ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
pelinsu35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2018 19:35
Son Ziyaret:
08 Nisan 2018 21:54
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Pelin SU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Pelin SU
SON 10 MESAJI
Poeciliidae Ailesi
[QUOTE=erhanyan]
Normal dişi platiden karışık çıkar sanırım. [/QUOTE]
Erkekde çok belirgin highfin özellik yok. Çoğu normal çıkacaktır dediğiniz gibi.
[QUOTE=erhanyan]
Normal dişi platiden karışık çıkar sanırım. [/QUOTE]
Erkekde çok belirgin highfin özellik yok. Çoğu normal çıkacaktır dediğiniz gibi.
Poeciliidae Ailesi
[QUOTE=erhanyan]Selamlar. Highfin plati olarak geçiyor sanırım. Normal platileri çıkardım akvaryumdan sadece bunlar kaldı. Yetişkinlerin finleri daha büyük.
Normal dişi plati atsam yavruları karışık çıkar diye tek tür bıraktım. Bakalım nolacak [:)]
Dişi kılıç kuyruk atsam akvaryuma highfin kılıç kuyruk çıkma ihtimali nedir?[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180384/080420180002421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tülkuyruk Kılıç olursa olabilir diye düşünüyorum ama yine de plati almak daha mantıklı.
[QUOTE=erhanyan]Selamlar. Highfin plati olarak geçiyor sanırım. Normal platileri çıkardım akvaryumdan sadece bunlar kaldı. Yetişkinlerin finleri daha büyük.
Normal dişi plati atsam yavruları karışık çıkar diye tek tür bıraktım. Bakalım nolacak [:)]
Dişi kılıç kuyruk atsam akvaryuma highfin kılıç kuyruk çıkma ihtimali nedir?[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180384/080420180002421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tülkuyruk Kılıç olursa olabilir diye düşünüyorum ama yine de plati almak daha mantıklı.
Poeciliidae Ailesi
[QUOTE=malawi_cheart]İzmir gibi bir yerde de velifera yoksa bu konuda suç piyasanın, sizin değil[:cik:]. Eskiden bayağı uzun bir süre çalıştığım akvaryumcumdan getirtmiştim kargoyla. Sağ olsun kaliteli balıklar gönderdi ve ilk yavrular büyüdüğünde ilk fotoğraflarda kavga edenler haline geldiler[8)]. Yavru gelişimi denince akla su değişimi ve yemleme sıklığınız gelmeli öncelikle, tabiki sonrasında yemlerin kalitesi ve miktarı.[:?] Hacim konusunda sıkıntınız yok belli ki ama bir süre sonra ölmelerini çözmemiz gerekiyor, en büyük sorun o gibi.[;)] Ispanağın güzel etkileri olsa da şart koşulan bi konu değil. Ispanak kullanmadığımda da uzun süre yaşıyorlardı balıklarım, sadece ek bir besin olarak kullanılıyor ancak kuru yem balıklarda bizde fast foodun yarattığı etkileri yaratabildiğinden lif kaynağı, vitamin ve mineral olarak güzel bir kaynak oluyor. Çünkü pişince dişsiz balıklarımızın tırtıklayacağı kadar yumuşuyor ama dağılmıyor.[:D][/QUOTE]
Benimkilerde boylanma olmuyor [:(]
Neden bilmiyorum belli bir boyda takılıp kalıyorlar. Kimisi her zaman küçücük kalıyor... Böyle güzel boyutlara ulaştıramıyorum. Su değişimini ne sıklıkla yapıyordunuz acaba ve hangi sıklıkla yem veriyordunuz?
[QUOTE=malawi_cheart]İzmir gibi bir yerde de velifera yoksa bu konuda suç piyasanın, sizin değil[:cik:]. Eskiden bayağı uzun bir süre çalıştığım akvaryumcumdan getirtmiştim kargoyla. Sağ olsun kaliteli balıklar gönderdi ve ilk yavrular büyüdüğünde ilk fotoğraflarda kavga edenler haline geldiler[8)]. Yavru gelişimi denince akla su değişimi ve yemleme sıklığınız gelmeli öncelikle, tabiki sonrasında yemlerin kalitesi ve miktarı.[:?] Hacim konusunda sıkıntınız yok belli ki ama bir süre sonra ölmelerini çözmemiz gerekiyor, en büyük sorun o gibi.[;)] Ispanağın güzel etkileri olsa da şart koşulan bi konu değil. Ispanak kullanmadığımda da uzun süre yaşıyorlardı balıklarım, sadece ek bir besin olarak kullanılıyor ancak kuru yem balıklarda bizde fast foodun yarattığı etkileri yaratabildiğinden lif kaynağı, vitamin ve mineral olarak güzel bir kaynak oluyor. Çünkü pişince dişsiz balıklarımızın tırtıklayacağı kadar yumuşuyor ama dağılmıyor.[:D][/QUOTE]
Benimkilerde boylanma olmuyor [:(]
Neden bilmiyorum belli bir boyda takılıp kalıyorlar. Kimisi her zaman küçücük kalıyor... Böyle güzel boyutlara ulaştıramıyorum. Su değişimini ne sıklıkla yapıyordunuz acaba ve hangi sıklıkla yem veriyordunuz?
