ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mantisshrimp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mart 2016 19:13
Son Ziyaret:
08 Kasım 2016 10:40
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Atatoprak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Rahip:Tanrı ruhunu affetsin.
Charlie:Neden olmasın, ne de olsa onun malı, değil mi?
SON 8 MESAJI
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Arkadaşlar Merhaba. Ben de yeniyim. Ilan vermek için ne yapmamız gerekiyor? Ilanlar yeni ilan veri açıyorum hata gorunuyo. Buraya tiklayin telefonunuzu girin diyo ama açılan sayfada telefonu girebilecegim bir yer çıkmıyor. Sadece iptal butonu var. Bir de telefonunuzu dikkatli girin gibi bi şeyler...[:?]
Arkadaşlar Merhaba. Ben de yeniyim. Ilan vermek için ne yapmamız gerekiyor? Ilanlar yeni ilan veri açıyorum hata gorunuyo. Buraya tiklayin telefonunuzu girin diyo ama açılan sayfada telefonu girebilecegim bir yer çıkmıyor. Sadece iptal butonu var. Bir de telefonunuzu dikkatli girin gibi bi şeyler...[:?]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
[QUOTE=Tunc Berk]Tamamen mantık hatası var sizde. Bu durumda fiyat tüketiciyi etkiliyor. Üreticide bir problem yok.
Ben hale gittiğimde elmanın kilosunu 30 kuruştan konisyoncuya veriyorum, pazara gelinceye kadar 1 lira oluyor. Elime de daha çok nakit geçer.
Ben bu elmayı komisyoncuya satmasam da kendi aracımla küçük taleplerin olduğu yere gitsem yine 30 kuruştan satacaksam neden kilo kilo uğraşayım? 10 ton elmayı tek seferde satarım karım aynı nasılsa. Neden tekil tüketici ile uğraşayım.
Yani bu şu demek oluyor, bu firma 24, 24 sipariş alıp satmaktansa neden, akvaryem, evcilal, okyanuspet, atakanpet gibi firmalara koli koli vermiyor. Hızlı, basit, daha çok ürün ve daha çok nakit demek değil midir?[/QUOTE] Üretici tek tek satarsa neden 30kurusa satsin? Burada yarım saattir anlatmaya çalıştığım şey buydu. Hepsini tek tek satmak ayrı bir maliyet arti zaman kaybı olduğu için tarladan toptan olarak ucuza çıkıyor. Toptan perakende ayrımını biliyosunuzdur diye tahmin ediyorum. Yani özetle bir şeyi toptan almak toplam maliyeti düşürdüğü için birimlerin her birinin aynı ürünü birleserek büyük toptancidan toptan alip talepleri oraninca paylaşması tüketicinin (yani bizlerin hepimizin) cebinde muazzam bir tasarruf etkisi yaratacaktir. Saygılarımla
[QUOTE=emrekaya87]Istanbul karakoyden 15 tl ye temin ettim iki hafta önce saygılar. Mb aydinlatmadan.[/QUOTE]
Evet işte ben de oradan alcaktim. Ama tek tek kargoda kirilabiliyormus. Ondan vazgeçtim. Internetten almam. Kırık lamba gelirse eve napicam onu. Toptan getirtmek tek çözüm yolu gibi görünüyo. [:tel:]
[QUOTE=Tunc Berk]Tamamen mantık hatası var sizde. Bu durumda fiyat tüketiciyi etkiliyor. Üreticide bir problem yok.
Ben hale gittiğimde elmanın kilosunu 30 kuruştan konisyoncuya veriyorum, pazara gelinceye kadar 1 lira oluyor. Elime de daha çok nakit geçer.
Ben bu elmayı komisyoncuya satmasam da kendi aracımla küçük taleplerin olduğu yere gitsem yine 30 kuruştan satacaksam neden kilo kilo uğraşayım? 10 ton elmayı tek seferde satarım karım aynı nasılsa. Neden tekil tüketici ile uğraşayım.
Yani bu şu demek oluyor, bu firma 24, 24 sipariş alıp satmaktansa neden, akvaryem, evcilal, okyanuspet, atakanpet gibi firmalara koli koli vermiyor. Hızlı, basit, daha çok ürün ve daha çok nakit demek değil midir?[/QUOTE] Üretici tek tek satarsa neden 30kurusa satsin? Burada yarım saattir anlatmaya çalıştığım şey buydu. Hepsini tek tek satmak ayrı bir maliyet arti zaman kaybı olduğu için tarladan toptan olarak ucuza çıkıyor. Toptan perakende ayrımını biliyosunuzdur diye tahmin ediyorum. Yani özetle bir şeyi toptan almak toplam maliyeti düşürdüğü için birimlerin her birinin aynı ürünü birleserek büyük toptancidan toptan alip talepleri oraninca paylaşması tüketicinin (yani bizlerin hepimizin) cebinde muazzam bir tasarruf etkisi yaratacaktir. Saygılarımla
[QUOTE=emrekaya87]Istanbul karakoyden 15 tl ye temin ettim iki hafta önce saygılar. Mb aydinlatmadan.[/QUOTE]
Evet işte ben de oradan alcaktim. Ama tek tek kargoda kirilabiliyormus. Ondan vazgeçtim. Internetten almam. Kırık lamba gelirse eve napicam onu. Toptan getirtmek tek çözüm yolu gibi görünüyo. [:tel:]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
[QUOTE=Tunc Berk]Benim sorunun cevabı bu değil ama, ürünün orjinalliği, getirecek olan firmanın kendi karı, satışı faturalımı?
