ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hz.can
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ağustos 2008 14:39
Son Ziyaret:
03 Şubat 2020 16:52
Toplam Mesaj:
147 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Azim
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
D.E.U Coğrafya Öğretmenliği
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can Azim
-Cyphotilapia Frontosa Moba
-1 adet albino lepistes :)Marilyn
-Cyphotilapia Frontosa Moba
-1 adet albino lepistes :)Marilyn
SON 10 MESAJI
Halfmoon dişim ve crown tail erkeğim.
[QUOTE=hayvansever1234]Ben de hm erkeği alacağım zaten bulursam.
Malesef dişi balığımı kaybettim.
Artık beta üretimi fikrimden vazgeçeceğim.Çünkü 1 haftada 3 tane betamı kaybettim.Yaklaşık 30 tl gitti. [/QUOTE]
Giden 3 balığınızdan çok, 30 tl'nize içiniz gitmiş gibi...Hayvanseverlik nick oluşturmakla olunmuyor. Belkide zamanınızın bir kısmını aldığınız balıkların nasıl bakılması gerektiğini araştırmaya ayırmalısınız.
[QUOTE=hayvansever1234]Ben de hm erkeği alacağım zaten bulursam.
Malesef dişi balığımı kaybettim.
Artık beta üretimi fikrimden vazgeçeceğim.Çünkü 1 haftada 3 tane betamı kaybettim.Yaklaşık 30 tl gitti. [/QUOTE]
Giden 3 balığınızdan çok, 30 tl'nize içiniz gitmiş gibi...Hayvanseverlik nick oluşturmakla olunmuyor. Belkide zamanınızın bir kısmını aldığınız balıkların nasıl bakılması gerektiğini araştırmaya ayırmalısınız.
Mobalarım yavru aldı...
[QUOTE=oasis]Moba yavru alınması en zor balık türlerinden biridir.Açıklamanız üzre balıklarınızın yaşı daha yeni 2,5 dolaylarında buda cinsel olgunluğa yeni erişmiş bir balık demek.Mobanın ilk yumurta almasında ne yaparsanız yapın o yumurtaları yutacaktır.Bu yüzden balığınıza dokunmanız size bir yarar sağlamaz.Mobanın bir daha yavru vermez diye bir durumu söz konusu değildir.Doğadaki her canlı eğer bu konuda gelişim gösterdiyse bunun devamını getirmekle yükümlüdür.O makalede yanlış olan yada eksik anlatım olduğunu düşünüyorum.Balığınızın çok genç olması dolayısı ile bu gibi durumlarla en az 4-5 kez daha karşılaşacağınızı rahatlıkla söyleyebilirim.Birde balıklarınızın Moba olduğundan eminmisiniz fotoğraf paylaşma imkanınız olursa sevinirim.Çünkü baştada dediğim gibi Moba yavru alınması en zor balıklardan biridir hatta bana göre başında gelir.Balığınızın bu kadar genç olarak yumurta alması sevindirici.Lütfen balıklarınızın fotoğraflarını paylaşırmısınız.[/QUOTE]
Video sanırım 5-6 ay önce satılık ilanı için çekilmişti.O sıra üniversite için izmire gittiğimden balıkları satmayı düşüyordum ama ailem sonradan ben yokken ilgileneceklerini söyleyince vazgeçmiştim.Haklarını yemiyim benim kadar iyi bakıyorlar. =)2 hafta önce videodaki kayaları çıkartıp yerine saksılar koydum.Tanktaki 3 tane fazla erkeği de başka bir akvaryuma aldım.
http://www.dailymotion.com/video/xerq83_frontosa-moba_animals
Buda 1 yıl önce çekilmiş.Yarışma için.
