ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
uluorta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ağustos 2014 23:56
Son Ziyaret:
26 Mart 2025 21:10
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Egemen Bora
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Egemen Bora
SON 10 MESAJI
Kırmızı karınlı Semenderlerim ve diğerleri
Kardinal neon ve neon tetra sürü balıklarıdırlar, bence yeni akvaryumunuza geçtiğinizde onları da en az 6lı gruplar halinde besleyin.
Kardinal neon ve neon tetra sürü balıklarıdırlar, bence yeni akvaryumunuza geçtiğinizde onları da en az 6lı gruplar halinde besleyin.
Yeni kurulum
Merhabalar. Konuyu güncel tutarım demişim, 6 aylık süreç sonunda akvaryumda baya değişiklik yapmışım aslında. Öncelikle su üstü bitkilerimi 4 yaprağı olan bir anubiasla değiştirdim. Şu anda anubiasta 9 yaprak var, gerçekten bakımı kolay bir bitkiymiş. Salyangozum maalesef öldü. Bu arada 15 günlük bir sürede evde olmadığımdan balığımı arkadaşıma emanet verdim ve akvaryumu aynı haliyle bırakmıştım. Geldiğimde sanırım su durgun olduğundan suda çok fazla bozulma oldu. Ondan sonra da kütüğümde ne olduğunu çözemediğim beyaz oluşumlar oldu, onu takiben de yüzeyde aşırı bir bakteri popülasyonu üredi. Bu sıralarda ben şelale filtreyi günde 15 dakika civarı çalıştırıyordum. Bu olaylardan sonra tam su değişimi yapmak zorunda kaldım, kütüğü sudan çıkardım ve filtrenin su üstünü hareketlendiren aparatını taktım. Kütüğümün son hali böyle, bişeyler yapsam düzelir mi sizce?
Merhabalar. Konuyu güncel tutarım demişim, 6 aylık süreç sonunda akvaryumda baya değişiklik yapmışım aslında. Öncelikle su üstü bitkilerimi 4 yaprağı olan bir anubiasla değiştirdim. Şu anda anubiasta 9 yaprak var, gerçekten bakımı kolay bir bitkiymiş. Salyangozum maalesef öldü. Bu arada 15 günlük bir sürede evde olmadığımdan balığımı arkadaşıma emanet verdim ve akvaryumu aynı haliyle bırakmıştım. Geldiğimde sanırım su durgun olduğundan suda çok fazla bozulma oldu. Ondan sonra da kütüğümde ne olduğunu çözemediğim beyaz oluşumlar oldu, onu takiben de yüzeyde aşırı bir bakteri popülasyonu üredi. Bu sıralarda ben şelale filtreyi günde 15 dakika civarı çalıştırıyordum. Bu olaylardan sonra tam su değişimi yapmak zorunda kaldım, kütüğü sudan çıkardım ve filtrenin su üstünü hareketlendiren aparatını taktım. Kütüğümün son hali böyle, bişeyler yapsam düzelir mi sizce?

Filtre tam debi ile açık olduğunda suyun üstünden de kuvvetli bir şekilde suyu çekiyor ve üst katmanı da temizliyor. Yaklaşık bir aydır böyle ve bettanın yaptığı köpükleri tamamen dağıtması dışında çok memnunum. Yem verdikten sonra 15 dakika tam debiyle açıyorum ve yüzey de temizleniyor. Tabii akıntı çok olduğu için betta biraz rahatsız oluyor bu durumdan ama diğer türlü suyun kalitesini gerçek anlamda tutturmam mümkün olmuyor. Aparat şu şekilde:
Haftada bir biraz dip çekimi yapıyorum, günde 1 bardak da taze su ekliyorum. Balığın kuyruğu hala düzelmedi ama hastalık ilerlemiyor. Siyah arka planım vardı ancak ayna etkisi yaptığı için kaldırdım. Arka plan önerilerinize açığım. Nazar boncuğum cam, salınım yapacağını düşünmüyorum ama aksini düşünüyorsanız belirtin lütfen :)
Fanustan Akvaryuma geçiş, (Resimli) :)
Merhabalar, maşallah balığınız çok güzel. Akvaryuma geçmeniz çok iyi olmuş, ancak yapay bitkiler salınım yapabilir, mümkünse onları da canlı bitkilerle değiştiriniz. Hangi camdan kendini görüp kabarıyor bilmiyorum ama benim bettam da arkaplanın yansımasında kendisini görüp kabarıyordu. Arka planı çıkardım, sorun çözüldü ancak arka planım olmayınca bir garip oldu. Siz bu işe bir çözüm bulursanız ben de sizin çözümünüzden yararlanırım.
