ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
herobeta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Haziran 2015 20:31
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2016 17:58
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Bursa
Meslek:
muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60x30x30 japon akvaryumu
40x23x17 karantina akvaryumu boş
150x70x50 - bos
SON 10 MESAJI
Arowana Hakkinda
Herkese merhaba,
Arowanalar hep suyun üzerinde mi dururlar ? Coğu balik dibe iner uyur
Arowanalar uyur mu ?
Teşekkurler.
Herkese merhaba,
Arowanalar hep suyun üzerinde mi dururlar ? Coğu balik dibe iner uyur
Arowanalar uyur mu ?
Teşekkurler.
Kum Tavsiyesi
Merhaba sayin forum uyeleri,
Elimde 50 kg hagen kum var,
Bizim buranin ph i 8.2 ciklet beslemek icin iyi, siyah hagen kum ph da dusurmuyor diye biliyorum, sari prenses demasoni beyaz prenses beslemek istiyorum. Biliyorum silis, mercan kirigi, kalsiyum karbonatli kum ideal ama siyah kum cok hosuma gidiyor. Siz ustadlara gore zarari olur mu baliklara zarar gorsunler istemem ?
Merhaba sayin forum uyeleri,
Elimde 50 kg hagen kum var,
Bizim buranin ph i 8.2 ciklet beslemek icin iyi, siyah hagen kum ph da dusurmuyor diye biliyorum, sari prenses demasoni beyaz prenses beslemek istiyorum. Biliyorum silis, mercan kirigi, kalsiyum karbonatli kum ideal ama siyah kum cok hosuma gidiyor. Siz ustadlara gore zarari olur mu baliklara zarar gorsunler istemem ?
Bitkili Akvaryum
Marhabalar,
Benim bos bir tankim var 150x50x70
Olculerinde, az bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Mavi fon, siyah hagen kumum var. Kumu serip on tarafa mangrow kokleri koyup kuru yaprak koyup, arka taraflara da kolay bakimi olan anubias ve saz koymayi dusunuyorum.
Dis filtrede
Seramik, substrat pro,sunger,zeolit, torf ve elyaf olacak.
Boyle bir akvaryumda yasayabilecek
Balik turleri dusunuyorum. Kesinlikle karma akvaryum istiyorum. Farkli guzellikteki canlilar bir arada olsun istiyorum. Ramirezi, kribensis yanina neon tetra ve melek aklimdaki balik turleri. Bunun disinda onerebileceginiz turler varmi, soyle 5-6 turu bi arada beslesem cok guzel olacak. Melegi cikarip discus beslemek istiyordum ama kumlu ve bitkilide yavru discus zor olur diyor ustatlar bende vazgectim o yuzden
Marhabalar,
Benim bos bir tankim var 150x50x70
Olculerinde, az bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Mavi fon, siyah hagen kumum var. Kumu serip on tarafa mangrow kokleri koyup kuru yaprak koyup, arka taraflara da kolay bakimi olan anubias ve saz koymayi dusunuyorum.
Dis filtrede
Seramik, substrat pro,sunger,zeolit, torf ve elyaf olacak.
Boyle bir akvaryumda yasayabilecek
Balik turleri dusunuyorum. Kesinlikle karma akvaryum istiyorum. Farkli guzellikteki canlilar bir arada olsun istiyorum. Ramirezi, kribensis yanina neon tetra ve melek aklimdaki balik turleri. Bunun disinda onerebileceginiz turler varmi, soyle 5-6 turu bi arada beslesem cok guzel olacak. Melegi cikarip discus beslemek istiyordum ama kumlu ve bitkilide yavru discus zor olur diyor ustatlar bende vazgectim o yuzden
Akvaryum İçin Profil
Arkadaslar yeni bir akvaryum alip
( 100×40×50h)
Icinde diskus ve melek beslemek istiyorum ama yerim yok,
Suanki akvaryumun profil ayagina koysam olur mu ki ? Cift katli olurlar ama saglamlik acisindan nasil olur bilemedim ? Sonucta yeni akvaryumda 200 lt icine ivir zivir bi en az 20 kg daha gelir. Profil 40x40 2mm lik profil
Ustte troplarim var. 500 litre + 30 kg kum + 10 kg filan taslar var.
