ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fiXer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
71
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2016 00:52
Son Ziyaret:
05 Mart 2026 02:14
Toplam Mesaj:
113 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yigit Kaya
Doğum Tarihi:
24 Mayıs 1998
Yaş:
28
İl:
Ankara
Meslek:
Beden Eğitimi Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Geminin mutfağında ölmeyi bekleyen istakozlar için Titanik’in batması bir mucizeydi, birilerinin felaketi diğerlerinin mucizesi olabilir..
Yiğit Kaya
SON 10 MESAJI
Hava Motorunu Gece Kapatmak
Canlı yoğunluğu nedir
Canlı yoğunluğu nedir
K1 Kaldness Sump Su Basış Bölümünde?
Selamlar dostlar,
Sump sistemimde K1 Kaldness kullanmayı düşünüyorum ama fikirlerinize danışmak istedim. Sump 3 bölmeli:
İlk bölümde bolca mekanik filtrasyon malzemesi ve biyolojik sünger var.
İkinci bölmede biyolojik filtrasyon medyalarım duruyor.
Üçüncü bölümde sadece sump motoru var, ama motorun üst tarafında bayağı boşluk var.
Aklımda bu boş alana K1 medyası atmak var. Sirkülasyon iyi, motor da güçlü. Sizce mantıklı bir fikir mi, verim alır mıyım? Kullanan ya da deneyen varsa tecrübelerini paylaşırsanız çok sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190274/300520251619191.jpg[/IMG]
Selamlar dostlar,
Sump sistemimde K1 Kaldness kullanmayı düşünüyorum ama fikirlerinize danışmak istedim. Sump 3 bölmeli:
İlk bölümde bolca mekanik filtrasyon malzemesi ve biyolojik sünger var.
İkinci bölmede biyolojik filtrasyon medyalarım duruyor.
Üçüncü bölümde sadece sump motoru var, ama motorun üst tarafında bayağı boşluk var.
Aklımda bu boş alana K1 medyası atmak var. Sirkülasyon iyi, motor da güçlü. Sizce mantıklı bir fikir mi, verim alır mıyım? Kullanan ya da deneyen varsa tecrübelerini paylaşırsanız çok sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190274/300520251619191.jpg[/IMG]
Hobiye Dönüş, Oranda İle?
Bende kararımı ithal almak yönünde verdim, bariz bir fark var dediğiniz gibi. değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Numii]Merhaba,
Mevcut hacimde 5-6 adete kadar bakabilirsiniz. Ben hali hazırda 165lt hacimli tankımda 4 adet ranchu bakıyorum. Malawi cichlidleri, tanganyika cichlidler veya discuslarda yerli üretimlerde ithal balıklardan neredeyse hiçbir eksiği olmayan kaliteli canlılar gördüm sahiplendim. Fakat konu japon varyeteleri olduğunda bu durum çok farklı.
Yerli üretim oranda ve ranchulara baktığınızda vücut formundan tutun rengine, fenotipine kadar çok bariz kalite farkı oluyor. Zaman zaman kaliteli yerli üretim oranda yada ranchularda gördüm fakat çok nadir. Eğer bütçenizi aşmıyor ise ithal balıklar sahiplenmenizi öneririm.
Japonlar soğuk su balıklarıdır fakat ithal oranda ve ranchu sahiplendiğinizde su sıcaklığının 23C altına düşmemesine dikkat etmeilisiniz. Uzak doğudan gelen bu balıklar oradaki su sıcaklığında büyümüş ve adapte olmuş balıklar. Ben 24C de besliyorum ve hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım.
Bende cama cam akvaryumda 3-4 parça keskin uçlu olmayan kaya ve 3 kök anubiasla birlikte bakıyorum. Anubiaslar sağlıklı olduklarında yaprakları kalın sert olduğundan oranda ve ranchular yemeye tenezzül dahi etmiyorlar ki isteseler de sağlıklı anubiasları yiyebileceklerini sanmıyorum.
[/QUOTE]
Bende kararımı ithal almak yönünde verdim, bariz bir fark var dediğiniz gibi. değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Numii]Merhaba,
Mevcut hacimde 5-6 adete kadar bakabilirsiniz. Ben hali hazırda 165lt hacimli tankımda 4 adet ranchu bakıyorum. Malawi cichlidleri, tanganyika cichlidler veya discuslarda yerli üretimlerde ithal balıklardan neredeyse hiçbir eksiği olmayan kaliteli canlılar gördüm sahiplendim. Fakat konu japon varyeteleri olduğunda bu durum çok farklı.