http://www.akvaryum.com/Yarisma/cyphotilapia_frontosa_moba_yarisma_3833.asp
Bu arada balığım dün yavrularını attı.Bugün büyük bir iştayla yem yemeyede başladı. =)
hz.can 2011-02-08 15:37:06
[QUOTE=oasis]Moba yavru alınması en zor balık türlerinden biridir.Açıklamanız üzre balıklarınızın yaşı daha yeni 2,5 dolaylarında buda cinsel olgunluğa yeni erişmiş bir balık demek.Mobanın ilk yumurta almasında ne yaparsanız yapın o yumurtaları yutacaktır.Bu yüzden balığınıza dokunmanız size bir yarar sağlamaz.Mobanın bir daha yavru vermez diye bir durumu söz konusu değildir.Doğadaki her canlı eğer bu konuda gelişim gösterdiyse bunun devamını getirmekle yükümlüdür.O makalede yanlış olan yada eksik anlatım olduğunu düşünüyorum.Balığınızın çok genç olması dolayısı ile bu gibi durumlarla en az 4-5 kez daha karşılaşacağınızı rahatlıkla söyleyebilirim.Birde balıklarınızın Moba olduğundan eminmisiniz fotoğraf paylaşma imkanınız olursa sevinirim.Çünkü baştada dediğim gibi Moba yavru alınması en zor balıklardan biridir hatta bana göre başında gelir.Balığınızın bu kadar genç olarak yumurta alması sevindirici.Lütfen balıklarınızın fotoğraflarını paylaşırmısınız.[/QUOTE]
Video sanırım 5-6 ay önce satılık ilanı için çekilmişti.O sıra üniversite için izmire gittiğimden balıkları satmayı düşüyordum ama ailem sonradan ben yokken ilgileneceklerini söyleyince vazgeçmiştim.Haklarını yemiyim benim kadar iyi bakıyorlar. =)2 hafta önce videodaki kayaları çıkartıp yerine saksılar koydum.Tanktaki 3 tane fazla erkeği de başka bir akvaryuma aldım.
http://www.dailymotion.com/video/xerq83_frontosa-moba_animals
Buda 1 yıl önce çekilmiş.Yarışma için.
http://www.akvaryum.com/Yarisma/cyphotilapia_frontosa_moba_yarisma_3833.asp
Bu arada balığım dün yavrularını attı.Bugün büyük bir iştayla yem yemeyede başladı. =)
Mobalarım yavru aldı...
En önce balıkların fiziksel ve psikolojik sağlığı gelir.Yavru almanın bir acelesi yok.Değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Balığa dokunmamaya karar verdim. Hepinize sağlıklı balıklar.
En önce balıkların fiziksel ve psikolojik sağlığı gelir.Yavru almanın bir acelesi yok.Değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Balığa dokunmamaya karar verdim. Hepinize sağlıklı balıklar.
Mobalarım yavru aldı...
Arkadaşlar hepinize merhabalar.Yavruken aldığım ve iki yıldır beslediğim frontosa mobalarımdan birinin dün akşam ağzına yavru aldığını farkettim.Aldığım günden beri yardımlarınız sayesinde hepsini sağlıklı ve kayıpsız büyütmeyi başardım.Bu konuda da yardımlarınıza ihtiyacım var.
İlk kez yavru aldığı için ağzında tutar mı bilmiyorum ama tutmasa bile daha sonra ağzına yavru aldıklarında ne yapmam gerektiğini öğrenmek amaçlı bu konuyu açtım.
Sanırım üç seçeneğim var.
1.Belli bir süre bekledikten sonra balığı kusturmak.
2.Balığı ayrı bir tanka almak.(sitrese girip yavruları atar mı diye endişeleniyorum.Evde 3 tankım var 600 litre olanda 2 erkek 7 dişi kolonim, 300 litre olanda geçen hafta ayırdığım 3 tane fazla erkek ve 60 litrelik boş bir tank.)
3.Hiç bir şey yapmamak./okuduğum bir makalede yanlış hatırlamıyorsam ilk kez yavru alan balığa dokunmamak gerektiği, aksi taktirde balığın bir daha yavru almama ihtimali olduğu yazıyordu.)
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar hepinize merhabalar.Yavruken aldığım ve iki yıldır beslediğim frontosa mobalarımdan birinin dün akşam ağzına yavru aldığını farkettim.Aldığım günden beri yardımlarınız sayesinde hepsini sağlıklı ve kayıpsız büyütmeyi başardım.Bu konuda da yardımlarınıza ihtiyacım var.
İlk kez yavru aldığı için ağzında tutar mı bilmiyorum ama tutmasa bile daha sonra ağzına yavru aldıklarında ne yapmam gerektiğini öğrenmek amaçlı bu konuyu açtım.
Sanırım üç seçeneğim var.
1.Belli bir süre bekledikten sonra balığı kusturmak.
