ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NatHeo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ağustos 2023 21:57
Son Ziyaret:
14 Kasım 2025 14:57
Toplam Mesaj:
82 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emirhan GÜNEY
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 2010
Yaş:
16
İl:
Bursa
Meslek:
Bilişim Teknolojileri Öğrencisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
NatHeo
SON 10 MESAJI
Kapsül Gübreler Toprağın Üzerine Çıktı
Merhaba kapsül gübreler bitkileri ekerken toprağın üzerine çıktı bir sorun olurmu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240598/060220252207011.jpg[/IMG][EDIT]NatHeo,2025-02-06 22:07:13[/EDIT]
Merhaba kapsül gübreler bitkileri ekerken toprağın üzerine çıktı bir sorun olurmu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240598/060220252207011.jpg[/IMG][EDIT]NatHeo,2025-02-06 22:07:13[/EDIT]
Eleocharis Parvula Mini-hagen Kumda Yetişirmi?
Merhaba şu sıralar bir Eleocharis Parvula Mini akvaryumu kurmak istiyorum acaba Hagen kumda yetişirmi ve hangi sıvı gübreyi ne aralıklarla kullanmalıyım rica etsem söylermisiniz?[:D][EDIT]NatHeo,2024-12-28 12:51:18[/EDIT]
Merhaba şu sıralar bir Eleocharis Parvula Mini akvaryumu kurmak istiyorum acaba Hagen kumda yetişirmi ve hangi sıvı gübreyi ne aralıklarla kullanmalıyım rica etsem söylermisiniz?[:D][EDIT]NatHeo,2024-12-28 12:51:18[/EDIT]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben sadece yapacağım tabandan bahsettim elbette gübre alacağım sıvı yada tablet şeklinde [:D]
Evimiz doğalgazlı ancak dış cephe olmadığı için benim odam soğuk. Odam da termometre var 22 24 derece arası hep odam. Isıtıcıyı da muhtemelen 22ye sabitlerim diye düşünüyorum oda sıcaklığında kalır oca sıcaklığından düşünce açılır.[/QUOTE]
Tablet gübre hiç kullanmadım ama sıvı kullandım Creaqua nın Grow Tech gübresini kullandım biztkileriniz için yeterli ise sizede öneririm zemin harika iyi hobiler.[:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben sadece yapacağım tabandan bahsettim elbette gübre alacağım sıvı yada tablet şeklinde [:D]
Evimiz doğalgazlı ancak dış cephe olmadığı için benim odam soğuk. Odam da termometre var 22 24 derece arası hep odam. Isıtıcıyı da muhtemelen 22ye sabitlerim diye düşünüyorum oda sıcaklığında kalır oca sıcaklığından düşünce açılır.[/QUOTE]
Tablet gübre hiç kullanmadım ama sıvı kullandım Creaqua nın Grow Tech gübresini kullandım biztkileriniz için yeterli ise sizede öneririm zemin harika iyi hobiler.[:D]
Akvaryum Dizayn 😀
Bence tasarım bu boyutlarda bir akvaryuma göre kötü olmuş kaya olsada rasgele koyulmuş gibi ağaç dallarının şekillerde kötü bence ek olarak teldeki bitkilerde ortaya rasgele atılmış gibi onu yerine kaya koyup ona ekseydiniz daha iyi olurdu bence kötülemek için yapmıyoryum sadece be tasarımı beğenmedim ama bitkiler gayet sağlıklı ve güzel sadece görüşümü belirttim iyi hobiler. [EDIT]NatHeo,2024-12-26 08:26:10[/EDIT]
Bence tasarım bu boyutlarda bir akvaryuma göre kötü olmuş kaya olsada rasgele koyulmuş gibi ağaç dallarının şekillerde kötü bence ek olarak teldeki bitkilerde ortaya rasgele atılmış gibi onu yerine kaya koyup ona ekseydiniz daha iyi olurdu bence kötülemek için yapmıyoryum sadece be tasarımı beğenmedim ama bitkiler gayet sağlıklı ve güzel sadece görüşümü belirttim iyi hobiler. [EDIT]NatHeo,2024-12-26 08:26:10[/EDIT]
Yeniden Doğuş
[QUOTE=EMRECAN12]Arkadaşlar herkese merhaba 40x40x40 ölçülerindeki akvaryumu mu tekrardan kurdum bitki olarak az gibi geldi bana ne ekleyebilirim co2 im yok ona göre söylerseniz daha iyi olur 6 adet neon tetram var henüz akvaryuma eklemedim bi tetra türü daha eklemek istiyorum 6 lı grup halinde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/221220240027351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumun tasarımu çok güzel olmuş bitki olarak da zeytin eklemenizi öneririm tetra olarak kırmızı burun tetra olabilir bence onların dışında sağ tarafta bir minyatür ağaç gördüm crismas moss ederseniz çok güzel durur bence iyi hobiler. [:D]
[QUOTE=EMRECAN12]Arkadaşlar herkese merhaba 40x40x40 ölçülerindeki akvaryumu mu tekrardan kurdum bitki olarak az gibi geldi bana ne ekleyebilirim co2 im yok ona göre söylerseniz daha iyi olur 6 adet neon tetram var henüz akvaryuma eklemedim bi tetra türü daha eklemek istiyorum 6 lı grup halinde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/221220240027351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumun tasarımu çok güzel olmuş bitki olarak da zeytin eklemenizi öneririm tetra olarak kırmızı burun tetra olabilir bence onların dışında sağ tarafta bir minyatür ağaç gördüm crismas moss ederseniz çok güzel durur bence iyi hobiler. [:D]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben de low tech kurdum hep. Reeflowers black sand aldım içerisinde demir içeriği mevcutmuş. Taban da hindistan cevizi torfu , file içerisinde lav kırığı üzerine ise tablet Aquario Neo plants gübre kullanmayı düşünüyorum (nasıl olduğunu bilmiyorum forumdan bir arkadaş önerdi) en üste ise black sandi koymayı düşünüyorum.
