ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
chromakey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Temmuz 2014 16:41
Son Ziyaret:
28 Eylül 2014 23:01
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan Demirel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ozan Demirel
SON 10 MESAJI
Hastalığın adını koyamıyorum
Mesut bey gerek site içi aramalarımda gerekse başka kaynaklardan okuduğum kadarıyla asitik ortamın mantar ve diğer dış parazit türlerinde etkili olduğunu öğrendim. Büyük ihtimalle biliyorsunuzdur ph 6 -6,5 aralığında mantar türleri gelişemiyor vede ölüyorlar. Çayın anti bakteriyel özelliğine tam emin değilim ama strese etikisini bizzat gözlemledim. Çayı döktükten bir kaç saat içinde gözle görülür hareket artışı, yeme ilgide artış hemen kendini belli ediyor. Buda bir balığın iyileşme esnasında istenen en önemli faktör. Sirke ise cichlet beslediğim dönemde kuluçka makinesinde mantarlaşma gözlemlersem içine çok az sıkardım mantarlaşmayı yavaşlatırdı balıklarıda bir zararını görmezdim. O yüzden belki faydası olur diye döktüm. Keşke tedaviyi sırayla uygulayıp hangisin etki ettiğini daha iyi tahmin edebilseydim. Buarada akvarumda eleoda var. söylenenlere göre antibiyotik salgılıyormuş belkide o olabilir. Belki de hiç biri olmayıp tedavide esas sonucu akvaryumun tam oturmasıda vermiş olabilir. Daha önceden dedğiniz gibi belkide akvaryumda ki sistem tam oturmadığından balıklar hastalanıyordu.

Balıklar mutlu ve bende tabiki :)
chromakey 2014-09-01 20:01:12
Mesut bey gerek site içi aramalarımda gerekse başka kaynaklardan okuduğum kadarıyla asitik ortamın mantar ve diğer dış parazit türlerinde etkili olduğunu öğrendim. Büyük ihtimalle biliyorsunuzdur ph 6 -6,5 aralığında mantar türleri gelişemiyor vede ölüyorlar. Çayın anti bakteriyel özelliğine tam emin değilim ama strese etikisini bizzat gözlemledim. Çayı döktükten bir kaç saat içinde gözle görülür hareket artışı, yeme ilgide artış hemen kendini belli ediyor. Buda bir balığın iyileşme esnasında istenen en önemli faktör. Sirke ise cichlet beslediğim dönemde kuluçka makinesinde mantarlaşma gözlemlersem içine çok az sıkardım mantarlaşmayı yavaşlatırdı balıklarıda bir zararını görmezdim. O yüzden belki faydası olur diye döktüm. Keşke tedaviyi sırayla uygulayıp hangisin etki ettiğini daha iyi tahmin edebilseydim. Buarada akvarumda eleoda var. söylenenlere göre antibiyotik salgılıyormuş belkide o olabilir. Belki de hiç biri olmayıp tedavide esas sonucu akvaryumun tam oturmasıda vermiş olabilir. Daha önceden dedğiniz gibi belkide akvaryumda ki sistem tam oturmadığından balıklar hastalanıyordu.

Balıklar mutlu ve bende tabiki :)
Hastalığın adını koyamıyorum
Konunun havada kalmaması için son bir buçuk aylık gelişmeleri yazmak istiyorum. Ne yazik ki tedavilerime rağmen anaç balıkları ancak 15 gün daha yaşatabildim sonra öldüler. Yavru balılar ise büyüdüler içlerinde hamile olanlar bile var. Anladığım kadarıyla yavru balıklar farklı su koşullarına daha çobuk adapte oluyorlar ve bağışık sistemleri daha güçlü. Ayrıca geçen zaman diliminde ilginç gelişmeleri paylaşmak isterim.
