ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gulce1234
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2019 22:56
Son Ziyaret:
02 Ocak 2020 14:14
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gülce irem coşkun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gülce irem coşkun
SON 10 MESAJI
Yosun Sorunu
[QUOTE=gattar5050]Kullanmış olduğunuz kum Reeflowers markamı ?[/QUOTE]
Akvaryumcu bitki kumu olarak verdi markasını bilmiyorum.salyangoz almıştım yaşamadılar malesef.buradaki arkadaşlar kumda yüksek Demir olduğu için yaşamadığını söylediler akvaryumcu da doğruladı bunu.salyangoz için uygun değil bu kum dediler.
[QUOTE=Gld5]Granys kaya ph artırır suda. Vatozlar da düşük phları olan suları severler. Dolayısıyla pek verim vermez gibime geliyor.[/QUOTE]
Kayaları çıkartırsam verimli olur mu peki ?
[QUOTE=gattar5050]Kullanmış olduğunuz kum Reeflowers markamı ?[/QUOTE]
Akvaryumcu bitki kumu olarak verdi markasını bilmiyorum.salyangoz almıştım yaşamadılar malesef.buradaki arkadaşlar kumda yüksek Demir olduğu için yaşamadığını söylediler akvaryumcu da doğruladı bunu.salyangoz için uygun değil bu kum dediler.
[QUOTE=Gld5]Granys kaya ph artırır suda. Vatozlar da düşük phları olan suları severler. Dolayısıyla pek verim vermez gibime geliyor.[/QUOTE]
Kayaları çıkartırsam verimli olur mu peki ?
Yosun Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015361.jpg[/IMG]
Akvarymumda bu tarz şeyler oluşuyor.sanırım yosun.ne yapmam gerekiyor bilgilendirir misiniz ? Akvaryumum iki aylık.bir beta balığım vardı.şimdi iki tane vatoz aldım.beta uyumlu davranıyor saldırganlık göstermiyor.vatozlar bu yosunları temizlemek için yeterli mi ? Şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015361.jpg[/IMG]
Akvarymumda bu tarz şeyler oluşuyor.sanırım yosun.ne yapmam gerekiyor bilgilendirir misiniz ? Akvaryumum iki aylık.bir beta balığım vardı.şimdi iki tane vatoz aldım.beta uyumlu davranıyor saldırganlık göstermiyor.vatozlar bu yosunları temizlemek için yeterli mi ? Şimdiden çok teşekkür ederim.
Akvaryumum Da İlk Gün
[QUOTE=Okansari]
Ohoo daha ne hileler var bu hobide 150 litrelik bir akvaryumda yaşayan balığı sırf para kazanmak için 20 lt akvaryumda da yaşar diyerek satan.Kalitesiz yemleri kaliteli yem kutularına koyarak satanlar.Birbiriyle uyumsuz türleri bir arada yaşar diyip satanlar.Daha liste uzar da uzar afedersiniz canlılara acımayıp paranın kopegi olan insan cok fazla bu sektörde o yüzden petshoplardan alısveris yaparken cok dikkatli olun ve bilgilendirmek için bu site bulunmaz nimet arkadaşlarımız her türlü soruna fikirlerini beyan ediyorlar,her türlü yardımcı olmaya calısıyorlar ve fikir alışverişi çok fazla o yüzden petshoptan degil de siteden sorarak ögrenin.İlan bölümümüzde var oradan da canlı satışları,akvaryum malzemesi satışları mevcut.Genelde piyasada hagen kum adı altında demir tozu satılıyor o da suya salınım yapınca biyolojik dengeyi bozuyor ve canlıların ölümüyle sonuclanıyor.[/QUOTE]
Evet gerçekten herkes çok yardımcı oluyor herkese çoook teşekkür ederim.mıknatısla denedim malesef bazı tanecikler yapıştı mıknatısa.iade etmek istiyorum ama aldığım yer mesajlarıma geri dönmüyor şu an.gerçekten çok dikkatli olmak lazımmış onu öğrenmiş oldum
[QUOTE=Emre39]Reeflowers iceland black sand kum ise aynisini yasayan cok fazla kisi var. Hatta konuda var bu kumla ilgili ama bulamadim simdi. Ayni durumu bende yasadim ilk kurulumda. Katil salyangozlarimin tumunu kaybettim. Kurulumumun uzerinden yaklasik 6 ay gecti. Yaklasik 1 ay once tekrardan denemek adina adi salyangozla bir deneme yaptim. Suan gayet saglikli bir sekilde yasiyor. Kum akvaryum icin uygun degil diyemeyiz ama ozellikle salyangozlar acisindan ilk donemde tehlikeli boyutlarda salinim yapiyor demekki. Ayni kumu hala kullaniyorum. Lepistes,salyangoz ve cuce vatozlarim sorunsuz sekilde an itibariyle yasiyor.
