ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2019 06:56
Son Ziyaret:
30 Haziran 2020 14:42
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uzay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uzay
SON 10 MESAJI
Teleskop (japon Balığı) Karnında Şişlik Acill!
[QUOTE=Serkanjb]Dropsy Hastalığı acil tedavi etmen gerek yoksa balığını kaybedeceksin balığı akvaryumdan ayır yapacağın şey bir kaba dinlenmiş su koy içine metinal mavisi ve kaya tuzu at erit ve balığını içine koy kaya tuzunu aşırı atma 10 dk suda dursun sonra çıkar sabah akşam bu işlemi uygula bu süreçte balığa yem vermeyi kes ışık fln açma [/QUOTE]
Bugün balığım yüzmeye başladı. Dün suyunu değiştirdim. Bahsettiğiniz tedaviyi uygulamak için petshopa gittim paragöz olmadığına emin olduğum bir petshopa balığın hastalığının sizin dediğiniz gibi dropsy olduğunu ama bir şey yapamayacağımı söyledi. Birkaç petshopa daha sordum sera baktopur önerdiler. YouTube üzerinden ÇAPARİ kanalına baktığımda antibiyotik tedavisi uygulayabileceğimi öğrendim. Fakat antibiyotik eczaneden reçetesiz alınmıyor. Bu süreçte balığına haşlanmış bezelye ezip verdim. Bu sabah hala karnı şiş olmasına rağmen hareketlendi yüzüyor hiç dipte yada yüzeyde durmadı. Bu arada suyuna birkaç damla nitrofur çözelti eklemiştim değiştirirken. Neyin etkisi oldu ya da oldu mu emin değilim. Yine de bahsettiğiniz tedaviyi uygulamalı mıyım? Şimdiden çok teşekkürler
[QUOTE=Serkanjb]Dropsy Hastalığı acil tedavi etmen gerek yoksa balığını kaybedeceksin balığı akvaryumdan ayır yapacağın şey bir kaba dinlenmiş su koy içine metinal mavisi ve kaya tuzu at erit ve balığını içine koy kaya tuzunu aşırı atma 10 dk suda dursun sonra çıkar sabah akşam bu işlemi uygula bu süreçte balığa yem vermeyi kes ışık fln açma [/QUOTE]
Bugün balığım yüzmeye başladı. Dün suyunu değiştirdim. Bahsettiğiniz tedaviyi uygulamak için petshopa gittim paragöz olmadığına emin olduğum bir petshopa balığın hastalığının sizin dediğiniz gibi dropsy olduğunu ama bir şey yapamayacağımı söyledi. Birkaç petshopa daha sordum sera baktopur önerdiler. YouTube üzerinden ÇAPARİ kanalına baktığımda antibiyotik tedavisi uygulayabileceğimi öğrendim. Fakat antibiyotik eczaneden reçetesiz alınmıyor. Bu süreçte balığına haşlanmış bezelye ezip verdim. Bu sabah hala karnı şiş olmasına rağmen hareketlendi yüzüyor hiç dipte yada yüzeyde durmadı. Bu arada suyuna birkaç damla nitrofur çözelti eklemiştim değiştirirken. Neyin etkisi oldu ya da oldu mu emin değilim. Yine de bahsettiğiniz tedaviyi uygulamalı mıyım? Şimdiden çok teşekkürler
Teleskop (japon Balığı) Karnında Şişlik Acill!
[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/280620201719131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar hepinize merhaba. Benim bir teleskop balığım var. İki üç gündür su yüzeyinde hareketsiz duruyordu. Kabızlık olabilir diye bir gün yem vermedim. Ertesi gün sabah bezelye haşlayıp yarım bezelye verdim. Fakat hepsini yiyemedi. Şimdiki hali bu karnı çok şişti artık yüzeyde değil fakat dipte oturuyor. Ve hareketsiz duruyor. Yaklaşık on litrelik akvaryumda tek başına bakıyorum. Akvaryum içinde taş olarak lav kırığı kullanıyorum. Yeniden bezelye haşlayıp vermeli miyim? Ne yapmalıyım? [:?]