Yerli üretim oranda ve ranchulara baktığınızda vücut formundan tutun rengine, fenotipine kadar çok bariz kalite farkı oluyor. Zaman zaman kaliteli yerli üretim oranda yada ranchularda gördüm fakat çok nadir. Eğer bütçenizi aşmıyor ise ithal balıklar sahiplenmenizi öneririm.
Japonlar soğuk su balıklarıdır fakat ithal oranda ve ranchu sahiplendiğinizde su sıcaklığının 23C altına düşmemesine dikkat etmeilisiniz. Uzak doğudan gelen bu balıklar oradaki su sıcaklığında büyümüş ve adapte olmuş balıklar. Ben 24C de besliyorum ve hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım.
Bende cama cam akvaryumda 3-4 parça keskin uçlu olmayan kaya ve 3 kök anubiasla birlikte bakıyorum. Anubiaslar sağlıklı olduklarında yaprakları kalın sert olduğundan oranda ve ranchular yemeye tenezzül dahi etmiyorlar ki isteseler de sağlıklı anubiasları yiyebileceklerini sanmıyorum.
[/QUOTE]
Channa Balığı Olarak Biliyorum Fakat Türü Nedir ?
Fotoğraftaki balık Channa pulchra, nispeten küçük kalan (genelde maksimum 20–25 cm civarı) ve yılanbaş türleri arasında daha sakin karakteriyle bilinir.
Genelde orta derecede agresif diyebiliriz ama karakterleri farklılık gösterebiliyor. Yine de küçük balıklarla aynı tanka koymak pek mantıklı değil. Tek başına ya da uygun boyutlardaki, sert mizahlı türlerle beslenebilir. Tank hacmi olarak 200 litre üzeri iş görür ama rahat hareket etmesi ve alan kavgası yaşamaması için en az 300 litre ve üstü önerilir.
Yem konusunda canlı yeme bayılır ama donmuş yem gibi seçeneklere de alışabiliyorlar. Alıştıktan sonra elde beslemeye bile gelen bireyler var.
Üreme konusuna gelince, channa üretimi zor iştir. Öncelikle dişi-erkek ayrımı net değilse iş biraz şansa kalıyor. Genelde çiftleşme davranışı gösteren bir çiftin doğal olarak eş tutması gerekiyor.
Fotoğraftaki balık Channa pulchra, nispeten küçük kalan (genelde maksimum 20–25 cm civarı) ve yılanbaş türleri arasında daha sakin karakteriyle bilinir.
Genelde orta derecede agresif diyebiliriz ama karakterleri farklılık gösterebiliyor. Yine de küçük balıklarla aynı tanka koymak pek mantıklı değil. Tek başına ya da uygun boyutlardaki, sert mizahlı türlerle beslenebilir. Tank hacmi olarak 200 litre üzeri iş görür ama rahat hareket etmesi ve alan kavgası yaşamaması için en az 300 litre ve üstü önerilir.
Yem konusunda canlı yeme bayılır ama donmuş yem gibi seçeneklere de alışabiliyorlar. Alıştıktan sonra elde beslemeye bile gelen bireyler var.
Üreme konusuna gelince, channa üretimi zor iştir. Öncelikle dişi-erkek ayrımı net değilse iş biraz şansa kalıyor. Genelde çiftleşme davranışı gösteren bir çiftin doğal olarak eş tutması gerekiyor.
Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Hasanbey0101]
Hocam nedenini buldum galiba yati kökü aldim 1saat sicak sufa bekletip koymustum simdi baktm internetten o salinim yapiyormus. Insallah zararli bi salinim degildir[/QUOTE]
Yati kökünden kaynaklı değil, sıfır kurulum artı yeni kum eklendiği için böyle olmuş. Yukarıdaki tavsiyeleri dinlerseniz herhangi bir sorunun kalmayacağını umuyorum.
[:)]İyi hobiler.
[QUOTE=Hasanbey0101]
Hocam nedenini buldum galiba yati kökü aldim 1saat sicak sufa bekletip koymustum simdi baktm internetten o salinim yapiyormus. Insallah zararli bi salinim degildir[/QUOTE]
Yati kökünden kaynaklı değil, sıfır kurulum artı yeni kum eklendiği için böyle olmuş. Yukarıdaki tavsiyeleri dinlerseniz herhangi bir sorunun kalmayacağını umuyorum.
[:)]İyi hobiler.
Hobiye Dönüş, Oranda İle?
Teşekkür ederim kıymetli bilgiler için
Teşekkür ederim kıymetli bilgiler için
Karma Lepistes
Bahsettiğiniz türler birbiriyle uyumlu bir şekilde yaşar ancak amaç üretim olduğunda her türün istekleri kendi içerisinde özelleşmektedir. Doğal döngü oluşsun kendiliğinden üresinler ölen ölsün kalan kalsın mantığıyla bir problem çıkmaz, fakat daha verimli bir üretim planlanıyorsa her tür için ayrı tank oluşturulması daha mantıklı olacaktır.
