ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Turkercakir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2019 03:08
Son Ziyaret:
11 Nisan 2025 21:50
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Türker
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Türker
SON 10 MESAJI
Co2 Difüzör Seçimi
Merhaba, 500 lt bitkili akvaryumum var. Geçen sene tüplü sistem co2 kurdum. İsta 3.1 difuzor kullandim L boy. Tüpü açtıktan max 10-15 dk sonra fotozentezi yoğun bir şekilde gördüm. Diğer reaktörü ben de aldim kullandım ama su basıncını çok düşürdüğü için normal bir difuzore geçtim. Küçük karides tankimda m boyu kullandım. Bir kaç fotoğraf olacaktı ekliyorum bir bakın isterseniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/210220212004071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/210220212004161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/210220212004261.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 lt bitkili akvaryumum var. Geçen sene tüplü sistem co2 kurdum. İsta 3.1 difuzor kullandim L boy. Tüpü açtıktan max 10-15 dk sonra fotozentezi yoğun bir şekilde gördüm. Diğer reaktörü ben de aldim kullandım ama su basıncını çok düşürdüğü için normal bir difuzore geçtim. Küçük karides tankimda m boyu kullandım. Bir kaç fotoğraf olacaktı ekliyorum bir bakın isterseniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/210220212004071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/210220212004161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/210220212004261.jpg[/IMG]
Türünü Ve Tedavisini Bulamadığım Yosun
[QUOTE=Ömer t]
Mekanik mücadele ediyorum diğer gün farklı bir bitkide beliriyor, kayalarda,camda,zeminde ve ağaçlarda oluşum yapmiyor sadece bitkilerde oluşum unu sürdürüyor cevap icin sağolun[/QUOTE]
Merhabalar. Açtığım konuya yorum yapmışsınız. Biraz geç oldu görmem ama kusura bakmayin. Sanırım sizin akvaryumda oluşanlarda benim başıma gelenlerle aynı. Ben bir çözüm bulamadım onlara, ilerleyen süreçte kendi kendilerine kayboldular. 10000 kelvin ve deep red ve royal blue power ledlerden oluşan ışıklandırmam vardı. Sanırım 10000 kelvin beyaz yosun oluşumunu aşırı arttiriyor çünkü akvaryumu sac yosunu bastı. Parvulalar çürüdü bozuldu. Sonrasında o oluşumlarda bir daha gozukmedi. Genel olarak parvulalarin üzerinde görüyordum ben çünkü.
[QUOTE=Ömer t]
Mekanik mücadele ediyorum diğer gün farklı bir bitkide beliriyor, kayalarda,camda,zeminde ve ağaçlarda oluşum yapmiyor sadece bitkilerde oluşum unu sürdürüyor cevap icin sağolun[/QUOTE]
Merhabalar. Açtığım konuya yorum yapmışsınız. Biraz geç oldu görmem ama kusura bakmayin. Sanırım sizin akvaryumda oluşanlarda benim başıma gelenlerle aynı. Ben bir çözüm bulamadım onlara, ilerleyen süreçte kendi kendilerine kayboldular. 10000 kelvin ve deep red ve royal blue power ledlerden oluşan ışıklandırmam vardı. Sanırım 10000 kelvin beyaz yosun oluşumunu aşırı arttiriyor çünkü akvaryumu sac yosunu bastı. Parvulalar çürüdü bozuldu. Sonrasında o oluşumlarda bir daha gozukmedi. Genel olarak parvulalarin üzerinde görüyordum ben çünkü.
Mobilyali Akvaryum İmalat Yapan Yer Tavsiyesi
[QUOTE=emrahyilmaz82]Mobilyali guzel bir akvaryum ariyorum ama suan piyasada yapilanlarin hepsi duz kapli mdfleri birbirine vidalayip satilan adı mobilyali akvaryum, Yillar once ankarada ali ustaya yaptirmistim, kimi begenir kimi teslimatin uzun surdugunden begenmezdi ama hakiki mobilya onda vardi, oval hatlar, oyuklu kapak vs...
simdi piyasada hakiki mobilya ustasindan cikmis mobilyali akvaryum imalati yapan yer varmi bildiginiz?[/QUOTE]
Sahibinden.com üzerinden Çınar akvaryuma ulaşırsanız hem işçilikleri güzel hemde mobilyası. Ben tavsiye ederim bir bakın derim.
