ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Japon & Beta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
167
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2025 22:51
Son Ziyaret:
26 Ekim 2025 16:01
Toplam Mesaj:
219 [0.41 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Efe Can
Doğum Tarihi:
21 Mayıs 2006
Yaş:
20
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Efe Can
SON 10 MESAJI
40 Litre Akvaryuma Balık Önerisi
Elime 40 litre bir akvaryum geçti. Çok küçük bir hacim olduğu için nasıl değerlendireceğime karar veremedim. Isıtıcı olmadığı için cennet balığı aklıma geldi ama 40 litrede olur mu bilmiyorum. Fikir verirseniz sevinirim.
Elime 40 litre bir akvaryum geçti. Çok küçük bir hacim olduğu için nasıl değerlendireceğime karar veremedim. Isıtıcı olmadığı için cennet balığı aklıma geldi ama 40 litrede olur mu bilmiyorum. Fikir verirseniz sevinirim.
Beta Ne Kadar Aç Kalabilir
[QUOTE=ternapi]
Çok rahat bırakıp gidebilirsiniz, 3-4 gün aç kalmalarında hiç sakınca yok.
Babanıza acil şifalar dilerim, çok geçmiş olsun. [/QUOTE]
Hem geçmiş olsun dileğiniz hem cevabınız için teşekkür ederim içim rahatladı...
[QUOTE=ternapi]
Çok rahat bırakıp gidebilirsiniz, 3-4 gün aç kalmalarında hiç sakınca yok.
Babanıza acil şifalar dilerim, çok geçmiş olsun. [/QUOTE]
Hem geçmiş olsun dileğiniz hem cevabınız için teşekkür ederim içim rahatladı...
Beta Ne Kadar Aç Kalabilir
Babam ameliyat olacagi icin acilen memlekete gitmem lazım. 10'ar litre akvaryumlarda ayri ayri 2 betam var. 3, bilemediniz 4 güne dönerim diye tahmin ediyorum. Emanet edeceğim biri de yok. Yanımda götürsem özel aracım da yok. Sizce 3 - 4 gün ac kalabilirler mi?
Formları iyi.
Babam ameliyat olacagi icin acilen memlekete gitmem lazım. 10'ar litre akvaryumlarda ayri ayri 2 betam var. 3, bilemediniz 4 güne dönerim diye tahmin ediyorum. Emanet edeceğim biri de yok. Yanımda götürsem özel aracım da yok. Sizce 3 - 4 gün ac kalabilirler mi?
Formları iyi.
Sobo Wp 990 Ses Çıkartmaya Başladı.
Sobo WP 990 kafa motoru 4 aydır sorunsuz neredeyse 0 ses ile çalışıyordu. Bu sabah uyandığımda ses yapmaya başladığını farkettim.
150 liralık dandik hava motorlari gibi ses çıkartıyor. Sizce yapılacak bir şey var mı yoksa çöpe mi?
Sobo WP 990 kafa motoru 4 aydır sorunsuz neredeyse 0 ses ile çalışıyordu. Bu sabah uyandığımda ses yapmaya başladığını farkettim.
150 liralık dandik hava motorlari gibi ses çıkartıyor. Sizce yapılacak bir şey var mı yoksa çöpe mi?
Betta Hastalık
[QUOTE=Gülce Özerkan]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?[/QUOTE]
Sorunun kaynağını bulduğunuz için devam etmeyin. Kendiliğinden düzelecektir büyük ihtimal.
[QUOTE=Gülce Özerkan]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?[/QUOTE]
Sorunun kaynağını bulduğunuz için devam etmeyin. Kendiliğinden düzelecektir büyük ihtimal.
Trans Tetram Hasta Sanırım
[QUOTE=ozii41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947321.jpg[/IMG]
merhabalar herkese
trans tetram 2 haftadır bu şekilde.
yem yemesinde neşesinde sorun yok.
akvaryum adını bilmiyorum ama zeytin sanırım bitkiler var.