Akvaryumu bitkilendirdikten sonra 20 gün önce eminönünden 4 tane anaç lepistes aldım. Hastalıklı olmasın diye çok dikkatli seçtim ancak eve geldiğimde balıkları akvaryuma koyduğumda bir tanesinin çok yoğun bir şekilde toplam 2 balıkta beyaz benek ve kuyruk erimesi olduğunu farkettim. Işıklarındanmıdır nedir orada farkedememiştim. Akvaryuma koyarken hayvanın kuyruğunun yarısı kepçede kaldı. bir diğer balığın kuyruk ve yüzgeç kenarları bembeyazdı. Moralim çok bozuldu gene ama bu sefer kimyasal kullanmak istemiyordum zaten akvaryumda artık bitkiler olduğu için doğru olmazdıda. Balıkları koyduktan sonra 50 lt akvaryuma yarım bardak çay kullandım. Sadece demini kullanmadım kendimin içtiği suyla karıştırılmış çayı kullandım. sonrada 2 ml kadarda elma sirkesini akvaryuma ekledim. İnanırmısınız 2 saat içinde balıklar tüm beyazlıklarını döktüler. Ve çok güzel hareketlendiler. Bugün itibariylede balıkların dökülen tüm yüzgeç ve kurukları tamamen çıktı. Bu şekilde arkadaşların karantina dankında olan hastalıklı balıkların ( iç parazit , dış parazit) bir kaçınıda iyileştirdim. Bu ne cesaret demeyin ama tedavilerini kendi ana tankına alıp uyguladım sonuç olumluydu. Geçen hafta içi balıkları arkadaşlara teslim ettim.
Sonuç olarak çayın mı , sirkenin mi yoksa akvaryumda ki bitkilerin mi ( elodea var,) yoksa akvaryumda ki suyun ph sını karbondioksitle 6,5 civarına çekmem mi fayda etti tam bilmiyorum ama akvaryumum suyu çok güzel oturdu. Bu bilgileride site içerisinde araştırma yaparak ulaştım emeği geçen herkese özellikle Mesut bey'e teşekkür ederim.
Konunun havada kalmaması için son bir buçuk aylık gelişmeleri yazmak istiyorum. Ne yazik ki tedavilerime rağmen anaç balıkları ancak 15 gün daha yaşatabildim sonra öldüler. Yavru balılar ise büyüdüler içlerinde hamile olanlar bile var. Anladığım kadarıyla yavru balıklar farklı su koşullarına daha çobuk adapte oluyorlar ve bağışık sistemleri daha güçlü. Ayrıca geçen zaman diliminde ilginç gelişmeleri paylaşmak isterim.
Akvaryumu bitkilendirdikten sonra 20 gün önce eminönünden 4 tane anaç lepistes aldım. Hastalıklı olmasın diye çok dikkatli seçtim ancak eve geldiğimde balıkları akvaryuma koyduğumda bir tanesinin çok yoğun bir şekilde toplam 2 balıkta beyaz benek ve kuyruk erimesi olduğunu farkettim. Işıklarındanmıdır nedir orada farkedememiştim. Akvaryuma koyarken hayvanın kuyruğunun yarısı kepçede kaldı. bir diğer balığın kuyruk ve yüzgeç kenarları bembeyazdı. Moralim çok bozuldu gene ama bu sefer kimyasal kullanmak istemiyordum zaten akvaryumda artık bitkiler olduğu için doğru olmazdıda. Balıkları koyduktan sonra 50 lt akvaryuma yarım bardak çay kullandım. Sadece demini kullanmadım kendimin içtiği suyla karıştırılmış çayı kullandım. sonrada 2 ml kadarda elma sirkesini akvaryuma ekledim. İnanırmısınız 2 saat içinde balıklar tüm beyazlıklarını döktüler. Ve çok güzel hareketlendiler. Bugün itibariylede balıkların dökülen tüm yüzgeç ve kurukları tamamen çıktı. Bu şekilde arkadaşların karantina dankında olan hastalıklı balıkların ( iç parazit , dış parazit) bir kaçınıda iyileştirdim. Bu ne cesaret demeyin ama tedavilerini kendi ana tankına alıp uyguladım sonuç olumluydu. Geçen hafta içi balıkları arkadaşlara teslim ettim.
Sonuç olarak çayın mı , sirkenin mi yoksa akvaryumda ki bitkilerin mi ( elodea var,) yoksa akvaryumda ki suyun ph sını karbondioksitle 6,5 civarına çekmem mi fayda etti tam bilmiyorum ama akvaryumum suyu çok güzel oturdu. Bu bilgileride site içerisinde araştırma yaparak ulaştım emeği geçen herkese özellikle Mesut bey'e teşekkür ederim.
