ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ibocanylmz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Nisan 2021 07:27
Son Ziyaret:
28 Kasım 2021 17:23
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Halil
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
110 * 70 * 60 * yanında yavruluk 25 litrelik
7 Oscar yavruluk bölümü ise 12 adet İnceman ciktek yavrusu
SON 10 MESAJI
Pegasus Köpek Balığı İglesir Mi
[QUOTE=TokgozMertali]Vay canına içim ürperdi resmen çok güzel bir fikir yeterli olacaktır eminim fakat yüksekliği en az 80 derinliği ise 100 yaparsanız çok çok daha iyi olabilir bence yeterli alanınız var mı bilmiyorum ama havuz çok daha güzel olacaktır bence.[/QUOTE][QUOTE=TokgozMertali]Vay canına içim ürperdi resmen çok güzel bir fikir yeterli olacaktır eminim fakat yüksekliği en az 80 derinliği ise 100 yaparsanız çok çok daha iyi olabilir bence yeterli alanınız var mı bilmiyorum ama havuz çok daha güzel olacaktır bence.[/QUOTE]
Havuz maalesef yok. Ama odaya hayal bile edemeyeceğim birşey yaptırmak istiyorum ve yapacağım da inşallah [:iyi:]
[QUOTE=Yorum yapmaz][VID]https://youtu.be/B1flg59J4hE[/VID]
Bu videoda pangasıusun yakın akrabası chellenger var.
Beslenme ve agresiflik haricinde oldukça benzerlerdir.
Büyüme olarak eş gibiler bence.
Bu videoda berlin hayvanat bahçedinden.
Bu boyutta akvaryum kurmayacaksanız bulaşmayın.
Bulaştırmayın. [/QUOTE]
Benim tek hedefim köpek balığı ve aronowa malesef ki köpek balığını ancak yavru bulabildim. Aronowa da aramaktayım bu iki balığın da ne kadar büyük akvaryum istediğini biliyorum bu yüzden bende istediğim buna benzer bir akvaryum. Şuan elimde 500 lt tankım duruyor ayrı yetten 300 lt tank ise yedekte tabi bunlar yetmeyecek farkındayım sadece boylatma amaçlı bıraktım. İstediğim boya geldiği taktirde gerekli çalışmalar yaparak duvarda akvaryum yapacağım şimdiden çalışmalar yürütmekteyiz. Saygılar [:iyi:]
[QUOTE=TokgozMertali]Vay canına içim ürperdi resmen çok güzel bir fikir yeterli olacaktır eminim fakat yüksekliği en az 80 derinliği ise 100 yaparsanız çok çok daha iyi olabilir bence yeterli alanınız var mı bilmiyorum ama havuz çok daha güzel olacaktır bence.[/QUOTE][QUOTE=TokgozMertali]Vay canına içim ürperdi resmen çok güzel bir fikir yeterli olacaktır eminim fakat yüksekliği en az 80 derinliği ise 100 yaparsanız çok çok daha iyi olabilir bence yeterli alanınız var mı bilmiyorum ama havuz çok daha güzel olacaktır bence.[/QUOTE]
Havuz maalesef yok. Ama odaya hayal bile edemeyeceğim birşey yaptırmak istiyorum ve yapacağım da inşallah [:iyi:]
[QUOTE=Yorum yapmaz][VID]https://youtu.be/B1flg59J4hE[/VID]
Bu videoda pangasıusun yakın akrabası chellenger var.
Beslenme ve agresiflik haricinde oldukça benzerlerdir.
Büyüme olarak eş gibiler bence.
Bu videoda berlin hayvanat bahçedinden.
Bu boyutta akvaryum kurmayacaksanız bulaşmayın.
