ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kılıç41
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2021 21:02
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2021 01:22
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kılıç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kılıç
SON 10 MESAJI
Oksijen Yeterli Mi?
[QUOTE=sahinyasar]Beslemek istesiginiz balik turunune karar verip forumda buna gore arastirmalar yapabilirsiniz . Mesela lepistes beslemek istiyorsunuz ... Forumda tanitimi yapilmis canli doguran akvaryumlarini inceleyebilirsiniz . En az kac litrede bakilabilir , su sartlari nasil olmali, dekor nasil olmalidir vs...
Elintkiliizdeki olcude bir akvaryumda genellikle bitkili karides veya beta beslenir. Bunlar disinda forumda dusuk hacimde beslenebilecek baliklar diye bir konu vardi , incelemenizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Anladım inceleyeceğim teşekkürler 😊
[QUOTE=sahinyasar]Beslemek istesiginiz balik turunune karar verip forumda buna gore arastirmalar yapabilirsiniz . Mesela lepistes beslemek istiyorsunuz ... Forumda tanitimi yapilmis canli doguran akvaryumlarini inceleyebilirsiniz . En az kac litrede bakilabilir , su sartlari nasil olmali, dekor nasil olmalidir vs...
Elintkiliizdeki olcude bir akvaryumda genellikle bitkili karides veya beta beslenir. Bunlar disinda forumda dusuk hacimde beslenebilecek baliklar diye bir konu vardi , incelemenizi tavsiye ederim[/QUOTE]
Anladım inceleyeceğim teşekkürler 😊
Oksijen Yeterli Mi?
[QUOTE=sahinyasar]Oksijen konusunda problem yok ama akvaryum hacminiz canlı doğuran türleri için çok uygun değil. İmkan varsa akvaryumu büyütmenizi , yoksada tür değiştirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
Akvaryumu ne kadar büyütmeliyim?
[QUOTE=Sergeant]Yeterli bile olsa bi gece tıkanıklıktan filtre durursa sabaha kadar bayılırlar. Hicbi zaman sadece iç filtrenin tek başına verdiği havaya güvenmeyin.[/QUOTE]
Bunu hiç düşünememiştim çok teşekkürler. Fazlasıyla tecrübesizim ve petshop bana bunu verdi. Neden hava motoru önermediğini hala anlamıyorum. Çok kızgınım o petshop a. Asla güvenmicem bir daha hiç birine. Araştırıyoruz ama bir konu da hiç bilgin yoksa ilk karşılaştığın yer çok önemli oluyor. O adam yüzünden her petshop un dediğini 3 4 sefer sorguluyorum artik. O yüzden burada araştırıp cevaplari durumları okuyorum. Cok fazla bilgi öğrendim sizlerden tekrar tekrra teşekkür ler[:)][EDIT]Kılıç41,2021-02-07 10:46:27[/EDIT]
[QUOTE=sahinyasar]Oksijen konusunda problem yok ama akvaryum hacminiz canlı doğuran türleri için çok uygun değil. İmkan varsa akvaryumu büyütmenizi , yoksada tür değiştirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
Akvaryumu ne kadar büyütmeliyim?
[QUOTE=Sergeant]Yeterli bile olsa bi gece tıkanıklıktan filtre durursa sabaha kadar bayılırlar. Hicbi zaman sadece iç filtrenin tek başına verdiği havaya güvenmeyin.[/QUOTE]
Bunu hiç düşünememiştim çok teşekkürler. Fazlasıyla tecrübesizim ve petshop bana bunu verdi. Neden hava motoru önermediğini hala anlamıyorum. Çok kızgınım o petshop a. Asla güvenmicem bir daha hiç birine. Araştırıyoruz ama bir konu da hiç bilgin yoksa ilk karşılaştığın yer çok önemli oluyor. O adam yüzünden her petshop un dediğini 3 4 sefer sorguluyorum artik. O yüzden burada araştırıp cevaplari durumları okuyorum. Cok fazla bilgi öğrendim sizlerden tekrar tekrra teşekkür ler[:)][EDIT]Kılıç41,2021-02-07 10:46:27[/EDIT]
Oksijen Yeterli Mi?
