ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
IgorVladimir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
65
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2022 20:48
Son Ziyaret:
16 Saat 51 Dakika önce
Toplam Mesaj:
136 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arif Nalbantoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yemekten sonra iyi bir puro gibisi yoktur...
Arif Nalbantoğlu
SON 10 MESAJI
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
[QUOTE=2023çiçek]Merhaba siz mi yapıyorsunuz bu tür kapakları?
Aradığım ürün böyle bir şey ama sanırım fiyatlar saçma sapan. Akvaryum hobisine başladığımdan beri gördüm ki Türkiye'de bu hobi zenginler içinmiş 😆.
[/QUOTE]
Hayır. Tesadüfen konuyu açtığınız gün Tepe Akvaryum instagram hesabı hikaye olarak paylaşmıştı. Ayrı kapak olarak satışı var mı bilmiyorum. Varsa fiyat can sıkacaktır. Alternatif olarak pleksi kısmını lazer kesim yaptırarak misina bağlayabilirsiniz. Yine de fiyat; işçilik ve malzemeden dolayı beklentinizin üstünde olacaktır. Sineklik ışığı ne kadar kırar tecrübem olmadığı için ve vantuzlu led nasıl bir aydınlatma bilmediğim için yorum yapamam. Ancak benim tavsiyemde yukarıda @Oozer3466 Bey'in de belirttiği gibi oluklu polikarbon levha olur. Malzeme cam gibi kırılgan değil, pleksi gibi zamanla eğilme yapmıyor. Hafif, ışığı iyi geçiriyor ve el aletleri ile işlem kolayca yapılabiliyor.[EDIT]IgorVladimir,2026-06-18 02:38:19[/EDIT]
[QUOTE=2023çiçek]Merhaba siz mi yapıyorsunuz bu tür kapakları?
Aradığım ürün böyle bir şey ama sanırım fiyatlar saçma sapan. Akvaryum hobisine başladığımdan beri gördüm ki Türkiye'de bu hobi zenginler içinmiş 😆.
[/QUOTE]
Hayır. Tesadüfen konuyu açtığınız gün Tepe Akvaryum instagram hesabı hikaye olarak paylaşmıştı. Ayrı kapak olarak satışı var mı bilmiyorum. Varsa fiyat can sıkacaktır. Alternatif olarak pleksi kısmını lazer kesim yaptırarak misina bağlayabilirsiniz. Yine de fiyat; işçilik ve malzemeden dolayı beklentinizin üstünde olacaktır. Sineklik ışığı ne kadar kırar tecrübem olmadığı için ve vantuzlu led nasıl bir aydınlatma bilmediğim için yorum yapamam. Ancak benim tavsiyemde yukarıda @Oozer3466 Bey'in de belirttiği gibi oluklu polikarbon levha olur. Malzeme cam gibi kırılgan değil, pleksi gibi zamanla eğilme yapmıyor. Hafif, ışığı iyi geçiriyor ve el aletleri ile işlem kolayca yapılabiliyor.[EDIT]IgorVladimir,2026-06-18 02:38:19[/EDIT]
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
[QUOTE=2023çiçek]Yurt dışında özel akvaryum için sineklik gibi çerçeveler var satışta. Amazonda bile satışı var fakat Türkiye'ye satışı yok. Burda da hazır o şekilde kapak bulamadıüğım için kendim yapmak istedim. [/QUOTE]
Esenlikler. Aradığınız ürün sanırım bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235883/160620260411001.jpg[/IMG]
[QUOTE=2023çiçek]Yurt dışında özel akvaryum için sineklik gibi çerçeveler var satışta. Amazonda bile satışı var fakat Türkiye'ye satışı yok. Burda da hazır o şekilde kapak bulamadıüğım için kendim yapmak istedim. [/QUOTE]
Esenlikler. Aradığınız ürün sanırım bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235883/160620260411001.jpg[/IMG]
Sunsun 603b Filtre Dizilimi
Esenlikler. İş yoğunluğu, hayat telaşı, 90x35x35 akvaryumun silikonlarını yenilemek adına sökme esnasında camlara çapak attırmayı başarmam ve bilumum bahane ile bir süredir akvaryumla uğraşım; 36x32x38 gibi değişik ölçüleriyle bir şahesere (!) yem atmak ve su çekmek. İçerisinde pipo filtre var. 90x35x35 akvaryum çapak atınca 603B'yi aklayıp paklayıp beklemeye aldım. Boya badana işlerini halledip birde hafif rack raf ayarlayabilirsem ilk kuracağım 40x40x40 akvaryumda tekrar kullanacağım. Blackwater niyetinde olmam dolayısı ile purigen kullanmayacağım.
