ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ozan026
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
84
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2018 17:18
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2024 17:16
Toplam Mesaj:
291 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İSMAİL OZAN
Doğum Tarihi:
10 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Eskisehir
Meslek:
Finance
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İnşallah kısa zamanda tuzlu su
ozan.
SON 10 MESAJI
Deniz Akvaryumu Başlamak İstiyorum
[QUOTE=ESYESY]Merhaba!
Her şey, eve gelen minik bir akvaryumda 4 tane ufak Japon balığıyla başladı. Bu masum canlılar, evlerini terk edip bana emanet edildiğinde, hayatlarındaki korkunç bir kaderin pençesine düşmüşlerdi.
İlgisiz sahipleri, onları sadece yemlemekle yetinerek, bakımlarını ihmal ettiler. İnanılmaz bir cehaletle, balıkların sadece yemle besleneceğini düşündüler. Ancak, bu yanılgıları, balıkların acı dolu ölümleriyle sonuçlandı. Birer birer can verirken, sessizce çaresizlik içinde kıvrandılar.
İşte o an, benim için değişim zamanı gelmişti. İnternetin derinliklerine daldım ve akvaryum bakımıyla ilgili her şeyi öğrenmeye karar verdim. Bilgisizliğin karanlığından sıyrılarak, balıkların hayatlarını kurtarmak için mücadele etmeye başladım.
Bir süre sonra, 4 Japon balığından sadece biri hayatta kalmıştı. Onu, yeni ve daha büyük bir akvaryuma taşıdım. Ancak, bu durum beni doyuma ulaştırmadı. İçimdeki tutku, daha fazla canlıya ev sahipliği yapma arzusuyla alevlendi.
Böylece, transgenetik tetra'lar, neon tetra'lar, sae, otto, nerite, kiraz karides, lepistes ve yavru lepistesler gibi çeşitli canlıları da akvaryumuma dahil ettim. Bitkilerle de süslediğim akvaryumum, adeta bir su altı cennetine dönüştü.
Ancak, bu macera henüz bitmedi. Şimdi, tuzlu su akvaryumu kurma hayalim var. Elimde boş duran Creaqua'nın 50x30x30 cm boyutlarındaki akvaryumu, bu yeni projem için kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca, 30x30x30 cm boyutlarında bir akvaryum daha yaparak, su seviyesini artırma planım var.
Bu projede amacım, görsel açıdan etkileyici ve estetik bir akvaryum oluşturmak. Ancak, sadece güzellikle yetinmek istemiyorum. Fonksiyonel bir sistem kurarak, balıkların sağlıklı bir yaşam sürdürebileceği bir ortam yaratmak istiyorum. Ayrıca, bu projeyi mümkün olduğunca düşük maliyetle gerçekleştirmek için elimden geleni yapacağım.
Kendim yapabileceğim her şeyi DIY olarak yapmak istiyorum. Belki de, bağı bahçeyi satmadan, kendi çabalarımızla bir tuzlu su akvaryumu kurmak mümkün olabilir.
Bu heyecan verici yolculuğu, sizlerle resimlerle destekleyerek paylaşmayı düşünüyorum. Umarım, sizin için de bu hikaye, bilgilendirici ve eğlenceli bir deneyim olur. Sağlıklı kalın ve bana katılın, bu akvaryum macerasında birlikte ilerleyelim!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239576/241120231303261.jpg[/IMG]
Chapter 1 - Işıklandırma
Bir önceki postumda deniz akvaryumuna başlamak istediğimi yazmıştım. Gösterilen yoğun ilgiden ve kutlama mesajlarından sonra iyice motivasyonumu arttırarak işe koyuldum.
Karanlık odamda, bilgisayarımın başına oturdum ve deniz akvaryumu için mükemmel bir ışıklandırma sistemi oluşturmanın yollarını araştırmaya başladım. Ancak gördüğüm fiyatlar beni şoke etti. 40-50 watt'lık bir ışık için bu kadar para mı harcamam gerekiyordu? Kendi ışıklandırma sistemimi yapmaya karar verdim.
Bir an için duraksadım ve aklıma "AI chatgpt" geldi. Belki de bu yapay zeka bana yardımcı olabilirdi. Bilgisayarı açtım ve uzun bir muhabbetin ardından, akvaryumumun özelliklerini, canlı türlerini ve diğer ekipmanlarımı anlattım. AI chatgpt bana birkaç tavsiye verdi ve sonunda 3 watt'lık power led'lerden oluşan bir ışıklandırma sistemi oluşturmaya karar verdim. Bu sistemde mavi, kırmızı, beyaz, yeşil ve diğer renkler yer alacaktı. Ayrıca mercekler kullanarak bazı led'leri daha yoğun hale getirecektim.
