ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
metebozdgn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2018 14:51
Son Ziyaret:
15 Şubat 2019 17:06
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mete Bozdoğan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Betta Tavsiye
[QUOTE=Adnan53][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210142/291220182103431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210142/291220182103521.jpg[/IMG] Şimdiden hayırlı olsun. Fotoğraftaki akvaryumu yeni kurup yeğenlerime hediye ettim. Fil kulağı bi araştırın isterseniz. Uzun kuyruklara göre hem daha hareketli hemde daha tatlı duruyor. [/QUOTE]
Gerçekten de çok güzel olmuş özel mesajdan bir kaç soru sorabilir miyim?
[QUOTE=Adnan53][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210142/291220182103431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210142/291220182103521.jpg[/IMG] Şimdiden hayırlı olsun. Fotoğraftaki akvaryumu yeni kurup yeğenlerime hediye ettim. Fil kulağı bi araştırın isterseniz. Uzun kuyruklara göre hem daha hareketli hemde daha tatlı duruyor. [/QUOTE]
Gerçekten de çok güzel olmuş özel mesajdan bir kaç soru sorabilir miyim?
Betta Tavsiye
[QUOTE=SoSriKuA]Hayırlı olsun şimdiden
bende foruma üye olmadan aylarca takip ettim ve sizin gibi düşünerek küçük bir akvaryum kurdum ben beta mı zebra danio larla birlikte besliyorum şimdilik sorun yok sorun olurmu bilmiyorum bunun cevabı ustalarda daha büyük bir akvaryuma geçmek için araştırmalarıma devam ediyorum durmasını beceremeyeceginiz bir hobi tekrar hayırlı olsun.
[IMG]https://i.hizliresim.com/mM7O8Y.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayalimdeki akvaryumu kurmuşsunuz gerçekten benim istediğim gibi olmuş...
[QUOTE=sobetta]Bence 40*40*20(h) ön ve yan camları Extra Clear bir tank yapın. (Extra Clear çok daha net ve doğru renklerde gösterir, isterseniz endüstriyel camda kullanabilirsiniz) DIY 5630/4014 SMD Led Armatür veya Power Led kullanabilirsiniz aydınlatma konusunda. Elektrik sisteminin Waterproof olmasına dikkat edin. 1L=0,25-0.30W şeklinde hesaplama yapınız. [K]“Kum yüksekliği biyolojik açıdan 8cm olmalıdır.”[/K] Tabana bitkiler için Tetra Active Subsrate üstüne sineklik çekerek de Vitasand Dere Kumu kullanabilirsiniz. Tetra Active Subsrate hesaplaması 10L suya 1L Subsrate şeklindedir. Yani 6L paket 60L bir akvaryum için kullanılabilir. Seçeceğiniz canlının tecrübe ve deneyimlerime istifaden Plakat (kısa kuyruklu) olmasına dikkat edin. Uzun kuyruklu canlılarda çok fazla problem gözüküyor isterseniz veya başkası merak ederse yanıtlarım bunu. Beslenme için canlı, kurutulmuş,dondurulmuş,jel ve yaprak gibi çeşitli bir skala oluşturabilirsiniz. (Hepsi olmak zorunda değil ama canlı ve kurutulmuş yemleriniz kesinlikle olsun) %100 etçil besleyin.[/QUOTE]
Hocam neden sorun oluyor uzun kuyruklu balıklarda? Halfmoonlar çok hoşuma gidiyordu biraz bu sözlerinizden sonra umudum kırıldı biraz
[QUOTE=SoSriKuA]Hayırlı olsun şimdiden
bende foruma üye olmadan aylarca takip ettim ve sizin gibi düşünerek küçük bir akvaryum kurdum ben beta mı zebra danio larla birlikte besliyorum şimdilik sorun yok sorun olurmu bilmiyorum bunun cevabı ustalarda daha büyük bir akvaryuma geçmek için araştırmalarıma devam ediyorum durmasını beceremeyeceginiz bir hobi tekrar hayırlı olsun.
[IMG]https://i.hizliresim.com/mM7O8Y.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayalimdeki akvaryumu kurmuşsunuz gerçekten benim istediğim gibi olmuş...
