ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Caneris
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ağustos 2020 22:48
Son Ziyaret:
09 Kasım 2020 14:03
Toplam Mesaj:
43 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Caner İşbuğa
Doğum Tarihi:
27 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Caner İşbuğa
SON 10 MESAJI
Lepistes Kuyruk Erimesi (fotolu)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237281.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selamlar. Bizim oğlan 3 gündür bu şekilde. Kuyruk bugün biraz daha gitmiş. Fotoğraf ekledim. Yorumunuz ne olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/151020201237281.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selamlar. Bizim oğlan 3 gündür bu şekilde. Kuyruk bugün biraz daha gitmiş. Fotoğraf ekledim. Yorumunuz ne olur?
Yavru Lepistes İçin Küçük Tank
[QUOTE=kaankarakass]8.5 litrelik küçük akvaryumda 2. Günlerini bitirdiler fakat akvaryum suyu bulanıklaşmaya başladı. Hava taşıyla oksijen vermek yerine pipo filtre almayı düşünüyorum. İnternette en küçük pipo filtre 4.5x4.5x5.5 ölçülerinde. 8 litrelik küçük bir tank için bu pipo filitre iş görür mü? Akıntı yaparak balıklara zarar verir mi? Acil yardımınız lazım. Ona göre hemen sipariş vericeğim.[/QUOTE]
Valla benm de yavru tankım var 30 litre kadar küçük pipo filtre aldım, akvaryumun 3/2 oranında akıntı yapıyor. En düşük seviyede çalıştırsamda su çok hareketli, beni rahatsız etse de ufaklıklar gelişimlerine bakarak söylüyorum rahatlar :) ancak size 8 litre zaten boy olarak ne kadardır ki çok önermem.. 20 - 30 litre ucuz yollu 40-50 tl civarında, temin edebilseniz herkes rahat edecek gibi;) iyi hobiler dilerim
[QUOTE=kaankarakass]8.5 litrelik küçük akvaryumda 2. Günlerini bitirdiler fakat akvaryum suyu bulanıklaşmaya başladı. Hava taşıyla oksijen vermek yerine pipo filtre almayı düşünüyorum. İnternette en küçük pipo filtre 4.5x4.5x5.5 ölçülerinde. 8 litrelik küçük bir tank için bu pipo filitre iş görür mü? Akıntı yaparak balıklara zarar verir mi? Acil yardımınız lazım. Ona göre hemen sipariş vericeğim.[/QUOTE]
Valla benm de yavru tankım var 30 litre kadar küçük pipo filtre aldım, akvaryumun 3/2 oranında akıntı yapıyor. En düşük seviyede çalıştırsamda su çok hareketli, beni rahatsız etse de ufaklıklar gelişimlerine bakarak söylüyorum rahatlar :) ancak size 8 litre zaten boy olarak ne kadardır ki çok önermem.. 20 - 30 litre ucuz yollu 40-50 tl civarında, temin edebilseniz herkes rahat edecek gibi;) iyi hobiler dilerim
Kılıç Balığı - Erkek Olan Biraz Şey.. :)
[QUOTE=erkanmazici]İki balık var değil mi? Siyah kuyruklu olanın erkek olduğunu düşünüyorsunuz sanırım. Büyük ihtimalle o da dişi. Öyle sonradan olma falan değil, bayağı güzel bir dişi. Gonopodun "tül gibi" olmasının sebebi bu. İki alımlı dişi ortalıkta dolandıklarında, etrafta erkek yoksa birbirlerine üstünlük kurmaya çalışırlar.
Geçen benim küçük akvaryumda iki hatun kılıç vardı, bir tanesi diğerini bayağı dövdü. Sonra ikisini de yağız bir delikanlının olduğu tanka aldım, tamamen sulh oldular.
