ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
balikseverkisi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Haziran 2017 11:30
Son Ziyaret:
27 Temmuz 2017 14:11
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirsehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Balık Sever
SON 8 MESAJI
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
Artık kuma veya taşa gerek kalmadı. Bir yerde hata yaptım nerede bilmiyorum ama belki kullandığım ilaçtan da olmuş olabilir. Beyaz daha önce kafasında leke olan dün gece ters yüzüyor ve sürekli sol tarafa yatık hareket ediyor, 1-2 dk o şekilde duruyor ve sonra titreyerek tekrar düzeliyordu. Alıp baktığımda hiçbir leke ya da hastalık belirtisi yoktu çok hafif karnı şişti. Tedavi için ayırdım bugün akvaryumcuya gidip gösterecektim ilacı falan varsa alacaktım + akvaryuma rahat oksijen almaları için filtre, hava motoru takacaktım ama sabah kalktığımda kendisiyle beraber toplam 2 balık ölmüş [:(] Aslında hatalarımdan biri zaten başta bu filtreleri kullanmam lazımdı geç kaldım. Şimdi 1 tane balığım kaldı onuda kaybetmek istemiyorum. Büyük ihtimal bu yüzden akvaryumcuya veya bakabilecek birisine veririm. Sonuçta bunlarda bir can ölmelerine dayanamıyorum [:((] Bu arada alacağım kumda " Kuvarz Akvaryum Kumu Beyaz 0.5-1.0 mm " buydu, iptal ettim artık. Tüm ilgilenen arkadaşlara her şey için çok ama çok teşekkür ederim.[EDIT]balikseverkisi,2017-07-15 09:42:27[/EDIT]
Artık kuma veya taşa gerek kalmadı. Bir yerde hata yaptım nerede bilmiyorum ama belki kullandığım ilaçtan da olmuş olabilir. Beyaz daha önce kafasında leke olan dün gece ters yüzüyor ve sürekli sol tarafa yatık hareket ediyor, 1-2 dk o şekilde duruyor ve sonra titreyerek tekrar düzeliyordu. Alıp baktığımda hiçbir leke ya da hastalık belirtisi yoktu çok hafif karnı şişti. Tedavi için ayırdım bugün akvaryumcuya gidip gösterecektim ilacı falan varsa alacaktım + akvaryuma rahat oksijen almaları için filtre, hava motoru takacaktım ama sabah kalktığımda kendisiyle beraber toplam 2 balık ölmüş [:(] Aslında hatalarımdan biri zaten başta bu filtreleri kullanmam lazımdı geç kaldım. Şimdi 1 tane balığım kaldı onuda kaybetmek istemiyorum. Büyük ihtimal bu yüzden akvaryumcuya veya bakabilecek birisine veririm. Sonuçta bunlarda bir can ölmelerine dayanamıyorum [:((] Bu arada alacağım kumda " Kuvarz Akvaryum Kumu Beyaz 0.5-1.0 mm " buydu, iptal ettim artık. Tüm ilgilenen arkadaşlara her şey için çok ama çok teşekkür ederim.[EDIT]balikseverkisi,2017-07-15 09:42:27[/EDIT]
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
[QUOTE=GoLGeHaN]Akvaryumun tabanına o büyük taşlar yerine ince taneli silis kum vs. koyarsan daha sağlıklı olur japonlar kumla oynamayı severler.[/QUOTE]
Evet kumla oynamayı seviyorlarmış ama dediğiniz kumu alışveriş sitesinin birinde gördüm gözüme küçük görüktü ve yutar diye tedirgin oldum hem suyuda sertleştiriyormuş sanırım sipariş vermedim. Buradaki satıcılara Emmy arkadaşımızın attığı linkte yazan Hagen kumu sordum 2-3 yere bunun boyalı olduğunu ileride zarar verebileceğini söylediler. Bu taşları önerdiler hem bunda da tedirgin oldum ama ne kadar doğru yaptım bilmiyorum yeni bulduğum akvaryumcuya güvenerek aldım, o günden beri duruyor bir sıkıntımız yok.
