ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ufuk4tr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2009 14:23
Son Ziyaret:
18 Ekim 2009 18:28
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufuk karacay
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Antalya
Meslek:
Ziraat Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ufuk karacay
SON 10 MESAJI
Eheim 2226 Pro.
Teşekkür ederim Mesut Bey öneriniz için.Ancak hava pompası olmaması içinde hava kaldıgında nasıl bir performans sergiler.İçindeki havayı nasıl atabiliriz ?
Teşekkür ederim Mesut Bey öneriniz için.Ancak hava pompası olmaması içinde hava kaldıgında nasıl bir performans sergiler.İçindeki havayı nasıl atabiliriz ?
Eheim 2226 Pro.
Merhaba arkadaşlar.Dış filtreler konusunda uzunca bir araştırma sonucu Eheim 2226 pro. almaya karar verdim.Aslına bakılırsa hep içimde bir Tetra Tec Ex700 alma hevesi olmuştu ancak malum sızdırma problemleri ile artık pes ettim.180 lt'lik bir akvaryumum var ve önümüzdeki günlerde Eheim 2226 almaya karar verdim.Ancak merak ettiğim nokta bu seride hava pompası var mı ? fotoğraflarında yuvarlak kesitli bir çıkıntı var ama tereddütlüyüm.Kullanan arkadaşlardan ricam hava pompası var mı yok mu bunu belirtmeleri.Filtrenin debi performansı, az da olsa mekanik temizlik konusundaki performansı ve ses probleminin olup olmadığı konusunda bilgi verebilecek olursa sevinirim.Sızdırma ve ses konusunda şikayet yok gibi.
Eheim istiyorum çünkü işe gittiğimde aklım evde kalmasın istiyorum, geceleri deliksiz sessiz bir uyku istiyorum.Ayrıca bugüne kadar kullananların "evladiyelik" terimide oldukça hoş.
Sağlıklı balıklar
Merhaba arkadaşlar.Dış filtreler konusunda uzunca bir araştırma sonucu Eheim 2226 pro. almaya karar verdim.Aslına bakılırsa hep içimde bir Tetra Tec Ex700 alma hevesi olmuştu ancak malum sızdırma problemleri ile artık pes ettim.180 lt'lik bir akvaryumum var ve önümüzdeki günlerde Eheim 2226 almaya karar verdim.Ancak merak ettiğim nokta bu seride hava pompası var mı ? fotoğraflarında yuvarlak kesitli bir çıkıntı var ama tereddütlüyüm.Kullanan arkadaşlardan ricam hava pompası var mı yok mu bunu belirtmeleri.Filtrenin debi performansı, az da olsa mekanik temizlik konusundaki performansı ve ses probleminin olup olmadığı konusunda bilgi verebilecek olursa sevinirim.Sızdırma ve ses konusunda şikayet yok gibi.
Eheim istiyorum çünkü işe gittiğimde aklım evde kalmasın istiyorum, geceleri deliksiz sessiz bir uyku istiyorum.Ayrıca bugüne kadar kullananların "evladiyelik" terimide oldukça hoş.
Sağlıklı balıklar
KOİ, JAPON ve MELEK
Osman beye kesinlikle katılıyorum.Japon ve melek bir arada olmamalı.Özellikle melekler büyüdüğünde koiler için birşey diyemem ama japonlarda özellikle tül kuyruk japonlarda büyük huzursuzluk yaratıyorlar.Yeter ki kendilerine konuşlanacak bir bölge seçsinler, hele birde eş tuttuklarında.Japonların kuyruklarına vurmaya başlıyorlar.Dediğim gibi özellikle tül kuyruklarda büyük deformasyonlara neden oluyorlar...Bu yazdıklarım tamamen deneyime dayalıdır.Japon ve meleği bir arada tutmak gibi bir hata yapmıştım bende.Hepsini küçükken almıştım melekler büyüdüğünde kuyrukları parçalıyorlar, nede olsa chiclid türü.Kesinlikle önermiyorum böyle bir akvaryum kuracak arkadaşların dikkatine.Akvaryumda ki küçükde olsa çatışmalardan huzursuz olacaksınız.Hele ki sizde japonlarınızı benim gibi benimsediğinizde, asla aynı akvaryuma koymayın.İkinci bir akvaryum alma imkânınız varsa melekleride diğer akvaryuma koyarsınız.Saygılar, sağlıklı balıklar...
