ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tunacan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
121
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2007 19:26
Son Ziyaret:
02 Şubat 2026 15:49
Toplam Mesaj:
124 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tunacan Ayla
Doğum Tarihi:
19 Haziran 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tunacan Ayla
SON 10 MESAJI
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/011120171539531.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/011120171539531.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde..
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
[QUOTE=smhakgl]Kökleri nereden temin ettiniz acaba?[/QUOTE]
Serkan Çetinkol sağolsun. Yeni yerini ziyarete gittiğimde almıştım.
[QUOTE=smhakgl]Kökleri nereden temin ettiniz acaba?[/QUOTE]
Serkan Çetinkol sağolsun. Yeni yerini ziyarete gittiğimde almıştım.
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
[QUOTE=kursatufukcoskun]Tasarım gayet güzel bence. Yuvarlak taşlı tasarımlar çok hoşuma gidiyor. Birkaç bitki ile de filtre ve ısıtıcı saklanabilirse harika olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. Biraz zaman sonra CO2 istemeyen bitkiler ekleyeceğim. Isıtıcı canımı çok sıkmıyor. Fİltre boruları için cam basış borum var ama Eheim 2217 emiş borusu 16-22 mm. Bendekiler ikisi de 12-16 mm. Bu yüzden ona uyumsuz. Şimdilik camları koymadım.
[QUOTE=kursatufukcoskun]Tasarım gayet güzel bence. Yuvarlak taşlı tasarımlar çok hoşuma gidiyor. Birkaç bitki ile de filtre ve ısıtıcı saklanabilirse harika olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. Biraz zaman sonra CO2 istemeyen bitkiler ekleyeceğim. Isıtıcı canımı çok sıkmıyor. Fİltre boruları için cam basış borum var ama Eheim 2217 emiş borusu 16-22 mm. Bendekiler ikisi de 12-16 mm. Bu yüzden ona uyumsuz. Şimdilik camları koymadım.
100*50*45 Güney Amerika Yeni Kurulum..
Ölçüler: 100*50*45(h)
Canlı Türleri: Ramirezi çeşitleri + Double red apisto + cardinal neon + kırmızı burun tetra + otocat
Bitki Türleri: şimdilik düşünmüyorum
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 + Hopar 4x39 w ( 2 daylight + 2 grolux)
Tasarım ve Dekorasyon: Deretaşı ve kökler kullandım. Tabanda 0,3 mm silis kum var. Eheim jager 200 w ısınma + eheim 3702 hava motoru.
Merhabalar, açtığım konularda da göreceksiniz; bu akvaryumu bitkili için yaptırmıştım. 6-7 ay süren Cuba maceramda anladım ki balıklarım rahatsız. Ben de tasarımı tamamen değiştirip, güney amerikan akvaryumu kurmaya karar verdim. Ramirezi ve apistoları seviyorum. Elimden geldiğince, onlar için en güzel ortamı oluşturmaya çalıştım. Tasarımı 1 haftalık bir süreçte bitirebildim. Bugün suyu da doldurdum ve artık suyun oturmasını bekleyeceğim.
Moss ve anubias tipi bitkileri şimdi değil ama ileride düşünmekteyim. Şimdilik sade bir görüntüyle balıkları seyretmek hayalim. Tasarımı artık değiştiremem belki ama yine de olumlu-olumsuz tüm yorumları almak isterim ki ilerisi için tecrübe olsun. Herkese keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948101.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100*50*45(h)
Canlı Türleri: Ramirezi çeşitleri + Double red apisto + cardinal neon + kırmızı burun tetra + otocat
Bitki Türleri: şimdilik düşünmüyorum
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 + Hopar 4x39 w ( 2 daylight + 2 grolux)
Tasarım ve Dekorasyon: Deretaşı ve kökler kullandım. Tabanda 0,3 mm silis kum var. Eheim jager 200 w ısınma + eheim 3702 hava motoru.