Sizce bi sıkıntı olur mu ?
Daha once deneyeniniz var mı ?[EDIT]herobeta,2016-06-17 03:39:10[/EDIT]
Arkadaslar yeni bir akvaryum alip
( 100×40×50h)
Icinde diskus ve melek beslemek istiyorum ama yerim yok,
Suanki akvaryumun profil ayagina koysam olur mu ki ? Cift katli olurlar ama saglamlik acisindan nasil olur bilemedim ? Sonucta yeni akvaryumda 200 lt icine ivir zivir bi en az 20 kg daha gelir. Profil 40x40 2mm lik profil
Ustte troplarim var. 500 litre + 30 kg kum + 10 kg filan taslar var.
Sizce bi sıkıntı olur mu ?
Daha once deneyeniniz var mı ?[EDIT]herobeta,2016-06-17 03:39:10[/EDIT]
Elektrik Kesintisi Problemi
Arkadaslar sonunda ups yi deneme firsatim oldu 600A Ups 5w lik çift çıkışlı hava motorunu 12 saat boyunca calistirdi.
Arkadaslar sonunda ups yi deneme firsatim oldu 600A Ups 5w lik çift çıkışlı hava motorunu 12 saat boyunca calistirdi.
Silikon zehirlenmesi Şüpesi
Akvaryum silikon zehirlenmesinde baliklarin hepsi birden mi olur ?
Yoksa direnc seviyelerine gore
Ikiser ucer mi olurler ?
Akvaryum silikon zehirlenmesinde baliklarin hepsi birden mi olur ?
Yoksa direnc seviyelerine gore
Ikiser ucer mi olurler ?
Yavru Ikola Ölümleri
Evet. "Sudaki amonyağın nirat ve sonrasinda nitrite dönüşmesini engeller amonyak olan suyu surekli degistirmek zorunda kalırsınız." Suyu degistirmek zorunda kalirsiniz anahtar kelime bu
Ben bu nitrit nitrat olayindan anlamadigim icin suyu degistirmez surekli uv yi calistirir sonunda da baliklari oldururdum. Surekli uv kullansam ne olur sorusundaki cevap. Demekki uv yi surekli calistiramazmisiz calistirirsak sık su değistirmek gerekirmis o yuzden biyolojik denge sartmis. Haftada bir su degisimi baska mudahale yok, ekosistemin kendini olusturmasini bekliyorum [:iyi:][EDIT]herobeta,2015-07-31 18:13:28[/EDIT]
Evet. "Sudaki amonyağın nirat ve sonrasinda nitrite dönüşmesini engeller amonyak olan suyu surekli degistirmek zorunda kalırsınız." Suyu degistirmek zorunda kalirsiniz anahtar kelime bu
Ben bu nitrit nitrat olayindan anlamadigim icin suyu degistirmez surekli uv yi calistirir sonunda da baliklari oldururdum. Surekli uv kullansam ne olur sorusundaki cevap. Demekki uv yi surekli calistiramazmisiz calistirirsak sık su değistirmek gerekirmis o yuzden biyolojik denge sartmis. Haftada bir su degisimi baska mudahale yok, ekosistemin kendini olusturmasini bekliyorum [:iyi:][EDIT]herobeta,2015-07-31 18:13:28[/EDIT]
Yavru Ikola Ölümleri
[QUOTE=Tunc Berk]UV yı kullanırsanız asla biyolojik dengeniz oluşmaz.Buda sudaki amonyağın nirat ve sonrasinda nitrite dönüşmesini engeller amonyak olan suyu surekli degistirmek zorunda kalırsınız.
Soruyorsunuz ama bildiginizi okumaktan da vazgecmiyorsunuz.
20 nin üzerinde ikola yavrusu telef olmuş siz giden lamba olsun diyorsunuz.
