ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AkvaryumKolik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
315
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2019 17:07
Son Ziyaret:
03 Ocak 2021 19:24
Toplam Mesaj:
538 [0.20 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Emre ÇANDIR
45X30X30 Nano Bitkili High-Tech
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/%E2%80%9Cgunes_kosku%E2%80%9D_bitkili_low-tech_kuruldu_k955041.asp[/URL]
SON 10 MESAJI
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=koagulant]Hangi apisto türünü besleyeceksiniz. 120 ppm de iyi bir değer.[/QUOTE] apistogramma inka besliyorum. Ppm salınımdan dolayı artıyor en son 136 TDS'di
[QUOTE=koagulant]Hangi apisto türünü besleyeceksiniz. 120 ppm de iyi bir değer.[/QUOTE] apistogramma inka besliyorum. Ppm salınımdan dolayı artıyor en son 136 TDS'di
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=giyotyn]
Peki bu bitkilere gübre vermiyor musunuz?
Veriyorsanız TDS yi nasıl 100'ün altında tutabiliyorsunuz?[/QUOTE] gübreye gerek yok balıkların dışkıları yetiyor
[QUOTE=giyotyn]
Peki bu bitkilere gübre vermiyor musunuz?
Veriyorsanız TDS yi nasıl 100'ün altında tutabiliyorsunuz?[/QUOTE] gübreye gerek yok balıkların dışkıları yetiyor
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=giyotyn]Pardon cahilliğime verin Amerikan cüce cikletler konusunda biraz bilgisizim yada yanlış biliyorum.
Ben bu apistolar bitkili akvaryum ister diye biliyorum. 50-60 tds değerlere sahip suda nasıl bitki yetişebilir ki?[/QUOTE]
Gidip te belem besleyemem elbette ama onların yaşam alanlarında olan bitkiler de var o TDS'leri seven. Örneğin ben echinodorus bleheri, cabomba ve subulata kullanıyorum.
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE]
Hocam ramirezi ile apisto çok farklı canlılar.
[QUOTE=giyotyn]Pardon cahilliğime verin Amerikan cüce cikletler konusunda biraz bilgisizim yada yanlış biliyorum.
Ben bu apistolar bitkili akvaryum ister diye biliyorum. 50-60 tds değerlere sahip suda nasıl bitki yetişebilir ki?[/QUOTE]
Gidip te belem besleyemem elbette ama onların yaşam alanlarında olan bitkiler de var o TDS'leri seven. Örneğin ben echinodorus bleheri, cabomba ve subulata kullanıyorum.
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE]
Hocam ramirezi ile apisto çok farklı canlılar.
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=Alp43]Emre sen burlardamıydın:) Yeni tank hayırlı olsun.[/QUOTE]
Sağ ol [:D] buralara çok uğramıyorum ama arada sırada giriyorum [:)]
[QUOTE=Alp43]Emre sen burlardamıydın:) Yeni tank hayırlı olsun.[/QUOTE]
Sağ ol [:D] buralara çok uğramıyorum ama arada sırada giriyorum [:)]
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
Merhabalar, yeni bir apisto akvaryumu kuruyorum. Akvaryumda şuan tds 120 civarlarında ama Apistolar 60-90 tds seviyorlar diye biliyorum. Her ne kadar çeşme suyu değerlerinde de yaşayabilseler da daha rahat etmeleri için ya da üretebilmek için bu su değerleri sağlanmalıymış. Şuanlık bir Reverse Osmosis sistem alacak bütçeye sahip değilim. Eğer Ordu'da arıtma ya da Reverse Osmosis kullanan varsa ve bana ulaşırsa çok mutlu olurum. Bir kaç damacana su beni aylarca idare eder. Şimdiden çok teşekkürler[:)]
Yanlış forumda açtıysam da affola. Hangi başlık altında açacağıma karar veremedim [:)))].
Merhabalar, yeni bir apisto akvaryumu kuruyorum. Akvaryumda şuan tds 120 civarlarında ama Apistolar 60-90 tds seviyorlar diye biliyorum. Her ne kadar çeşme suyu değerlerinde de yaşayabilseler da daha rahat etmeleri için ya da üretebilmek için bu su değerleri sağlanmalıymış. Şuanlık bir Reverse Osmosis sistem alacak bütçeye sahip değilim. Eğer Ordu'da arıtma ya da Reverse Osmosis kullanan varsa ve bana ulaşırsa çok mutlu olurum. Bir kaç damacana su beni aylarca idare eder. Şimdiden çok teşekkürler[:)]
Yanlış forumda açtıysam da affola. Hangi başlık altında açacağıma karar veremedim [:)))].
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
[QUOTE=Bisnev99]Kardinal düşük ph, neon orta ph ya da nötr..... Değerleri test et tarafını seç. Tabi benim gönlüm kardinalden yana. Satan olsa da alsak. [;)][/QUOTE][QUOTE=Dr Strange]Ben olsam ikisindende alırım[/QUOTE]
Aslında soru sormadım bu makaleydi ama blog yazısı olarak paylaşmak istedim onu da yapamadım 😅. Neyse o zaman geri yükleyeyim.
