ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
myazar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Ekim 2023 11:38
Son Ziyaret:
17 Aralık 2023 16:32
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Yazar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
64*25*34cm
19 Lepistes(+~7 yavru :))
2 Molly
2 Kılıç
4 Platy
2 Çöpçü
1 Cüce Vatoz
---
44L Net Su
Askı Pipo Filtre
150W Isıtıcı(27°)
Su İçi Termometre(24°)
Led
Taban Siyah çakıl(~2cm/2.5.kg)
SON 10 MESAJI
Balıklarımda Beyaz Benek Hastalığı
Selamlar;
Bugün bazı balıklarımda beyaz beneklenme olduğunu gördüm. Molinin her tarafında. lepisteslerimin kuyruk kısmında.
Akvarymumda 3-4 günlük lepistes yavrularımda var. onun için hangi tedaviyi nasıl uygulayacağımı bilemedim. Siya moli yüzeyde sabit duruyor. Bazı lepisteslerim dipte sabit duruyor.
Kaya tuzu öneriliyor, vatoz ve çöpçü balıkları olduğu için önerilmiyor. Etilen mavisi bitkiler için zararlı deniliyor.
30 kadar balığım var(yavrular hariç) yarısında beyaz beneği görebiliyorum küçükde olsa.
Nasıl bir tedavi uygulamam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400581.jpg[/IMG]
Forumdan öğrendiğim kadarıyla,
1) Isıyı kademeli olarak 30 dereceye çıkarıyorum.
2) ısı arttığı için oksijen azalacak, bunu önlemek için hava taşı ekledim.
3)bir miktar etilen mavisi ekledim.
4) günde 2 defa yem vereceğim, 1 öğün artemia, 1 öğün tropical mix.
3 gün bekleyip sonuçları göreceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231731521.jpg[/IMG]
Selamlar;
Bugün bazı balıklarımda beyaz beneklenme olduğunu gördüm. Molinin her tarafında. lepisteslerimin kuyruk kısmında.
Akvarymumda 3-4 günlük lepistes yavrularımda var. onun için hangi tedaviyi nasıl uygulayacağımı bilemedim. Siya moli yüzeyde sabit duruyor. Bazı lepisteslerim dipte sabit duruyor.
Kaya tuzu öneriliyor, vatoz ve çöpçü balıkları olduğu için önerilmiyor. Etilen mavisi bitkiler için zararlı deniliyor.
30 kadar balığım var(yavrular hariç) yarısında beyaz beneği görebiliyorum küçükde olsa.
Nasıl bir tedavi uygulamam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231400581.jpg[/IMG]
Forumdan öğrendiğim kadarıyla,
1) Isıyı kademeli olarak 30 dereceye çıkarıyorum.
2) ısı arttığı için oksijen azalacak, bunu önlemek için hava taşı ekledim.
3)bir miktar etilen mavisi ekledim.
4) günde 2 defa yem vereceğim, 1 öğün artemia, 1 öğün tropical mix.
3 gün bekleyip sonuçları göreceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/221020231731521.jpg[/IMG]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=SveH]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)
[QUOTE=Emirrztrk]
5 litre akvaryumun içine ısıtıcı ve filtreyi sığdırabilecek misiniz. Ayrıca suyu 0 su olmamalı doğduğu akvaryumdaki sudan alın.[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim.
Filtre alsam balıklarımı çeker mi diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum. Suyu akvaryumdan aktarırım, su değişimi için elimde 40L dinletilmiş su bekletiyorum hep. Oradan ilave ederim büyük akvaryuma.
[QUOTE=SveH]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)
[QUOTE=Emirrztrk]
5 litre akvaryumun içine ısıtıcı ve filtreyi sığdırabilecek misiniz. Ayrıca suyu 0 su olmamalı doğduğu akvaryumdaki sudan alın.[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim.
Filtre alsam balıklarımı çeker mi diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum. Suyu akvaryumdan aktarırım, su değişimi için elimde 40L dinletilmiş su bekletiyorum hep. Oradan ilave ederim büyük akvaryuma.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=Emirrztrk]Sağlık olsun 13 yavru ve belli bir tecrübe kazandınız. Yavru kaybını en aza indirmek için en başarılı yöntem tek tür lepistes beslemek ve saklanma alanları oluşturmak. [/QUOTE]
Teşekkürler yavrular için sade tek tür akvaryum düşünüyorum. 1-2 gün idare ettikten sonra ayıracağım elimde 5L bir akvaryum daha var oraya alacağım.
[QUOTE=Emirrztrk]Sağlık olsun 13 yavru ve belli bir tecrübe kazandınız. Yavru kaybını en aza indirmek için en başarılı yöntem tek tür lepistes beslemek ve saklanma alanları oluşturmak. [/QUOTE]
Teşekkürler yavrular için sade tek tür akvaryum düşünüyorum. 1-2 gün idare ettikten sonra ayıracağım elimde 5L bir akvaryum daha var oraya alacağım.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231910041.jpg[/IMG]
İyi kötü tecrübeler edindik eşimle.
