ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yigithuseyin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2016 09:31
Son Ziyaret:
08 Haziran 2016 12:00
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin YİĞİT
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin YİĞİT
SON 10 MESAJI
Japon Balığım İçin Uygun Kum Ve Ortam Nedir?
Merhaba;
Öncelikle bir japon için 20 lt alan ihtiyacı var sende 2 tane toplam 40 lt yapıyor akvaryumu tamamen doldurmadığını ve içine bir obje koyduğunu düşünürsek nerden baksan 50 55lt bir akvaryuma ihtiyacın var die düşünüyorum(Şuan resimdeki kaç LT bilmiyorum). Kum konusuna gelince benim dedem de japon besliyor 3 yıldır ve kumları senin ki ile aynı . Bahsettiğin şekilde hiç bir ölüm olmadı. Ve japonlar kumları ağzına alıp atarak stres atarlar kum koyarak iyi yapmışsın. Ama şuan ki akvaryumun balıklar için çok küçük gözüküyor.
Ve unutmayalım ki onlar da bir canlı ve eğer bizde bu hobi var ise onları rahat ettirmek de bizim görevimiz.
Merhaba;
Öncelikle bir japon için 20 lt alan ihtiyacı var sende 2 tane toplam 40 lt yapıyor akvaryumu tamamen doldurmadığını ve içine bir obje koyduğunu düşünürsek nerden baksan 50 55lt bir akvaryuma ihtiyacın var die düşünüyorum(Şuan resimdeki kaç LT bilmiyorum). Kum konusuna gelince benim dedem de japon besliyor 3 yıldır ve kumları senin ki ile aynı . Bahsettiğin şekilde hiç bir ölüm olmadı. Ve japonlar kumları ağzına alıp atarak stres atarlar kum koyarak iyi yapmışsın. Ama şuan ki akvaryumun balıklar için çok küçük gözüküyor.
Ve unutmayalım ki onlar da bir canlı ve eğer bizde bu hobi var ise onları rahat ettirmek de bizim görevimiz.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Teşekkür ederim Arif Bey izmir de hobici arkadaşlar bulursam onlardan alayım akvaryumcular da bitkiler çok aşırı pahalı.
Teşekkür ederim Arif Bey izmir de hobici arkadaşlar bulursam onlardan alayım akvaryumcular da bitkiler çok aşırı pahalı.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
[QUOTE=poyrazendler] hala bi gelişme yok zaten demek yavru alma isteyiniz gösteriyor diğer yorumda fazla yavrum olmasın diyorsunuz tezat deyilmi bu [^_^][/QUOTE]
Ben olaya tamamen şu şekilde baktım tek erkek lepistes olursa dişilerin doğuracak olduğu yavrular da çiftleşme konusunda sıkıntı olmayacak . Ama iki erkek olursa sıkıntı olacak şeklinde anladım. O yüzden madem öyle tek erkek olsun doğacak olan yavrular da çiftleşmede sıkıntı olmasın istedim.
Dediğiniz doğru yavru alma isteğim oluğu için ileri ki zamanlarda yavruların eşlemesinde olumsuz sonuç olur die erkeği değiştireyim demiştim.
[QUOTE=ByProf]
Akvaryumunuz yeterli. 2e 4d yapabilirsiniz. Bunun içinde akvaryuma 2 dişi daha alacaksınız.
Canlı doğuranlar hemen hemen 28 günde bir doğururlar. Akvaryumu bitkilendirmenizi veya rafya kullanmanızı tavsiye ederim. İnanın en fazla bir ay sonra özellikle canlı doğuran konusunda baya bir tecrübeniz olacak. Ne zaman doğuracağını anlayacaksınız. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekker ederim Arif Bey o zaman 2 dişi daha alayım canlı bitki akvaryumun içinde var eledoa var 8 9 kök kadar ama yetersiz sanırım delikli kayada var 2 tane ama yarvrular bunların arasında saklanamaz sanırım rafyayı da bilmiyordum forumdan okudum öğrendim onu yapabilirim kendim ama aslında bitkiyi çoğaltsam yavrulara saklanacak yer yapsam sanki daha iyi olacak değil mi.
[QUOTE=poyrazendler] hala bi gelişme yok zaten demek yavru alma isteyiniz gösteriyor diğer yorumda fazla yavrum olmasın diyorsunuz tezat deyilmi bu [^_^][/QUOTE]
Ben olaya tamamen şu şekilde baktım tek erkek lepistes olursa dişilerin doğuracak olduğu yavrular da çiftleşme konusunda sıkıntı olmayacak . Ama iki erkek olursa sıkıntı olacak şeklinde anladım. O yüzden madem öyle tek erkek olsun doğacak olan yavrular da çiftleşmede sıkıntı olmasın istedim.
