ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sheli4k
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2020 22:49
Son Ziyaret:
10 Nisan 2020 02:07
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yusuf Can Demir
Doğum Tarihi:
20 Ağustos 1997
Yaş:
28
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf Can Demir
SON 9 MESAJI
Yem
[QUOTE=Mete Duru]
Otçuldan kastı tamamen otçul beslenen tropheus benzeri canlılar. Moliler omnivordur. Bu yemin proteini yüksek ve çoğunluğu hayvansal proteinden oluştuğu için bir de otçul yem tavsiye ettim. Örneğin günde 2 kere besleyecekseniz bir öğün naturel yemi öteki öğün seçtiğiniz otçul pul yemi kullanabilirsiniz. Ya da günde 3 öğün 1. öğün naturel yem, 2. öğün otçul yem, 3. öğün ise karıştırırak gibi.[/QUOTE]
Mantıklı geldi önerdiğiniz ürün, sanırım bundan alacağım Çok Teşekkür ederim :)
[QUOTE=BatuMert] tek neon tetra bir süre sonra sıkıcı olur.Bence iyi bitkilendirilmiş bir akvaryumda doğacak yavrulardan 3-4 tane bile anca yaşar.Yavru konusunu sıkıntı etmeyin illa ki yavruların bir kısmı yem olacak.[/QUOTE]
Karar verdim Moli +Tetra besleyeceğim bazı arkadaşlarımda sizin söylediğiniz gibi söylediler teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)
[QUOTE=Mete Duru]
Otçuldan kastı tamamen otçul beslenen tropheus benzeri canlılar. Moliler omnivordur. Bu yemin proteini yüksek ve çoğunluğu hayvansal proteinden oluştuğu için bir de otçul yem tavsiye ettim. Örneğin günde 2 kere besleyecekseniz bir öğün naturel yemi öteki öğün seçtiğiniz otçul pul yemi kullanabilirsiniz. Ya da günde 3 öğün 1. öğün naturel yem, 2. öğün otçul yem, 3. öğün ise karıştırırak gibi.[/QUOTE]
Mantıklı geldi önerdiğiniz ürün, sanırım bundan alacağım Çok Teşekkür ederim :)
[QUOTE=BatuMert] tek neon tetra bir süre sonra sıkıcı olur.Bence iyi bitkilendirilmiş bir akvaryumda doğacak yavrulardan 3-4 tane bile anca yaşar.Yavru konusunu sıkıntı etmeyin illa ki yavruların bir kısmı yem olacak.[/QUOTE]
Karar verdim Moli +Tetra besleyeceğim bazı arkadaşlarımda sizin söylediğiniz gibi söylediler teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)
Yem
[QUOTE=Mete Duru]
2 adet link verdim. Üstteki forum üyelerinin yorumlarını içeren konu. Muhtemelen o konu içindeki bir linke tıkladınız. Alttaki link ise forumun ilanlar bölümünden satış linki. Yani;
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/etcil_ve_omnivor_baliklariniz_icin_garantili_yem_i21191.asp[/URL]
Forum üzerinden mesaj atarak veya kendisine irtibat bilgileri kısmındaki telefon numarasından ulaşarak satın alabilirsiniz.[/QUOTE]
Peki bu hem etçil hem otçul yem diyor ya bununla beraber önerdiğiniz pul yemden mi atmaliyim yemleme yaparken. Bide uretici bi yorumunda otcul baliklara haftada 1 2 gun veriniz demiş. moli baligi için uygun olucak midir yukarda yorum yazan bi arkadas moli baligi icin bitkisel yem önermisti de kafam karıştı [:?]
[QUOTE=Mete Duru]
2 adet link verdim. Üstteki forum üyelerinin yorumlarını içeren konu. Muhtemelen o konu içindeki bir linke tıkladınız. Alttaki link ise forumun ilanlar bölümünden satış linki. Yani;
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/etcil_ve_omnivor_baliklariniz_icin_garantili_yem_i21191.asp[/URL]
Forum üzerinden mesaj atarak veya kendisine irtibat bilgileri kısmındaki telefon numarasından ulaşarak satın alabilirsiniz.[/QUOTE]
Peki bu hem etçil hem otçul yem diyor ya bununla beraber önerdiğiniz pul yemden mi atmaliyim yemleme yaparken. Bide uretici bi yorumunda otcul baliklara haftada 1 2 gun veriniz demiş. moli baligi için uygun olucak midir yukarda yorum yazan bi arkadas moli baligi icin bitkisel yem önermisti de kafam karıştı [:?]