Şimdi sıra gelmişti bu ışıkları taşıyacak bir konteynır bulmaya. Paslanmaz metalden bir konteynır yapmayı düşündüm, ancak bu iş için gerekli ekipmanlara sahip değildim. Neyse ki, bir yerde lazer kayan yazı tabelalarıyla uğraşan birini hatırladım. Ona gittim ve derdimi anlattım. Bana resimde gördüğünüz özel bir profil verdi. Bu profil, ışıkları taşımak için mükemmel bir çözüm olacaktı. İki yanında plastik kapakları olan, alt tarafında cam ya da pleksinin geçeceği bir oyuk bulunan bu profil, tam aradığım şeydi.
Eskiden kalmış havya takımımı çıkartıp led'leri dikkatlice monte ettim. Bu işi profesyonelce yapan birçok yer olsa da, kendi yaptığımın daha dayanıklı ve güzel olduğuna emindim. Ardından, bu ışıklandırma sistemini akvaryuma nasıl monte edeceğimi düşündüm. İlk olarak tavana asmak istedim, ancak yüksekliği düşününce vazgeçtim. Sonra aklıma resimde gördüğünüz çözüm geldi. Varolan tahtayı aldım, böldüm ve L şeklindeki tutucuları kullanarak birleştirdim. Bu tutucuları hırdavatçıdan uygun bir fiyata temin ettim. İp gibi görünen şey aslında siyah bir elektrik kablosuydu.
Sonunda, ortaya çıkan ışıklandırma sistemi beni %90 oranında tatmin etti. Ancak biraz daha mavi ağırlıklı ışıklar eklemek istedim. Bu yüzden, sistemi kurarken iki adet led sürücü kullanmaya karar verdim. Böylece, mavi ve kırmızı ışıkları bir anahtarla kontrol ederken, beyaz ve diğer renkleri başka bir anahtarla kontrol edebilirdim.
Bu ışıklandırma sistemi, mercanların büyümesi için ne kadar etkili olacak, zamanla göreceğim. Ancak araştırmalarımda bulduğum spektrumları ve nm değerlerini taklit etmeye çalıştım. Umarım başarılı olurum.
Şimdi gelelim maliyete. Power led'ler için 200 TL, konteynır için 126 TL, kalaslar için 60 TL, L taşıyıcılar için 20 TL, elektrik bandı, kablosu, lehim malzemeleri için 50 TL, aç kapa anahtarlar için 40 TL, bilgisayar power kablosu için 90 TL ve led sürücüler için 340 TL harcadım. Toplamda 926 TL'ye mal oldu. Yuvarlak bir şekilde 1000 TL diyebiliriz.
Eğer bu ışıklandırma sistemini satın alsaydım, muhtemelen çok daha fazla para harcamam gerekecekti. Ancak kendi yapımımın kalitesi ve tatmini paha biçilmezdi. 1000 TL'ye böyle bir ışıklandırma sistemi bulabilir miydim? Sanmıyorum. Varsa da ne diyelim: sağlık olsun :)
[/QUOTE]
Merhabalar.
Işıklandırma konusuda gelişme varmı? Mercanlar gelişme gösterdimi? Verim alabiliyormusunuz merak ettim.
[QUOTE=ESYESY]Merhaba!
Her şey, eve gelen minik bir akvaryumda 4 tane ufak Japon balığıyla başladı. Bu masum canlılar, evlerini terk edip bana emanet edildiğinde, hayatlarındaki korkunç bir kaderin pençesine düşmüşlerdi.
İlgisiz sahipleri, onları sadece yemlemekle yetinerek, bakımlarını ihmal ettiler. İnanılmaz bir cehaletle, balıkların sadece yemle besleneceğini düşündüler. Ancak, bu yanılgıları, balıkların acı dolu ölümleriyle sonuçlandı. Birer birer can verirken, sessizce çaresizlik içinde kıvrandılar.
İşte o an, benim için değişim zamanı gelmişti. İnternetin derinliklerine daldım ve akvaryum bakımıyla ilgili her şeyi öğrenmeye karar verdim. Bilgisizliğin karanlığından sıyrılarak, balıkların hayatlarını kurtarmak için mücadele etmeye başladım.