Dediğiniz doğru yavru alma isteğim oluğu için ileri ki zamanlarda yavruların eşlemesinde olumsuz sonuç olur die erkeği değiştireyim demiştim.
[QUOTE=ByProf]
Akvaryumunuz yeterli. 2e 4d yapabilirsiniz. Bunun içinde akvaryuma 2 dişi daha alacaksınız.
Canlı doğuranlar hemen hemen 28 günde bir doğururlar. Akvaryumu bitkilendirmenizi veya rafya kullanmanızı tavsiye ederim. İnanın en fazla bir ay sonra özellikle canlı doğuran konusunda baya bir tecrübeniz olacak. Ne zaman doğuracağını anlayacaksınız. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekker ederim Arif Bey o zaman 2 dişi daha alayım canlı bitki akvaryumun içinde var eledoa var 8 9 kök kadar ama yetersiz sanırım delikli kayada var 2 tane ama yarvrular bunların arasında saklanamaz sanırım rafyayı da bilmiyordum forumdan okudum öğrendim onu yapabilirim kendim ama aslında bitkiyi çoğaltsam yavrulara saklanacak yer yapsam sanki daha iyi olacak değil mi.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Bende çiftleşmeleri en aza indirmemek için tek bir erkek lepistes olsun die erkeğin birini verip onun yerine dişiler almayı düşündüm yanlış mıyım ?
Ki yanlış düşünsem yada yanlış anlasam dahi amatör olduğum için direk "siz okumayı bilmiyorsunuz" gibi kaba ve aşağılayıcı bir cümle kurmanıza gerek yok sanırım.
Bu konuda bilgilendirir bilmediğim şeyi öğretici şeyler yazarsanız bence daha iyi olur. Sonuç olarak bu foruma öğrenmek için konu açıyoruz bilmediğimiz şeyleri öğretmek ise siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla olacak diye düşünüyorum.
Akvaryum 65 cm bombeli akvaryum ferhat bey çok büyük değil tam bilmemek ile ya 65 litre su alıyor yada 50 55 litre arası yükseklik ve en ölçülerini bilmediğim için yazamıyorum kusura bakmayın.
Bende çiftleşmeleri en aza indirmemek için tek bir erkek lepistes olsun die erkeğin birini verip onun yerine dişiler almayı düşündüm yanlış mıyım ?
Ki yanlış düşünsem yada yanlış anlasam dahi amatör olduğum için direk "siz okumayı bilmiyorsunuz" gibi kaba ve aşağılayıcı bir cümle kurmanıza gerek yok sanırım.
Bu konuda bilgilendirir bilmediğim şeyi öğretici şeyler yazarsanız bence daha iyi olur. Sonuç olarak bu foruma öğrenmek için konu açıyoruz bilmediğimiz şeyleri öğretmek ise siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla olacak diye düşünüyorum.
Akvaryum 65 cm bombeli akvaryum ferhat bey çok büyük değil tam bilmemek ile ya 65 litre su alıyor yada 50 55 litre arası yükseklik ve en ölçülerini bilmediğim için yazamıyorum kusura bakmayın.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Teşekkür ederim Orhan Bey ben o erkeğin birini vereyim yerine 2 dişi daha alayım 2 hafta oldu hala bir gelişme yok zaten :)
Teşekkür ederim Orhan Bey ben o erkeğin birini vereyim yerine 2 dişi daha alayım 2 hafta oldu hala bir gelişme yok zaten :)
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumum da 2 dişi 2 erkek lepistes var ama anlaşamıyorlar sanırım erkekler bazen birbirlerini kovalıyor.
Forumda okuduğum kadarıyla baktığım da arkadaşlar genelde 1 erkek 3 dişi yada 1 erkek 5 dişi kombinasyonu yapmışlar.
Bende acaba erkeğin birini dişi ile değiştirsem mi yoksa bu şekilde de bir zararı olmaz mı çünkü çok aşırı büyük bir kavga yok.
Hamilelik açısından 2 hafta geçti dişinin birinin arkası biraz siyah oldu ama sanırım hamile değil bu çiftleşecek olgunluğa geldiği anlamına geliyor sanırım.
Yardım edebilir misiniz teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumum da 2 dişi 2 erkek lepistes var ama anlaşamıyorlar sanırım erkekler bazen birbirlerini kovalıyor.
Forumda okuduğum kadarıyla baktığım da arkadaşlar genelde 1 erkek 3 dişi yada 1 erkek 5 dişi kombinasyonu yapmışlar.