Esenlikler. İş yoğunluğu, hayat telaşı, 90x35x35 akvaryumun silikonlarını yenilemek adına sökme esnasında camlara çapak attırmayı başarmam ve bilumum bahane ile bir süredir akvaryumla uğraşım; 36x32x38 gibi değişik ölçüleriyle bir şahesere (!) yem atmak ve su çekmek. İçerisinde pipo filtre var. 90x35x35 akvaryum çapak atınca 603B'yi aklayıp paklayıp beklemeye aldım. Boya badana işlerini halledip birde hafif rack raf ayarlayabilirsem ilk kuracağım 40x40x40 akvaryumda tekrar kullanacağım. Blackwater niyetinde olmam dolayısı ile purigen kullanmayacağım.
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=ufukberk]aslında bu modeli alıcaktım ama ıkı uc kısı orıon onerınce bitki için buna döndüm[/QUOTE]
Esenlikler. Orion Led pişmanlıktır.
[QUOTE=ufukberk]aslında bu modeli alıcaktım ama ıkı uc kısı orıon onerınce bitki için buna döndüm[/QUOTE]
Esenlikler. Orion Led pişmanlıktır.
20 Litre Önerisi
[QUOTE=Cyber_Scout]Meksika cüce kereviti ?
Kardinal sulawesi karidesi?
Arı goby?
Pea puffer?
Meyan kökü groumi?
Seçenek çok aslında az biraz önerdim..[/QUOTE]
Esenlikler. Meyankökü Gurami'nin kuru yem kabul etmeyle ilgili sürecinin sıkıntılı olduğunu okumuştum. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
[QUOTE=Cyber_Scout]Meksika cüce kereviti ?
Kardinal sulawesi karidesi?
Arı goby?
Pea puffer?
Meyan kökü groumi?
Seçenek çok aslında az biraz önerdim..[/QUOTE]
Esenlikler. Meyankökü Gurami'nin kuru yem kabul etmeyle ilgili sürecinin sıkıntılı olduğunu okumuştum. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
İhtimaller Ve Uzun Soluklu Bir Macera
[QUOTE=İnci Kefali]Kendime set kurdum yakın zamanda. Her seferinde niye daha çok tank kurmadım diye hayıflanıyorum. Mümkünse çok akvaryum çok çeşit yapın. [/QUOTE]
Yukarıda da belirttiğim gibi zemin taşıma standartlarına istinaden nispeten küçük sayılmayacak akvaryumlar ile önce dört, sonra sekiz, kısmetse kavga gürültü eşimden olur çıkarsa on iki. [:lol:]
[QUOTE=AtlasPoyraz]40x40x40 tan ziyade 30x30x30 öneririm.
Farklı coğrafya cüceleri için ideal ebatlar.