Merhabalar, maşallah balığınız çok güzel. Akvaryuma geçmeniz çok iyi olmuş, ancak yapay bitkiler salınım yapabilir, mümkünse onları da canlı bitkilerle değiştiriniz. Hangi camdan kendini görüp kabarıyor bilmiyorum ama benim bettam da arkaplanın yansımasında kendisini görüp kabarıyordu. Arka planı çıkardım, sorun çözüldü ancak arka planım olmayınca bir garip oldu. Siz bu işe bir çözüm bulursanız ben de sizin çözümünüzden yararlanırım.
Yeni kurulum
Merhabalar, konuyu güncel tutmak amacıyla son durumu yazayım. Şelale filtre aldım, Sunsun hbl-301 modeli, 300 Lt/sa debili. En düşük akıntıda kullanıyorum. Filtreyi takmadan önce %100 su değişimi yaptım ve 2 gün kadar boş çalıştırdım. Filtre hakkındaki görüşlerim biraz değişik, öncelikle kökten dolayı belirli bir kısmın akıntısız kalacağını düşünmüştüm ancak akıntı yeterli düzeyde ve bettanın yüzüşüne engel olmuyor, onu yormuyor. Pistiaları kendine çekiyordu akıntı, bu yüzden dikiş ipliği ile pistiaları akvaryum kenarına zincirledim diyeyim. ilk resimde sağda görebilirsiniz ipleri. Şu sıralar 2 sorunum var
uluorta 2014-11-18 02:06:30
Merhabalar, konuyu güncel tutmak amacıyla son durumu yazayım. Şelale filtre aldım, Sunsun hbl-301 modeli, 300 Lt/sa debili. En düşük akıntıda kullanıyorum. Filtreyi takmadan önce %100 su değişimi yaptım ve 2 gün kadar boş çalıştırdım. Filtre hakkındaki görüşlerim biraz değişik, öncelikle kökten dolayı belirli bir kısmın akıntısız kalacağını düşünmüştüm ancak akıntı yeterli düzeyde ve bettanın yüzüşüne engel olmuyor, onu yormuyor. Pistiaları kendine çekiyordu akıntı, bu yüzden dikiş ipliği ile pistiaları akvaryum kenarına zincirledim diyeyim. ilk resimde sağda görebilirsiniz ipleri. Şu sıralar 2 sorunum var
1- Filtre motoru gürültü yaptığı için uzun süre çalıştırmıyorum. Günde 6-8 saat çalışıyor, ses yapması normal mi bilmiyorum
2- Siyah arka fonu cama koyduğumda betta kendini görüp kabarıyor. Stres oldu diye çıkarttım ancak bu sefer de arkadaki kablo kalabalığı gözüküyor. Ne yapsam bilemedim. Son olarak birkaç resim.
Bettamın kuyruğunun erimesi ise bu şekilde. İlerliyor mu bilmiyorum ancak düzelmediği kesin. Ne zaman tekrar oluşmaya başlar fikri olanlardan yorum bekliyorum.
Saygılar
Edit: Bu arada ısıtıcımı 28 derecede kullanıyormuşum, su değiştirirken farkettim. 26da zannediyordum. 25-26 seviyesine indirdim.