Bahsettiğiniz türler birbiriyle uyumlu bir şekilde yaşar ancak amaç üretim olduğunda her türün istekleri kendi içerisinde özelleşmektedir. Doğal döngü oluşsun kendiliğinden üresinler ölen ölsün kalan kalsın mantığıyla bir problem çıkmaz, fakat daha verimli bir üretim planlanıyorsa her tür için ayrı tank oluşturulması daha mantıklı olacaktır.
Hobiye Dönüş, Oranda İle?
Selamlar herkese, uzun süredir ara verdiğim (okul, akabinde iş güç vs. sebebiyle) ya da vermek zorunda kaldığım hobiye dönüş yapmayı planlıyorum. Öncesinde, Amerikan ve monster tür balıklarım oldu genel olarak o türlerle ilgilendim ancak hacim olarak daha ufak bir tank kurma planım olduğundan dolayı o türleri direkt eledim. Eskiden de hep merak duyduğum japon balığı türlerinden olan, oranda ve ranchu varyeteleriyle ilgilenmeye başladım son zamanlarda. 80x60x40h boyutlarında elimde bir tank mevcut (zamanında yavru boylandırma amaçlı kullanıyordum). Tercihen kolay olması açısından taban malzemesi tercih etmeyeceğim cama cam bir akvaryum olacak, 1000 l/h bir dış filtrem mevcut, hatırladığım kadarıyla serin suda yaşadıkları için ısıtıcıya ihtiyaç yok, oda sıcaklığı fazlasıyla yeterli olur diye tahmin ediyorum.
Genel hatlarıyla durum bu.
Şimdi sorularıma geleyim:
1- Mevcuttaki tank hacminde kaç adet canlı bakabilirim?
2- Bu balıkların biraz araştırmasını yaptığımda, ithal ve yerli üretim diye ayrıldığını gördüm ve ithallerin fiyatı 2 kat daha fazlaydı, ne gibi bir farklılık vardır?
3- Akvaryum cama cam olacağından dolayı çok boş (ameliyathane soğukluğunda :) ) durmasını istemiyorum, anubias tarzı bitkiler ile iyi anlaşıyor mu keratalar ?
4- Tavsiyelerinizi bekliyorum....
Selamlar herkese, uzun süredir ara verdiğim (okul, akabinde iş güç vs. sebebiyle) ya da vermek zorunda kaldığım hobiye dönüş yapmayı planlıyorum. Öncesinde, Amerikan ve monster tür balıklarım oldu genel olarak o türlerle ilgilendim ancak hacim olarak daha ufak bir tank kurma planım olduğundan dolayı o türleri direkt eledim. Eskiden de hep merak duyduğum japon balığı türlerinden olan, oranda ve ranchu varyeteleriyle ilgilenmeye başladım son zamanlarda. 80x60x40h boyutlarında elimde bir tank mevcut (zamanında yavru boylandırma amaçlı kullanıyordum). Tercihen kolay olması açısından taban malzemesi tercih etmeyeceğim cama cam bir akvaryum olacak, 1000 l/h bir dış filtrem mevcut, hatırladığım kadarıyla serin suda yaşadıkları için ısıtıcıya ihtiyaç yok, oda sıcaklığı fazlasıyla yeterli olur diye tahmin ediyorum.
Genel hatlarıyla durum bu.
Şimdi sorularıma geleyim:
1- Mevcuttaki tank hacminde kaç adet canlı bakabilirim?
2- Bu balıkların biraz araştırmasını yaptığımda, ithal ve yerli üretim diye ayrıldığını gördüm ve ithallerin fiyatı 2 kat daha fazlaydı, ne gibi bir farklılık vardır?
3- Akvaryum cama cam olacağından dolayı çok boş (ameliyathane soğukluğunda :) ) durmasını istemiyorum, anubias tarzı bitkiler ile iyi anlaşıyor mu keratalar ?
4- Tavsiyelerinizi bekliyorum....
800 Litre Karma Amerikan
Hocam yeni tankta gelişmeler var mı?
Hocam yeni tankta gelişmeler var mı?
Yavru Demasonim Hamile Mi
Bence balığınız erkek ve bölgecilik yapıyor, tabi emin olmak için anüs vent kontrolü yapmak şart.
Bence balığınız erkek ve bölgecilik yapıyor, tabi emin olmak için anüs vent kontrolü yapmak şart.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
