ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emiraker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2016 21:27
Son Ziyaret:
13 Ocak 2017 23:42
Toplam Mesaj:
63 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Can
SON 10 MESAJI
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim:)Dediklerinize katılıyorum.Benim kendi düşüncem küçük bir akvaryum olduğu için ve dolayısıyla canlı yükü az olduğu için yeterli besin 2 anubias için oluşmuyor.Bunun içinde dediğiniz gibi besin takviyesine ihtiyaç var :)
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim:)Dediklerinize katılıyorum.Benim kendi düşüncem küçük bir akvaryum olduğu için ve dolayısıyla canlı yükü az olduğu için yeterli besin 2 anubias için oluşmuyor.Bunun içinde dediğiniz gibi besin takviyesine ihtiyaç var :)
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
[QUOTE=mrtmct58]Besin eksikliği sıvı gübre kullanmanızı tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Önerdiğiniz bir marka var mı acaba ? Birde kullandığımda yapraklarda iyileşme olur mu ?
[QUOTE=mrtmct58]Besin eksikliği sıvı gübre kullanmanızı tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Önerdiğiniz bir marka var mı acaba ? Birde kullandığımda yapraklarda iyileşme olur mu ?
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
Arkadaşlar merhaba 60 litre akvaryumda 3 japon balığı beslemekteyim.2 adet anubias bitkim var .Anubiaslarım gelişiyor fakat çıkan yapraklar bir türlü gelişmedi. Bir ara çok hızlı gelişirken bir anda durdu yaprağın yarısı koyu yeşil diğer kısmı saydam yeşil ve bir gelişme olmuyor.(1 aydır böyle)Daha önceki yapraklarda böyle bir problem olmadı(Bitkiler başka bir akvaryumdaydı ordayken problem olmuyordu.Şimdiki akvaryumum 2.5 aylık)Bunun sebebi ne olabilir?Acaba yeterli besin almıyorlar mı?
Sıvı gübre kullanmalı mıyım ? Düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)
Saygılarımla
Akvaryum özellikleri
60 lt
3 adet japon balığı
Sunsun 603-b dış filtre (zeolit ve seramik destekli)
Hava taşı
Isıtıcı (22 derece)
Pazardan pazara su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/231220161405381.jpg[/IMG] Yaprağın resmi bu arkadaşlar.
Arkadaşlar merhaba 60 litre akvaryumda 3 japon balığı beslemekteyim.2 adet anubias bitkim var .Anubiaslarım gelişiyor fakat çıkan yapraklar bir türlü gelişmedi. Bir ara çok hızlı gelişirken bir anda durdu yaprağın yarısı koyu yeşil diğer kısmı saydam yeşil ve bir gelişme olmuyor.(1 aydır böyle)Daha önceki yapraklarda böyle bir problem olmadı(Bitkiler başka bir akvaryumdaydı ordayken problem olmuyordu.Şimdiki akvaryumum 2.5 aylık)Bunun sebebi ne olabilir?Acaba yeterli besin almıyorlar mı?
Sıvı gübre kullanmalı mıyım ? Düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)
Saygılarımla
Akvaryum özellikleri
60 lt
3 adet japon balığı
Sunsun 603-b dış filtre (zeolit ve seramik destekli)
Hava taşı
Isıtıcı (22 derece)
Pazardan pazara su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/231220161405381.jpg[/IMG] Yaprağın resmi bu arkadaşlar.
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
[QUOTE=Emyy]Kepçeyle ayırdığınız balığınız strese girip daha çok savunma gösterisi sergileyebilir. Bazen kurlaşma, bazen de üstünlük gösterisi olabilir bu kovalamacalar. Benimkilerde de var. Birbirlerini zedelemiyorlarsa müdahale etmemenizi öneririm..[/QUOTE]
Son 4 saattir bir problem olmadı belkide geçici bir durumdu kepçeyle ayırdığım balığım şuanda serbest bir ara gerçekten zarar vereceğini düşündüm çünkü küçük olanı köşeye sıkıştırıp bastırmıştı.Cama vurmamla kurtuldu hayvan epey de bir yorulmuş görünüyordu ama bir yarası yok.Yorumunuz için teşekkür ederim :)
[QUOTE=Emyy]Kepçeyle ayırdığınız balığınız strese girip daha çok savunma gösterisi sergileyebilir. Bazen kurlaşma, bazen de üstünlük gösterisi olabilir bu kovalamacalar. Benimkilerde de var. Birbirlerini zedelemiyorlarsa müdahale etmemenizi öneririm..[/QUOTE]
Son 4 saattir bir problem olmadı belkide geçici bir durumdu kepçeyle ayırdığım balığım şuanda serbest bir ara gerçekten zarar vereceğini düşündüm çünkü küçük olanı köşeye sıkıştırıp bastırmıştı.Cama vurmamla kurtuldu hayvan epey de bir yorulmuş görünüyordu ama bir yarası yok.Yorumunuz için teşekkür ederim :)
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
[QUOTE=ENGİN06]Japon balıkları birbirini çok çok ender kovalar ama çiftleşme var ise ortalık şenlik halinde olur, tüm erkek japonlar dişinin yumurta dökmesi için karnına kafa darbesi atar.[/QUOTE]
Kovalanan balıkların boyutu çiftleşme için uygun mu peki ?