Bir süre sonra, 4 Japon balığından sadece biri hayatta kalmıştı. Onu, yeni ve daha büyük bir akvaryuma taşıdım. Ancak, bu durum beni doyuma ulaştırmadı. İçimdeki tutku, daha fazla canlıya ev sahipliği yapma arzusuyla alevlendi.
Böylece, transgenetik tetra'lar, neon tetra'lar, sae, otto, nerite, kiraz karides, lepistes ve yavru lepistesler gibi çeşitli canlıları da akvaryumuma dahil ettim. Bitkilerle de süslediğim akvaryumum, adeta bir su altı cennetine dönüştü.
Ancak, bu macera henüz bitmedi. Şimdi, tuzlu su akvaryumu kurma hayalim var. Elimde boş duran Creaqua'nın 50x30x30 cm boyutlarındaki akvaryumu, bu yeni projem için kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca, 30x30x30 cm boyutlarında bir akvaryum daha yaparak, su seviyesini artırma planım var.
Bu projede amacım, görsel açıdan etkileyici ve estetik bir akvaryum oluşturmak. Ancak, sadece güzellikle yetinmek istemiyorum. Fonksiyonel bir sistem kurarak, balıkların sağlıklı bir yaşam sürdürebileceği bir ortam yaratmak istiyorum. Ayrıca, bu projeyi mümkün olduğunca düşük maliyetle gerçekleştirmek için elimden geleni yapacağım.
Kendim yapabileceğim her şeyi DIY olarak yapmak istiyorum. Belki de, bağı bahçeyi satmadan, kendi çabalarımızla bir tuzlu su akvaryumu kurmak mümkün olabilir.
Bu heyecan verici yolculuğu, sizlerle resimlerle destekleyerek paylaşmayı düşünüyorum. Umarım, sizin için de bu hikaye, bilgilendirici ve eğlenceli bir deneyim olur. Sağlıklı kalın ve bana katılın, bu akvaryum macerasında birlikte ilerleyelim!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239576/241120231303261.jpg[/IMG]
Chapter 1 - Işıklandırma
Bir önceki postumda deniz akvaryumuna başlamak istediğimi yazmıştım. Gösterilen yoğun ilgiden ve kutlama mesajlarından sonra iyice motivasyonumu arttırarak işe koyuldum.
Karanlık odamda, bilgisayarımın başına oturdum ve deniz akvaryumu için mükemmel bir ışıklandırma sistemi oluşturmanın yollarını araştırmaya başladım. Ancak gördüğüm fiyatlar beni şoke etti. 40-50 watt'lık bir ışık için bu kadar para mı harcamam gerekiyordu? Kendi ışıklandırma sistemimi yapmaya karar verdim.
Bir an için duraksadım ve aklıma "AI chatgpt" geldi. Belki de bu yapay zeka bana yardımcı olabilirdi. Bilgisayarı açtım ve uzun bir muhabbetin ardından, akvaryumumun özelliklerini, canlı türlerini ve diğer ekipmanlarımı anlattım. AI chatgpt bana birkaç tavsiye verdi ve sonunda 3 watt'lık power led'lerden oluşan bir ışıklandırma sistemi oluşturmaya karar verdim. Bu sistemde mavi, kırmızı, beyaz, yeşil ve diğer renkler yer alacaktı. Ayrıca mercekler kullanarak bazı led'leri daha yoğun hale getirecektim.
Şimdi sıra gelmişti bu ışıkları taşıyacak bir konteynır bulmaya. Paslanmaz metalden bir konteynır yapmayı düşündüm, ancak bu iş için gerekli ekipmanlara sahip değildim. Neyse ki, bir yerde lazer kayan yazı tabelalarıyla uğraşan birini hatırladım. Ona gittim ve derdimi anlattım. Bana resimde gördüğünüz özel bir profil verdi. Bu profil, ışıkları taşımak için mükemmel bir çözüm olacaktı. İki yanında plastik kapakları olan, alt tarafında cam ya da pleksinin geçeceği bir oyuk bulunan bu profil, tam aradığım şeydi.
