ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaan Ergöz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2024 06:37
Son Ziyaret:
30 Mart 2026 21:43
Toplam Mesaj:
72 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kenan Kaan Ergöz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tam Amatör
SON 10 MESAJI
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[QUOTE=TylerDurden*]
Arkadaşımızın demek istediği her bölme arası 2cm lik ara bırakmak. Bunun adına şaşırtma denir. Su daha sağlıklı şekilde diğer göze ulaşır. İsteyen yapıyor istemeyen yapmıyor ama ben sumpımda kullanıyorum. Pleksi pahalıya gelebilir. Camdan çok güzel seyyar sump yapanlar var facebook gruplarında, bi araştırın. Bulamassanız benimle iletişime geçin ben sizi yönlendiririm. Hem hatasız h3m daha az maliyetli yaptırmış olursunuz.[/QUOTE]
Benim maddi olarak çok açılacak durumum yok o yüzden akvaryumu falanda ikinci el aldım yapanlar çok pahalı yapıyorlar o yüzden bakamadım işin gerçeği İstanbul'da yapan biri varsa ucuz yollu ama yardımcı olursanız sevinirim
[QUOTE=TylerDurden*]
Arkadaşımızın demek istediği her bölme arası 2cm lik ara bırakmak. Bunun adına şaşırtma denir. Su daha sağlıklı şekilde diğer göze ulaşır. İsteyen yapıyor istemeyen yapmıyor ama ben sumpımda kullanıyorum. Pleksi pahalıya gelebilir. Camdan çok güzel seyyar sump yapanlar var facebook gruplarında, bi araştırın. Bulamassanız benimle iletişime geçin ben sizi yönlendiririm. Hem hatasız h3m daha az maliyetli yaptırmış olursunuz.[/QUOTE]
Benim maddi olarak çok açılacak durumum yok o yüzden akvaryumu falanda ikinci el aldım yapanlar çok pahalı yapıyorlar o yüzden bakamadım işin gerçeği İstanbul'da yapan biri varsa ucuz yollu ama yardımcı olursanız sevinirim
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[QUOTE=ali]Paylastığınız iç sump tasarımında ilk hazneye su girişi aşağıdan. Öyle olunca ilk hazne fonksiyonel hale geliyor. Bioball, seramik halka vs. eklenebilir.[/QUOTE][QUOTE=ali]Paylastığınız iç sump tasarımında ilk hazneye su girişi aşağıdan. Öyle olunca ilk hazne fonksiyonel hale geliyor. Bioball, seramik halka vs. eklenebilir.[/QUOTE]
Şu üstündeki yağlanma için üstte ufak bı yer açmıştım kapatıyorum o zaman
Plexi ci bu sump a 3200 TL istedi
[QUOTE=ali]Paylastığınız iç sump tasarımında ilk hazneye su girişi aşağıdan. Öyle olunca ilk hazne fonksiyonel hale geliyor. Bioball, seramik halka vs. eklenebilir.[/QUOTE][QUOTE=ali]Paylastığınız iç sump tasarımında ilk hazneye su girişi aşağıdan. Öyle olunca ilk hazne fonksiyonel hale geliyor. Bioball, seramik halka vs. eklenebilir.[/QUOTE]
Şu üstündeki yağlanma için üstte ufak bı yer açmıştım kapatıyorum o zaman
Plexi ci bu sump a 3200 TL istedi
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[QUOTE=ali]Olmayacaksa ilk haznenin anlamı ne? :) İlk hazneyi boş bırakacaksanız hiç eklemeyin, ikinci hazneyi genişleterek direk oraya yukarıdan su akışı sağlayın.[/QUOTE]
Dipten de şu cekmesini sağlamak için o şekilde yapmıştım hazneyi küçültüp orta hazneyi büyüteyim o zaman doğru olur mu ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355541.jpg[/IMG] amacım böyle bişey yapmakti
[QUOTE=ali]Olmayacaksa ilk haznenin anlamı ne? :) İlk hazneyi boş bırakacaksanız hiç eklemeyin, ikinci hazneyi genişleterek direk oraya yukarıdan su akışı sağlayın.[/QUOTE]
Dipten de şu cekmesini sağlamak için o şekilde yapmıştım hazneyi küçültüp orta hazneyi büyüteyim o zaman doğru olur mu ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355541.jpg[/IMG] amacım böyle bişey yapmakti
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[QUOTE=ali]İç sump tasarladiğınızı söylememişsiniz ki. Ayrıca göz sayısında değil olay. Sizin tasarımınızda ilk hazne olmasa da farketmez. Yukarıdan eklenen suyun çok büyük bir kısmı ilk haznedeki medyayı görmeden direk ikinci hazneye geçer. Hazneler arası su geçişi yukarıdan olacak şekilde ince kanallar eklemelisiniz. Su "S" çizerek tüm filtre malzemelerinden süzülerek geçmeli son hazneye. [/QUOTE]
İlk hazne de herhangi bir filtre malzemesi olacak mı ki?