[QUOTE=ENGİN06]Japon balıkları birbirini çok çok ender kovalar ama çiftleşme var ise ortalık şenlik halinde olur, tüm erkek japonlar dişinin yumurta dökmesi için karnına kafa darbesi atar.[/QUOTE]
Kovalanan balıkların boyutu çiftleşme için uygun mu peki ?
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
Merhaba arkadaşlar bu sabah kalktığımda akvaryumumun içi oyun parkı gibi sürekli bir kovalama hali vardı.Akvaryumum da 3 adet japon balığım var.Boyut olarak tahminim tül kuruk 4-5 cm common 5-6 cm teleskop 10 cm olabilir diğerlerinden baya büyük.Teleskop balığım 16 gündür bende ve ilk 14 gün kepçeyle ayırarak beslerken(diğerleri yem bırakmıyor) şimdi olay tersine döndü teleskop artık izin vermiyor ve 2 balığımıda sürekli kovalıyor.Önceden zararsızdı şimdi köpek balığı gibi oldu.Boyutları ile alakalı bir durum mu? Ortanca olanda ara sıra küçük tül kuruğu kovalıyor ama teleskop kadar değil.Google da aradığımda sürekli çiftleşme durumları gibi yazılar çıktı karşıma ama diğer balıklarım ufaklar çiftleşmeye hazırlar mı bilmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum şuan teleskopu kepçeyle ayırdım.Akvaryum hacmi 65 litre.Görsel olarak sizi göstereyim..
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160918581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919341.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu sabah kalktığımda akvaryumumun içi oyun parkı gibi sürekli bir kovalama hali vardı.Akvaryumum da 3 adet japon balığım var.Boyut olarak tahminim tül kuruk 4-5 cm common 5-6 cm teleskop 10 cm olabilir diğerlerinden baya büyük.Teleskop balığım 16 gündür bende ve ilk 14 gün kepçeyle ayırarak beslerken(diğerleri yem bırakmıyor) şimdi olay tersine döndü teleskop artık izin vermiyor ve 2 balığımıda sürekli kovalıyor.Önceden zararsızdı şimdi köpek balığı gibi oldu.Boyutları ile alakalı bir durum mu? Ortanca olanda ara sıra küçük tül kuruğu kovalıyor ama teleskop kadar değil.Google da aradığımda sürekli çiftleşme durumları gibi yazılar çıktı karşıma ama diğer balıklarım ufaklar çiftleşmeye hazırlar mı bilmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum şuan teleskopu kepçeyle ayırdım.Akvaryum hacmi 65 litre.Görsel olarak sizi göstereyim..
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160918581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919341.jpg[/IMG]
Oksijen Problemi
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.Yöntem olarak pipo filtreyi aşağı aldım problem çözüldü gibi:)Ama görüntü olarak pek hoş görünmüyor gerçekten.O yüzden hava taşı bağlayacağım.Japonların böyle bir karakteristik özelliği olduğunu bilmiyordum öğrenmem iyi oldu.Tekrardan herkese teşekkür ederim iyi hobiler :)
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.Yöntem olarak pipo filtreyi aşağı aldım problem çözüldü gibi:)Ama görüntü olarak pek hoş görünmüyor gerçekten.O yüzden hava taşı bağlayacağım.Japonların böyle bir karakteristik özelliği olduğunu bilmiyordum öğrenmem iyi oldu.Tekrardan herkese teşekkür ederim iyi hobiler :)
Oksijen Problemi
[QUOTE=gkhnyds]Su değişim aralığı ve oranı nedir ?[/QUOTE]
4 günde 1 su değişimi yapıyorum %30 civarı
[QUOTE=KubilayK]Ben hava taşı olmadan pipo filtreyi çok kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım kesinlikle öneririm. [/QUOTE]
Pipoyu dediğiniz gibi kullanıcam teşekkür ederim :)
[QUOTE=gkhnyds]Su değişim aralığı ve oranı nedir ?[/QUOTE]
4 günde 1 su değişimi yapıyorum %30 civarı
[QUOTE=KubilayK]Ben hava taşı olmadan pipo filtreyi çok kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım kesinlikle öneririm. [/QUOTE]
Pipoyu dediğiniz gibi kullanıcam teşekkür ederim :)
Oksijen Problemi
[QUOTE=erkamgok]Oksijen sorunu olduğunu sanmıyorum.Sizi gördükleri zaman su yüzüne çıkıyorlarsa yem vereğinizi sandıklarından dolayıdır.[/QUOTE]
Beni gördükleri zaman daha çok ön cama gelip beni izliyorlar ama uzaktan baktığımda genelde su yüzeyindeler
[QUOTE=KubilayK]Merhaba, pipo filtreyi suya iyice daldırıp kullanırsanız daha iyi oksijen verecektir.[/QUOTE]
Bunu bende düşündüm çünkü ne kadar yakın tutsam o kadar az etkili oluyor.Peki hava taşı daha çok hava verir mi ?