[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/280620201719131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar hepinize merhaba. Benim bir teleskop balığım var. İki üç gündür su yüzeyinde hareketsiz duruyordu. Kabızlık olabilir diye bir gün yem vermedim. Ertesi gün sabah bezelye haşlayıp yarım bezelye verdim. Fakat hepsini yiyemedi. Şimdiki hali bu karnı çok şişti artık yüzeyde değil fakat dipte oturuyor. Ve hareketsiz duruyor. Yaklaşık on litrelik akvaryumda tek başına bakıyorum. Akvaryum içinde taş olarak lav kırığı kullanıyorum. Yeniden bezelye haşlayıp vermeli miyim? Ne yapmalıyım? [:?]
Beta Balığımın Kuyruğu Eriyor Ve Çok Durgun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/250220202219141.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar benim iki senedir baktığım beta balığım aylar önce dibe çökmeye hareketsizleşmeye başlamıştı yaklaşık on litrelik küçük bir akvaryumda tek yaşıyordu petshopa sorduğumda ısıtıcının bir yararı olabilr demişlerdi 25w ısıtıcı aldım kumları renkliydi salınım yapma ihtimaline karşı onları lav kırığı taşı ile değiştirdim canlı bitki elodea sanırım ondan aldım ekledim ısısı sürekli26 derecede sabit durduğundan ve ışık olmadığjndan bitki çürüdü bende bakımı ve ihtiyacı daha az olan anubias bitkisi ekledim bir de Nitrofur adlı bir ilaç kullanıyordum petshop un önerisi ile yaklaşık bir ay kadar kullandım. Sonrasında bırakmıştım balığım biraz kendini toparladı derken kuyruk erimesi ve durgunlaşma dibe çökme problemi ile yeniden karşılaştım fotoğrafta son hali var yeniden suyunu yarı yarıya değiştirip nitrofur ekledim. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun. Akvaryumda herhangi bir filtre yok şuan sadece ısıtıcı anubias bitki lav kırığı var. Yardımcı olun lütfen. Yem olarak da tetranın betta granules yemini kullanıyorum yemler çok küçük olduğundan sadece akşamları dört tane atıyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/250220202231561.jpg[/IMG][EDIT]Uzay6,2020-02-26 12:34:26[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/250220202219141.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar benim iki senedir baktığım beta balığım aylar önce dibe çökmeye hareketsizleşmeye başlamıştı yaklaşık on litrelik küçük bir akvaryumda tek yaşıyordu petshopa sorduğumda ısıtıcının bir yararı olabilr demişlerdi 25w ısıtıcı aldım kumları renkliydi salınım yapma ihtimaline karşı onları lav kırığı taşı ile değiştirdim canlı bitki elodea sanırım ondan aldım ekledim ısısı sürekli26 derecede sabit durduğundan ve ışık olmadığjndan bitki çürüdü bende bakımı ve ihtiyacı daha az olan anubias bitkisi ekledim bir de Nitrofur adlı bir ilaç kullanıyordum petshop un önerisi ile yaklaşık bir ay kadar kullandım. Sonrasında bırakmıştım balığım biraz kendini toparladı derken kuyruk erimesi ve durgunlaşma dibe çökme problemi ile yeniden karşılaştım fotoğrafta son hali var yeniden suyunu yarı yarıya değiştirip nitrofur ekledim. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun. Akvaryumda herhangi bir filtre yok şuan sadece ısıtıcı anubias bitki lav kırığı var. Yardımcı olun lütfen. Yem olarak da tetranın betta granules yemini kullanıyorum yemler çok küçük olduğundan sadece akşamları dört tane atıyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/250220202231561.jpg[/IMG][EDIT]Uzay6,2020-02-26 12:34:26[/EDIT]
Beta Balığım Dibe Çöküyor
[QUOTE=TheAtay]Kullanıyorum ama fayda gözlemlemedim hayvan yukarı zor yüzüyor yem filan zor yiyor...
Hocam peki sizinki de mi yukarı zor yüzüyor yem yiyememe v.b.[/QUOTE]
Evet malesef zor yüzüyor yukarıya genelde yerde oturuyor hafif kuyruğu da kopmuş gibi olmuş galiba yerde durmaktan oluyor ama su düzeni oturdu en azından çabuk kirlenmiyor artık lav kırığı aldığımdan beri.
