ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ciko44
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ekim 2022 16:55
Son Ziyaret:
23 Şubat 2025 19:15
Toplam Mesaj:
30 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan ç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Çöpçünün Sırtından Sarkan Beyazlık
Sevgili forum üyeleri,
Çöpçü balığımın sırtında garip bir beyazlık var ve ne olduğu konusunda kafam çok karıştı. Bu durumun neden olabileceği hakkında fikirlerinizi almak isterim.
Deneyimlerinizi ve önerilerinizi paylaşmanız benim için çok değerli olacaktır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/060820241508351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/060820241503411.jpg[/IMG]
Sevgili forum üyeleri,
Çöpçü balığımın sırtında garip bir beyazlık var ve ne olduğu konusunda kafam çok karıştı. Bu durumun neden olabileceği hakkında fikirlerinizi almak isterim.
Deneyimlerinizi ve önerilerinizi paylaşmanız benim için çok değerli olacaktır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/060820241508351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/060820241503411.jpg[/IMG]
Bu Moss Cinsi Nedir?
Java diye yetiştiriyorum ama netten aldım emin de olamadım
Lütfen anlayanlar yardımcı olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/210120241358221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/210120241358231.jpg[/IMG]
Java diye yetiştiriyorum ama netten aldım emin de olamadım
Lütfen anlayanlar yardımcı olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/210120241358221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/210120241358231.jpg[/IMG]
Co2 Difüzörümde Gizemli Bir Şey Var! 😅
Mayalı karbondioksit için aşağıdaki resme benzer iki şişe kullanıyorum taşma olmasın diye. Yani gaz ikinci sisede suyun içinden geçiyor
Klasik Mayalı sistem işte; şeker, instant maya ve karbonat. Her zaman aynı şekilde kullanıyordum daha önce böyle bir şey yoktu[:O]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/156525/co2.jpg[/IMG]
Mayalı karbondioksit için aşağıdaki resme benzer iki şişe kullanıyorum taşma olmasın diye. Yani gaz ikinci sisede suyun içinden geçiyor
Klasik Mayalı sistem işte; şeker, instant maya ve karbonat. Her zaman aynı şekilde kullanıyordum daha önce böyle bir şey yoktu[:O]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/156525/co2.jpg[/IMG]
Co2 Difüzörümde Gizemli Bir Şey Var! 😅
Dostlarım Merhabalar,
Kullanmakta olduğum mayalı Co2 sitemimin difüzöründe son zamanlarda beyaz sümüksü bir yapı oluştu.Arada bir çubuk daldırıp mekanik temizliyorum, arada da difüzörü çamaşır suyuna kısa süreliğine batırarak temizliyorum ama bir süre sonra tekrar oluşuyor
Haliyle bu durum kabarcıkları da etkiliyor … [:(]
Bu beyaz şeyin ne olduğu bilen var mı [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120241602431.jpg[/IMG]
Dostlarım Merhabalar,
Kullanmakta olduğum mayalı Co2 sitemimin difüzöründe son zamanlarda beyaz sümüksü bir yapı oluştu.Arada bir çubuk daldırıp mekanik temizliyorum, arada da difüzörü çamaşır suyuna kısa süreliğine batırarak temizliyorum ama bir süre sonra tekrar oluşuyor
Haliyle bu durum kabarcıkları da etkiliyor … [:(]
Bu beyaz şeyin ne olduğu bilen var mı [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120241602431.jpg[/IMG]
Betta Ve Ember Tetra Akvaryumu
Merhabalar, akvaryumunz çok güzel maşallah 🧿
Beta, Ember Tetra, karidesler birlikte aynı akvaryum içinde anlaşabiliyorlar mı bir sıkıntı oldu mu hiç? [:?]
Merhabalar, akvaryumunz çok güzel maşallah 🧿
Beta, Ember Tetra, karidesler birlikte aynı akvaryum içinde anlaşabiliyorlar mı bir sıkıntı oldu mu hiç? [:?]
Sessiflora Yer Değişimi
Maşallah çok iyi gelişmişler . Bitkiler arkaya taşımak istiyorsanız hiç problem olmaz o bitki ortadan kesin veya dipten kesin arka kuma gömen aynı şekilde büyümeye devam edeceklerdir
Maşallah çok iyi gelişmişler . Bitkiler arkaya taşımak istiyorsanız hiç problem olmaz o bitki ortadan kesin veya dipten kesin arka kuma gömen aynı şekilde büyümeye devam edeceklerdir
Kumun Altında Eski Kökler Kalsın Mı?
Merhabalar,
Uzayan sessifloraları dipten kesip tepe kısımlarını tekrar dikeceğim.
kumun altında kalan eski kökleri çekip çıkarayım mı ?