Bence siz ilk safhayi güzel ve dikkatlice okuyun çok yanlış düşüncelere sahipsiniz biyolojik dongu hakkında.[/QUOTE]
Heh iste bu mantikli bir aciklama tunc bey teşekkurler. Herkes uv kullanmayin diyor ama nedenini soylemiyor. Insan dusunmeden edemiyor bu uv bu kadar gereksizdi madem niye yapmislar bu uv yi diye. Kapadim zaten uv yi biyolojik dongunun olusmasini bekliyorum. Umarim kayipsiz tamamlarim suyun oturma surecini
[QUOTE=Tunc Berk]UV yı kullanırsanız asla biyolojik dengeniz oluşmaz.Buda sudaki amonyağın nirat ve sonrasinda nitrite dönüşmesini engeller amonyak olan suyu surekli degistirmek zorunda kalırsınız.
Soruyorsunuz ama bildiginizi okumaktan da vazgecmiyorsunuz.
20 nin üzerinde ikola yavrusu telef olmuş siz giden lamba olsun diyorsunuz.
Bence siz ilk safhayi güzel ve dikkatlice okuyun çok yanlış düşüncelere sahipsiniz biyolojik dongu hakkında.[/QUOTE]
Heh iste bu mantikli bir aciklama tunc bey teşekkurler. Herkes uv kullanmayin diyor ama nedenini soylemiyor. Insan dusunmeden edemiyor bu uv bu kadar gereksizdi madem niye yapmislar bu uv yi diye. Kapadim zaten uv yi biyolojik dongunun olusmasini bekliyorum. Umarim kayipsiz tamamlarim suyun oturma surecini
Yavru Ikola Ölümleri
Aynen tunc bey kapattiriyorum UV yi, dongunun olusmasini bekliyorum.
Artik sonucu bekleyip gorecegiz [:?]
(Benim demek istedigin tasima suyla da olsa degirmeni döndürürdüm 30-45 gunde bir yeni lamba takardim. UV tek basina yasamalari icin yeterli oluyorsa.
Bakteri kulturu olusmaz ise eninde sonunda olecek mi baliklar ?
Olmeyecekse uv lide olurdu giden uv lambasi olsun. Ama dediginizi yapacagim kapattiriyorum uv yi.)
Aynen tunc bey kapattiriyorum UV yi, dongunun olusmasini bekliyorum.
Artik sonucu bekleyip gorecegiz [:?]
(Benim demek istedigin tasima suyla da olsa degirmeni döndürürdüm 30-45 gunde bir yeni lamba takardim. UV tek basina yasamalari icin yeterli oluyorsa.
Bakteri kulturu olusmaz ise eninde sonunda olecek mi baliklar ?
Olmeyecekse uv lide olurdu giden uv lambasi olsun. Ama dediginizi yapacagim kapattiriyorum uv yi.)
Yavru Ikola Ölümleri
[QUOTE=mesutok]10 sene aralıksız japon besledim kapaktı ışık falan kullanmadım. Japonlar yavruladı onların yavrusu 15 -20 cm oldu. 10 yıl yaşayan japonlarım oldu, japonlar fazla akıntıyı sevmez hava taşı bol oksijen verirse akvaryumlarına, birde fazla akıntı olmazsa birde bol haşlanmış sebzeler eklerseniz beslenmelerine haşlanmış bezelye, haşlanmış ıspanak yaprağı gibi. Ve filtreleri bakımlı olacak fazla dışkı birikmeyecek filtreler aşırı dolmayacka filtreler, ve klorsuz suyla haftada bir su değişimi yaparsanız oran fazla olabilir yeterki çeşmeden direk çeşme suyunu akvaryumlarına basmayın uzun yıllar yaşar japonlar kuru yemleri ufalananları ufalayarak verin tüm atmayınki kabız olmasınlar. Gece birde karanlıkta uyuyacak balıklar bütün türlerde geçerli.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/japon_orandalarim_yumurtladi_k306803.asp[/URL][/QUOTE]
Mesut bey
Yazinizi heyecanla okudum,
Gercekten zor bir isi başarmışsıniz
Sadece mikro yemi hazirlamak bile zor iken, siz yumurtalara zarar vermeden almayi basarmis farkli bir akvaryuma koymuşsunuz. Tebrikler ustadim [:iyi:]
[QUOTE=Tunc Berk]Sanırım biraz titizsiniz ama olmaz böyle.