Ayrıca her kata 3 tane sığdırılabilir [:D]
Örnek benim set :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189019/130820252043311.jpg[/IMG][/QUOTE]
30x30x30 akvaryumlar kurmayı düşündüm. Ancak 40x40x40 bir akvaryum 30x30x30 bir akvaryumdan hacim olarak neredeyse 2,5 kat büyük ve anladığım kadarıyla hafif rack sistemler standart boy. Ölçüsü 30'un katları. Hem hacim farkı ki düşüncem örneğin Asya bölgesi akvaryumu için Danio margaritatus (Gök İncisi Danio - Galaxy Rasbora) ve Trichopsis pumila (Parlayan Gurami) gibi ikişer tür akvaryumlara yerleştirebilirim; hem de malum Tekirdağ deprem bölgesi akvaryumları cam cama dayamadan pozisyonlayabilirim. Ayrıca her akvaryuma farklı renk karides ve Meksika Cüce Kerevit ekleme ihtimaline karşı 2,5 kat hacim farkı daha az kaotik olur diye düşünüyorum. Bu arada aydınlatma sisteminiz çok şık, çok beğendim. Bilgi verebilir misiniz?
[QUOTE=İnci Kefali]Kendime set kurdum yakın zamanda. Her seferinde niye daha çok tank kurmadım diye hayıflanıyorum. Mümkünse çok akvaryum çok çeşit yapın. [/QUOTE]
Yukarıda da belirttiğim gibi zemin taşıma standartlarına istinaden nispeten küçük sayılmayacak akvaryumlar ile önce dört, sonra sekiz, kısmetse kavga gürültü eşimden olur çıkarsa on iki. [:lol:]
[QUOTE=AtlasPoyraz]40x40x40 tan ziyade 30x30x30 öneririm.
Farklı coğrafya cüceleri için ideal ebatlar.
Ayrıca her kata 3 tane sığdırılabilir [:D]
Örnek benim set :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189019/130820252043311.jpg[/IMG][/QUOTE]
30x30x30 akvaryumlar kurmayı düşündüm. Ancak 40x40x40 bir akvaryum 30x30x30 bir akvaryumdan hacim olarak neredeyse 2,5 kat büyük ve anladığım kadarıyla hafif rack sistemler standart boy. Ölçüsü 30'un katları. Hem hacim farkı ki düşüncem örneğin Asya bölgesi akvaryumu için Danio margaritatus (Gök İncisi Danio - Galaxy Rasbora) ve Trichopsis pumila (Parlayan Gurami) gibi ikişer tür akvaryumlara yerleştirebilirim; hem de malum Tekirdağ deprem bölgesi akvaryumları cam cama dayamadan pozisyonlayabilirim. Ayrıca her akvaryuma farklı renk karides ve Meksika Cüce Kerevit ekleme ihtimaline karşı 2,5 kat hacim farkı daha az kaotik olur diye düşünüyorum. Bu arada aydınlatma sisteminiz çok şık, çok beğendim. Bilgi verebilir misiniz?
İhtimaller Ve Uzun Soluklu Bir Macera
[QUOTE=Cyber_Scout]Çeşitlilik seven biri olarak;
Seyir keyfi
Bakım kolaylığı
Bolbol çeşit tercihim..
[/QUOTE]
İtiraf etmeliyim ki küçük akvaryuma heves etmemin sebebi sizin paylaşımlarınızdı. Ufkumun akvaryum büyüklüğünün cazibesinden çeşit sayısının fazla olma durumunun çekiciliğine evrilmesine vesile oldunuz. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Neothauma ]Set işine giriyorsanız kesinlikle ne kadar fazla tür o kadar iyi. Zaten onu da beslemesem bunu da beslesem diye diye şalteri yakıp set kurmuyor muyuz? [/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim ve söylediklerinizde haklısınız. Bir iş hanının -1. katında ~50 m² depoya sahibiz ve zaman zaman balıkları buraya taşımayı düşünmüyor değilim.
[QUOTE=Samnastrp]Böyle bir proje vardı.Şu
https://www.akvaryum.com/forum/4a_konsept_tanitim_k1001750_sn1.asp
Fikir olur[/QUOTE]
Bu konuyu gözden kaçırmışım, baştan sona okudum. Gelişmeleri takipte olacağım, teşekkür ederim.[EDIT]IgorVladimir,2025-11-03 13:48:52[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Çeşitlilik seven biri olarak;
Seyir keyfi
Bakım kolaylığı
Bolbol çeşit tercihim..
