ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FeritG
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ağustos 2018 22:15
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2020 16:07
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferit Goralı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
FeritG
SON 4 MESAJI
Bitki Akvaryumuna Yeni Başlangıç
[QUOTE=z.b.s.k]Diatom oluşursa gün aşırı yoğunluğuna ve kontrol edilebilirliğine göre %50-80 arası değişim. Ama tabii diatom yiyen otocinclus affinis, ramahorn gibi canlılarla...
O kadar power led co2 olmaksızın fazla gelecektir belki kimi su yüzeyi bitkileri kullanarak ışığın fazlalığı biraz engellenebilir.
Filtre malzemeleri yeterli karbon süngeri ilk hafta kullanıp çıkaracaksınız zaten. Bunun dışında kimi özel durumlarda kullanabilirsiniz. Ama malzemelerin sıralamasını biraz araştırın.
Misket gübre kullanmanıza gerek yok bu kurulum için reeflowers all inclusive gübreyi kullanabilirsiniz. ( co2 siz olduğunu düşünerek konuşuyorum) yine de sp japan npk gübrelerini zaman zaman talep ediyor.
Sizin ışık handikapını aşmanız lazım. Dıy bir armatürse kısa devre yaptırarak kimi LED’lerin çalışmasını durdurabilirsiniz.
Büyük sayılabilecek bir akvaryumunuz var sp japanı iptal edip echinodourus, saz, cryptocoryn gibi bitkilerin türlerini düşünebilirsiniz koşa bir süre sonra hala istiyorsanız zemin için sp eklersiniz. Zemin işi kolay bitki bile olsa biraz tecrübe isteyebiliyor. Ben çok çuvalladım ordan biliyorum.)[/QUOTE]
Zemin işi beni de biraz korkutuyor açıkçası. Fakat denemeden pes etmek istemiyorum. Led aydınlatmayı bir kere iyi almak istedim çünkü akvaryumu kurduktan 4-5 ay sonra Co2 de almayı planlıyorum fakat şimdilik bu kadar masrafı anca karşılayabilirim sanırım :( Bu yüzden dedğiniz gibi birkaç ay ledlerin bir kısmını devredışı bırakmak mantıklı olacaktır. Çok teşekkür ederim. İyi hobiler dilerim.
[QUOTE=z.b.s.k]Diatom oluşursa gün aşırı yoğunluğuna ve kontrol edilebilirliğine göre %50-80 arası değişim. Ama tabii diatom yiyen otocinclus affinis, ramahorn gibi canlılarla...
O kadar power led co2 olmaksızın fazla gelecektir belki kimi su yüzeyi bitkileri kullanarak ışığın fazlalığı biraz engellenebilir.
Filtre malzemeleri yeterli karbon süngeri ilk hafta kullanıp çıkaracaksınız zaten. Bunun dışında kimi özel durumlarda kullanabilirsiniz. Ama malzemelerin sıralamasını biraz araştırın.
Misket gübre kullanmanıza gerek yok bu kurulum için reeflowers all inclusive gübreyi kullanabilirsiniz. ( co2 siz olduğunu düşünerek konuşuyorum) yine de sp japan npk gübrelerini zaman zaman talep ediyor.
Sizin ışık handikapını aşmanız lazım. Dıy bir armatürse kısa devre yaptırarak kimi LED’lerin çalışmasını durdurabilirsiniz.
Büyük sayılabilecek bir akvaryumunuz var sp japanı iptal edip echinodourus, saz, cryptocoryn gibi bitkilerin türlerini düşünebilirsiniz koşa bir süre sonra hala istiyorsanız zemin için sp eklersiniz. Zemin işi kolay bitki bile olsa biraz tecrübe isteyebiliyor. Ben çok çuvalladım ordan biliyorum.)[/QUOTE]
Zemin işi beni de biraz korkutuyor açıkçası. Fakat denemeden pes etmek istemiyorum. Led aydınlatmayı bir kere iyi almak istedim çünkü akvaryumu kurduktan 4-5 ay sonra Co2 de almayı planlıyorum fakat şimdilik bu kadar masrafı anca karşılayabilirim sanırım :( Bu yüzden dedğiniz gibi birkaç ay ledlerin bir kısmını devredışı bırakmak mantıklı olacaktır. Çok teşekkür ederim. İyi hobiler dilerim.
Bitki Akvaryumuna Yeni Başlangıç
[QUOTE=z.b.s.k]Edindiğiniz taban malzemelerinde bir sıkıntı yok. Sadece ekleyebiliyorsanız biraz daha reeflowers kum ekleyin yoksa o da sorun olmaz. sp. Japan’ın kökleri yolunu bulur zaten ki söylediğiniz bütün bitkiler sadece lav kırığında bile yetişebiliyor. Biyolojik döngü açısından bir tarafı Rıza Bey’in söylediği gibi 8 cm ye yükseltmek çok iyi olacaktır. Fakat anladığım kadarıyla eldekilerle pek mümkün değil. Diatoma daha açık bir tank olur ancak gün aşırı su değişimi ve ramshorn salyangozuyla 2 haftada kurtulabilirsiniz.
