ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İzmirlii
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ağustos 2016 13:27
Son Ziyaret:
06 Haziran 2019 07:09
Toplam Mesaj:
126 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğit karabulut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğit karabulut
SON 10 MESAJI
Monte Carlolu Akvaryuma Işık Önerisi
[QUOTE=Veyselal]Merhaba dostum hayirli olsun ozaman=)
Akvaryum olcunu ve litresini bilmedigimzden tam cevap veremeyebilir insanlar ilk once litre ve olculerini yaz ondan sonra bakariz ne lazim diye.
Ilk olarak siyah kum nötr bir kum yani sadece dekor amacli bi zemin malzemesi insaat kumundan farksiz yani.
Akvaryumun yeni bitkilerin kok salmadan once sana tavsiyem aktif toprak edinmen. En alta bu aktif topragi 1-2 cm kalinliginda dokup uzerine 2-3 cm de siyah kumu dokersen cok guzel bi zeminin olur illa siyah zemin yapacaksan. Aktif toprak kendinden gubreli oldugu icin ekstradan potasyum nitrat vs islerle ugrasmassin. Sadece reflower markasinin trace isimli urunu var onu 2 gunde bir kullanirsin, litre basina da 1 watt isik olacak sekilde ayarladiginda ve co2(monte carlo icin bence kesin gerekli) 3 saniyede 1hava kabarcigi olacak sekikde ayarladiginda Ohh mis 2ay sonra keyifle izlersin akvaryumunu=)
Ama led yerine floresan daha iyi bana gore( yada ben beceremedim led isini deli gbi yosunla mucadele ettim 2ay sonra tekrar floresana dondum)
Dedigim gibi olculeri ve litreni yazarsan daha iyi cevap yazabiliriz.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler akvaryum ölçüsü zaten yazıyor gözünüzden kaçmış galiba co2 olarakta mayalı sistem var şimdilik akvaryum 35 lt bana watt dan çok lümen önemli dediler o yüzden ne alıcağımı bilmiyorum[:'(]
[QUOTE=Veyselal]Merhaba dostum hayirli olsun ozaman=)
Akvaryum olcunu ve litresini bilmedigimzden tam cevap veremeyebilir insanlar ilk once litre ve olculerini yaz ondan sonra bakariz ne lazim diye.
Ilk olarak siyah kum nötr bir kum yani sadece dekor amacli bi zemin malzemesi insaat kumundan farksiz yani.
Akvaryumun yeni bitkilerin kok salmadan once sana tavsiyem aktif toprak edinmen. En alta bu aktif topragi 1-2 cm kalinliginda dokup uzerine 2-3 cm de siyah kumu dokersen cok guzel bi zeminin olur illa siyah zemin yapacaksan. Aktif toprak kendinden gubreli oldugu icin ekstradan potasyum nitrat vs islerle ugrasmassin. Sadece reflower markasinin trace isimli urunu var onu 2 gunde bir kullanirsin, litre basina da 1 watt isik olacak sekilde ayarladiginda ve co2(monte carlo icin bence kesin gerekli) 3 saniyede 1hava kabarcigi olacak sekikde ayarladiginda Ohh mis 2ay sonra keyifle izlersin akvaryumunu=)
Ama led yerine floresan daha iyi bana gore( yada ben beceremedim led isini deli gbi yosunla mucadele ettim 2ay sonra tekrar floresana dondum)
Dedigim gibi olculeri ve litreni yazarsan daha iyi cevap yazabiliriz.[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler akvaryum ölçüsü zaten yazıyor gözünüzden kaçmış galiba co2 olarakta mayalı sistem var şimdilik akvaryum 35 lt bana watt dan çok lümen önemli dediler o yüzden ne alıcağımı bilmiyorum[:'(]
Monte Carlolu Akvaryuma Işık Önerisi
[QUOTE=tturkben]Hocam özel yapım power led armatür yaptırabilirsiniz. Her şeyi dahil 100-150 liradan fazla ödeyeceğinizi sanmıyorum.[/QUOTE]
Nereden yaptırabilirim? Bide kaç watt kaç lümen olmalı yeniyim de biraz bu işlerde herşeyi soruyorum[:)]
[QUOTE=tturkben]Hocam özel yapım power led armatür yaptırabilirsiniz. Her şeyi dahil 100-150 liradan fazla ödeyeceğinizi sanmıyorum.[/QUOTE]
Nereden yaptırabilirim? Bide kaç watt kaç lümen olmalı yeniyim de biraz bu işlerde herşeyi soruyorum[:)]
Monte Carlolu Akvaryuma Işık Önerisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188403/281020181852561.jpg[/IMG]
İyi günler dostlar. Uzun zamandır istediğim bitkili akvaryumu dün kurdum. Ancak ışık yetersiz gibi geldi bu yüzden masa lambasını da yanına kurmak zorunda kaldım. Bu ışık konusunda biraz acemiyim sizden ricam bana önerebileceğiniz armatürler fiyatı 200 tl yi aşmazsa çok iyi olur.