Bu arada ilacıda aynı satıcı verdi kullanıyorum.
[QUOTE=Elbosaty]Balığınız iyileştiyse daha ilaç kullanmanıza hiç gerek yok. Japonlar kumla oynadığı ve kumda yiyecek aradığı için ince taneli kum kullanmak çok daha iyi olur. Doğada Japon balıklarının Akvaryum için genetiğiyle oynanmamış hali olan Sazan balıkları tabanı ince kum taneli çamurumsu yerlerde yaşar. Ama yinede bu önceki renkli taşlarınızdan daha iyi.[:iyi:]
Balıklarınızı sağlıkla büyütün, hastalıklarla tekrar karşılaşmamanız dileğiyle...[:)][/QUOTE]
İnşallah karşılaşmayız.İlacı o zaman dediğiniz gibi 2 gün daha damlatır sonra keserim. Çok teşekkür ederim [;)][EDIT]balikseverkisi,2017-07-14 13:45:50[/EDIT]
[QUOTE=GoLGeHaN]Akvaryumun tabanına o büyük taşlar yerine ince taneli silis kum vs. koyarsan daha sağlıklı olur japonlar kumla oynamayı severler.[/QUOTE]
Evet kumla oynamayı seviyorlarmış ama dediğiniz kumu alışveriş sitesinin birinde gördüm gözüme küçük görüktü ve yutar diye tedirgin oldum hem suyuda sertleştiriyormuş sanırım sipariş vermedim. Buradaki satıcılara Emmy arkadaşımızın attığı linkte yazan Hagen kumu sordum 2-3 yere bunun boyalı olduğunu ileride zarar verebileceğini söylediler. Bu taşları önerdiler hem bunda da tedirgin oldum ama ne kadar doğru yaptım bilmiyorum yeni bulduğum akvaryumcuya güvenerek aldım, o günden beri duruyor bir sıkıntımız yok.
Bu arada ilacıda aynı satıcı verdi kullanıyorum.
[QUOTE=Elbosaty]Balığınız iyileştiyse daha ilaç kullanmanıza hiç gerek yok. Japonlar kumla oynadığı ve kumda yiyecek aradığı için ince taneli kum kullanmak çok daha iyi olur. Doğada Japon balıklarının Akvaryum için genetiğiyle oynanmamış hali olan Sazan balıkları tabanı ince kum taneli çamurumsu yerlerde yaşar. Ama yinede bu önceki renkli taşlarınızdan daha iyi.[:iyi:]
Balıklarınızı sağlıkla büyütün, hastalıklarla tekrar karşılaşmamanız dileğiyle...[:)][/QUOTE]
İnşallah karşılaşmayız.İlacı o zaman dediğiniz gibi 2 gün daha damlatır sonra keserim. Çok teşekkür ederim [;)][EDIT]balikseverkisi,2017-07-14 13:45:50[/EDIT]
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
[QUOTE=GoLGeHaN]Akvaryumunun yeni goruntusunu gorebilirmiyiz ve baligin :) gecmis olsun tekrardan[/QUOTE]
istediğiniz gibi yeni resimler ve beyaz balığım gayet sağlıklı kafadaki kızarıklık yok :) Birde ilk günden beri mavi ilacı 2-3 güne bir damlatarak kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301361.jpg[/IMG][EDIT]balikseverkisi,2017-07-14 13:06:15[/EDIT]
[QUOTE=GoLGeHaN]Akvaryumunun yeni goruntusunu gorebilirmiyiz ve baligin :) gecmis olsun tekrardan[/QUOTE]
istediğiniz gibi yeni resimler ve beyaz balığım gayet sağlıklı kafadaki kızarıklık yok :) Birde ilk günden beri mavi ilacı 2-3 güne bir damlatarak kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/140720171301361.jpg[/IMG][EDIT]balikseverkisi,2017-07-14 13:06:15[/EDIT]
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
[QUOTE=GoLGeHaN]Akvaryumunun yeni goruntusunu gorebilirmiyiz ve baligin :) gecmis olsun tekrardan[/QUOTE]
Akvaryumun içerisinde değişen tek şey renkli taşların yerini kumlar aldı. Şu an şehir dışında görevdeyim 1-2 güne döndüğümde resmi yüklerim.