Yem
[QUOTE=Mete Duru]Naturel yemi tavsiye ederim size. Aşağıya konusunu ve ilanını bırakıyorum isterseniz kullananların yorumlarına bir göz atın. Özellikle yemin içeriği ve besin değerlerine bakmanızı, bunu diğer önerilen veya almayı düşündüğünüz yemler ile karşılaştırıp öyle karar vermenizi öneririm.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/naturel_yem_k899577.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/etcil_ve_omnivor_baliklariniz_icin_garantili_yem_i21191.asp[/URL]
Bu yeme ek olarak bir de "Sera Flora, JBL Novo Vert veya Tetra Pro Algae" üçlüsünün içinden bütçenize uygun olan birini öneririm.
[/QUOTE]
Yorumlar gayet olumlu herkes beğenmiş gibi duruyor ama Linkten ürün açılmıyor kaldırılmış diyor[EDIT]sheli4k,2020-02-24 14:07:01[/EDIT]
[QUOTE=Mete Duru]Naturel yemi tavsiye ederim size. Aşağıya konusunu ve ilanını bırakıyorum isterseniz kullananların yorumlarına bir göz atın. Özellikle yemin içeriği ve besin değerlerine bakmanızı, bunu diğer önerilen veya almayı düşündüğünüz yemler ile karşılaştırıp öyle karar vermenizi öneririm.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/naturel_yem_k899577.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/etcil_ve_omnivor_baliklariniz_icin_garantili_yem_i21191.asp[/URL]
Bu yeme ek olarak bir de "Sera Flora, JBL Novo Vert veya Tetra Pro Algae" üçlüsünün içinden bütçenize uygun olan birini öneririm.
[/QUOTE]
Yorumlar gayet olumlu herkes beğenmiş gibi duruyor ama Linkten ürün açılmıyor kaldırılmış diyor[EDIT]sheli4k,2020-02-24 14:07:01[/EDIT]
Yem
[QUOTE=Nursun]
Daha önce yavru tecrübem olmadı ( betta ,neon tetra besliyorum) ama genellikle yavrular tanıdık hobicilere yada akvaryumculara verilir , eğer yavru istemiyorsanız neon tetra besleyin sadece üretimi daha zordur .[/QUOTE]
Evet sadece neon tetra yapabilirim öyleyse hem yavru sıkıntım olmaz hem yem karısıklığı olmaz. Bugun bayaa aydınlandım teşekkürler :)
[QUOTE=Nursun]
Daha önce yavru tecrübem olmadı ( betta ,neon tetra besliyorum) ama genellikle yavrular tanıdık hobicilere yada akvaryumculara verilir , eğer yavru istemiyorsanız neon tetra besleyin sadece üretimi daha zordur .[/QUOTE]
Evet sadece neon tetra yapabilirim öyleyse hem yavru sıkıntım olmaz hem yem karısıklığı olmaz. Bugun bayaa aydınlandım teşekkürler :)
Yem
[QUOTE=Nursun]
Rica ederim , karıştırarak da verebilirsiniz , ikiside hem etçil hemde otçul beslenebilir ama neonlar için etçil ağırlıklı moliler için otçul ağırlıklı yemler vermeye çalışın . Hacmi şimdi farkt ettim sadece moli yada neon bakmak daha mantıklı olur çünkü moliler hızlı çoağaldığı için bir süre sonra tank yeterli gelmeyebilir .[/QUOTE]
Fazla yavru olduğunda ne yapıyorsunuz merak ettim. Biraz ilginç gelebilir size ama ben yavru pek istemiyorum :) Sizce bunun bi çözümü var midir surekli yavru almamak için.
[QUOTE=Nursun]
Rica ederim , karıştırarak da verebilirsiniz , ikiside hem etçil hemde otçul beslenebilir ama neonlar için etçil ağırlıklı moliler için otçul ağırlıklı yemler vermeye çalışın . Hacmi şimdi farkt ettim sadece moli yada neon bakmak daha mantıklı olur çünkü moliler hızlı çoağaldığı için bir süre sonra tank yeterli gelmeyebilir .[/QUOTE]
Fazla yavru olduğunda ne yapıyorsunuz merak ettim. Biraz ilginç gelebilir size ama ben yavru pek istemiyorum :) Sizce bunun bi çözümü var midir surekli yavru almamak için.