[QUOTE=Cengizhan06]Merhaba öncelikle akvaryumunuza ve balıklarınızın büyüklüğüne bakacak olursak bana 50 litre gibi gelmedi.Aldığınız petshop 50lik akvaryum demiş olabilirmi acaba.Öyleyse bu ölçü akvaryumunuzun uzunluğudur.Akvaryumunuzun ölçülerini yazarsanız birkaç tavsiyede bulunabiliriz.İç filtrenizin akvaryum suyunuzu havalandırma açısından yeterli olacağını düşünüyorum ama filtreleme için yeterli olup olmadığını söyleyebilmek için filtre özelliklerine ve net akvaryum hacmine ihtiyacımız var.Balıklarınız yüzey balığı olduğu için suyun yüzeyinde yüzmeleri normal.Akvaryumunuzdan yapay dekorları çıkarmanız daha sağlıklı olacaktır.Son olarak akvaryumunuzu tamamen su ile doldurmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
50cm × 20 cm ×30 cm boyutlarında akvaryum. Siz söyleyince tekrar ölçtüm 30 litre ymis evet.
Filtre bilgilerim elimde uok suan ne yazik ki. Ama görselini ekledigim filtre ile yaklasik olarak aynı olduğunu düşünüyorum. Yapay bitkiyide çıkarayım. Tavsiyeniz icin teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229407/070220210203241.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cengizhan06]Merhaba öncelikle akvaryumunuza ve balıklarınızın büyüklüğüne bakacak olursak bana 50 litre gibi gelmedi.Aldığınız petshop 50lik akvaryum demiş olabilirmi acaba.Öyleyse bu ölçü akvaryumunuzun uzunluğudur.Akvaryumunuzun ölçülerini yazarsanız birkaç tavsiyede bulunabiliriz.İç filtrenizin akvaryum suyunuzu havalandırma açısından yeterli olacağını düşünüyorum ama filtreleme için yeterli olup olmadığını söyleyebilmek için filtre özelliklerine ve net akvaryum hacmine ihtiyacımız var.Balıklarınız yüzey balığı olduğu için suyun yüzeyinde yüzmeleri normal.Akvaryumunuzdan yapay dekorları çıkarmanız daha sağlıklı olacaktır.Son olarak akvaryumunuzu tamamen su ile doldurmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
50cm × 20 cm ×30 cm boyutlarında akvaryum. Siz söyleyince tekrar ölçtüm 30 litre ymis evet.
Filtre bilgilerim elimde uok suan ne yazik ki. Ama görselini ekledigim filtre ile yaklasik olarak aynı olduğunu düşünüyorum. Yapay bitkiyide çıkarayım. Tavsiyeniz icin teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229407/070220210203241.jpg[/IMG]
Oksijen Yeterli Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229407/070220210118251.jpg[/IMG]
Merhaba fotoğrafta belli olduğunu düşünüyorum ama belli olmuyor ise video paylasabilirim. Akvaryumum için bu oksijen yterli mi acaba? 3 hafta oldu bir problem yok ama sürekli su üstünde olmaları oksijenin yetrsiz oldugunu hisstteriyor. Éger yetrsizse geç olmadan sormak istedim. (50 litre akvaryumum)[EDIT]Kılıç41,2021-02-07 01:24:53[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229407/070220210118251.jpg[/IMG]
Merhaba fotoğrafta belli olduğunu düşünüyorum ama belli olmuyor ise video paylasabilirim. Akvaryumum için bu oksijen yterli mi acaba? 3 hafta oldu bir problem yok ama sürekli su üstünde olmaları oksijenin yetrsiz oldugunu hisstteriyor. Éger yetrsizse geç olmadan sormak istedim. (50 litre akvaryumum)[EDIT]Kılıç41,2021-02-07 01:24:53[/EDIT]
Molly Balığım Sürekli Kendini Sallıyor.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar .
Büyük geçmiş olsun kardeşim [:((] Uzun süre sonra ilk bildirimimi alabildim yollayamıyoruz diyen arkadaşlar oldu yalnız bildirim için kınayu yazınca çıkmıyordu siz nasıl becerdiniz şaştım tebrikler [:iyi:]
Balıkta bir şişlik anormallik görünmüyor yalnız çekim üstten olduğundan vücut kısmında bir deformasyon var mı görünmüyor. Sanki kepçe ile yakalamak isteyip te kepçe ile bir şeyin arasında sıkışmış balık tavırları sallanışı da sergiliyor görüntüsü yok değil . Eğer ki böyle bir durum yaşanmadı ise bilginiz dahilinde
Veya balık akvaryum ısıtıcısı istenilmeden bir şekilde çekilmiş aşırı ısı düşmesi soğuk a maruz kalmış balık havası görüntüsü de var .
Balığın durduğu ana tank ta su sıcaklığı kaç derece ? Akvaryum içerisinde başka hangi balıklar var olası akvaryum litresi oranında katılacak kaya tuzundan etkilenecek balık yoksa vatoz çöpcü tarzı veya aşırı yoğun canlı bitki yoksa akvaryumunu za çok az kaya tuzu ekleyip ısıyı da şimdiki olduğundan iki derece artırıp balığın durumuna birde öyle bakmanızı öneririm ben. Yukarıdaki olası herhangi bir sorun yaşanmadıysa. [/QUOTE]
@Kınayu
Akvaryumda 3 molly, 2 çöpçü, 4 tane lepistes balığım var. Bir tane daha molly vardı o da bu şekilde sallanıyordu. Yeni geldi hepsi birlikte alışamadı heralde düzelir derken bir sabah ölmüştü. Onun için böyle davranması beni endişelendiridi. Sıcaklık sabit 26 derecede hiç değişmiyor. Canlı bitkim yok akvaryumda taşlarım var. Genel olarak çok az bir kaya tuzu eklemesi yapıyorum 2 hafta da bir, iyi geldiğini araştırıp öğrenmiştim.
Bahsettiğiniz hiç bir stres durumu yoktu bu balığım için. Hatta akvaryumun en hareketli, en rahat balığı. Diğer molly siyah balığımın kabız olduğunu düşünerek bezelye verdim bir akşam. Sabah bir baktım böyle sallanıyordu. Sonra hasta olabilir düşüncesiyle ayırmak istedim evet orada bir korkmuş olabilir kepçe ile ayırdım çünkü. Ama fanusa aldıktan 3 saat kadar sonraydı sanırım normalleşti. Sallanmayı bıraktı. Arkadaşların da yardımı üzerine akvaryuma aldım suan çok iyi maşallah. [:3]
[QUOTE=ootkn]Akvaryum sıcaklığı 26 derece altinda ise ve stres yaratacak yer değişimleri, kepçe ile yakalama vb sayısındaki artışlar son zamanlarda artmış ise bu durum bagisikligin düşmesi ile hqstqluga neden olabiliyor su ustu veya tabana oturarak sallanabiliyorlar
Isi düşük ise 26 dereceye getirip sabit tutmanız gerekir ancak stres nedeniyle oldu ise bu balığın bağisikligindaki düşüş ile oluşan [B]Ichthyobodo necator[/B] un sebep olduğu hastalık... benim de platylerim olduğu için iyi biliyorum kurtulması ise piyasada satılan metilen mavisi tabanlı beyaz benek ilaçları ile gayet kolay. 3 günlük uygulama ile balıklarınız eski durumuna gelecektir bu surede filtre calismamali ancak hava motoru ile bol hava vermelisiniz filtre malzemelerini atmalı veya aynı ilac ile farklı bir kapta dezenfekte etmelisiniz sonrasında haftalik su degisimlerindeki kadar su değişip normal şeklinde devam edebilirsiniz
Geçmiş olsun[/QUOTE]
@ootkn Benim gördüğüm kadarıyla stres oluşturacaak yakalama, ortam koşullarında değişiklik vs olmadı. Akvaryum ısısı sabit hep 26 derece. Önerdiğiniz ilacı her ihitmale karşı kullanacağım teşekkürler. Peki diğer dediklerinizi de sağlayacağım çok teşekkürler. [EDIT]Kılıç41,2021-02-01 15:42:06[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar .
Büyük geçmiş olsun kardeşim [:((] Uzun süre sonra ilk bildirimimi alabildim yollayamıyoruz diyen arkadaşlar oldu yalnız bildirim için kınayu yazınca çıkmıyordu siz nasıl becerdiniz şaştım tebrikler [:iyi:]
Balıkta bir şişlik anormallik görünmüyor yalnız çekim üstten olduğundan vücut kısmında bir deformasyon var mı görünmüyor. Sanki kepçe ile yakalamak isteyip te kepçe ile bir şeyin arasında sıkışmış balık tavırları sallanışı da sergiliyor görüntüsü yok değil . Eğer ki böyle bir durum yaşanmadı ise bilginiz dahilinde
Veya balık akvaryum ısıtıcısı istenilmeden bir şekilde çekilmiş aşırı ısı düşmesi soğuk a maruz kalmış balık havası görüntüsü de var .
Balığın durduğu ana tank ta su sıcaklığı kaç derece ? Akvaryum içerisinde başka hangi balıklar var olası akvaryum litresi oranında katılacak kaya tuzundan etkilenecek balık yoksa vatoz çöpcü tarzı veya aşırı yoğun canlı bitki yoksa akvaryumunu za çok az kaya tuzu ekleyip ısıyı da şimdiki olduğundan iki derece artırıp balığın durumuna birde öyle bakmanızı öneririm ben. Yukarıdaki olası herhangi bir sorun yaşanmadıysa. [/QUOTE]
@Kınayu
Akvaryumda 3 molly, 2 çöpçü, 4 tane lepistes balığım var. Bir tane daha molly vardı o da bu şekilde sallanıyordu. Yeni geldi hepsi birlikte alışamadı heralde düzelir derken bir sabah ölmüştü. Onun için böyle davranması beni endişelendiridi. Sıcaklık sabit 26 derecede hiç değişmiyor. Canlı bitkim yok akvaryumda taşlarım var. Genel olarak çok az bir kaya tuzu eklemesi yapıyorum 2 hafta da bir, iyi geldiğini araştırıp öğrenmiştim.
Bahsettiğiniz hiç bir stres durumu yoktu bu balığım için. Hatta akvaryumun en hareketli, en rahat balığı. Diğer molly siyah balığımın kabız olduğunu düşünerek bezelye verdim bir akşam. Sabah bir baktım böyle sallanıyordu. Sonra hasta olabilir düşüncesiyle ayırmak istedim evet orada bir korkmuş olabilir kepçe ile ayırdım çünkü. Ama fanusa aldıktan 3 saat kadar sonraydı sanırım normalleşti. Sallanmayı bıraktı. Arkadaşların da yardımı üzerine akvaryuma aldım suan çok iyi maşallah. [:3]
[QUOTE=ootkn]Akvaryum sıcaklığı 26 derece altinda ise ve stres yaratacak yer değişimleri, kepçe ile yakalama vb sayısındaki artışlar son zamanlarda artmış ise bu durum bagisikligin düşmesi ile hqstqluga neden olabiliyor su ustu veya tabana oturarak sallanabiliyorlar
Isi düşük ise 26 dereceye getirip sabit tutmanız gerekir ancak stres nedeniyle oldu ise bu balığın bağisikligindaki düşüş ile oluşan [B]Ichthyobodo necator[/B] un sebep olduğu hastalık... benim de platylerim olduğu için iyi biliyorum kurtulması ise piyasada satılan metilen mavisi tabanlı beyaz benek ilaçları ile gayet kolay. 3 günlük uygulama ile balıklarınız eski durumuna gelecektir bu surede filtre calismamali ancak hava motoru ile bol hava vermelisiniz filtre malzemelerini atmalı veya aynı ilac ile farklı bir kapta dezenfekte etmelisiniz sonrasında haftalik su degisimlerindeki kadar su değişip normal şeklinde devam edebilirsiniz
Geçmiş olsun[/QUOTE]
@ootkn Benim gördüğüm kadarıyla stres oluşturacaak yakalama, ortam koşullarında değişiklik vs olmadı. Akvaryum ısısı sabit hep 26 derece. Önerdiğiniz ilacı her ihitmale karşı kullanacağım teşekkürler. Peki diğer dediklerinizi de sağlayacağım çok teşekkürler. [EDIT]Kılıç41,2021-02-01 15:42:06[/EDIT]
Molly Balığım Sürekli Kendini Sallıyor.
