ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Karnolin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2016 17:55
Son Ziyaret:
10 Ocak 2018 16:46
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Karnolin Ades
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Karnolin Ades
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yeni Balıklar - Hasta Mı?
Teşekkür ederim, akvaryum küçük haklısınız ama özellikle söyledim 30litre olduğunu zaten 1çöpçü1vatoz varmış 3-5 japon eklenebilir demişti satan kişi.. Ben de 3 den fazla almadım zaten büyük değil balıklar.
Sarımsaklı yem ve pul yem aldım, dün yedi biraz sarımsaklıdan ama bugün daha kötü görünüyor. pullarında biraz açılmalar gözlemledim. ara sıra yan dönüyor, yüzeye yakın durmaya çabası ara sıra oluyor artık dipte takılıyor. Bu tarz durumlar için kullandığım 15 ltlik küçüğe aldım şimdi ısıtıcı da yok içinde. 30luk olanda da ısıyı düşürdüm şimdi.. Zaten akvaryumcu satarken detaylı anlattı baya poşetteki suyu akvaryuma almayın vs. doğru söylüyor tabi ama hani hasta balığı satmış olma ihtimali geliyor aklıma.. dün konuştuk geri getirin dedi, sanırım bugün geri götüreceğim :/
POfiste şuan zemine epoksi yapılyor, havada ağır bir kimyasal koku var, balıkların etkilenmesi olası mı sizce? çünkü tülkuyruk olan japonlar da dipte takılmaya başladılar.. [:(]
Teleskop da öldü bugün bu arada [:(]
Teşekkür ederim, akvaryum küçük haklısınız ama özellikle söyledim 30litre olduğunu zaten 1çöpçü1vatoz varmış 3-5 japon eklenebilir demişti satan kişi.. Ben de 3 den fazla almadım zaten büyük değil balıklar.
Sarımsaklı yem ve pul yem aldım, dün yedi biraz sarımsaklıdan ama bugün daha kötü görünüyor. pullarında biraz açılmalar gözlemledim. ara sıra yan dönüyor, yüzeye yakın durmaya çabası ara sıra oluyor artık dipte takılıyor. Bu tarz durumlar için kullandığım 15 ltlik küçüğe aldım şimdi ısıtıcı da yok içinde. 30luk olanda da ısıyı düşürdüm şimdi.. Zaten akvaryumcu satarken detaylı anlattı baya poşetteki suyu akvaryuma almayın vs. doğru söylüyor tabi ama hani hasta balığı satmış olma ihtimali geliyor aklıma.. dün konuştuk geri getirin dedi, sanırım bugün geri götüreceğim :/
POfiste şuan zemine epoksi yapılyor, havada ağır bir kimyasal koku var, balıkların etkilenmesi olası mı sizce? çünkü tülkuyruk olan japonlar da dipte takılmaya başladılar.. [:(]
Teleskop da öldü bugün bu arada [:(]
Akvaryum Yeni Balıklar - Hasta Mı?
Merhaba,
Akvaryum 30 lt. içinde siyah hagen kum,taşlar, mango kökü, ısıtıcı var; filtre sistemi olarak da 1 tane biolife c40 1 tane de iç filtre var suyu yukarıdan akvaryuma geri veriyor, oksijen dengesini sağladığını düşünüyorum, bu sistemle çok uzunca bir süre balık ölümü yaşamadım.
yakın zamanda geçen sene mart ayında doğan 2 platy kılıçkuyruk yavrusunu kaybettim. suyu temizledim uzun bir süre sadece çöpçü ve vatoz vardı. halen çöpçü ve vatoz yaşıyor bunlara ek olarak; 2 gün önce 2 turuncu tül kuyruk (1 tanesinin 1 gözü tamamen siyah), dün de 1 tane teleskop (Black Moor Goldfish) toplamda 3 japon aldım, suyun sıcaklığına alıştırdıktan sonra akvaryumcudaki suyu akvaryumuma çok karıştırmadan balıkları aktardım.
yalnız teleskop için suya aktarmadan önce henüz poşetten alman max 1 dk kadar önce mavi metilenden 1 damla damlattım suyun içinde biraz dağıldı ve balığı aldım sadece yüzey zararlı bakterileri gitsin diye, süzgeçle alıp akvaryuma aktardım. diğer ikili turuncular için poşeti akvaryumda bekletirken 2 delik açtım benim akvaryumdaki su poşete geçti zaten bi yarım saat sonra aldım akvaryuma yine süzgeçle.