Eskiden kalmış havya takımımı çıkartıp led'leri dikkatlice monte ettim. Bu işi profesyonelce yapan birçok yer olsa da, kendi yaptığımın daha dayanıklı ve güzel olduğuna emindim. Ardından, bu ışıklandırma sistemini akvaryuma nasıl monte edeceğimi düşündüm. İlk olarak tavana asmak istedim, ancak yüksekliği düşününce vazgeçtim. Sonra aklıma resimde gördüğünüz çözüm geldi. Varolan tahtayı aldım, böldüm ve L şeklindeki tutucuları kullanarak birleştirdim. Bu tutucuları hırdavatçıdan uygun bir fiyata temin ettim. İp gibi görünen şey aslında siyah bir elektrik kablosuydu.
Sonunda, ortaya çıkan ışıklandırma sistemi beni %90 oranında tatmin etti. Ancak biraz daha mavi ağırlıklı ışıklar eklemek istedim. Bu yüzden, sistemi kurarken iki adet led sürücü kullanmaya karar verdim. Böylece, mavi ve kırmızı ışıkları bir anahtarla kontrol ederken, beyaz ve diğer renkleri başka bir anahtarla kontrol edebilirdim.
Bu ışıklandırma sistemi, mercanların büyümesi için ne kadar etkili olacak, zamanla göreceğim. Ancak araştırmalarımda bulduğum spektrumları ve nm değerlerini taklit etmeye çalıştım. Umarım başarılı olurum.
Şimdi gelelim maliyete. Power led'ler için 200 TL, konteynır için 126 TL, kalaslar için 60 TL, L taşıyıcılar için 20 TL, elektrik bandı, kablosu, lehim malzemeleri için 50 TL, aç kapa anahtarlar için 40 TL, bilgisayar power kablosu için 90 TL ve led sürücüler için 340 TL harcadım. Toplamda 926 TL'ye mal oldu. Yuvarlak bir şekilde 1000 TL diyebiliriz.
Eğer bu ışıklandırma sistemini satın alsaydım, muhtemelen çok daha fazla para harcamam gerekecekti. Ancak kendi yapımımın kalitesi ve tatmini paha biçilmezdi. 1000 TL'ye böyle bir ışıklandırma sistemi bulabilir miydim? Sanmıyorum. Varsa da ne diyelim: sağlık olsun :)
[/QUOTE]
Merhabalar.
Işıklandırma konusuda gelişme varmı? Mercanlar gelişme gösterdimi? Verim alabiliyormusunuz merak ettim.
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Merhabalar güncelleme zamanı gelmiş sanki:)
Merhabalar güncelleme zamanı gelmiş sanki:)
Yeni,yine,yeniden Bitkili
Merhabalar;
Gayet güzel bi kurulum olmuş tebrikler. Kum olarak nekadar kullandınız Kaç litre?
Merhabalar;
Gayet güzel bi kurulum olmuş tebrikler. Kum olarak nekadar kullandınız Kaç litre?
Yeni Kurulum Clan Aquascaping
Mehabalar;
Konu ile alakası yok ama ekstra clear camı nerden bulabiliriz.? Eskişehirdeyim sadece ön cam icin lazım birtürlü bulamadım.
Mehabalar;
Konu ile alakası yok ama ekstra clear camı nerden bulabiliriz.? Eskişehirdeyim sadece ön cam icin lazım birtürlü bulamadım.
Yavru Alamıyorum
1 dişi 1 erkek düz kuyruk l144 vatozlar ım var. 2side saglıklı dişi küpe giriyor ancak erkek girmiyor. Bir türlü yavru alamadım. Erkek dişiyi kovalıyor. Sebze veriyorum erkek dişiyi asla yaklastırmıyor bile. Tavsiyesi olan varmı
1 dişi 1 erkek düz kuyruk l144 vatozlar ım var. 2side saglıklı dişi küpe giriyor ancak erkek girmiyor. Bir türlü yavru alamadım. Erkek dişiyi kovalıyor. Sebze veriyorum erkek dişiyi asla yaklastırmıyor bile. Tavsiyesi olan varmı
Bitkilerim Neden Çürüyor
Merhaba;
Filtreyi ön cama verirsen daha az akıntı olur bitkileri etkilemez. Aydınlatma cok yakın gözüküyor biraz yükseltin. 7-8 saat ışıklandırma cok gibi geldi. Çürüme sebebi bitkilerdeki besin eksikliği olabilir. Akvaryumun gün ışıgı görmemesi de önemli. Cok fazla etken var sırasıyla incele:).Basit bitkiler cok fazla ışıga gerek yok gübre duruma göre kullanılabilir. Su değişimini aksatma vs vs vs
Merhaba;
Filtreyi ön cama verirsen daha az akıntı olur bitkileri etkilemez. Aydınlatma cok yakın gözüküyor biraz yükseltin. 7-8 saat ışıklandırma cok gibi geldi. Çürüme sebebi bitkilerdeki besin eksikliği olabilir. Akvaryumun gün ışıgı görmemesi de önemli. Cok fazla etken var sırasıyla incele:).Basit bitkiler cok fazla ışıga gerek yok gübre duruma göre kullanılabilir. Su değişimini aksatma vs vs vs
Bulanıklık
[QUOTE=Mydonose26]Akvaryumunuz çok güzel. Elinize sağlık. Sağlıklı hobiler.