Uzun yüzgeçli Kılıçlarda bazen erkek dişi karıştırılabiliyor. Hatta ben de dişi diye bir aykılıç aldım, adam erkek çıktı. Ama akvaryumcu biraz loştu[:lol:]. yoksa kolay kolay karıştırmam. Gonopodun uzun olması önemli değil, tülyüzgeçli türlerde, dişilerin karın yüzgeci uzun oluyor. Erkek aykılıçların gonopodu baston gibi olur, ucu tül gibi olmaz. Bir de beden yapıları farklı zaten. Erkek kılıçlar daha ince uzun olur, karın kısmında şişlik olmaz. Yani tabii ki yanılma ihtimalim var ama iki balık da %95 dişi.
Akvaryumunuzda başka erkek balık yoksa, böyle didişirler. Bir erkek alırsanız sorun çözülür. Erkeği aykılıç almasanız da olur. Aykılıçlar çok güzel ama erkek aykılıçların üreme kapasiteleri biraz problemli.
Son söz, cinsiyet değiştirme biraz ileri yaşlarda oluyor. Balıklarınız genç görünüyor. Bu yaşta pek rastlamadım. Yaşlı dişi kılıçların bazıları, sanki menapoza girip erkek rolü üstleniyorlar. Kılıçlar 4 seneden sonra yaşlı kabul edilebilir. [/QUOTE]
Çok takip ediyorum, aslında erkek diye düşündüğüm şahaiyetbazen sırf turuncu olan dişiye kur yapıyor, çiftleşme hareketleri gerçekleştiriyorlar, iki günde bir falan :) bu türden bolca olan bir akvaryumcudan aldım arkadaşları üç ay kadar olacak. Hiç gebelik olmaması durumu zaten ihtimali dediğinize çekiyor. Gidip bir bakacağım tekrar erkeği dişisine orada. Yağız bir delikanlı kestirirsem gözüme bir tane almayı bile düşünebilirim :)
Son olarak kılıç kuyruklar hoşuma gittiğinden, 1e 1 d boyalı diye geçiyor adı, ama boy olarak bunların yarısı kadarlar. Onun erkeğini de sürekli kovalıyor, erkek dediğim tül kuyruk :) tür boy farketmeksizin kılıçlar çiftleşirse o zaman ufak boyalı erkek belki bir fırsatını bulabilir :)
[QUOTE=erkanmazici]İki balık var değil mi? Siyah kuyruklu olanın erkek olduğunu düşünüyorsunuz sanırım. Büyük ihtimalle o da dişi. Öyle sonradan olma falan değil, bayağı güzel bir dişi. Gonopodun "tül gibi" olmasının sebebi bu. İki alımlı dişi ortalıkta dolandıklarında, etrafta erkek yoksa birbirlerine üstünlük kurmaya çalışırlar.
Geçen benim küçük akvaryumda iki hatun kılıç vardı, bir tanesi diğerini bayağı dövdü. Sonra ikisini de yağız bir delikanlının olduğu tanka aldım, tamamen sulh oldular.
Uzun yüzgeçli Kılıçlarda bazen erkek dişi karıştırılabiliyor. Hatta ben de dişi diye bir aykılıç aldım, adam erkek çıktı. Ama akvaryumcu biraz loştu[:lol:]. yoksa kolay kolay karıştırmam. Gonopodun uzun olması önemli değil, tülyüzgeçli türlerde, dişilerin karın yüzgeci uzun oluyor. Erkek aykılıçların gonopodu baston gibi olur, ucu tül gibi olmaz. Bir de beden yapıları farklı zaten. Erkek kılıçlar daha ince uzun olur, karın kısmında şişlik olmaz. Yani tabii ki yanılma ihtimalim var ama iki balık da %95 dişi.
Akvaryumunuzda başka erkek balık yoksa, böyle didişirler. Bir erkek alırsanız sorun çözülür. Erkeği aykılıç almasanız da olur. Aykılıçlar çok güzel ama erkek aykılıçların üreme kapasiteleri biraz problemli.