Yeni kurulum
Hayır pistialar tabaka oluşturmuyor. Akvaryumu ilk kurduğum zaman suyun üstünde değişik bir tabaka vardı hafif yağ gibi, sonradan geçti. Sizin sisteminiz nasıl bilmiyorum ama durgun suda böyle tabakalar oluşuyor daha kolay sanırım
Hayır pistialar tabaka oluşturmuyor. Akvaryumu ilk kurduğum zaman suyun üstünde değişik bir tabaka vardı hafif yağ gibi, sonradan geçti. Sizin sisteminiz nasıl bilmiyorum ama durgun suda böyle tabakalar oluşuyor daha kolay sanırım
Yeni kurulum
Balığımda kuyruk erimesi devam etmiyor ancak kuyrukta düzelme de yok. Önlem amacıyla mikofish kullanmaya başladım. Su mercimeklerini kaldırdım, pistiaları daha da azalttım. bjkalley 'in önerisini dikkate alarak kum tabakasını incelttim. Balığın hareketi ve iştahı yerinde aslında, ama ilk aldığım zaman kuyruğunda ufak bir erime vardı, sanırım ilk zamanlardaki kötü su şartları yüzünden oldu. Pistialar gerçekten bu balıklar için mükemmel bitkiler ancak ben ilk zamanlarda çok fazla koyduğum için aşırı çürüme yaptı. Şu anda su değişimleriyle suyu temiz tutabiliyorum. Pistiaları sadece 15 kök bıraktım, anubias almayı düşünüyorum. Anubias alırsam pistiaları biraz daha azaltacağım.
Balığımda kuyruk erimesi devam etmiyor ancak kuyrukta düzelme de yok. Önlem amacıyla mikofish kullanmaya başladım. Su mercimeklerini kaldırdım, pistiaları daha da azalttım. bjkalley 'in önerisini dikkate alarak kum tabakasını incelttim. Balığın hareketi ve iştahı yerinde aslında, ama ilk aldığım zaman kuyruğunda ufak bir erime vardı, sanırım ilk zamanlardaki kötü su şartları yüzünden oldu. Pistialar gerçekten bu balıklar için mükemmel bitkiler ancak ben ilk zamanlarda çok fazla koyduğum için aşırı çürüme yaptı. Şu anda su değişimleriyle suyu temiz tutabiliyorum. Pistiaları sadece 15 kök bıraktım, anubias almayı düşünüyorum. Anubias alırsam pistiaları biraz daha azaltacağım.
Bu arada balığın arka yüzgeci erirken alt ve üst yüzgeci güzelleşti ve ilk geldiği haline göre bayağı büyüdü. Yem olarak ekstradan tetra discus aldım, 2 protein ağırlıklı 1 de bitkisel yemim oldu.
Filtre almayı ciddi anlamda düşünür oldum. Bu konuyu araştıracağım
Yeni kurulum
Suyun kalitesinin kötü olduğunu fark etmiştim zaten. Şimdilik yarı içme suyu yarı akvaryum suyuyla dolu pet şişenin içinde, şişe de oda soğuk olduğu için akvaryum suyunda, 25-26 derece civarında. Yarın %100 değişim yaptığım akvaryuma bırakmalı mıyım balığı? Şimdilik gözlem ve temiz su yeter mi yoksa mikofish tarzı ilaç kullanmaya başlayayım mı?
Suyun kalitesinin kötü olduğunu fark etmiştim zaten. Şimdilik yarı içme suyu yarı akvaryum suyuyla dolu pet şişenin içinde, şişe de oda soğuk olduğu için akvaryum suyunda, 25-26 derece civarında. Yarın %100 değişim yaptığım akvaryuma bırakmalı mıyım balığı? Şimdilik gözlem ve temiz su yeter mi yoksa mikofish tarzı ilaç kullanmaya başlayayım mı?
Yeni kurulum
Balığımda kuyruk erimesi başlangıcı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden akvaryumdan ayırdım ve akvaryumda %100 su değişimi yaptım. O kahverengi şeylerin balık dışkısı olduğunu farkettim. Filtre düşünmüyorum ancak haftada 2 %20 su değişimi yapacağım bundan sonra. Kumu yükselttim. Pistialar ve su mercimekleri sürekli çoğalıyor ve su yüzeyini tamamen kaplıyor ve balığım köklerinden dolayı rahat yüzemiyor. Bu yüzden pistiaların çoğunu akvaryumdan aldım. Yaklaşık 10 kök kaldı. Kuyruk erimesi için tavsiyelerinizi bekliyorum?
