ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BerkayGUNDOGDU
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2016 13:18
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2016 09:14
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Gündoğdu
Doğum Tarihi:
20 Haziran 1995
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
40 Lt. 4 Japon, 1 Cory
5 Lt. CrownTail Betta
SON 10 MESAJI
Başlangıç akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Yeni mavi fonum
Arka Fonumu değiştirdim düz mavi renk bir fon yapıştırdım ve kapağada 2 Sıra beyaz şerit led yaptım ışıklandırma mavi fonla birlikte gayet hoş oldu. Kısada bir video paylaşmak istiyorum ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=z_ubYfUc21s[/VID]
İnşallah balıklar büyüdükçe dahada seyir zevki artacak :) [:nazar:][EDIT]SMOK,2016-06-27 10:02:28[/EDIT]
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Yeni mavi fonum
Arka Fonumu değiştirdim düz mavi renk bir fon yapıştırdım ve kapağada 2 Sıra beyaz şerit led yaptım ışıklandırma mavi fonla birlikte gayet hoş oldu. Kısada bir video paylaşmak istiyorum ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=z_ubYfUc21s[/VID]
İnşallah balıklar büyüdükçe dahada seyir zevki artacak :) [:nazar:][EDIT]SMOK,2016-06-27 10:02:28[/EDIT]
Japon Baligi
Hayırlı sabahlar; Öncelikle akvaryumundaki bütün plastik bitki, renkli taş vb. benzeri şeyleri çıkar. Bunlar zamanla suya salınım yapar ve yapay oldukları için göze hoş gelmez. Akvaryum kurmakta ilk amaç olabildiğince doğallık yakalamaktır. Akvaryumcudan 2-3Kg Beyaz Silis Kum al güzelce yıka daha sonra akvaryumuna ekleyebilirsin güzel duracaktır(Bu işlemi balıkları ayrı bir yere alarak daha kolay yapabilirsin, ancak kumu ekledikten sonra en az 24 saat filtre açık balıksız olarak çalışsın). İsteğine göre başka ince kumlarda alabilirsin,Japonlar kum eşelemeyi seven balıklar. Filtren yeterli olacaktır diye düşünüyorum, akvaryumun boyutlarını veya Aldığı Litre'yi söylersen daha kolay bilgi paylaşabiliriz.
Eğer istersen ufak bir hava motoru alıp, ucunada hava taşı bağlayıp oksijen sorununu oldukça azaltmış olursun, hemde güzel bir görüntü yakalarsın. Japonların'ın 3-4 Cm gibi duruyor, yani yaklaşık 4 Aylık gibiler, 1 veya 2 tane daha japon eklemeni tavsiye ederim akvaryumunun kapasitesi yeterli gibi. Bu arada bundan sonra suyu değiştiriken 5-10 Lt' lik su bidonlarına çeşme suyu doldur ve ağzı açık bir şekilde en az 1-2 Gün beklet, klor uçsun su dinlensin. Sağlıklı balıklar [:nazar:]
Hayırlı sabahlar; Öncelikle akvaryumundaki bütün plastik bitki, renkli taş vb. benzeri şeyleri çıkar. Bunlar zamanla suya salınım yapar ve yapay oldukları için göze hoş gelmez. Akvaryum kurmakta ilk amaç olabildiğince doğallık yakalamaktır. Akvaryumcudan 2-3Kg Beyaz Silis Kum al güzelce yıka daha sonra akvaryumuna ekleyebilirsin güzel duracaktır(Bu işlemi balıkları ayrı bir yere alarak daha kolay yapabilirsin, ancak kumu ekledikten sonra en az 24 saat filtre açık balıksız olarak çalışsın). İsteğine göre başka ince kumlarda alabilirsin,Japonlar kum eşelemeyi seven balıklar. Filtren yeterli olacaktır diye düşünüyorum, akvaryumun boyutlarını veya Aldığı Litre'yi söylersen daha kolay bilgi paylaşabiliriz.