[QUOTE=Emyy]Sizi tebrik ediyorum, çok sevindim. İnsan özen ve emek gösterince karşılığını veriyor bu minik dostlarımız. Sağlıkla besleyin :)[/QUOTE]
Çok sağolun. Çevremdeki bazı balık besleyenler çoktan umudu kesmemi söylemişlerdi fakat ben onlara inat sizlerinde yardımlarıyla iyileştirdim [;)][EDIT]balikseverkisi,2017-07-10 16:21:52[/EDIT]
[QUOTE=GoLGeHaN]Akvaryumunun yeni goruntusunu gorebilirmiyiz ve baligin :) gecmis olsun tekrardan[/QUOTE]
Akvaryumun içerisinde değişen tek şey renkli taşların yerini kumlar aldı. Şu an şehir dışında görevdeyim 1-2 güne döndüğümde resmi yüklerim.
[QUOTE=Emyy]Sizi tebrik ediyorum, çok sevindim. İnsan özen ve emek gösterince karşılığını veriyor bu minik dostlarımız. Sağlıkla besleyin :)[/QUOTE]
Çok sağolun. Çevremdeki bazı balık besleyenler çoktan umudu kesmemi söylemişlerdi fakat ben onlara inat sizlerinde yardımlarıyla iyileştirdim [;)][EDIT]balikseverkisi,2017-07-10 16:21:52[/EDIT]
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
Arkadaşlar bugün 11.gün ve balığın sağlığı iyi. İlgilenen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Emyy arkadaşım akvaryumu linkte yazanlara göre düzenledim hepsi şu an çok mutlu :) Sanada tekrardan teşekkür ederim.[EDIT]balikseverkisi,2017-07-10 15:52:29[/EDIT]
Arkadaşlar bugün 11.gün ve balığın sağlığı iyi. İlgilenen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Emyy arkadaşım akvaryumu linkte yazanlara göre düzenledim hepsi şu an çok mutlu :) Sanada tekrardan teşekkür ederim.[EDIT]balikseverkisi,2017-07-10 15:52:29[/EDIT]
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
[QUOTE=Emyy]Akvaryumcuların "bir şey olmaz" diyenlerinden daima uzak durunuz.[/QUOTE]
Bu konuda haklısınız. Şuan çok iyi ilgili bir akvaryumcu buldum sadece balıklar üzerine pet shop açmış ve adama resmini gösterdiğim an sizin dedikleriniz söyledi. Hemen kum verdi. Gerekirse balığı getir bakalım dedi.
[QUOTE=Emyy]Akvaryumcuların "bir şey olmaz" diyenlerinden daima uzak durunuz.[/QUOTE]
Bu konuda haklısınız. Şuan çok iyi ilgili bir akvaryumcu buldum sadece balıklar üzerine pet shop açmış ve adama resmini gösterdiğim an sizin dedikleriniz söyledi. Hemen kum verdi. Gerekirse balığı getir bakalım dedi.
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
Kusura bakmayın geç dönüş yapabildim.
[QUOTE=Hasn42]Albino denilen hastalik buna neden olur. Bu hastalık dogustandir.yani hasta olarak satın almış olabilirsiniz.
Diğer sebebi ise eğer aydınlatma zayıfsa yada yoksa bu durum olabilir.
Şu bozukluğu da bunun bir sebebi
.[/QUOTE]
İlk alırken incelediğimde böyle vücudunda bir hastalık belirtisi göremedim, hiç yoktu. 3 Ay oldu ve 6 gün önce uyandığımda kafasında bu kan gibi olan kızarıklığı farkettim.
