ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yilmaz Agdac
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2020 23:58
Son Ziyaret:
19 Eylül 2020 02:15
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yilmaz Agdac
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yilmaz Agdac
Kibris
SON 7 MESAJI
Before / After Kendi Çapimizda :)
Bayaği yanlis baslayip, zamanla gelistirmekte oldugum minik akvaryum :)
Eve geldiginde 2 melek, 6 danio zebra vardi. 3/4 gun sonra bir melek olumu gerceklesince akvaryum hobisini arastirip temellerini ogrenmeye basladim. Bu arada kirlendi diye,bir de akvaryuma gore buyuk leopar vatoz almistim. Konuya o kadar uzaktim ki hayvanlar nerdeyse ust uste olacakti.
Sans eseri 1 melekten baska olum yasanmadan melek ve vatozu ayirip ayri daha buyuk akvaryum alip oraya koydum.
Edindigim temel bilgilerle birlikte bu sekle soktum akvaryumu. Belki hatali unsurlar vardir halen bilemiyorum ama goze daha hos geliyor. Sadece danio zebralar ve yeni aldigim cuce vatoz var. Bir de cim tarzi bitki ekleyip, gemiyi cikarip yerine vatoz icin kucuk kup koyup,bitirmeyi planliyorum.
Bayaği yanlis baslayip, zamanla gelistirmekte oldugum minik akvaryum :)
Eve geldiginde 2 melek, 6 danio zebra vardi. 3/4 gun sonra bir melek olumu gerceklesince akvaryum hobisini arastirip temellerini ogrenmeye basladim. Bu arada kirlendi diye,bir de akvaryuma gore buyuk leopar vatoz almistim. Konuya o kadar uzaktim ki hayvanlar nerdeyse ust uste olacakti.
Sans eseri 1 melekten baska olum yasanmadan melek ve vatozu ayirip ayri daha buyuk akvaryum alip oraya koydum.
Edindigim temel bilgilerle birlikte bu sekle soktum akvaryumu. Belki hatali unsurlar vardir halen bilemiyorum ama goze daha hos geliyor. Sadece danio zebralar ve yeni aldigim cuce vatoz var. Bir de cim tarzi bitki ekleyip, gemiyi cikarip yerine vatoz icin kucuk kup koyup,bitirmeyi planliyorum.
Before / After Kendi Çapimizda :)
Ölçüler: 30x20x20
Canlı Türleri: Danio zebra/ cuce vatoz
Bitki Türleri: yok
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: selale filtre / led
Tasarım ve Dekorasyon: kök, siyah kum, gemi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202317561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202318301.jpg[/IMG]
Ölçüler: 30x20x20
Canlı Türleri: Danio zebra/ cuce vatoz
Bitki Türleri: yok
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: selale filtre / led
Tasarım ve Dekorasyon: kök, siyah kum, gemi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202317561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202318301.jpg[/IMG]
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
[QUOTE=Alina_Meleğim]
O zaman ailenizin bir parçası olan balığa neden daha iyi bir ortam sağlamıyorsunuz.
Beyza kardeşime'de katılıyorum.
Melek için çok küçük bir akvaryum.[/QUOTE]
Dedigim gibi yeni ogreniyorum, daha once hic ilgilenmedigim bir hobi, o derece ki 1 bucuk yildir fanusta yasiyordu japonumuz. Iyi ortam saglayamadigimi yeni ogreniyorum, saglayamayacagim diye bir sey yok. Petshop orda yasar dedi bizde surekli su degistik temizlik maksatli bir sekilde geldi bu gune, tavsiyelerinizle daha saglikli bir ortam kurmaya calisacagiz.
[QUOTE=Beta_balik]Japonu vermiyorsanız gerken ortamı kurmlısınız. 36 litre bir japon için az bir hacimdir. Ayrıca zebra danio ile bakım şartları uyuşmaz. Vatoz ise zaten 15-20 cm boyu aşacağı için bakılmaz.
Benim size tavsiyem 60 litrelik bir akvaryum alın. Bir bölmesini sump yapın, ısıtıcı, silis kum ve kayalar ile güzel bir dekorasyon oluşturun. Sonra bir tane daha japon balığı alıp ikisini 60 litrede besleyin, çünkü japonların tek bakılması tavsiye edilmiyor. Diğer tüm balıkları da bir hobiciye hediye edin yada kabul ederse petshoba verin.
Hobide biraz tecrübe sahibi olunca diğer iki akvaryumda, uygun türler bekleyebilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Manevi degeri en yuksek japonunumuz, ona gore birseyler yapmaya calisacagim, tesekkurler.
[QUOTE=Alina_Meleğim]
O zaman ailenizin bir parçası olan balığa neden daha iyi bir ortam sağlamıyorsunuz.
Beyza kardeşime'de katılıyorum.