Merhabalar, açtığım konularda da göreceksiniz; bu akvaryumu bitkili için yaptırmıştım. 6-7 ay süren Cuba maceramda anladım ki balıklarım rahatsız. Ben de tasarımı tamamen değiştirip, güney amerikan akvaryumu kurmaya karar verdim. Ramirezi ve apistoları seviyorum. Elimden geldiğince, onlar için en güzel ortamı oluşturmaya çalıştım. Tasarımı 1 haftalık bir süreçte bitirebildim. Bugün suyu da doldurdum ve artık suyun oturmasını bekleyeceğim.
Moss ve anubias tipi bitkileri şimdi değil ama ileride düşünmekteyim. Şimdilik sade bir görüntüyle balıkları seyretmek hayalim. Tasarımı artık değiştiremem belki ama yine de olumlu-olumsuz tüm yorumları almak isterim ki ilerisi için tecrübe olsun. Herkese keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/151020171948101.jpg[/IMG]
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
Merhaba,
En son mesajımda da söylediğim üzere bitkiyi bozdum :) Amerikan akvaryumu kurmaya başladım. Pazardan beri bir çok kez kompozisyonu değiştirdim. Dün gece en son halini bu şekilde yaptım. Sİzlerle de paylaşmak istedim. Aynı zamanda fikirleri de duymak istiyorum ki en güzel görseli bir seferde yakalayabileyim. Tüm yorumları bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/131020171417251.jpg[/IMG]
Merhaba,
En son mesajımda da söylediğim üzere bitkiyi bozdum :) Amerikan akvaryumu kurmaya başladım. Pazardan beri bir çok kez kompozisyonu değiştirdim. Dün gece en son halini bu şekilde yaptım. Sİzlerle de paylaşmak istedim. Aynı zamanda fikirleri de duymak istiyorum ki en güzel görseli bir seferde yakalayabileyim. Tüm yorumları bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/131020171417251.jpg[/IMG]
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
Merhabalar,
Sanırım son günlerini yaşıyor akvaryumum. Çünkü tamamen değişime gidiyorum ve amerikan biyotobuna döneceğim. Ramirezi ve kakadularımı 1 buçuk aydır göremiyorum bile. Evde başka bir akvaryumdalar. Bitkileri de devamlı söküyorlardı. Diyebilirsiniz ki "ne alaka onlar sökmüyordur" ama bir sürü deneme yaptım ve sonunda anladım ki onlar da söküyorlar. Zaten onlar için böyle boş bir akvaryum güzel değildi. Artık sıkıldım ve onları mutlu edecek bir yola gidiyorum. Zaten gerekli tecrübeyi ve keyfi aldığımı düşünüyorum. Pazar günü taşlarımı aldım. Bu pazar da yati kökleri kum vs.. alacağım. Cubaları, taşları falan satacağım. Burada paylaşım yapar mıyım bilmiyorum ama yeni akvaryumumla geri döneceğim :) Keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/031020172042441.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Sanırım son günlerini yaşıyor akvaryumum. Çünkü tamamen değişime gidiyorum ve amerikan biyotobuna döneceğim. Ramirezi ve kakadularımı 1 buçuk aydır göremiyorum bile. Evde başka bir akvaryumdalar. Bitkileri de devamlı söküyorlardı. Diyebilirsiniz ki "ne alaka onlar sökmüyordur" ama bir sürü deneme yaptım ve sonunda anladım ki onlar da söküyorlar. Zaten onlar için böyle boş bir akvaryum güzel değildi. Artık sıkıldım ve onları mutlu edecek bir yola gidiyorum. Zaten gerekli tecrübeyi ve keyfi aldığımı düşünüyorum. Pazar günü taşlarımı aldım. Bu pazar da yati kökleri kum vs.. alacağım. Cubaları, taşları falan satacağım. Burada paylaşım yapar mıyım bilmiyorum ama yeni akvaryumumla geri döneceğim :) Keyifli hobiler dilerim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/031020172042441.jpg[/IMG]