[QUOTE=TheAtay]Kullanıyorum ama fayda gözlemlemedim hayvan yukarı zor yüzüyor yem filan zor yiyor...
Hocam peki sizinki de mi yukarı zor yüzüyor yem yiyememe v.b.[/QUOTE]
Evet malesef zor yüzüyor yukarıya genelde yerde oturuyor hafif kuyruğu da kopmuş gibi olmuş galiba yerde durmaktan oluyor ama su düzeni oturdu en azından çabuk kirlenmiyor artık lav kırığı aldığımdan beri.
Beta Balığım Dibe Çöküyor
[QUOTE=Hlmtl]Petshoplarda var mi acaba ?[/QUOTE]
Hiç bilmiyorum ama o kişinin bir youtuber olduğunu biliyorum ve betaları var kerimin Pet dünyası diye youtube dan yazarsanız bir çok videosu çıkacaktır bu şekilde kendisine ulaşabileceğinizi düşünüyorum tecrübeli biri.
[QUOTE=Hlmtl]Petshoplarda var mi acaba ?[/QUOTE]
Hiç bilmiyorum ama o kişinin bir youtuber olduğunu biliyorum ve betaları var kerimin Pet dünyası diye youtube dan yazarsanız bir çok videosu çıkacaktır bu şekilde kendisine ulaşabileceğinizi düşünüyorum tecrübeli biri.
Beta Balığım Dibe Çöküyor
[QUOTE=Hlmtl][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188366/011220191900491.jpg[/IMG]
Bende ayni dertten muzdaribim [:(]
Su ısısıni esitleyeyim derken baligim bu hale geldi akvaryuma koydum kuyruk kisilmasi cogaldi simdi yine eski duzene donduk[/QUOTE]
http://www.keriminpetdunyasi.com/kuyruk-kismasi-ilaci-green-ixir/ az önce böyle bir şeye denk geldim gerçekten işinize yarayabilir. Umarım yarar. Benim balığımın sorunu tam olarak ne anlamadım ama anlarsam bende bu konuyu araştırıp bunu kullanmayı düşünebilirim. İnşallah yardımcı olur.
[QUOTE=Hlmtl][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188366/011220191900491.jpg[/IMG]
Bende ayni dertten muzdaribim [:(]
Su ısısıni esitleyeyim derken baligim bu hale geldi akvaryuma koydum kuyruk kisilmasi cogaldi simdi yine eski duzene donduk[/QUOTE]
http://www.keriminpetdunyasi.com/kuyruk-kismasi-ilaci-green-ixir/ az önce böyle bir şeye denk geldim gerçekten işinize yarayabilir. Umarım yarar. Benim balığımın sorunu tam olarak ne anlamadım ama anlarsam bende bu konuyu araştırıp bunu kullanmayı düşünebilirim. İnşallah yardımcı olur.
Beta Balığım Dibe Çöküyor
[QUOTE=TheAtay]Ben parazitten ve mantar, kuyruk erimesinden mikofish aldım bakalım faydası olacak mı[/QUOTE]
Bir faydası oldu mu acaba bilgilendirme yapabilir misiniz?
[QUOTE=TheAtay]Ben parazitten ve mantar, kuyruk erimesinden mikofish aldım bakalım faydası olacak mı[/QUOTE]
Bir faydası oldu mu acaba bilgilendirme yapabilir misiniz?
Beta Balığım Dibe Çöküyor
[QUOTE=bumega]Küçücük ısıtıcının bile zor sığdığı bomboş kaplarda betta bile beslenmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bitki namına bir şey olmayınca hacim de çok az olduğu için su değerleri çabuk bozuluyor ve balıklar bu hallere gelebiliyor. Bakteri döngüsü oturmamış olabilir, çeşme suyunun içine balık direkt atılmış olabilir yani bunlardan bahsetmemişsiniz. [/QUOTE]
Aslında mos bitkisi ve kumu vardı fakat hastalanınca çıkardım hepsini ve arıtılmış ve dinlenmiş su kullanıyorum hep.
