ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kavanozfish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Haziran 2016 03:29
Son Ziyaret:
02 Ekim 2018 02:02
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
furkan türkmen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
65cm Bitkili Lepistes Habitatı
SON 10 MESAJI
20lt Glossotigma Tankım (moscow Blue)
Işıklandırma periyodunuz nedir hocam ? Ayrıca tohum kaldımı elinizde hiç ?
Işıklandırma periyodunuz nedir hocam ? Ayrıca tohum kaldımı elinizde hiç ?
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Fotosentez İçin Doğru Işık
Teşekkürler hocam. Işıklarımı değiştirmeme gerek yok anladığım kadarıyla
Teşekkürler hocam. Işıklarımı değiştirmeme gerek yok anladığım kadarıyla
Fotosentez İçin Doğru Işık
Herkese iyi forumlar. 65 cm. bir akavaryuma sahibim. internette ki cuba gibi taban bitkilerini görünce heveslenip bende cuba diktim. Co2 sistemimde mevcut.(mayalı sistem vs değil direk tüp).ıstanın 3in 1 difüzörü mevcut. Cubalar yavaş yavaş yayılmaya başladı. Kullandığım taban en dipte aqua clay üstünede hagen kumdan oluşmakta. kurulumda JBL nin misket gübresini kullandım. 2 haftada birde sıvı gübre kullanmaktayım. Kullandığım ışık Sylvania Grolux T8 18W 590mm 8500K ve Sylvania Aquastar T8 18W 590mm 10000K. Öğlenleri 3.5-4 bar düzeyinde co2 veriyorum. akşamları co2yi kesip ışıkları kapatıyorum. Forumda diğer arkadaşların ektikleri cublar yayılma sürecindey bile fotosentez yaptığını gördüm. Ancak bende cubalardan sadece dip çekiminden sonra neredeyse yok denilebilecek kadar fotosentez yaptığını gözlemledim. Bana ışık yetersiz gibi geliyo eğer öyleyse neler yapmalıyım?
Herhangi bir kimyasal ilaç kullanmadım. Eğer gerekliyse neler kullanmalıyım?
Nerde hata yapıyorum? Işıklarım mı yanlış? Şimdiden teşekkür ederim.[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/020320171428361.jpg[/IMG][EDIT]kavanozfish,2017-03-02 14:38:15[/EDIT]
Herkese iyi forumlar. 65 cm. bir akavaryuma sahibim. internette ki cuba gibi taban bitkilerini görünce heveslenip bende cuba diktim. Co2 sistemimde mevcut.(mayalı sistem vs değil direk tüp).ıstanın 3in 1 difüzörü mevcut. Cubalar yavaş yavaş yayılmaya başladı. Kullandığım taban en dipte aqua clay üstünede hagen kumdan oluşmakta. kurulumda JBL nin misket gübresini kullandım. 2 haftada birde sıvı gübre kullanmaktayım. Kullandığım ışık Sylvania Grolux T8 18W 590mm 8500K ve Sylvania Aquastar T8 18W 590mm 10000K. Öğlenleri 3.5-4 bar düzeyinde co2 veriyorum. akşamları co2yi kesip ışıkları kapatıyorum. Forumda diğer arkadaşların ektikleri cublar yayılma sürecindey bile fotosentez yaptığını gördüm. Ancak bende cubalardan sadece dip çekiminden sonra neredeyse yok denilebilecek kadar fotosentez yaptığını gözlemledim. Bana ışık yetersiz gibi geliyo eğer öyleyse neler yapmalıyım?
Herhangi bir kimyasal ilaç kullanmadım. Eğer gerekliyse neler kullanmalıyım?