Yoksa, eski kökler kumun altında kalsa, çürüyüp yeni bitkilere gübre olur mu ?
Merhabalar,
Uzayan sessifloraları dipten kesip tepe kısımlarını tekrar dikeceğim.
kumun altında kalan eski kökleri çekip çıkarayım mı ?
Yoksa, eski kökler kumun altında kalsa, çürüyüp yeni bitkilere gübre olur mu ?
Limnophila Sessilifloranın Alt Yaprakları Neden Gü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/050320231516181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/050320231524421.jpg[/IMG]
[B]Limnophila sessilifloranın alt yaprakları neden güçsüzleşiyor ?? [:(]
[/B]
5 aylık 80Lt terra ve elma salyangozu akvaryumu;
Bazalt kumlu, mayalı Co2, 26 derecede sabit sıcaklık, haftalık %20 su değişimi, kumun altında 2 ay önce gömülen kapsül gübre var.
Her hafta
5ml ReeFlowers AquaPlants All Inclusive
Her gün
1ml ReeFlowers AquaPlants Liquid Carbon
Alt yaprakları güçlendirmek için ne yapmalıyım [:?][:?]
[EDIT]Ciko44,2023-03-07 08:41:00[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/050320231516181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/050320231524421.jpg[/IMG]
[B]Limnophila sessilifloranın alt yaprakları neden güçsüzleşiyor ?? [:(]
[/B]
5 aylık 80Lt terra ve elma salyangozu akvaryumu;
Bazalt kumlu, mayalı Co2, 26 derecede sabit sıcaklık, haftalık %20 su değişimi, kumun altında 2 ay önce gömülen kapsül gübre var.
Her hafta
5ml ReeFlowers AquaPlants All Inclusive
Her gün
1ml ReeFlowers AquaPlants Liquid Carbon
Alt yaprakları güçlendirmek için ne yapmalıyım [:?][:?]
[EDIT]Ciko44,2023-03-07 08:41:00[/EDIT]
Minik Hasta Tetra Ölmeden Değerli Bilgilerinizi 🙏
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120231854021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120231851471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120231852561.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri:
Minik Tetra çok durgun zaten kuyruğunun alt kısmı da resimde görüldüğü gibi erimiş veya kapatırmış. Diğerleri ile yemek mücadelesine bile girmiyor sürüden uzak duruyor.
Tankdaki diğer bütün canlıların formu sağlığı yerinde gibi duruyor.
[K]Eğer bir hastalığı varsa ölmesinden ve diğer balıklara bulaştırmasından korkuyorum. [:'(]
Konuyla ilgili bilgili kişilerden acil bilgi ve tavsiye rica ediyorum.[/K]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Albino vatoz, albino cory, Tetra, elma salyangozu
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 26 derece hep sabit
Filitrasyon: monera+tepe filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftalık normal su değişimini yapıyorum,
Verdiğim yemler:
-Jbl Novo Fect
-tetra pro
-larviva prowean
Tankdaki bitkiler için de sadece az miktarda reeflowers all inclusive kullanmaktayım
Onun dışında tanka bir müdahalem vs yok
[K]
* Soran çok olduğu için ekleme yapıyorum, tankın içindeki süsler akvaryum içindir yurtdışından almıştım herhangi bir şekilde suya salınım yapmamaktadır[/K][EDIT]Ciko44,2023-01-14 20:15:25[/EDIT]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120231854021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120231851471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236962/140120231852561.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri:
Minik Tetra çok durgun zaten kuyruğunun alt kısmı da resimde görüldüğü gibi erimiş veya kapatırmış. Diğerleri ile yemek mücadelesine bile girmiyor sürüden uzak duruyor.
Tankdaki diğer bütün canlıların formu sağlığı yerinde gibi duruyor.
[K]Eğer bir hastalığı varsa ölmesinden ve diğer balıklara bulaştırmasından korkuyorum. [:'(]
Konuyla ilgili bilgili kişilerden acil bilgi ve tavsiye rica ediyorum.[/K]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Albino vatoz, albino cory, Tetra, elma salyangozu
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 26 derece hep sabit
Filitrasyon: monera+tepe filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftalık normal su değişimini yapıyorum,
Verdiğim yemler:
-Jbl Novo Fect
-tetra pro
-larviva prowean
Tankdaki bitkiler için de sadece az miktarda reeflowers all inclusive kullanmaktayım
Onun dışında tanka bir müdahalem vs yok
[K]
* Soran çok olduğu için ekleme yapıyorum, tankın içindeki süsler akvaryum içindir yurtdışından almıştım herhangi bir şekilde suya salınım yapmamaktadır[/K][EDIT]Ciko44,2023-01-14 20:15:25[/EDIT]
Yanık Kalmış Tetram Yaşar Mı? 😢
[QUOTE=MCY4]Merhabalar,
Hobiye yeni başladım, ben de low tech bitkili akvaryumda transgenetik tetra besliyorum.