Suyun toplam sertliği (GH) sorunu.
evde üzerinde ph yazan bir şeyle test etmeyi dene ( hazır sular, maden suyu vb) bakalım hangisi doğru çıkacak. Fazla nalamam ama tahminimce turnusol kağıdı doğru sonucu vermiştir.
evde üzerinde ph yazan bir şeyle test etmeyi dene ( hazır sular, maden suyu vb) bakalım hangisi doğru çıkacak. Fazla nalamam ama tahminimce turnusol kağıdı doğru sonucu vermiştir.
Hastalığın adını koyamıyorum
Üstadım yem yemedikleri için teramicin merhemi bu şekilde uygulayamadım ama ialaç banyosuna teramcin kattım ayrıca banyodan sora akvaryuma atmadan önce ağızların içine girecek şekilde sürdüm. Verdiğin linklerde bu tür bir yazı okudumuştum. Ayrıca balıklarda dış parazit belirtisi artık gözükmüyor. hızlı nefes alıp vermelri kesildi. Flaggy ve cipro tedavisini yoğun şekilde uyguladım vede balıklar artık yorgun düşmeye başladı azda olsa yem yemeye başladıkları içinde biraz dinlendirme gerekiyor diye düşündüm. Stersleri azalsın, güç toplasınlar eğer hastalıkta bir düzelme olmassa tekrar başlamayı düşünüyorum. Buarada akvaryum içindeki dekor ve yapay bitkileri kaldırdım
Buarada terramicin kremi hafif sıcak suda karıştırarak eritiyorum ancak su soğuduğu zaman içinde bulunan giliserin tekrar donuyor ve su içinde topaklar oluşturuyor. Başkalarında da oluyor mu bu olay ?
Üstadım yem yemedikleri için teramicin merhemi bu şekilde uygulayamadım ama ialaç banyosuna teramcin kattım ayrıca banyodan sora akvaryuma atmadan önce ağızların içine girecek şekilde sürdüm. Verdiğin linklerde bu tür bir yazı okudumuştum. Ayrıca balıklarda dış parazit belirtisi artık gözükmüyor. hızlı nefes alıp vermelri kesildi. Flaggy ve cipro tedavisini yoğun şekilde uyguladım vede balıklar artık yorgun düşmeye başladı azda olsa yem yemeye başladıkları içinde biraz dinlendirme gerekiyor diye düşündüm. Stersleri azalsın, güç toplasınlar eğer hastalıkta bir düzelme olmassa tekrar başlamayı düşünüyorum. Buarada akvaryum içindeki dekor ve yapay bitkileri kaldırdım
Buarada terramicin kremi hafif sıcak suda karıştırarak eritiyorum ancak su soğuduğu zaman içinde bulunan giliserin tekrar donuyor ve su içinde topaklar oluşturuyor. Başkalarında da oluyor mu bu olay ?
Hastalığın adını koyamıyorum
Tedaviyi yavaş yavaş Sonlandırıyorum. Balıklar eskiye göre hareketliler, artık yüzeyde durmuyorlar ve azda olsa yem yemeye başladılar. ancak dışkıları hala beyaz cede hergün ilaç banyosu yaptırdığım içinde hayvanlar beni gördüğü zaman çok korkuyorlar. Hamilelerin doğumu yaklaştığı için vede balıklar yorgun düştüğü için tedaviyi sonlandırmak zorunda kaldım. Artık her üç günde bir %20 su değişimi yapıyorum vede sabahları bitkisel yem akşamları ise bezelye veriyorum. Özellikle bezelyeyi severek yiyorlar. Birde tedavi sonunda kavaryuma b vitamini takviyesinde bulundum. Bakalım ne olacak ?
chromakey 2014-07-15 09:37:05
Tedaviyi yavaş yavaş Sonlandırıyorum. Balıklar eskiye göre hareketliler, artık yüzeyde durmuyorlar ve azda olsa yem yemeye başladılar. ancak dışkıları hala beyaz cede hergün ilaç banyosu yaptırdığım içinde hayvanlar beni gördüğü zaman çok korkuyorlar. Hamilelerin doğumu yaklaştığı için vede balıklar yorgun düştüğü için tedaviyi sonlandırmak zorunda kaldım. Artık her üç günde bir %20 su değişimi yapıyorum vede sabahları bitkisel yem akşamları ise bezelye veriyorum. Özellikle bezelyeyi severek yiyorlar. Birde tedavi sonunda kavaryuma b vitamini takviyesinde bulundum. Bakalım ne olacak ?