Son söz, cinsiyet değiştirme biraz ileri yaşlarda oluyor. Balıklarınız genç görünüyor. Bu yaşta pek rastlamadım. Yaşlı dişi kılıçların bazıları, sanki menapoza girip erkek rolü üstleniyorlar. Kılıçlar 4 seneden sonra yaşlı kabul edilebilir. [/QUOTE]
Çok takip ediyorum, aslında erkek diye düşündüğüm şahaiyetbazen sırf turuncu olan dişiye kur yapıyor, çiftleşme hareketleri gerçekleştiriyorlar, iki günde bir falan :) bu türden bolca olan bir akvaryumcudan aldım arkadaşları üç ay kadar olacak. Hiç gebelik olmaması durumu zaten ihtimali dediğinize çekiyor. Gidip bir bakacağım tekrar erkeği dişisine orada. Yağız bir delikanlı kestirirsem gözüme bir tane almayı bile düşünebilirim :)
Son olarak kılıç kuyruklar hoşuma gittiğinden, 1e 1 d boyalı diye geçiyor adı, ama boy olarak bunların yarısı kadarlar. Onun erkeğini de sürekli kovalıyor, erkek dediğim tül kuyruk :) tür boy farketmeksizin kılıçlar çiftleşirse o zaman ufak boyalı erkek belki bir fırsatını bulabilir :)
Kılıç Balığı - Erkek Olan Biraz Şey.. :)
[QUOTE=erkanmazici]Dişi dediğiniz balıklar erkek olabilir mi? Emin misiniz onların dişi olduğuna? Erkek kılıçkuyruk dişilere kötü şekilde saldırmaz. Arada bir çiftleşmek için dürtebilir ama öyle dişileri hayattan küstürecek gibi bir baskı kurmaz. Lyretail dediğiniz, yani aykılıç erkeklerinin gonopodlarından dolayı çiftleşmeleri biraz sorunlu oluyor. Çok uzun gonopodlarda döllenme oranı düşük. Bundan dolayı balık agresifleşebilir mi? Sanmam. Elinden geldiği kadarı ile dişiler ile çiftleşir ama yavru alma oranınız düşecektir.
Kılıçkuyruklarda cinsiyet değiştirme olayı oluyor. Bu daha ziyade dişi balıklarda görülen bir durumdur. Kötü su koşullarından dolayı, bakteri saldırısına uğrayan bazı dişiler üreme fonksiyonunu kaybedip erkekleşebiliyor. Beden yapısı biraz değişir, kuyrukta erkek gibi bir uzantı da çıkar. Erkek davranışları gösterir ama tabii ki dişiyi dölleyemez. Yazdıklarınızda bu duruma işaret eden bir ima var mı? Sanki öyle sezdim gibi...[/QUOTE]
Konuyla ilgili çok araştırdım, ikinci yorumunuzdaki gibi düşünüyorum, erkek belki öncesinde dişiydi ve dediğiniz gbi gonopodu uzun ve deforme olmuş gibi. Fazla tülümsü :) diğer yorumunuza istinaden görünürde tek erkek iki dişi (gonopoda bakarak diyorum) şuan akvaryumunun yakınında olsaydım size fotoğraf yollardım, 1 saate yollarm. Yorumlarınız çok kıymetli teşekkürler.
[QUOTE=erkanmazici]Dişi dediğiniz balıklar erkek olabilir mi? Emin misiniz onların dişi olduğuna? Erkek kılıçkuyruk dişilere kötü şekilde saldırmaz. Arada bir çiftleşmek için dürtebilir ama öyle dişileri hayattan küstürecek gibi bir baskı kurmaz. Lyretail dediğiniz, yani aykılıç erkeklerinin gonopodlarından dolayı çiftleşmeleri biraz sorunlu oluyor. Çok uzun gonopodlarda döllenme oranı düşük. Bundan dolayı balık agresifleşebilir mi? Sanmam. Elinden geldiği kadarı ile dişiler ile çiftleşir ama yavru alma oranınız düşecektir.