Melek için çok küçük bir akvaryum.[/QUOTE]
Dedigim gibi yeni ogreniyorum, daha once hic ilgilenmedigim bir hobi, o derece ki 1 bucuk yildir fanusta yasiyordu japonumuz. Iyi ortam saglayamadigimi yeni ogreniyorum, saglayamayacagim diye bir sey yok. Petshop orda yasar dedi bizde surekli su degistik temizlik maksatli bir sekilde geldi bu gune, tavsiyelerinizle daha saglikli bir ortam kurmaya calisacagiz.
[QUOTE=Beta_balik]Japonu vermiyorsanız gerken ortamı kurmlısınız. 36 litre bir japon için az bir hacimdir. Ayrıca zebra danio ile bakım şartları uyuşmaz. Vatoz ise zaten 15-20 cm boyu aşacağı için bakılmaz.
Benim size tavsiyem 60 litrelik bir akvaryum alın. Bir bölmesini sump yapın, ısıtıcı, silis kum ve kayalar ile güzel bir dekorasyon oluşturun. Sonra bir tane daha japon balığı alıp ikisini 60 litrede besleyin, çünkü japonların tek bakılması tavsiye edilmiyor. Diğer tüm balıkları da bir hobiciye hediye edin yada kabul ederse petshoba verin.
Hobide biraz tecrübe sahibi olunca diğer iki akvaryumda, uygun türler bekleyebilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Manevi degeri en yuksek japonunumuz, ona gore birseyler yapmaya calisacagim, tesekkurler.
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
[QUOTE=Beta_balik]Tavsiyem tüm balıkları bir petshoba yada bir hobiciye verin. Çünkü elinizdekiler ile yalnız zebra danio beslenir.
Melek balığı 150 litrede bakılması gereken bir balıktır. Akvaryum yüksekliği ise en az 40 cm olmalıdır, daha aşağısı uygun olmaz. Agresif bir türdür ve gerektiğinde küçük boyda olan balıkları, yani tetra türleri, lepistes, danio gibi küçük balıkları yiyebilir.
Japon balığına ise en az 50 litre gerekir. Büyük yüzme alanı isteyen bir türüdür. 19 litrede kesinlikle rahat yaşayamaz.
Vatoz cüce vatoz değil ise zaten direk çıkartmanız lazım. [/QUOTE]
Beyza hanim, onerileriniz icin tesekkurler. Japonu veremem ailenin parcasi, 1 bucuk yildir bizimle. Melek baligini verebilirim, simdilik kucuk zaten o bahsettiginiz agresiflikleri yapmiyor ama anladigim kadariyle gerek tabiat gerekse akvaryum yuksekligi olarak rahat olmayacak.
Zebralarda japon birlikte bakilabilirmi buyuk akvaryumda, vatoz da dahil? Cuce vatoz degil.
[QUOTE=Beta_balik]Tavsiyem tüm balıkları bir petshoba yada bir hobiciye verin. Çünkü elinizdekiler ile yalnız zebra danio beslenir.
Melek balığı 150 litrede bakılması gereken bir balıktır. Akvaryum yüksekliği ise en az 40 cm olmalıdır, daha aşağısı uygun olmaz. Agresif bir türdür ve gerektiğinde küçük boyda olan balıkları, yani tetra türleri, lepistes, danio gibi küçük balıkları yiyebilir.
Japon balığına ise en az 50 litre gerekir. Büyük yüzme alanı isteyen bir türüdür. 19 litrede kesinlikle rahat yaşayamaz.
Vatoz cüce vatoz değil ise zaten direk çıkartmanız lazım. [/QUOTE]
Beyza hanim, onerileriniz icin tesekkurler. Japonu veremem ailenin parcasi, 1 bucuk yildir bizimle. Melek baligini verebilirim, simdilik kucuk zaten o bahsettiginiz agresiflikleri yapmiyor ama anladigim kadariyle gerek tabiat gerekse akvaryum yuksekligi olarak rahat olmayacak.
Zebralarda japon birlikte bakilabilirmi buyuk akvaryumda, vatoz da dahil? Cuce vatoz degil.
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
Burak bey, tesekkurler. Bakteri asilamasi nasil yapilabilir?
Hobide yeniyim, japon haric yaklasik 1 aydir ilgilenmekteyim. Eve baliklar ve akvaryum gelince japonun da fanusta yasamamasi gerektigini ogrendim, 1 bucuk yildir fanusta. Arastirinca 19 lt nin de gelen baliklara gore az oldugunu ogrendim, ordan hem yeni baliklara daha rahat hem bizim obeze (japon) daha konforlu bir hayat surdurmek istiyorum :)
Burak bey, tesekkurler. Bakteri asilamasi nasil yapilabilir?