Emin olmamakla birlikte balığın formunda bir olumsuzluk göremedim, erkek olabilir bence. Erkekler dişilere göre daha düz bir formda oluyor bildiğime göre.
Ara sıra yeme ilgisizlik olabiliyor, hatta bazıları yem bile seçiyor. Bir kaç farklı yem kullanmanızı tavsiye ederim.
İlaveten baskın balıkları akvaryumun bir yerinde beslerken farklı bir bölgeye yem bırakıp diğerlerinin de o boşlukta yem yemesini sağlayabilirsiniz. Doğru mu değil mi bilmiyorum ama ben öyle yapıyorum. Ek olarak gözlemlerime göre yemleme zamanınız hep aynı olursa ve akvaryum ışığı kapalıyken (akvaryumun olduğu odanın lambaları açık olmak şartıyla) yem yeme şartlanmaları çok daha fazla oluyor.
Son olarak benim de size bir sorum olacak; akvaryumunuz net kaç litre? Balık sayınız nedir?
Benim akvaryumum brüt 70 litre, net olaraksa 55 litre civarı. 8 adet transgenetik, 4 adet bronz cory ve 2 adet albino cüce vatoz var. Balık sayısı hacme göre fazla mı?
Forumda konu açmıştım fakat pek bir tavsiye gelmedi. Sizin başlığınız altında yazdım, kusura bakmayın.
İyi hobiler dilerim.
[/QUOTE]
cevabınıza teşekkür ederim,
balık diğer 10 balığa göre biraz durgun geliyor bana, yemleme de dediğinizi deneyeceğim...
80Lt akvaryumum var (netini bilemiyorum). İçinde10 transgenetik tetra, 2 albino cüce vatoz , 3 albino çöpçü var
biraz sessiflora bitkisi mevcut. Tabanı biraz moss yapmaya niyetim var ileride bir kaç tane de karides atabilmek için
aşağıdaki linkten akvaryumunuzun bilgilerinizi girerek balık nüfusunun uygun olup olmadığını öğrenebilirsiniz, ben öyle yapmıştım...
[URL]https://aqadvisor.com/AqAdvisor.php[/URL]
[QUOTE=MCY4]Merhabalar,
Hobiye yeni başladım, ben de low tech bitkili akvaryumda transgenetik tetra besliyorum.
Emin olmamakla birlikte balığın formunda bir olumsuzluk göremedim, erkek olabilir bence. Erkekler dişilere göre daha düz bir formda oluyor bildiğime göre.
Ara sıra yeme ilgisizlik olabiliyor, hatta bazıları yem bile seçiyor. Bir kaç farklı yem kullanmanızı tavsiye ederim.
İlaveten baskın balıkları akvaryumun bir yerinde beslerken farklı bir bölgeye yem bırakıp diğerlerinin de o boşlukta yem yemesini sağlayabilirsiniz. Doğru mu değil mi bilmiyorum ama ben öyle yapıyorum. Ek olarak gözlemlerime göre yemleme zamanınız hep aynı olursa ve akvaryum ışığı kapalıyken (akvaryumun olduğu odanın lambaları açık olmak şartıyla) yem yeme şartlanmaları çok daha fazla oluyor.
Son olarak benim de size bir sorum olacak; akvaryumunuz net kaç litre? Balık sayınız nedir?
Benim akvaryumum brüt 70 litre, net olaraksa 55 litre civarı. 8 adet transgenetik, 4 adet bronz cory ve 2 adet albino cüce vatoz var. Balık sayısı hacme göre fazla mı?
Forumda konu açmıştım fakat pek bir tavsiye gelmedi. Sizin başlığınız altında yazdım, kusura bakmayın.
İyi hobiler dilerim.
[/QUOTE]
cevabınıza teşekkür ederim,
balık diğer 10 balığa göre biraz durgun geliyor bana, yemleme de dediğinizi deneyeceğim...
80Lt akvaryumum var (netini bilemiyorum). İçinde10 transgenetik tetra, 2 albino cüce vatoz , 3 albino çöpçü var
biraz sessiflora bitkisi mevcut. Tabanı biraz moss yapmaya niyetim var ileride bir kaç tane de karides atabilmek için
aşağıdaki linkten akvaryumunuzun bilgilerinizi girerek balık nüfusunun uygun olup olmadığını öğrenebilirsiniz, ben öyle yapmıştım...
[URL]https://aqadvisor.com/AqAdvisor.php[/URL]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