Kılıçkuyruklarda cinsiyet değiştirme olayı oluyor. Bu daha ziyade dişi balıklarda görülen bir durumdur. Kötü su koşullarından dolayı, bakteri saldırısına uğrayan bazı dişiler üreme fonksiyonunu kaybedip erkekleşebiliyor. Beden yapısı biraz değişir, kuyrukta erkek gibi bir uzantı da çıkar. Erkek davranışları gösterir ama tabii ki dişiyi dölleyemez. Yazdıklarınızda bu duruma işaret eden bir ima var mı? Sanki öyle sezdim gibi...[/QUOTE]
Fotoları ekliyorum. Dişi erkek kılıçların.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202202061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202205341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202208331.jpg[/IMG]
[QUOTE=erkanmazici]Dişi dediğiniz balıklar erkek olabilir mi? Emin misiniz onların dişi olduğuna? Erkek kılıçkuyruk dişilere kötü şekilde saldırmaz. Arada bir çiftleşmek için dürtebilir ama öyle dişileri hayattan küstürecek gibi bir baskı kurmaz. Lyretail dediğiniz, yani aykılıç erkeklerinin gonopodlarından dolayı çiftleşmeleri biraz sorunlu oluyor. Çok uzun gonopodlarda döllenme oranı düşük. Bundan dolayı balık agresifleşebilir mi? Sanmam. Elinden geldiği kadarı ile dişiler ile çiftleşir ama yavru alma oranınız düşecektir.
Kılıçkuyruklarda cinsiyet değiştirme olayı oluyor. Bu daha ziyade dişi balıklarda görülen bir durumdur. Kötü su koşullarından dolayı, bakteri saldırısına uğrayan bazı dişiler üreme fonksiyonunu kaybedip erkekleşebiliyor. Beden yapısı biraz değişir, kuyrukta erkek gibi bir uzantı da çıkar. Erkek davranışları gösterir ama tabii ki dişiyi dölleyemez. Yazdıklarınızda bu duruma işaret eden bir ima var mı? Sanki öyle sezdim gibi...[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202211081.jpg[/IMG]
[QUOTE=erkanmazici]Dişi dediğiniz balıklar erkek olabilir mi? Emin misiniz onların dişi olduğuna? Erkek kılıçkuyruk dişilere kötü şekilde saldırmaz. Arada bir çiftleşmek için dürtebilir ama öyle dişileri hayattan küstürecek gibi bir baskı kurmaz. Lyretail dediğiniz, yani aykılıç erkeklerinin gonopodlarından dolayı çiftleşmeleri biraz sorunlu oluyor. Çok uzun gonopodlarda döllenme oranı düşük. Bundan dolayı balık agresifleşebilir mi? Sanmam. Elinden geldiği kadarı ile dişiler ile çiftleşir ama yavru alma oranınız düşecektir.
Kılıçkuyruklarda cinsiyet değiştirme olayı oluyor. Bu daha ziyade dişi balıklarda görülen bir durumdur. Kötü su koşullarından dolayı, bakteri saldırısına uğrayan bazı dişiler üreme fonksiyonunu kaybedip erkekleşebiliyor. Beden yapısı biraz değişir, kuyrukta erkek gibi bir uzantı da çıkar. Erkek davranışları gösterir ama tabii ki dişiyi dölleyemez. Yazdıklarınızda bu duruma işaret eden bir ima var mı? Sanki öyle sezdim gibi...[/QUOTE]
Konuyla ilgili çok araştırdım, ikinci yorumunuzdaki gibi düşünüyorum, erkek belki öncesinde dişiydi ve dediğiniz gbi gonopodu uzun ve deforme olmuş gibi. Fazla tülümsü :) diğer yorumunuza istinaden görünürde tek erkek iki dişi (gonopoda bakarak diyorum) şuan akvaryumunun yakınında olsaydım size fotoğraf yollardım, 1 saate yollarm. Yorumlarınız çok kıymetli teşekkürler.
[QUOTE=erkanmazici]Dişi dediğiniz balıklar erkek olabilir mi? Emin misiniz onların dişi olduğuna? Erkek kılıçkuyruk dişilere kötü şekilde saldırmaz. Arada bir çiftleşmek için dürtebilir ama öyle dişileri hayattan küstürecek gibi bir baskı kurmaz. Lyretail dediğiniz, yani aykılıç erkeklerinin gonopodlarından dolayı çiftleşmeleri biraz sorunlu oluyor. Çok uzun gonopodlarda döllenme oranı düşük. Bundan dolayı balık agresifleşebilir mi? Sanmam. Elinden geldiği kadarı ile dişiler ile çiftleşir ama yavru alma oranınız düşecektir.