Poeciliidae Ailesi
[QUOTE=malawi_cheart]Evet, kendi büyüttüğüm yavrular hepsi. Lepisteslerin olduğu fotoğraflar velife-kılıçkuyruk akvaryumumdan önce sadece lepistes ürettiğim dönemlerden. Aslına bakarsanız dip yemi, sera flora, tetramin, tetra discus, spirulina, ıspanak, artemia ve su piresiyle zengin olarak besliyordum hatırladığım kadarıyla. Ispanak, spirulina, artemia ve su piresi sayesinde protein ağırlıklı beslesem de herhangi bi sindirim problemi yaşamadım balıklarımda. Haftada bir gün de hiç yemlemiyordum. Sık su değişimi ve hacim de etkenler arasında kabul etmek gerekir ki. Tetra discus başta olmak üzere kaliteli yemler renk canlılığı konusunda canlı yemlerden sonra bire birdir. Siyah olanla gri olan kardeşlerdi, babaları ilk fotoğraflarda yelesi yüksek olan. Anneleri babanın da annesiydi yanlış hatırlamıyorsam. Bi tür çaprazlama tekniği. Siz hangi balıkları besliyorsunuz Pelin Hanım?[/QUOTE]
Harika ya :D
Bende Yelkenkuyruk Moli ve Kılıçkuyruk var. Velifera bulabilsem.. Yani bunu da sormam gerek; o güzelim canlıların anaçlarını nereden buldunuz?
Bendeki sorun yavruları boylandıramıyorum. Artemia çıkarsam da ne bileyim küçük küçük, pek içime sinmiyor :D canlılar belli bir boya geliyor ve sonra ölüm. Geçen seneden olan yavrularım bile 3-4 cm.. 150 ltlik hacim.. Ama gelişme yok.
Ispanak hiç denemedim ve pek çok yerde duydum. Bir de onu deneyeyim.
[QUOTE=malawi_cheart]Evet, kendi büyüttüğüm yavrular hepsi. Lepisteslerin olduğu fotoğraflar velife-kılıçkuyruk akvaryumumdan önce sadece lepistes ürettiğim dönemlerden. Aslına bakarsanız dip yemi, sera flora, tetramin, tetra discus, spirulina, ıspanak, artemia ve su piresiyle zengin olarak besliyordum hatırladığım kadarıyla. Ispanak, spirulina, artemia ve su piresi sayesinde protein ağırlıklı beslesem de herhangi bi sindirim problemi yaşamadım balıklarımda. Haftada bir gün de hiç yemlemiyordum. Sık su değişimi ve hacim de etkenler arasında kabul etmek gerekir ki. Tetra discus başta olmak üzere kaliteli yemler renk canlılığı konusunda canlı yemlerden sonra bire birdir. Siyah olanla gri olan kardeşlerdi, babaları ilk fotoğraflarda yelesi yüksek olan. Anneleri babanın da annesiydi yanlış hatırlamıyorsam. Bi tür çaprazlama tekniği. Siz hangi balıkları besliyorsunuz Pelin Hanım?[/QUOTE]
Harika ya :D
Bende Yelkenkuyruk Moli ve Kılıçkuyruk var. Velifera bulabilsem.. Yani bunu da sormam gerek; o güzelim canlıların anaçlarını nereden buldunuz?
Bendeki sorun yavruları boylandıramıyorum. Artemia çıkarsam da ne bileyim küçük küçük, pek içime sinmiyor :D canlılar belli bir boya geliyor ve sonra ölüm. Geçen seneden olan yavrularım bile 3-4 cm.. 150 ltlik hacim.. Ama gelişme yok.
Ispanak hiç denemedim ve pek çok yerde duydum. Bir de onu deneyeyim.
Poeciliidae Ailesi
[QUOTE=malawi_cheart]
Simpson kılıçlar melez değil. Özellikleri genetik varyasyon sonucu kendini gösterir.