Nerde hata yapıyorum? Işıklarım mı yanlış? Şimdiden teşekkür ederim.[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/020320171428361.jpg[/IMG][EDIT]kavanozfish,2017-03-02 14:38:15[/EDIT]
Parvula Taban Bitkisi Gereksinimleri
2 tane 18 w t8 floresan. Daha once hic kullanmadim co2. Bu birazdaha pratik geldi bunlar ise yaramazmi
2 tane 18 w t8 floresan. Daha once hic kullanmadim co2. Bu birazdaha pratik geldi bunlar ise yaramazmi
Parvula Taban Bitkisi Gereksinimleri
Merhaba. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Taban bitkisi olarak parvula yetiştirmek istiyorum. Kum olarak en alta lav kırığı sonra misket gübre daha sonrada hagen kum koymayı planlıyorum. Bu seçimim doğrumudur?
İkinci olarak co2 sistemi olarak parvula için
http://www.atakanpetshop.com/bitki-and-co2-ekipmanlari/ista-co2-difuzor-set-550cc.html
Buyeterli olurmu? Daha önce co2 kullanmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Merhaba. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Taban bitkisi olarak parvula yetiştirmek istiyorum. Kum olarak en alta lav kırığı sonra misket gübre daha sonrada hagen kum koymayı planlıyorum. Bu seçimim doğrumudur?
İkinci olarak co2 sistemi olarak parvula için
http://www.atakanpetshop.com/bitki-and-co2-ekipmanlari/ista-co2-difuzor-set-550cc.html
Buyeterli olurmu? Daha önce co2 kullanmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=MelihCan]
[B]Merhaba, bence o kapağı almaya gerek yok.Kendiniz ortalama 55cmlik veya daha küçük de olabilir bir adet uygun t5 floresan alıp basit bir şekilde monte edebilirsiniz gibi, eğer hiç yapamıyorsanız lambayı aldığınız yerden rica ederseniz bence hallederler.[/B][/QUOTE]
Peki kaç tane t5 lazım rengi ne olmalı kurulumu zor mu? Isınma problemi olurmu?
[QUOTE=MelihCan]
[B]Merhaba, bence o kapağı almaya gerek yok.Kendiniz ortalama 55cmlik veya daha küçük de olabilir bir adet uygun t5 floresan alıp basit bir şekilde monte edebilirsiniz gibi, eğer hiç yapamıyorsanız lambayı aldığınız yerden rica ederseniz bence hallederler.[/B][/QUOTE]
Peki kaç tane t5 lazım rengi ne olmalı kurulumu zor mu? Isınma problemi olurmu?
Işıklandırma, Kum Önerisi Ve Co2
Merhabalar. Ben 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Güzel bol bitkili ,taban bitkili lepistes melek neon habitatı kurmak istiyorum. Öncelikle kum önerileriniz neler? Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Bende 4 cm kalınlığında hagen kum var. 1 kg lav kırığı alıp ilave edicem. Normal bitkiler ve taban bitkileri için Ekstra bir şey almalımıyım?
Daha sonra co2 desteği nasıl yapmalıyım?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-difuzor-set-550cc-250108131?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZwFaouH9Z9xzvopseeOj68EURLNJ6GRO4DZKpM1r-O4aAu-D8P8HAQ&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
Bu ilandaki ürün işimi görür mü? İlk defa co2 kullanıcam. Kullanma sebebim ise güzel taban bitkisi dikmek. Bu yeterli olur mu?
Daha sonra ışıklandırma. Işıklandırma benim en büyük problemim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
Böyle bir kapağa sahibim. Sanırım hatalı üretim. Işık bölmesi yok. forumda araştırdım. Power led sistemi çok mantıklı geldi. Fakat fiyatları çok pahalı geldi. Özellikle Ankara da daha makul fiyatlara nereden power led seti edinebilirim? Eğer floresan yeterli olcak derseniz
http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html
Burdaki kapağı almalı mıyım? Eğer alırsam içine hangi floresanları takmamı önerirsiniz?
Alma derseniz kapağa ne yapmalıyım yada bunlar dışında ne yapmalıyım?
Yardım Edin lütfen.[:?]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
Yardım edebilecek biri yok mu? [:?][:?][:?][:?]
Merhabalar. Ben 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Güzel bol bitkili ,taban bitkili lepistes melek neon habitatı kurmak istiyorum. Öncelikle kum önerileriniz neler? Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Bende 4 cm kalınlığında hagen kum var. 1 kg lav kırığı alıp ilave edicem. Normal bitkiler ve taban bitkileri için Ekstra bir şey almalımıyım?
