ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gkhnfrt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mart 2016 13:16
Son Ziyaret:
09 Mayıs 2025 16:48
Toplam Mesaj:
50 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Fırat
Doğum Tarihi:
02 Mayıs 1989
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Ziraat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan Fırat
SON 10 MESAJI
Biotope Tanganyika
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, canlıları da ekledikten sonra keyifli seyirler :)
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, canlıları da ekledikten sonra keyifli seyirler :)
Barbus Tetrazona
Yazıyı büyük bir keyifle okudum. Minik canlıların büyük dünyası kısacası. Tebrik ederim.
Yazıyı büyük bir keyifle okudum. Minik canlıların büyük dünyası kısacası. Tebrik ederim.
Yeni Kurulum Sakal Yosunu
[QUOTE=burakcel12]
Sorunun su değişiminden kaynaklandığını düşünerek sık su değişimlerine başladım hocam. 3 günde 1, maximum 4 günde 1 %10-20 arası su değişimi yapıyorum. Fotosentez görüyorum çok olmasa da var. kayalarda falan bu yosunlardan var. Bitkileri keser atarız ama kayaları temizlemek akvaryumu bozmadan mümkün değil. Umarım onlarda zamanla dökülür. Teşekkürler.[/QUOTE]
Kayaları bir diş fırçası yardımıyla fırçalayıp(suyun içinde) temizleyip ardından su değişimini yapabilirsin hocam, yada cüce vatoz alablirisin bende 3 adet var sürekli kayaların üstünde yada camda
[QUOTE=burakcel12]
Sorunun su değişiminden kaynaklandığını düşünerek sık su değişimlerine başladım hocam. 3 günde 1, maximum 4 günde 1 %10-20 arası su değişimi yapıyorum. Fotosentez görüyorum çok olmasa da var. kayalarda falan bu yosunlardan var. Bitkileri keser atarız ama kayaları temizlemek akvaryumu bozmadan mümkün değil. Umarım onlarda zamanla dökülür. Teşekkürler.[/QUOTE]
Kayaları bir diş fırçası yardımıyla fırçalayıp(suyun içinde) temizleyip ardından su değişimini yapabilirsin hocam, yada cüce vatoz alablirisin bende 3 adet var sürekli kayaların üstünde yada camda
Yeni Kurulum Sakal Yosunu
[QUOTE=mka1923]Rica ederim ,
İnşallah biran evvel yoluna girer . Ama fotosentez de iyi durumda ise iyiye gitmeye başladı demektir .
Saygılar[/QUOTE]
Özellikle sp japan ve mosslardaki fotosentez çok iyi aynı şekilde micrada bile farkediliyor daha da iyi olacağını düşünüyorum sayende [:)]
[QUOTE=mka1923]Rica ederim ,
İnşallah biran evvel yoluna girer . Ama fotosentez de iyi durumda ise iyiye gitmeye başladı demektir .
Saygılar[/QUOTE]
Özellikle sp japan ve mosslardaki fotosentez çok iyi aynı şekilde micrada bile farkediliyor daha da iyi olacağını düşünüyorum sayende [:)]
Yeni Kurulum Sakal Yosunu
[QUOTE=mka1923]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/130520161551201.jpg[/IMG]
Kardeşim 100 litreye göre düşünürsek senin tankın için değerler bunlar .
Senin bu değerleri yakalaman gerekiyor . Yani fosfatın hep 1, 1,5 ppm civarı olacak . Nitrat 15-20 ppm . Potasyum 30 ppm civarı olacak . Demir ise 0.2 ppm i geçme . Hatta bir süre demir hiç kullanma . Yosun ve algler biraz yavaşlasın o zaman eklersin . Zaten tabandan alırlar gerekli demiri . Mikro ve demir ekleme bir süre . Fosfattan korkma . Evet yosunu tetikler fazlası ama yosun zaten her halukarda olacak . O yüzden bizim bitki gelişimine odaklanmamız gerekiyor . Bitkiler ne kadar canlı ve gelişme içinde olursa yosun ve alglerde aynı oranda gerileyecek .
En azından 3 günde bir gübreleme yapmaya çalış .
Fosfatı 3 günde bir 10 ml ekle .
Potasyumu 3 günde bir 30 ml ekle .
Nitratı da 3 günde bir 10 ml ekle . ( nitratı 3 kez 10 ar ml uyguladıktan sonra 3 günde bir 5 ml e düşür . Nitrat çabuk eksilmiyor tank oturunca )
Demir ve mikroyu yosunlar azalinca , bitkilerde sararma başlarsa eklersin .
Kardeşim eğer uygun fiyata bulursan bütçende uygun olursa jbl sıvı nitrat ve fosfat testin olursa elinde iyi olur .