Eğer istersen ufak bir hava motoru alıp, ucunada hava taşı bağlayıp oksijen sorununu oldukça azaltmış olursun, hemde güzel bir görüntü yakalarsın. Japonların'ın 3-4 Cm gibi duruyor, yani yaklaşık 4 Aylık gibiler, 1 veya 2 tane daha japon eklemeni tavsiye ederim akvaryumunun kapasitesi yeterli gibi. Bu arada bundan sonra suyu değiştiriken 5-10 Lt' lik su bidonlarına çeşme suyu doldur ve ağzı açık bir şekilde en az 1-2 Gün beklet, klor uçsun su dinlensin. Sağlıklı balıklar [:nazar:]
Yakışıklı
[IMG]https://www.akvaryum.com/baliklarim/foto/24302_270620160616351.jpg[/IMG]
Yakışıklım [:nazar:]
[IMG]https://www.akvaryum.com/baliklarim/foto/24302_270620160616351.jpg[/IMG]
Yakışıklım [:nazar:]
Yeni Aldığım Taç K. Bettam
Cevabınız için teşekkür ederim, haftada bir veya iki kere 1 Haşlanmış bezelye tanesi vereceğim o halde, bölerek. Balığı satın aldığım yerde 1 gün yem vermememi söylemişti. Bu arada Su değişimini 2 gün de bir diye düşündüm, Filtre olmadığı için fazla pislenmeme açısından. Şuanda kullandığım yem toz yem, paketten toz şeklinde çıktı, o yüzden tam ne kadar vermem gerektiğini kestiremiyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim, haftada bir veya iki kere 1 Haşlanmış bezelye tanesi vereceğim o halde, bölerek. Balığı satın aldığım yerde 1 gün yem vermememi söylemişti. Bu arada Su değişimini 2 gün de bir diye düşündüm, Filtre olmadığı için fazla pislenmeme açısından. Şuanda kullandığım yem toz yem, paketten toz şeklinde çıktı, o yüzden tam ne kadar vermem gerektiğini kestiremiyorum.
Yeni Aldığım Taç K. Bettam
İyi forumlar arkadaşlar, Hali hazırda 4 Adet Japon beslemekteyim. Elimde mini bir akvaryum (6 Lt.) vardı ve bunu Betta alarak değerlendirmek istedim.
Birkaç sormak istediğim soru var;
-Balığımın cinsiyeti erkek sanırım genede emin olmak isterim ?
-Yem olarak Sera bettagran aldım toz şeklinde, günde ne kadar vermeliyim ayrıca Japonlarıma haftada bir bezelye haşlayıp vermekteyim, betta'larda yermi, verilebilir mi ?
-Balık 1 Gündür benle, hareketlerinde bir anormallik göremedim sadece ışık kapalı olduğu zaman yani karanlıkta dipte haraketsiz, uyku modunda sanırım.
-Son olarakta cinsini öğrenmek istiyorum yani Blue Double Tail gibi terimler görüyorum rengine göre sanırım, benimki hangisi ?
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201251.jpg[/IMG]
İyi forumlar arkadaşlar, Hali hazırda 4 Adet Japon beslemekteyim. Elimde mini bir akvaryum (6 Lt.) vardı ve bunu Betta alarak değerlendirmek istedim.
Birkaç sormak istediğim soru var;
-Balığımın cinsiyeti erkek sanırım genede emin olmak isterim ?
-Yem olarak Sera bettagran aldım toz şeklinde, günde ne kadar vermeliyim ayrıca Japonlarıma haftada bir bezelye haşlayıp vermekteyim, betta'larda yermi, verilebilir mi ?
-Balık 1 Gündür benle, hareketlerinde bir anormallik göremedim sadece ışık kapalı olduğu zaman yani karanlıkta dipte haraketsiz, uyku modunda sanırım.
-Son olarakta cinsini öğrenmek istiyorum yani Blue Double Tail gibi terimler görüyorum rengine göre sanırım, benimki hangisi ?
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201251.jpg[/IMG]
Başlangıç akvaryumum
Cevabınız için sağolun, ancak zaten motoru dolabımın üstüne yerleştirmiştim. Altınada el kadar pamuk koydum kalınca, pamuğun üstünde duruyor. Motor Akvaryumdan yaklaşık 1.5 Metre yüksekte duruyor.