Kılıçkuyruklarda cinsiyet değiştirme olayı oluyor. Bu daha ziyade dişi balıklarda görülen bir durumdur. Kötü su koşullarından dolayı, bakteri saldırısına uğrayan bazı dişiler üreme fonksiyonunu kaybedip erkekleşebiliyor. Beden yapısı biraz değişir, kuyrukta erkek gibi bir uzantı da çıkar. Erkek davranışları gösterir ama tabii ki dişiyi dölleyemez. Yazdıklarınızda bu duruma işaret eden bir ima var mı? Sanki öyle sezdim gibi...[/QUOTE]
Fotoları ekliyorum. Dişi erkek kılıçların.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202202061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202205341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202208331.jpg[/IMG]
[QUOTE=erkanmazici]Dişi dediğiniz balıklar erkek olabilir mi? Emin misiniz onların dişi olduğuna? Erkek kılıçkuyruk dişilere kötü şekilde saldırmaz. Arada bir çiftleşmek için dürtebilir ama öyle dişileri hayattan küstürecek gibi bir baskı kurmaz. Lyretail dediğiniz, yani aykılıç erkeklerinin gonopodlarından dolayı çiftleşmeleri biraz sorunlu oluyor. Çok uzun gonopodlarda döllenme oranı düşük. Bundan dolayı balık agresifleşebilir mi? Sanmam. Elinden geldiği kadarı ile dişiler ile çiftleşir ama yavru alma oranınız düşecektir.
Kılıçkuyruklarda cinsiyet değiştirme olayı oluyor. Bu daha ziyade dişi balıklarda görülen bir durumdur. Kötü su koşullarından dolayı, bakteri saldırısına uğrayan bazı dişiler üreme fonksiyonunu kaybedip erkekleşebiliyor. Beden yapısı biraz değişir, kuyrukta erkek gibi bir uzantı da çıkar. Erkek davranışları gösterir ama tabii ki dişiyi dölleyemez. Yazdıklarınızda bu duruma işaret eden bir ima var mı? Sanki öyle sezdim gibi...[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225239/300920202211081.jpg[/IMG]
Kılıç Balığı - Erkek Olan Biraz Şey.. :)
[QUOTE=ali_erdem]Zamanında benim kılıçlarımdan birisi de anlattığınız gibiydi. Gerçi sizin akvaryumunuz özelliklerini bilmiyorum fakat kendi yaptığımı söyleyeyim. Birkaç adet daha dişi kılıç ekledim, biraz da yüksek ve çevresinde saklanılabilecek bitkilerden ekledim. Bunun yanında bir canlı doğuran türü daha ekledim. Bundan sonra dişiler rahatça gezebilmeye başladılar, üzerlerindeki saldırganlık dağılmış oldu. Hızlı bir şekilde de üremeye başladılar, çünkü erkek kur yapmaktan ve kovalamaktan hiç yorulmuyordu. [/QUOTE]
Benm de dişi sayısını arttırma fikrim var, ancak profesyonel kılıç bakanları izledim okudum, gariptir bu türde erkek sayısı fazla olması gerekliymiş, 3 erkek 1-2 dişi gbi. Erkeklerin dişi kavgası etmesi gerekiyormuş vs. Ama ben yinede bir dişi daha dahil edeceğim gibi :) şuan 2 d 1 erkekler. Ayrıca yine 1 e 1 d farklı cins kılıç ( boyalı kılıç) ve full red lepistes 3d 1e var. Akvaryum 180 litre geniş, bol bitkili bir akvaryum.. tesekkürler yorumunuz için. [:iyi:]
[QUOTE=ali_erdem]Zamanında benim kılıçlarımdan birisi de anlattığınız gibiydi. Gerçi sizin akvaryumunuz özelliklerini bilmiyorum fakat kendi yaptığımı söyleyeyim. Birkaç adet daha dişi kılıç ekledim, biraz da yüksek ve çevresinde saklanılabilecek bitkilerden ekledim. Bunun yanında bir canlı doğuran türü daha ekledim. Bundan sonra dişiler rahatça gezebilmeye başladılar, üzerlerindeki saldırganlık dağılmış oldu. Hızlı bir şekilde de üremeye başladılar, çünkü erkek kur yapmaktan ve kovalamaktan hiç yorulmuyordu. [/QUOTE]