Hastalığın adını koyamıyorum
Tavsiyenizi dikkate alıp ilk fırsatta çıkarıyorum. Buarada aman diyeyeim balıklar ölmedi ama kurtulmuşta değiller millete saçma sapan şeyler yaptırıp balıklarını telef etmeyelim. Eğer tedavide başarılı olursam emin olun sizi bilgilendiririm. Gerçi verdiğiniz linklerdeki tedavilerden pekte farklı bir şey yapmıyorum sadece biraz agrasif davranıyorum o kadar. Zaten furacin denen mehremde mikofish ile aynı etken maddeye sahip ikisinde de nitrofurazon bulunuyor.
Tavsiyenizi dikkate alıp ilk fırsatta çıkarıyorum. Buarada aman diyeyeim balıklar ölmedi ama kurtulmuşta değiller millete saçma sapan şeyler yaptırıp balıklarını telef etmeyelim. Eğer tedavide başarılı olursam emin olun sizi bilgilendiririm. Gerçi verdiğiniz linklerdeki tedavilerden pekte farklı bir şey yapmıyorum sadece biraz agrasif davranıyorum o kadar. Zaten furacin denen mehremde mikofish ile aynı etken maddeye sahip ikisinde de nitrofurazon bulunuyor.
Hastalığın adını koyamıyorum
Üstadım canlıları çok severim. Dediğim gibi 10 yıl kadar cichled besledim. Baktığımız canlıların hayat sorumlulukarı üstümüzde olduğunu düşünüp onlara en iyi şekilde bakmak isterim. Cichled beslerken akvaryumda görselliği değil tamamiyle balıkların metobolizmasına uygun bir ortam oluşturmaya çalıştım. Binlerce yavru sahibi oldum inanırmısın her bir yavruya gözüm gibi bakardım. Bir tane bile yavru bile olsa canlının hayatı benim için önemlidir. Normalde hastalıklarda bu kadar agrasif kararlar almam kimyasala olabildiğince başvurmayaya çalışırdım ancak bu lepistesler çok hassas balıklar patır kütür gitmeye başlayınca mecburen agrasif kararlar almak zorunda kaldım. Çünkü hayvanların kaybecek başka bir şeyleri kalmamaıştı. Hayvanları kimyasala boğdum resmen ama mecburdum balıklar bir tane hastalık belirtisi değil sanki hepsini gösteriyorlardı. kafam karışmıştı. Evet doğrudur baştaki durumlarına göre özellikle hayvanları dipten yarı ölmüş şekilde aldığım zamana göre şimdi çok iyiler ancak şu iç parazit çok dirençli çıktı gibime geliyor. Bazen hepsinin birden aynı zamanda iç parazit olması da ayrıca saçmada geliyor :)
Üstadım plastik dekorlara gelince. Eskiden olsa hiç kullanmazdım zaten canlı bitkili bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Ancak aldığım balıklar hamile olunca yavrular için geçici olarak saklanabilecek yerler yapmaya çalıştım o yüden bu dekorları kullandım. Kısmet olursa akvaryumun dengesini otutabilirsem eğer yavaş yavaş bitkilendirip o dekorlarıda çıkartacağım. Kendimce ufak bitkili bir akvaryum yapmaya çalışacağım. 3 tane 200 lt tanktan sonra 80 litrelik akvaryum dokunuyor ama ne yapalım eşim ancak bu kadarına izin verdi :)
Bu arada bakıyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Bilgilerinizi sadece kendinize saklamıyorsunuz. Gerçekten helal olsun. Çok güzel bir hobi edinmişsiniz tebrik ederim
