ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iksirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mayıs 2018 19:31
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2020 20:46
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Iksirci
Doğum Tarihi:
02 Eylül 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İksirci
SON 8 MESAJI
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
[QUOTE=gattar5050]
Öncelikle tetra ile eheimin özellikle pro4 serisi arasında ciddi anlamda fark var bütçe elveriyorsa kesinlikle pro4 tercih edilmeli. Ben sunsun 303 modelini 140 litrede kullanıyorum. Üzerinde 1400 litre yazıyor ancak 900L civarı su çeviriyor. Bende de fırtınalar yaratıyordu lily pipe aldım sorun çözüldü. Bu şekilde harika bir temizlik yapıyor. Ben yinede ilerleyen zamanlarda akvaryumu büyüteceğinizden kuşkum olmadığı için almışken büyüğünü almanızı tavsiye ederim. Kaos yaratıcak olursa su çıkışını cama verirsiniz. Üstelik pro 4 serilerinde orjinal olarak debi ayarı mevcut çok fazla gelirse kısabilirsiniz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620182351151.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz debi ayarı bu mandaldan mı yapılıyor?
[QUOTE=gattar5050]
Öncelikle tetra ile eheimin özellikle pro4 serisi arasında ciddi anlamda fark var bütçe elveriyorsa kesinlikle pro4 tercih edilmeli. Ben sunsun 303 modelini 140 litrede kullanıyorum. Üzerinde 1400 litre yazıyor ancak 900L civarı su çeviriyor. Bende de fırtınalar yaratıyordu lily pipe aldım sorun çözüldü. Bu şekilde harika bir temizlik yapıyor. Ben yinede ilerleyen zamanlarda akvaryumu büyüteceğinizden kuşkum olmadığı için almışken büyüğünü almanızı tavsiye ederim. Kaos yaratıcak olursa su çıkışını cama verirsiniz. Üstelik pro 4 serilerinde orjinal olarak debi ayarı mevcut çok fazla gelirse kısabilirsiniz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620182351151.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz debi ayarı bu mandaldan mı yapılıyor?
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
[QUOTE=PAC-MAN]100 gibi gelmişti. Baya büyükmüş. [:iyi:]
Filtre için bilgim yok maalesef. Yorum yapamayacağım. [/QUOTE]
E=65, D=45, Y=78 Ölçüler :) yinede teşekkürler[:)]
[QUOTE=PAC-MAN]100 gibi gelmişti. Baya büyükmüş. [:iyi:]
Filtre için bilgim yok maalesef. Yorum yapamayacağım. [/QUOTE]
E=65, D=45, Y=78 Ölçüler :) yinede teşekkürler[:)]
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
[QUOTE=gattar5050]Lily pipe kullanıp sorunu çözebilirsin. İleride akvaryumu büyüteceğine kesin gözüyle bakarsak, almışken büyüğünü almak daha kafidir.[/QUOTE]
Teşekkürler 60l den 230a gectim, daha büyüğüne geçmeyeceğim kesinlikle [:)] 230 litre için kesinlikle fazlamıdır bu filtre?
[QUOTE=PAC-MAN]Akvaryum 250 litreden küçük görünüyor.[/QUOTE]
[:iyi:] evet 230 litre imiş. Fazla gelir mi?[EDIT]iksirci,2018-06-19 18:46:40[/EDIT]
[QUOTE=gattar5050]Lily pipe kullanıp sorunu çözebilirsin. İleride akvaryumu büyüteceğine kesin gözüyle bakarsak, almışken büyüğünü almak daha kafidir.[/QUOTE]
Teşekkürler 60l den 230a gectim, daha büyüğüne geçmeyeceğim kesinlikle [:)] 230 litre için kesinlikle fazlamıdır bu filtre?
[QUOTE=PAC-MAN]Akvaryum 250 litreden küçük görünüyor.[/QUOTE]
[:iyi:] evet 230 litre imiş. Fazla gelir mi?[EDIT]iksirci,2018-06-19 18:46:40[/EDIT]
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
Merhaba, 230l akvaryum için eheim pro 4+ 600 2275in debisi fazla gelir mi? Akvaryum bitkili lapistes tetra kılıç kuyruk bulunuyor içinde. Şu an balık ve bitki az biraz daha ekleme olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620181717561.jpg[/IMG][EDIT]iksirci,2018-06-19 18:42:15[/EDIT]
Merhaba, 230l akvaryum için eheim pro 4+ 600 2275in debisi fazla gelir mi? Akvaryum bitkili lapistes tetra kılıç kuyruk bulunuyor içinde. Şu an balık ve bitki az biraz daha ekleme olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620181717561.jpg[/IMG][EDIT]iksirci,2018-06-19 18:42:15[/EDIT]
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
[QUOTE=Kınayu] Selamlar İksirci bey yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Gayet güzel bir şey çıkacak gibi ortaya ellerinize emeklerinize sağlık öncelikle. Tam mantara bağladık yani arkadaşlar kusura bakmayında 42 yıldır bu hobideyim daha akvaryum içerisinde strafor mantar filan kullanmadım. Kumu kazıcı taşıyıcı Cıchlid türü balıklar besliyorum akvaryumlarımın hepsinin tabanında kum vardır. Daha bir balıkta kumu kazıp olası yaptığım taş kaya dekorları ne devire bildi nede yıkımına sebebiyet verebildiler benmi çok iyi taş kaya diziyorum yoksa balıklarımmı beceriksiz anlamadım .
