ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Koalina
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ağustos 2017 13:52
Son Ziyaret:
24 Eylül 2017 18:29
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hülya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 6 MESAJI
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
Herkese teşekkür ederim. 7 tane papağanım var şu an. Onlar için de 25 derecenin altına düşmemesi gerekiyor sıcaklığın. Düşünce de yaşıyorlar ancak mutsuz oluyorlar, biz bu sene mayısın ortalarına kadar kombi yaktık üşümesinler diye. Yani ideal ortamla minimum yaşam ortamı arasındaki farkı ve canlıları nasıl etkilediğini biliyorum.
Şu an daha büyük tank imkanım yok, eldeki tankı biraz düzenledim. Siyah kum, ısıtıcı, hindistan cevizine sarılı moss, su mercimeği ve catappa yaprağı var. Ayrıca kan kurdu ve bettagran yemlerini de aldım evdeki pul yeme ek olarak. Bütün bunlara rağmen bugün yine yem yemedi, yine hareketsiz. Bir bakıyorum en tepede, bir bakıyorum dipte.
Herkese merhaba tekrar, bu sabah itibarıyle betta balığım hareketlendi, tankın içinde geziniyor ve dünden kalan yerdeki yemleri yediğini gördüm. Şu an her şey normal görünüyor. Teşekkür ederim herkese :)
Herkese teşekkür ederim. 7 tane papağanım var şu an. Onlar için de 25 derecenin altına düşmemesi gerekiyor sıcaklığın. Düşünce de yaşıyorlar ancak mutsuz oluyorlar, biz bu sene mayısın ortalarına kadar kombi yaktık üşümesinler diye. Yani ideal ortamla minimum yaşam ortamı arasındaki farkı ve canlıları nasıl etkilediğini biliyorum.
Şu an daha büyük tank imkanım yok, eldeki tankı biraz düzenledim. Siyah kum, ısıtıcı, hindistan cevizine sarılı moss, su mercimeği ve catappa yaprağı var. Ayrıca kan kurdu ve bettagran yemlerini de aldım evdeki pul yeme ek olarak. Bütün bunlara rağmen bugün yine yem yemedi, yine hareketsiz. Bir bakıyorum en tepede, bir bakıyorum dipte.
Herkese merhaba tekrar, bu sabah itibarıyle betta balığım hareketlendi, tankın içinde geziniyor ve dünden kalan yerdeki yemleri yediğini gördüm. Şu an her şey normal görünüyor. Teşekkür ederim herkese :)
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=math1]
Evet öncelikli sıkıntınız bu 8 ph çok yüksek betta baligi için 7 hatta biraz aşağısı olmali cesme suyu zaten 7.1 civarı filan 8 ph betanin üst limiti bundan sonra su değişimlerinizi dinlenmiş cesme suyu ile yapın. Yuzde 30 cesme suyu ile degisim yaparsanız iyi olur komple bütün suyuda değiştirmeyin bir anda. 2 günde bir yuzde 30 degisim yapsanız bu hafta boyunca sanki iyi olur gibi.
Yani artik hep dinlenmiş cesme suyu kullnın icme suyu kullanacaksaniz da ph degeri 7 civari olsun.[/QUOTE][QUOTE=Bettarist]Oncelikle betalara bu şekilde değer verdiğiniz için onlara fanusta veya küçük kaplarda bakmadığınız için size teşekkür ediyorum.Baliginizin rengi gayet canli duruyor yukarda diğer üyelerin dediği gibi bettalar etçil baliklarlardir ilk olarak bitkisel pul yem istahsizliga neden olabilir.Tetra pronun krill ve kurutulmuş karides karışık yemi var onu temin edebilirsiniz afiyetle yerler bettagran,rotifish betta granul vs vs hepsini severler. Hareketsizlige gelirse bence akvaryumunuza loş( beyaz ve sari) ışık kullanabilirsiniz stresi azaltir ve akvaryumunuzun ustunu siyah bir ortu ile kapatarak balığınızın tankını kesfetmesine ve stresi yenmesine yardimci olabilirsiniz. [/QUOTE]
Anladım, su konusunu bir kaç günde halledeceğim önce bir dip çekim sifonu almam gerekecek. Bize yakın akvaryumda yem çeşidi olarak bir şey bulamadım internetten sipariş vereceğim o yüzden. Balığım yüzeye yakın duruyor, hafifçe dokunduğumda bile tepki vermiyor, kaçıp gitmiyor. Çok garip geldi o yüzden. Ben teşekkür ederim yardımlarınız için. Şu an yaptığım her şey yanlış görünüyor, su sıcaklığı-filtresiz olması-ışık-yem-suyun ph derecesi-sudaki taşlar ve plastik obje.
