ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
daghan51
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Haziran 2015 08:53
Son Ziyaret:
26 Ocak 2026 13:26
Toplam Mesaj:
175 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı Kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Nigde
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bitkili Akvaryum
SON 10 MESAJI
D201 Strik Asit Karbonatlı Sistem Çözünmeme Sorun
D501deki gibi bir vana lazım bu sisteme aslında. Ben alacaktım ancak 30-40 tl bandında idi benzer çelik vana. Onun yerine direk d501 alsam mı diye düşündüm hala da düşünüyorum.
https://tr.aliexpress.com/item/WYIN-Brand-New-CO2-Needle-Valve-For-Guage-Diffuser-Pressure-System-DIY-Planted-Aquarium-Twin-Head/32725542827.html?spm=a2g10.search0104.3.23.118513aeJmuTbr&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536_10902,searchweb201603_58,ppcSwitch_0&algo_expid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90-3&algo_pvid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90&transAbTest=ae803_3
D501deki gibi bir vana lazım bu sisteme aslında. Ben alacaktım ancak 30-40 tl bandında idi benzer çelik vana. Onun yerine direk d501 alsam mı diye düşündüm hala da düşünüyorum.
https://tr.aliexpress.com/item/WYIN-Brand-New-CO2-Needle-Valve-For-Guage-Diffuser-Pressure-System-DIY-Planted-Aquarium-Twin-Head/32725542827.html?spm=a2g10.search0104.3.23.118513aeJmuTbr&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536_10902,searchweb201603_58,ppcSwitch_0&algo_expid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90-3&algo_pvid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90&transAbTest=ae803_3
D201 Strik Asit Karbonatlı Sistem Çözünmeme Sorun
Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.
[QUOTE=daghan51]Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.[/QUOTE]
B yani Karbonat şişesini çalkaladım 2 olan basınç 4'e doğru yaklaştı. Yine aynı problem. Çalkalamadan tepkimeye girmiyor yani gaz oluşmuyor.
Temsili bir resim ekliyorum onun üzerinden konuşacam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/220320192251121.jpg[/IMG]
A şişesinden gelen strik asit, 2 ile işaretlenen yerden yani en alttan B şişesine geçmesi gerekirken, 1 ile işaretlediğim yerden damla damla ve çok az bir şekilde geliyor. Bunun sebebi 2 numaralı hortumun uzun olması olabilir.Suyun altında kalıyor ve suyun basıncı nedeniyle ordan gelemeyen strik asit 1'den geliyor olabilir. 1 ve 2'yi tamamen çıkartıp deneyeceğim. direk kapaktan aşağı doğru boşalsın gelen strik asit. Bakalım nolacak sonucu yazarım.
B şişesindeki söz konusu hava hortumu sizin de bu kadar uzun mu?
Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.
[QUOTE=daghan51]Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.[/QUOTE]
B yani Karbonat şişesini çalkaladım 2 olan basınç 4'e doğru yaklaştı. Yine aynı problem. Çalkalamadan tepkimeye girmiyor yani gaz oluşmuyor.
Temsili bir resim ekliyorum onun üzerinden konuşacam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/220320192251121.jpg[/IMG]
A şişesinden gelen strik asit, 2 ile işaretlenen yerden yani en alttan B şişesine geçmesi gerekirken, 1 ile işaretlediğim yerden damla damla ve çok az bir şekilde geliyor. Bunun sebebi 2 numaralı hortumun uzun olması olabilir.Suyun altında kalıyor ve suyun basıncı nedeniyle ordan gelemeyen strik asit 1'den geliyor olabilir. 1 ve 2'yi tamamen çıkartıp deneyeceğim. direk kapaktan aşağı doğru boşalsın gelen strik asit. Bakalım nolacak sonucu yazarım.
B şişesindeki söz konusu hava hortumu sizin de bu kadar uzun mu?
D201 Strik Asit Karbonatlı Sistem Çözünmeme Sorun
[QUOTE=daghan51]Bildiğiniz üzere birinci şişedeki limon tuzu+su karışımı, ikinci şişedeki karbonat+su karışımına yavaş Yavaş geçerek Co2 gazı oluşuyor ve difüzör yardımı ile oluşan bu gazı kullanıyoruz.
Bir süredir limon tuzlu su, karbonat şişesine akıyor ama elle çalkalamadan Co2 oluşmuyor.
Sistem basıncı dengelemek için strik asit çekip duruyor, hem strik asit hemen bitiyor hem de ikinci şişeyi çalkaladığım anda aşırı Co2 çıkıp basınç çok hızlı artıyor.