[VID]https://youtu.be/9uEuRZypUew[/VID][/QUOTE]
Kumun ismini bilmiyorum çuvalda verdiler.ama mıknatısla çektiğinde bazı tanecikler mıknatısa yapışıyor.sizde de aynısı oluyor muydu ?
[QUOTE=Okansari]
Ohoo daha ne hileler var bu hobide 150 litrelik bir akvaryumda yaşayan balığı sırf para kazanmak için 20 lt akvaryumda da yaşar diyerek satan.Kalitesiz yemleri kaliteli yem kutularına koyarak satanlar.Birbiriyle uyumsuz türleri bir arada yaşar diyip satanlar.Daha liste uzar da uzar afedersiniz canlılara acımayıp paranın kopegi olan insan cok fazla bu sektörde o yüzden petshoplardan alısveris yaparken cok dikkatli olun ve bilgilendirmek için bu site bulunmaz nimet arkadaşlarımız her türlü soruna fikirlerini beyan ediyorlar,her türlü yardımcı olmaya calısıyorlar ve fikir alışverişi çok fazla o yüzden petshoptan degil de siteden sorarak ögrenin.İlan bölümümüzde var oradan da canlı satışları,akvaryum malzemesi satışları mevcut.Genelde piyasada hagen kum adı altında demir tozu satılıyor o da suya salınım yapınca biyolojik dengeyi bozuyor ve canlıların ölümüyle sonuclanıyor.[/QUOTE]
Evet gerçekten herkes çok yardımcı oluyor herkese çoook teşekkür ederim.mıknatısla denedim malesef bazı tanecikler yapıştı mıknatısa.iade etmek istiyorum ama aldığım yer mesajlarıma geri dönmüyor şu an.gerçekten çok dikkatli olmak lazımmış onu öğrenmiş oldum
[QUOTE=Emre39]Reeflowers iceland black sand kum ise aynisini yasayan cok fazla kisi var. Hatta konuda var bu kumla ilgili ama bulamadim simdi. Ayni durumu bende yasadim ilk kurulumda. Katil salyangozlarimin tumunu kaybettim. Kurulumumun uzerinden yaklasik 6 ay gecti. Yaklasik 1 ay once tekrardan denemek adina adi salyangozla bir deneme yaptim. Suan gayet saglikli bir sekilde yasiyor. Kum akvaryum icin uygun degil diyemeyiz ama ozellikle salyangozlar acisindan ilk donemde tehlikeli boyutlarda salinim yapiyor demekki. Ayni kumu hala kullaniyorum. Lepistes,salyangoz ve cuce vatozlarim sorunsuz sekilde an itibariyle yasiyor.
[VID]https://youtu.be/9uEuRZypUew[/VID][/QUOTE]
Kumun ismini bilmiyorum çuvalda verdiler.ama mıknatısla çektiğinde bazı tanecikler mıknatısa yapışıyor.sizde de aynısı oluyor muydu ?
Akvaryumum Da İlk Gün
[QUOTE=ismet24]Ölümler kum ile ilgili olmayabilir, bir hafta on gün bekleyin tekrar 1-2 canlı ekleyerek deneyin bence.
Aynı şekilde salyangoz bakıp sorun yaşamayan arkadaşlar duymuştum.
İlk kurulumlar da gözden kaçan eksiklik yüzünden canlı kayıpları yaşanabilir.
[/QUOTE]
Umarım kumla ilgili değildir.Niçin uygun olmayan kumları satıyorlar.özellikle gidip bu işten anlamadığımı söyleyip yardımcı olmalarını istedim.
[QUOTE=ceyh]Kum salınım yapıyorsa altta da olsa yapar, normal mıknatısla test yapın, yapışan parçalar varsa demir tozu karıştırılmıştır, lav kırığından nasıl ayıklarsınız bilmiyorum, muhtemelen tamamını çıkartmak gerekecek.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi mıknatıs ile deneyeceğim.umarım kum yüzünden değildir [:(]
Arkadaşlar söylediğiniz gibi mıknatıs ile denedim.güçsüz bir mıknatıs olmasına rağmen her değdirdiğimde iki üç taş yapıştı.beyaz kağıda sürttüm taşları boyamadı ama dediğiniz gibi sahte.iade etmek istiyorum.nasıl bir yol izlemeliyim? Şikayet edebileceğim bir platform var mı ? Sahte kum satan bir yer muhtemelen geri almamak için uğraşacaktır.dünyanın parasını aldılar bir de benden.terbiyesiz insanlar...