[QUOTE=Ender karaslan]Benim suyunun 27-28 dereceleri bile gördüğü oldu japon akvaryumu olduğu için düşürmek için uğraştım bu arada dediğim bitkiler saksı içinde elyafla bakulabilio çok kolay bitkiler merak etmeyin betalar açlığa dayanır 2 hafta bile aç kalsa sorun olmaz 1-2 haftada bir su değişimi yaparsanız iyi olur granül yemi yiyecektir beta için özel yemler vardır belki bilirsiniz 4. Leventte as petshop var muhammer abi bana çok yardımcı oldu balık hakkında hiç bir şey bilmezjen şu anda 5tane akvaryum sahibiyim bir tane bitkili tankın var oraya giderseniz size kesin yardımcı olacaktır[/QUOTE]
As petshopu duydum ancak bana çok uzak, Pendikteyim çünkü. Kargo vs olayı varsa bitki konusunda danışabilirim, yoksa karşıya geçtiğim bir gün uğrayabilirim.Teşekkürler.
[QUOTE=math1]
Evet öncelikli sıkıntınız bu 8 ph çok yüksek betta baligi için 7 hatta biraz aşağısı olmali cesme suyu zaten 7.1 civarı filan 8 ph betanin üst limiti bundan sonra su değişimlerinizi dinlenmiş cesme suyu ile yapın. Yuzde 30 cesme suyu ile degisim yaparsanız iyi olur komple bütün suyuda değiştirmeyin bir anda. 2 günde bir yuzde 30 degisim yapsanız bu hafta boyunca sanki iyi olur gibi.
Yani artik hep dinlenmiş cesme suyu kullnın icme suyu kullanacaksaniz da ph degeri 7 civari olsun.[/QUOTE][QUOTE=Bettarist]Oncelikle betalara bu şekilde değer verdiğiniz için onlara fanusta veya küçük kaplarda bakmadığınız için size teşekkür ediyorum.Baliginizin rengi gayet canli duruyor yukarda diğer üyelerin dediği gibi bettalar etçil baliklarlardir ilk olarak bitkisel pul yem istahsizliga neden olabilir.Tetra pronun krill ve kurutulmuş karides karışık yemi var onu temin edebilirsiniz afiyetle yerler bettagran,rotifish betta granul vs vs hepsini severler. Hareketsizlige gelirse bence akvaryumunuza loş( beyaz ve sari) ışık kullanabilirsiniz stresi azaltir ve akvaryumunuzun ustunu siyah bir ortu ile kapatarak balığınızın tankını kesfetmesine ve stresi yenmesine yardimci olabilirsiniz. [/QUOTE]
Anladım, su konusunu bir kaç günde halledeceğim önce bir dip çekim sifonu almam gerekecek. Bize yakın akvaryumda yem çeşidi olarak bir şey bulamadım internetten sipariş vereceğim o yüzden. Balığım yüzeye yakın duruyor, hafifçe dokunduğumda bile tepki vermiyor, kaçıp gitmiyor. Çok garip geldi o yüzden. Ben teşekkür ederim yardımlarınız için. Şu an yaptığım her şey yanlış görünüyor, su sıcaklığı-filtresiz olması-ışık-yem-suyun ph derecesi-sudaki taşlar ve plastik obje.
[QUOTE=Ender karaslan]Benim suyunun 27-28 dereceleri bile gördüğü oldu japon akvaryumu olduğu için düşürmek için uğraştım bu arada dediğim bitkiler saksı içinde elyafla bakulabilio çok kolay bitkiler merak etmeyin betalar açlığa dayanır 2 hafta bile aç kalsa sorun olmaz 1-2 haftada bir su değişimi yaparsanız iyi olur granül yemi yiyecektir beta için özel yemler vardır belki bilirsiniz 4. Leventte as petshop var muhammer abi bana çok yardımcı oldu balık hakkında hiç bir şey bilmezjen şu anda 5tane akvaryum sahibiyim bir tane bitkili tankın var oraya giderseniz size kesin yardımcı olacaktır[/QUOTE]
As petshopu duydum ancak bana çok uzak, Pendikteyim çünkü. Kargo vs olayı varsa bitki konusunda danışabilirim, yoksa karşıya geçtiğim bir gün uğrayabilirim.Teşekkürler.
