ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mewtwo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2024 15:19
Son Ziyaret:
01 Nisan 2025 20:03
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Kılınç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Kılınç
SON 10 MESAJI
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=MasterChief]Su değerleri önemli. Biyolojik filtrasyon çok önemli, faydalı bakterilerce zengin bir akvaryum olmalı. Askı şelale filtre ve iç filtreye ilave olarak kendinden motorlu pipo filtre kullanıyordum.
Isı sabit durmalı. Yuva (küp) yeri değişmemeli ve zeminden girebileceği yerde, girişi bizi (insanları) görmeyecek yönde durmalı. Mangrov kökü, kuru yaprak koymanızda fayda var. Ayrıca turba yosunu (peat moss) bulabilseniz koyabilirsiniz, suyu yumuşatır, ph düşürür, hümik asit salgılar.
Ben 2,5 cm lik yavruyken almıştım, 1. yılında üremeye başladılar. Vatozlarıma haftada bir haşlanmış sebze verirdim. Mevsime göre ıspanak, kapya biber, marul vb., 2 saatliğine yiyebildikleri kadar yerlerdi. Haftada bir gün ise (yetişkinkere) hiç yem vermezdim. Diğer her gün dip yemleri ile doyururdum, camları temizlesinler diye az yem vermeye kalkmazdım, camları temizlemek benim görevimdi, onlar yeyip içip sıç-
rayıp ürüyorlardı. [:)] Sürekli ve çok üredikleri için anaçları sattım, yavrular büyüdü, onlar da üremeye başladı. En son yüzlercesini toplu gruplar hâlinde satıp elden çıkardım, çok üreyen canlıları sevmiyorum, yavruları büyütmek zahmetli oluyor, yoruyor.[B][/B]
Haftalık su değişimlerini ihmal etmezdim, ayda bir akvaryuma zeolit koyardım (ayda bir eskisini çıkarıp yenisini eklerdim), bu sayede amonyak ve nitrit zehirlenmesi yaşamadılar. Bol bitkili olduğundan nitrat da sorun olmamıştı. Oksijen yönünden de su iyi durumdaydı, su yüzeyini olabildiğince dalgalandırarak oksijen desteği sağlıyordum. Akıntılı suyu severler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/200120230713311.jpg[/IMG][/QUOTE]
su değişimi ve dip çekimi yaklaşık 1 senedir yapmıyorum lepistesler için ayrı yem vatozlar için ayrı dip yem kullanıyorum sağlık kobusunda bi sıkıntı su değerleri konusunda bi problem yok gibi olsa lepistesler ilk etkilenen oluyor genelde bakalım oluruna bıraktım belkide köklerin üstünde yavrulama yaparlar
[QUOTE=MasterChief]Su değerleri önemli. Biyolojik filtrasyon çok önemli, faydalı bakterilerce zengin bir akvaryum olmalı. Askı şelale filtre ve iç filtreye ilave olarak kendinden motorlu pipo filtre kullanıyordum.
Isı sabit durmalı. Yuva (küp) yeri değişmemeli ve zeminden girebileceği yerde, girişi bizi (insanları) görmeyecek yönde durmalı. Mangrov kökü, kuru yaprak koymanızda fayda var. Ayrıca turba yosunu (peat moss) bulabilseniz koyabilirsiniz, suyu yumuşatır, ph düşürür, hümik asit salgılar.