Akvaryum: 46*25*30
Akvaryumda ki malzemeler:
Kum: hagen
Filtre: sunsun 602b
Bitkiler: tilki kuyruğu, zeytin, saz ve monte carlo (monte carlonun özellikle ışığa çok ihtiyacı var sanırım)
Işık: rs f35 led armatür
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar bitkiler çürümeden cevap verebilirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188403/281020181852561.jpg[/IMG]
İyi günler dostlar. Uzun zamandır istediğim bitkili akvaryumu dün kurdum. Ancak ışık yetersiz gibi geldi bu yüzden masa lambasını da yanına kurmak zorunda kaldım. Bu ışık konusunda biraz acemiyim sizden ricam bana önerebileceğiniz armatürler fiyatı 200 tl yi aşmazsa çok iyi olur.
Akvaryum: 46*25*30
Akvaryumda ki malzemeler:
Kum: hagen
Filtre: sunsun 602b
Bitkiler: tilki kuyruğu, zeytin, saz ve monte carlo (monte carlonun özellikle ışığa çok ihtiyacı var sanırım)
Işık: rs f35 led armatür
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar bitkiler çürümeden cevap verebilirseniz sevinirim.
İç Sumplu Bitkili
[QUOTE=InsOmniA_C]
Merhaba Sercan bey ilginiz için teşekkür ederim.Tatildeydim yeni gördüm mesajınızı. Hala istediğim gibi bir ağaç figürü ve kaya bulamadığım için hiç bir değişiklik yok akvaryumda. Sadece m.carlo zemini değil heryeri kaplamış [8)]
Sağ olsun bizin hatun ben yokken iyi bakmış akvaryuma (İlk başta kesinlikle karşıydı ama şimdi benden daha ilgili valla [:D] )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36432/190820171931281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36432/190820171931541.jpg[/IMG][/QUOTE]
İyi günler benim bi sorum olucaktı. Monte carlo bu kadar üredikten sonra dip çekime engel oluyormu?
[QUOTE=InsOmniA_C]
Merhaba Sercan bey ilginiz için teşekkür ederim.Tatildeydim yeni gördüm mesajınızı. Hala istediğim gibi bir ağaç figürü ve kaya bulamadığım için hiç bir değişiklik yok akvaryumda. Sadece m.carlo zemini değil heryeri kaplamış [8)]
Sağ olsun bizin hatun ben yokken iyi bakmış akvaryuma (İlk başta kesinlikle karşıydı ama şimdi benden daha ilgili valla [:D] )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36432/190820171931281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36432/190820171931541.jpg[/IMG][/QUOTE]
İyi günler benim bi sorum olucaktı. Monte carlo bu kadar üredikten sonra dip çekime engel oluyormu?
Bitkili Canlı Doğuran Akvaryumuna Tavsiye
[QUOTE=ceyh]Merhaba,
CO2 ve O2 tankınızda aynı anda olur, olmalıdır da biri bitkiler, diğeri balıklar için gerekli.
Düşündüğünüz balıklar ile uyumsuz olabilecek bir bitki var mıdır bilmiyorum. Cabomba, anubias, cryptocoryn türleri, çınar, tilki kuyruğu, saz bakımı kolay bitkiler. Cabomba ve tilki kuyruğu yavrulara saklanma alanı da oluşturur ama neonlar yavruları avlayabilir.