Bence de yelken moli ve veliferalar erkekleri en agresif ve bölgeci canlı doğuranlar arasında, sonrasında zaten kılıçkuyruklar geliyor, diğerlerine göre daha iri olmalarıyla alakalı gibi. En sakinleri lepistes, sphenops türü sırt yüzgeçleri lepistesler gibi dar olan moliler ve platiler.
Burlar da eski balıklarımdan fotoğraflar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_46_9_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_46_34_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_46_34_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_45_8_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_45_49_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_47_52_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_47_23_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_47_23_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/14_2_2013_0_22_32_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/14_2_2013_0_21_59_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/23_4_2013_3_26_22_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/23_4_2013_3_26_22_3.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_3.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_4.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/28_7_2013_19_46_59_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_5.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003825.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003881.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003511.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003932.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003927.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003922.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003922.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003923.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/2_S5003828.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003890.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003849.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003829.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003822.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003372.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003367.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003320.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003318.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003316.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003311.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003734.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003595.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003583.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003520.JPG[/IMG][/QUOTE]
muhteşem gerçekten. Bu balıklar kendi yavrunuzdan büyüttüğünüz balıklar mı? Ve bunları neyle beslediniz acaba? Gördüğüm en güzel veliferalar diyebilirim. Acaba siyah olanın anaçları nasıldı
[QUOTE=sorceres]
Platy Rainbow Wegtail(sol yukardan aşağı doğru 3. sıra) olanı buradaki Showa Tricolor Plati olarak geçen tür sanırım, çok petshop gezdim ama hiç denk gelemedim malesef...[/QUOTE]
Türkiye'ye gönderilen varyateler belli.... [EDIT]pelinsu35,2018-04-07 09:08:49[/EDIT]
[QUOTE=malawi_cheart]
Simpson kılıçlar melez değil. Özellikleri genetik varyasyon sonucu kendini gösterir.
Bence de yelken moli ve veliferalar erkekleri en agresif ve bölgeci canlı doğuranlar arasında, sonrasında zaten kılıçkuyruklar geliyor, diğerlerine göre daha iri olmalarıyla alakalı gibi. En sakinleri lepistes, sphenops türü sırt yüzgeçleri lepistesler gibi dar olan moliler ve platiler.
Burlar da eski balıklarımdan fotoğraflar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_46_9_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_46_34_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_46_34_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_45_8_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_45_49_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_47_52_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_47_23_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/13_6_2012_9_47_23_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/14_2_2013_0_22_32_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/14_2_2013_0_21_59_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/23_4_2013_3_26_22_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/23_4_2013_3_26_22_3.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_3.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_4.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/28_7_2013_19_46_59_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/25_5_2013_11_6_6_5.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003825.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003881.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003511.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003932.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003927.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/1_S5003922.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003922.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003923.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/2_S5003828.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003890.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003849.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003829.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003822.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003372.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003367.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003320.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003318.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003316.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003311.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003734.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003595.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003583.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/58240/S5003520.JPG[/IMG][/QUOTE]
muhteşem gerçekten. Bu balıklar kendi yavrunuzdan büyüttüğünüz balıklar mı? Ve bunları neyle beslediniz acaba? Gördüğüm en güzel veliferalar diyebilirim. Acaba siyah olanın anaçları nasıldı
[QUOTE=sorceres]
Platy Rainbow Wegtail(sol yukardan aşağı doğru 3. sıra) olanı buradaki Showa Tricolor Plati olarak geçen tür sanırım, çok petshop gezdim ama hiç denk gelemedim malesef...[/QUOTE]
Türkiye'ye gönderilen varyateler belli.... [EDIT]pelinsu35,2018-04-07 09:08:49[/EDIT]
Sera Baktopur
[QUOTE=MertZerde]Sera bakto tabs yemdir, sera baktopur tablet suda çözünen bir ilaçtır. Balığınızdaki hastalık nedir ?. Önceki konularınızı okudum eğer balık bir hastalıktan öbürüne yakalanıyorsa bakteri kültürü oluşturmayı deneyin.[/QUOTE][QUOTE=MertZerde]Sera bakto tabs yemdir, sera baktopur tablet suda çözünen bir ilaçtır. Balığınızdaki hastalık nedir ?. Önceki konularınızı okudum eğer balık bir hastalıktan öbürüne yakalanıyorsa bakteri kültürü oluşturmayı deneyin.[/QUOTE]
Kültür oturdu ancak bazen kimisinin karnı çöküyor kimisinde kuyruk erimesi oluyor. Bunun için kullanıyordum.