Yem
[QUOTE=BatuMert]Hikari Fancy Guppy (efsane) 2.Tetra Guppy (lepistesler bayılıyor) 3.Tetra Pro Algea Chips (spirulina içerikli) 4.Sera Vipan (içinde 40ın üzerinde karışık besin var) 5.Sera O Nip Tablet (kurutulmuş canlı yem içerikli) 6.Tropical Vitality Color (canlı renkler için şart) Yavrular içinse; 1.Gemma pro baby 2.Gemma micro baby 3. Rotifish kabuksuz artemia
bu yemlerden 4 tanesini almanız yeterli.[/QUOTE]
Kafam çok karışıktı şimdi daha iyi anlamaya başladım. bu liste bana yetecektir zaten.Tüm önerileriniz ve yardımınız için Çok çok teşekkür ederim gerçekten iyi akşamlar :)
[QUOTE=Nursun]Merhaba ,
Vatoz için bitkisel tablet yem (jbl spirulina tablet ,hikari algea wafers vb ) , moli için bitkisel ağırlıklı yaprak yada granül (jbl spirulina flake,tetra algea pro,sera vipan vb ) ,neonlar için de protein ağırlıklı yaprak yada küçük granül (hikari micro pellets, jbl novo bea,sera vipan flake,tetra rubin flake,hikari micro wafers,tetra delica menu,tropical supervit,nls small fish formula vb ) yemler tercih edebilirsiniz . [/QUOTE]
teşekkür ederim önerileriniz için tek tek bakacağım hepsine özellikle direk ürünü yazmanız benim için çok iyi oldu. moli yemi ile tetra yemini ayrı ayrı mı vereyim yoksa karıştırıp verdiğimde kendileri seçerek yerler mi ?
[QUOTE=BatuMert]Hikari Fancy Guppy (efsane) 2.Tetra Guppy (lepistesler bayılıyor) 3.Tetra Pro Algea Chips (spirulina içerikli) 4.Sera Vipan (içinde 40ın üzerinde karışık besin var) 5.Sera O Nip Tablet (kurutulmuş canlı yem içerikli) 6.Tropical Vitality Color (canlı renkler için şart) Yavrular içinse; 1.Gemma pro baby 2.Gemma micro baby 3. Rotifish kabuksuz artemia
bu yemlerden 4 tanesini almanız yeterli.[/QUOTE]
Kafam çok karışıktı şimdi daha iyi anlamaya başladım. bu liste bana yetecektir zaten.Tüm önerileriniz ve yardımınız için Çok çok teşekkür ederim gerçekten iyi akşamlar :)
[QUOTE=Nursun]Merhaba ,
Vatoz için bitkisel tablet yem (jbl spirulina tablet ,hikari algea wafers vb ) , moli için bitkisel ağırlıklı yaprak yada granül (jbl spirulina flake,tetra algea pro,sera vipan vb ) ,neonlar için de protein ağırlıklı yaprak yada küçük granül (hikari micro pellets, jbl novo bea,sera vipan flake,tetra rubin flake,hikari micro wafers,tetra delica menu,tropical supervit,nls small fish formula vb ) yemler tercih edebilirsiniz . [/QUOTE]
teşekkür ederim önerileriniz için tek tek bakacağım hepsine özellikle direk ürünü yazmanız benim için çok iyi oldu. moli yemi ile tetra yemini ayrı ayrı mı vereyim yoksa karıştırıp verdiğimde kendileri seçerek yerler mi ?