Pipo filtre başka filtre kullanacaksanız, ki size 500 lt/h debili bir diş filtre gerekecektir, gerekli değil bana göre. Gübre kullanmak fayda sağlar.
Adını verdiğim bitkilerin ışık ihtiyacı düşük, ışıklandırmada değişiklik çok gerekli olmayabilir.
[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler benim zaten şu anda eheim 160 var o işimi görüyor
[QUOTE=metzelder]Işıklandırmayı power led ile yaparsanız bitkilerinizde farkı görürsünüz. Akvaryumda filtreye her zaman gerek vardır. Dış filtre kullanacaksanız debisi düşük olsun. Kendiniz de vanalardan debisini düşürebiliyorsunuz bir çok filtrede (ben şu anda öyle yaptım mesela). Bu sayede hem balıklarınız yorulmaz hem de doğan yavrular filtrenin içerisine kaçmamış olur. Balıklarla uyumlu olan bitkileri araştırmaktan ziyade, birbiriyle uyumlu olan bitkileri araştırmakta fayda var. Kimi bitkiler bazı bitki türleriyle çeşitli mineral ve iz elementler konusunda besin yarışına giriyorlar. Ya ikisi birden, ya da en az bir tanesi yavaş büyüyor veya hiç büyümüyor.
Bu bir tercih meselesi tabi. Ben de bitkili akvaryumla ilgileniyordum ancak balıkların kendisiyle ilgilenmek hobimin sıradaki aşaması oldu :) Bu yüzden de bitkileri ve kumu çıkartıp suyu büyük ölçüde değiştirerek çıplak zeminli yeni bir üretim tankı kurdum. [/QUOTE]
Tavsiyelerinize uyucağım ancak aklıma takılan 2 tane soru var. Birincisi power led kullanabilirsiniz demişsiniz bunu nerden temin edebilirim? Diğeride bitkilerin birbiriyle uyumuna bakın demişsinizi ancak buna nerden bakıcağımı bilmiyorum zaten bitkiler hakkında çok az bilgi oluyor.
[QUOTE=ceyh]Merhaba,
CO2 ve O2 tankınızda aynı anda olur, olmalıdır da biri bitkiler, diğeri balıklar için gerekli.
Düşündüğünüz balıklar ile uyumsuz olabilecek bir bitki var mıdır bilmiyorum. Cabomba, anubias, cryptocoryn türleri, çınar, tilki kuyruğu, saz bakımı kolay bitkiler. Cabomba ve tilki kuyruğu yavrulara saklanma alanı da oluşturur ama neonlar yavruları avlayabilir.
Pipo filtre başka filtre kullanacaksanız, ki size 500 lt/h debili bir diş filtre gerekecektir, gerekli değil bana göre. Gübre kullanmak fayda sağlar.
Adını verdiğim bitkilerin ışık ihtiyacı düşük, ışıklandırmada değişiklik çok gerekli olmayabilir.
[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler benim zaten şu anda eheim 160 var o işimi görüyor
[QUOTE=metzelder]Işıklandırmayı power led ile yaparsanız bitkilerinizde farkı görürsünüz. Akvaryumda filtreye her zaman gerek vardır. Dış filtre kullanacaksanız debisi düşük olsun. Kendiniz de vanalardan debisini düşürebiliyorsunuz bir çok filtrede (ben şu anda öyle yaptım mesela). Bu sayede hem balıklarınız yorulmaz hem de doğan yavrular filtrenin içerisine kaçmamış olur. Balıklarla uyumlu olan bitkileri araştırmaktan ziyade, birbiriyle uyumlu olan bitkileri araştırmakta fayda var. Kimi bitkiler bazı bitki türleriyle çeşitli mineral ve iz elementler konusunda besin yarışına giriyorlar. Ya ikisi birden, ya da en az bir tanesi yavaş büyüyor veya hiç büyümüyor.