Yine Rıza Bey iyi bir fikir vermiş önce tasarımı içinize sindirip sonra bitkilendirme konusunda. Tasarıma kara verirken bitkilerin yetişmiş haldeki boy ve hacimlerini iyi değerlendirin.
Filtre konusunda ben satın alsaydım eheim tercih ederdim yine de bu seçim çok fazla kafa yormanız gereken bir şey değil. Daha çok filtre içine konulacak malzemeler, sıralama gibi konulara kafa yormak daha yerinde. Yine başka bir konu ışık! Co2 kullanıp kullanmamak ki bunlar birbirleriyle doğrudan çok alakalı. Tabi ki bir de gübreleme.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Akvaryumda diatom oluşmaması için gün aşırı su değişimi demişsiniz ne kadarlık bir suyu değiştirmeliyim ve ne kadar süre bunu yapmalıyım acaba?
Bir başka sorum ise dış filtre ile ilgili. Eheim'ın düşündüğüm modelinde malzemler aşağıdan yukarıya bu şekilde sıralanmış;
Eheim Mech (Seramik), Mavi Biyolojik Sünger, Eheim ProSubstrat, Elyaf, Siyah Karbon Sünger
Sizce bu yeterli midir benim için?
Gübreleme işlemi için misket gübre düşünüyorum yeterli gelir umarım. Işık olarak ise 36W power led armatür içerisinde mavi, kırmızı ve beyaz karışık renkli ledleri tercih ettim fotosentez açısından. Co2 şuanlık düşünmüyorum. Yarın güzel bir dekorason alışverişine çıkacağım dekorasyonu tamamladıktan sonra değerli fikirlerinizi almayı çok isterim.
Teşekkürler. Saygılar.
[QUOTE=z.b.s.k]Edindiğiniz taban malzemelerinde bir sıkıntı yok. Sadece ekleyebiliyorsanız biraz daha reeflowers kum ekleyin yoksa o da sorun olmaz. sp. Japan’ın kökleri yolunu bulur zaten ki söylediğiniz bütün bitkiler sadece lav kırığında bile yetişebiliyor. Biyolojik döngü açısından bir tarafı Rıza Bey’in söylediği gibi 8 cm ye yükseltmek çok iyi olacaktır. Fakat anladığım kadarıyla eldekilerle pek mümkün değil. Diatoma daha açık bir tank olur ancak gün aşırı su değişimi ve ramshorn salyangozuyla 2 haftada kurtulabilirsiniz.
Yine Rıza Bey iyi bir fikir vermiş önce tasarımı içinize sindirip sonra bitkilendirme konusunda. Tasarıma kara verirken bitkilerin yetişmiş haldeki boy ve hacimlerini iyi değerlendirin.
Filtre konusunda ben satın alsaydım eheim tercih ederdim yine de bu seçim çok fazla kafa yormanız gereken bir şey değil. Daha çok filtre içine konulacak malzemeler, sıralama gibi konulara kafa yormak daha yerinde. Yine başka bir konu ışık! Co2 kullanıp kullanmamak ki bunlar birbirleriyle doğrudan çok alakalı. Tabi ki bir de gübreleme.[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Akvaryumda diatom oluşmaması için gün aşırı su değişimi demişsiniz ne kadarlık bir suyu değiştirmeliyim ve ne kadar süre bunu yapmalıyım acaba?
Bir başka sorum ise dış filtre ile ilgili. Eheim'ın düşündüğüm modelinde malzemler aşağıdan yukarıya bu şekilde sıralanmış;
Eheim Mech (Seramik), Mavi Biyolojik Sünger, Eheim ProSubstrat, Elyaf, Siyah Karbon Sünger
Sizce bu yeterli midir benim için?
Gübreleme işlemi için misket gübre düşünüyorum yeterli gelir umarım. Işık olarak ise 36W power led armatür içerisinde mavi, kırmızı ve beyaz karışık renkli ledleri tercih ettim fotosentez açısından. Co2 şuanlık düşünmüyorum. Yarın güzel bir dekorason alışverişine çıkacağım dekorasyonu tamamladıktan sonra değerli fikirlerinizi almayı çok isterim.
Teşekkürler. Saygılar.
Bitki Akvaryumuna Yeni Başlangıç
Öncelikle değerli yorumlarınızdan dolayı çok çok teşekkür ederim. Mutlaka dikkate alacağım her kelimenizi.