[QUOTE=erkamgok]Oksijen sorunu olduğunu sanmıyorum.Sizi gördükleri zaman su yüzüne çıkıyorlarsa yem vereğinizi sandıklarından dolayıdır.[/QUOTE]
Beni gördükleri zaman daha çok ön cama gelip beni izliyorlar ama uzaktan baktığımda genelde su yüzeyindeler
[QUOTE=KubilayK]Merhaba, pipo filtreyi suya iyice daldırıp kullanırsanız daha iyi oksijen verecektir.[/QUOTE]
Bunu bende düşündüm çünkü ne kadar yakın tutsam o kadar az etkili oluyor.Peki hava taşı daha çok hava verir mi ?
Oksijen Problemi
Arkadaşlar merhaba size bir problemimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim.
Akvaryumum 60 litre
3 adet japon balığım var bunlar tül kuyruk, standart tek kuruk ve teleskop(teleskop melez gibi tek kuyruklu daha önce rastlamadım)
Filtrasyon olarak sunsun 603 b dış filtre (ek malzeme zeolit kullanıyorum) küçük pipo filtre(aynı zamanda hava vermesi için.
2 adet anubias bitkisi
Ekstra kullandığım ürünler Reeflower bacteria feeder(nadir kullanıyorum haftada 1 bazen 4 veya 5 günde 1 )
Dış filtrem 1 haftalık daha yeni aldım.pipo filtrem 5 haftadır çalışıyor.Daha önce 4 hafta boyunca çalışan iç filtrem vardı onu çıkarıp dış filtreyi takmıştım.
Sorum şu balıklarım günün çoğunu yüzeyde nefes almaya çalışırken görüyorum.Oksijenin az olduğunu düşünüyorum.Sizce filtrasyonum yetersiz mi?Pipo filtreyi çıkartıp suyunu dış filtreye aktarıp çalıştırsam ve hava taşı nı devreye soksam daha çok oksijen üretebilirmiyim ?Nerde hata yapıyorum?Sistemler yeni olduğu için mi böyle yoksa canlı yüküm fazla mı ?Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Saygılarımla
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/151120161350301.jpg[/IMG] akvaryumumun resmi budur.
Arkadaşlar merhaba size bir problemimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim.
Akvaryumum 60 litre
3 adet japon balığım var bunlar tül kuyruk, standart tek kuruk ve teleskop(teleskop melez gibi tek kuyruklu daha önce rastlamadım)
Filtrasyon olarak sunsun 603 b dış filtre (ek malzeme zeolit kullanıyorum) küçük pipo filtre(aynı zamanda hava vermesi için.
2 adet anubias bitkisi
Ekstra kullandığım ürünler Reeflower bacteria feeder(nadir kullanıyorum haftada 1 bazen 4 veya 5 günde 1 )
Dış filtrem 1 haftalık daha yeni aldım.pipo filtrem 5 haftadır çalışıyor.Daha önce 4 hafta boyunca çalışan iç filtrem vardı onu çıkarıp dış filtreyi takmıştım.
Sorum şu balıklarım günün çoğunu yüzeyde nefes almaya çalışırken görüyorum.Oksijenin az olduğunu düşünüyorum.Sizce filtrasyonum yetersiz mi?Pipo filtreyi çıkartıp suyunu dış filtreye aktarıp çalıştırsam ve hava taşı nı devreye soksam daha çok oksijen üretebilirmiyim ?Nerde hata yapıyorum?Sistemler yeni olduğu için mi böyle yoksa canlı yüküm fazla mı ?Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Saygılarımla
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/151120161350301.jpg[/IMG] akvaryumumun resmi budur.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:00
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 35 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
yeekim,
osmandbnl,
ByOscar:),
mareq,
tukabu,
nniiaa,
sina cen,
SEYTAL33,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
EKAR,
SeaWorld,
OKIRATLI,
SinanBulut,
SaviaSora,
0rnn,
Sungurr,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Silvermosso,
Ramfish,
Ramazanbet,
omersayar,
Savas37,
pianoƒish,
ternapi,
osmangunay,
abunil,
Goldfish2000,
Manguday,
zimdaldil,
shkola onlain_eupn,
Çağatay Tozak,
1NZAR,
kasim12,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