Üstadım canlıları çok severim. Dediğim gibi 10 yıl kadar cichled besledim. Baktığımız canlıların hayat sorumlulukarı üstümüzde olduğunu düşünüp onlara en iyi şekilde bakmak isterim. Cichled beslerken akvaryumda görselliği değil tamamiyle balıkların metobolizmasına uygun bir ortam oluşturmaya çalıştım. Binlerce yavru sahibi oldum inanırmısın her bir yavruya gözüm gibi bakardım. Bir tane bile yavru bile olsa canlının hayatı benim için önemlidir. Normalde hastalıklarda bu kadar agrasif kararlar almam kimyasala olabildiğince başvurmayaya çalışırdım ancak bu lepistesler çok hassas balıklar patır kütür gitmeye başlayınca mecburen agrasif kararlar almak zorunda kaldım. Çünkü hayvanların kaybecek başka bir şeyleri kalmamaıştı. Hayvanları kimyasala boğdum resmen ama mecburdum balıklar bir tane hastalık belirtisi değil sanki hepsini gösteriyorlardı. kafam karışmıştı. Evet doğrudur baştaki durumlarına göre özellikle hayvanları dipten yarı ölmüş şekilde aldığım zamana göre şimdi çok iyiler ancak şu iç parazit çok dirençli çıktı gibime geliyor. Bazen hepsinin birden aynı zamanda iç parazit olması da ayrıca saçmada geliyor :)
Üstadım plastik dekorlara gelince. Eskiden olsa hiç kullanmazdım zaten canlı bitkili bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Ancak aldığım balıklar hamile olunca yavrular için geçici olarak saklanabilecek yerler yapmaya çalıştım o yüden bu dekorları kullandım. Kısmet olursa akvaryumun dengesini otutabilirsem eğer yavaş yavaş bitkilendirip o dekorlarıda çıkartacağım. Kendimce ufak bitkili bir akvaryum yapmaya çalışacağım. 3 tane 200 lt tanktan sonra 80 litrelik akvaryum dokunuyor ama ne yapalım eşim ancak bu kadarına izin verdi :)
Bu arada bakıyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Bilgilerinizi sadece kendinize saklamıyorsunuz. Gerçekten helal olsun. Çok güzel bir hobi edinmişsiniz tebrik ederim
Hastalığın adını koyamıyorum
Tedaviye başlayalı 5 gün oldu. Kuyruk ve yüzgeç kısması artık gözükmüyor. Hızlı nefes almaları normala dönmüş gibi gözüküyor Ancak Karın şişliği yüzeyde yüzmeleri, yem yeme ve beyaz dışkı devam ediyor. Yem yemeden nasıl dışkılıyor derseneniz valla onu çözemedim. Fazla yem atma söz konusu değil zaten yemiyorlar diye bitkisel yemi toz haline getirdim az bir şey yüzeyde gözükecek kadar atıyorum bakıyorum yemiyorlar dahada atmıyorum.
mesutok verdiğin liklerden incelediğim kadarıyla son kalan hastalık bload, beyaz dışkı , yem yememe ve genel olarak dipte veya yüzeyde bulunma bloadla uyuşuyor. Beyaz dışkı ve şişkinlik başka hastalık belirtilerinde göremedim. Bu yüzden son uçgündür flaggy ve cipro kullanıma hız verdim ama ne yazıkki bir ilerleme kat edemedim. İlaçları yem yememelerinden dolayı yiyeceklerine katamıyorum. Günlük %20 su değişimi yaparak ana tankta 1'er tane cipro ve flaggy 500 uyguluyorum. Ayrıca furakin ve tuz banyolarına devam ediyorum. birde magnezyum sülfat arıyorum ( ingiliz tuzu ) ödem sökücü ve müshil etkisi gösteriyormuş. Ama ne yazikki hiç bir eczanede bulamadım. Balıklar 3 gün öncesine göre çok iyiler o kadar hastalıktan sonra bloadtan balıkları kaybedersem gerçekten üzülücem.
Akvarist3455 maden suyu uygulamasını yaptım. Gerçi markası sarı kız değil uludağ dı ama bir sorun teşkil etmez diye düşündüm :) Balıklarım iyileşirse sarımsak uygulamasını muhakkak yapacağım. Buarada anatankta tedavi uygulama demiştin ancak tanka hangi balık girse hastalandığı için anatankta tedavi uygukalamaya mecbur kaldım.