Bulaştırmayın. [/QUOTE]
Benim tek hedefim köpek balığı ve aronowa malesef ki köpek balığını ancak yavru bulabildim. Aronowa da aramaktayım bu iki balığın da ne kadar büyük akvaryum istediğini biliyorum bu yüzden bende istediğim buna benzer bir akvaryum. Şuan elimde 500 lt tankım duruyor ayrı yetten 300 lt tank ise yedekte tabi bunlar yetmeyecek farkındayım sadece boylatma amaçlı bıraktım. İstediğim boya geldiği taktirde gerekli çalışmalar yaparak duvarda akvaryum yapacağım şimdiden çalışmalar yürütmekteyiz. Saygılar [:iyi:]
Pegasus Köpek Balığı İglesir Mi
[QUOTE=AliKhan]İyileşir, sadece kas dokusu zarar görmüş. Oturmuş akvaryumlarda açık yaralar genelde enfeksiyon kapmıyor ama metilen mavisi gibi dezenfektanlar tedbiren kullanılabilir. Bu arada pengasus bir akvaryum balığı değildir çünkü...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/250620162154131.jpg[/IMG][/QUOTE] teşekkür ederim bilgiler için bütün gün gözüm üstündeydi çok şükür aksi bir durum da sergilemedi [:iyi:]
[QUOTE=TokgozMertali]Haklarında pek bir bilgim yok maalesef yara iyileşecektir bundan eminim ama bu balıkların ömürleri ortalama 20 yıldır ve akvaryum ortamında en fazla 90 100 cm ulaşırlar buda yaklaşık 15 yıllık bir süreç 40 50 santime kadar gelene kadar baksanız en az 5 yıl içiniz rahat olsun 5 yıl bakarsınız imkanı olan birine verirsiniz en kötü şov akvaryumlara verirsiniz (aquavega gibi)onlar alacaklardır.[/QUOTE]
Benim amacım büyütmek ve kendi evime dev akvaryum yapmak yaklaşık 3 metrelik bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Şovu ben yapacağım inşallah [:)))]
[QUOTE=AliKhan]İyileşir, sadece kas dokusu zarar görmüş. Oturmuş akvaryumlarda açık yaralar genelde enfeksiyon kapmıyor ama metilen mavisi gibi dezenfektanlar tedbiren kullanılabilir. Bu arada pengasus bir akvaryum balığı değildir çünkü...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/250620162154131.jpg[/IMG][/QUOTE] teşekkür ederim bilgiler için bütün gün gözüm üstündeydi çok şükür aksi bir durum da sergilemedi [:iyi:]
[QUOTE=TokgozMertali]Haklarında pek bir bilgim yok maalesef yara iyileşecektir bundan eminim ama bu balıkların ömürleri ortalama 20 yıldır ve akvaryum ortamında en fazla 90 100 cm ulaşırlar buda yaklaşık 15 yıllık bir süreç 40 50 santime kadar gelene kadar baksanız en az 5 yıl içiniz rahat olsun 5 yıl bakarsınız imkanı olan birine verirsiniz en kötü şov akvaryumlara verirsiniz (aquavega gibi)onlar alacaklardır.[/QUOTE]
Benim amacım büyütmek ve kendi evime dev akvaryum yapmak yaklaşık 3 metrelik bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Şovu ben yapacağım inşallah [:)))]
Pegasus Köpek Balığı İglesir Mi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/210720211108201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/210720211108361.jpg[/IMG]
Merhabalar. Dün 1 tane Pegasus köpek balığı 1 tane de odun köpek balığı aldım.
Eşim yanlışlıkla 7 tane Oscar balıkların yanına koydu ve Pegasus köpek balığını Oscar ağzına aldı yemeğe çalıştı ve sırtında yara bıraktı. [:'(]
Size bir kaç sorum olacak lütfen yanitlarmisiniz.
1. Bu yara iglesir mi ( dünden beri hiç durmamış yüzüyor )
2. Hangi yem almalıyım ( yavru şuan kendisi )
3. İlaç kullanmak iyi gelir mi hangi ilacı kullanmalıyım
Şimdiden teşekkür ederim[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/210720211108201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/210720211108361.jpg[/IMG]
Merhabalar. Dün 1 tane Pegasus köpek balığı 1 tane de odun köpek balığı aldım.
Eşim yanlışlıkla 7 tane Oscar balıkların yanına koydu ve Pegasus köpek balığını Oscar ağzına aldı yemeğe çalıştı ve sırtında yara bıraktı. [:'(]
Size bir kaç sorum olacak lütfen yanitlarmisiniz.