2.Balığı ayrı bir tanka almak.(sitrese girip yavruları atar mı diye endişeleniyorum.Evde 3 tankım var 600 litre olanda 2 erkek 7 dişi kolonim, 300 litre olanda geçen hafta ayırdığım 3 tane fazla erkek ve 60 litrelik boş bir tank.)
3.Hiç bir şey yapmamak./okuduğum bir makalede yanlış hatırlamıyorsam ilk kez yavru alan balığa dokunmamak gerektiği, aksi taktirde balığın bir daha yavru almama ihtimali olduğu yazıyordu.)
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Patlarsa ne yapacağız ?
[QUOTE=Batuaydin]http://www.vidyotup.com/video/1894/Kas-Yaparken--Beceriksiz-Cocuk-D-
Yine iyi kadının kafası çalışıyomuş, kovayla girişti direk. Çocuk panikten ne yapacağını şarşırdı. =)
[QUOTE=Batuaydin]http://www.vidyotup.com/video/1894/Kas-Yaparken--Beceriksiz-Cocuk-D-
Buyrun izleyin :))
[/QUOTE]Yine iyi kadının kafası çalışıyomuş, kovayla girişti direk. Çocuk panikten ne yapacağını şarşırdı. =)
Yeni Astronotlarım (sf 2 video eklendi )
Arkadaşlar balığının gözünün rengi resimlerde farklı çıkmış kullanılan fotoğraf makinesinin flaşı, ayarları etkilemiştir.Enes Bey arkadaşlarında belirttiği gibi gözü kırmızı ise albinodur ama ne olduğu çok ta önemli değil kanımca, balıklarınız çok güzel.Sağlıklı balıklar...
Arkadaşlar balığının gözünün rengi resimlerde farklı çıkmış kullanılan fotoğraf makinesinin flaşı, ayarları etkilemiştir.Enes Bey arkadaşlarında belirttiği gibi gözü kırmızı ise albinodur ama ne olduğu çok ta önemli değil kanımca, balıklarınız çok güzel.Sağlıklı balıklar...
Yeni tankım:)Tavsiyeleriniz bekliyorm
[QUOTE=Trusti][QUOTE=right]Dekor güzel ama arkadaşların dediği gibi balıklar biraz sıkıntılı duruyor. [/QUOTE] bende bu stresin sıkıntının sebebini anlayabilmiş deilim 5 ay oldu hala stresliler aynı gün balık aldığım arkadasım 2. kez yavru aldı .
5 ay olduysa tanka alışma süreçleri çoktan aşmış olmaları gerekirdi.Her zaman böyle stresliler mi yoksa sadece siz müdahale ederken yada ışıkları açtığınızda mı böyleler?
[QUOTE=Trusti][QUOTE=right]Dekor güzel ama arkadaşların dediği gibi balıklar biraz sıkıntılı duruyor. [/QUOTE] bende bu stresin sıkıntının sebebini anlayabilmiş deilim 5 ay oldu hala stresliler aynı gün balık aldığım arkadasım 2. kez yavru aldı .
yardım lütfen
[/QUOTE]5 ay olduysa tanka alışma süreçleri çoktan aşmış olmaları gerekirdi.Her zaman böyle stresliler mi yoksa sadece siz müdahale ederken yada ışıkları açtığınızda mı böyleler?
Yeni tankım:)Tavsiyeleriniz bekliyorm
Öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun.Balıklarınız stresli gibi duruyor bunun nedeni tankınızın yeni olması ve henüz alışma sürecini tamamlamamış olmaları olabilir.Yanılmıyorsam tankınızda çöpçü gördüm (eğer yanılmıyorsam) o balığı bir an önce tanktan çıkarmanızı öneririm yunun ve sarı prensesleriniz tarafından saldırıya uğraması muhtemel.
Ayrıca forumdaki diğer malavi tanklarını incelemenizi öneririm.Sahte bitkiler yerine anubias gibi basit bitkiler ve sahte süsler yerinede kaya kullanarak daha güzel ve doğal bir tank elde edeceğinize inanıyorum.
Öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun.Balıklarınız stresli gibi duruyor bunun nedeni tankınızın yeni olması ve henüz alışma sürecini tamamlamamış olmaları olabilir.Yanılmıyorsam tankınızda çöpçü gördüm (eğer yanılmıyorsam) o balığı bir an önce tanktan çıkarmanızı öneririm yunun ve sarı prensesleriniz tarafından saldırıya uğraması muhtemel.