Yem
[QUOTE=BatuMert] Eğer monte carlo gibi bitki istiyorsanız co2 şart.Bence en başta kolay bitkilerle başlayın.Örnek kurulumları inceleyebilesiniz.Balık türleri olarak da bence neon tetra yerine 1e2d lepistes yaparsanız daha yararlı olur.O siteden balık türüne girip en üstteki yemi seçin.Vatozlar için pro algea öneririm[/QUOTE]
Önerilerinizi gözden geçireceğim teşekkür ederim. Canlı doğuran balık yemlerine girdiğimde bu 3 yem karşıma çıktı acaba bunların farkı nedir hangisini almalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221304/230220202332061.jpg[/IMG]
[QUOTE=BatuMert] Eğer monte carlo gibi bitki istiyorsanız co2 şart.Bence en başta kolay bitkilerle başlayın.Örnek kurulumları inceleyebilesiniz.Balık türleri olarak da bence neon tetra yerine 1e2d lepistes yaparsanız daha yararlı olur.O siteden balık türüne girip en üstteki yemi seçin.Vatozlar için pro algea öneririm[/QUOTE]
Önerilerinizi gözden geçireceğim teşekkür ederim. Canlı doğuran balık yemlerine girdiğimde bu 3 yem karşıma çıktı acaba bunların farkı nedir hangisini almalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221304/230220202332061.jpg[/IMG]
Yem
[QUOTE=BatuMert] Merhabalar,hobiye hoşgeldiniz.Yem türlerinden önce akvaryumun ölçüleri filtre durumunu belirlemen lazım.İlla yem diyorsan vatozlar için dibe batan bitkisel tablet yemler var.Özelyem.com da hee balığa özgü yemler mevcut istersen bakabilirsin [/QUOTE]45x30x40 boyutlarında akvaryum. filtre dophin HL200 şelale filtre bitkili akvaryum yapmak istiyorum tabana subulata veya monte carlo biri veya ikiside. Daha akvaryumu kurmadım tüm kafamda ki sorulara çözüm bulduktan sonra kurmak istiyorum o yüzden yem konusunda danışmak istedim. Dediğiniz siteden filtre siparişi vereceğim yem konusuna açıklık kavuşturabilirsem yem ve filtre beraber sipariş etmeyi düşünüyorum. teşekkür ederim[EDIT]sheli4k,2020-02-23 23:12:11[/EDIT]
[QUOTE=BatuMert] Merhabalar,hobiye hoşgeldiniz.Yem türlerinden önce akvaryumun ölçüleri filtre durumunu belirlemen lazım.İlla yem diyorsan vatozlar için dibe batan bitkisel tablet yemler var.Özelyem.com da hee balığa özgü yemler mevcut istersen bakabilirsin [/QUOTE]45x30x40 boyutlarında akvaryum. filtre dophin HL200 şelale filtre bitkili akvaryum yapmak istiyorum tabana subulata veya monte carlo biri veya ikiside. Daha akvaryumu kurmadım tüm kafamda ki sorulara çözüm bulduktan sonra kurmak istiyorum o yüzden yem konusunda danışmak istedim. Dediğiniz siteden filtre siparişi vereceğim yem konusuna açıklık kavuşturabilirsem yem ve filtre beraber sipariş etmeyi düşünüyorum. teşekkür ederim[EDIT]sheli4k,2020-02-23 23:12:11[/EDIT]
Yem
Arkadaşlar akvaryum hevesim yeni başladı 1 haftadır akvaryumla ilgili her konuyu en ufak ayrıntısına kadar araştırıyorum sonuçta can besleyeceğiz. Ama yem konusunu bir türlü anlayamadım lütfen yardım edin. Moli balığı , cüce vatoz ve neon tetra besleyeceğim hangi yemleri kullanmam lazım bir türlü anlamadım. Mesela Granül yem ve pul yem karışık olur dediler google granül yem yazıyorum bitkisel granül çıkıyor , etçil granül çıkıyor pul yem yazıyorum aynı markanın birkaç çeşit pul yemi çıkıyor kutusuna kadar aynı ama isimlerinde ufak farklılıklar var bide ingilizce isimleri var farkı anlayamıyorum kafayı yemek üzereyim lütfen yardımcı olun bu hayvanlara ben hangi yemi,yemleri vermeliyim markası türü ismi cismi ne olmalı :(
Arkadaşlar akvaryum hevesim yeni başladı 1 haftadır akvaryumla ilgili her konuyu en ufak ayrıntısına kadar araştırıyorum sonuçta can besleyeceğiz. Ama yem konusunu bir türlü anlayamadım lütfen yardım edin. Moli balığı , cüce vatoz ve neon tetra besleyeceğim hangi yemleri kullanmam lazım bir türlü anlamadım. Mesela Granül yem ve pul yem karışık olur dediler google granül yem yazıyorum bitkisel granül çıkıyor , etçil granül çıkıyor pul yem yazıyorum aynı markanın birkaç çeşit pul yemi çıkıyor kutusuna kadar aynı ama isimlerinde ufak farklılıklar var bide ingilizce isimleri var farkı anlayamıyorum kafayı yemek üzereyim lütfen yardımcı olun bu hayvanlara ben hangi yemi,yemleri vermeliyim markası türü ismi cismi ne olmalı :(
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