Kısacası çalkalamadan çözünmeme durumu var. Aceba oda sıcaklığı ile mi ilgili çünkü iki farklı limon tuzu karbonat kullandım sonuç aynı.
Umarım Sorunu anlatabilmişimdir.[/QUOTE]
Bu sorunu aşamadım hala arkadaşlar. D201 kullanan yok mu? Aslında mantığı çok basit olan çok kullanışlı bir sistem d201.
Sistemi kurup çalıştırdıktan sonra A şişesindeki limon tuzu yavaş yavaş B şişesine geçiyor. Karbonat ile tepkimeye giriyor ve co2 gazı oluşuyor. Yavaş yavaş bu işlem limon tuzu bitene kadar tekrarlanıyor.
Ama a şişesinden gelen limontuzu b şişesinde çözünmediği için sistem a şişesinin tamamını çekiyor basıncı dengelemek için ve limon tuzu hemen bitiyor.
Gidip bir bakıyosunuz a şişesi bitmiş b şişesi dolmuş ama basınç yükselmemiş. Bir çalkalıyorsunuz b şişesini; limon tuzu karbonat ile tepkimeye giriyor aniden basınç 4-5 barı görüyor. Bu sorun nedendir arkadaşlar ya. Aceba sıvıları mı çok koydum bilemedim ki.
[EDIT]daghan51,2019-03-20 11:10:54[/EDIT]
[QUOTE=daghan51]Bildiğiniz üzere birinci şişedeki limon tuzu+su karışımı, ikinci şişedeki karbonat+su karışımına yavaş Yavaş geçerek Co2 gazı oluşuyor ve difüzör yardımı ile oluşan bu gazı kullanıyoruz.
Bir süredir limon tuzlu su, karbonat şişesine akıyor ama elle çalkalamadan Co2 oluşmuyor.
Sistem basıncı dengelemek için strik asit çekip duruyor, hem strik asit hemen bitiyor hem de ikinci şişeyi çalkaladığım anda aşırı Co2 çıkıp basınç çok hızlı artıyor.
Kısacası çalkalamadan çözünmeme durumu var. Aceba oda sıcaklığı ile mi ilgili çünkü iki farklı limon tuzu karbonat kullandım sonuç aynı.
Umarım Sorunu anlatabilmişimdir.[/QUOTE]
Bu sorunu aşamadım hala arkadaşlar. D201 kullanan yok mu? Aslında mantığı çok basit olan çok kullanışlı bir sistem d201.
Sistemi kurup çalıştırdıktan sonra A şişesindeki limon tuzu yavaş yavaş B şişesine geçiyor. Karbonat ile tepkimeye giriyor ve co2 gazı oluşuyor. Yavaş yavaş bu işlem limon tuzu bitene kadar tekrarlanıyor.
Ama a şişesinden gelen limontuzu b şişesinde çözünmediği için sistem a şişesinin tamamını çekiyor basıncı dengelemek için ve limon tuzu hemen bitiyor.
Gidip bir bakıyosunuz a şişesi bitmiş b şişesi dolmuş ama basınç yükselmemiş. Bir çalkalıyorsunuz b şişesini; limon tuzu karbonat ile tepkimeye giriyor aniden basınç 4-5 barı görüyor. Bu sorun nedendir arkadaşlar ya. Aceba sıvıları mı çok koydum bilemedim ki.
[EDIT]daghan51,2019-03-20 11:10:54[/EDIT]
Bitki Fotosentez Hak.
[QUOTE=calderon61]Yeni bir bilgi
kumun için hapsolan fotosentez olayında şöyle bir gelişme oldu.
2 tane bitkiyi budadım. budadığım yerden ışıklandırma açık olduğunda kabarcıklar çıkmaya başladı herhalde fotosentez sanırım[/QUOTE]
Bende de bazı bitkilerde gözle görünür fotosentez dediğin gibi budanmış yani kesilmiş yerlerden oluyor. Bitkilerinin durumu kötü. Işıklandırman literatüre göre az gibi duruyor. Co2 indicatör edinmelisin kendine bence co2'n de yeterli değildir senin.
Yerinde olsam co2 indicator, çinden de d201 limon tuzu sistem alırdım. Bitkileri de komple söküp yosundan arındırıp kötü yapraklarını kesip, budayıp tekrardan dikerdim. Suyu da %50 değiştirirdim.
Işıklandırma konusuna gelince bi 36w daha eklemek maliyetli ama gerekebilir.
[QUOTE=calderon61]Yeni bir bilgi
kumun için hapsolan fotosentez olayında şöyle bir gelişme oldu.