[QUOTE=sobetta]Bence 40*40*20(h) ön ve yan camları Extra Clear bir tank yapın. (Extra Clear çok daha net ve doğru renklerde gösterir, isterseniz endüstriyel camda kullanabilirsiniz) DIY 5630/4014 SMD Led Armatür veya Power Led kullanabilirsiniz aydınlatma konusunda. Elektrik sisteminin Waterproof olmasına dikkat edin. 1L=0,25-0.30W şeklinde hesaplama yapınız. [K]“Kum yüksekliği biyolojik açıdan 8cm olmalıdır.”[/K] Tabana bitkiler için Tetra Active Subsrate üstüne sineklik çekerek de Vitasand Dere Kumu kullanabilirsiniz. Tetra Active Subsrate hesaplaması 10L suya 1L Subsrate şeklindedir. Yani 6L paket 60L bir akvaryum için kullanılabilir. Seçeceğiniz canlının tecrübe ve deneyimlerime istifaden Plakat (kısa kuyruklu) olmasına dikkat edin. Uzun kuyruklu canlılarda çok fazla problem gözüküyor isterseniz veya başkası merak ederse yanıtlarım bunu. Beslenme için canlı, kurutulmuş,dondurulmuş,jel ve yaprak gibi çeşitli bir skala oluşturabilirsiniz. (Hepsi olmak zorunda değil ama canlı ve kurutulmuş yemleriniz kesinlikle olsun) %100 etçil besleyin.[/QUOTE]
Hocam neden sorun oluyor uzun kuyruklu balıklarda? Halfmoonlar çok hoşuma gidiyordu biraz bu sözlerinizden sonra umudum kırıldı biraz
Betta Tavsiye
[QUOTE=Beta_balik]Barışçıl Betta diye geçen bir tür var. Onun yanında başka bir balık bakabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/betta_imbellis_bariscil_beta_tatlisur_6_439.asp[/URL]
Hakkında bilgi var. Bakabilirsiniz...[:)]
Ayrıca bütün Betta türlerini bakmak için şu bağlantı adresini tavsiye ederim; [URL]https://www.akvaryum.com/labirentliler_kategorisi_6.asp[/URL]
Bitkiler hakkında da Anibusu tavsiye ederim. Onu mango köküne sarabilirsiniz.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Kaç wattlık bir aydınlatma kullanmalıyım sizce balığa da zarar vermek istemiyorum
[QUOTE=Beta_balik]Barışçıl Betta diye geçen bir tür var. Onun yanında başka bir balık bakabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/betta_imbellis_bariscil_beta_tatlisur_6_439.asp[/URL]
Hakkında bilgi var. Bakabilirsiniz...[:)]
Ayrıca bütün Betta türlerini bakmak için şu bağlantı adresini tavsiye ederim; [URL]https://www.akvaryum.com/labirentliler_kategorisi_6.asp[/URL]
Bitkiler hakkında da Anibusu tavsiye ederim. Onu mango köküne sarabilirsiniz.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Kaç wattlık bir aydınlatma kullanmalıyım sizce balığa da zarar vermek istemiyorum
Betta Tavsiye
[QUOTE=AtlasPoyraz]Şimdiden hayırlı olsun 🙏
Öncelikle bitki düşünüyorsanız kaliteli bir bitki toprağı almanızı öneririm (forumda bolca öneri var marka vs olarak)
Daha sonrasında ise düşündüğünüz bitki türleri için gerekli olan aydınlatma araştırması yapmanız gerekir.
Uzun süre betta beslemiş biri olarak sadece salyangozlarla anlaşıyorlar diyebilirim :)
Sanırım birlikte yaşayan bir betta türü vardı ama bilgim yok yanlış yönlendirmiyeyim ...
Akıntıyı hiç sevmiyorlar, ben 2 sene boyunca 30x30x30 tankta küçük boy bir pipo filtre ile besledim hiçbir sorun yaşamadım
Pipo filtreyi kök,bitki vs in arkasına saklamıştım :)
Şimdiden keyifli hobiler 🤘🏼[/QUOTE]
Hegen kum düşünüyorum hem güzel rengi siyah hemde güzel derinlik efekti verebilirim diye düşünüyorum çok teşekkürler
[QUOTE=AtlasPoyraz]Şimdiden hayırlı olsun 🙏
Öncelikle bitki düşünüyorsanız kaliteli bir bitki toprağı almanızı öneririm (forumda bolca öneri var marka vs olarak)
Daha sonrasında ise düşündüğünüz bitki türleri için gerekli olan aydınlatma araştırması yapmanız gerekir.
Uzun süre betta beslemiş biri olarak sadece salyangozlarla anlaşıyorlar diyebilirim :)
Sanırım birlikte yaşayan bir betta türü vardı ama bilgim yok yanlış yönlendirmiyeyim ...
Akıntıyı hiç sevmiyorlar, ben 2 sene boyunca 30x30x30 tankta küçük boy bir pipo filtre ile besledim hiçbir sorun yaşamadım
Pipo filtreyi kök,bitki vs in arkasına saklamıştım :)
Şimdiden keyifli hobiler 🤘🏼[/QUOTE]
Hegen kum düşünüyorum hem güzel rengi siyah hemde güzel derinlik efekti verebilirim diye düşünüyorum çok teşekkürler
Betta Tavsiye
Merhabalar, 35x30x20 cm boyutlarında cama cam bir Akvaryum yapmayı planlıyorum.
Filtre olarak dolphin h80, ısıtıcı 50wattlık bir ısıtıcı olarak düşünüyorum. Aydınlatma olarak bu akvaryum da ne tür bir aydınlatma kullanacağımı bilmiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
Dekorasyon olarak mango kökü düşünüyorum bu konuda da fikir verebilirsiniz bitkiler olarak da öneriler bekliyorum.