Co2 yi sakın ihmal etme . Korkma saniyede 2 3 damla gitsin problem olmaz . [/QUOTE]
Hocam teşekkür ediyorum pazar günü su değişimini yaptıktan sonra bu programı uygulamaya başlayacam
Çok saol tekrardan
[QUOTE=mka1923]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/130520161551201.jpg[/IMG]
Kardeşim 100 litreye göre düşünürsek senin tankın için değerler bunlar .
Senin bu değerleri yakalaman gerekiyor . Yani fosfatın hep 1, 1,5 ppm civarı olacak . Nitrat 15-20 ppm . Potasyum 30 ppm civarı olacak . Demir ise 0.2 ppm i geçme . Hatta bir süre demir hiç kullanma . Yosun ve algler biraz yavaşlasın o zaman eklersin . Zaten tabandan alırlar gerekli demiri . Mikro ve demir ekleme bir süre . Fosfattan korkma . Evet yosunu tetikler fazlası ama yosun zaten her halukarda olacak . O yüzden bizim bitki gelişimine odaklanmamız gerekiyor . Bitkiler ne kadar canlı ve gelişme içinde olursa yosun ve alglerde aynı oranda gerileyecek .
En azından 3 günde bir gübreleme yapmaya çalış .
Fosfatı 3 günde bir 10 ml ekle .
Potasyumu 3 günde bir 30 ml ekle .
Nitratı da 3 günde bir 10 ml ekle . ( nitratı 3 kez 10 ar ml uyguladıktan sonra 3 günde bir 5 ml e düşür . Nitrat çabuk eksilmiyor tank oturunca )
Demir ve mikroyu yosunlar azalinca , bitkilerde sararma başlarsa eklersin .
Kardeşim eğer uygun fiyata bulursan bütçende uygun olursa jbl sıvı nitrat ve fosfat testin olursa elinde iyi olur .
Co2 yi sakın ihmal etme . Korkma saniyede 2 3 damla gitsin problem olmaz . [/QUOTE]
Hocam teşekkür ediyorum pazar günü su değişimini yaptıktan sonra bu programı uygulamaya başlayacam
Çok saol tekrardan
Yeni Kurulum Sakal Yosunu
[QUOTE=mka1923]
Kardeşim telefondan girdiğim için şuan net göremiyorum . Sana zahmet yazsan daha iyi olur . Sadece ilk satırlar lazım bana . 1 ml 50 litreye şu kadar katar . Bu kısmı yazman yeterli . [/QUOTE]
Hocam şu şekilde
Fe: 2 ml gübre 50 litreye 0,1 ppm
Fosfat: 1 ml gübre 50 litreye 0,1 ppm
Nitrat: 1 ml gübre 50 litreye 1 ppm
Potasyum: 1 ml gübre 50 litreye 0,5 ppm
[QUOTE=mka1923]
Kardeşim telefondan girdiğim için şuan net göremiyorum . Sana zahmet yazsan daha iyi olur . Sadece ilk satırlar lazım bana . 1 ml 50 litreye şu kadar katar . Bu kısmı yazman yeterli . [/QUOTE]
Hocam şu şekilde
Fe: 2 ml gübre 50 litreye 0,1 ppm
Fosfat: 1 ml gübre 50 litreye 0,1 ppm
Nitrat: 1 ml gübre 50 litreye 1 ppm
Potasyum: 1 ml gübre 50 litreye 0,5 ppm
Yeni Kurulum Sakal Yosunu
[QUOTE=mka1923]
Günaydın ,
O zaman yoğunluğu fazla değildir demek ki . Şunu sorun mutlaka kendine . 1 ml ilave ettiğimde kaç ppm artış sağlıyor ? Buna bir cevap versin ona göre doğru ya da yanlış olduğuna karar verelim .
Bundan önemlisi demir ve mikro . Ayni sekilde demir için de , 1 ml kaç ppm artış sağlıyor sorun size zahmet .
Ondan sonra yönlendirme yapabilirim . Ama haftada bir vermeseniz daha iyi olur . Örneğin fosfatı 1 ppm de tutmak istiyoruz diyelim . Siz ptesi fosfatı 1 ppm olacak sekilde gübreleme yaptınız . Siz bir hafta bekleyince atıyorum 1 hafta sonra tankta yaklaşık 0.40 ppm civarı fosfat kalır . 1 de tutamazsın bu şekilde değeri . Umarim karışık olmamıştır 😀
Ama iki günde bir verirseniz çok daha kontrollu olur ve değerler çok oynamaz . Evet daha zahmetli ama daha etkili bir yöntem . Belki haftada 1 yapıp iyi sonuç alanlar vardır ancak ben de haftada 1 ile başladım . Ne zamanki 2 günde bire döndüm o zaman sağlıklı gelişimi yakaladım .