2 tane bitkiyi budadım. budadığım yerden ışıklandırma açık olduğunda kabarcıklar çıkmaya başladı herhalde fotosentez sanırım[/QUOTE]
Bende de bazı bitkilerde gözle görünür fotosentez dediğin gibi budanmış yani kesilmiş yerlerden oluyor. Bitkilerinin durumu kötü. Işıklandırman literatüre göre az gibi duruyor. Co2 indicatör edinmelisin kendine bence co2'n de yeterli değildir senin.
Yerinde olsam co2 indicator, çinden de d201 limon tuzu sistem alırdım. Bitkileri de komple söküp yosundan arındırıp kötü yapraklarını kesip, budayıp tekrardan dikerdim. Suyu da %50 değiştirirdim.
Işıklandırma konusuna gelince bi 36w daha eklemek maliyetli ama gerekebilir.
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/180320191130561.jpg[/IMG]
Micraları bayağı azalttım. Montecarloları üzeri ışık alacak şekilde açığa diktim.Tam üzerine 90 derece lensli powerled (6500k+full spect) koydum. Bitki popülasyonu azaldığı için olsa gerek co2 indicatörü uzun süreden sonra ilk defa fazla co2 anlamına gelen sarı rengi gördü:)
Monteler fotosentez yapıyorlar, sanırım doğru yoldayım. Tek eksiğim işlerimden dolayı fazla su değişimi yapamıyorum.
Sıvı Gübre olarak neyi severler neyi sevmezler bilemiyorum. https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf takvimine göre gübrelemeye devam.[EDIT]daghan51,2019-03-18 11:33:56[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/180320191130561.jpg[/IMG]
Micraları bayağı azalttım. Montecarloları üzeri ışık alacak şekilde açığa diktim.Tam üzerine 90 derece lensli powerled (6500k+full spect) koydum. Bitki popülasyonu azaldığı için olsa gerek co2 indicatörü uzun süreden sonra ilk defa fazla co2 anlamına gelen sarı rengi gördü:)
Monteler fotosentez yapıyorlar, sanırım doğru yoldayım. Tek eksiğim işlerimden dolayı fazla su değişimi yapamıyorum.
Sıvı Gübre olarak neyi severler neyi sevmezler bilemiyorum. https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf takvimine göre gübrelemeye devam.[EDIT]daghan51,2019-03-18 11:33:56[/EDIT]
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
Aşırı bitki yoğunluğu vardı. Micralar zemini kaplamış montelerin üzerini örtmüştü. Co2 de stabil değidi ve az geliyordu. Bütün bitkileri söktüm micraları çıkardım. Diğerleri azalttım Monteleri diktim fotosentezleri başladı.
Aşırı bitki yoğunluğu vardı. Micralar zemini kaplamış montelerin üzerini örtmüştü. Co2 de stabil değidi ve az geliyordu. Bütün bitkileri söktüm micraları çıkardım. Diğerleri azalttım Monteleri diktim fotosentezleri başladı.
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Işık yetersiz görünüyor. Diğer etkende CO2.[/QUOTE]
Hocam ışık 36w x 2=72w powerled idi aşırı fazla dendi herkes tarafından birini yakıyorum ama dediğiniz gibi co2 eksikliği kalıyor tek sebep. biraz yüklenecem co2ye
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Işık yetersiz görünüyor. Diğer etkende CO2.[/QUOTE]
Hocam ışık 36w x 2=72w powerled idi aşırı fazla dendi herkes tarafından birini yakıyorum ama dediğiniz gibi co2 eksikliği kalıyor tek sebep. biraz yüklenecem co2ye
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
Merhaba Herkese; Monte Carloları dikeli 3 ay oldu. Hiç yayılma gözlemleyemedim. Aceba yanlış yaptığım bir şey mi var akvaryumdaki diğer bitkiler coşuyor. Monte Carloda durum neredeyse ektiğim gibi.
Akvaryum: 100x31x45h
Taban:Jbl Aquabasisplus+Jbl Manado;
Işıklandırma: Powerled 36w;
Co2: Strik Asit Limon Tuzu
Sıvı Gübreleme: Seachem Set, Güvreleme Takvimi : https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010421.jpg[/IMG]
Merhaba Herkese; Monte Carloları dikeli 3 ay oldu. Hiç yayılma gözlemleyemedim. Aceba yanlış yaptığım bir şey mi var akvaryumdaki diğer bitkiler coşuyor. Monte Carloda durum neredeyse ektiğim gibi.