[/QUOTE]
İtiraf etmeliyim ki küçük akvaryuma heves etmemin sebebi sizin paylaşımlarınızdı. Ufkumun akvaryum büyüklüğünün cazibesinden çeşit sayısının fazla olma durumunun çekiciliğine evrilmesine vesile oldunuz. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Neothauma ]Set işine giriyorsanız kesinlikle ne kadar fazla tür o kadar iyi. Zaten onu da beslemesem bunu da beslesem diye diye şalteri yakıp set kurmuyor muyuz? [/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim ve söylediklerinizde haklısınız. Bir iş hanının -1. katında ~50 m² depoya sahibiz ve zaman zaman balıkları buraya taşımayı düşünmüyor değilim.
[QUOTE=Samnastrp]Böyle bir proje vardı.Şu
https://www.akvaryum.com/forum/4a_konsept_tanitim_k1001750_sn1.asp
Fikir olur[/QUOTE]
Bu konuyu gözden kaçırmışım, baştan sona okudum. Gelişmeleri takipte olacağım, teşekkür ederim.[EDIT]IgorVladimir,2025-11-03 13:48:52[/EDIT]
İhtimaller Ve Uzun Soluklu Bir Macera
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235883/021120250913471.jpg[/IMG]
Esenlikler. 90x50x100(h) hafif rack sistem üzerine resimdeki gibi alt rafa iki adet 40x40x40(h), üst rafa iki adet 40x40x40(h) ve ya 40x40x30(h) low tech bitkili akvaryumlar kurmayı planlıyorum. Akvaryum ölçülerinin raf sistemine görece küçük olma sebebi tabana binecek yükü genel geçer zemin taşıma standartlarına uyarlamak. Her biri birer biyotop olmasa da bitki, balık ve dekor seçimlerini bölgesel olarak belirlemeyi düşünüyorum. İlk akvaryum Asya, ikinci akvaryum Güney Amerika, üçüncü akvaryum Okyanusya, dördüncü akvaryum Afrika. Ancak bu hacimde Afrika bölgesi özelinde Fundulopanchax gardneri yanına küçük balık ekleyemeyeceğim için balık konusunda bu akvaryumda bir istisna olabilir. Bu seçenek ile uzun vadede aynı sistemi oluşturarak bir dörtlü akvaryum kombinasyonu daha ekleyebilirim.
Ya da 90x50x100(h) hafif rack sistem üzerine her rafa 80x40x40(h) akvaryum koyarak Asya ve Güney Afrika bölgelerine özel akvaryumlar oluşturabilir ve uzun vadede 90x50x100(h) hafif rack sistem üzerine her rafa 80x40x40(h) akvaryum koyarak sistemi dörtleyerek sınıra ulaşabilirim.
Sözün özü sekiz akvaryum ile küçük hacimde küçük ama çeşit balık seyretmek mi, yoksa dört akvaryum ile büyük hacimde çok balık seçeneği ile çeşitlendirme bakımından görece az balık seyretmek mi? Siz olsanız hangi alternatifi neden seçerdiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235883/021120250913471.jpg[/IMG]
Esenlikler. 90x50x100(h) hafif rack sistem üzerine resimdeki gibi alt rafa iki adet 40x40x40(h), üst rafa iki adet 40x40x40(h) ve ya 40x40x30(h) low tech bitkili akvaryumlar kurmayı planlıyorum. Akvaryum ölçülerinin raf sistemine görece küçük olma sebebi tabana binecek yükü genel geçer zemin taşıma standartlarına uyarlamak. Her biri birer biyotop olmasa da bitki, balık ve dekor seçimlerini bölgesel olarak belirlemeyi düşünüyorum. İlk akvaryum Asya, ikinci akvaryum Güney Amerika, üçüncü akvaryum Okyanusya, dördüncü akvaryum Afrika. Ancak bu hacimde Afrika bölgesi özelinde Fundulopanchax gardneri yanına küçük balık ekleyemeyeceğim için balık konusunda bu akvaryumda bir istisna olabilir. Bu seçenek ile uzun vadede aynı sistemi oluşturarak bir dörtlü akvaryum kombinasyonu daha ekleyebilirim.
