarması gerektiği kadar kızarmış. Budamaya devam edin co2 yi bir miktar daha fazla verip strese sokmayı deneyin. Fakat yaptığınız şey sağlıklı bir şey değil onuda bilin [:)))][/QUOTE]
O zaman sağlıklı giden süreci hiç bozmadan devam ediyim. Çünkü mevcut bitki sağlığımdan ve görüntüden memnunum. Ekstra bir yosun vb. aksiliklerle uğraşmak istemiyorum.
35x35x35 Low Tech Bitkili Akvaryumum
Biraz tasarım değişikliği ile highteche geçiş yaptım. Işık gücünü artırdım, tüp Co2 bağladım zeminide kapsül gübrelerle güçlendirdim ayrıca sıvı gübre eklemesi de yapıyorum. Tüm bitkiler iyi ama demir kullanmadığım için sanırım rotalalar istediğim kırmızılıkta olmuyor. Fanusu da yine tasarım değiştirip devam ediyorum. Bir kaç görsel ekleyeyim son halinden. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250135541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136391.jpg[/IMG]
Biraz tasarım değişikliği ile highteche geçiş yaptım. Işık gücünü artırdım, tüp Co2 bağladım zeminide kapsül gübrelerle güçlendirdim ayrıca sıvı gübre eklemesi de yapıyorum. Tüm bitkiler iyi ama demir kullanmadığım için sanırım rotalalar istediğim kırmızılıkta olmuyor. Fanusu da yine tasarım değiştirip devam ediyorum. Bir kaç görsel ekleyeyim son halinden. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250135541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136391.jpg[/IMG]
Karidesler Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=xiaovbn]Hahaha keşke benim olsa ancak maalesef değil. Yaptığımda buna benzer bir şey düşünüyorum ama
Fotoğraflar size mi ait? Bende bu tarz bir şey yapmak çok istiyorum. Karidesler ısıtıcısız ve filtresiz prtamda yaşayabilirler mi ki?[/QUOTE]
Bana aitler. Kayalı olan şu anki tasarım bol moss olan ise eski tasarım. Filtre için oturmuş bir sistem ve bol bitki olursa ihtiyaç olmuyor haftada ya da 10 günde bir %30 su değişimi yapıyorum. Bulundukları odanın ortam ısısı yeterli oluyor, ev kışın bile çok soğuk olmadığı için ve su genelde 23 derece civarı olduğundan ısıtıcı da kullanmıyorum. Ben bu tanka başta kiraz karides atmıştım 8-10 tane sayılar zamanla 25-30 adeti buldu ama sonra üreme durdu ve azaldılar.
[QUOTE=xiaovbn]Hahaha keşke benim olsa ancak maalesef değil. Yaptığımda buna benzer bir şey düşünüyorum ama
Fotoğraflar size mi ait? Bende bu tarz bir şey yapmak çok istiyorum. Karidesler ısıtıcısız ve filtresiz prtamda yaşayabilirler mi ki?[/QUOTE]
Bana aitler. Kayalı olan şu anki tasarım bol moss olan ise eski tasarım. Filtre için oturmuş bir sistem ve bol bitki olursa ihtiyaç olmuyor haftada ya da 10 günde bir %30 su değişimi yapıyorum. Bulundukları odanın ortam ısısı yeterli oluyor, ev kışın bile çok soğuk olmadığı için ve su genelde 23 derece civarı olduğundan ısıtıcı da kullanmıyorum. Ben bu tanka başta kiraz karides atmıştım 8-10 tane sayılar zamanla 25-30 adeti buldu ama sonra üreme durdu ve azaldılar.
Karidesler Fanusta Yaşar Mı?
Bol bitkili oturmuş bir sistemde bakabilirsiniz ama fazla üreme olduktan sonra üreme duruyor ve sonra da nüfus azalıp 8-10 da kalıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956401.jpg[/IMG]
Bol bitkili oturmuş bir sistemde bakabilirsiniz ama fazla üreme olduktan sonra üreme duruyor ve sonra da nüfus azalıp 8-10 da kalıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