önceki aldığım 2li bugün daha iyiler, son gelen teleskop bugün pek iyi değil gibi. japonlardan teleskop olanının bir tane pul döktüğünü söylüyor arkadaşım, ben görmedim. bugün de beyaz çok küçük dışkıladığını gördüm ve sürekli su yüzeyine yakın duruyor, dalıp yüzeye çıkan insanlar gibi nefes alma ihtiyacındaymış gibi.
ben de bugün 1/4 kadar dip çekimi yaptım filtreleri temizledim. taze su ekledim. şuan biraz daha iyi gibi ama yüzeye yakın takılmaya devam ediyor. beyaz dışkılama düşündürüyor. sarımsaklı yem mi alsam yoksa alışma süreci stres dolayısıyla mı olmuştur. diğer balıklar düne göre daha iyi ama teleskop endişelendiriyor. ne yapmalıyım sizce?[EDIT]Karnolin,2017-11-30 15:47:27[/EDIT]
Merhaba,
Akvaryum 30 lt. içinde siyah hagen kum,taşlar, mango kökü, ısıtıcı var; filtre sistemi olarak da 1 tane biolife c40 1 tane de iç filtre var suyu yukarıdan akvaryuma geri veriyor, oksijen dengesini sağladığını düşünüyorum, bu sistemle çok uzunca bir süre balık ölümü yaşamadım.
yakın zamanda geçen sene mart ayında doğan 2 platy kılıçkuyruk yavrusunu kaybettim. suyu temizledim uzun bir süre sadece çöpçü ve vatoz vardı. halen çöpçü ve vatoz yaşıyor bunlara ek olarak; 2 gün önce 2 turuncu tül kuyruk (1 tanesinin 1 gözü tamamen siyah), dün de 1 tane teleskop (Black Moor Goldfish) toplamda 3 japon aldım, suyun sıcaklığına alıştırdıktan sonra akvaryumcudaki suyu akvaryumuma çok karıştırmadan balıkları aktardım.
yalnız teleskop için suya aktarmadan önce henüz poşetten alman max 1 dk kadar önce mavi metilenden 1 damla damlattım suyun içinde biraz dağıldı ve balığı aldım sadece yüzey zararlı bakterileri gitsin diye, süzgeçle alıp akvaryuma aktardım. diğer ikili turuncular için poşeti akvaryumda bekletirken 2 delik açtım benim akvaryumdaki su poşete geçti zaten bi yarım saat sonra aldım akvaryuma yine süzgeçle.
önceki aldığım 2li bugün daha iyiler, son gelen teleskop bugün pek iyi değil gibi. japonlardan teleskop olanının bir tane pul döktüğünü söylüyor arkadaşım, ben görmedim. bugün de beyaz çok küçük dışkıladığını gördüm ve sürekli su yüzeyine yakın duruyor, dalıp yüzeye çıkan insanlar gibi nefes alma ihtiyacındaymış gibi.
ben de bugün 1/4 kadar dip çekimi yaptım filtreleri temizledim. taze su ekledim. şuan biraz daha iyi gibi ama yüzeye yakın takılmaya devam ediyor. beyaz dışkılama düşündürüyor. sarımsaklı yem mi alsam yoksa alışma süreci stres dolayısıyla mı olmuştur. diğer balıklar düne göre daha iyi ama teleskop endişelendiriyor. ne yapmalıyım sizce?[EDIT]Karnolin,2017-11-30 15:47:27[/EDIT]
Yavruları Ne Zaman Akvaryuma Almalıyım?
Küçük olduğu için kuyruklardan yerler belki diye endişem var, bir de çok fazla bitki yok akvaryumda, saklanabilecekleri mango kökü ve deniz kabukları var.. hatta yavrulardan üçünü sürpriz olarak çok sonradan kökün içinde buldum.. balıklardan birini de denemek için yem etmek istemiyorum o yüzden bekledim 2 aydır, onlar da daha geniş alanda yüzsün istiyorum .. arada kaldım baya.. ışık öneriniz için teşekkür ederim bilmiyordum ya da akıl edemezdim sanırım.. :)
Küçük olduğu için kuyruklardan yerler belki diye endişem var, bir de çok fazla bitki yok akvaryumda, saklanabilecekleri mango kökü ve deniz kabukları var.. hatta yavrulardan üçünü sürpriz olarak çok sonradan kökün içinde buldum.. balıklardan birini de denemek için yem etmek istemiyorum o yüzden bekledim 2 aydır, onlar da daha geniş alanda yüzsün istiyorum .. arada kaldım baya.. ışık öneriniz için teşekkür ederim bilmiyordum ya da akıl edemezdim sanırım.. :)
Yavruları Ne Zaman Akvaryuma Almalıyım?