[QUOTE=MertZerde]Sera bakto tabs yemdir, sera baktopur tablet suda çözünen bir ilaçtır. Balığınızdaki hastalık nedir ?. Önceki konularınızı okudum eğer balık bir hastalıktan öbürüne yakalanıyorsa bakteri kültürü oluşturmayı deneyin.[/QUOTE][QUOTE=MertZerde]Sera bakto tabs yemdir, sera baktopur tablet suda çözünen bir ilaçtır. Balığınızdaki hastalık nedir ?. Önceki konularınızı okudum eğer balık bir hastalıktan öbürüne yakalanıyorsa bakteri kültürü oluşturmayı deneyin.[/QUOTE]
Kültür oturdu ancak bazen kimisinin karnı çöküyor kimisinde kuyruk erimesi oluyor. Bunun için kullanıyordum.
Sera Baktopur
[QUOTE=ismet24]1 tablet için su miktarı az olmuş, 1 tablet 20 litre için tavsiye ediliyor
Yarım saat kullanmanız iyi olmuş
İlaç kullanırken ana tankta da su değişimi yapmak gerekiyor
Bildiğim kadarıyla 3 gün kadar etkinliğini koruyor
[/QUOTE]
Bir yerde ana tank için 50 ltye 1 tablet ve 3 gün veya 2 litreye 1 tablet koyarak yarım saat bekletme yazıyordu. Ana tankta kullanmak istemedim açıkcası. Umarım faydası olur.
[QUOTE=MertZerde]Merhaba sera baktopur tablet uzun süre kullandım. Bakteri kültürüne zarar veriyor ve ilaçtan kesin bir sonuç almak zor oluyordu. Sera bakto tabs kullanmaya başladım aynı madde balığın vücuduna girince etkinleşiyor ve zaten yem olduğu için her canlı mutlaka vücuduna almış oluyor. Kesin sonucu bundan aldım sizde deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bulabilirsem alırım. bu yemin dış parazite karşı etkisi nasıl olabiliyor acaba
[QUOTE=ismet24]1 tablet için su miktarı az olmuş, 1 tablet 20 litre için tavsiye ediliyor
Yarım saat kullanmanız iyi olmuş
İlaç kullanırken ana tankta da su değişimi yapmak gerekiyor
Bildiğim kadarıyla 3 gün kadar etkinliğini koruyor
[/QUOTE]
Bir yerde ana tank için 50 ltye 1 tablet ve 3 gün veya 2 litreye 1 tablet koyarak yarım saat bekletme yazıyordu. Ana tankta kullanmak istemedim açıkcası. Umarım faydası olur.
[QUOTE=MertZerde]Merhaba sera baktopur tablet uzun süre kullandım. Bakteri kültürüne zarar veriyor ve ilaçtan kesin bir sonuç almak zor oluyordu. Sera bakto tabs kullanmaya başladım aynı madde balığın vücuduna girince etkinleşiyor ve zaten yem olduğu için her canlı mutlaka vücuduna almış oluyor. Kesin sonucu bundan aldım sizde deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bulabilirsem alırım. bu yemin dış parazite karşı etkisi nasıl olabiliyor acaba
Sera Baktopur
Dün bir tableti 2 lt.de eritip hasta balıkları yarım saat koydum. Acaba bu suyu bugün de kullanabilir?
Dün bir tableti 2 lt.de eritip hasta balıkları yarım saat koydum. Acaba bu suyu bugün de kullanabilir?
Poeciliidae Ailesi
[QUOTE=ulasmert24]Merhaba ben daha önce plati ve kılıç besledim hırçın balıklardır agresifdir daha sakin olarak moliyi seçtim şuanda 12 dişi 3 erkek var 130 tanede yavru var 1aylık tavsiye ederim[/QUOTE]
Moliler çok uysal oluyorlar, ben de çok seviyorum
[QUOTE=ulasmert24]Merhaba ben daha önce plati ve kılıç besledim hırçın balıklardır agresifdir daha sakin olarak moliyi seçtim şuanda 12 dişi 3 erkek var 130 tanede yavru var 1aylık tavsiye ederim[/QUOTE]
Moliler çok uysal oluyorlar, ben de çok seviyorum
Poeciliidae Ailesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205114/010420181256411.jpg[/IMG]
- High Fin Plati
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205114/010420181256541.jpg[/IMG]
- Poecilia Latipinna
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205114/010420181256411.jpg[/IMG]
- High Fin Plati
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205114/010420181256541.jpg[/IMG]
- Poecilia Latipinna
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