Kumun kalınlığına gelirsek lav taşı ile birlikte 6 cm ve reeflowers siyah kum sadece 3cmlik bir alan kaplıyor. Bitki için önemli olan reeflowers olduğu için 3 cm yeterli midir karar veremedim. Kumlar şuan akvaryum içinde ve lav kırığı ile katmanlı olarak karışmış bir vaziyette. Lav kırığı üzerine gübrenin yararlı olduğunu @rizasirman abimizin sitesinde okudum böyle bir akvaryuma kaç lt almam gerekir? Hiç almasam olur mu? Ve alıcaksam siyah kumu lav kırığından nasıl ayırabilirim :(
2-3 tür bitki kullanmaya çalışacağım doğru söylüyorsunuz çok fazla seçtim ayırt edemediğimden. Burgulu sazıda çok beğendim arka plana bulabilirsem eklemeyi düşünüyorum. Size de ayırırım tabiki bulabilirsem @edrew :)
Son olarak bir konuda daha yardımınıza ihtiyacım var kusuruma bakmazsanız. Filtre için Tetra Ex 800 ve Eheim 2213 05 dış filtreri arasında kaldım açıkcası fiyat olarak birbirlerine yakınlar. Eheim'ın daha iyi bir marka olduğunu duydum. Uzun ömürlü olsun istiyorum sizce hangisini almalıyım?
Teşekkür ederim ve iyi hobiler dilerim :)
Öncelikle değerli yorumlarınızdan dolayı çok çok teşekkür ederim. Mutlaka dikkate alacağım her kelimenizi.
Kumun kalınlığına gelirsek lav taşı ile birlikte 6 cm ve reeflowers siyah kum sadece 3cmlik bir alan kaplıyor. Bitki için önemli olan reeflowers olduğu için 3 cm yeterli midir karar veremedim. Kumlar şuan akvaryum içinde ve lav kırığı ile katmanlı olarak karışmış bir vaziyette. Lav kırığı üzerine gübrenin yararlı olduğunu @rizasirman abimizin sitesinde okudum böyle bir akvaryuma kaç lt almam gerekir? Hiç almasam olur mu? Ve alıcaksam siyah kumu lav kırığından nasıl ayırabilirim :(
2-3 tür bitki kullanmaya çalışacağım doğru söylüyorsunuz çok fazla seçtim ayırt edemediğimden. Burgulu sazıda çok beğendim arka plana bulabilirsem eklemeyi düşünüyorum. Size de ayırırım tabiki bulabilirsem @edrew :)
Son olarak bir konuda daha yardımınıza ihtiyacım var kusuruma bakmazsanız. Filtre için Tetra Ex 800 ve Eheim 2213 05 dış filtreri arasında kaldım açıkcası fiyat olarak birbirlerine yakınlar. Eheim'ın daha iyi bir marka olduğunu duydum. Uzun ömürlü olsun istiyorum sizce hangisini almalıyım?
Teşekkür ederim ve iyi hobiler dilerim :)
Bitki Akvaryumuna Yeni Başlangıç
Merhabalar,
Ben hobiye yeni başladım ve sıfırdan bitkili akvaryum kurmak istiyorum. 100x50x40 ölçülerinde akvaryumum için akvaryumcu tavsiyesi üzerine 12.5 Lt lav kırığı ve 25 Lt Reeflowers Siyah kum satın aldım. Fakat bunları akvaryuma doldurduğumda kalınlığı bitki kök gelişimi için yeterli değilmiş gibi geldi. Sizce üzerine kum eklemeli miyim? Ekleyeceksem hangisinden ne kadar eklemeliyim? Zemin malzemeleri biraz aceleye geldi sanırım pek iyi yorumlar duymadım aldıktan sonra. Bu konuda siz tecrübeli hobicilerin yardımlarını bekliyorum. Ayrıca akvaryumu sıfırdan kuracağım için dış filtre, ısıtıcı ve tasarım önerilerinizi de dikkatle dinlerim. Aşağıda almayı düşündüğüm bitkileri ve balıkları yazdım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder ve iyi hobiler dilerim.
Bitkiler : Tilki Kuyruğu, Cabomba, Zeytin, Çınar, Anubias, Sp Japan
Balıklar: Kribensis, Melek, Tetrazon, Sarı Zebra, Cüce vatoz
Merhabalar,
Ben hobiye yeni başladım ve sıfırdan bitkili akvaryum kurmak istiyorum. 100x50x40 ölçülerinde akvaryumum için akvaryumcu tavsiyesi üzerine 12.5 Lt lav kırığı ve 25 Lt Reeflowers Siyah kum satın aldım. Fakat bunları akvaryuma doldurduğumda kalınlığı bitki kök gelişimi için yeterli değilmiş gibi geldi. Sizce üzerine kum eklemeli miyim? Ekleyeceksem hangisinden ne kadar eklemeliyim? Zemin malzemeleri biraz aceleye geldi sanırım pek iyi yorumlar duymadım aldıktan sonra. Bu konuda siz tecrübeli hobicilerin yardımlarını bekliyorum. Ayrıca akvaryumu sıfırdan kuracağım için dış filtre, ısıtıcı ve tasarım önerilerinizi de dikkatle dinlerim. Aşağıda almayı düşündüğüm bitkileri ve balıkları yazdım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder ve iyi hobiler dilerim.
Bitkiler : Tilki Kuyruğu, Cabomba, Zeytin, Çınar, Anubias, Sp Japan
Balıklar: Kribensis, Melek, Tetrazon, Sarı Zebra, Cüce vatoz
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