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=BadWolf]Filtrenin debisi düşükse kullanabilirsiniz. Bettalar pis suya karşı diğer balıklara oranla daha dayanıklıdır ,ancak uzun vadede mantar yada kuyruk erimesine yakalanabilirler. Bettalar aşırı dayanıklıdır ve pek çok balığın dakikalar içinde öleceği klor seviyesine dahi dayanabilirler ve oturmamış suda sıkıntı yaşamazlar.
Filtre malesef önemli bir detaydır. Su havaya oranla geç ısınır ve Evin içi en az 30C olmalıdır ki su 20-23C yi görsün. Evde iki ısıtıcısız tankım mevcut, şu sıcaklarda dahi suları soğuk.
Taylandın sıcak havasını Türkiye iklimi ile karıştırmayın. Türkiyede oda sıcaklığının yeterli olmasının bir yolu yoktur.[/QUOTE]
Ev şu an 25 derecede, su daha soğuktur dediğiniz gibi.
Filtrede sea star hx-300 L , H max 0.6 m yazıyor. Uygun mudur acaba?
Bir de komik olacak belki ama bu çubuk şeklindeki ısıtıcılara balığın yapışma ihtimali var mı?[EDIT]Koalina,2017-08-23 11:39:40[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Filtrenin debisi düşükse kullanabilirsiniz. Bettalar pis suya karşı diğer balıklara oranla daha dayanıklıdır ,ancak uzun vadede mantar yada kuyruk erimesine yakalanabilirler. Bettalar aşırı dayanıklıdır ve pek çok balığın dakikalar içinde öleceği klor seviyesine dahi dayanabilirler ve oturmamış suda sıkıntı yaşamazlar.
Filtre malesef önemli bir detaydır. Su havaya oranla geç ısınır ve Evin içi en az 30C olmalıdır ki su 20-23C yi görsün. Evde iki ısıtıcısız tankım mevcut, şu sıcaklarda dahi suları soğuk.
Taylandın sıcak havasını Türkiye iklimi ile karıştırmayın. Türkiyede oda sıcaklığının yeterli olmasının bir yolu yoktur.[/QUOTE]
Ev şu an 25 derecede, su daha soğuktur dediğiniz gibi.
Filtrede sea star hx-300 L , H max 0.6 m yazıyor. Uygun mudur acaba?
Bir de komik olacak belki ama bu çubuk şeklindeki ısıtıcılara balığın yapışma ihtimali var mı?[EDIT]Koalina,2017-08-23 11:39:40[/EDIT]
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=Ender karaaslan]ISITICI SORUN OLMAZ ZATEN HAVA SICAK BENCE 10 LİTRE GAYET TE YETERLİ BİR MİKTAR SUYUN DİNLENMİŞMİYDİ NE KADAR DİNLENDİ BALIĞI SUYA NASIL ADAPTE ETTİNİZ BALIĞINIZ SAĞLIKLI GÖZÜKÜYOR DAHA FAZLA BİLGİ VERİRSENİZ YARDIMCI OLABİLİRİM MERAK ETMEYİN BETALAR DAYANIKLI HAYVANLAR BENİM BETANIN KUYRUĞU TAMAMEN ERİDİ AMA BALIK YİNEDE KENDİNİ TOPARLADI ŞUANDA MAŞŞALLAHI VAR YAPAY EŞYA KOYMAYIN CANLI BİTKİ KOYABİLİRSİNİZ SU ÜSTÜ BİTKİLERİNİ TERCİH ETMEYİN BETAYA İYİ OLMAZ KOLAY BİTKİLER BAKABİLİRSİNİZ TİLKİ KURUĞU ELEDOA ROTALA GÜL VB. SİZE YARDIMCI OLABİLİRİM BİTKİ KONUSUNDA BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİ YAPAN BİR TANIDIĞIM VAR .
[/QUOTE]
Su olarak içme suyu koydum, hazır alınanlardan-çeşme suyu kullanmadım ama pH 8 olarak görünüyor, bu sorun olabilir mi bilmiyorum. Bir boş su bidonuna da içme suyu koydum 2 gündür duruyor, değiştirmem gerekirse oradan koyarım diye.
Canlı bitki düşünüyorum ama bu bahsettikleriniz özel bir taban kumuna ihtiyaç duyuyor mu?