UV dediğiniz hiroşima'ya atılan bir atom bombasıdır.
UV açtığınız anda faydalı-zararlı ne kadar bakteri varsa ölür kapatınca yine bakteri oluşumu olur.Bu nedenle suyunuzdaki rakı beyazı eksik olmaz.
Siz mesut abinin dediği gibi sadece su değişimi yaparak sabredin hepsi bu.
[:iyi:][/QUOTE]
Pazara kadar uv yi kapatmayip olum olacak mi diye bakicam. Olmaz ise ;
Uv yi kapatip kayiplar olsa bile bakterilerin oturmasini beklemelimiyim sizce,
Ikinci olarak tum baliklar olurse akvaryum suyuna mudahale yapmali miyim dezenfektan vs. Yoksa bos sekilde calistirip bir iki hafta sonra yeni balik mi eklemeliyim ?
Bu arada eve baktirdim an itibariyle, hali hazirda ölen balik yokmus[EDIT]herobeta,2015-07-31 12:33:41[/EDIT]
[QUOTE=mesutok]10 sene aralıksız japon besledim kapaktı ışık falan kullanmadım. Japonlar yavruladı onların yavrusu 15 -20 cm oldu. 10 yıl yaşayan japonlarım oldu, japonlar fazla akıntıyı sevmez hava taşı bol oksijen verirse akvaryumlarına, birde fazla akıntı olmazsa birde bol haşlanmış sebzeler eklerseniz beslenmelerine haşlanmış bezelye, haşlanmış ıspanak yaprağı gibi. Ve filtreleri bakımlı olacak fazla dışkı birikmeyecek filtreler aşırı dolmayacka filtreler, ve klorsuz suyla haftada bir su değişimi yaparsanız oran fazla olabilir yeterki çeşmeden direk çeşme suyunu akvaryumlarına basmayın uzun yıllar yaşar japonlar kuru yemleri ufalananları ufalayarak verin tüm atmayınki kabız olmasınlar. Gece birde karanlıkta uyuyacak balıklar bütün türlerde geçerli.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/japon_orandalarim_yumurtladi_k306803.asp[/URL][/QUOTE]
Mesut bey
Yazinizi heyecanla okudum,
Gercekten zor bir isi başarmışsıniz
Sadece mikro yemi hazirlamak bile zor iken, siz yumurtalara zarar vermeden almayi basarmis farkli bir akvaryuma koymuşsunuz. Tebrikler ustadim [:iyi:]
[QUOTE=Tunc Berk]Sanırım biraz titizsiniz ama olmaz böyle.
UV dediğiniz hiroşima'ya atılan bir atom bombasıdır.
UV açtığınız anda faydalı-zararlı ne kadar bakteri varsa ölür kapatınca yine bakteri oluşumu olur.Bu nedenle suyunuzdaki rakı beyazı eksik olmaz.
Siz mesut abinin dediği gibi sadece su değişimi yaparak sabredin hepsi bu.
[:iyi:][/QUOTE]
Pazara kadar uv yi kapatmayip olum olacak mi diye bakicam. Olmaz ise ;
Uv yi kapatip kayiplar olsa bile bakterilerin oturmasini beklemelimiyim sizce,
Ikinci olarak tum baliklar olurse akvaryum suyuna mudahale yapmali miyim dezenfektan vs. Yoksa bos sekilde calistirip bir iki hafta sonra yeni balik mi eklemeliyim ?
Bu arada eve baktirdim an itibariyle, hali hazirda ölen balik yokmus[EDIT]herobeta,2015-07-31 12:33:41[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