270 Litre Cüce Güney Amerikan Kurulumu
Cankut Bey merhaba, gerçekten çok keyifli görünüyor. Ellerinize sağlık. Rica etsem çınar yapraklarını akvaryuma koymadan önce yaptığınız uygulamalardan bahseder misiniz ? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
Cankut Bey merhaba, gerçekten çok keyifli görünüyor. Ellerinize sağlık. Rica etsem çınar yapraklarını akvaryuma koymadan önce yaptığınız uygulamalardan bahseder misiniz ? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
100*50*50 Iwagumi Design
Ahmet Bey Merhaba,
Öncelikle aynı ölçülerde ve aynı havada akvaryumlara sahibiz. Açtığım konulardan resimleri de görebilirsiniz, konuyu güncel tutuyorum. Rıza Bey'e kesinlikle katılıyorum keşke boşken kurulumu gerçekleştirme imkanınız olsa. Hem suyun bozulmaması hem de rahat çalışabilmeniz anlamında. Elimden geldiğince sorularınızı yanıtlamak isterim;
1- Kesinlikle arkada önce eğimli bir şekilde kurulumunuzu yapın. Ben öyle yapmadığım için kafamı kendime çok kızıyorum. Sağ ve soldaki eğimler hoşuma gitti açıkcası ama orta kısmı da arka tarafı dikkate alın derim.
2- Grey mountain bulabiliyorsanız ne mutlu. Hatta bulduğunuz yeri benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bayılıyorum o kayalara !
3- Ben tercihimi 4x39w hopar 2x aquastar 2x grolux olarak kullandım. Zeminimde Cuba var. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım günde 6 saat şeklinde ve hafta 2 dip çekimi yaparak.
4- Kesinlikle Up-Aqua D-508 öneririm. Neredeyse tamamını çözüyor suda. Ama bu iş kesinlikle tercih meselesi. Araştırmalarım sonunda max-mix ses yapıyor diyenler falan oldu da ben up aqua almaya karar verdım. Yine tercih sizin olsun :)
Bir de küçük bir tavsiye. İnka koyacağınızı belirtmişssiniz. Bu balıklar ne kadar bitki yemeyen cinsler olsa da ben de kakdularım ve ramirezilerimden, inanın her akşam en az 4-5 tutam Cuba su yüzeyinde buluyodum, en sonunda bütün balıkları başka bir akvaryuma aldım şimdilik sadece neonlar ve kırmızı burunlar akvaryumda. Kesinlikle ilk 1-1.5 ay neon dışında balık koymayın derim :) Keyifli hobiler diliyorum.
Ahmet Bey Merhaba,
Öncelikle aynı ölçülerde ve aynı havada akvaryumlara sahibiz. Açtığım konulardan resimleri de görebilirsiniz, konuyu güncel tutuyorum. Rıza Bey'e kesinlikle katılıyorum keşke boşken kurulumu gerçekleştirme imkanınız olsa. Hem suyun bozulmaması hem de rahat çalışabilmeniz anlamında. Elimden geldiğince sorularınızı yanıtlamak isterim;
1- Kesinlikle arkada önce eğimli bir şekilde kurulumunuzu yapın. Ben öyle yapmadığım için kafamı kendime çok kızıyorum. Sağ ve soldaki eğimler hoşuma gitti açıkcası ama orta kısmı da arka tarafı dikkate alın derim.
2- Grey mountain bulabiliyorsanız ne mutlu. Hatta bulduğunuz yeri benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bayılıyorum o kayalara !
3- Ben tercihimi 4x39w hopar 2x aquastar 2x grolux olarak kullandım. Zeminimde Cuba var. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım günde 6 saat şeklinde ve hafta 2 dip çekimi yaparak.