1. Bu yara iglesir mi ( dünden beri hiç durmamış yüzüyor )
2. Hangi yem almalıyım ( yavru şuan kendisi )
3. İlaç kullanmak iyi gelir mi hangi ilacı kullanmalıyım
Şimdiden teşekkür ederim[:iyi:]
Oscar Balığıma Ne Oldu Nasıl Tedavi Ederim
Merhabalar Oscar balıklarım var.
Hiç kavga ettiklerini görmedim yaklaşık 2 3 aydır beraberce yaşıyorlar 100 * 60 *50 tankım ve resim atıyorum yardım edin ne oldu buna [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/230520211808141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/230520211808281.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG]
Merhabalar Oscar balıklarım var.
Hiç kavga ettiklerini görmedim yaklaşık 2 3 aydır beraberce yaşıyorlar 100 * 60 *50 tankım ve resim atıyorum yardım edin ne oldu buna [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/230520211808141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/230520211808281.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG]
Oscar Balıklara Hangi Yem Tavsiye Edersiniz.
[QUOTE=GodlessTuna]
Ahahhah hayır dediklerim yemlerinizin adları. Oscar beslemedim tavsiye veremeyeceğim arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Yemleriniz kaliteli gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bende bu an şaşırdım [:O]
Sonra yazdıklarınızı internetten arattım yemlermiş [:)))]
[QUOTE=alicichlid]Sahip olduğun yemler uygun ama onları hava almayacak bir buzdolabı poşetine koyabilirsin. Bir de hafta bir dondurulmuş karides yiyebilirler. Küçükken zengin diet almayan bu cins balıklar ilerki yıllarda yem seçer hale geliyorlar. [/QUOTE]
Merhaba siz dondurulmuş karides demisiniz de
Bim de falan satilanlardan mi olur mu acaba[:?]
[QUOTE=kans]Yerli üretim alabalık yemi kullanabilirsin içerik olarak balık unundan yapılır protein değeri oldukça yüksektir [/QUOTE]
Daha önce hiç duymadım ama araştıracağım denemekte fayda var [:iyi:]
[QUOTE=johnnyblaze]Sera Cichlids Stick ve Sera Arowana verebilirsin. Arada bir dondurulmuş karides de verebilirsin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim[:iyi:] hemen bakıyorum
[QUOTE=GodlessTuna]
Ahahhah hayır dediklerim yemlerinizin adları. Oscar beslemedim tavsiye veremeyeceğim arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Yemleriniz kaliteli gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bende bu an şaşırdım [:O]
Sonra yazdıklarınızı internetten arattım yemlermiş [:)))]
[QUOTE=alicichlid]Sahip olduğun yemler uygun ama onları hava almayacak bir buzdolabı poşetine koyabilirsin. Bir de hafta bir dondurulmuş karides yiyebilirler. Küçükken zengin diet almayan bu cins balıklar ilerki yıllarda yem seçer hale geliyorlar. [/QUOTE]
Merhaba siz dondurulmuş karides demisiniz de
Bim de falan satilanlardan mi olur mu acaba[:?]
[QUOTE=kans]Yerli üretim alabalık yemi kullanabilirsin içerik olarak balık unundan yapılır protein değeri oldukça yüksektir [/QUOTE]
Daha önce hiç duymadım ama araştıracağım denemekte fayda var [:iyi:]
[QUOTE=johnnyblaze]Sera Cichlids Stick ve Sera Arowana verebilirsin. Arada bir dondurulmuş karides de verebilirsin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim[:iyi:] hemen bakıyorum
Oscar Balıklara Hangi Yem Tavsiye Edersiniz.
[QUOTE=GodlessTuna]Ortası renkli olanlar Tetra Pro Energy Turuncu olanlar Tetra discus bits olabilir[/QUOTE]
Anladım çok teşekkür ederim başka verebileceğim yem var mı peki [EDIT]ibocanylmz,2021-05-02 19:58:04[/EDIT]
[QUOTE=GodlessTuna]Ortası renkli olanlar Tetra Pro Energy Turuncu olanlar Tetra discus bits olabilir[/QUOTE]
Anladım çok teşekkür ederim başka verebileceğim yem var mı peki [EDIT]ibocanylmz,2021-05-02 19:58:04[/EDIT]
Oscar Balıklara Hangi Yem Tavsiye Edersiniz.