[QUOTE=emrahyilmaz82]Mobilyali guzel bir akvaryum ariyorum ama suan piyasada yapilanlarin hepsi duz kapli mdfleri birbirine vidalayip satilan adı mobilyali akvaryum, Yillar once ankarada ali ustaya yaptirmistim, kimi begenir kimi teslimatin uzun surdugunden begenmezdi ama hakiki mobilya onda vardi, oval hatlar, oyuklu kapak vs...
simdi piyasada hakiki mobilya ustasindan cikmis mobilyali akvaryum imalati yapan yer varmi bildiginiz?[/QUOTE]
Sahibinden.com üzerinden Çınar akvaryuma ulaşırsanız hem işçilikleri güzel hemde mobilyası. Ben tavsiye ederim bir bakın derim.
Led Projektör
Youtube da Md fish tanks adinda bir kanal var cok yoğun bitkili tanklarında bile o projektörleri kullanıyor ve sonuçları gayet başarılı. İncelemenizi öneririm.
Youtube da Md fish tanks adinda bir kanal var cok yoğun bitkili tanklarında bile o projektörleri kullanıyor ve sonuçları gayet başarılı. İncelemenizi öneririm.
Bu Balık Sizce Garra Rufa Mı?
[QUOTE=fadfad]Nihayet bugün doğru dürüst (!) iletişim kurduk. Ne diyor satıcı biliyor musunuz? Bu balık SAE imiş :)) Yahu ne alakası var diyorum, SAE’nin değişik bir türü diyor. Yahu yosunlara yaklaşmıyor bile, sadece yem yiyiyor diyorum, yok yok SAE diyor hâlâ. Deliricem 🤦🏻♂ Bir de diyor ki koronavirüsten dolayı ithalatlar durdu, balık bulmuşsun, uzatma diyor. Gerçekten bu kadar kötü bir alışverişim olmamıştı şimdiye kadar.[/QUOTE]
Geçen hafta perşembe günü sipariş verdim garra rufa diye. Sonrasında bir pişmanlık oldu içimde [:)] almasamiydim acaba diyerek. Sabah kalkinca aradım siparişi iptal etmek istiyorum dedim, bir daha bulamazsın bu balıktan bak ona göre haaa dedi. Yok istemiyorum iptal edin dedim. Sizden şanslıymışım iyi ki iptal ettirmişim. Yazık insanları kandirmaya hiç utanmıyorlar. Birde üstüne alaycı tavırlara sahipler.[:cik:]
[QUOTE=fadfad]Nihayet bugün doğru dürüst (!) iletişim kurduk. Ne diyor satıcı biliyor musunuz? Bu balık SAE imiş :)) Yahu ne alakası var diyorum, SAE’nin değişik bir türü diyor. Yahu yosunlara yaklaşmıyor bile, sadece yem yiyiyor diyorum, yok yok SAE diyor hâlâ. Deliricem 🤦🏻♂ Bir de diyor ki koronavirüsten dolayı ithalatlar durdu, balık bulmuşsun, uzatma diyor. Gerçekten bu kadar kötü bir alışverişim olmamıştı şimdiye kadar.[/QUOTE]
Geçen hafta perşembe günü sipariş verdim garra rufa diye. Sonrasında bir pişmanlık oldu içimde [:)] almasamiydim acaba diyerek. Sabah kalkinca aradım siparişi iptal etmek istiyorum dedim, bir daha bulamazsın bu balıktan bak ona göre haaa dedi. Yok istemiyorum iptal edin dedim. Sizden şanslıymışım iyi ki iptal ettirmişim. Yazık insanları kandirmaya hiç utanmıyorlar. Birde üstüne alaycı tavırlara sahipler.[:cik:]
Low Tech İçin Armatür Seçimi?