[QUOTE=ali]İç sump tasarladiğınızı söylememişsiniz ki. Ayrıca göz sayısında değil olay. Sizin tasarımınızda ilk hazne olmasa da farketmez. Yukarıdan eklenen suyun çok büyük bir kısmı ilk haznedeki medyayı görmeden direk ikinci hazneye geçer. Hazneler arası su geçişi yukarıdan olacak şekilde ince kanallar eklemelisiniz. Su "S" çizerek tüm filtre malzemelerinden süzülerek geçmeli son hazneye. [/QUOTE]
İlk hazne de herhangi bir filtre malzemesi olacak mı ki?
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[QUOTE=ali]Örnek bir tasarım paylaşıyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/300320241247351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Şu girişinden 2. Hazneye zaten yukarıdan giriyor su kafa motoruna aşağıdan geçiyor iç sump olacağı için bu kadar büyük yapamam ki ben bu baya alt sump
[QUOTE=ali]Örnek bir tasarım paylaşıyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/300320241247351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Şu girişinden 2. Hazneye zaten yukarıdan giriyor su kafa motoruna aşağıdan geçiyor iç sump olacağı için bu kadar büyük yapamam ki ben bu baya alt sump
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[QUOTE=ali]Tasarım hatalı. İlk hazne fonksiyonsuz. Bir sonraki hazneye su akışı hep üstten olacak şekilde su kanallı tasarlayın sumpınızı. [/QUOTE]
İlk hazne su girişi o şekilde olması gerekmiyor mu? İkinci hazne malzeme 3. Hazne kafa motoru araya ne koymaliyim ?
[QUOTE=ali]Tasarım hatalı. İlk hazne fonksiyonsuz. Bir sonraki hazneye su akışı hep üstten olacak şekilde su kanallı tasarlayın sumpınızı. [/QUOTE]
İlk hazne su girişi o şekilde olması gerekmiyor mu? İkinci hazne malzeme 3. Hazne kafa motoru araya ne koymaliyim ?