Cevabınız için sağolun, ancak zaten motoru dolabımın üstüne yerleştirmiştim. Altınada el kadar pamuk koydum kalınca, pamuğun üstünde duruyor. Motor Akvaryumdan yaklaşık 1.5 Metre yüksekte duruyor.
Bu da benden dostlar
Gerçekten çok hoş bir doğal ortam yaratmışsınız izlemeye doyum olmaz sanırım[:)]
Gerçekten çok hoş bir doğal ortam yaratmışsınız izlemeye doyum olmaz sanırım[:)]
Başlangıç akvaryumum
Kendimce bir nebze çözüm ürettim. Öncelikle motoru LOW modda çalıştırdım, low modda hava taşına yeterli hava gitmediği için hava taşından her hangi bir çıkış olmuyordu bende pipoya giden hortuma bi anahtarlığın o yuvarlak anahtar taktığımız yerini söktüm, penseyle açtım biraz daha sonra pipoya giden hortumu arasına geçirdim(sıkıştırdım). Pipoya daha az hava gidince hava taşıda çalıştı. Şuan ikiside çalışıyor. Motoru low modda çalıştırdığım için Seste %50 azalma oldu. Ancak dediğim gibi hava taşı çok ses yapıyor, şırıltı sesinden bahsetmiyorum.
Bu arada akvaryumumun arka fonu sizce nasıl ? Mavi bir fon almayı düşünüyorum.
Kendimce bir nebze çözüm ürettim. Öncelikle motoru LOW modda çalıştırdım, low modda hava taşına yeterli hava gitmediği için hava taşından her hangi bir çıkış olmuyordu bende pipoya giden hortuma bi anahtarlığın o yuvarlak anahtar taktığımız yerini söktüm, penseyle açtım biraz daha sonra pipoya giden hortumu arasına geçirdim(sıkıştırdım). Pipoya daha az hava gidince hava taşıda çalıştı. Şuan ikiside çalışıyor. Motoru low modda çalıştırdığım için Seste %50 azalma oldu. Ancak dediğim gibi hava taşı çok ses yapıyor, şırıltı sesinden bahsetmiyorum.
Bu arada akvaryumumun arka fonu sizce nasıl ? Mavi bir fon almayı düşünüyorum.
Başlangıç akvaryumum
Sağ olun arkadaşlar cevaplarınız için tek tek. Ayakkabı kutusundan veya yumurta kolisinden bir kutu yapmaya düşünüyorum söylediğiniz gibi. Ancak ses motordan geldiği kadar hava taşındanda geliyor ve anlamadığım nokta neden Low'da pipo çalışırken hava taşı çalışmıyor.
Sağ olun arkadaşlar cevaplarınız için tek tek. Ayakkabı kutusundan veya yumurta kolisinden bir kutu yapmaya düşünüyorum söylediğiniz gibi. Ancak ses motordan geldiği kadar hava taşındanda geliyor ve anlamadığım nokta neden Low'da pipo çalışırken hava taşı çalışmıyor.
Başlangıç akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_090620160611091.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Arkadaş iyi forumlar, yaklaşık 1 Buçuk ay önce başladım bu sevdaya; Sırf süs olsun diye 20 liraya küçücük bir akvaryum ve 2 japonla başlamıştım ancak hiçte öyle olmadı okudum, araştırdım, bilgilendim ve biraz işi büyüttüm ve artık yeni bir hobim var :)
Maddi imkanlarımın el verdiği kadar 35-40 litrelik bir akvaryum aldım(gönül isterdi daha büyük olsun daha rahat etsinler) şuan 3 Japon besliyorum, bir tanede çok küçük çöpçü var. Japonlar 3.5 santim civarı. Şu anlık her hangi bir sıkıntıları yok gayet canlılar. Renkleri, derileri hakaretleri oldukça yerinde gözüküyor.
Asıl başlığı açma sebebime gelicek olursam günlerdir rahatsız edici bir ses sorunum var;
İç filtrem, hava motorum ve buna bağlı mini pipo filtrem(ismi bu sanırım) vede 20 cm lik bir hava taşım var.