[QUOTE=Bisnev99]Kardinal düşük ph, neon orta ph ya da nötr..... Değerleri test et tarafını seç. Tabi benim gönlüm kardinalden yana. Satan olsa da alsak. [;)][/QUOTE][QUOTE=Dr Strange]Ben olsam ikisindende alırım[/QUOTE]
Aslında soru sormadım bu makaleydi ama blog yazısı olarak paylaşmak istedim onu da yapamadım 😅. Neyse o zaman geri yükleyeyim.
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
[QUOTE=engin dal]bence hangisini alayim sorunun devami ;) kiyaslama istiyor gibi geldi.[/QUOTE][QUOTE=bettasever16]Acaba Hayalet balığı mı [:D][/QUOTE][QUOTE=BatuMert] fotoğraf yok
[/QUOTE]
Yazdığım makale tarzı birşey vardı. Onu blog kısmında yüklemeye çalıştım ama beceremedim 😅 sonrasında da sildim
[QUOTE=engin dal]bence hangisini alayim sorunun devami ;) kiyaslama istiyor gibi geldi.[/QUOTE][QUOTE=bettasever16]Acaba Hayalet balığı mı [:D][/QUOTE][QUOTE=BatuMert] fotoğraf yok
[/QUOTE]
Yazdığım makale tarzı birşey vardı. Onu blog kısmında yüklemeye çalıştım ama beceremedim 😅 sonrasında da sildim
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
Merhabalar, bugün sizlerle bu iki tetra türünün hangisi alacağına karar veremeyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla kendi tecrübelerimi, fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşacağım.
[K]NEON Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192316221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720191757491.jpg[/IMG]
Neon tetraların doğal ortamı Peru, kolombiyanın güneyi ve brezilyanın batısı, orta amazon ve tapajos nehridir. Genelde 2-3 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 5-10 yıl arası yaşarlar. akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(5.5-7PH) suları severler iletkenlik 20-30ppm olmalıdır
[K]Neon Tetra Hastalığı (FNT Disease)[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192322151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/250720191223301.jpg[/IMG]
Eğer bu hastalık başınıza gelmişse şimdiden geçmiş olsun çünkü çok büyük kayıplar yaşayacaksınız belki de hobiden soğucaksınız... Ben kendi tecrübelerimi anlatayım ilk başta neon tetralar çok halsizdiler ve renkleri solmuştu acaba “yem yetmiyor mu?” diye düşündüm bir kaç gün sonra balıkların üstünde beyaz beyaz lekeler göreceksiniz ama beyaz benek gibi değil daha seyrek ama daha büyük, 2 balığımı da karantinaya aldım fakat 2 gün sonra bütün neon tetralar bu hastalığa yakalandılar ardından hooop karantinaya. Ne kadar çok uğraşsam da elimden bir şey gelmedi, zaten yaptığım araştırmalarda ölümün kaçınılmaz olduğunu öğrendim bence siz bu balıkları iyileştirmeye çalışmayın bu büyük acılarını sonsuza kadar sonlandırın. Bu bir parazit hastalığıdır hastalığın erken teşhisini koymak neredeyse imkansızdır. Tedavinin tek yol bol bol artemia ilen parziti vücudtan atmaktır, bu yol da kesin bir tedavi değildir burada önemli olan şey erken teşhis konulup erkenden tedaviye başlamaktır. Sarımsaklı yem bu parazite çözüm değildir
[K]KARDİNAL Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324001.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324191.jpg[/IMG]
Kardinal tetraların doğal ortamı rio negro, atabapo, orinoco nehri ve kolları ve guyanadır. Genelde 3-4 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 3 yıl yaşarlar. Akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(3.5-6PH) suları severler su iletkenliği 10-25 ppm arası olmalıdır.
Şimdi geldik en önemli soruya;
[K]Kardinal Tetra mı? Neon tetra mı?[/K]
[K]1)[/K]Kardinal tetranın kırmızı çizgisi kuyruğundan kafasına kadar gelirken, neon tetranın kuyruğundan karnına kadar gelir.(Bence neon tetra daha estetik duruyor.)
[K]2)[/K]Kardinal tetra, neon tetraya göre daha iri duruyor (Bence yine neon tetra daha güzel)
[K]3)[/K]Ve en önemlisi neon tetra hastalığına, kardinal tetranın bağışıklılığı var.
[K]4)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre daha dirençlidir
[K]5)[/K] Neon tetra musluk suyunun değerlerine kardinal tetraya göre daha hızlı alışır
[K]6)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre nispeten daha uzun yaşayabilir
Sonuç olarak ben kardinal tetra almaya karar verdim umarım sizinde aklınızdaki soruları giderebilmişimdir. Bu benim ilk bilgilendirici yazım, forumdaki boşlukları buldukça bilgilendirici yaz yazmaya devam edeceğim. Eğer bir yanlışımı gördüyseniz lütfen belirtin başka bilgilendirici yazılarda görüşmek üzere iyi hobiler.
