ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emircanbaykara
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2016 15:46
Son Ziyaret:
09 Nisan 2022 23:52
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emircan baykara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emircan baykara
SON 10 MESAJI
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
İlk başta pek içime sinmese de Lepistes Ember veya rasbora istesemde fark ettim ki canlı doğuranlarında keyfi bir başka oluyor.Acaba ne zaman doğurur yavrular büyür mü gibisinden tatlı sorular insanı düşündürüyor.Erkeklerin dişilerin dikkatini çekmeye çalışması vs baya keyifli hacim pek yetmesede yavrularım olursa bir çözüm bulacağım fakat şimdilik hafif bitkili 6 Lepistes olan şu tank çok keyif veriyor bana [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221151351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221153111.jpg[/IMG]
Bitkiler falanda gayet güzel geliştiler özellikle zeytinler.Kısacası şuan gayet içime sindi aşağı yukarı son hali böyle akvaryumun bir iki dekor eklemesi daha yapıcam[:)][:D]
İlk başta pek içime sinmese de Lepistes Ember veya rasbora istesemde fark ettim ki canlı doğuranlarında keyfi bir başka oluyor.Acaba ne zaman doğurur yavrular büyür mü gibisinden tatlı sorular insanı düşündürüyor.Erkeklerin dişilerin dikkatini çekmeye çalışması vs baya keyifli hacim pek yetmesede yavrularım olursa bir çözüm bulacağım fakat şimdilik hafif bitkili 6 Lepistes olan şu tank çok keyif veriyor bana [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221151351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221153111.jpg[/IMG]
Bitkiler falanda gayet güzel geliştiler özellikle zeytinler.Kısacası şuan gayet içime sindi aşağı yukarı son hali böyle akvaryumun bir iki dekor eklemesi daha yapıcam[:)][:D]
Lepistesler Neden Bitki Yemeye Çalışır
[QUOTE=lemur]Lepistesler dişli sazancıklar grubundandır. Hem bitkisel hem hayvansal gıdalarla beslenirler. Bitkilere genelde zarar vermeseler de yemeleri doğaldır. Elodea balıklar tarafından yenmeye çok uygun bir bitkidir. Ortamdaki yosunları da yiyor olabilirler. Balıkların hareketleri sağlıklı ve yem iştahları normalse özel bir şey yapmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Evet verdiğim yemi biraz daha artırdım bitkilerle uğraşmayı genel olarak bıraktılar diyebilirim.Teşekkürler [:)][EDIT]emircanbaykara,2022-03-19 00:16:58[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Lepistesler dişli sazancıklar grubundandır. Hem bitkisel hem hayvansal gıdalarla beslenirler. Bitkilere genelde zarar vermeseler de yemeleri doğaldır. Elodea balıklar tarafından yenmeye çok uygun bir bitkidir. Ortamdaki yosunları da yiyor olabilirler. Balıkların hareketleri sağlıklı ve yem iştahları normalse özel bir şey yapmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Evet verdiğim yemi biraz daha artırdım bitkilerle uğraşmayı genel olarak bıraktılar diyebilirim.Teşekkürler [:)][EDIT]emircanbaykara,2022-03-19 00:16:58[/EDIT]
Lepistesler Neden Bitki Yemeye Çalışır
Merhaba yaklaşık 1 hafta önce aldığım lepisteslerim akvaryumdaki eledoa bitkilerinin yapraklarını koparıyor yemeye çalışıyor ve geri tükürüyor özellikle 1-2 tanesi bunu çok sık yapıyor.Genel olarak hepsi ise dipte kumu eşelemeye çalışıyor sanki daha öncede beslemiştim ama hiç böyle yaptıklarını görmemiştim yem arar gibi hepsi kumla uğraşıyor dipte.Neler yapabileceğim ile ilgili tavsiyesi, fikri olanlar belirtirse sevinirim [:)]
Merhaba yaklaşık 1 hafta önce aldığım lepisteslerim akvaryumdaki eledoa bitkilerinin yapraklarını koparıyor yemeye çalışıyor ve geri tükürüyor özellikle 1-2 tanesi bunu çok sık yapıyor.Genel olarak hepsi ise dipte kumu eşelemeye çalışıyor sanki daha öncede beslemiştim ama hiç böyle yaptıklarını görmemiştim yem arar gibi hepsi kumla uğraşıyor dipte.Neler yapabileceğim ile ilgili tavsiyesi, fikri olanlar belirtirse sevinirim [:)]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Hiç lepistes tecrübem olmadı. Ama eğer aç olduklarını düşüyorsan, azar azar atarak en fazla ne kadar yiyebileceklerini anlayabilirsin.
Genelde 1 dakika içinde bitirebilecekleri kadar yem atın diyorlar.[/QUOTE]
Attığım yemi 30sn içinde siliyorlar dibe düşürdükleri olursada gözden kaçırdıkları dibe inip onuda yiyorlar ama hala bitkileri ve kumu eşelemeye devam ediyorlar bakalım bu akşam normal attığımdan daha fazla attım
[QUOTE=MrzAdar]
Hiç lepistes tecrübem olmadı. Ama eğer aç olduklarını düşüyorsan, azar azar atarak en fazla ne kadar yiyebileceklerini anlayabilirsin.