[QUOTE=Ender karaaslan]ISITICI SORUN OLMAZ ZATEN HAVA SICAK BENCE 10 LİTRE GAYET TE YETERLİ BİR MİKTAR SUYUN DİNLENMİŞMİYDİ NE KADAR DİNLENDİ BALIĞI SUYA NASIL ADAPTE ETTİNİZ BALIĞINIZ SAĞLIKLI GÖZÜKÜYOR DAHA FAZLA BİLGİ VERİRSENİZ YARDIMCI OLABİLİRİM MERAK ETMEYİN BETALAR DAYANIKLI HAYVANLAR BENİM BETANIN KUYRUĞU TAMAMEN ERİDİ AMA BALIK YİNEDE KENDİNİ TOPARLADI ŞUANDA MAŞŞALLAHI VAR YAPAY EŞYA KOYMAYIN CANLI BİTKİ KOYABİLİRSİNİZ SU ÜSTÜ BİTKİLERİNİ TERCİH ETMEYİN BETAYA İYİ OLMAZ KOLAY BİTKİLER BAKABİLİRSİNİZ TİLKİ KURUĞU ELEDOA ROTALA GÜL VB. SİZE YARDIMCI OLABİLİRİM BİTKİ KONUSUNDA BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİ YAPAN BİR TANIDIĞIM VAR .
[/QUOTE]
Su olarak içme suyu koydum, hazır alınanlardan-çeşme suyu kullanmadım ama pH 8 olarak görünüyor, bu sorun olabilir mi bilmiyorum. Bir boş su bidonuna da içme suyu koydum 2 gündür duruyor, değiştirmem gerekirse oradan koyarım diye.
Canlı bitki düşünüyorum ama bu bahsettikleriniz özel bir taban kumuna ihtiyaç duyuyor mu?
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=BadWolf]Isıtıcı. Sıkıntı büyük ihtimalle bu. Isıtıcı mevcut mu ve su kaç C? Hayvanın rengi yerinde, yüzgeçleri serbest, duruşu rahat. Bahsettiğiniz hareketsizlik bariz bir sıkıntısı olduğunu söyler, ancak hayvan sağlıklı görünüyor. Bu durumda büyük ihtimal tek sorunu ısı olacaktır. bunlar tropikal balıklardır ve en azından 25-27 C olmalıdır suları. Eğer daha düşük ise durgunlaşacak, halsizleşeceklerdir.
Yem tercih ederken proteinsel yemler tercih edin. Acemi betta cıların ilk hatası tamamen etçil olan bu yırtıcıyı bitkisel pul yemler ile beslemeye çalışmalarıdır. Hatta canlı yem bile kullanabilirsiniz fırsatınız varsa. [/QUOTE]
Isıtıcım yok, bir adet tankla birlikte gelmiş filtre var ancak durgun sulardan hoşlandığı yazdığı için onu takmadım. Isıtıcıyı da ekleyeyim listeye, bugün temin edeceğim çünkü. Elimde pul ve granül yemlerden var ancak ikisini de yemedi iki gündür.
Sağlıklı görünmesine sevindim, umarım konforlu bir yaşam sağlayabilirim de benim tecrübesizliğimin cezasını çekmez bettam.
[QUOTE=BadWolf]Isıtıcı. Sıkıntı büyük ihtimalle bu. Isıtıcı mevcut mu ve su kaç C? Hayvanın rengi yerinde, yüzgeçleri serbest, duruşu rahat. Bahsettiğiniz hareketsizlik bariz bir sıkıntısı olduğunu söyler, ancak hayvan sağlıklı görünüyor. Bu durumda büyük ihtimal tek sorunu ısı olacaktır. bunlar tropikal balıklardır ve en azından 25-27 C olmalıdır suları. Eğer daha düşük ise durgunlaşacak, halsizleşeceklerdir.
Yem tercih ederken proteinsel yemler tercih edin. Acemi betta cıların ilk hatası tamamen etçil olan bu yırtıcıyı bitkisel pul yemler ile beslemeye çalışmalarıdır. Hatta canlı yem bile kullanabilirsiniz fırsatınız varsa. [/QUOTE]
Isıtıcım yok, bir adet tankla birlikte gelmiş filtre var ancak durgun sulardan hoşlandığı yazdığı için onu takmadım. Isıtıcıyı da ekleyeyim listeye, bugün temin edeceğim çünkü. Elimde pul ve granül yemlerden var ancak ikisini de yemedi iki gündür.