[K]Kaynakça[/K]
Akvaryum.com
Akvaryum.market
Kendi tecrübelerim
[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-10 11:22:12[/EDIT]
Merhabalar, bugün sizlerle bu iki tetra türünün hangisi alacağına karar veremeyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla kendi tecrübelerimi, fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşacağım.
[K]NEON Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192316221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720191757491.jpg[/IMG]
Neon tetraların doğal ortamı Peru, kolombiyanın güneyi ve brezilyanın batısı, orta amazon ve tapajos nehridir. Genelde 2-3 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 5-10 yıl arası yaşarlar. akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(5.5-7PH) suları severler iletkenlik 20-30ppm olmalıdır
[K]Neon Tetra Hastalığı (FNT Disease)[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192322151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/250720191223301.jpg[/IMG]
Eğer bu hastalık başınıza gelmişse şimdiden geçmiş olsun çünkü çok büyük kayıplar yaşayacaksınız belki de hobiden soğucaksınız... Ben kendi tecrübelerimi anlatayım ilk başta neon tetralar çok halsizdiler ve renkleri solmuştu acaba “yem yetmiyor mu?” diye düşündüm bir kaç gün sonra balıkların üstünde beyaz beyaz lekeler göreceksiniz ama beyaz benek gibi değil daha seyrek ama daha büyük, 2 balığımı da karantinaya aldım fakat 2 gün sonra bütün neon tetralar bu hastalığa yakalandılar ardından hooop karantinaya. Ne kadar çok uğraşsam da elimden bir şey gelmedi, zaten yaptığım araştırmalarda ölümün kaçınılmaz olduğunu öğrendim bence siz bu balıkları iyileştirmeye çalışmayın bu büyük acılarını sonsuza kadar sonlandırın. Bu bir parazit hastalığıdır hastalığın erken teşhisini koymak neredeyse imkansızdır. Tedavinin tek yol bol bol artemia ilen parziti vücudtan atmaktır, bu yol da kesin bir tedavi değildir burada önemli olan şey erken teşhis konulup erkenden tedaviye başlamaktır. Sarımsaklı yem bu parazite çözüm değildir
[K]KARDİNAL Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324001.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324191.jpg[/IMG]
Kardinal tetraların doğal ortamı rio negro, atabapo, orinoco nehri ve kolları ve guyanadır. Genelde 3-4 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 3 yıl yaşarlar. Akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(3.5-6PH) suları severler su iletkenliği 10-25 ppm arası olmalıdır.
Şimdi geldik en önemli soruya;
[K]Kardinal Tetra mı? Neon tetra mı?[/K]
[K]1)[/K]Kardinal tetranın kırmızı çizgisi kuyruğundan kafasına kadar gelirken, neon tetranın kuyruğundan karnına kadar gelir.(Bence neon tetra daha estetik duruyor.)
[K]2)[/K]Kardinal tetra, neon tetraya göre daha iri duruyor (Bence yine neon tetra daha güzel)
[K]3)[/K]Ve en önemlisi neon tetra hastalığına, kardinal tetranın bağışıklılığı var.
[K]4)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre daha dirençlidir
[K]5)[/K] Neon tetra musluk suyunun değerlerine kardinal tetraya göre daha hızlı alışır
[K]6)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre nispeten daha uzun yaşayabilir
Sonuç olarak ben kardinal tetra almaya karar verdim umarım sizinde aklınızdaki soruları giderebilmişimdir. Bu benim ilk bilgilendirici yazım, forumdaki boşlukları buldukça bilgilendirici yaz yazmaya devam edeceğim. Eğer bir yanlışımı gördüyseniz lütfen belirtin başka bilgilendirici yazılarda görüşmek üzere iyi hobiler.
[K]Kaynakça[/K]
Akvaryum.com
Akvaryum.market
Kendi tecrübelerim
[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-10 11:22:12[/EDIT]
Sobo Kafa Motorundan Memnun Musunuz?
300 L bir akvaryum için sump yapmayı düşünüyorum. Sobo 3000 nasıl? Kullanan var mı?[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-05 15:57:17[/EDIT]
300 L bir akvaryum için sump yapmayı düşünüyorum. Sobo 3000 nasıl? Kullanan var mı?[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-05 15:57:17[/EDIT]
Sıvı Gübre Kediyi Zehirler Mi ?
[QUOTE=Hamza kaya]Merhaba benim bir kedim var ve sürekli akvaryumdan su içiyor. Az önce akvaryumdaki bitkiler için sıvı gübre ekledim acaba kedim o suyu içerse zehirlenir mi?[/QUOTE]
Birşey olmaz merak etmeyin 👍
[QUOTE=Hamza kaya]Merhaba benim bir kedim var ve sürekli akvaryumdan su içiyor. Az önce akvaryumdaki bitkiler için sıvı gübre ekledim acaba kedim o suyu içerse zehirlenir mi?[/QUOTE]
Birşey olmaz merak etmeyin 👍
SON MESAJLAR
- Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
LeafyAqua,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Akvarist Batuhan,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Underlord,
1xbet app_jnEr,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
AC-72,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
JujuSeri,
caglard,
ercane,
oguzsel,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