Bu arada 100w ısıtıcımı bulamıyorum...
100litreye 25w takıp idare edeceğim gibi görünüyor [:D][:D][:D][/QUOTE]
Merhaba eviniz doğal gazlı ise ısıtıcı 50w bile yeter bence ama siz bilirsiniz black sand i en üste koymak tasarım açısından akvaryumu güzel gösterecektir bencede ama kum ne kadar demir içerikli olsada demir gübresi kullanmalısınız iyi hobiler. [:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben de low tech kurdum hep. Reeflowers black sand aldım içerisinde demir içeriği mevcutmuş. Taban da hindistan cevizi torfu , file içerisinde lav kırığı üzerine ise tablet Aquario Neo plants gübre kullanmayı düşünüyorum (nasıl olduğunu bilmiyorum forumdan bir arkadaş önerdi) en üste ise black sandi koymayı düşünüyorum.
Bu arada 100w ısıtıcımı bulamıyorum...
100litreye 25w takıp idare edeceğim gibi görünüyor [:D][:D][:D][/QUOTE]
Merhaba eviniz doğal gazlı ise ısıtıcı 50w bile yeter bence ama siz bilirsiniz black sand i en üste koymak tasarım açısından akvaryumu güzel gösterecektir bencede ama kum ne kadar demir içerikli olsada demir gübresi kullanmalısınız iyi hobiler. [:D]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]
Neyden dolayı pişman edebilir zevk vermez beğenmezsiniz gibisinden mi? Kendim belirttim görünüşleri güzel
Ancak co2 olmadığı için kızarmazlar değil mi? Benim isteğim kızarmalarını en azından denemek olmaz biliyorum ama yeşil halleri de oldukça güzel sadece co2 olmadan çürürler mi büyümelerinde sıkıntı olur mu düşüncesi. Orta hızda veya hızlı büyüse yeşil kalsa benim için kafi [:)][/QUOTE]
evet bana uyup ileride beğenmeyebilirsiniz o açıdan güller co2 siz de kızarır fakat demir gübresi kullanmalısınız galiba diğer kızıl bitkiler için birşey söyleyemem çünkü şimdiye kadar sadece low tech akvaryum kurdum iyi honiler.[:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]
Neyden dolayı pişman edebilir zevk vermez beğenmezsiniz gibisinden mi? Kendim belirttim görünüşleri güzel
Ancak co2 olmadığı için kızarmazlar değil mi? Benim isteğim kızarmalarını en azından denemek olmaz biliyorum ama yeşil halleri de oldukça güzel sadece co2 olmadan çürürler mi büyümelerinde sıkıntı olur mu düşüncesi. Orta hızda veya hızlı büyüse yeşil kalsa benim için kafi [:)][/QUOTE]
evet bana uyup ileride beğenmeyebilirsiniz o açıdan güller co2 siz de kızarır fakat demir gübresi kullanmalısınız galiba diğer kızıl bitkiler için birşey söyleyemem çünkü şimdiye kadar sadece low tech akvaryum kurdum iyi honiler.[:D]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]@NatHeo
Bitki listemi güncelledim şu şekilde tekrar bakabilir misiniz arka plan ve ön plan bitkilerine. Dönmüş olmanız yeterli teşekkürler tekrardan ve şuanda sadece alacaklarım listesi fiyat ve miktarları yapıyorum. Genç bir arkadaşınızım konumum yüzünden bir işim yok 2 3 ayımı alıcak muhtemelen tankı kurmak [:D][:)]
[K]Akvaryum Bitki[/K]
[K]Arka plan için[/K]
Eleocharis
Vallisneria Spiralis
Cabomba Caroliniana
Ludwigia türleri Çok beğendim açıkçası
YSIMACHIA NUMMULARIA AUREA
Rotala türleri yeşil kalması önemli değil çürümesin büyüsün yeterli
Hangi rotalayı önerirsiniz?