Ayrıca forumdaki diğer malavi tanklarını incelemenizi öneririm.Sahte bitkiler yerine anubias gibi basit bitkiler ve sahte süsler yerinede kaya kullanarak daha güzel ve doğal bir tank elde edeceğinize inanıyorum.
BALIK HIRSIZLIĞINA DİKKAT!
Öncelikle tüm mağdurlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Olayın bir de şu yüzü var bu adam bunca kişiyi dolandırmış, balıklarını çalmış.Peki bu adam bunca balığı nasıl elden çıkartıyor.Hepsini zevk için, beslemek istediği için çalmış olması mümkün mü?.Bu kadar balığı rahatlıkla elden çıkarabildiğine göre tek çalışmıyor.Bildiğimiz dolandırıcılık çetesi kurmuşlar.Keşke ülkemiz de bu tür olaylar daha bir ciddiye alınsa.Burda kaybolan tek şey bu işi yapanların zaten kalmamış olan haysiyetleri veya balıklar değil, dolandırılan kişilerin emekleri, şevkleridir asıl.
Saygılarımla...
Öncelikle tüm mağdurlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Olayın bir de şu yüzü var bu adam bunca kişiyi dolandırmış, balıklarını çalmış.Peki bu adam bunca balığı nasıl elden çıkartıyor.Hepsini zevk için, beslemek istediği için çalmış olması mümkün mü?.Bu kadar balığı rahatlıkla elden çıkarabildiğine göre tek çalışmıyor.Bildiğimiz dolandırıcılık çetesi kurmuşlar.Keşke ülkemiz de bu tür olaylar daha bir ciddiye alınsa.Burda kaybolan tek şey bu işi yapanların zaten kalmamış olan haysiyetleri veya balıklar değil, dolandırılan kişilerin emekleri, şevkleridir asıl.
Saygılarımla...
Yarışma Bilgileri
[QUOTE=ertu6774]Benim yarışmaya katıldığım kaplumbağam öldü ne yapacağım.[/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun.Ölmeden önce yarışmaya katılırken imzalı bir fotoğraf çektinseniz yarışma açısından sorun olmaz.Çekmediyseniz yetkili kişilerin cevap yazmasını beklemeniz gerekecek sanırım.

Benimde bir sorum olacak, birkaç saat önce bende yarışmaya katıldım, herkez 2 yada 3 fotoğrafla katılmış ancak ben 1 tane fotoğrafla katıldım çünkü 2 ve 3 te isteğe bağlı yazıyor.Ama kendimden başka tek fotoğrafla katılan göremeyince şüpheye düştüm.Umarım tek fotoğrafla katılınıyordur çünkü yarın sabah İzmir'e gideceğim.
Muhtemelen cevap yazan arkadaşlara teşekkür etme imkanım olmayacak (İzmir'de internetim yok) onun için şimdiden teşekkür ederim.
(Onay mesajım gelmiş şimdi farkettim, demekki bir sorun teşil etmiyor.Mutluyum, huzurluyum
)
hz.can 2010-02-16 00:56:10
[QUOTE=ertu6774]Benim yarışmaya katıldığım kaplumbağam öldü ne yapacağım.[/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun.Ölmeden önce yarışmaya katılırken imzalı bir fotoğraf çektinseniz yarışma açısından sorun olmaz.Çekmediyseniz yetkili kişilerin cevap yazmasını beklemeniz gerekecek sanırım.

Benimde bir sorum olacak, birkaç saat önce bende yarışmaya katıldım, herkez 2 yada 3 fotoğrafla katılmış ancak ben 1 tane fotoğrafla katıldım çünkü 2 ve 3 te isteğe bağlı yazıyor.Ama kendimden başka tek fotoğrafla katılan göremeyince şüpheye düştüm.Umarım tek fotoğrafla katılınıyordur çünkü yarın sabah İzmir'e gideceğim.
Muhtemelen cevap yazan arkadaşlara teşekkür etme imkanım olmayacak (İzmir'de internetim yok) onun için şimdiden teşekkür ederim.
(Onay mesajım gelmiş şimdi farkettim, demekki bir sorun teşil etmiyor.Mutluyum, huzurluyum
)SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