Sağlıklı görünmesine sevindim, umarım konforlu bir yaşam sağlayabilirim de benim tecrübesizliğimin cezasını çekmez bettam.
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
Merhabalar herkese, 2 gün önce bir anlık kararla, hiç bir akvaryum-balık tecrübem olmamasına rağmen beta balığı alıverdim. Evde ufak bir tank vardı başkasından kalma(10 litre sanırım), ona koydum. Geldiği günden beri yem yemeyince araştırdım ve petshoptaki vatandaşın tamamen yanlış bilgi verdiğini gördüm.
-Orada poşette yaşayan bettaların küçük bir fanusa koysam da rahat edeceklerini söylemişti. Bettaların da diğer balıklar gibi geniş bir yere ihtiyacı olduğun öğrendim.
-Verdiği sadece pul yemdi, çeşitli yemlerle beslenmesi gerektiğini öğrendim (bunları temin edeceğim)
-Plastik çiçek ve taş gibi aksesuarlar verdi, bunların olmaması gerektiğini öğrendim (ben hagen siyah kum, hindistan cevizine sarılı java moss, pistia veya su mercimeği, catappa yaprağı almaya karar verdim uygundur umarım. Tankım küçük olduğu için belki bunlar bile fazla gelecektir)
-suyunu haftada bir tamamen boşaltıp dinlenmiş su ile değiştirmem gerektiğini söylemişti hatta balığı almak için bir file verdi ( haftada bir dip çekimi yapmam gerektiğini bunun da %20-30 kadar olması gerektiğini okudum)
Kısacası bu bigiler doğrultusunda balığım 2 gündür yemiyor, hareketsiz ve su yüzeyine yakın duruyor. Bugün su yüzeyinde köpükler farkettim, yuva yapma belirtisi olduğunu hiç zannetmiyorum sağlıkla ilgili bir problem var belli ki. İlk gün arkadaşımın emanet ettiği betanın fanusu ile yan yana duruyorlardı, tepki verdiler ancak şu an yan yana koyduğumda sadece diğer balık tepki veriyor, benimki hareketsiz. Şu an akvaryumu bu şekilde düzenlemek harici başka neler yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025241.jpg[/IMG][EDIT]Koalina,2017-08-23 10:27:00[/EDIT]
Merhabalar herkese, 2 gün önce bir anlık kararla, hiç bir akvaryum-balık tecrübem olmamasına rağmen beta balığı alıverdim. Evde ufak bir tank vardı başkasından kalma(10 litre sanırım), ona koydum. Geldiği günden beri yem yemeyince araştırdım ve petshoptaki vatandaşın tamamen yanlış bilgi verdiğini gördüm.
-Orada poşette yaşayan bettaların küçük bir fanusa koysam da rahat edeceklerini söylemişti. Bettaların da diğer balıklar gibi geniş bir yere ihtiyacı olduğun öğrendim.
-Verdiği sadece pul yemdi, çeşitli yemlerle beslenmesi gerektiğini öğrendim (bunları temin edeceğim)
-Plastik çiçek ve taş gibi aksesuarlar verdi, bunların olmaması gerektiğini öğrendim (ben hagen siyah kum, hindistan cevizine sarılı java moss, pistia veya su mercimeği, catappa yaprağı almaya karar verdim uygundur umarım. Tankım küçük olduğu için belki bunlar bile fazla gelecektir)
-suyunu haftada bir tamamen boşaltıp dinlenmiş su ile değiştirmem gerektiğini söylemişti hatta balığı almak için bir file verdi ( haftada bir dip çekimi yapmam gerektiğini bunun da %20-30 kadar olması gerektiğini okudum)
Kısacası bu bigiler doğrultusunda balığım 2 gündür yemiyor, hareketsiz ve su yüzeyine yakın duruyor. Bugün su yüzeyinde köpükler farkettim, yuva yapma belirtisi olduğunu hiç zannetmiyorum sağlıkla ilgili bir problem var belli ki. İlk gün arkadaşımın emanet ettiği betanın fanusu ile yan yana duruyorlardı, tepki verdiler ancak şu an yan yana koyduğumda sadece diğer balık tepki veriyor, benimki hareketsiz. Şu an akvaryumu bu şekilde düzenlemek harici başka neler yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025241.jpg[/IMG][EDIT]Koalina,2017-08-23 10:27:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
