ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
flatsarn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2024 21:26
Son Ziyaret:
18 Kasım 2025 06:06
Toplam Mesaj:
42 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Bozdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Bozdemir
SON 10 MESAJI
Lepistes Tankında Ölümler
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: dişilerde kuyruk deformasyonları ve vücutlarının şeffaflığının bölgesel çizgisel noktasal beyaza kaçan görüntüler. Bir dişi bir erkeğimi kaybettim. Sabah geldiğimde dişi ölüydü ve kuyruğu nerdeyse yoktu kalanı bembeyazdı. Erkeği de dipte hareketsiz yatıyordu ayırdım hava taşı ekledim o dakika öldü. Akvaryum beş günlük ikinci gününde su berraktı ve beş adet elma salyangozlar eklendi. Lepistesler iki gündür bende ve bu tanktalar. Geldiklerinde kuyruklarında yine deformasyonlar mevcuttu dikey bi şekilde kırmızı düzensiz çizgiler vardı kan gibi. Ekstra olarak erkeklerde hiçbir sıkıntı gözükmüyor görsel olarak. Dişiler de anlattıklarıma ek yüzgeçlerde o bahsedilen beyaza kaçan şeyler ve eksiklikler mevcut. Bir dişi dipte hareketsiz yatıyor. Kalanlarında yüzgeç hareketi mevcut ancak yüzeyde hepsi normal lepistes hareketleri pek mevcut değil bir erkek haricinde. Suyun dalgasıyla salgalanıyorlar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 adet red halfmoon lepistes 8 kaldı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): amonyak 0.5-1, pH 7.90-8, tds 311-320 sıcaklık
Filitrasyon: pipo
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Bugün %30 su değişimi yaptım. Balıkları iki damla metilen mavisi ve akvaryum suyuyla banyo yaptırdım 15 er dakika. Su değişimi amonyak testinden sonra yapıldı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406571.jpg[/IMG]
Görseldekilerden bir dişim daha öldü kalan 7 lütfen yardımcı olun
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: dişilerde kuyruk deformasyonları ve vücutlarının şeffaflığının bölgesel çizgisel noktasal beyaza kaçan görüntüler. Bir dişi bir erkeğimi kaybettim. Sabah geldiğimde dişi ölüydü ve kuyruğu nerdeyse yoktu kalanı bembeyazdı. Erkeği de dipte hareketsiz yatıyordu ayırdım hava taşı ekledim o dakika öldü. Akvaryum beş günlük ikinci gününde su berraktı ve beş adet elma salyangozlar eklendi. Lepistesler iki gündür bende ve bu tanktalar. Geldiklerinde kuyruklarında yine deformasyonlar mevcuttu dikey bi şekilde kırmızı düzensiz çizgiler vardı kan gibi. Ekstra olarak erkeklerde hiçbir sıkıntı gözükmüyor görsel olarak. Dişiler de anlattıklarıma ek yüzgeçlerde o bahsedilen beyaza kaçan şeyler ve eksiklikler mevcut. Bir dişi dipte hareketsiz yatıyor. Kalanlarında yüzgeç hareketi mevcut ancak yüzeyde hepsi normal lepistes hareketleri pek mevcut değil bir erkek haricinde. Suyun dalgasıyla salgalanıyorlar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 adet red halfmoon lepistes 8 kaldı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): amonyak 0.5-1, pH 7.90-8, tds 311-320 sıcaklık
Filitrasyon: pipo
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Bugün %30 su değişimi yaptım. Balıkları iki damla metilen mavisi ve akvaryum suyuyla banyo yaptırdım 15 er dakika. Su değişimi amonyak testinden sonra yapıldı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406571.jpg[/IMG]
Görseldekilerden bir dişim daha öldü kalan 7 lütfen yardımcı olun
İzmirde Uygun Camcı
Arkadaşlar merhaba kendim akvaryum yapacağım izmirde uygun fiyatlı satan camcı var mıdır bildiğiniz
Arkadaşlar merhaba kendim akvaryum yapacağım izmirde uygun fiyatlı satan camcı var mıdır bildiğiniz
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=MasterChiefHakan]Bu canlıdan beslemedim, çok bilgim de yok. Genel bir kanı olarak formunu kazanana kadar en sevdiği yemi verin, canlı yem olabilir. Form kazandıktan sonra kuru yeme alıştırmayı deneyebilirsiniz.
Görsellerin birinde yavrulukta olduğunu gördüm, nedeni nedir?[/QUOTE]
Ufak olan ona göre boyca daha küçük ve şu an yeme eğilimini düzene oturtmadan yanına dalmak istemiyorum karnı tokken saldırma huyunu görmedim hiç canlılara.
[QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE][QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE]
Bir seneden fazla süredir bende hocam. İzmir güzelyalıda bir petshoptan alındı.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Bu canlıdan beslemedim, çok bilgim de yok. Genel bir kanı olarak formunu kazanana kadar en sevdiği yemi verin, canlı yem olabilir. Form kazandıktan sonra kuru yeme alıştırmayı deneyebilirsiniz.