Benm de dişi sayısını arttırma fikrim var, ancak profesyonel kılıç bakanları izledim okudum, gariptir bu türde erkek sayısı fazla olması gerekliymiş, 3 erkek 1-2 dişi gbi. Erkeklerin dişi kavgası etmesi gerekiyormuş vs. Ama ben yinede bir dişi daha dahil edeceğim gibi :) şuan 2 d 1 erkekler. Ayrıca yine 1 e 1 d farklı cins kılıç ( boyalı kılıç) ve full red lepistes 3d 1e var. Akvaryum 180 litre geniş, bol bitkili bir akvaryum.. tesekkürler yorumunuz için. [:iyi:]
Kılıç Balığı - Erkek Olan Biraz Şey.. :)
[QUOTE=Akvaryumplus]Bazı türler eşlerine öyle davranıyor. Ornek beta gibi .
Ama kılıç besleyenler daha iyi bilirler imkan varsa bir süre ayrı tür derim. Olmadı cevap gelene kadar bekle[:3][/QUOTE]
Çok tesekkürler
[QUOTE=BlackMesa]Doğal seleksiyon. Erkek kendi soyunu devam ettirmek isteyen baskın bir tür. Olacak o kadar!. [:D][/QUOTE]
Kendi soyunu devam ettirmek için çiftleşmesi gerekmez mi :) bizimki hep şiddet. 3 ay oldu yaklaşık, hiç yakınlaşmadı aksine dişiler çıktıkça onlara saldırdı :) ha bi de canlı doğuranlar hep hamile olur derler, öyle bişey de görmedim. [:kotu:]
[QUOTE=Akvaryumplus]Bazı türler eşlerine öyle davranıyor. Ornek beta gibi .
Ama kılıç besleyenler daha iyi bilirler imkan varsa bir süre ayrı tür derim. Olmadı cevap gelene kadar bekle[:3][/QUOTE]
Çok tesekkürler
[QUOTE=BlackMesa]Doğal seleksiyon. Erkek kendi soyunu devam ettirmek isteyen baskın bir tür. Olacak o kadar!. [:D][/QUOTE]
Kendi soyunu devam ettirmek için çiftleşmesi gerekmez mi :) bizimki hep şiddet. 3 ay oldu yaklaşık, hiç yakınlaşmadı aksine dişiler çıktıkça onlara saldırdı :) ha bi de canlı doğuranlar hep hamile olur derler, öyle bişey de görmedim. [:kotu:]
Kılıç Balığı - Erkek Olan Biraz Şey.. :)
Kızlara çok uzak, hatta sürekli negatif anlamda kovalayan bir erkek kılıcım var. Negatiften kastım kötü şekilde vuruyor vücutlarına.. 2 aydır bendeler, ne bileyim hiç zevk almıyor dişiler yaşamaktan, sürekli kaçış, sürekli kuyruda saklanmalar, sürekli stres.. sağlık sorunu da gözlemlemedim hiç. Bu sebeple erkeği gidip değiştirmek bile istedim.. kıyamıyorum da. Bu arada tür: Lyretail Kılıçkıyruk. Belki tür böyledir genetik. Tamam tabi ki çifleşme herşey değil, olmasın da ama arkadaş bu gerginlik de olmasın yazık diğerlerine. Böyle hakimiyet 180 litre için fazla. :)
Benzerini yaşayan var mı? Oluruna bırakmak en iyisi mi :)
Kızlara çok uzak, hatta sürekli negatif anlamda kovalayan bir erkek kılıcım var. Negatiften kastım kötü şekilde vuruyor vücutlarına.. 2 aydır bendeler, ne bileyim hiç zevk almıyor dişiler yaşamaktan, sürekli kaçış, sürekli kuyruda saklanmalar, sürekli stres.. sağlık sorunu da gözlemlemedim hiç. Bu sebeple erkeği gidip değiştirmek bile istedim.. kıyamıyorum da. Bu arada tür: Lyretail Kılıçkıyruk. Belki tür böyledir genetik. Tamam tabi ki çifleşme herşey değil, olmasın da ama arkadaş bu gerginlik de olmasın yazık diğerlerine. Böyle hakimiyet 180 litre için fazla. :)
Benzerini yaşayan var mı? Oluruna bırakmak en iyisi mi :)
Canlı Yem Nasıl Verilir?