Ben 2,5 cm lik yavruyken almıştım, 1. yılında üremeye başladılar. Vatozlarıma haftada bir haşlanmış sebze verirdim. Mevsime göre ıspanak, kapya biber, marul vb., 2 saatliğine yiyebildikleri kadar yerlerdi. Haftada bir gün ise (yetişkinkere) hiç yem vermezdim. Diğer her gün dip yemleri ile doyururdum, camları temizlesinler diye az yem vermeye kalkmazdım, camları temizlemek benim görevimdi, onlar yeyip içip sıç-
rayıp ürüyorlardı. [:)] Sürekli ve çok üredikleri için anaçları sattım, yavrular büyüdü, onlar da üremeye başladı. En son yüzlercesini toplu gruplar hâlinde satıp elden çıkardım, çok üreyen canlıları sevmiyorum, yavruları büyütmek zahmetli oluyor, yoruyor.[B][/B]
Haftalık su değişimlerini ihmal etmezdim, ayda bir akvaryuma zeolit koyardım (ayda bir eskisini çıkarıp yenisini eklerdim), bu sayede amonyak ve nitrit zehirlenmesi yaşamadılar. Bol bitkili olduğundan nitrat da sorun olmamıştı. Oksijen yönünden de su iyi durumdaydı, su yüzeyini olabildiğince dalgalandırarak oksijen desteği sağlıyordum. Akıntılı suyu severler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/200120230713311.jpg[/IMG][/QUOTE]
su değişimi ve dip çekimi yaklaşık 1 senedir yapmıyorum lepistesler için ayrı yem vatozlar için ayrı dip yem kullanıyorum sağlık kobusunda bi sıkıntı su değerleri konusunda bi problem yok gibi olsa lepistesler ilk etkilenen oluyor genelde bakalım oluruna bıraktım belkide köklerin üstünde yavrulama yaparlar
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=MasterChief]Bir mangrov köküm vardı, akvaryumda birçok küp olduğu hâlde vatozlarım birkaç kez kökün oyuğuna yumurta dizip yavru çıkarmışlardı. O kökü sattığıma sonradan püşman olmuştum.
Eskilerden kareler: Mangrov kökünün oyuğunu tutan vatozum ve farklı batın yavruları.....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155471.jpg[/IMG][/QUOTE]
çok hoş duruyo aslında ya ufaklar diye yada başak bi nedenden dolayı 5 aydır hiç yavru almadım umarım alabilirim
[QUOTE=MasterChief]Bir mangrov köküm vardı, akvaryumda birçok küp olduğu hâlde vatozlarım birkaç kez kökün oyuğuna yumurta dizip yavru çıkarmışlardı. O kökü sattığıma sonradan püşman olmuştum.
Eskilerden kareler: Mangrov kökünün oyuğunu tutan vatozum ve farklı batın yavruları.....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155471.jpg[/IMG][/QUOTE]
çok hoş duruyo aslında ya ufaklar diye yada başak bi nedenden dolayı 5 aydır hiç yavru almadım umarım alabilirim
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balığı göremediğimden sormakta fayda var, dişi ve erkek olduklarına emin misiniz?
Şimdiye alışmadıklarına göre dişi yumurtaları başka yerlere döküyor veya mevcut saklandıkları alanı değiştirmek istemiyorlardır.
Küpü sürekli değiştirmek iyi değil onun yerine mevcut saklandıkları alanı yok etmeye çalışın.[/QUOTE]
evet küpün altındaki erkek olan dişilerde bazen gidiyor ama küpün içine hiç girmediler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balığı göremediğimden sormakta fayda var, dişi ve erkek olduklarına emin misiniz?
Şimdiye alışmadıklarına göre dişi yumurtaları başka yerlere döküyor veya mevcut saklandıkları alanı değiştirmek istemiyorlardır.