Merhabalar bu Oscarları yeni sahiplendirdim. Hangi yemleri alacağımı bilmiyorum elimde pullu karışık yem var yiyorlar ama ne olduğunu bilmiyorum.
Elimde olan yem bu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/020520211756311.jpg[/IMG]
Bide çubuk yemler varmış su üstünde duran hangi marka almam gerekir ve başka yem almam gerekir mi
[EDIT]ibocanylmz,2021-05-03 01:44:45[/EDIT]
Merhabalar bu Oscarları yeni sahiplendirdim. Hangi yemleri alacağımı bilmiyorum elimde pullu karışık yem var yiyorlar ama ne olduğunu bilmiyorum.
Elimde olan yem bu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/020520211756311.jpg[/IMG]
Bide çubuk yemler varmış su üstünde duran hangi marka almam gerekir ve başka yem almam gerekir mi
[EDIT]ibocanylmz,2021-05-03 01:44:45[/EDIT]
astronotla japon beraber yaşarmı
[QUOTE=ceyh]
Japonlar için küçük bir akvaryum almayın öncelikle, geniş hacim balıkları, sayıya ve varyeteye uygun bir hacim olsun. Tepe filtreyi de kapatmayın, tam olarak neden kapanıyor anlamadım ama filtreler 7/24 çalıştırılır, aç kapa yaptıkça dengesiz bir durum oluşur.[/QUOTE][QUOTE=ceyh]
Japonlar için küçük bir akvaryum almayın öncelikle, geniş hacim balıkları, sayıya ve varyeteye uygun bir hacim olsun. Tepe filtreyi de kapatmayın, tam olarak neden kapanıyor anlamadım ama filtreler 7/24 çalıştırılır, aç kapa yaptıkça dengesiz bir durum oluşur.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420211811521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420211812461.jpg[/IMG]
İç flitre matoru çok güçlü dipten suyu alıp hortum sayesinde yukarıdaki elyafın üzerine deliklerden dökülüyor ve elyafın altı da tanka yağmur gibi akıyor ve suyu tertemiz yapıyor. O yüzden 1 gün kapatıyorum 1 gün açıyorum ki zaten her gün dip temizliği yapıyorum diğer şartları devamlı yerine getiriyorum. Bu balıklarıda uyguna aldım şuan 4 siyah Oscar 3 tane de albino var
[QUOTE=ceyh]
Japonlar için küçük bir akvaryum almayın öncelikle, geniş hacim balıkları, sayıya ve varyeteye uygun bir hacim olsun. Tepe filtreyi de kapatmayın, tam olarak neden kapanıyor anlamadım ama filtreler 7/24 çalıştırılır, aç kapa yaptıkça dengesiz bir durum oluşur.[/QUOTE]
Ayriyetten beyaz kum var onu da eklemeyi düşünüyorum umarım yanlış birşey yapmam balıklar içerisinde iken eklemeyi düşünüyorum olur mu [:?]
[QUOTE=ceyh]
Japonlar için küçük bir akvaryum almayın öncelikle, geniş hacim balıkları, sayıya ve varyeteye uygun bir hacim olsun. Tepe filtreyi de kapatmayın, tam olarak neden kapanıyor anlamadım ama filtreler 7/24 çalıştırılır, aç kapa yaptıkça dengesiz bir durum oluşur.[/QUOTE][QUOTE=ceyh]
Japonlar için küçük bir akvaryum almayın öncelikle, geniş hacim balıkları, sayıya ve varyeteye uygun bir hacim olsun. Tepe filtreyi de kapatmayın, tam olarak neden kapanıyor anlamadım ama filtreler 7/24 çalıştırılır, aç kapa yaptıkça dengesiz bir durum oluşur.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420211811521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420211812461.jpg[/IMG]
İç flitre matoru çok güçlü dipten suyu alıp hortum sayesinde yukarıdaki elyafın üzerine deliklerden dökülüyor ve elyafın altı da tanka yağmur gibi akıyor ve suyu tertemiz yapıyor. O yüzden 1 gün kapatıyorum 1 gün açıyorum ki zaten her gün dip temizliği yapıyorum diğer şartları devamlı yerine getiriyorum. Bu balıklarıda uyguna aldım şuan 4 siyah Oscar 3 tane de albino var
[QUOTE=ceyh]
Japonlar için küçük bir akvaryum almayın öncelikle, geniş hacim balıkları, sayıya ve varyeteye uygun bir hacim olsun. Tepe filtreyi de kapatmayın, tam olarak neden kapanıyor anlamadım ama filtreler 7/24 çalıştırılır, aç kapa yaptıkça dengesiz bir durum oluşur.[/QUOTE]
Ayriyetten beyaz kum var onu da eklemeyi düşünüyorum umarım yanlış birşey yapmam balıklar içerisinde iken eklemeyi düşünüyorum olur mu [:?]