Bu bir tercih meselesi tabi. Ben de bitkili akvaryumla ilgileniyordum ancak balıkların kendisiyle ilgilenmek hobimin sıradaki aşaması oldu :) Bu yüzden de bitkileri ve kumu çıkartıp suyu büyük ölçüde değiştirerek çıplak zeminli yeni bir üretim tankı kurdum. [/QUOTE]
Tavsiyelerinize uyucağım ancak aklıma takılan 2 tane soru var. Birincisi power led kullanabilirsiniz demişsiniz bunu nerden temin edebilirim? Diğeride bitkilerin birbiriyle uyumuna bakın demişsinizi ancak buna nerden bakıcağımı bilmiyorum zaten bitkiler hakkında çok az bilgi oluyor.
Bitkili Canlı Doğuran Akvaryumuna Tavsiye
Herkese selamlar öncelikle şu anda 18 adet albino full red besliyorum 100 litrede ancak kumun pisliğinden bıktığım için kumu çıkarmıştım. Böyle dip çekim ne kadar kolay olsada görüntü açısından çok hoş gözükmüyor ister istemez. Şu sıralar bitkili canlı doğuran akvaryumu kurmak istiyorum, yalnız bitkiler hakkında hiçbir bilgim yok. Kum olarakta hagen kumum var hazırda. Birkaç sorum olucak cevaplıyabildiğinizi cevaplarsanız sevinirim. Yaklaşık şöyle yapmayı düşünüyorum :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188403/190820171333021.jpg[/IMG]
▪co2 hakkında hiçbir bilgim yok internette mayalı sistem hakkında videolar izledim ama merak ettiğim bi şey var. Bu sistem co2 verirken hava filtresi açık kalmalımıdır? Çünkü biri co2 verirken diğerinin oksijen vermesi mantıklımı bilmiyorum.
▪balık olarak neon tetra, lepistes, moli, plati beslemeyi düşünüyorum. Bunlarla uyumlu olan bitki türlerinden aklınıza gelenleri yazar mısınız? Taban bitkisi montecarlo, cabomba bu türlerle uygunmudur?
▪bu tür akvaryumda pipo filtereyi çalıştırmama gerek varmıdır? Ve ayrıca gübreye ihtiyaç varmıdır?
▪şu anda akvaryumda bulunan ışık led gün ışığı ancak bu bitkiler için ayrıca ışık gerekiyormu? Gerekiyorsa önerebilir misiniz?
Biliyorum çok soru sordum ancak böyle bi akvaryum kurup 1 hafta sonra bitkileri çürütmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Herkese selamlar öncelikle şu anda 18 adet albino full red besliyorum 100 litrede ancak kumun pisliğinden bıktığım için kumu çıkarmıştım. Böyle dip çekim ne kadar kolay olsada görüntü açısından çok hoş gözükmüyor ister istemez. Şu sıralar bitkili canlı doğuran akvaryumu kurmak istiyorum, yalnız bitkiler hakkında hiçbir bilgim yok. Kum olarakta hagen kumum var hazırda. Birkaç sorum olucak cevaplıyabildiğinizi cevaplarsanız sevinirim. Yaklaşık şöyle yapmayı düşünüyorum :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188403/190820171333021.jpg[/IMG]
▪co2 hakkında hiçbir bilgim yok internette mayalı sistem hakkında videolar izledim ama merak ettiğim bi şey var. Bu sistem co2 verirken hava filtresi açık kalmalımıdır? Çünkü biri co2 verirken diğerinin oksijen vermesi mantıklımı bilmiyorum.
▪balık olarak neon tetra, lepistes, moli, plati beslemeyi düşünüyorum. Bunlarla uyumlu olan bitki türlerinden aklınıza gelenleri yazar mısınız? Taban bitkisi montecarlo, cabomba bu türlerle uygunmudur?
▪bu tür akvaryumda pipo filtereyi çalıştırmama gerek varmıdır? Ve ayrıca gübreye ihtiyaç varmıdır?
▪şu anda akvaryumda bulunan ışık led gün ışığı ancak bu bitkiler için ayrıca ışık gerekiyormu? Gerekiyorsa önerebilir misiniz?
Biliyorum çok soru sordum ancak böyle bi akvaryum kurup 1 hafta sonra bitkileri çürütmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Lepistesim Ne Zaman Doğuru
[QUOTE=Nunureyiz]Merhaba ben sizlere bir soru sormak istiyorum. Benim bir lepistes balığım var. Ve bunu yavruluğa koydum. Sizlere bunun ne zaman doğuracağını sormak istiyorum.Sizce yavruluktan balığı çıkarıyım mı çıkarmayayım mı.[:?]