Görsellerin birinde yavrulukta olduğunu gördüm, nedeni nedir?[/QUOTE]
Ufak olan ona göre boyca daha küçük ve şu an yeme eğilimini düzene oturtmadan yanına dalmak istemiyorum karnı tokken saldırma huyunu görmedim hiç canlılara.
[QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE][QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE]
Bir seneden fazla süredir bende hocam. İzmir güzelyalıda bir petshoptan alındı.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
Lepistes de olur ama bana tuhaf geldi öncesinde kuru yeme alışık mıydı? Birden yemeyi bırakmasının kötü bir sebebi yoktur umarım. Tavuğu mutlaka deneyin. Solucanı da tavsiye etmem zaten parazit yapma olasılığı çok yüksek. O zamanlar bilmiyordum öğrenince vermeyi bıraktım sonra. Ama benimki o kadar ortam değiştirmesine rağmen kuru yemi yiyordu yani ilginç gerçekten.[/QUOTE]
Evet kuru yem iştahlı yerdi. Hatta başka bi şey cermem herektiğini bilmiyodum karides nadiren verirdim hep kuru yemdi yani.
[QUOTE=fishhyy]
Lepistes de olur ama bana tuhaf geldi öncesinde kuru yeme alışık mıydı? Birden yemeyi bırakmasının kötü bir sebebi yoktur umarım. Tavuğu mutlaka deneyin. Solucanı da tavsiye etmem zaten parazit yapma olasılığı çok yüksek. O zamanlar bilmiyordum öğrenince vermeyi bıraktım sonra. Ama benimki o kadar ortam değiştirmesine rağmen kuru yemi yiyordu yani ilginç gerçekten.[/QUOTE]
Evet kuru yem iştahlı yerdi. Hatta başka bi şey cermem herektiğini bilmiyodum karides nadiren verirdim hep kuru yemdi yani.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
Aslında benimkine kurutulmuş un kurdu ve yem veriyordum ben. Birkaç kez de solucan vermiştim. Ayrıca tavuğun yumuşak yerlerinden tuzsuz haşlıyıp tel tel ayırıp da veriyordum, onu da deneyebilirsiniz [:)][/QUOTE]
Hocam bugün un kurdunu hareket ederken yedirmeye çalıştım bana mısın demedi. Yine zebra danio verdim direkt tek lokmada yedi. Un kurdu yavaş hareket edip daire çiziyor. Büyük ihtimalle o yüzden yemiyor. Ufak olan minik un kurtlarından iki tane yedi bugün çok şükür ama yem vs hala yok. Büyük olan baya yem yerdi aslında ama tekrar alıştırmam gerek sanırım. Solucan bulamıyorum çevremde doğadan da almak istemiyorum zehir vs sebebinden dolayı. Tavuk için de deneyeceğim ancak hareket etmediği için yiyeceğini çok düşünmüyorum. Yerli lepistes üretip onlarla mı beslesem diye düşünmüyor değilim.
[QUOTE=fishhyy]
Aslında benimkine kurutulmuş un kurdu ve yem veriyordum ben. Birkaç kez de solucan vermiştim. Ayrıca tavuğun yumuşak yerlerinden tuzsuz haşlıyıp tel tel ayırıp da veriyordum, onu da deneyebilirsiniz [:)][/QUOTE]
Hocam bugün un kurdunu hareket ederken yedirmeye çalıştım bana mısın demedi. Yine zebra danio verdim direkt tek lokmada yedi. Un kurdu yavaş hareket edip daire çiziyor. Büyük ihtimalle o yüzden yemiyor. Ufak olan minik un kurtlarından iki tane yedi bugün çok şükür ama yem vs hala yok. Büyük olan baya yem yerdi aslında ama tekrar alıştırmam gerek sanırım. Solucan bulamıyorum çevremde doğadan da almak istemiyorum zehir vs sebebinden dolayı. Tavuk için de deneyeceğim ancak hareket etmediği için yiyeceğini çok düşünmüyorum. Yerli lepistes üretip onlarla mı beslesem diye düşünmüyor değilim.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Yardım amaçlı bazı konuları açıyorum, fotoğraf olmadığını görünce okumadan kapattığım oluyor. Akvaryumun genel bir fotoğrafının yanında sorun ne ise onunla ilgili de en az bir fotorğaf olmalı bu sitede açılan her konuda.[/QUOTE][QUOTE=fishhyy]
Evet ya, 2 3 kere istedim arkadaştan fotoğraf ama ısrarla atmadı :)[/QUOTE]
Kusura bakmayın ekledim sanıyodum ancak yükleyememişim. O tarz suda hareket edebilecek ne olabilir hocam öneriniz var mı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653561.jpg[/IMG]
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Akvaryumun ışığını hiç açmıyorum iki gğndür tavsiyeniz üzerine. Ve odadaki ışığı minimum seviyesine indirdim.