Elma, armut değil bunlar, ithal florasanlar.
Nasıl sahtesi olmaz? Size bu ürünleri temin edecek olan firma, size bu ürünl
ere ait gümrük vergisi beyannamesini sunuyor mu? Distrübitör sözleşmesi var mı?
Malları Türkiye"ye nasıl sokmuş?
[/QUOTE] şöyle soyliyim. Kafanızda ne canlandı bilmiyorum ama yurtdışından 24 adet ampul ithal etmiyoruz. Bu ampulleri bir elektrik Malzemeleri toptanci/Perakendecisine getirteceğim. Yani öyle yurtdışından direk ithal durumu yok. [:D] onlar da muhtemelen Türkiye Büyük ithalatcisindan orijinal kutusunda getirtiyor. Yani belge melge yok. [:lol:]
[QUOTE=Tunc Berk]Benim sorunun cevabı bu değil ama, ürünün orjinalliği, getirecek olan firmanın kendi karı, satışı faturalımı?
Elma, armut değil bunlar, ithal florasanlar.
Nasıl sahtesi olmaz? Size bu ürünleri temin edecek olan firma, size bu ürünl
ere ait gümrük vergisi beyannamesini sunuyor mu? Distrübitör sözleşmesi var mı?
Malları Türkiye"ye nasıl sokmuş?
[/QUOTE] şöyle soyliyim. Kafanızda ne canlandı bilmiyorum ama yurtdışından 24 adet ampul ithal etmiyoruz. Bu ampulleri bir elektrik Malzemeleri toptanci/Perakendecisine getirteceğim. Yani öyle yurtdışından direk ithal durumu yok. [:D] onlar da muhtemelen Türkiye Büyük ithalatcisindan orijinal kutusunda getirtiyor. Yani belge melge yok. [:lol:]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Tesbihte hata olmaz. Olayın mantığını rahat kavramaniz için verdim o örneği. Örneğe geri dönersek elmayı nasıl ucuza alabilirdik? Aradaki onca araciyi atlayıp elmayı tarladan alabilseydik aynı elmayı 3 liraya değil 30kurusa alabilecektik. Tarla bu durumda üretim Yeri olan fabrika oluyor. Ama burada da şöyle bi sorun ortaya çıkıyor. Elma üretimi onbinlerce ton olduğu için bu elmalari daha iyi fiyatlara kilo kilo satmak mantıklı değil. Çünkü ürünlerin nihai tüketiciye ulaştirilması da bi maliyet. Ürünlerin tüketiciye götürülmesi gerek. Ürün nihai tüketiciye ulaştırılmak için elden ele geçerken fiyat da katlanarak artıyor. Iste bu durumda eğer küçük birimlerin küçük talepleri toplanıp üreticinin dikkatini çekecek bir miktara ulasirsa(toptan-perakende ayrımı) o zaman küçük birimler de ihtiyaçlarını çok daha ucuza temin eder hale gelebilirler. [:lol:] Biraz uzun olduysa kusura bakmayın. [;)][EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:47:45[/EDIT]
Tesbihte hata olmaz. Olayın mantığını rahat kavramaniz için verdim o örneği. Örneğe geri dönersek elmayı nasıl ucuza alabilirdik? Aradaki onca araciyi atlayıp elmayı tarladan alabilseydik aynı elmayı 3 liraya değil 30kurusa alabilecektik. Tarla bu durumda üretim Yeri olan fabrika oluyor. Ama burada da şöyle bi sorun ortaya çıkıyor. Elma üretimi onbinlerce ton olduğu için bu elmalari daha iyi fiyatlara kilo kilo satmak mantıklı değil. Çünkü ürünlerin nihai tüketiciye ulaştirilması da bi maliyet. Ürünlerin tüketiciye götürülmesi gerek. Ürün nihai tüketiciye ulaştırılmak için elden ele geçerken fiyat da katlanarak artıyor. Iste bu durumda eğer küçük birimlerin küçük talepleri toplanıp üreticinin dikkatini çekecek bir miktara ulasirsa(toptan-perakende ayrımı) o zaman küçük birimler de ihtiyaçlarını çok daha ucuza temin eder hale gelebilirler. [:lol:] Biraz uzun olduysa kusura bakmayın. [;)][EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:47:45[/EDIT]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Şaşırmayın bu işler böyle. Tarlada üreticiden kilosu 30 kuruşa toptan alınan (örneğin) elma nasıl oluyor da pazarda nihai tüketiciye ulaşana kadar 3 liraya yükseliyor. Aynı mantık burada da işliyor. Pazardan elma aldığınızda sadece pazarciya kar ettirmiyosunuz; aradaki büyük Toptancıya, küçük Toptancıya, araciya, komisyoncuya, halciye, kalırsa biraz da üreticiye[:lol:] Sahtelik mevzusuna hiç girmiyorum. Bu ürünün sahtesi olmaz. Sizi zihinlerimizdeki kaliteli urun=yüksek fiyat alışkanlığı bu düşünceye itiyor bence.[EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:29:40[/EDIT]