15 günde bir yüzde 40 gibi su değişimi yapıyorum
ısıtıcı var 25 derece ayarlı
tepe filtreli akvaryum
kuvarz kumu var dipte 3 cm
Bir hafta önce metilen mavisinde günlük yarım saat banyo yaptırdım ama geçmedi. ne olduğu hakkında biraz araştırdım pamukçuk gibi değil mantar mı acaba? ne yapabilirim fikir talep ediyorum.
teşekkürler [/QUOTE]
Isıtıcıyı 27 dereceye getirin. Mantar olabilir ama tam anlayamadım. Mantar ise Crystalpro Nitrozone ilacı işinizi görür.
[QUOTE=ozii41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947321.jpg[/IMG]
merhabalar herkese
trans tetram 2 haftadır bu şekilde.
yem yemesinde neşesinde sorun yok.
akvaryum adını bilmiyorum ama zeytin sanırım bitkiler var.
15 günde bir yüzde 40 gibi su değişimi yapıyorum
ısıtıcı var 25 derece ayarlı
tepe filtreli akvaryum
kuvarz kumu var dipte 3 cm
Bir hafta önce metilen mavisinde günlük yarım saat banyo yaptırdım ama geçmedi. ne olduğu hakkında biraz araştırdım pamukçuk gibi değil mantar mı acaba? ne yapabilirim fikir talep ediyorum.
teşekkürler [/QUOTE]
Isıtıcıyı 27 dereceye getirin. Mantar olabilir ama tam anlayamadım. Mantar ise Crystalpro Nitrozone ilacı işinizi görür.
Bıktım Bu Akvaryumdan
[QUOTE=Yusufmert]Merhaba arkadaşlar akvaryumum 35x35 beni uğraştırmasın diye akvaryumu hem küçük aldım hem de bitki de koymadım ama christmas moss’dan mıdır nedir, akvaryuma balık koymadan ve mosslar için led almadan önce her şey çok güzeldi görsel şölendi, ama daha sonra akvaryumun içini camını yosunlar kapladı, kendim cam temizleyici aldım %50 su değişimi yaptım 2 haftada 1 ve led i de kapattım ama yine geçmedi, üstüne forumda araştırdım vs cüce vatoz aldım 2 tane, bu cüce varozu; kardinal neon tetralarımı aldığım akvaryumcudan almış olmama rağmen 1 2 gün sonra tüm kardinaller beyaz benek benek oldular, su sıcaklığını 30 yaptım ve sonraki gün tüm kardinaller ve 1 cüce vatozum öldü, şuanda akvaryum yine yosunlu, aldığım cüce vatozlar da camları temizlemedi şahsen, çok az etkisi olmuştur ama yine hala aynı ne yapmam gerekiyor artık bıktım bu durumdan, tavsiye bekliyorum nasıl kurturcam şuanda akvaryumda 1 cüce vatoz 2 de karides var, ya akvaryumdaki suyu azaltıp mossları komple çıkarıcam yosuna faydası olur mu bilmiyorum ya da akvaryumu uygun bir fiyata koyup satıcam bir an önce ve hayatım boyunca yosun ve akvaryum fobim olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vatoz icin akvaryum boyutu uygun değil.akvaryumu karartın. Su degisimi yapın. Nerite salyangozu koyun. Azalacağına inanıyorum.