Demir , fosfat , nitrat , potasyum ...
Bunlar da 1 ml kaç ppm katıyor bunu mutlaka öğrenin satan kişiden .
Saygılar . [/QUOTE]
Hocam şu şekilde bir foto yükledim yanlış yazma ihitmalime karşın
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183805/130520161230541.jpg[/IMG]
[QUOTE=mka1923]
Günaydın ,
O zaman yoğunluğu fazla değildir demek ki . Şunu sorun mutlaka kendine . 1 ml ilave ettiğimde kaç ppm artış sağlıyor ? Buna bir cevap versin ona göre doğru ya da yanlış olduğuna karar verelim .
Bundan önemlisi demir ve mikro . Ayni sekilde demir için de , 1 ml kaç ppm artış sağlıyor sorun size zahmet .
Ondan sonra yönlendirme yapabilirim . Ama haftada bir vermeseniz daha iyi olur . Örneğin fosfatı 1 ppm de tutmak istiyoruz diyelim . Siz ptesi fosfatı 1 ppm olacak sekilde gübreleme yaptınız . Siz bir hafta bekleyince atıyorum 1 hafta sonra tankta yaklaşık 0.40 ppm civarı fosfat kalır . 1 de tutamazsın bu şekilde değeri . Umarim karışık olmamıştır 😀
Ama iki günde bir verirseniz çok daha kontrollu olur ve değerler çok oynamaz . Evet daha zahmetli ama daha etkili bir yöntem . Belki haftada 1 yapıp iyi sonuç alanlar vardır ancak ben de haftada 1 ile başladım . Ne zamanki 2 günde bire döndüm o zaman sağlıklı gelişimi yakaladım .
Demir , fosfat , nitrat , potasyum ...
Bunlar da 1 ml kaç ppm katıyor bunu mutlaka öğrenin satan kişiden .
Saygılar . [/QUOTE]
Hocam şu şekilde bir foto yükledim yanlış yazma ihitmalime karşın
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183805/130520161230541.jpg[/IMG]
E-jet Dış Filtre Hakkında
[URL]http://www.petburada.com/U184,394,jet-3368-canister-dis-filtre-1650-l-h-selale-filtreler.htm?gclid=COCWn8fq1swCFQccGwodLEIDiA[/URL]
Merhaba arkadaşlar
Yeni bir dış filtre almaya karar verdim ve araştırmlarım sonucunda böle bi filtre buldum kullananlar oldukça memmnun ve yedek parça temininin de bir o kadar kolay oldugu söyleniyor aranızda kullananız varmı acaba fiyatı da gayet uygun geldi yukarıdaki linkte
Akvaryum ölçüleri 80*40*50(h) bitkili canlı yoğunluğu 20 adet lepistes, moli , plati, tetra karışık
[URL]http://www.petburada.com/U184,394,jet-3368-canister-dis-filtre-1650-l-h-selale-filtreler.htm?gclid=COCWn8fq1swCFQccGwodLEIDiA[/URL]
Merhaba arkadaşlar
Yeni bir dış filtre almaya karar verdim ve araştırmlarım sonucunda böle bi filtre buldum kullananlar oldukça memmnun ve yedek parça temininin de bir o kadar kolay oldugu söyleniyor aranızda kullananız varmı acaba fiyatı da gayet uygun geldi yukarıdaki linkte
Akvaryum ölçüleri 80*40*50(h) bitkili canlı yoğunluğu 20 adet lepistes, moli , plati, tetra karışık
Bitkili Akvaryuma Başladık
[QUOTE=mgazi]Herşey güzel duruyor lakin co2 desteği konusunda bir bilgi vermemişsiniz. Eğer yoksa gübre desteği hem de ilk haftadan yosuna yol açabilir. Tavsiyem madem bu kadar giriştiniz bu işe co2 de sağlayın sisteminiz tam olsun.[/QUOTE]
Akvaryumu kuralı yaklaşık 1 ay oldu hocam ve 1 aydır da mayalı kullanıyorum, forumdan ve çevremden co2 tüplü sistem arayışındayım bütçeme uygun bişey bulabilirsem emin olun alacam aklım hep tüpte [:)]
[QUOTE=mgazi]Herşey güzel duruyor lakin co2 desteği konusunda bir bilgi vermemişsiniz. Eğer yoksa gübre desteği hem de ilk haftadan yosuna yol açabilir. Tavsiyem madem bu kadar giriştiniz bu işe co2 de sağlayın sisteminiz tam olsun.[/QUOTE]
Akvaryumu kuralı yaklaşık 1 ay oldu hocam ve 1 aydır da mayalı kullanıyorum, forumdan ve çevremden co2 tüplü sistem arayışındayım bütçeme uygun bişey bulabilirsem emin olun alacam aklım hep tüpte [:)]
Yeni Kurulum Sakal Yosunu
[QUOTE=mka1923]
Maalesef yerleştiği yapraktan çıkmıyor . O yaprağın gelişimini de bir süre sonra durdurup ölüme götürüyor .
