ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ozgunkalafat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mayıs 2016 17:02
Son Ziyaret:
12 Haziran 2017 22:24
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ÖZGÜN DİREN KALAFAT
Doğum Tarihi:
25 Kasım 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Teknik Servis Müdürü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
50 LT BİTKİ AKVARYUMU-LEPİSTES- SAKURA KARİDES -HELENA SALYANGOZ
SON 10 MESAJI
Biolife C160 Filtreyi Önerirmisiniz !
[QUOTE=mehmetsait63]Günaydın arkadaşlar dün akşam biolife c160 flitrenin tanıtımını gördüm yok o olursa çok iyi temizliyor suyunu bile içebilirsiniz akvaryumun dış filtreye gerek kalmıyor bakterileri orda tutuyor hastalık olmuyor falan da filan arkadaşlar benim Dolphin 1600 dış filitre kullanıyorum 400 lt akvaryum için önerirmisiniz bu biolife c160 filtreyi sizin önerileriniz nelerdir ? [/QUOTE]
Ben yaklasik 4 ay kullandim evet suyu iyi temizliyor ama senin o boyutta bir tank icin en az 2 tane kullanmak gerekir. Ve kesinlikle dış filtre gibi degildir sik sik suyu tazelemen gerekiyor. Fakat 1 bir filtre ve 1 dis filtre ayni anda kullanildigi zaman mukemmel sonuc aliniyor. Yararli bakteriler ve yosun bio filtrede kaliyor dis filtre temizleme isini yapiyor sadece bu da mukemmel tank dengesi olusturuyor.
[QUOTE=mehmetsait63]Günaydın arkadaşlar dün akşam biolife c160 flitrenin tanıtımını gördüm yok o olursa çok iyi temizliyor suyunu bile içebilirsiniz akvaryumun dış filtreye gerek kalmıyor bakterileri orda tutuyor hastalık olmuyor falan da filan arkadaşlar benim Dolphin 1600 dış filitre kullanıyorum 400 lt akvaryum için önerirmisiniz bu biolife c160 filtreyi sizin önerileriniz nelerdir ? [/QUOTE]
Ben yaklasik 4 ay kullandim evet suyu iyi temizliyor ama senin o boyutta bir tank icin en az 2 tane kullanmak gerekir. Ve kesinlikle dış filtre gibi degildir sik sik suyu tazelemen gerekiyor. Fakat 1 bir filtre ve 1 dis filtre ayni anda kullanildigi zaman mukemmel sonuc aliniyor. Yararli bakteriler ve yosun bio filtrede kaliyor dis filtre temizleme isini yapiyor sadece bu da mukemmel tank dengesi olusturuyor.
Doğum Sonrası Lepistes
[QUOTE=Mehmetsa]
Balığının diğerlerini yemiş olabilir karnında şişlik inmişse doğum bitmiştir yavrular için ayrı yemler oluyor petshopcunuza sorun eğer yoksa anneye verdiğiniz yemi küçülterek verebilirsiniz.yavrular akvaryumda da saklanıyor olabilir.eger yoksa 7taneye şükür edin bidahakine daha çok yavru verecektir hayırlı olsun [:D][/QUOTE]
Dogum tamamlanmamis yavrulari yeme ihtimali yok ozel bir yavruluk ve dogumhane kullandim su an tam olarak dogum bitti 22 adet yavru saydim. Tesekkurler
[QUOTE=ecebey]Lepisteslerde doğum 24 saat sürebiliyor anneyi erkeklerden ayırıp bir hafta kadar canlı yemlerle besleyip kondisyon kazandırabilirsin yavrularıda artemia veya sera micron gibi yemlerle besleyebilirsin[/QUOTE]
Onerdiklerinizi deniycem tesekkur ederim
[QUOTE=ecebey]Lepisteslerde doğum 24 saat sürebiliyor anneyi erkeklerden ayırıp bir hafta kadar canlı yemlerle besleyip kondisyon kazandırabilirsin yavrularıda artemia veya sera micron gibi yemlerle besleyebilirsin[/QUOTE]
Onerdiklerinizi deniycem tesekkur ederim
[QUOTE=Mehmetsa]
Balığının diğerlerini yemiş olabilir karnında şişlik inmişse doğum bitmiştir yavrular için ayrı yemler oluyor petshopcunuza sorun eğer yoksa anneye verdiğiniz yemi küçülterek verebilirsiniz.yavrular akvaryumda da saklanıyor olabilir.eger yoksa 7taneye şükür edin bidahakine daha çok yavru verecektir hayırlı olsun [:D][/QUOTE]