[QUOTE=mesutok]Kanlı bir yaramı sizce? Yoksa bir renkmi? japon balıklarının rengi turuncu oluyo yoksa balıkta pulu turuncu renklenmeyemi başladı? Kanlı yaraysa tedavi etmek gerekebilir, belki yaralandı belki mantaroldu yara ve etrafında beyazlıklar varsa mantarlaşmış yara olarak düşünülebilir. Evde terramycin deri melhemi varsa oranın ıslaklığını pamukla alıp yahut bir bezle oraya ince bir tabaka terramycin deri melhemi sürülebilir günde bir iki kez sürüp akvaryumuna salınabilir.[/QUOTE]
Öncelikle balık turuncu değil beyaz karnı hafif şiş bir balık. Kanlı bir yaraya benziyordu petshopları dolaştım ve birkaç tanesi kan toplamış dediler ve metilen mavisi olan bir ilaç önerdiler aldım. İlk kez kullandığım için 15 damla akvaryuma damlat daha sonraları ise günde 1 kez olmak üzere 5-10 damla damlat dediler. O düzen devam ediyorum şuan belirti azda olsa azalmış.
[QUOTE=Emyy]Akvaryum bilgilerinizi sormadan önce gözüme ilk çarpan olası nedeni söylemek istiyorum. Zemindeki boyalı taşların boyası çıkmış, fotoğraflardan bu anlaşılıyor. Zehir saçan bu taşları lütfen tanklarımıza sokmayalım. Doğada olmayan hiçbir şeyi sokmayalım. İlk olarak balığınızı akvaryumdaki su ile başka bir yere alıp taşları komple çöpe atmalısınız. Zeminde ince taneli dere kumu kullanabilirsiniz. Japonların en büyük zevki kumu ağızlarıyla karıştırıp geri tükürmektir.
Bundan sonra akvaryumunuzda her 2 günde bir yarıya yakın su değişimi yapınız; tamamını asla değiştirmeyiniz. Kanlanma kötü su koşullarından ve oksijensizlikten de ileri gelen bir durum. Hava motoru ile suyunuza bol oksijen veriniz. Mantarlaşma diyebilmemiz için bölge üzerinde pamuksulaşma olması gerek, böyle bir durum yoksa bol dinlenmiş su değişimi ile düzelebilir. Aşağıda paylaştığım bağlantıyı da mutlaka okuyunuz.
İlaveten tank bilgilerinizi ve bakım yönteminizi de paylaşırsanız daha sağlıklı olur.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_ile_ilgili_hersey_envanter_k78515.asp[/URL][/QUOTE]
Taşları 3 aydır ilk günden beri satan adam hiçbirşey olmaz dedi verdi kullanıyorum. Yazınızda da yazmışınız bu saatten sonra artık kumlara geçiş yaparım.
Akvaryum bilgileri kısaca 25 LT ' lik ve altı gördüğünüz gibi renkli taştı. Bu saatten itibaren kuma dönüyorum ve yazınızdaki yazınları uygulayacağım.
Birde ilk günden beri deniz suyu gibi olması için sularını değiştiğim de her zaman 1 yemek kaşığı kaya tuzu atıyorum.[:iyi:][EDIT]balikseverkisi,2017-07-04 19:28:02[/EDIT]
Kusura bakmayın geç dönüş yapabildim.
[QUOTE=Hasn42]Albino denilen hastalik buna neden olur. Bu hastalık dogustandir.yani hasta olarak satın almış olabilirsiniz.
Diğer sebebi ise eğer aydınlatma zayıfsa yada yoksa bu durum olabilir.
Şu bozukluğu da bunun bir sebebi
.[/QUOTE]
İlk alırken incelediğimde böyle vücudunda bir hastalık belirtisi göremedim, hiç yoktu. 3 Ay oldu ve 6 gün önce uyandığımda kafasında bu kan gibi olan kızarıklığı farkettim.