Balığın fotoları:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199224/190820171133311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199224/190820171134571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence balığınızı çıkarın balık hamile gibi durmuyor
[QUOTE=Nunureyiz]Merhaba ben sizlere bir soru sormak istiyorum. Benim bir lepistes balığım var. Ve bunu yavruluğa koydum. Sizlere bunun ne zaman doğuracağını sormak istiyorum.Sizce yavruluktan balığı çıkarıyım mı çıkarmayayım mı.[:?]
Balığın fotoları:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199224/190820171133311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199224/190820171134571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bence balığınızı çıkarın balık hamile gibi durmuyor
Yeni Kribensislerim
[QUOTE=buno61]
Akvaryumdaki bitkilerin hepsi tohumdan olma bitkiler hocam[/QUOTE]
Yani bi türü yok mu? Bitkiler konusunda pek bilgim yokta.
[QUOTE=buno61]
Akvaryumdaki bitkilerin hepsi tohumdan olma bitkiler hocam[/QUOTE]
Yani bi türü yok mu? Bitkiler konusunda pek bilgim yokta.
Yeni Kribensislerim
Taban bitkisi nedir acaba ?[:)]
Taban bitkisi nedir acaba ?[:)]
Akvaryumdaki Çok Küçük Beyaz Canlılar
[QUOTE=Abdull4h]
Tuz gibilerse beyaz benektir. Şöyle birşeydenmi bahsediyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/150120171837451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/080220171844111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/080220171843141.jpg[/IMG]
Akvaryumdaki hastalıklar genelde en zayıf balıktan başlayarak diğerlerine yayılırlar. Beyaz benek olduğuna eminseniz hemen tedaviye başlamalısınız. Beyaz benek genelde bakımsız ve ani ısı değişimi olan Akvaryumlarda görülür.
Burdaki linkten beyaz beneği bulup inceleyin ve emin olduysanız direk tedaviye başlayın.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
Ben Contra Ichıtyo adlı ilacı öneririm en etkili olanıdır. Yalnız dikkat edin çakmasını almayın orjinali alın en fazla 5 Liradır.
Soldaki orjinal sağdaki sahte olanıdır. Mikofish gibi ilaçlarda etki ederler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/080220171855111.jpg[/IMG]
Burdaki linkleride inceleyebilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_k486863.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_hastaligi_tedavi_ve_korunmasi_k343304.asp[/URL][/QUOTE]
Size ne kadar teşekkür etsem azdır. Beyaz benek gibi bir hastalık yok ama akvaryumdaki canlıların planarya ve Cyclops Strenuus olduğunu öğrendim ve nasıl kurtulacağımıda çok teşekkür ederim yeniden.
[QUOTE=Abdull4h]
Tuz gibilerse beyaz benektir. Şöyle birşeydenmi bahsediyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/150120171837451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/080220171844111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/080220171843141.jpg[/IMG]
Akvaryumdaki hastalıklar genelde en zayıf balıktan başlayarak diğerlerine yayılırlar. Beyaz benek olduğuna eminseniz hemen tedaviye başlamalısınız. Beyaz benek genelde bakımsız ve ani ısı değişimi olan Akvaryumlarda görülür.
Burdaki linkten beyaz beneği bulup inceleyin ve emin olduysanız direk tedaviye başlayın.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp[/URL]
Ben Contra Ichıtyo adlı ilacı öneririm en etkili olanıdır. Yalnız dikkat edin çakmasını almayın orjinali alın en fazla 5 Liradır.
Soldaki orjinal sağdaki sahte olanıdır. Mikofish gibi ilaçlarda etki ederler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189569/080220171855111.jpg[/IMG]
Burdaki linkleride inceleyebilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_k486863.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_hastaligi_tedavi_ve_korunmasi_k343304.asp[/URL][/QUOTE]
Size ne kadar teşekkür etsem azdır. Beyaz benek gibi bir hastalık yok ama akvaryumdaki canlıların planarya ve Cyclops Strenuus olduğunu öğrendim ve nasıl kurtulacağımıda çok teşekkür ederim yeniden.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