[QUOTE=Nahola]
Bence bir sorunu yok. İç parazit olsa durgunlaşır. Hareket etmek istemez. Tekrar akvaryuma koyabilirsiniz. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yardımlarınız icin
[QUOTE=Nahola]
Bence bir sorunu yok. İç parazit olsa durgunlaşır. Hareket etmek istemez. Tekrar akvaryuma koyabilirsiniz. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yardımlarınız icin
Molly Balığım Sürekli Kendini Sallıyor.
[QUOTE=Leof]Anliyorum beklemekte fayda var ic parazit gibi bir belirti yok bence endise etmeyin[/QUOTE]
Peki cok teşekkürler. Peki ayrı kalması konusunda ne düşünüyorsunuz? Oksijen ve sıcaklık sıkıntısı olma ihtimalide var sanki
[QUOTE=Leof]Anliyorum beklemekte fayda var ic parazit gibi bir belirti yok bence endise etmeyin[/QUOTE]
Peki cok teşekkürler. Peki ayrı kalması konusunda ne düşünüyorsunuz? Oksijen ve sıcaklık sıkıntısı olma ihtimalide var sanki
Molly Balığım Sürekli Kendini Sallıyor.
[QUOTE=Leof]Nahola sanirim canli doguran besliyordu hamile olma ihtimali nedir daha once yavru aldinizmi tecrubeniz varmi
@Nahola [/QUOTE]
Hayır ilk tecrübelerim
[QUOTE=Leof]Nahola sanirim canli doguran besliyordu hamile olma ihtimali nedir daha once yavru aldinizmi tecrubeniz varmi
@Nahola [/QUOTE]
Hayır ilk tecrübelerim
Molly Balığım Sürekli Kendini Sallıyor.
[QUOTE=Leof]Ne zamandir ayri
Yem yemede vs bir sorun varmi[/QUOTE]
16.00 dan beri. Yem yemede sorun yok istahlı. Dün bezelye yedi. Gece midesi şişmiş baya. Sabaha biseyi yoktu sonra sallanmaya başladı böyle
[QUOTE=Leof]Ne zamandir ayri
Yem yemede vs bir sorun varmi[/QUOTE]
16.00 dan beri. Yem yemede sorun yok istahlı. Dün bezelye yedi. Gece midesi şişmiş baya. Sabaha biseyi yoktu sonra sallanmaya başladı böyle
Molly Balığım Sürekli Kendini Sallıyor.
Nirmalde hayir akvaryumdaydi. Böyle olunca ayırmam gerektiğini düşündüm. Birisinin onerisi uzerine ayırdım. 2 gun ayır diğerlerinden dedi. @Nahola[EDIT]Kılıç41,2021-01-29 22:15:14[/EDIT]
Nirmalde hayir akvaryumdaydi. Böyle olunca ayırmam gerektiğini düşündüm. Birisinin onerisi uzerine ayırdım. 2 gun ayır diğerlerinden dedi. @Nahola[EDIT]Kılıç41,2021-01-29 22:15:14[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