Birde hangi tür beta balığı beslemeliyim bu hobiye yeni başlıyorum, başlayacağım halfmoonlar çok hoşuma gidiyor ama bilmiyorum iki betanın bir arada yaşamasını da istiyorum böyle bir türü varmı?
Sorularıma cevap verdiğiniz için şimdiden teşekkür ederim
Merhabalar, 35x30x20 cm boyutlarında cama cam bir Akvaryum yapmayı planlıyorum.
Filtre olarak dolphin h80, ısıtıcı 50wattlık bir ısıtıcı olarak düşünüyorum. Aydınlatma olarak bu akvaryum da ne tür bir aydınlatma kullanacağımı bilmiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
Dekorasyon olarak mango kökü düşünüyorum bu konuda da fikir verebilirsiniz bitkiler olarak da öneriler bekliyorum.
Birde hangi tür beta balığı beslemeliyim bu hobiye yeni başlıyorum, başlayacağım halfmoonlar çok hoşuma gidiyor ama bilmiyorum iki betanın bir arada yaşamasını da istiyorum böyle bir türü varmı?
Sorularıma cevap verdiğiniz için şimdiden teşekkür ederim
22 Litre Bitkili Full Red Yanina Rasbora İlavesi
Gerçekten çok güzel olmuş.
Gerçekten çok güzel olmuş.
Yıllar Sonra Yeniden...
Merhabalar, akvaryumunuz gerçekten çok güzel olmuş..
Filtre den memnun musunuz? Bende o filtreyi almayı düşünüyorum. Aydınlatma konusunda kararsız kaldım linki vb falan varsa atabilir misiniz aydınlatmayı aldığınız yeri?
Çok teşekkür ederim.
Merhabalar, akvaryumunuz gerçekten çok güzel olmuş..
Filtre den memnun musunuz? Bende o filtreyi almayı düşünüyorum. Aydınlatma konusunda kararsız kaldım linki vb falan varsa atabilir misiniz aydınlatmayı aldığınız yeri?
Çok teşekkür ederim.
Betta Balığı Takıma Yeni Arkadaş
Merhabalar, bende böyle bir akvaryum kurmayı düşünüyorum özelden bir kaç soru sorabilir miyim?
Merhabalar, bende böyle bir akvaryum kurmayı düşünüyorum özelden bir kaç soru sorabilir miyim?
Betta Akvaryum Tavsiye Ve Öneri
[QUOTE=olympos06]
betta öyle çöpçü gibi pisletmiyor açıkcası. çok temiz balıktır pisletme konusunda. bol bitkili yaparsan ve akvaryum iyi oturursa dışkılarda problem olmaz gübre niyetine olur bitkiler için nitratda çok düşük olur hem.[/QUOTE]
Abi bende öyle düşünüyorum fakat filtre olayı kafamı çok karıştırıyor balığın zarar görmesini vb hiç istemem o yüzden akvaryumu yaptırmayı düşünüyorum en kısa sürede ondan sonra bitkileri koyup balığı da akvaryumu kurduktan 1 hafta sonra koymayı düşünüyorum kum olarak hegel düşünüyorum siyah kum değiştirmeli miyim kumu sizce?
[QUOTE=olympos06]
betta öyle çöpçü gibi pisletmiyor açıkcası. çok temiz balıktır pisletme konusunda. bol bitkili yaparsan ve akvaryum iyi oturursa dışkılarda problem olmaz gübre niyetine olur bitkiler için nitratda çok düşük olur hem.[/QUOTE]
Abi bende öyle düşünüyorum fakat filtre olayı kafamı çok karıştırıyor balığın zarar görmesini vb hiç istemem o yüzden akvaryumu yaptırmayı düşünüyorum en kısa sürede ondan sonra bitkileri koyup balığı da akvaryumu kurduktan 1 hafta sonra koymayı düşünüyorum kum olarak hegel düşünüyorum siyah kum değiştirmeli miyim kumu sizce?
Betta Akvaryum Tavsiye Ve Öneri
[QUOTE=olympos06]
filtre şart değil. illa kullanacaksan küçük bir pipo kullan ama şelale kullanma. şelale daha çok strese sokar. yararından çok zararı olur. su değişimlerine dikkat edip dip çekimini alışkanlık haline getirirsen sıkıntı olmaz filtre.[/QUOTE]
Abi bir balık 20 litrelik akvaryumu 1 haftada kirletmesi zor dip çekimi her hafta yapmayı düşünüyorum alınca da kararım değişmez büyük ihtimalle çok teşekkür ederim yardımın bilgin için abi
[QUOTE=olympos06]
filtre şart değil. illa kullanacaksan küçük bir pipo kullan ama şelale kullanma. şelale daha çok strese sokar. yararından çok zararı olur. su değişimlerine dikkat edip dip çekimini alışkanlık haline getirirsen sıkıntı olmaz filtre.[/QUOTE]
Abi bir balık 20 litrelik akvaryumu 1 haftada kirletmesi zor dip çekimi her hafta yapmayı düşünüyorum alınca da kararım değişmez büyük ihtimalle çok teşekkür ederim yardımın bilgin için abi
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