Herkese Merhaba,
Mart ayı ortalarında 4 adet platy-kılıçkuyruk yavrularım oldu, hala yavruluktalar. Yavruluk dediğim de şu; 5 ltlik damacanayı tabanından kesip her yerini delmiştim, kuma şişenin dar kısmından oturtup içine bir miktar kum ve deniz kabuğu bırakmıştım, filtreye en yakın yerde duruyor. Temizliğe ve yem çeşidine dikkat edince bu zamana kadar bir sorun yaşamadım, balıklar büyüdü tabi ama 1-2 cm boyundalar şuan.
Ne zaman diğer balıkların yanına geçebilirler sizce? 30lt lik az da olsa bitkili, hagen siyah kumlu, filtreli ve ısıtıcılı bir de mango köklü olan akvaryumda 1d 1e kılıçkuyruk, 2 çöpçü, 2 vatoz var. Kılıçkuyruklar başta 10dan fazla olan yavruları 4 e indirdiği için hala yerler mi endişem var.. [:?]
Herkese Merhaba,
Mart ayı ortalarında 4 adet platy-kılıçkuyruk yavrularım oldu, hala yavruluktalar. Yavruluk dediğim de şu; 5 ltlik damacanayı tabanından kesip her yerini delmiştim, kuma şişenin dar kısmından oturtup içine bir miktar kum ve deniz kabuğu bırakmıştım, filtreye en yakın yerde duruyor. Temizliğe ve yem çeşidine dikkat edince bu zamana kadar bir sorun yaşamadım, balıklar büyüdü tabi ama 1-2 cm boyundalar şuan.
Ne zaman diğer balıkların yanına geçebilirler sizce? 30lt lik az da olsa bitkili, hagen siyah kumlu, filtreli ve ısıtıcılı bir de mango köklü olan akvaryumda 1d 1e kılıçkuyruk, 2 çöpçü, 2 vatoz var. Kılıçkuyruklar başta 10dan fazla olan yavruları 4 e indirdiği için hala yerler mi endişem var.. [:?]
Hangi Akvaryumu Almalıyım?
[QUOTE=bilentungul]Ufak akvaryumlarda stabil su dengesini tutturmak büyük akvaryumlara göre daha zordur. [/QUOTE]
485tl 200lt sehpalı bombeli akvaryum ve champion çift çıkışlı hava motoru dediler.. nasıl sizce fiyat?
[QUOTE=bilentungul]Ufak akvaryumlarda stabil su dengesini tutturmak büyük akvaryumlara göre daha zordur. [/QUOTE]
485tl 200lt sehpalı bombeli akvaryum ve champion çift çıkışlı hava motoru dediler.. nasıl sizce fiyat?
Hangi Akvaryumu Almalıyım?
30ltde baktığım yavru aldığım canlı doğuranlarım var aslında tecrübe 0 değil :) ayrıca geçtiğimiz günlerde camcı 75 30 40 sadece cam kısmını makine rodajlı 400e yaparım dedi (bana fazla geldi açıkcası), akvaryumcudan fiyat aldım 100 50 40 bombeli akvaryum (180-200lt), florasan takılması için yer vardı sabırım sadece vaktim kısıtlıydı tam incelemedim, sehpası ve shampion çift çıkışlı hava motorunu sana 485e bırakırım dedi. Üstelik nakliye parası da almayacak bi yakını oturduğum yere yakınmış :) güvendiğim de bir yer aslında 30lt için bitki orda buldum sadece başka alışverişleri de ordan yapmıştım vs.. nasıl 485tl sizce? Dc akvaryum u aradım gelip görün dedi değişiyor fiyatlar pvclisi var va bir sürü çeşit saydı.. çalışıyorum zor olur gidişim.. napsam [:?]