Solungaçları çok zayıf olma sebebini bir süredir araştırıyordum bir şey bulamamıştım sonrasında protein canlı yem eksikliği dendi. Bir kere un kurdu ve balık yedi totalde. Bu kadar olmasına rağmen büyük bir fark oluşmaya başladı. Ben de yeni öğrendim
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Yardım amaçlı bazı konuları açıyorum, fotoğraf olmadığını görünce okumadan kapattığım oluyor. Akvaryumun genel bir fotoğrafının yanında sorun ne ise onunla ilgili de en az bir fotorğaf olmalı bu sitede açılan her konuda.[/QUOTE][QUOTE=fishhyy]
Evet ya, 2 3 kere istedim arkadaştan fotoğraf ama ısrarla atmadı :)[/QUOTE]
Kusura bakmayın ekledim sanıyodum ancak yükleyememişim. O tarz suda hareket edebilecek ne olabilir hocam öneriniz var mı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653561.jpg[/IMG]
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Akvaryumun ışığını hiç açmıyorum iki gğndür tavsiyeniz üzerine. Ve odadaki ışığı minimum seviyesine indirdim.
Solungaçları çok zayıf olma sebebini bir süredir araştırıyordum bir şey bulamamıştım sonrasında protein canlı yem eksikliği dendi. Bir kere un kurdu ve balık yedi totalde. Bu kadar olmasına rağmen büyük bir fark oluşmaya başladı. Ben de yeni öğrendim
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Hocam dün gece diğer akvaryumdan bir zebra danioyu kuyruğundan tutup ağzına tuttum tek lokmada yedi. tek yediği o hala. Bugün yine karidesi çiğneyip tükürdü. Un kurdunun suratına bakmıyor.
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Hocam dün gece diğer akvaryumdan bir zebra danioyu kuyruğundan tutup ağzına tuttum tek lokmada yedi. tek yediği o hala. Bugün yine karidesi çiğneyip tükürdü. Un kurdunun suratına bakmıyor.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Hıcam ikiside bugün karides çiğnedi çiğnedi tükürdü. Tropical yemin ve un kurdunun yüzüne bakmadılar
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Hıcam ikiside bugün karides çiğnedi çiğnedi tükürdü. Tropical yemin ve un kurdunun yüzüne bakmadılar
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=flanormimar]Seachem Axolotl Conditioner Diye aratırsanız. Üzerinde yazan ölçülerde kullanırsan çok önemli[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Anladım o tarzda hiçbir şey yok yutmasın diye ama atayım bir tane bakalım sever belki
[QUOTE=NightWist]Canlı yem deneyin. Stres yapmışlardır zamanla geçer.[/QUOTE]
Un kurdu veriyorum onu da yemiyor
[QUOTE=flanormimar]Seachem Axolotl Conditioner Diye aratırsanız. Üzerinde yazan ölçülerde kullanırsan çok önemli[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Anladım o tarzda hiçbir şey yok yutmasın diye ama atayım bir tane bakalım sever belki
[QUOTE=NightWist]Canlı yem deneyin. Stres yapmışlardır zamanla geçer.[/QUOTE]
Un kurdu veriyorum onu da yemiyor
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=flanormimar]
yeni tanka alışmaları aşağı yukarı 10 gün sürüyor. 1 hafta bu canlılar için hiçbişey. su kesinlikle 16 - 22 arası olmalı. soğutucu yokise su sıcaklaşmış ise stres kaynaklı olabilir. dalgalı su da sevmiyorlar şelale filtre kullanmanızı öneririm. ayrıca aksolot suyu alın nitrat ve nitrit olayları için.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle axolotl suyu nedir acaba? Su dalgalı değil akıntı yok denecek kadar az kontrol ediyorum hep. Fanlı soğutucum var akvaryum havalar ısındığı için 18-21 arası hep
[QUOTE=fishhyy]
Hocam cahilliğimden soruyorum, aksolot suyu ne??
5 gün önce dışkıladıysa ve yem yemiyorsa kabız değildir. her gün de yem verilmez zaten. akvaryumda taş var mı? ağızlarını yılan gibi açıp taş yutmak fav aktiviteleri...[/QUOTE]
Hava taşından bahsediyorsanız yok ekleyeyim gerekliyse yemediği için her gün denemeye başladım. Teşekkür ederim
[QUOTE=flanormimar]
yeni tanka alışmaları aşağı yukarı 10 gün sürüyor. 1 hafta bu canlılar için hiçbişey. su kesinlikle 16 - 22 arası olmalı. soğutucu yokise su sıcaklaşmış ise stres kaynaklı olabilir. dalgalı su da sevmiyorlar şelale filtre kullanmanızı öneririm. ayrıca aksolot suyu alın nitrat ve nitrit olayları için.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle axolotl suyu nedir acaba? Su dalgalı değil akıntı yok denecek kadar az kontrol ediyorum hep. Fanlı soğutucum var akvaryum havalar ısındığı için 18-21 arası hep
[QUOTE=fishhyy]
Hocam cahilliğimden soruyorum, aksolot suyu ne??
5 gün önce dışkıladıysa ve yem yemiyorsa kabız değildir. her gün de yem verilmez zaten. akvaryumda taş var mı? ağızlarını yılan gibi açıp taş yutmak fav aktiviteleri...[/QUOTE]
Hava taşından bahsediyorsanız yok ekleyeyim gerekliyse yemediği için her gün denemeye başladım. Teşekkür ederim
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