Öncelikle daha yeni olduğum için motorumu ben seçemedim yani akvaryumcu ne dediyse ona uymak zorunda kalmıştım fazla bilgim olmadığı için. Şimdi şöyle bir şey , tek çıkışlı bir motor ve eski model birşeye benziyor. Sistemi kurdum o T gibi zımbırtıyla ayırdım bir hortum pipo ya bir hortumda hava taşına;
-Hava motorunun iki ayarı var High- Low.
-Şimdi anlamadığım noktalardan biri Low'a aldığım zaman ses azalıyor doğal olarak ve hava taşından her hangi bir çıkış olmuyor, ancak pipo filtre normal çalışıyor.
-High'te ikisi birden çalışıyor ve ses artıyor. hem motordan çıkan ses hemde hava taşından. Highteyken hava taşının hortumunu sıkıştırdım yani kestim hava gitmesini, sesin çoğu gitti. Yani sorun taşta gibi duruyor yada bu bir sorun mu?
-Geceleri uyurken low'a alıyorum mecburen. İç filtre ve Pipodan oluşan hava yeterli oluyor.
-Sesi azaltmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim ? Motor seside fazla oluyor yüksek modta çalıştırınca.
-Acaba sorun nedir motor küçükmü geliyor yada büyük ? Taşıda çıkarmak istemiyorum hem daha fazla oksijen hemde görüntü açısından.
Akvaryumu mu ve kullandığım motorla taşın resimlerini ekledim ,Yardımlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sağlıklı balıklar :)
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_090620160611091.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Arkadaş iyi forumlar, yaklaşık 1 Buçuk ay önce başladım bu sevdaya; Sırf süs olsun diye 20 liraya küçücük bir akvaryum ve 2 japonla başlamıştım ancak hiçte öyle olmadı okudum, araştırdım, bilgilendim ve biraz işi büyüttüm ve artık yeni bir hobim var :)
Maddi imkanlarımın el verdiği kadar 35-40 litrelik bir akvaryum aldım(gönül isterdi daha büyük olsun daha rahat etsinler) şuan 3 Japon besliyorum, bir tanede çok küçük çöpçü var. Japonlar 3.5 santim civarı. Şu anlık her hangi bir sıkıntıları yok gayet canlılar. Renkleri, derileri hakaretleri oldukça yerinde gözüküyor.
Asıl başlığı açma sebebime gelicek olursam günlerdir rahatsız edici bir ses sorunum var;
İç filtrem, hava motorum ve buna bağlı mini pipo filtrem(ismi bu sanırım) vede 20 cm lik bir hava taşım var.
Öncelikle daha yeni olduğum için motorumu ben seçemedim yani akvaryumcu ne dediyse ona uymak zorunda kalmıştım fazla bilgim olmadığı için. Şimdi şöyle bir şey , tek çıkışlı bir motor ve eski model birşeye benziyor. Sistemi kurdum o T gibi zımbırtıyla ayırdım bir hortum pipo ya bir hortumda hava taşına;
-Hava motorunun iki ayarı var High- Low.
-Şimdi anlamadığım noktalardan biri Low'a aldığım zaman ses azalıyor doğal olarak ve hava taşından her hangi bir çıkış olmuyor, ancak pipo filtre normal çalışıyor.
-High'te ikisi birden çalışıyor ve ses artıyor. hem motordan çıkan ses hemde hava taşından. Highteyken hava taşının hortumunu sıkıştırdım yani kestim hava gitmesini, sesin çoğu gitti. Yani sorun taşta gibi duruyor yada bu bir sorun mu?
-Geceleri uyurken low'a alıyorum mecburen. İç filtre ve Pipodan oluşan hava yeterli oluyor.
-Sesi azaltmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim ? Motor seside fazla oluyor yüksek modta çalıştırınca.
-Acaba sorun nedir motor küçükmü geliyor yada büyük ? Taşıda çıkarmak istemiyorum hem daha fazla oksijen hemde görüntü açısından.
Akvaryumu mu ve kullandığım motorla taşın resimlerini ekledim ,Yardımlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sağlıklı balıklar :)
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