Vallisneria Rubra
Alternanthera Rosanervig
Limnophila Sessiliflora
Pogostemon Octopus Stellata
Hygrophila Pinnatifida
[K]Ön taraf için :[/K]
Cryptonun hangisini önerirsiniz? Daha önce spiralis ve petchii baktım
Bucephalandra
Fissidens fontanus
Subulata
Lilaeopsis Novaezelandiae
Echinodorus tenellus Pigme
[/QUOTE]
Arka plan rotala "Rotala Rotundifolia" gayet güzel bence "Ludwigia olarak bence Ludwigia Mini Super Red" gayet iyi Cryptocoryne'un "Cryptocoryne Wendtii Brown" türü tank a bence renk katar diğer türlerde size kalmış çünkü benim söyleyeceğim bir söz sizi ileride pişman edebilir bu belirttiğim türler bana göre mükemmel ama siz ne düşünürsünüz bilemem benden öneri bu kadar çıkar siz bana göre bu hobide daha eskisiniz saygı sonsuz. [:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]@NatHeo
Bitki listemi güncelledim şu şekilde tekrar bakabilir misiniz arka plan ve ön plan bitkilerine. Dönmüş olmanız yeterli teşekkürler tekrardan ve şuanda sadece alacaklarım listesi fiyat ve miktarları yapıyorum. Genç bir arkadaşınızım konumum yüzünden bir işim yok 2 3 ayımı alıcak muhtemelen tankı kurmak [:D][:)]
[K]Akvaryum Bitki[/K]
[K]Arka plan için[/K]
Eleocharis
Vallisneria Spiralis
Cabomba Caroliniana
Ludwigia türleri Çok beğendim açıkçası
YSIMACHIA NUMMULARIA AUREA
Rotala türleri yeşil kalması önemli değil çürümesin büyüsün yeterli
Hangi rotalayı önerirsiniz?
Vallisneria Rubra
Alternanthera Rosanervig
Limnophila Sessiliflora
Pogostemon Octopus Stellata
Hygrophila Pinnatifida
[K]Ön taraf için :[/K]
Cryptonun hangisini önerirsiniz? Daha önce spiralis ve petchii baktım
Bucephalandra
Fissidens fontanus
Subulata
Lilaeopsis Novaezelandiae
Echinodorus tenellus Pigme
[/QUOTE]
Arka plan rotala "Rotala Rotundifolia" gayet güzel bence "Ludwigia olarak bence Ludwigia Mini Super Red" gayet iyi Cryptocoryne'un "Cryptocoryne Wendtii Brown" türü tank a bence renk katar diğer türlerde size kalmış çünkü benim söyleyeceğim bir söz sizi ileride pişman edebilir bu belirttiğim türler bana göre mükemmel ama siz ne düşünürsünüz bilemem benden öneri bu kadar çıkar siz bana göre bu hobide daha eskisiniz saygı sonsuz. [:D]
Hobiye Dönüş
[QUOTE=Uhsr]Yıllar sonra keyifli hobiye tekrar dönmeye karar verdim ,ilk yıllarda bundan 25 yıl önce kendi imkanların ile 100*50*50 tarzında akvaryum yapmıştım fakat bir temizlik sonrası akvaryumun ortasına gelişi güzel oturtmuş olduğum kaya taban camını çatlatıp salonun su basmasına neden olmuştu,şimdi aynı hatayı tekrarlamak için taban için ne gibi bir önlem almak gerekir,düşüncem yine kaya ve bitki kullanmak ve karışık moli,Lepistes, kılıç kuyruk,gurami türü karışık akvaryum yapma niyetindeyim,vereceğiniz fikirler daha bilinçli bir şekilde bu hobiyi bir zevke dönüştürme yolu açacak bana ,şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Merhaba ben kayalarımın altına sünger koydum şuan bir problem yok ama ileride olurmu bilemem iyi hobiler.[:D]
[QUOTE=Uhsr]Yıllar sonra keyifli hobiye tekrar dönmeye karar verdim ,ilk yıllarda bundan 25 yıl önce kendi imkanların ile 100*50*50 tarzında akvaryum yapmıştım fakat bir temizlik sonrası akvaryumun ortasına gelişi güzel oturtmuş olduğum kaya taban camını çatlatıp salonun su basmasına neden olmuştu,şimdi aynı hatayı tekrarlamak için taban için ne gibi bir önlem almak gerekir,düşüncem yine kaya ve bitki kullanmak ve karışık moli,Lepistes, kılıç kuyruk,gurami türü karışık akvaryum yapma niyetindeyim,vereceğiniz fikirler daha bilinçli bir şekilde bu hobiyi bir zevke dönüştürme yolu açacak bana ,şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Merhaba ben kayalarımın altına sünger koydum şuan bir problem yok ama ileride olurmu bilemem iyi hobiler.[:D]
Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=nurtensultan]İlk canlı eklememi yaptım. 2 dişi 1 erkek plati balığı sanırım biri hamile [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun iyi hobiler.[:D]
[QUOTE=nurtensultan]İlk canlı eklememi yaptım. 2 dişi 1 erkek plati balığı sanırım biri hamile [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun iyi hobiler.[:D]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