Bende acaba erkeğin birini dişi ile değiştirsem mi yoksa bu şekilde de bir zararı olmaz mı çünkü çok aşırı büyük bir kavga yok.
Hamilelik açısından 2 hafta geçti dişinin birinin arkası biraz siyah oldu ama sanırım hamile değil bu çiftleşecek olgunluğa geldiği anlamına geliyor sanırım.
Yardım edebilir misiniz teşekkür ederim.
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Teşekkür ederim :)
Teşekkür ederim :)
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Akvaryum 65 cm bombeli sanırım 65 litre alıyor 100 litre ve üzeri dış filtre tercih edilir die biliyorum ama doğru mu biliyorum bilmiyorum ısıtıcı 50w 24 saat açık çalışıyor 28 derece de sabit kuralı 2 hafta oldu 4 gün dinlendirilmiş çeşme suyu kullandım ve balıkları öyle içine koydum filtre de ısıtıcı da 24 saat açık birde flerosan lamba var suyun içinde dahi yanıyor demişti aldığım akvaryumcu ama kapağın altında yeri var ben oraya koydum akşamları 3 4 saat açıyorum sonra hep kapalı. Bitkileri dün akşam aldım yeni koydum kayalarla birlikte kum normal beyaz kırık ufak taşlar var bitkileri aldığım yer bu bitkilerin çok arsız olduğunu ve bu kumda dahi büyüyebileceğini söyledi tabi ben bilmiyorum doğru mu . haftalık %20 su değişimi yapıyorum her değişimden sonra mavi mürekkep gibi olan şeyi damlatıyorum su çok bulanık değil ama daha net olabilir su değişimi yaparken dip çekimi de yapıyorum.
Ayrıca suyu akvaryumun neresine kadar doldurmam gerekli şuan 5 6 cm aşağıda.
Şimdilik bu kadar yapmamı önerdiğiniz bir şeyler var ise beni bilgilendirebilir siniz.[EDIT]yigithuseyin,2016-03-17 17:06:28[/EDIT]
Akvaryum 65 cm bombeli sanırım 65 litre alıyor 100 litre ve üzeri dış filtre tercih edilir die biliyorum ama doğru mu biliyorum bilmiyorum ısıtıcı 50w 24 saat açık çalışıyor 28 derece de sabit kuralı 2 hafta oldu 4 gün dinlendirilmiş çeşme suyu kullandım ve balıkları öyle içine koydum filtre de ısıtıcı da 24 saat açık birde flerosan lamba var suyun içinde dahi yanıyor demişti aldığım akvaryumcu ama kapağın altında yeri var ben oraya koydum akşamları 3 4 saat açıyorum sonra hep kapalı. Bitkileri dün akşam aldım yeni koydum kayalarla birlikte kum normal beyaz kırık ufak taşlar var bitkileri aldığım yer bu bitkilerin çok arsız olduğunu ve bu kumda dahi büyüyebileceğini söyledi tabi ben bilmiyorum doğru mu . haftalık %20 su değişimi yapıyorum her değişimden sonra mavi mürekkep gibi olan şeyi damlatıyorum su çok bulanık değil ama daha net olabilir su değişimi yaparken dip çekimi de yapıyorum.
Ayrıca suyu akvaryumun neresine kadar doldurmam gerekli şuan 5 6 cm aşağıda.
Şimdilik bu kadar yapmamı önerdiğiniz bir şeyler var ise beni bilgilendirebilir siniz.[EDIT]yigithuseyin,2016-03-17 17:06:28[/EDIT]
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Teşekkür ederim Hüseyin ve Orhan bey dediğiniz gibi bir arkadaş bulursam yada arkadaşlar daha iyi olacak bu iş .
Akvaryumcudan bir yeşil dal almaya kalktım sadece parmağım kadar dal 2,5 tl . Ben lepistesimi 2,5 tl ye aldım :)
Ben en iyisi bir kaç arkadaşımı daha çekeyim bu hobi işine :)
Teşekkür ederim Hüseyin ve Orhan bey dediğiniz gibi bir arkadaş bulursam yada arkadaşlar daha iyi olacak bu iş .
Akvaryumcudan bir yeşil dal almaya kalktım sadece parmağım kadar dal 2,5 tl . Ben lepistesimi 2,5 tl ye aldım :)
Ben en iyisi bir kaç arkadaşımı daha çekeyim bu hobi işine :)
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Teşekkür ederim bakıyorum şuan dediklerinize.[:iyi:]
Teşekkür ederim bakıyorum şuan dediklerinize.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