Genelde 1 dakika içinde bitirebilecekleri kadar yem atın diyorlar.[/QUOTE]
Attığım yemi 30sn içinde siliyorlar dibe düşürdükleri olursada gözden kaçırdıkları dibe inip onuda yiyorlar ama hala bitkileri ve kumu eşelemeye devam ediyorlar bakalım bu akşam normal attığımdan daha fazla attım
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
İnternetten almak istedim aslında ama hava soğuk malum eksili derecelerde hiç o topa girmek istemedim
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
Yanlız şu şekilde bir sıkıntım var özellikle 1-2 tanesi sürekli arkadaki eledoa bitkilerini yeme çalışıyor parça parça ettiler güzelim bitkiyi yaprakları çok kötü halde bide şey soracağım yemi günde 2 kez atmama rağmen dipte kumu eşeliyorlar sanki yem arar gibi ve bunu hepsi yapıyor.Hakbuki boyutlarına göre gayet yeterli yem attığıma inanıyorum özellikle erkekler normal Lepisteslere göre baya küçükler sizce bunu neden yaparlar [:?]
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
İnternetten almak istedim aslında ama hava soğuk malum eksili derecelerde hiç o topa girmek istemedim
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
Yanlız şu şekilde bir sıkıntım var özellikle 1-2 tanesi sürekli arkadaki eledoa bitkilerini yeme çalışıyor parça parça ettiler güzelim bitkiyi yaprakları çok kötü halde bide şey soracağım yemi günde 2 kez atmama rağmen dipte kumu eşeliyorlar sanki yem arar gibi ve bunu hepsi yapıyor.Hakbuki boyutlarına göre gayet yeterli yem attığıma inanıyorum özellikle erkekler normal Lepisteslere göre baya küçükler sizce bunu neden yaparlar [:?]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]Hocam merhaba. Yeni gelişmeler var mı?[/QUOTE]
Merhaba gelişmeler şu şekilde rasbora veya emberde kesindim o ikisinden birisine karar vermiştim bildiğiniz üzere.fakat hiç bir yerde bulamadım belki bilirsiniz Eskişehirde esnaf sarayı diye bir yer var bodrum katında 10dan fazla belki akvaryumu var hiç birisinde istediğim türleri bulamadım 1 yerde en sonunda buldum onlarda çok küçük ve keyifli durmuyorlardı hasta ve renksiz gözüküyorlardı bende vaz geçmek zorunda kaldım beklesem mi beklemesem mi daha sonra bulur muyum diye düşünürken ilk fikre dönme kararı aldım çok içime sinmesede 6 tane Lepistes aldım
[QUOTE=MrzAdar]Hocam merhaba. Yeni gelişmeler var mı?[/QUOTE]
Merhaba gelişmeler şu şekilde rasbora veya emberde kesindim o ikisinden birisine karar vermiştim bildiğiniz üzere.fakat hiç bir yerde bulamadım belki bilirsiniz Eskişehirde esnaf sarayı diye bir yer var bodrum katında 10dan fazla belki akvaryumu var hiç birisinde istediğim türleri bulamadım 1 yerde en sonunda buldum onlarda çok küçük ve keyifli durmuyorlardı hasta ve renksiz gözüküyorlardı bende vaz geçmek zorunda kaldım beklesem mi beklemesem mi daha sonra bulur muyum diye düşünürken ilk fikre dönme kararı aldım çok içime sinmesede 6 tane Lepistes aldım
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[:lol:][QUOTE=MrzAdar]
Günaydin. Açıkçası net bir şey söyleyemiyeceğim. Bir zararı olur mu bilmiyorum.[/QUOTE]
Üste bir ışık kaynağı yerleştirdim ve sağa doğru yöneldi dediğim bitkileri görmelisiniz 1 saat içinde tekrar kafalarını kaldırdılar bu kadara hızlı tepki vereceklerini beklemiyordum [:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/120320221357511.jpg[/IMG]
Ortadaki zeytinde gördüğünüz gibi önce sağa yukarı çıktıkça sola doğru kafasını çevirmiş [:lol:]
[:lol:][QUOTE=MrzAdar]
Günaydin. Açıkçası net bir şey söyleyemiyeceğim. Bir zararı olur mu bilmiyorum.[/QUOTE]
Üste bir ışık kaynağı yerleştirdim ve sağa doğru yöneldi dediğim bitkileri görmelisiniz 1 saat içinde tekrar kafalarını kaldırdılar bu kadara hızlı tepki vereceklerini beklemiyordum [:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/120320221357511.jpg[/IMG]
Ortadaki zeytinde gördüğünüz gibi önce sağa yukarı çıktıkça sola doğru kafasını çevirmiş [:lol:]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Keşke imkan olsa da her türe ayrı akvaryum kursak ama nerede. [:)))][/QUOTE]
Keşkeee imkan olsada öyle bir akvaryum kursak ki kocaman bir ekosistem olsa tek başına [:)))]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Günaydın dostum bugün sabah uyandığımda dimdik duran bitkilerim hepsi özellikle sağ cama yakın olanlar sağ tarafa eğilmiş.Herhangi bir ışık kaynağı kullanmıyordum dün sanırsam tek ışık kaynağı olan pencereden vuran ışığa doğru hareket göstermişler sanırsam iyi bisey bu değil mi 1günde hemen ışığa tepki vermeleri.(bugün akvaryuma ışık kaynağı ekleyeceğim)
Birde bitkilerin ısıtıcının yanında olması bir sorun teşkil eder mi [:?]