Dogum tamamlanmamis yavrulari yeme ihtimali yok ozel bir yavruluk ve dogumhane kullandim su an tam olarak dogum bitti 22 adet yavru saydim. Tesekkurler
[QUOTE=ecebey]Lepisteslerde doğum 24 saat sürebiliyor anneyi erkeklerden ayırıp bir hafta kadar canlı yemlerle besleyip kondisyon kazandırabilirsin yavrularıda artemia veya sera micron gibi yemlerle besleyebilirsin[/QUOTE]
Onerdiklerinizi deniycem tesekkur ederim
[QUOTE=ecebey]Lepisteslerde doğum 24 saat sürebiliyor anneyi erkeklerden ayırıp bir hafta kadar canlı yemlerle besleyip kondisyon kazandırabilirsin yavrularıda artemia veya sera micron gibi yemlerle besleyebilirsin[/QUOTE]
Onerdiklerinizi deniycem tesekkur ederim
Doğum Sonrası Lepistes
Merhaba
Lepistesim ben evde yokken dogum yapmis yavrular simdilik gayet saglikli fakat 7 tane ve bana az geldi acaba dogum tamamlanmamis olabilir mi ? Doğumun tamamlandigini nasil anlayabilirim. Bir de bana dogum sonrasi anne ve yavru sagligi için tavsiyelerde bulunur musunuz ? Ne yem vermem lazim neler yapmam lazim.
Simdiden teşekkürler[:)]
Merhaba
Lepistesim ben evde yokken dogum yapmis yavrular simdilik gayet saglikli fakat 7 tane ve bana az geldi acaba dogum tamamlanmamis olabilir mi ? Doğumun tamamlandigini nasil anlayabilirim. Bir de bana dogum sonrasi anne ve yavru sagligi için tavsiyelerde bulunur musunuz ? Ne yem vermem lazim neler yapmam lazim.
Simdiden teşekkürler[:)]
Lepisteslerde Yavruluk Kullanımı
[QUOTE=ENGİN06][VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZTBzZ7DzMkk[/VID]
internette araştır bulursun :)
biolife fx-5 bence buna hiç gerek yok, dişi bunun içinde stres yapar, gereksiz yere para vermeyede gerek yok
akvaryum geniş ise en makul yapılacak 5 lt pet bidonun ağzını kes akvaryumun içine yatırarak koy içi su dolsun, üstten iki parmak boşluk kalsın, akvaryumun köşesine doğru iki mandal ile sabitle, içine ya bol bitki veya bol rafya koy dişiyide içine koy, dişi kolay kolay kendi yavrusunu yemez[/QUOTE]
Aslında ben bu yavrulugun siparisini verdim ne olur ne olmaz belki forumdan cevap alama diye ama sizin dediginiz gibi pet sise ve rafyayi deniyecegim cok tesekkurler verdiğiniz bilgiler icin
[QUOTE=ENGİN06][VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZTBzZ7DzMkk[/VID]
internette araştır bulursun :)
biolife fx-5 bence buna hiç gerek yok, dişi bunun içinde stres yapar, gereksiz yere para vermeyede gerek yok
akvaryum geniş ise en makul yapılacak 5 lt pet bidonun ağzını kes akvaryumun içine yatırarak koy içi su dolsun, üstten iki parmak boşluk kalsın, akvaryumun köşesine doğru iki mandal ile sabitle, içine ya bol bitki veya bol rafya koy dişiyide içine koy, dişi kolay kolay kendi yavrusunu yemez[/QUOTE]
Aslında ben bu yavrulugun siparisini verdim ne olur ne olmaz belki forumdan cevap alama diye ama sizin dediginiz gibi pet sise ve rafyayi deniyecegim cok tesekkurler verdiğiniz bilgiler icin
Lepisteslerde Yavruluk Kullanımı
[QUOTE=ENGİN06]Aynı yavruluktan bende kullanıyorum, hiç problem değil, şunu yapın , akvaryumun bir köşesine doğru bolca rafya ekleyin yavrular olduktan sonra hiç olmaz ise yavruların saklanacağı alan olur daha sonra onları alır yavruluğa eklerseniz, önemli olan yavrulama döneminde balıkları biraz daha fazla yemlerseniz balıklarınız yavruları yemek istemeyecektir
akvaryumum daki yavruğu görmeniz için yine örnek foto paylaşıyorum, ayrıca benim akvaryum için link veriyorum [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fullred_askina_k871168.asp[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161210/051120161450041.jpg[/IMG]
Doğru bildiğimiz yanlış, bu eklenen fotonun adı üstünde yavruluk, yavru doğurtma yeri değil :)[/QUOTE]
Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Rafya nedir bilmiyorum az sonra bakicam insallah fakat birsey sormak istiyorum az once biolife fx-5 diye bir yavruluk ve dogumhane gordum cok hosuma gitti ve mantikli geldi bu urun icin sizin yorumunuz nedir ?
[QUOTE=ENGİN06]Aynı yavruluktan bende kullanıyorum, hiç problem değil, şunu yapın , akvaryumun bir köşesine doğru bolca rafya ekleyin yavrular olduktan sonra hiç olmaz ise yavruların saklanacağı alan olur daha sonra onları alır yavruluğa eklerseniz, önemli olan yavrulama döneminde balıkları biraz daha fazla yemlerseniz balıklarınız yavruları yemek istemeyecektir
akvaryumum daki yavruğu görmeniz için yine örnek foto paylaşıyorum, ayrıca benim akvaryum için link veriyorum [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fullred_askina_k871168.asp[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161210/051120161450041.jpg[/IMG]
Doğru bildiğimiz yanlış, bu eklenen fotonun adı üstünde yavruluk, yavru doğurtma yeri değil :)[/QUOTE]
Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Rafya nedir bilmiyorum az sonra bakicam insallah fakat birsey sormak istiyorum az once biolife fx-5 diye bir yavruluk ve dogumhane gordum cok hosuma gitti ve mantikli geldi bu urun icin sizin yorumunuz nedir ?
Lepisteslerde Yavruluk Kullanımı
[QUOTE=ENGİN06]
Akvaryumunu geniş ve güzel, şu an canlı sayınız az, büyüp lepistesler için küçük yavrular büyük ihitamlle yem olacaktır, saklanma alanı olarak bitkileriniz yetersiz, vaktiniz var ise dişi yavruladıkça yavruları tek tek alıp yavruluğa koymak, imkanınız var ise dişiyi ayrı bir ortama alıp yavrulattırmak ve aç bırakmamak gerekli, daha sonra yavruları yavruluğa dişiyi ana tanka eklersiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161210/9665888.jpg[/IMG]
fotoğraftaki gibi bitkileriniz çok yoğun olması gerekli[/QUOTE]
Engin Bey
Fakat yavrulama sirasinda benim evde olmam biraz zor calistigim icin ben yokken yavrulama olursa almam zor olur ve su an elimde olan yavruluk biraz degisik geldi bana araliklari genis biraz yavru ordan ana tanka kacmaz mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120162029581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120162031161.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekir ATAR,2016-11-29 10:53:05[/EDIT]
[QUOTE=ENGİN06]
Akvaryumunu geniş ve güzel, şu an canlı sayınız az, büyüp lepistesler için küçük yavrular büyük ihitamlle yem olacaktır, saklanma alanı olarak bitkileriniz yetersiz, vaktiniz var ise dişi yavruladıkça yavruları tek tek alıp yavruluğa koymak, imkanınız var ise dişiyi ayrı bir ortama alıp yavrulattırmak ve aç bırakmamak gerekli, daha sonra yavruları yavruluğa dişiyi ana tanka eklersiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161210/9665888.jpg[/IMG]
fotoğraftaki gibi bitkileriniz çok yoğun olması gerekli[/QUOTE]
Engin Bey
Fakat yavrulama sirasinda benim evde olmam biraz zor calistigim icin ben yokken yavrulama olursa almam zor olur ve su an elimde olan yavruluk biraz degisik geldi bana araliklari genis biraz yavru ordan ana tanka kacmaz mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120162029581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120162031161.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekir ATAR,2016-11-29 10:53:05[/EDIT]
Lepisteslerde Yavruluk Kullanımı
[QUOTE=magah458]Doğduktan sonraki sabahın ilk güneşi ile diğer balıkların yemelerine tanık olursunuz yada daha hızlı davranıp başka bir tanka aktarırsınız [/QUOTE]
Sordugum soruyla alakasini nedir bu cevabin ?