Akvaryum tabanında kum varsa akvaryum bulunduğu yerde gönyesinde terazisindeyse akvaryumun üzerinde durduğu her neyse akvaryumun alt taban camıyla üzerinde durduğu şey arasında sert strafor varsa neden sert strafor diyorum ağırlık karşısında yamulup kırılıp ufalanmasın diye .
Bu akvaryum kaç mm cam kalınlığında olursa olsun akvaryum yüksekliği kadar ( h ) Silme taş kaya doldururum taş kayaların altında ne strafor olur nede başka bir şey sadece tabandaki kuma basar daha tek sorun yaşamadım.
Akvaryum tabanında kum yoksa insan eliyle taş indiriken direk tabana taş kayayı tabana koyarken sivri bir ucuyla cama ortasından ayarsız bir şekilde vurmadıktan sonra bir şey olmaz.Diğer olası devrilme yıkılmalarda zaten herhangi bir cama ön arka sağ sol cama vuran kaya taşlardan bir sorun olursa buna akvaryum tabanındaki Strafor veya Mantarında bir faydası yararı olmaz amaç ne anlamadım hala [:'(]
Bir dekor ve kayalara yükselti yapmak oluşturmak gereklidir. O zaman belki başka bir taş kaya nesne her neyse yoktur belki o zaman olabilir amaç buysa tabikide . Onuda kullanmadığım yine başka kaya çeşit ve örnekleriyle yaparımda ben
İlker bey çok güzel açıklamış aslında ona sonuna kadar katılıyorum [:iyi:][/QUOTE]
Abi çok teşekkürler bilgilerinden faydalandırdığın için. Kayalar çok ağır olduğu için ve ilk kez kaya kullandığım için ağırlığı taşıyıp taşıyamacağına güvenememiştim. 😀 Mantarın zararının olup olmadığını zaman içinde gözlemleyip yazarım buraya.
[QUOTE=ilkerkkn]
Bize göre sağda yatık olan büyük kayayı dik kullansanız sanki daha mı iyi olur diye düşünüyorum onu dik kullanıp diğerlerini etrafında kullansanız mesela tabi zevkler renkler olayı yanlış anlamayın [/QUOTE]
Aslında benimde düşündüğüm oydu ama büyük gnays 17kg gelince yan yatırıp ağırlığı yaymak istedim :/ Şu an tohum ekimi yapıyorum artık düzeltmem zor olacak
[QUOTE=Kınayu] Selamlar İksirci bey yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Gayet güzel bir şey çıkacak gibi ortaya ellerinize emeklerinize sağlık öncelikle. Tam mantara bağladık yani arkadaşlar kusura bakmayında 42 yıldır bu hobideyim daha akvaryum içerisinde strafor mantar filan kullanmadım. Kumu kazıcı taşıyıcı Cıchlid türü balıklar besliyorum akvaryumlarımın hepsinin tabanında kum vardır. Daha bir balıkta kumu kazıp olası yaptığım taş kaya dekorları ne devire bildi nede yıkımına sebebiyet verebildiler benmi çok iyi taş kaya diziyorum yoksa balıklarımmı beceriksiz anlamadım .
Akvaryum tabanında kum varsa akvaryum bulunduğu yerde gönyesinde terazisindeyse akvaryumun üzerinde durduğu her neyse akvaryumun alt taban camıyla üzerinde durduğu şey arasında sert strafor varsa neden sert strafor diyorum ağırlık karşısında yamulup kırılıp ufalanmasın diye .
Bu akvaryum kaç mm cam kalınlığında olursa olsun akvaryum yüksekliği kadar ( h ) Silme taş kaya doldururum taş kayaların altında ne strafor olur nede başka bir şey sadece tabandaki kuma basar daha tek sorun yaşamadım.
Akvaryum tabanında kum yoksa insan eliyle taş indiriken direk tabana taş kayayı tabana koyarken sivri bir ucuyla cama ortasından ayarsız bir şekilde vurmadıktan sonra bir şey olmaz.Diğer olası devrilme yıkılmalarda zaten herhangi bir cama ön arka sağ sol cama vuran kaya taşlardan bir sorun olursa buna akvaryum tabanındaki Strafor veya Mantarında bir faydası yararı olmaz amaç ne anlamadım hala [:'(]
Bir dekor ve kayalara yükselti yapmak oluşturmak gereklidir. O zaman belki başka bir taş kaya nesne her neyse yoktur belki o zaman olabilir amaç buysa tabikide . Onuda kullanmadığım yine başka kaya çeşit ve örnekleriyle yaparımda ben
İlker bey çok güzel açıklamış aslında ona sonuna kadar katılıyorum [:iyi:][/QUOTE]
Abi çok teşekkürler bilgilerinden faydalandırdığın için. Kayalar çok ağır olduğu için ve ilk kez kaya kullandığım için ağırlığı taşıyıp taşıyamacağına güvenememiştim. 😀 Mantarın zararının olup olmadığını zaman içinde gözlemleyip yazarım buraya.