Şaşırmayın bu işler böyle. Tarlada üreticiden kilosu 30 kuruşa toptan alınan (örneğin) elma nasıl oluyor da pazarda nihai tüketiciye ulaşana kadar 3 liraya yükseliyor. Aynı mantık burada da işliyor. Pazardan elma aldığınızda sadece pazarciya kar ettirmiyosunuz; aradaki büyük Toptancıya, küçük Toptancıya, araciya, komisyoncuya, halciye, kalırsa biraz da üreticiye[:lol:] Sahtelik mevzusuna hiç girmiyorum. Bu ürünün sahtesi olmaz. Sizi zihinlerimizdeki kaliteli urun=yüksek fiyat alışkanlığı bu düşünceye itiyor bence.[EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:29:40[/EDIT]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
[QUOTE=Tunc Berk]"Çok ucuz" derken?
30 lira desek, siz 10 liraya mı satacaksınız?[/QUOTE]
Ne sormaya çalıştığınızı anlamadım. Neye 30 lira desek? Neyi 10 liraya saticam? Benim bir şey satma gibi bir niyetim zaten yok. Bi piyasa araştırması yaptım. Bunun sonucunu paylaşıyorum yalnızca. [:cik:]
[QUOTE=Tunc Berk]"Çok ucuz" derken?
30 lira desek, siz 10 liraya mı satacaksınız?[/QUOTE]
Ne sormaya çalıştığınızı anlamadım. Neye 30 lira desek? Neyi 10 liraya saticam? Benim bir şey satma gibi bir niyetim zaten yok. Bi piyasa araştırması yaptım. Bunun sonucunu paylaşıyorum yalnızca. [:cik:]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Google'da 39w tT5 grolux Sylvania olarak aratirsaniz özellikleri hakkında bilgi toplayabilirsiniz. Ama ürün budur yani. [^_^]
Google'da 39w tT5 grolux Sylvania olarak aratirsaniz özellikleri hakkında bilgi toplayabilirsiniz. Ama ürün budur yani. [^_^]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Arkadaşlar bu malzemenin piyasa fiyatı 35-40Lira arasında değişiyor. Bu çok arzu edilen ama gerek yüksek fiyatı, gerekse internet uzerinden siparişlerin kullanicilara ulastirilmasi esnasinda meydana gelen kayıplar (kırılması) yüzünden bu kaliteli ürüne ulaşmayı erteleyen akvaryumseverlere bi önerim var:
Denizli Merkez ve civarından katilacaklara bu ürünü piyasa fiyatının yarısından daha ucuz olarak getirtebilecegimin müjdesini veriyorum. Bir kolide 24 adet gelicek. Ama once Talebin 24 e ulaşması gerekiyor. Eger talep daha da fazla olursa bunu getirecek firma düzenli olarak bu ve buna eşdeğer ürünleri çok ucuza getirebilecek.
[EDIT]Mantisshrimp,2016-03-31 20:51:58[/EDIT]
Arkadaşlar bu malzemenin piyasa fiyatı 35-40Lira arasında değişiyor. Bu çok arzu edilen ama gerek yüksek fiyatı, gerekse internet uzerinden siparişlerin kullanicilara ulastirilmasi esnasinda meydana gelen kayıplar (kırılması) yüzünden bu kaliteli ürüne ulaşmayı erteleyen akvaryumseverlere bi önerim var:
Denizli Merkez ve civarından katilacaklara bu ürünü piyasa fiyatının yarısından daha ucuz olarak getirtebilecegimin müjdesini veriyorum. Bir kolide 24 adet gelicek. Ama once Talebin 24 e ulaşması gerekiyor. Eger talep daha da fazla olursa bunu getirecek firma düzenli olarak bu ve buna eşdeğer ürünleri çok ucuza getirebilecek.
[EDIT]Mantisshrimp,2016-03-31 20:51:58[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