Daha sonra co2 desteği nasıl yapmalıyım?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-difuzor-set-550cc-250108131?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZwFaouH9Z9xzvopseeOj68EURLNJ6GRO4DZKpM1r-O4aAu-D8P8HAQ&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
Bu ilandaki ürün işimi görür mü? İlk defa co2 kullanıcam. Kullanma sebebim ise güzel taban bitkisi dikmek. Bu yeterli olur mu?
Daha sonra ışıklandırma. Işıklandırma benim en büyük problemim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
Böyle bir kapağa sahibim. Sanırım hatalı üretim. Işık bölmesi yok. forumda araştırdım. Power led sistemi çok mantıklı geldi. Fakat fiyatları çok pahalı geldi. Özellikle Ankara da daha makul fiyatlara nereden power led seti edinebilirim? Eğer floresan yeterli olcak derseniz
http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html
Burdaki kapağı almalı mıyım? Eğer alırsam içine hangi floresanları takmamı önerirsiniz?
Alma derseniz kapağa ne yapmalıyım yada bunlar dışında ne yapmalıyım?
Yardım Edin lütfen.[:?]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
Yardım edebilecek biri yok mu? [:?][:?][:?][:?]
Akvaryumdan karaler...
Hocam balıklar ve bitkiler harika görünüyor. Maşallah. özelden size mesaj gönderdim bi bakabilir misiniz?
Hocam balıklar ve bitkiler harika görünüyor. Maşallah. özelden size mesaj gönderdim bi bakabilir misiniz?
Işıklandırma Sorunu
Herkese iyi forumlar. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Tabanda 3-4 cm kalınlığında hagen kum var. Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Yeni balıklarım yolda(full red lepistes,melek,neon). Bu akvaryuma tabana lav kırığı kum ilave edip taban bitkisi ekmek istiyorum. Forumda araştırdım. Co2siz ve kolay beslenebilen en iyi taban bitkisinin Lilaeopsis brasiliensis olduğunun kanaatına vardım. Şuan ışıklandırmam çok eksik durumda. elimde ki kapak sanırım yanlış üretim. ışık koyma haznesi yok. size sorum internetten yeni 65 cmlik bir kapak sipariş mi etmeliyim ( http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html ) şayet etmeliysem içine hangi floresanları takmalıyım ve kaç tane olmalı? Eğer gerek yok diyorsanız bu kapağa nasıl floresan sistemi takmalıyım yada alternatifler kullanacağım bitkilere uygun daha zahmetsiz bir ışık sistem önerisi nelerdir? mesela power led. hazır olarak setlerden hangisini almalıyım öneriniz neler? 1 aydır bu derdi çekiyorum. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][EDIT]kavanozfish,2016-12-11 01:53:44[/EDIT]
Herkese iyi forumlar. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Tabanda 3-4 cm kalınlığında hagen kum var. Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Yeni balıklarım yolda(full red lepistes,melek,neon). Bu akvaryuma tabana lav kırığı kum ilave edip taban bitkisi ekmek istiyorum. Forumda araştırdım. Co2siz ve kolay beslenebilen en iyi taban bitkisinin Lilaeopsis brasiliensis olduğunun kanaatına vardım. Şuan ışıklandırmam çok eksik durumda. elimde ki kapak sanırım yanlış üretim. ışık koyma haznesi yok. size sorum internetten yeni 65 cmlik bir kapak sipariş mi etmeliyim ( http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html ) şayet etmeliysem içine hangi floresanları takmalıyım ve kaç tane olmalı? Eğer gerek yok diyorsanız bu kapağa nasıl floresan sistemi takmalıyım yada alternatifler kullanacağım bitkilere uygun daha zahmetsiz bir ışık sistem önerisi nelerdir? mesela power led. hazır olarak setlerden hangisini almalıyım öneriniz neler? 1 aydır bu derdi çekiyorum. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][EDIT]kavanozfish,2016-12-11 01:53:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