Ya da 90x50x100(h) hafif rack sistem üzerine her rafa 80x40x40(h) akvaryum koyarak Asya ve Güney Afrika bölgelerine özel akvaryumlar oluşturabilir ve uzun vadede 90x50x100(h) hafif rack sistem üzerine her rafa 80x40x40(h) akvaryum koyarak sistemi dörtleyerek sınıra ulaşabilirim.
Sözün özü sekiz akvaryum ile küçük hacimde küçük ama çeşit balık seyretmek mi, yoksa dört akvaryum ile büyük hacimde çok balık seçeneği ile çeşitlendirme bakımından görece az balık seyretmek mi? Siz olsanız hangi alternatifi neden seçerdiniz?
Aquael Fzn Pro 1500 Askı Filtre
Esenlikler. 50x40x40(H) cm Full Ultra Clear 6 mm cama cam akvaryum kuracağım. Low tech bitkili bir tank olacak. Daha önce başka bir akvaryumda Sunsun 603b dış filtre kullanıyordum. Ancak askı filtrelerin temizlik konusunda daha pratik olacağı kanısındayım. Askı filtreleri incelerken Aquael'in FZN Pro serisi dikkatimi çekti. FZN Pro serisinin aralarında çok bir fiyat farkı olmaması, 6 adet olan kartuş sayısı, ileride büyük akvaryuma geçme isteği gibi durumları göz önünde bulundurduğumda Aquael FZN Pro 1500 mantıklı bir tercih gibi gözüktü. 13W 1370L/S özelliğinin yanı sıra akış ayar vanası olması da nispeten küçük hacimli olan bu akvaryumda kullanabileceğimi düşündürdü. Bu filtreyi bu hacimli akvaryumda kullanmak ne derece verimli olur? Ayrıca Aquael FZN Pro serisi kullananlar deneyimlerini paylaşırlarsa sevinirim. Saygılarımla...
Esenlikler. 50x40x40(H) cm Full Ultra Clear 6 mm cama cam akvaryum kuracağım. Low tech bitkili bir tank olacak. Daha önce başka bir akvaryumda Sunsun 603b dış filtre kullanıyordum. Ancak askı filtrelerin temizlik konusunda daha pratik olacağı kanısındayım. Askı filtreleri incelerken Aquael'in FZN Pro serisi dikkatimi çekti. FZN Pro serisinin aralarında çok bir fiyat farkı olmaması, 6 adet olan kartuş sayısı, ileride büyük akvaryuma geçme isteği gibi durumları göz önünde bulundurduğumda Aquael FZN Pro 1500 mantıklı bir tercih gibi gözüktü. 13W 1370L/S özelliğinin yanı sıra akış ayar vanası olması da nispeten küçük hacimli olan bu akvaryumda kullanabileceğimi düşündürdü. Bu filtreyi bu hacimli akvaryumda kullanmak ne derece verimli olur? Ayrıca Aquael FZN Pro serisi kullananlar deneyimlerini paylaşırlarsa sevinirim. Saygılarımla...
Dere Kumu Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=berensglam]
herhangi bir akıllı kapsül olur mu? ekstra önerdiğiniz marka var mı[/QUOTE]
Ben de Atakan Petshop'dan üst mesajdaki aynı ürünü alarak kullanmıştım.
[QUOTE=berensglam]
herhangi bir akıllı kapsül olur mu? ekstra önerdiğiniz marka var mı[/QUOTE]
Ben de Atakan Petshop'dan üst mesajdaki aynı ürünü alarak kullanmıştım.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