[QUOTE=ilkerkkn]
Bize göre sağda yatık olan büyük kayayı dik kullansanız sanki daha mı iyi olur diye düşünüyorum onu dik kullanıp diğerlerini etrafında kullansanız mesela tabi zevkler renkler olayı yanlış anlamayın [/QUOTE]
Aslında benimde düşündüğüm oydu ama büyük gnays 17kg gelince yan yatırıp ağırlığı yaymak istedim :/ Şu an tohum ekimi yapıyorum artık düzeltmem zor olacak
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
Mantar tıpalardan yola çıkarsak suya dayanıyor. Kayalar ağır olduğu için ve mantarları tam kayaların temas alanına göre kestiğim için suyun kaldırma kuvveti işe yaramayacaktır umarım. :) Cevaplar için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/040620182135281.jpg[/IMG]
Mantar tıpalardan yola çıkarsak suya dayanıyor. Kayalar ağır olduğu için ve mantarları tam kayaların temas alanına göre kestiğim için suyun kaldırma kuvveti işe yaramayacaktır umarım. :) Cevaplar için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/040620182135281.jpg[/IMG]
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
[QUOTE=ilkerkkn]Strafor kesinlikle suya bir zarar vermiyor lakin tabana strafor koyarsanız şunlar oluyor ki ben yaptım ve gözlemlerimi iletiyorum size;
1. Balıkların kumu kazma gibi bir eğilimi varsa strafor alttan gözükecek ve görsel olarak rahatsız olacaksınız sürekli kumu düzeltmek zorunda kalacaksıñız.
2.Strafor altında pislikler birikecek ve zamanla suda koku olaşacak belkide hastalıklar başlayacak strafor altını sifonlama yada temizleme şansınız olmuyor malesef.
Sttafor u camı koruma amaçlı düşünürseniz tank altına koymanızı tavsiye ederim yani masa ve tank arasına olacak şekilde.[/QUOTE]
Abi cevap için teşekkür ederim. Strafor tank ve masa arasında mevcut. Peki kayanın cama temas ettiği alana mantar kullanımı hakkında bir fikrin var mı? Kumu kazacak cinste balık beslemeyeceğim fakat bitki olacak.[EDIT]iksirci,2018-06-03 21:36:16[/EDIT]
[QUOTE=ilkerkkn]Strafor kesinlikle suya bir zarar vermiyor lakin tabana strafor koyarsanız şunlar oluyor ki ben yaptım ve gözlemlerimi iletiyorum size;
1. Balıkların kumu kazma gibi bir eğilimi varsa strafor alttan gözükecek ve görsel olarak rahatsız olacaksınız sürekli kumu düzeltmek zorunda kalacaksıñız.
2.Strafor altında pislikler birikecek ve zamanla suda koku olaşacak belkide hastalıklar başlayacak strafor altını sifonlama yada temizleme şansınız olmuyor malesef.
Sttafor u camı koruma amaçlı düşünürseniz tank altına koymanızı tavsiye ederim yani masa ve tank arasına olacak şekilde.[/QUOTE]
Abi cevap için teşekkür ederim. Strafor tank ve masa arasında mevcut. Peki kayanın cama temas ettiği alana mantar kullanımı hakkında bir fikrin var mı? Kumu kazacak cinste balık beslemeyeceğim fakat bitki olacak.[EDIT]iksirci,2018-06-03 21:36:16[/EDIT]
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
Merhaba arkadaşlar, yeni kurulumunu yaptığım akvaryumuma gnays kaya koyacağım. Fakat kayalar ağır ve düz zeminli değiller. Araştırdığım kadarıyla kayaların zemin camını çatlatmaması için altlarına strafor koyulduğunu gördüm. Eski akvaryumuma kapak yapana kadar kılıç kuyrukların akvaryumdan atlamaması için beyaz köpük koymuştum ve bu köpük suyun üstünde beyaz bir tabaka oluşmasına sebep olmuştu. Bu nedenle strafordan da çekiniyorum. Strafor yerine mantar panolardaki mantarlardan koymamın herhangi bir zararı olur mu? Ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112531.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, yeni kurulumunu yaptığım akvaryumuma gnays kaya koyacağım. Fakat kayalar ağır ve düz zeminli değiller. Araştırdığım kadarıyla kayaların zemin camını çatlatmaması için altlarına strafor koyulduğunu gördüm. Eski akvaryumuma kapak yapana kadar kılıç kuyrukların akvaryumdan atlamaması için beyaz köpük koymuştum ve bu köpük suyun üstünde beyaz bir tabaka oluşmasına sebep olmuştu. Bu nedenle strafordan da çekiniyorum. Strafor yerine mantar panolardaki mantarlardan koymamın herhangi bir zararı olur mu? Ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112531.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