[QUOTE=Yusufmert]Merhaba arkadaşlar akvaryumum 35x35 beni uğraştırmasın diye akvaryumu hem küçük aldım hem de bitki de koymadım ama christmas moss’dan mıdır nedir, akvaryuma balık koymadan ve mosslar için led almadan önce her şey çok güzeldi görsel şölendi, ama daha sonra akvaryumun içini camını yosunlar kapladı, kendim cam temizleyici aldım %50 su değişimi yaptım 2 haftada 1 ve led i de kapattım ama yine geçmedi, üstüne forumda araştırdım vs cüce vatoz aldım 2 tane, bu cüce varozu; kardinal neon tetralarımı aldığım akvaryumcudan almış olmama rağmen 1 2 gün sonra tüm kardinaller beyaz benek benek oldular, su sıcaklığını 30 yaptım ve sonraki gün tüm kardinaller ve 1 cüce vatozum öldü, şuanda akvaryum yine yosunlu, aldığım cüce vatozlar da camları temizlemedi şahsen, çok az etkisi olmuştur ama yine hala aynı ne yapmam gerekiyor artık bıktım bu durumdan, tavsiye bekliyorum nasıl kurturcam şuanda akvaryumda 1 cüce vatoz 2 de karides var, ya akvaryumdaki suyu azaltıp mossları komple çıkarıcam yosuna faydası olur mu bilmiyorum ya da akvaryumu uygun bir fiyata koyup satıcam bir an önce ve hayatım boyunca yosun ve akvaryum fobim olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vatoz icin akvaryum boyutu uygun değil.akvaryumu karartın. Su degisimi yapın. Nerite salyangozu koyun. Azalacağına inanıyorum.
Japon Balığı Kuyruk Erimesi
[QUOTE=Acelyak][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256646/170320251117481.jpg[/IMG] akvaryum kurulu halde hediye geldi ilk defa balık bakıyorum bir balığın kuyruğu eridi nasıl bir yol izlemem gerekiyor [/QUOTE]
Akvaryum kaç litre, kaç balık var?
[QUOTE=Acelyak][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256646/170320251117481.jpg[/IMG] akvaryum kurulu halde hediye geldi ilk defa balık bakıyorum bir balığın kuyruğu eridi nasıl bir yol izlemem gerekiyor [/QUOTE]
Akvaryum kaç litre, kaç balık var?
Tetra İç Filtre
[QUOTE=Memo45][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256622/160320251628421.jpg[/IMG]
Bu filtre yeni ama diğer iç filtreler gibi fokurdamıyor akvaryum içinde uçuşan şeyler var tam cekmiyormu acaba 75lt akvaryum [/QUOTE]
Bu modelin hava verme özelliği yok diye biliyorum.
[QUOTE=Memo45][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256622/160320251628421.jpg[/IMG]
Bu filtre yeni ama diğer iç filtreler gibi fokurdamıyor akvaryum içinde uçuşan şeyler var tam cekmiyormu acaba 75lt akvaryum [/QUOTE]
Bu modelin hava verme özelliği yok diye biliyorum.
30 Lt Akvaryum 1 Beta 2 Çöpçü 1 Tül Vatoz Uygunmu
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE][QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
Uygun olmaz. Çöpçü ve Betalar anlaşamaz. Çöpçüler çok ani hızlı hareket edebiliyor ve beta bu durumda strese girecektir. Çöpçüler zaten 6'lı gruplar halinde yaşarlar. Tek beta bakabilirsiniz veya bir adet japon baligi bakabilirsiniz. 6 Adet tetra veya çöpçü de bakılabilir. Vatoz zaten kesinlikle olmaz bu litrede.
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE][QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
Uygun olmaz. Çöpçü ve Betalar anlaşamaz. Çöpçüler çok ani hızlı hareket edebiliyor ve beta bu durumda strese girecektir. Çöpçüler zaten 6'lı gruplar halinde yaşarlar. Tek beta bakabilirsiniz veya bir adet japon baligi bakabilirsiniz. 6 Adet tetra veya çöpçü de bakılabilir. Vatoz zaten kesinlikle olmaz bu litrede.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
~Emre,
Rafayel,
Hasan117,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
ogurcay,
yns325,
EKAR,
zen666,
akvarist0683,
ssener,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
koray0684,
ciways,
metalhead,
blackstonep,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Osmanlı19,
egecinar,
1xbet apk_qsPl,
rigelnyy_qnKi,
Jeveux,
osmandbnl,
Alikadir,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
Sufisu,
Alibicimcilci,
riderfish,
Gürkan Şavkılı,
Fatihsm,
EthernalFlow,
şansal,
Flytheshrimp,
Umt61,
ercane,
TuRKeR,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