4- Kesinlikle Up-Aqua D-508 öneririm. Neredeyse tamamını çözüyor suda. Ama bu iş kesinlikle tercih meselesi. Araştırmalarım sonunda max-mix ses yapıyor diyenler falan oldu da ben up aqua almaya karar verdım. Yine tercih sizin olsun :)
Bir de küçük bir tavsiye. İnka koyacağınızı belirtmişssiniz. Bu balıklar ne kadar bitki yemeyen cinsler olsa da ben de kakdularım ve ramirezilerimden, inanın her akşam en az 4-5 tutam Cuba su yüzeyinde buluyodum, en sonunda bütün balıkları başka bir akvaryuma aldım şimdilik sadece neonlar ve kırmızı burunlar akvaryumda. Kesinlikle ilk 1-1.5 ay neon dışında balık koymayın derim :) Keyifli hobiler diliyorum.
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
[QUOTE=Ibrahim90]
[/QUOTE]
İbrahim Bey zaman ayırıp yazmışsınız, teşekkürler. Çok da açıklayıcı olmuş. Balıkları geri koyunca onların köklerini kurutacağına eminim. O yüzden şimdilik dert etmiyorum ama şuna şaşırıyorum ki; kardinaller ve kırmızı burunlar nasıl tüketmiyorlar bu canlı yemleri. Çünkü pazar günü su değişimi yaparken hiç rastlamadım. Birde çıkageldiler. Zaten dün 3 adet ramirezi koydum onlar umarım şimdiye kadar akvaryumu temizlemiştir :)
[QUOTE=Ibrahim90]
[/QUOTE]
İbrahim Bey zaman ayırıp yazmışsınız, teşekkürler. Çok da açıklayıcı olmuş. Balıkları geri koyunca onların köklerini kurutacağına eminim. O yüzden şimdilik dert etmiyorum ama şuna şaşırıyorum ki; kardinaller ve kırmızı burunlar nasıl tüketmiyorlar bu canlı yemleri. Çünkü pazar günü su değişimi yaparken hiç rastlamadım. Birde çıkageldiler. Zaten dün 3 adet ramirezi koydum onlar umarım şimdiye kadar akvaryumu temizlemiştir :)
100x50x45(h) Kurulum ( Son Foto 5. Sayfa)
Merhabalar,
Bitkileri söküyor diye ramirezi, SAE, çöpçüler falan hepsini başka bir akvaryuma aldım 2 hafta önce falan. Sadece kırmızı burunlar, kardinaller ve otocatleri bırakmıştım. Cubalar kök saldıktan sonra yani 1-2 ay sonra geri akvaryuma koyacağım balıkları zaten. Fakat bu esnada akvaryumda onları yiyecek balık kalmadığından planaryalar çıkageldiler. Ama kırmızı burun ve kardinaller nasıl gözlerinin önündeki canlı yemi göremiyorlar. Şaşırdım doğrusu. Yine de sizlere de sormak istedim. Gerçekten planarya değil mi bu camda yürüyen canlılar ?
Not: Akvaryumdaki toz bulutu CO2'dir. Kafanızı karıştırmasın :) Ben camdakileri soruyorm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/120920171014581.jpg[/IMG]
[EDIT]Tunacan,2017-09-12 10:22:00[/EDIT]
Merhabalar,
Bitkileri söküyor diye ramirezi, SAE, çöpçüler falan hepsini başka bir akvaryuma aldım 2 hafta önce falan. Sadece kırmızı burunlar, kardinaller ve otocatleri bırakmıştım. Cubalar kök saldıktan sonra yani 1-2 ay sonra geri akvaryuma koyacağım balıkları zaten. Fakat bu esnada akvaryumda onları yiyecek balık kalmadığından planaryalar çıkageldiler. Ama kırmızı burun ve kardinaller nasıl gözlerinin önündeki canlı yemi göremiyorlar. Şaşırdım doğrusu. Yine de sizlere de sormak istedim. Gerçekten planarya değil mi bu camda yürüyen canlılar ?
Not: Akvaryumdaki toz bulutu CO2'dir. Kafanızı karıştırmasın :) Ben camdakileri soruyorm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19731/120920171014581.jpg[/IMG]
[EDIT]Tunacan,2017-09-12 10:22:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