Mekanik temizlik şart . Ama sürekli oluyorsa bir yerlerde hata vardır . Bunu tespit edip asgariye indirmelisiniz .
khnfrt]
İlerlemeyi bildirecem demiştim [:)]
Mekanik temizlik yapıldı
Camlardaki nokta yosunlar eski bir kartla kazındı
Işıklandırma 6 saat kesintisiz şekilde düzenlendi
%30 su değişimi yapıldı
7 ml Nitrat, 7 ml fosfat ve 60 ml sıvı potasyum gübresi eklendi
Ve an itibariyle şuana kadar hiç görmediğim şekilde bitkilerin hepsi fotosentez yapmaya başladı
Yarında 7 ml demir ve 7 ml mikro element takviyesi yapılıp pazar günü tekrar mekanik temizlik su değişimi işlemleri gerçekleşecek umarım herşey yolunda gider teşekkürler
Merhabalar ,
Fotosentezi artmasını bekliyorduk ve gerçekleşmesine sevindim .
Ancak 60 ml potasyumu nasıl ilave ettiniz ? Tek seferde mi ?
Ayrıca demir ve mikro gubreniz ne markaydı ? [/QUOTE]
Hocam öncelikle günaydın
Forumdan gokturkseyhan beyin gübrelerinş kullanıyorum potasyum gübresinin üzerinde haftada 1 kez her 50 lt için 30 ml eklenebilir yazıyordu bende o doğrultuda tek seferde ilave ettim gübreyi acaba hata mı yaptım akvaryum net 130 lt su alıyor[:(]
[QUOTE=mka1923]
Maalesef yerleştiği yapraktan çıkmıyor . O yaprağın gelişimini de bir süre sonra durdurup ölüme götürüyor .
Mekanik temizlik şart . Ama sürekli oluyorsa bir yerlerde hata vardır . Bunu tespit edip asgariye indirmelisiniz .
khnfrt]
İlerlemeyi bildirecem demiştim [:)]
Mekanik temizlik yapıldı
Camlardaki nokta yosunlar eski bir kartla kazındı
Işıklandırma 6 saat kesintisiz şekilde düzenlendi
%30 su değişimi yapıldı
7 ml Nitrat, 7 ml fosfat ve 60 ml sıvı potasyum gübresi eklendi
Ve an itibariyle şuana kadar hiç görmediğim şekilde bitkilerin hepsi fotosentez yapmaya başladı
Yarında 7 ml demir ve 7 ml mikro element takviyesi yapılıp pazar günü tekrar mekanik temizlik su değişimi işlemleri gerçekleşecek umarım herşey yolunda gider teşekkürler
Merhabalar ,
Fotosentezi artmasını bekliyorduk ve gerçekleşmesine sevindim .
Ancak 60 ml potasyumu nasıl ilave ettiniz ? Tek seferde mi ?
Ayrıca demir ve mikro gubreniz ne markaydı ? [/QUOTE]
Hocam öncelikle günaydın
Forumdan gokturkseyhan beyin gübrelerinş kullanıyorum potasyum gübresinin üzerinde haftada 1 kez her 50 lt için 30 ml eklenebilir yazıyordu bende o doğrultuda tek seferde ilave ettim gübreyi acaba hata mı yaptım akvaryum net 130 lt su alıyor[:(]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
DigitalPen,
abstract07,
forthehordex,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
Hoppala,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Malawi34,
İnci Kefali,
layper,
Sufisu,
VaranusSalvator,
Koksal Gurkan,
ochischeni_kqmr,
florasan,
OKIRATLI,
sina cen,
altuntasseref,
Oquanus,
AquaShirmp,
şansal,
nazemert1,
NotEvenBeginner,
LeafyAqua,
EKAR,
yeekim,
gürkanbey,
capodicapii,
alp3r,
ternapi,
ochischeni_fjpl,
miracemir,
seljoy,
syerli,
rayed,
Selimtalhayavuz,
pianoƒish,
Cyber_Scout,
oguzozt,
BettamHF,
Redrainbow,
fissidens,
mostbet_kcMn,
Abidin Acun,
artgy,
nazemert,
Leo,
Alpbaba,
Öğretmen Ali,
Ancalagon,
mcakir17,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