[QUOTE=mesutok]Kanlı bir yaramı sizce? Yoksa bir renkmi? japon balıklarının rengi turuncu oluyo yoksa balıkta pulu turuncu renklenmeyemi başladı? Kanlı yaraysa tedavi etmek gerekebilir, belki yaralandı belki mantaroldu yara ve etrafında beyazlıklar varsa mantarlaşmış yara olarak düşünülebilir. Evde terramycin deri melhemi varsa oranın ıslaklığını pamukla alıp yahut bir bezle oraya ince bir tabaka terramycin deri melhemi sürülebilir günde bir iki kez sürüp akvaryumuna salınabilir.[/QUOTE]
Öncelikle balık turuncu değil beyaz karnı hafif şiş bir balık. Kanlı bir yaraya benziyordu petshopları dolaştım ve birkaç tanesi kan toplamış dediler ve metilen mavisi olan bir ilaç önerdiler aldım. İlk kez kullandığım için 15 damla akvaryuma damlat daha sonraları ise günde 1 kez olmak üzere 5-10 damla damlat dediler. O düzen devam ediyorum şuan belirti azda olsa azalmış.
[QUOTE=Emyy]Akvaryum bilgilerinizi sormadan önce gözüme ilk çarpan olası nedeni söylemek istiyorum. Zemindeki boyalı taşların boyası çıkmış, fotoğraflardan bu anlaşılıyor. Zehir saçan bu taşları lütfen tanklarımıza sokmayalım. Doğada olmayan hiçbir şeyi sokmayalım. İlk olarak balığınızı akvaryumdaki su ile başka bir yere alıp taşları komple çöpe atmalısınız. Zeminde ince taneli dere kumu kullanabilirsiniz. Japonların en büyük zevki kumu ağızlarıyla karıştırıp geri tükürmektir.
Bundan sonra akvaryumunuzda her 2 günde bir yarıya yakın su değişimi yapınız; tamamını asla değiştirmeyiniz. Kanlanma kötü su koşullarından ve oksijensizlikten de ileri gelen bir durum. Hava motoru ile suyunuza bol oksijen veriniz. Mantarlaşma diyebilmemiz için bölge üzerinde pamuksulaşma olması gerek, böyle bir durum yoksa bol dinlenmiş su değişimi ile düzelebilir. Aşağıda paylaştığım bağlantıyı da mutlaka okuyunuz.
İlaveten tank bilgilerinizi ve bakım yönteminizi de paylaşırsanız daha sağlıklı olur.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_ile_ilgili_hersey_envanter_k78515.asp[/URL][/QUOTE]
Taşları 3 aydır ilk günden beri satan adam hiçbirşey olmaz dedi verdi kullanıyorum. Yazınızda da yazmışınız bu saatten sonra artık kumlara geçiş yaparım.
Akvaryum bilgileri kısaca 25 LT ' lik ve altı gördüğünüz gibi renkli taştı. Bu saatten itibaren kuma dönüyorum ve yazınızdaki yazınları uygulayacağım.
Birde ilk günden beri deniz suyu gibi olması için sularını değiştiğim de her zaman 1 yemek kaşığı kaya tuzu atıyorum.[:iyi:][EDIT]balikseverkisi,2017-07-04 19:28:02[/EDIT]
Kırmızı Leke Bakabilir Misiniz?
Tüm forum üyelerine merhabalar;
Arkadaşlar uzun uzun laf kalabalağı yapmadan direkt konuya giriyorum.
Aşağıda resimlerde de gördüğünüz gibi bu sabah japon balığımın kafasında kırmızı nokta gibi bir leke çıktı. Yara mı yoksa mantar mı tam anlayamadım [:((]
[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/290620171243251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/290620171243321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/290620171243581.jpg[/IMG]
Bu arada çok net çekemedim kusura bakmayın. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden hepinize teşekkür ederim.
[EDIT]balikseverkisi,2017-06-29 12:59:41[/EDIT]
Tüm forum üyelerine merhabalar;
Arkadaşlar uzun uzun laf kalabalağı yapmadan direkt konuya giriyorum.
Aşağıda resimlerde de gördüğünüz gibi bu sabah japon balığımın kafasında kırmızı nokta gibi bir leke çıktı. Yara mı yoksa mantar mı tam anlayamadım [:((]
[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/290620171243251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/290620171243321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198367/290620171243581.jpg[/IMG]
Bu arada çok net çekemedim kusura bakmayın. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden hepinize teşekkür ederim.
[EDIT]balikseverkisi,2017-06-29 12:59:41[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