[QUOTE=magah458]Doğduktan sonraki sabahın ilk güneşi ile diğer balıkların yemelerine tanık olursunuz yada daha hızlı davranıp başka bir tanka aktarırsınız [/QUOTE]
Sordugum soruyla alakasini nedir bu cevabin ?
Lepisteslerde Yavruluk Kullanımı
Merhaba su anda 2 adet hamile lepistesim var tahminime ve forumda okuduklarima gore dogum zamani yaklasti fakat akvaryumumdaki ekipman yeterli mi yavruluk kullanmali miyim bilmiyorum. Bitki akvaryumunda saklanacak yerleri olur mu bununla ilgili bilgi verirseniz cok sevinirim.Simdiden tesekkurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120161859581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120161902021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/241120162149131.jpg[/IMG]
Merhaba su anda 2 adet hamile lepistesim var tahminime ve forumda okuduklarima gore dogum zamani yaklasti fakat akvaryumumdaki ekipman yeterli mi yavruluk kullanmali miyim bilmiyorum. Bitki akvaryumunda saklanacak yerleri olur mu bununla ilgili bilgi verirseniz cok sevinirim.Simdiden tesekkurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120161859581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/281120161902021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/241120162149131.jpg[/IMG]
Hamile Lepisteslere Sağlıklı Ortam
Merhaba
2 adet lepistesim şu anda hamile ve benim tahminime göre doğum zamanı yaklaştı.Lepisteslerin sağlıklı doğum yapabilmesi için hazırlamam gereken ortam standartları nelerdir acaba ? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/241120162149131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/241120162150191.jpg[/IMG]
Merhaba
2 adet lepistesim şu anda hamile ve benim tahminime göre doğum zamanı yaklaştı.Lepisteslerin sağlıklı doğum yapabilmesi için hazırlamam gereken ortam standartları nelerdir acaba ? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/241120162149131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186235/241120162150191.jpg[/IMG]
Bitkili Kırmızı Sakura Karides Akvaryumu
5 aydan beri elimde olan bitkileri uzadiklari zaman kesip cope atiyorum fazla bitki istemedigim icin ozellikle az tutuyorum bitkileri yogunlugum karides ve salyangoz uzerine o yuzden fazla bitki istemiyorum bu akvaryum benim alisma akvaryumum oldu biraz insallah yeni evime tasindigimda buyuk bir akvaryumla high tech bitkili akvaryuma geçiş yapmayi dusunuyorum
5 aydan beri elimde olan bitkileri uzadiklari zaman kesip cope atiyorum fazla bitki istemedigim icin ozellikle az tutuyorum bitkileri yogunlugum karides ve salyangoz uzerine o yuzden fazla bitki istemiyorum bu akvaryum benim alisma akvaryumum oldu biraz insallah yeni evime tasindigimda buyuk bir akvaryumla high tech bitkili akvaryuma geçiş yapmayi dusunuyorum
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