[QUOTE=ismet24]Ölümler kum ile ilgili olmayabilir, bir hafta on gün bekleyin tekrar 1-2 canlı ekleyerek deneyin bence.
Aynı şekilde salyangoz bakıp sorun yaşamayan arkadaşlar duymuştum.
İlk kurulumlar da gözden kaçan eksiklik yüzünden canlı kayıpları yaşanabilir.
[/QUOTE]
Umarım kumla ilgili değildir.Niçin uygun olmayan kumları satıyorlar.özellikle gidip bu işten anlamadığımı söyleyip yardımcı olmalarını istedim.
[QUOTE=ceyh]Kum salınım yapıyorsa altta da olsa yapar, normal mıknatısla test yapın, yapışan parçalar varsa demir tozu karıştırılmıştır, lav kırığından nasıl ayıklarsınız bilmiyorum, muhtemelen tamamını çıkartmak gerekecek.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi mıknatıs ile deneyeceğim.umarım kum yüzünden değildir [:(]
Arkadaşlar söylediğiniz gibi mıknatıs ile denedim.güçsüz bir mıknatıs olmasına rağmen her değdirdiğimde iki üç taş yapıştı.beyaz kağıda sürttüm taşları boyamadı ama dediğiniz gibi sahte.iade etmek istiyorum.nasıl bir yol izlemeliyim? Şikayet edebileceğim bir platform var mı ? Sahte kum satan bir yer muhtemelen geri almamak için uğraşacaktır.dünyanın parasını aldılar bir de benden.terbiyesiz insanlar...
Akvaryumum Da İlk Gün
Alırken kuvars kum dediler.açıkçası henüz hakim değilim bu konulara.kum yüzünden mi olmuş yani [:(] yeni Salyangozlarım için ne yapabilirim peki ? Bu kumu değiştirmem mi gerekiyor ?
[QUOTE=Emre Akkaya]Kumunuzu değişin :( aynısını yaşayan çok var lav kırığı ekleyebilirsiniz bitkiler sever sahtecilik de yok diye biliyorum lav kırığında geçmiş olsun[/QUOTE]
Çok üzüldüm yaa 😔 yani şimdi bu üstte ki kum sahte bir kum mu ? Tam anlayamadım.eğer akvaryum için uygun olmayan bir kum ise aldığım yere geri iade edeceğim. Bu üstteki kumun altında lav Kırığı var. Bu siyah kumu alta lav kırığını üste sersem [:?]
Alırken kuvars kum dediler.açıkçası henüz hakim değilim bu konulara.kum yüzünden mi olmuş yani [:(] yeni Salyangozlarım için ne yapabilirim peki ? Bu kumu değiştirmem mi gerekiyor ?
[QUOTE=Emre Akkaya]Kumunuzu değişin :( aynısını yaşayan çok var lav kırığı ekleyebilirsiniz bitkiler sever sahtecilik de yok diye biliyorum lav kırığında geçmiş olsun[/QUOTE]
Çok üzüldüm yaa 😔 yani şimdi bu üstte ki kum sahte bir kum mu ? Tam anlayamadım.eğer akvaryum için uygun olmayan bir kum ise aldığım yere geri iade edeceğim. Bu üstteki kumun altında lav Kırığı var. Bu siyah kumu alta lav kırığını üste sersem [:?]
Akvaryumum Da İlk Gün
Elma Salyangozlarım öldü [:((] neden öldüklerini bilmiyorum çok üzgünüm.neyi yanlış yaptım acaba ?bakteri kültürü aldım.su düzenleyici kullandım. Su sıcaklığı 26 derece gösteriyor.ama henüz ısıtıcı almamıştım. Neden ölmüş olabilirler yardım edebilir misiniz ? [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/091120191553021.jpg[/IMG]
Kalemle dokununca bile hareket etmiyorlar.salatalık koydum yemediler
Elma Salyangozlarım öldü [:((] neden öldüklerini bilmiyorum çok üzgünüm.neyi yanlış yaptım acaba ?bakteri kültürü aldım.su düzenleyici kullandım. Su sıcaklığı 26 derece gösteriyor.ama henüz ısıtıcı almamıştım. Neden ölmüş olabilirler yardım edebilir misiniz ? [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/091120191553021.jpg[/IMG]
Kalemle dokununca bile hareket etmiyorlar.salatalık koydum yemediler
Kaynamış yumurta suyu
[QUOTE=Tropikalbalık]Kaynamış yumurta suyu kalsiyum bakımından zengin.Ve duyduguma görede bitkiler için kalsiyum gerekli.Hatta akvaryumcularda satılıyor.div
/divdiv Ben elma salyangozları için eczaneden aldım.Ben tadına bakdım hiç güzel deyil.img src="smileys4/smiley2.gif" //div[/QUOTE]
Merhaba konu çok eski ama kendi elma Salyangozlarım için forumda araştırma yaparken denk geldim.bir tanesinin kabuğu kırılmış.eczaneden ne almam gerekiyor ismini verebilir misiniz ?