[QUOTE=MrzAdar]
Keşke imkan olsa da her türe ayrı akvaryum kursak ama nerede. [:)))][/QUOTE]
Keşkeee imkan olsada öyle bir akvaryum kursak ki kocaman bir ekosistem olsa tek başına [:)))]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Günaydın dostum bugün sabah uyandığımda dimdik duran bitkilerim hepsi özellikle sağ cama yakın olanlar sağ tarafa eğilmiş.Herhangi bir ışık kaynağı kullanmıyordum dün sanırsam tek ışık kaynağı olan pencereden vuran ışığa doğru hareket göstermişler sanırsam iyi bisey bu değil mi 1günde hemen ışığa tepki vermeleri.(bugün akvaryuma ışık kaynağı ekleyeceğim)
Birde bitkilerin ısıtıcının yanında olması bir sorun teşkil eder mi [:?]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Hahaha bizim zevklerimiz uyuyor söylediğin türlere bakayım kesin aklıma girerler zaten [:)))][:)))].Daha balıkları almayacağım en az 1 hafta daha onlarada bakarım teşekkürler[:)]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Eyvaaah bunlarda çok güzel ne yapsam ki ya hiç karar veremeyeceğim galiba sanırsam gittiğim petshopts hangi tür gözüme güzel görünürse onu alacağım çünkü karar vermek çok zor.[:lol:]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Hahaha bizim zevklerimiz uyuyor söylediğin türlere bakayım kesin aklıma girerler zaten [:)))][:)))].Daha balıkları almayacağım en az 1 hafta daha onlarada bakarım teşekkürler[:)]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Eyvaaah bunlarda çok güzel ne yapsam ki ya hiç karar veremeyeceğim galiba sanırsam gittiğim petshopts hangi tür gözüme güzel görünürse onu alacağım çünkü karar vermek çok zor.[:lol:]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Merhaba. Hayırlı olsun. Biraz daha bitki ekleyebilirsin. Bir diğer tavsiyem ise kök, taş veya hindistan cevizi kabuğu gibi doğal dekorlar eklersen daha doğal ve güzel bir görüntü olur.
Bem ember tetraları daha çok beğeniyorum. En son fikir senin tabiki .
[/QUOTE]
Evet evet haklısın dekor ve bitki çok zayıf oldu.Şimdiki bitkiler kendine gelsin iyice kök falajnda eklerim balıkları ayarlarken görerek almak dekoru en iyisi sanırsam balık içinde rasboralar daha dayanıklı balıklarmış sanırsam desenleri çok cezbediyor beni ve sürekli sürü olarak geszyorlarmış bu beni etkiledi emberlerde renkleri ilk baş beğenmesemde sonradan çok tatlı geldiler akvaryumda malum biraz küçük en uygunu hangisi olur yinede sorayım dedim
[QUOTE=MrzAdar]
Merhaba. Hayırlı olsun. Biraz daha bitki ekleyebilirsin. Bir diğer tavsiyem ise kök, taş veya hindistan cevizi kabuğu gibi doğal dekorlar eklersen daha doğal ve güzel bir görüntü olur.
Bem ember tetraları daha çok beğeniyorum. En son fikir senin tabiki .
[/QUOTE]
Evet evet haklısın dekor ve bitki çok zayıf oldu.Şimdiki bitkiler kendine gelsin iyice kök falajnda eklerim balıkları ayarlarken görerek almak dekoru en iyisi sanırsam balık içinde rasboralar daha dayanıklı balıklarmış sanırsam desenleri çok cezbediyor beni ve sürekli sürü olarak geszyorlarmış bu beni etkiledi emberlerde renkleri ilk baş beğenmesemde sonradan çok tatlı geldiler akvaryumda malum biraz küçük en uygunu hangisi olur yinede sorayım dedim
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
swordfishhhh,
TolgahanA,
ternapi,
sorbiek,
Hsrt,
Redko,
faysalhzmtci,
ByOscar:),
esatterdogann,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
EKAR,
ErayDemirel,
yusuf-konca,
bilginstein,
bysmokin,
fisheri,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
eeds,
Yasin034,
egecinar,
berkc,
zakazat kyhnu_gtKl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
tukabu,
Byturk77,
Can78,
Oğul Hüseyin,
AquaShirmp,
AquaVita,
Flytheshrimp,
SunkenShrimps,
YAYD06,
oguzozt,
DenizOlsam,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