Buarada fikir vermesi açısından balıkların videosunu çektim. cipro ve flaggy uygulamasından dolayı su biraz bulanık. Ayrıca hastalıklara sağlam direnç gösteren yavru balıklarda gözüküyor. Hepinize çok teşekkür ediyorum.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=dSCXIf8-Hg4[/VID]
chromakey 2014-07-10 10:28:36
Tedaviye başlayalı 5 gün oldu. Kuyruk ve yüzgeç kısması artık gözükmüyor. Hızlı nefes almaları normala dönmüş gibi gözüküyor Ancak Karın şişliği yüzeyde yüzmeleri, yem yeme ve beyaz dışkı devam ediyor. Yem yemeden nasıl dışkılıyor derseneniz valla onu çözemedim. Fazla yem atma söz konusu değil zaten yemiyorlar diye bitkisel yemi toz haline getirdim az bir şey yüzeyde gözükecek kadar atıyorum bakıyorum yemiyorlar dahada atmıyorum.
mesutok verdiğin liklerden incelediğim kadarıyla son kalan hastalık bload, beyaz dışkı , yem yememe ve genel olarak dipte veya yüzeyde bulunma bloadla uyuşuyor. Beyaz dışkı ve şişkinlik başka hastalık belirtilerinde göremedim. Bu yüzden son uçgündür flaggy ve cipro kullanıma hız verdim ama ne yazıkki bir ilerleme kat edemedim. İlaçları yem yememelerinden dolayı yiyeceklerine katamıyorum. Günlük %20 su değişimi yaparak ana tankta 1'er tane cipro ve flaggy 500 uyguluyorum. Ayrıca furakin ve tuz banyolarına devam ediyorum. birde magnezyum sülfat arıyorum ( ingiliz tuzu ) ödem sökücü ve müshil etkisi gösteriyormuş. Ama ne yazikki hiç bir eczanede bulamadım. Balıklar 3 gün öncesine göre çok iyiler o kadar hastalıktan sonra bloadtan balıkları kaybedersem gerçekten üzülücem.
Akvarist3455 maden suyu uygulamasını yaptım. Gerçi markası sarı kız değil uludağ dı ama bir sorun teşkil etmez diye düşündüm :) Balıklarım iyileşirse sarımsak uygulamasını muhakkak yapacağım. Buarada anatankta tedavi uygulama demiştin ancak tanka hangi balık girse hastalandığı için anatankta tedavi uygukalamaya mecbur kaldım.
Buarada fikir vermesi açısından balıkların videosunu çektim. cipro ve flaggy uygulamasından dolayı su biraz bulanık. Ayrıca hastalıklara sağlam direnç gösteren yavru balıklarda gözüküyor. Hepinize çok teşekkür ediyorum.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=dSCXIf8-Hg4[/VID]
Hastalığın adını koyamıyorum
[QUOTE=Akvarist3455]Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun akvaryumda %50 dip cekimi yap ve dinlenmiş suyla takviye yap haftada 2 defa bu uygulamayı yap ve elinden geldigincede Ana tankda ilaçlama yapma Karantina akvaryumu kur ilaçlama olayını orda yap. Ana tankdaki yararlı baktarileri öldürme. Dedigim gibi bir uygulama yaparsan sonuca ericeksin Allahın izniyle tekrardan geçmiş olsun saglıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
Peki arkadaşım ana tankta bakteri var diye düşünüyorum lepistesler bu yeni bakterilere bağışıklık sağlayabilme ihtimali var mı?
Vieja 2014-07-08 08:41:53
[QUOTE=Akvarist3455]Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun akvaryumda %50 dip cekimi yap ve dinlenmiş suyla takviye yap haftada 2 defa bu uygulamayı yap ve elinden geldigincede Ana tankda ilaçlama yapma Karantina akvaryumu kur ilaçlama olayını orda yap. Ana tankdaki yararlı baktarileri öldürme. Dedigim gibi bir uygulama yaparsan sonuca ericeksin Allahın izniyle tekrardan geçmiş olsun saglıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
Peki arkadaşım ana tankta bakteri var diye düşünüyorum lepistesler bu yeni bakterilere bağışıklık sağlayabilme ihtimali var mı?
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
DigitalPen,
florasan,
JujuSeri,
umutak,
zafer3885,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
darkaura,
Cyber_Scout,
Rafayel,
altuntasseref,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
forthehordex,
Ancalagon,
Oquanus,
Street Parrot,
sina cen,
Hoppala,
Malawi34,
Kuduoglu,
Çağatay Tozak,
0rnn,
mkursun,
ternapi,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
ozan_1903,
ahmetkorkmaz1,
pianoƒish,
BarışSavaş,
gattar5050,
demirellevent,
ALTEMUR,
Pandkoal,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