[QUOTE=Mustafa Uzlu]Siz artemia yumurtasını çıkartmadan mı verdiniz?
Kabuksuz artemia mıydı?
Kıl solucan derken tubifexi mi kast ediyorsunuz?[/QUOTE]
Evet kabuksuz şekilde yem gbi satılan bir form üzerinde, 5 dakika suda bekletilmesi gerektiği yazıyor. Diğer konuda Kıl solucan olarak biliyorum tubifexi araştırdım siz dedikten sonra evt oymuş.
[QUOTE=Mustafa Uzlu]Siz artemia yumurtasını çıkartmadan mı verdiniz?
Kabuksuz artemia mıydı?
Kıl solucan derken tubifexi mi kast ediyorsunuz?[/QUOTE]
Evet kabuksuz şekilde yem gbi satılan bir form üzerinde, 5 dakika suda bekletilmesi gerektiği yazıyor. Diğer konuda Kıl solucan olarak biliyorum tubifexi araştırdım siz dedikten sonra evt oymuş.
Canlı Yem Nasıl Verilir?
Selamlar arkadaşlar, yeni bir hobici olarak, tecrübe ve bilginize ihtiyacım oluyor çokça. Şimdiden teşekkür ederm.
Bugün esti kıl solucan ve artemia(kabuksuz) aldım. Solucanlrdan bi tutam attım dayanamatıp :) ne sıklıkla ne kadar atmak lazım acaba? Artemiaları da suda bir 5 dk bekletmek gerekliymiş. Yavru tankına da ondan verdim. O da suya girince ne çoğalmış :) kaşığın ucuyla eklemiştim. Varsa bilgini paylaşırsanınz çok memnun olurum. İyi günler dilerm[:iyi:]
Selamlar arkadaşlar, yeni bir hobici olarak, tecrübe ve bilginize ihtiyacım oluyor çokça. Şimdiden teşekkür ederm.
Bugün esti kıl solucan ve artemia(kabuksuz) aldım. Solucanlrdan bi tutam attım dayanamatıp :) ne sıklıkla ne kadar atmak lazım acaba? Artemiaları da suda bir 5 dk bekletmek gerekliymiş. Yavru tankına da ondan verdim. O da suya girince ne çoğalmış :) kaşığın ucuyla eklemiştim. Varsa bilgini paylaşırsanınz çok memnun olurum. İyi günler dilerm[:iyi:]
Betta İçin Belki Klasik Bir Soru Olabilir Ama?
[QUOTE=Beta_balik]Çok geçmiş olsun.:(
Balıkta kuyruk erimesi vardı. Bazen çok hızlı ilerleyebiliyor. Hemen ilaç tedavisi gerekiyor.[/QUOTE]
Evet öldüğünde kuyruğu 3/2 azalmıştır :( iki günde bu kadar hızlı olmasına şaşırdım. Bu bakteriyel bişey mi acaba?buna neden olan şey ne olabilir.... üzüldüm.
[QUOTE=Beta_balik]Çok geçmiş olsun.:(
Balıkta kuyruk erimesi vardı. Bazen çok hızlı ilerleyebiliyor. Hemen ilaç tedavisi gerekiyor.[/QUOTE]
Evet öldüğünde kuyruğu 3/2 azalmıştır :( iki günde bu kadar hızlı olmasına şaşırdım. Bu bakteriyel bişey mi acaba?buna neden olan şey ne olabilir.... üzüldüm.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