[QUOTE=onrbgs]Merhaba tavsiyelerinize göre sipariş vereceğim, 3 Armatür arasında kararsız kaldım.
Tank ölçülerim 100 40 50 yükseklik
Co2 olmayacak tankta
1. Armatür 36 watt 3 watt lık power
2.Armatür 27 watt wolfmar marka 2835 chip Led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180817/020420201459181.jpg[/IMG]
3.Armatür 45 watt 3wattlık power led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180817/020420201508171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar. Kendi akvaryumlarımda bende power led kullanmaktayim. Önerim 3. 45 W lık armatür olacaktır. 2. Seçeceğinize benzer bir Armatür aldım ama hiç bir işe yaramıyor boşuna para vermiş olmayin. Power led ilk kurulumda biraz pahalı olsada sonrasında kendini amorti ediyor. Keyifli hobiler. [:)]
[QUOTE=onrbgs]Merhaba tavsiyelerinize göre sipariş vereceğim, 3 Armatür arasında kararsız kaldım.
Tank ölçülerim 100 40 50 yükseklik
Co2 olmayacak tankta
1. Armatür 36 watt 3 watt lık power
2.Armatür 27 watt wolfmar marka 2835 chip Led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180817/020420201459181.jpg[/IMG]
3.Armatür 45 watt 3wattlık power led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180817/020420201508171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar. Kendi akvaryumlarımda bende power led kullanmaktayim. Önerim 3. 45 W lık armatür olacaktır. 2. Seçeceğinize benzer bir Armatür aldım ama hiç bir işe yaramıyor boşuna para vermiş olmayin. Power led ilk kurulumda biraz pahalı olsada sonrasında kendini amorti ediyor. Keyifli hobiler. [:)]
40.40.40 Bitkili Karides Akvaryumum
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumunuz kesinlikle çok güzel gözüküyor. [:3] Bitkilerin renkleri ve formu da çok güzel. Özellikle arkadaki mosslara bayıldım. [:)]
Bence ember tetra sürüsü çok güzel bir görsellik sergileyebilir.[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Ember tetra sürüsü 500 litrelik akvaryumumda mevcut aslında buraya eklemeyi düşünmedim değil. Ama karideslere zarar verirler diye düşündüm o yüzden eklemek istemedim.[:)][:)][:)]
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumunuz kesinlikle çok güzel gözüküyor. [:3] Bitkilerin renkleri ve formu da çok güzel. Özellikle arkadaki mosslara bayıldım. [:)]
Bence ember tetra sürüsü çok güzel bir görsellik sergileyebilir.[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Ember tetra sürüsü 500 litrelik akvaryumumda mevcut aslında buraya eklemeyi düşünmedim değil. Ama karideslere zarar verirler diye düşündüm o yüzden eklemek istemedim.[:)][:)][:)]
40.40.40 Bitkili Karides Akvaryumum
Ölçüler:40.40.40
Canlı Türleri: kiraz karides, nerite salyangozu, boynuzlu neriteler, ramshorn salyangozu.
Bitki Türleri: christmas moss, bacopa carolina, parvula, subulata anubias nana petite lotus bitkisi
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun sunsun hw-603b
diy power led armatür 36 w
7-8 saniyede bir damla karbondioksit
Tasarım ve Dekorasyon:En alttan üste doğru
Bitki torfu 0.5 cm kadar.
2-3 cm yüksekliğinde lav tasi kırıkları.
Aralari kapatmak için elimde olan hagen kum.
En üstte ise ista karides kumu 4 litre.
Gnays kaya ve yati kökleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201410551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201410401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201411091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201411191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201411331.jpg[/IMG]
Ölçüler:40.40.40
Canlı Türleri: kiraz karides, nerite salyangozu, boynuzlu neriteler, ramshorn salyangozu.
Bitki Türleri: christmas moss, bacopa carolina, parvula, subulata anubias nana petite lotus bitkisi
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun sunsun hw-603b
diy power led armatür 36 w
7-8 saniyede bir damla karbondioksit
Tasarım ve Dekorasyon:En alttan üste doğru
Bitki torfu 0.5 cm kadar.