Küpü sürekli değiştirmek iyi değil onun yerine mevcut saklandıkları alanı yok etmeye çalışın.[/QUOTE]
evet küpün altındaki erkek olan dişilerde bazen gidiyor ama küpün içine hiç girmediler
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241718181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241719031.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar yaklaşık 5 aydır bende olan l144 setimin erkeği 5 aydır hiç bir şekilde küpe girmiyor farklı bir küp alıp ayda bir yerini değiştirmeme rağmen girmedi son şeklinde resimdeki gibi yerleştirdiğimde küpe yelteniyor ama hep küpün alt kısmında duruyor hiç içine girmedi zamana bırakmıştım illaki girer diye ama 3 gündür sadece alt kısmında küpe yapışık şekilde bekliyor küpün ağzını straforla daraltmayıda denedim ama hiç girmedi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241718181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241719031.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar yaklaşık 5 aydır bende olan l144 setimin erkeği 5 aydır hiç bir şekilde küpe girmiyor farklı bir küp alıp ayda bir yerini değiştirmeme rağmen girmedi son şeklinde resimdeki gibi yerleştirdiğimde küpe yelteniyor ama hep küpün alt kısmında duruyor hiç içine girmedi zamana bırakmıştım illaki girer diye ama 3 gündür sadece alt kısmında küpe yapışık şekilde bekliyor küpün ağzını straforla daraltmayıda denedim ama hiç girmedi
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=Malinua55]
Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, sadece beklemelisiniz. Yaz aylarında üretim yavaşlar. Tanka müdahale etmeden sadece bekleyin. Halihazırda 200 kadar yavrum var ve bu takım geldiğinde 50 gün yumurta dökmedi sonrasında ise durmadı. Sabır...[/QUOTE]
çok bilgim yok aslında bir dişide baya yumurta toplamış strese falan girer dökemediği için diye düşündüm o zaman akışına bırakayım dediğiniz gibi
[QUOTE=Malinua55]
Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, sadece beklemelisiniz. Yaz aylarında üretim yavaşlar. Tanka müdahale etmeden sadece bekleyin. Halihazırda 200 kadar yavrum var ve bu takım geldiğinde 50 gün yumurta dökmedi sonrasında ise durmadı. Sabır...[/QUOTE]
çok bilgim yok aslında bir dişide baya yumurta toplamış strese falan girer dökemediği için diye düşündüm o zaman akışına bırakayım dediğiniz gibi
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balıkların benimsemesi için zaman tanımakta önemli.
Konunun ana mesajında ki fotoğrafta bence küpe girmemeleri normal, kendi bile zar zor camla küpün arasına girebilecekken orada saklanma alanı olduğunu farketmemiş bile olabilir. 😁
Büyük ihtimal kökü yem olarakta gördüğünden vazgeçmek istemiyordur. Şansa bırakmak istemiyorsanız saklanabileceği en iyi ve tek mekan olarak küpü bırakın.
2 akvaryumumdada küpler öne doğru bakıyor ve özellikle önlerinde bayağı mesafe var yani daracık yere girmeyede çalışmıyorlar ulu orta yerdeler.
2 Küp yanyana olduğu için erkekler arada kavga etsede gün sonunda ikiside kendi küpünde yelleniyor.
Ancak akvaryuma ekledigim günden beri küpleri yavru ayırma dışında dokunmadım yerini hiç değiştirmedim.
İlk geldiklerinde küpe yaklaşmazken zamanla kendileri alıştı ve şimdi çıkmak bilmiyorlar. Küpe alışmaları biri için 1 2 hafta sürerken diğeri 1 2 ayı buldu. Küp tutma sürelerinin farklı olması sadece yanyana olması kaynaklıda değil. Çünkü küpleri tuttuktan sonra bıyıkları yeni yeni çıkmaya başladı. [/QUOTE]
küpün yerini değiştirdim resimde görünen kökü biraz yukarı kaldırıp altına yerleştirip ağız kısmını cama yakın olmayan bi yere çevirdim bakalım etkisi olacakmı dolu dişi var yumurta dökemiyor bu yüzden
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balıkların benimsemesi için zaman tanımakta önemli.
Konunun ana mesajında ki fotoğrafta bence küpe girmemeleri normal, kendi bile zar zor camla küpün arasına girebilecekken orada saklanma alanı olduğunu farketmemiş bile olabilir. 😁
Büyük ihtimal kökü yem olarakta gördüğünden vazgeçmek istemiyordur. Şansa bırakmak istemiyorsanız saklanabileceği en iyi ve tek mekan olarak küpü bırakın.
2 akvaryumumdada küpler öne doğru bakıyor ve özellikle önlerinde bayağı mesafe var yani daracık yere girmeyede çalışmıyorlar ulu orta yerdeler.
2 Küp yanyana olduğu için erkekler arada kavga etsede gün sonunda ikiside kendi küpünde yelleniyor.
Ancak akvaryuma ekledigim günden beri küpleri yavru ayırma dışında dokunmadım yerini hiç değiştirmedim.