Hobide yeniyim, japon haric yaklasik 1 aydir ilgilenmekteyim. Eve baliklar ve akvaryum gelince japonun da fanusta yasamamasi gerektigini ogrendim, 1 bucuk yildir fanusta. Arastirinca 19 lt nin de gelen baliklara gore az oldugunu ogrendim, ordan hem yeni baliklara daha rahat hem bizim obeze (japon) daha konforlu bir hayat surdurmek istiyorum :)
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
Iyi aksamlar arkadaslar. Hobiue yeniyim, 19lt minik bir akvaryumda 1 melek 6 danio zebra ve 1 vatoz var.
2/3 hafta calistiriyor olacagim, yeni 60x20x30 akvaryuma gecirecegim hepsini. Bugun doldurup, uzun zamandir fanusta olan japonu icine attim. Vatozu da atmami onerirmisiniz?
Gecis ve kurulum bitince 19lt de tek japonu besleyecem.
Nasil ilerleyelim?
Iyi aksamlar arkadaslar. Hobiue yeniyim, 19lt minik bir akvaryumda 1 melek 6 danio zebra ve 1 vatoz var.
2/3 hafta calistiriyor olacagim, yeni 60x20x30 akvaryuma gecirecegim hepsini. Bugun doldurup, uzun zamandir fanusta olan japonu icine attim. Vatozu da atmami onerirmisiniz?
Gecis ve kurulum bitince 19lt de tek japonu besleyecem.
Nasil ilerleyelim?
Merhaba Yeni Hobici, Bilgilenirizi Yorumlarinizi B
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200010501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011151.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200012461.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar yardim lazim :) Ben Yilmaz, Kibris'tan, hobiye 3/4 hafta once eve gelen kutu akvaryumla basladim. 1 baligi 4/5 gun icerisinde kaybedince, arastirmaya basladim ve akvaryum ebatindan tut, baliklarin uyumsuzlugu, bakteri kulturu olusmasi geresinimi vb yeni yeni ogreniyorum. Bu arada goze hos gelen, bitkili kumlu kayali akvaryumlar gordukce kendimi hobide buldum [:)]
3/4 haftalik minik akvaryumdaki baliklari bir tik daha konforlu bir yere gecirmek icin 2. el daha buyuk bir akvaryum aldim. Baliklar danio zebra(6), melek(1), copcu(1) copcunun cinsini bilmiyorum onu da bugun aldim.
·Yeni akvaryumu nasil temizlemeliyim?
·Isitici + motor var(resim), motor filtre beraber mi burada? Eksik ekipman var mi?
·Kum bitki falan gerekli mi? Gorsel olarak iyi olabilecegini dusunuyorum.
·Temizlikten sonra cesme suyu ile doldurup klorun ucmasini, sunun dinlenmesini bekleyip, kum vs ekleyip calistirmaya baslayip bir kac gun sonra vatozu atmayi, 2 hafta kadar sonra da kalan baliklari gecirmeyi dusunuyorum. Atladigim bisey var mi?
Konu 2, fanostaki japonumu da bosalacak yere gecirmeyi planliyorum. Normalde fanosta kendi basian yasiyor. Motor isitici falan calismasi lazim mi yoksa hicbiseysiz yasar mi?
Bilgilendirirseniz sevinirim, herkese iyi aksamlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200010501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011151.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200012461.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar yardim lazim :) Ben Yilmaz, Kibris'tan, hobiye 3/4 hafta once eve gelen kutu akvaryumla basladim. 1 baligi 4/5 gun icerisinde kaybedince, arastirmaya basladim ve akvaryum ebatindan tut, baliklarin uyumsuzlugu, bakteri kulturu olusmasi geresinimi vb yeni yeni ogreniyorum. Bu arada goze hos gelen, bitkili kumlu kayali akvaryumlar gordukce kendimi hobide buldum [:)]
3/4 haftalik minik akvaryumdaki baliklari bir tik daha konforlu bir yere gecirmek icin 2. el daha buyuk bir akvaryum aldim. Baliklar danio zebra(6), melek(1), copcu(1) copcunun cinsini bilmiyorum onu da bugun aldim.
·Yeni akvaryumu nasil temizlemeliyim?
·Isitici + motor var(resim), motor filtre beraber mi burada? Eksik ekipman var mi?
·Kum bitki falan gerekli mi? Gorsel olarak iyi olabilecegini dusunuyorum.
·Temizlikten sonra cesme suyu ile doldurup klorun ucmasini, sunun dinlenmesini bekleyip, kum vs ekleyip calistirmaya baslayip bir kac gun sonra vatozu atmayi, 2 hafta kadar sonra da kalan baliklari gecirmeyi dusunuyorum. Atladigim bisey var mi?
Konu 2, fanostaki japonumu da bosalacak yere gecirmeyi planliyorum. Normalde fanosta kendi basian yasiyor. Motor isitici falan calismasi lazim mi yoksa hicbiseysiz yasar mi?
Bilgilendirirseniz sevinirim, herkese iyi aksamlar.
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