[QUOTE=Tropikalbalık]Kaynamış yumurta suyu kalsiyum bakımından zengin.Ve duyduguma görede bitkiler için kalsiyum gerekli.Hatta akvaryumcularda satılıyor.div
/divdiv Ben elma salyangozları için eczaneden aldım.Ben tadına bakdım hiç güzel deyil.img src="smileys4/smiley2.gif" //div[/QUOTE]
Merhaba konu çok eski ama kendi elma Salyangozlarım için forumda araştırma yaparken denk geldim.bir tanesinin kabuğu kırılmış.eczaneden ne almam gerekiyor ismini verebilir misiniz ?
Akvaryumum Da İlk Gün
[QUOTE=ceyh]Herşeyin yolunda gitmesini umarım. Bakteri kültürü eklemeniz iyi olmuş. Seçtiğiniz bitki de düşük ihtiyaçlı bir tür, o da iyi bir seçenek. Salyangozların hareketli olması iyi, çok uzun süreli kabuklarına kapanır ya da yüzeyde serbest yüzüşe geçerlerse endişelenmek gerek.
Resimdeki filtre şelale değil bu arada, sadece üstte şelale aparatı var. [:)][/QUOTE]
Aaaa filtre şelale demişti aldığım yer [:O] iş görür ama değil mi ?
[QUOTE=ceyh]Herşeyin yolunda gitmesini umarım. Bakteri kültürü eklemeniz iyi olmuş. Seçtiğiniz bitki de düşük ihtiyaçlı bir tür, o da iyi bir seçenek. Salyangozların hareketli olması iyi, çok uzun süreli kabuklarına kapanır ya da yüzeyde serbest yüzüşe geçerlerse endişelenmek gerek.
Resimdeki filtre şelale değil bu arada, sadece üstte şelale aparatı var. [:)][/QUOTE]
Aaaa filtre şelale demişti aldığım yer [:O] iş görür ama değil mi ?
Akvaryumum Da İlk Gün
Merhaba herkese, akvaryumuma ilk canlılarımı ekledim.dün tavsiyede bulunan arkadaşlara çok teşekkür ederim.bu arada bakteri kültürü satın aldım ve belirtilen ölçülerde suyuma karıştırdım.filtremi değiştirdim ve şelale filtre aldım.aldığım bitkinin ismi hygrophila polysperma imiş.nasıl okunuyorsa Artık [:)))] Salyangozları koyalı 15 dk oldu çok ama çok hareketliler.inşallah normal bir durumdur.azot döngüsüyle ilgili bir kaç yazı okumuştum.korkuyla bekliyorum şu an.tavsiyeleriniz olursa yine çok sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/071120191739421.jpg[/IMG][EDIT]Gulce1234,2019-11-07 17:39:48[/EDIT]
Merhaba herkese, akvaryumuma ilk canlılarımı ekledim.dün tavsiyede bulunan arkadaşlara çok teşekkür ederim.bu arada bakteri kültürü satın aldım ve belirtilen ölçülerde suyuma karıştırdım.filtremi değiştirdim ve şelale filtre aldım.aldığım bitkinin ismi hygrophila polysperma imiş.nasıl okunuyorsa Artık [:)))] Salyangozları koyalı 15 dk oldu çok ama çok hareketliler.inşallah normal bir durumdur.azot döngüsüyle ilgili bir kaç yazı okumuştum.korkuyla bekliyorum şu an.tavsiyeleriniz olursa yine çok sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/071120191739421.jpg[/IMG][EDIT]Gulce1234,2019-11-07 17:39:48[/EDIT]
Su Düzenleyici Nasıl Kullanılmalı
[QUOTE=ceyh]Hortum dışarıda kalacak, baloncuk vermek isterseniz vanayı açık tutacaksınız, istemezseniz (ki şart değil) vana kapalı olmalı.[/QUOTE]
Filtre akvaryumuma çok büyük geldi içeride adeta fırtına çıkmış gibi [:D] yarın bir küçüğü ile değiştireceğim [:)]
[QUOTE=ceyh]Hortum dışarıda kalacak, baloncuk vermek isterseniz vanayı açık tutacaksınız, istemezseniz (ki şart değil) vana kapalı olmalı.[/QUOTE]
Filtre akvaryumuma çok büyük geldi içeride adeta fırtına çıkmış gibi [:D] yarın bir küçüğü ile değiştireceğim [:)]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