[QUOTE=bumega]Küçücük ısıtıcının bile zor sığdığı bomboş kaplarda betta bile beslenmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bitki namına bir şey olmayınca hacim de çok az olduğu için su değerleri çabuk bozuluyor ve balıklar bu hallere gelebiliyor. Bakteri döngüsü oturmamış olabilir, çeşme suyunun içine balık direkt atılmış olabilir yani bunlardan bahsetmemişsiniz. [/QUOTE]
Aslında mos bitkisi ve kumu vardı fakat hastalanınca çıkardım hepsini ve arıtılmış ve dinlenmiş su kullanıyorum hep.
Beta Balığım Dibe Çöküyor
[QUOTE=TheAtay]Benimki de aynı durumda şu anda:([/QUOTE]
Hiçbir çözüm bulamadım ama suyunu yine de %50 değiştirmek zorunda kaldım akvaryumu da kaynar suyla temizledim biraz tuz attım ama hala aynı metilen mavisi kullanmam gerekir mi bilmiyorum yine bir petshopa gidip sorcam sanırım size de haber veririm.
[QUOTE=TheAtay]Benimki de aynı durumda şu anda:([/QUOTE]
Hiçbir çözüm bulamadım ama suyunu yine de %50 değiştirmek zorunda kaldım akvaryumu da kaynar suyla temizledim biraz tuz attım ama hala aynı metilen mavisi kullanmam gerekir mi bilmiyorum yine bir petshopa gidip sorcam sanırım size de haber veririm.
Beta Balığım Dibe Çöküyor
Arkadaşlar benim iki senedir baktığım beta balığım var üç gündür sürekli yere çöküyor hatta yana doğru yatıyor arada yukarı çıkıp hava alıyor ve kendini bırakınca aşağı düşüyor yem yemiyor nitrit zehirlenmesi mi dedim ama değil çünkü ölmüş olurdu sanırım petshopa gittim ve sordum birkaç tanesi ısıtıcı dediler aldım taktım biraz da çok az tuz ekledim üç gün oldu hala aynı daha rahat yüzeye çıksın diye suyunu yaklaşık 9litrelik akvaryuma yarım koydum suyunu tamamen değişmek istemiyorum fakat bu suya koyalı üç gün olmasına rağmen suyu aşırı bulanıklaştı biraz şırınga ile dip çekimi yapmaya çalıştım ve giden su yerine de azcık su ekledim birde bazen de oturuyor gibi duruyor yerde katlanarak ne yapmalıyım ve hastalığı ne olabilr [:(] Balığımın son hali şu kuyruğu hareketsiz olduğundan erimeye başladı sanırım nasıl bir tedavi uygulamalıyım? Yardımcı olur musunuz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/171120190714181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/171120191547531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/011220191853591.jpg[/IMG][EDIT]Uzay6,2019-12-30 00:01:56[/EDIT]
Arkadaşlar benim iki senedir baktığım beta balığım var üç gündür sürekli yere çöküyor hatta yana doğru yatıyor arada yukarı çıkıp hava alıyor ve kendini bırakınca aşağı düşüyor yem yemiyor nitrit zehirlenmesi mi dedim ama değil çünkü ölmüş olurdu sanırım petshopa gittim ve sordum birkaç tanesi ısıtıcı dediler aldım taktım biraz da çok az tuz ekledim üç gün oldu hala aynı daha rahat yüzeye çıksın diye suyunu yaklaşık 9litrelik akvaryuma yarım koydum suyunu tamamen değişmek istemiyorum fakat bu suya koyalı üç gün olmasına rağmen suyu aşırı bulanıklaştı biraz şırınga ile dip çekimi yapmaya çalıştım ve giden su yerine de azcık su ekledim birde bazen de oturuyor gibi duruyor yerde katlanarak ne yapmalıyım ve hastalığı ne olabilr [:(] Balığımın son hali şu kuyruğu hareketsiz olduğundan erimeye başladı sanırım nasıl bir tedavi uygulamalıyım? Yardımcı olur musunuz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/171120190714181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/171120191547531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218954/011220191853591.jpg[/IMG][EDIT]Uzay6,2019-12-30 00:01:56[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