30ltde baktığım yavru aldığım canlı doğuranlarım var aslında tecrübe 0 değil :) ayrıca geçtiğimiz günlerde camcı 75 30 40 sadece cam kısmını makine rodajlı 400e yaparım dedi (bana fazla geldi açıkcası), akvaryumcudan fiyat aldım 100 50 40 bombeli akvaryum (180-200lt), florasan takılması için yer vardı sabırım sadece vaktim kısıtlıydı tam incelemedim, sehpası ve shampion çift çıkışlı hava motorunu sana 485e bırakırım dedi. Üstelik nakliye parası da almayacak bi yakını oturduğum yere yakınmış :) güvendiğim de bir yer aslında 30lt için bitki orda buldum sadece başka alışverişleri de ordan yapmıştım vs.. nasıl 485tl sizce? Dc akvaryum u aradım gelip görün dedi değişiyor fiyatlar pvclisi var va bir sürü çeşit saydı.. çalışıyorum zor olur gidişim.. napsam [:?]
Hangi Akvaryumu Almalıyım?
Balıklar konusunda haklısınız; şuan akvaryum kurma işini askıya aldım, araştırma aşamasındayım.. zaten 160 lt denen akvaryum 107 çıktı ölçülünce :)
mobilyalı filtresiz 100-150lt civarı akvaryum yaptırıp, biolifeın filtrelerinden alırım diye plan yaptım kendimce.. maliyetini tam tahayyül edemedim..
Balıklar konusunda tatlı su canlılarından küçük renkliler görüntüsü var kafamda fakat tür konusunda net karar veremedim. Canlı doğuran alırsam çoğalacaklar sürekli, japon olabilir belki diye düşünmüyor değilim ama o da japon başına 25ltden 4 5 tane anca olur gibi duruyor :) beraberinde zebralardan besleyebilsem keşke ama yutarlar sanırım:)
[QUOTE=bilentungul]
Not: İsminiz "Karnolin" olarak gözüküyor, bu bildiğim kadarıyla kıymetli bir maden türü, adınızın bununla bir alakası var mı acaba ?[/QUOTE]
Evet :) Karnolin dünyanın en değerli 14. taşı; bunu fark ettiğimde ben de 14 yaşımdaydım.. [:)]
Balıklar konusunda haklısınız; şuan akvaryum kurma işini askıya aldım, araştırma aşamasındayım.. zaten 160 lt denen akvaryum 107 çıktı ölçülünce :)
mobilyalı filtresiz 100-150lt civarı akvaryum yaptırıp, biolifeın filtrelerinden alırım diye plan yaptım kendimce.. maliyetini tam tahayyül edemedim..
Balıklar konusunda tatlı su canlılarından küçük renkliler görüntüsü var kafamda fakat tür konusunda net karar veremedim. Canlı doğuran alırsam çoğalacaklar sürekli, japon olabilir belki diye düşünmüyor değilim ama o da japon başına 25ltden 4 5 tane anca olur gibi duruyor :) beraberinde zebralardan besleyebilsem keşke ama yutarlar sanırım:)
[QUOTE=bilentungul]
Not: İsminiz "Karnolin" olarak gözüküyor, bu bildiğim kadarıyla kıymetli bir maden türü, adınızın bununla bir alakası var mı acaba ?[/QUOTE]
Evet :) Karnolin dünyanın en değerli 14. taşı; bunu fark ettiğimde ben de 14 yaşımdaydım.. [:)]
Hangi Akvaryumu Almalıyım?
İlginiz için teşekkür ederim ve tecrübeniz sebebiyle ilerde daha büyüğünü isteyeceğim ve maliyeti konusunda haklısınız. Fakat daha küçük olanı almalıyım sanırım. Çünkü dediğiniz gibi fazla tecrübem yok hevesim var, zaten yazının başında da belirtmiştim.
Şimdilik 100- 150 ltlik bir akvaryum kuracağım sanırım. Balık türü olarak sarı ve mavi prensesleri düşünüyorum. Ya da zebra daniolar neon tetralarla beraber yaşayacak renkli türler seçmeye çalışacağım. Kurtarabilirsem platy yavrularını kendi akvaryumuma alabilirim; eğer alırsam onlarla yaşayacak türler alabilirim.
Siz ne tür balıklar ve bitkiler tavsiye edersiniz bu hacimdeki bir akvaryuma? (aldığımda yeni konu açabilirim sanırım [:)] )
İlginiz için teşekkür ederim ve tecrübeniz sebebiyle ilerde daha büyüğünü isteyeceğim ve maliyeti konusunda haklısınız. Fakat daha küçük olanı almalıyım sanırım. Çünkü dediğiniz gibi fazla tecrübem yok hevesim var, zaten yazının başında da belirtmiştim.