astronotla japon beraber yaşarmı
[QUOTE=CanBarut]
Fotografi gorunce baliklariniza cok uzuldum acikcasi. Beslediginiz turler anatomileri geregi kumu severler, agizlarina alip karistirip atmayi ve keza biyolojik filtrasyon icin de ayni sekilde kum gerekli. Kaldi ki astronot baliklari icin yuksek debili dis filtre gerekir cunku suyu cok kirletirler. Ayni zamanda bir cift astronot icin en az 300lt akvaryum onerilir. Zaten muhtemelen bir sure sonra japonlae yavas yavas astronotlara yem olacaklardir. Kanaatimce su an iki ture de anatomileri ve dogasi geregi yanlis yapiyorsunuz. Bilginiz olsun. [/QUOTE]
Japonlar için küçük bir akvaryum alacağım. Haklısınız gittikçe büyüyorlar ve farkına variyolar artık. Yazık hayvana
Şuan ki akvaryum ebatları 100 * 45 * 60 bombeli 2 hava taşı 1 pipo filtre 24 saat çalışıyor. Her 1 gün var 1 yok tepe flitlere çalıştırıyorum tepe flitreyi kendim yaptım yukarıdan aşağı akan sık damlayan sistem ile o yüzden 1 gün dinlendiriyoruz. Önerilerinizi her zaman dikkate alıyorum. İnsan oğlu başkasından bildiğini doğru sanabilir. Ama fikirlere önerilere her zaman açık bir insanimdir. Saygılarımla
[QUOTE=CanBarut]
Fotografi gorunce baliklariniza cok uzuldum acikcasi. Beslediginiz turler anatomileri geregi kumu severler, agizlarina alip karistirip atmayi ve keza biyolojik filtrasyon icin de ayni sekilde kum gerekli. Kaldi ki astronot baliklari icin yuksek debili dis filtre gerekir cunku suyu cok kirletirler. Ayni zamanda bir cift astronot icin en az 300lt akvaryum onerilir. Zaten muhtemelen bir sure sonra japonlae yavas yavas astronotlara yem olacaklardir. Kanaatimce su an iki ture de anatomileri ve dogasi geregi yanlis yapiyorsunuz. Bilginiz olsun. [/QUOTE]
Japonlar için küçük bir akvaryum alacağım. Haklısınız gittikçe büyüyorlar ve farkına variyolar artık. Yazık hayvana
Şuan ki akvaryum ebatları 100 * 45 * 60 bombeli 2 hava taşı 1 pipo filtre 24 saat çalışıyor. Her 1 gün var 1 yok tepe flitlere çalıştırıyorum tepe flitreyi kendim yaptım yukarıdan aşağı akan sık damlayan sistem ile o yüzden 1 gün dinlendiriyoruz. Önerilerinizi her zaman dikkate alıyorum. İnsan oğlu başkasından bildiğini doğru sanabilir. Ama fikirlere önerilere her zaman açık bir insanimdir. Saygılarımla
astronotla japon beraber yaşarmı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420210731121.jpg[/IMG] ben 1 aydır besliyorum birşey olmadi[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420210732521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420210731121.jpg[/IMG] ben 1 aydır besliyorum birşey olmadi[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231077/280420210732521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