Bir Eskişehir'li olarak led leri nereden temin ettiğinizi ve maliyetini merak ettim.[/QUOTE]
Merhabalar;
Teşekkür ederim kurulum oke ama bakalım bitkiler nasıl olacak gelişimleri inş iyi olur. Ledleri Forumdan mustafa kalına yaptırdım. Kendisi bu konuda uzman ona yaptırdıgım 2.power led.Eğer elektrikten anlıyorsan kendinde yapabilirsin.
[QUOTE=Mydonose26]Akvaryumunuz çok güzel. Elinize sağlık. Sağlıklı hobiler.
Bir Eskişehir'li olarak led leri nereden temin ettiğinizi ve maliyetini merak ettim.[/QUOTE]
Merhabalar;
Teşekkür ederim kurulum oke ama bakalım bitkiler nasıl olacak gelişimleri inş iyi olur. Ledleri Forumdan mustafa kalına yaptırdım. Kendisi bu konuda uzman ona yaptırdıgım 2.power led.Eğer elektrikten anlıyorsan kendinde yapabilirsin.
Bulanıklık
Video ekledim kurulum tamamdır önerilerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201646511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201646421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201644241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201644171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201644081.jpg[/IMG][EDIT]ozan026,2020-02-26 00:06:06[/EDIT]
Video ekledim kurulum tamamdır önerilerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201646511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201646421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201644241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201644171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204367/250220201644081.jpg[/IMG][EDIT]ozan026,2020-02-26 00:06:06[/EDIT]
Yeni Akvaryum
[QUOTE=Ali38]Akvaryumda vatoz kupu varmi varsa kac tane(yada magara vb)[/QUOTE]
Akvaryumumda bir adet küp var bugun sipariş verdim bitkiler ile birlikte 2 adet küpde gelecek. Yer kavgası oldu daha sonra camı bile paylasamadılar. Dişi arastırıyorum bulursam bir adet dişi alacagım. Birde söyle bi durum var dün ana tankımdan birisini büyük bir kovaya ayırdım. Küp gelince tekrar deneyeceğim. Kovada durması sıkıntı yaratırmı bir 2 gün?
[QUOTE=Ali38]Akvaryumda vatoz kupu varmi varsa kac tane(yada magara vb)[/QUOTE]
Akvaryumumda bir adet küp var bugun sipariş verdim bitkiler ile birlikte 2 adet küpde gelecek. Yer kavgası oldu daha sonra camı bile paylasamadılar. Dişi arastırıyorum bulursam bir adet dişi alacagım. Birde söyle bi durum var dün ana tankımdan birisini büyük bir kovaya ayırdım. Küp gelince tekrar deneyeceğim. Kovada durması sıkıntı yaratırmı bir 2 gün?
Low Bitkili Tankım...
Gercekten sahane gözüküyor. Merak ettim monadoyu yıkayıp mı koydunuz ben yıkamadan koydum hata ettim 1 haftadır beraklaşmadı akvaryumum. Özellikle bakteri kültürü ekledikten sonra bulanıklastı. Bir süre sonra renk acıldı ama halen bulanık. Bende destek amaclı dış filtreme seachem purigen sipariş ettim belki faydası olur.
Gercekten sahane gözüküyor. Merak ettim monadoyu yıkayıp mı koydunuz ben yıkamadan koydum hata ettim 1 haftadır beraklaşmadı akvaryumum. Özellikle bakteri kültürü ekledikten sonra bulanıklastı. Bir süre sonra renk acıldı ama halen bulanık. Bende destek amaclı dış filtreme seachem purigen sipariş ettim belki faydası olur.
SON MESAJLAR
- Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