Şimdilik 100- 150 ltlik bir akvaryum kuracağım sanırım. Balık türü olarak sarı ve mavi prensesleri düşünüyorum. Ya da zebra daniolar neon tetralarla beraber yaşayacak renkli türler seçmeye çalışacağım. Kurtarabilirsem platy yavrularını kendi akvaryumuma alabilirim; eğer alırsam onlarla yaşayacak türler alabilirim.
Siz ne tür balıklar ve bitkiler tavsiye edersiniz bu hacimdeki bir akvaryuma? (aldığımda yeni konu açabilirim sanırım [:)] )
Hangi Akvaryumu Almalıyım?
[QUOTE=Kınayu]
Sehpalı olanı alabilirseniz daha iyi olur.Yeriniz uygunsa onu düşünmelisiniz.Bakarsınız . Az büyük az küçük aynı bakım ilgi.[/QUOTE]
Normalde 30lt bir akvaryumum varken birden 518.4 lt akvaryuma geçiş beni biraz korkutuyor aslında. Bir de şuan elimde başka hiç bir malzemem yok. Dış filtre almam gerekecek mi yeni balıklar, kum bitki alacağım..elimde yavru platyler var ve yine hamile sanırım.
Bir de 1-2 yıla taşınacağım için o açıdan da büyük akvaryum sıkıntı olacak bana çok büyük bir akvaryum almayayım diyorum.
120 tlye 100 ya da 160 litre olacak (net ölçüleri birkaç saat içinde gönderecek; eğer 160ltden daha küçükse akvaryum fiyat teklifimi 90-100e düşürmeyi planlıyorum fazla mı fiyat?) yanında Sobo WP 1302 F İç Filtre ve ısıtıcı da almış olacağım. Aklımda biolife ın filtrelerinden C160 akıllı filtreyi, 5w hava motoru almak ve dış filtre kullanmamak var ama uygun olur mu bilemiyorum.. maliyeti çok da artırmak istemiyorum açıkcası..
hiç bu kadar kararsız kaldığımı hatırlamıyorum halbuki çabuk karar veririm hep [:geek:]
[QUOTE=Kınayu]
Sehpalı olanı alabilirseniz daha iyi olur.Yeriniz uygunsa onu düşünmelisiniz.Bakarsınız . Az büyük az küçük aynı bakım ilgi.[/QUOTE]
Normalde 30lt bir akvaryumum varken birden 518.4 lt akvaryuma geçiş beni biraz korkutuyor aslında. Bir de şuan elimde başka hiç bir malzemem yok. Dış filtre almam gerekecek mi yeni balıklar, kum bitki alacağım..elimde yavru platyler var ve yine hamile sanırım.
Bir de 1-2 yıla taşınacağım için o açıdan da büyük akvaryum sıkıntı olacak bana çok büyük bir akvaryum almayayım diyorum.
120 tlye 100 ya da 160 litre olacak (net ölçüleri birkaç saat içinde gönderecek; eğer 160ltden daha küçükse akvaryum fiyat teklifimi 90-100e düşürmeyi planlıyorum fazla mı fiyat?) yanında Sobo WP 1302 F İç Filtre ve ısıtıcı da almış olacağım. Aklımda biolife ın filtrelerinden C160 akıllı filtreyi, 5w hava motoru almak ve dış filtre kullanmamak var ama uygun olur mu bilemiyorum.. maliyeti çok da artırmak istemiyorum açıkcası..
hiç bu kadar kararsız kaldığımı hatırlamıyorum halbuki çabuk karar veririm hep [:geek:]
Hangi Akvaryumu Almalıyım?
1. Olan akvaryuma ilanda 160 yazılmış fakat ölçüleri 75-35-41 ile 107.6 lt oluyor 120tl fazla değil mi ? ( ısıtıcı filtre ve dekor da var)
Sehpalı olana tekrar baktım teklifime henüz cevap gelmedi ama sehpası normal demir masa üstüne ahşap baya eski duruyor hem o kadar büyüğüne nasıl bakarım ben gözümde büyüyor.. hevesim de var ama kararsız kaldım [:D]
1. Olan akvaryuma ilanda 160 yazılmış fakat ölçüleri 75-35-41 ile 107.6 lt oluyor 120tl fazla değil mi ? ( ısıtıcı filtre ve dekor da var)
Sehpalı olana tekrar baktım teklifime henüz cevap gelmedi ama sehpası normal demir masa üstüne ahşap baya eski duruyor hem o kadar büyüğüne nasıl bakarım ben gözümde büyüyor.. hevesim de var ama kararsız kaldım [:D]
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