Akvaryum: 100x31x45h
Taban:Jbl Aquabasisplus+Jbl Manado;
Işıklandırma: Powerled 36w;
Co2: Strik Asit Limon Tuzu
Sıvı Gübreleme: Seachem Set, Güvreleme Takvimi : https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010421.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Başlangıcında Sorun Yaşıyorum
Işık ve co2 olacak mı? Önce bunu düşünmelisin gerisi kolay. Kum olarak iyi bir marka al zaten akvaryumun küçük çok bişey tutmaz.
Ben alta jbl aquabasisplus, üste jbl manado ile ilk bitkili deneyimimi gerçekleştirdim. 3 ayda orman oldu. Ama toprak rengi turuncu sadece rengi sevmiyorum. Siyah toprak olsa göze daha iyi görünürdü. Toprağın ucuzuna kaçma derim.
İkinci olarak ışığını powerled seç derim. Powerled yapımı ile sayısız konu var. Çinden ya da n11,gittigidiyor gibi sitelerden 1 wattlık powerledler alıp kendin yapabilirsin. Litre ile 0.3 'ü çarparak kaç wattlık bir powerled ışığa ihtiyacını bulabilirsin. Örneğin: 100litre akvaryumun için 100*0.3=30 watt powerled lazım.
Co2 için ise bütçen yoksa ya da benim gibi evinde yüksek basınçlı tüp olmasını istemiyorsan d201 co2 sistem alabilirsin 60-70 tl'ye. Ben kullanıyorum memnunum.
Son olarak Bitkileri hobicilerden temin edersen çok ucuza gelir. Örneğin Ben ilk kurulumda n11.com'dan 30 tlye micra satın aldım 3-4 tutam birşeydi. Şimdi tüm zemini kapladı. 30 tl'ye aldığım kadarına 3-5 TL istiyorum gübre parası o da.
Bende şu an 5 adet lepistes, bolca kiraz karides, sae, elma salyangoz, cüce vatoz canlıları var. Bitki yoğunluğum çok olduğu için hiç dokunmadan hepsinin yavruları saklanacak yer buluyor ve yaşıyorlar. Hiçbir sorun olmuyor. Sadece elma salyangoz akvaryumun üstü açık olduğu için intihar ediyor dışarı atlıyor. İlk 1 ay balık atmamanı, sadece gerekirse sadece sae atmanı öneririm. Sae ciddi bir yosun yiyici kesinlikle akvaryumunda olsun 3-4 tane. İyi Günler.
Işık ve co2 olacak mı? Önce bunu düşünmelisin gerisi kolay. Kum olarak iyi bir marka al zaten akvaryumun küçük çok bişey tutmaz.
Ben alta jbl aquabasisplus, üste jbl manado ile ilk bitkili deneyimimi gerçekleştirdim. 3 ayda orman oldu. Ama toprak rengi turuncu sadece rengi sevmiyorum. Siyah toprak olsa göze daha iyi görünürdü. Toprağın ucuzuna kaçma derim.
İkinci olarak ışığını powerled seç derim. Powerled yapımı ile sayısız konu var. Çinden ya da n11,gittigidiyor gibi sitelerden 1 wattlık powerledler alıp kendin yapabilirsin. Litre ile 0.3 'ü çarparak kaç wattlık bir powerled ışığa ihtiyacını bulabilirsin. Örneğin: 100litre akvaryumun için 100*0.3=30 watt powerled lazım.
Co2 için ise bütçen yoksa ya da benim gibi evinde yüksek basınçlı tüp olmasını istemiyorsan d201 co2 sistem alabilirsin 60-70 tl'ye. Ben kullanıyorum memnunum.
Son olarak Bitkileri hobicilerden temin edersen çok ucuza gelir. Örneğin Ben ilk kurulumda n11.com'dan 30 tlye micra satın aldım 3-4 tutam birşeydi. Şimdi tüm zemini kapladı. 30 tl'ye aldığım kadarına 3-5 TL istiyorum gübre parası o da.
Bende şu an 5 adet lepistes, bolca kiraz karides, sae, elma salyangoz, cüce vatoz canlıları var. Bitki yoğunluğum çok olduğu için hiç dokunmadan hepsinin yavruları saklanacak yer buluyor ve yaşıyorlar. Hiçbir sorun olmuyor. Sadece elma salyangoz akvaryumun üstü açık olduğu için intihar ediyor dışarı atlıyor. İlk 1 ay balık atmamanı, sadece gerekirse sadece sae atmanı öneririm. Sae ciddi bir yosun yiyici kesinlikle akvaryumunda olsun 3-4 tane. İyi Günler.
Dıy Sıvı Gübre Yöntemleri, Tek Başlık.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