3 tane arka arkaya doğurdu ve annesi birini yediğinde çok şaşırdım :)
[QUOTE=SveH]Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.[/QUOTE]
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231856471.jpg[/IMG]
Canlı doğum deneyimi gerçekten çok farklı bir olaymış :)
Kaçma anını videoya yakalamışım:
[VID]https://youtube.com/shorts/JdkNByYmnkg?si=PUvgEGhj6GAm_dwG[/VID][EDIT]myazar,2023-10-17 19:26:47[/EDIT]
Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231910041.jpg[/IMG]
İyi kötü tecrübeler edindik eşimle.
3 tane arka arkaya doğurdu ve annesi birini yediğinde çok şaşırdım :)
[QUOTE=SveH]Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.[/QUOTE]
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231856471.jpg[/IMG]
Canlı doğum deneyimi gerçekten çok farklı bir olaymış :)
Kaçma anını videoya yakalamışım:
[VID]https://youtube.com/shorts/JdkNByYmnkg?si=PUvgEGhj6GAm_dwG[/VID][EDIT]myazar,2023-10-17 19:26:47[/EDIT]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=Ruqayya]Ben yavruluga almistim 2,3 gun kaldi 10 tane dogurdu baligimi ayirdim yavrularda yavrulukda kala bilir hepsi sapa saglamdi.[/QUOTE]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D
[QUOTE=Ruqayya]Ben yavruluga almistim 2,3 gun kaldi 10 tane dogurdu baligimi ayirdim yavrularda yavrulukda kala bilir hepsi sapa saglamdi.[/QUOTE]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
2 adet molly var onlar yer diye korkuyorum [:)]
2 adet molly var onlar yer diye korkuyorum [:)]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
Merhabalar.
Dişi lepistesim artık dibe çökemeye başladı. yavruluğa almalımıyım yoksa erken mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231336211.jpg[/IMG]
Merhabalar.
Dişi lepistesim artık dibe çökemeye başladı. yavruluğa almalımıyım yoksa erken mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241037/171020231336211.jpg[/IMG]
Lepistes Anüste Beyaz Çıkıntı
Hocam akvaryum yeni, 10 günlük sayılır herhangi bir değişiklik yapmadım daha. Sadece fazla beslemiş olabiliriz.
Hocam akvaryum yeni, 10 günlük sayılır herhangi bir değişiklik yapmadım daha. Sadece fazla beslemiş olabiliriz.
Lepistes Anüste Beyaz Çıkıntı
Teşekkürler. Biraz daha araştırayım olmazsa bende bahsettiğiniz ilaçları temin edeyim.
Teşekkürler. Biraz daha araştırayım olmazsa bende bahsettiğiniz ilaçları temin edeyim.
Lepistes Anüste Beyaz Çıkıntı
[QUOTE=aupqua]Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Bu hastalığı geçiren 20 balığımdan aşağı yukarı 3-4 tanesi sağlığına geri kavuşmuştur. Sebebini bulamadım fakat en mantıklı çıkarım iç parazit gibi. Benim balıklarım yeme ilgisini zamanla kaybetti, yeme gelse bile ağzına alıp bir süre sonra tekrar çıkıyor yutmuyor. Çözüm bulamadım. Ben tankı değiştirdim kumdan şüphelendiğim için başka bir tank ve farklı bir suya koyup bol oksijen verdim aynı zamanda 2 günde bir su değişimi yapıyorum, biraz daha iyiler ama tek tük yine böyle beyaz pamukçuk gibi bir şey çıkarttıkları oluyor.[/QUOTE]
Açıkcası şuan tam olarak neyi düşüneceğimide bilmiyorum, diğer balıklarım sağlıklı görünüyor. Bende su değişim sayısını arttırayım.
Ek olarak 1 dakikada bitirilebilecek kadar yem verin diyorlar ama ben hiç denge kuramadım. çay kaşığının ucunda veriyorum yinede 1 saatte falan anca bitiriyorlar.
Dediğiniz gibi iç parazit ise ilaç kullandınız mı?
[QUOTE=aupqua]Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Bu hastalığı geçiren 20 balığımdan aşağı yukarı 3-4 tanesi sağlığına geri kavuşmuştur. Sebebini bulamadım fakat en mantıklı çıkarım iç parazit gibi. Benim balıklarım yeme ilgisini zamanla kaybetti, yeme gelse bile ağzına alıp bir süre sonra tekrar çıkıyor yutmuyor. Çözüm bulamadım. Ben tankı değiştirdim kumdan şüphelendiğim için başka bir tank ve farklı bir suya koyup bol oksijen verdim aynı zamanda 2 günde bir su değişimi yapıyorum, biraz daha iyiler ama tek tük yine böyle beyaz pamukçuk gibi bir şey çıkarttıkları oluyor.[/QUOTE]
Açıkcası şuan tam olarak neyi düşüneceğimide bilmiyorum, diğer balıklarım sağlıklı görünüyor. Bende su değişim sayısını arttırayım.
Ek olarak 1 dakikada bitirilebilecek kadar yem verin diyorlar ama ben hiç denge kuramadım. çay kaşığının ucunda veriyorum yinede 1 saatte falan anca bitiriyorlar.
Dediğiniz gibi iç parazit ise ilaç kullandınız mı?
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