Balığımda kuyruk erimesi başlangıcı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden akvaryumdan ayırdım ve akvaryumda %100 su değişimi yaptım. O kahverengi şeylerin balık dışkısı olduğunu farkettim. Filtre düşünmüyorum ancak haftada 2 %20 su değişimi yapacağım bundan sonra. Kumu yükselttim. Pistialar ve su mercimekleri sürekli çoğalıyor ve su yüzeyini tamamen kaplıyor ve balığım köklerinden dolayı rahat yüzemiyor. Bu yüzden pistiaların çoğunu akvaryumdan aldım. Yaklaşık 10 kök kaldı. Kuyruk erimesi için tavsiyelerinizi bekliyorum?
Yeni kurulum
Evet konunun sonunu getireyim belki merak eden vardır, akvaryum son halini alalı yaklaşık 1 hafta oldu. Önce ısıtıcı, pistia ve nerite salyangozunu aldım ve akvaryuma koydum, daha sonra ise bettamı alarak yeni evine koydum. Kökü koyalı 2 hafta olduğu için su bayağı sarı idi, o yüzden dip çekimi yaptım ancak çekim yaparken pistiaların kökünü kopardığım için dipte yine bitki artıkları var ve kökün önceden orada olup olmadığını bilmediğim, ne olduğunu anlamadığım çubuk şeklinde şeyler var. Ne olduğunu bilenler varsa öğrenmek isterim. Açıkcası taban çok kötü olduğu için tüm kumu çıkarmayı bile düşünüyorum. Fotoğraflar telefonla çekildi kalitesi kötü malesef:

Evet konunun sonunu getireyim belki merak eden vardır, akvaryum son halini alalı yaklaşık 1 hafta oldu. Önce ısıtıcı, pistia ve nerite salyangozunu aldım ve akvaryuma koydum, daha sonra ise bettamı alarak yeni evine koydum. Kökü koyalı 2 hafta olduğu için su bayağı sarı idi, o yüzden dip çekimi yaptım ancak çekim yaparken pistiaların kökünü kopardığım için dipte yine bitki artıkları var ve kökün önceden orada olup olmadığını bilmediğim, ne olduğunu anlamadığım çubuk şeklinde şeyler var. Ne olduğunu bilenler varsa öğrenmek isterim. Açıkcası taban çok kötü olduğu için tüm kumu çıkarmayı bile düşünüyorum. Fotoğraflar telefonla çekildi kalitesi kötü malesef:


Kuyruğunda ufak bir eksik var, geldiğinde de böyleydi umarım düzelir
Köklerin artıkları
Bu da mangrow üstündeki kahverengi şeyler? Nedir sizce?
Ayna Egzersizi? Ayna Egzersizi. Sizce hmpk kırması mı yoksa kuyruğu büyüyecek mi? Ve kaç aylık?
Yem olarak ne verdiğimi bilmiyorum, kahverengi granül bir yem. Ama sizden besleme ve yem tavsiyesi istiyorum.
Teşekkür ederim
Ucuza Nasıl Temin Ederim?
Eğer sadece japon bakacaksanız ısıtıcı bile gerekmeyebilir. Evin kış da olsa 18derecenin altına düşeceğini düşünmüyorum. Ki japon balığın özel bir tür değilse daha soğuklarda bile yaşayabilir. Bana göre ilk etapta akvaryum ve iç filtre yeterli
Eğer sadece japon bakacaksanız ısıtıcı bile gerekmeyebilir. Evin kış da olsa 18derecenin altına düşeceğini düşünmüyorum. Ki japon balığın özel bir tür değilse daha soğuklarda bile yaşayabilir. Bana göre ilk etapta akvaryum ve iç filtre yeterli
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.