İlk geldiklerinde küpe yaklaşmazken zamanla kendileri alıştı ve şimdi çıkmak bilmiyorlar. Küpe alışmaları biri için 1 2 hafta sürerken diğeri 1 2 ayı buldu. Küp tutma sürelerinin farklı olması sadece yanyana olması kaynaklıda değil. Çünkü küpleri tuttuktan sonra bıyıkları yeni yeni çıkmaya başladı. [/QUOTE]
küpün yerini değiştirdim resimde görünen kökü biraz yukarı kaldırıp altına yerleştirip ağız kısmını cama yakın olmayan bi yere çevirdim bakalım etkisi olacakmı dolu dişi var yumurta dökemiyor bu yüzden
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=HakanYILDIZ]Strafor, yumurtalar küpten çıkmasın diye kullanılır, bir de başka balıkların girişini kısıtlamak için. Vatozun küpe girmesine katkısı yoktur, aksine olumsuz etkisi olabilir.
Küpün ağzı sizi görmeyecek şekilde (örneğin arka cama doğru) olsun, küpün girişi de vatoz boyu kadar camdan uzakta dursun. Bir de böyle deneyin.[/QUOTE]
durumda değişiklik yok kökü kaldırıp altına yerleştirdim küpü kökün alt kısımlarında çok takıldığı için giriş kısmınıda görmiyiceğim kısma doğru çevirdim yine pek oralı olmadı 3 adet çöpçü var akvaryumumda onlarda o kısımlarda çok dolandığı için güvenli görmüyor gibi geliyo bana
[QUOTE=HakanYILDIZ]Strafor, yumurtalar küpten çıkmasın diye kullanılır, bir de başka balıkların girişini kısıtlamak için. Vatozun küpe girmesine katkısı yoktur, aksine olumsuz etkisi olabilir.
Küpün ağzı sizi görmeyecek şekilde (örneğin arka cama doğru) olsun, küpün girişi de vatoz boyu kadar camdan uzakta dursun. Bir de böyle deneyin.[/QUOTE]
durumda değişiklik yok kökü kaldırıp altına yerleştirdim küpü kökün alt kısımlarında çok takıldığı için giriş kısmınıda görmiyiceğim kısma doğru çevirdim yine pek oralı olmadı 3 adet çöpçü var akvaryumumda onlarda o kısımlarda çok dolandığı için güvenli görmüyor gibi geliyo bana
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=HakanYILDIZ]Straforu çıkarıp gözlemleyin. Yüzlerce vatoz ürettim ama bir kez strafor kullanmadım. Küpün ağzı tamamen açık dursun, küpün açık kısmı yoldan geçenleri görmeyecek yönde çevrili olsun.[/QUOTE]
dediğiniz gibi straforu aldım ağzındaki dünden beri yine çok ilgili değil kökün üstünde takılıyor hep bir kaç gün daha bekliyicem teşekkürler
[QUOTE=HakanYILDIZ]Straforu çıkarıp gözlemleyin. Yüzlerce vatoz ürettim ama bir kez strafor kullanmadım. Küpün ağzı tamamen açık dursun, küpün açık kısmı yoldan geçenleri görmeyecek yönde çevrili olsun.[/QUOTE]
dediğiniz gibi straforu aldım ağzındaki dünden beri yine çok ilgili değil kökün üstünde takılıyor hep bir kaç gün daha bekliyicem teşekkürler
Vatozum Küpe Girmiyor
Merhabalar cüce vatozlar hakkında çok bilgiye sahip değilim forumdan
ve izlediğim videolar kadarıyla küpün ağız kısmına ince bir strafor koydum daraltmak için ve küpü ters çevirdim önünden geçerken irkilmesin rahatça küpü tutsun diye 1 erkek 2 dişi tül kuyruk vatozum var yaklaşık 3 haftadır aynı akvaryumdalar ama erkek en fazla 2 kere küpe girip çıkmıştır genelde kökünnalt kısımlarında takılıyor daha genç olduğu içinmi bu şekilde yoksa birşeyi yanlışmı yapıyorum acaba
akvaryumum 65 litre 20 kadar lepistes 3 çöpçü 3 te salyangoz bulunuyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423101.jpg[/IMG]
Merhabalar cüce vatozlar hakkında çok bilgiye sahip değilim forumdan
ve izlediğim videolar kadarıyla küpün ağız kısmına ince bir strafor koydum daraltmak için ve küpü ters çevirdim önünden geçerken irkilmesin rahatça küpü tutsun diye 1 erkek 2 dişi tül kuyruk vatozum var yaklaşık 3 haftadır aynı akvaryumdalar ama erkek en fazla 2 kere küpe girip çıkmıştır genelde kökünnalt kısımlarında takılıyor daha genç olduğu içinmi bu şekilde yoksa birşeyi yanlışmı yapıyorum acaba
akvaryumum 65 litre 20 kadar lepistes 3 çöpçü 3 te salyangoz bulunuyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423101.jpg[/IMG]
Lepistes İç Parazit
[QUOTE=Ahmetkngr]Çok yem atıyor olabilirsiniz.