2-3 cm yüksekliğinde lav tasi kırıkları.
Aralari kapatmak için elimde olan hagen kum.
En üstte ise ista karides kumu 4 litre.
Gnays kaya ve yati kökleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201410551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201410401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201411091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201411191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/150320201411331.jpg[/IMG]
Aqualed Plant Armatürünü Kullananlar
Merhabalar.
40.40.40 ölçülerindeki akvaryumum için aldım. Tabanda parvulalarım var ve bir kaç gün kullandıktan sonra sararmalar farkettim. Yetersiz bir ışık veriyor. Ben memnun kalmadım açıkçası.
Merhabalar.
40.40.40 ölçülerindeki akvaryumum için aldım. Tabanda parvulalarım var ve bir kaç gün kullandıktan sonra sararmalar farkettim. Yetersiz bir ışık veriyor. Ben memnun kalmadım açıkçası.
Yeni Akvaryumla İlgili Fikir?
[QUOTE=serhat480]Merhabalar yeni bi cama cam(40*40*40) akvaryum yapmayı planlıyorum ama bunun için cam kalınlıgı ne olmalı?
aydınlatmayı kendı imkanlarımla asırı malıyetlı olmuyacak bıcımde nasıl yapabilirim?(led olayını kendım hallederım sadece ledleri neyin uzerıne koyup akvaryuma sabitliyecem?)
buhar camı koysam balıkların zıplama ihtimaline karsı aydınlatma nasıl sabitlenicek bu sefer ?
Daha önce böyle bı akvaryum goren bırılerı varsa ve fıkırlerını paylasırsa sevınırım.[/QUOTE]
Merhabalar öncelikle. Ben İstanbul’da 40.40.40 ölçülerindeki karides tankımı çınar akvaryumdan 90 tl gibi bir ücrete yaptirdim 6 mm kalınlığında rodajlı komple. Kayıt kuşak yaptırmadım üstten görüntüyu bozmasin diye. Benim naçizane fikrim floresan led gibi aydinlatmalara high tech bir kurulum yapmayacaksaniz gerek yok. Ben philips essential led ampul 14W kullanıyorum kıskaçlı bir masa lambasiyla beraber. Çok güzel işe yarıyor bitkilerim gayet sağlıklı. Fikir olsun diye akvaryumun ve aydinlatmanin fotoğraflarını ekliyorum. Hepsiburada da lamba ve ampul mevcut. Keyifli hobiler.. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/080220200232461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/080220200232511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/080220200232491.jpg[/IMG]
[QUOTE=serhat480]Merhabalar yeni bi cama cam(40*40*40) akvaryum yapmayı planlıyorum ama bunun için cam kalınlıgı ne olmalı?
aydınlatmayı kendı imkanlarımla asırı malıyetlı olmuyacak bıcımde nasıl yapabilirim?(led olayını kendım hallederım sadece ledleri neyin uzerıne koyup akvaryuma sabitliyecem?)
buhar camı koysam balıkların zıplama ihtimaline karsı aydınlatma nasıl sabitlenicek bu sefer ?
Daha önce böyle bı akvaryum goren bırılerı varsa ve fıkırlerını paylasırsa sevınırım.[/QUOTE]
Merhabalar öncelikle. Ben İstanbul’da 40.40.40 ölçülerindeki karides tankımı çınar akvaryumdan 90 tl gibi bir ücrete yaptirdim 6 mm kalınlığında rodajlı komple. Kayıt kuşak yaptırmadım üstten görüntüyu bozmasin diye. Benim naçizane fikrim floresan led gibi aydinlatmalara high tech bir kurulum yapmayacaksaniz gerek yok. Ben philips essential led ampul 14W kullanıyorum kıskaçlı bir masa lambasiyla beraber. Çok güzel işe yarıyor bitkilerim gayet sağlıklı. Fikir olsun diye akvaryumun ve aydinlatmanin fotoğraflarını ekliyorum. Hepsiburada da lamba ve ampul mevcut. Keyifli hobiler.. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/080220200232461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/080220200232511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212616/080220200232491.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