Yeni Sump Çizimi Böyle Olur Mu ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/300320240634351.jpg[/IMG]
Bu şekilde pleksi den kestiricem bir tek su çıkış borusu kaç cm olmalı ve ne kadar yukarıda olmalı o konuda yardım ederseniz sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/300320240634351.jpg[/IMG]
Bu şekilde pleksi den kestiricem bir tek su çıkış borusu kaç cm olmalı ve ne kadar yukarıda olmalı o konuda yardım ederseniz sevinirim
Yeni Sump Yapımı İçin Destek
Arkadaşlar akvaryum ölçüleri 120*40*60 ama içten kayıt kusaklardan ölçtüm 38*55 oluyor ben akvaryumun içine bir sump yaomak istiyorum ama beceremedim daha önce yeniden deniyecegim ölçülerim nasıl olmalı sol arka köşede görüntüyü bozmayacak şekilde ya L olacak yada ince görüntüyü bozmayacak yada tam köşe yapanlar var bana durumu anlatabilecek olan var mı ama böyle tam şekilde şunu şöyle yap bunu böyle yap diye forumda çok konu inceledim çoğu bilgisinin üzerine bişey soruyor bende hiç bilgi olmayınca sıkıntı oluyor beğendiğim 1-2 tane resmi koyayım siz ona göre bana bı yorum yapın ölçüler yükseklik vs için yada İstanbul'da yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryum ölçüleri 120*40*60 ama içten kayıt kusaklardan ölçtüm 38*55 oluyor ben akvaryumun içine bir sump yaomak istiyorum ama beceremedim daha önce yeniden deniyecegim ölçülerim nasıl olmalı sol arka köşede görüntüyü bozmayacak şekilde ya L olacak yada ince görüntüyü bozmayacak yada tam köşe yapanlar var bana durumu anlatabilecek olan var mı ama böyle tam şekilde şunu şöyle yap bunu böyle yap diye forumda çok konu inceledim çoğu bilgisinin üzerine bişey soruyor bende hiç bilgi olmayınca sıkıntı oluyor beğendiğim 1-2 tane resmi koyayım siz ona göre bana bı yorum yapın ölçüler yükseklik vs için yada İstanbul'da yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243236/290320241355561.jpg[/IMG]
Camlarda Ve Akvaryumda Oluşan Solucanımsı Şeyler
Akvaryumunuzda daha önce balık biti vardı sanırım dimi ? Bu konu üzerine de egilmelisiniz.
Akvaryumunuzda daha önce balık biti vardı sanırım dimi ? Bu konu üzerine de egilmelisiniz.
Yeni Akvaryum Yeni Sorular
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba,
Evet, önce kaplamaya odaklanırsanız daha iyi olacak, eğer çıkartmaya karar verirseniz maket bıçağı,neşter gibi aletler kullanıp uygulayın, dikkatlice tabii. Sıfırdan kazıyarak sökün sakın çekmeyin. Parmaklarınızıda sayın sonradan ne olur ne olmaz. [:D]
Aklımdayken,60 yükseklik herhalde aydınlatmada biraz sorun olabilir, zemin bitkilerine yetersiz gelir. O yüzden taban malzemesini ne kadar yükseltebilseniz o kadar iyi hem kalın taban iyi taban. Altı ay bir sene sonra taban oturdumu yani bakteriler iyice yerleştimi çok faydasını görürsünüz.
Eh, iyi sabahlar efendim,sağlıcakla kalın. [/QUOTE]
Orjinal çıtaları İstanbul Sultanbeyli de yağmur akvaryum da buldum ki tek sorun ulaşım benim gitme şansım yok onun getirme . Bakalım bir yolunu bulmaya calisicam
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba,
Evet, önce kaplamaya odaklanırsanız daha iyi olacak, eğer çıkartmaya karar verirseniz maket bıçağı,neşter gibi aletler kullanıp uygulayın, dikkatlice tabii. Sıfırdan kazıyarak sökün sakın çekmeyin. Parmaklarınızıda sayın sonradan ne olur ne olmaz. [:D]
Aklımdayken,60 yükseklik herhalde aydınlatmada biraz sorun olabilir, zemin bitkilerine yetersiz gelir. O yüzden taban malzemesini ne kadar yükseltebilseniz o kadar iyi hem kalın taban iyi taban. Altı ay bir sene sonra taban oturdumu yani bakteriler iyice yerleştimi çok faydasını görürsünüz.
Eh, iyi sabahlar efendim,sağlıcakla kalın. [/QUOTE]
Orjinal çıtaları İstanbul Sultanbeyli de yağmur akvaryum da buldum ki tek sorun ulaşım benim gitme şansım yok onun getirme . Bakalım bir yolunu bulmaya calisicam
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 01:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 53 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
sina cen,
MiSoSiKiaN,
SeaWorld,
SinanBulut,
SaviaSora,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
Kuduoglu,
OKIRATLI,
Cyber_Scout,
yeekim,
osmandbnl,
tukabu,
Savas37,
Bare,
EKAR,
mareq,
nniiaa,
SEYTAL33,
Hidro Dinamik,
Silvermosso,
Ramfish,
Ramazanbet,
omersayar,
pianoƒish,
ternapi,
osmangunay,
abunil,
Goldfish2000,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