Düzenli su değişimi yapmıyor olabilirsiniz.
Hacime göre fazla balık bakıyor olabilirsiniz.
Ölen bir balığı akvaryumdan almıyor diğer balıklarda onu
Kullandığınız yem bozulmuş olabilir.
Filitre balıkları yoruyor olabilir vs… vs… birsürü sebep sayılabilir.
Akvaryumum resmini verdiğiniz yemi akvaryumda yaptığınızda su değişim miktarının ne zaman yaptığınızın vs…. Yazabilirseniz daha rahat yardımcı olabiliriz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/120120241834481.jpg[/IMG]
fotoğrafı ekledim balık öldüktwn sonra genelde elma salyangozlarım kemikleri kalana kadar yiyor direk o yüzden almıyorum akvaryum içinden fazla yemleme yaptığımı düşünüyorum sabah ve akşamları yemleme yapıyorum haftalık %30 su değişimi yapıyorum sabahları artemia veya protein ağırlıklı akşam bitkisel ağırlıklı yemleme yapıyorum
[QUOTE=Ahmetkngr]Çok yem atıyor olabilirsiniz.
Düzenli su değişimi yapmıyor olabilirsiniz.
Hacime göre fazla balık bakıyor olabilirsiniz.
Ölen bir balığı akvaryumdan almıyor diğer balıklarda onu
Kullandığınız yem bozulmuş olabilir.
Filitre balıkları yoruyor olabilir vs… vs… birsürü sebep sayılabilir.
Akvaryumum resmini verdiğiniz yemi akvaryumda yaptığınızda su değişim miktarının ne zaman yaptığınızın vs…. Yazabilirseniz daha rahat yardımcı olabiliriz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/120120241834481.jpg[/IMG]
fotoğrafı ekledim balık öldüktwn sonra genelde elma salyangozlarım kemikleri kalana kadar yiyor direk o yüzden almıyorum akvaryum içinden fazla yemleme yaptığımı düşünüyorum sabah ve akşamları yemleme yapıyorum haftalık %30 su değişimi yapıyorum sabahları artemia veya protein ağırlıklı akşam bitkisel ağırlıklı yemleme yapıyorum
SON MESAJLAR
- Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
osmandbnl,
LeafyAqua,
darkaura,
yaşar çınar,
Mr. WingMan,
Sfenks111,
OKIRATLI,
JujuSeri,
SeaWorld,
ugurbaran,
0rnn,
Birtek,
Kuduoglu,
TheDS,
Vatozcu Hakkı,
Sütçü,
sina cen,
SunkenShrimps,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
Stoke,
Conix,
Umutoty,
Hidro Dinamik,
Malawi34,
Laetacara,
888starz_jsSa,
ozan_1903,
Oğuzhan00600,
hakanmorcicek,
Mustafasesen,
Alibicimcilci,
Cyber_Scout,
MasterChiefHakan,
AquaVita,
Killicory,
MertSoyumert,
yeekim,
888starz_snml,
mmtbs,
oguzozt,
zafer3885,
ternapi,
Sungurr,
yderinn,
Kfat,
prisonbreak,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