Osman beye kesinlikle katılıyorum.Japon ve melek bir arada olmamalı.Özellikle melekler büyüdüğünde koiler için birşey diyemem ama japonlarda özellikle tül kuyruk japonlarda büyük huzursuzluk yaratıyorlar.Yeter ki kendilerine konuşlanacak bir bölge seçsinler, hele birde eş tuttuklarında.Japonların kuyruklarına vurmaya başlıyorlar.Dediğim gibi özellikle tül kuyruklarda büyük deformasyonlara neden oluyorlar...Bu yazdıklarım tamamen deneyime dayalıdır.Japon ve meleği bir arada tutmak gibi bir hata yapmıştım bende.Hepsini küçükken almıştım melekler büyüdüğünde kuyrukları parçalıyorlar, nede olsa chiclid türü.Kesinlikle önermiyorum böyle bir akvaryum kuracak arkadaşların dikkatine.Akvaryumda ki küçükde olsa çatışmalardan huzursuz olacaksınız.Hele ki sizde japonlarınızı benim gibi benimsediğinizde, asla aynı akvaryuma koymayın.İkinci bir akvaryum alma imkânınız varsa melekleride diğer akvaryuma koyarsınız.Saygılar, sağlıklı balıklar...
1 cm esneme normal mi ?
Ertan bey önerinizi dikkate alıcam ama az önce arkadaşda yarısına kadar doluyken yap dedi...sizce tam boşken kuşak ölçüsünü alıp silikonladığımda ve suyu tekrar aynı yüksekliğe getirdiğimde gerilimden dolayı parçanın silikondan ayrılması söz konusu olmaz mı ? çelişkide kaldım doğrusunu söylemek gerekirse
Ertan bey önerinizi dikkate alıcam ama az önce arkadaşda yarısına kadar doluyken yap dedi...sizce tam boşken kuşak ölçüsünü alıp silikonladığımda ve suyu tekrar aynı yüksekliğe getirdiğimde gerilimden dolayı parçanın silikondan ayrılması söz konusu olmaz mı ? çelişkide kaldım doğrusunu söylemek gerekirse
1 cm esneme normal mi ?
arkadaşlar akvaryumu tekrar söküp taktırabileceğimi sanmıyorum...öğrenci olduğum için...cam esneyebiliyor ama ben esneyemiyorum işte
ortadan kuşak atarsam bu sorunu önemli ölçüde engelleyebileceğim kanaatindeyim...bencede yarısına kadar doluyken kuşak atmak en mantıklısı...bu arada misafir çocuklarını saymazsak evin en küçüğü benim...bende 24 yaşındayım bu arad bilgilerimi eksik doldurmuşum
cam kalınlığı için 8 mm'de kafam rahat olurdu haklısınız ancak yaptığım araştırmalar ve aynı ölçülerde bir akvaryuma forumdan bir arkadaşın fikirleri sonucunda 6 mm'ye karar verdim...6 mm'de hafife alınacak bir kalınlık değil bence...söz konusu deprem olunca arkadaşlar hepimiz kabul edelim ki söz konusu olacak, risk oluşturacak tek şey akvaryum değil...fikir ve önerileriniz için teşekkür ederim...bu ölçülere yakın ve cam kalınlığı aynı olan akvaryuma sahip diğer arkadaşlarımızda fikirlerini belirtirse 6 mm'nin güvenliği açısından daha kesin bir fikir edinmiş olabiliriz diye düşünüyorum...en azından bu kalınlıkta bi camla bu ölçülerde akvaryum yapacak arkadaşlarda içleri rahat projelerine başlarlar...kuşak attıktan sonrada burda esneme konusunda bilgi vereceğim...sanırım benim en büyük hatam uzunluğu 100 cm tutmak oldu...fikirleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar...kuşak konusunu hemen aradan çıkartmaya bakıcam...
arkadaşlar akvaryumu tekrar söküp taktırabileceğimi sanmıyorum...öğrenci olduğum için...cam esneyebiliyor ama ben esneyemiyorum işte
ortadan kuşak atarsam bu sorunu önemli ölçüde engelleyebileceğim kanaatindeyim...bencede yarısına kadar doluyken kuşak atmak en mantıklısı...bu arada misafir çocuklarını saymazsak evin en küçüğü benim...bende 24 yaşındayım bu arad bilgilerimi eksik doldurmuşum
cam kalınlığı için 8 mm'de kafam rahat olurdu haklısınız ancak yaptığım araştırmalar ve aynı ölçülerde bir akvaryuma forumdan bir arkadaşın fikirleri sonucunda 6 mm'ye karar verdim...6 mm'de hafife alınacak bir kalınlık değil bence...söz konusu deprem olunca arkadaşlar hepimiz kabul edelim ki söz konusu olacak, risk oluşturacak tek şey akvaryum değil...fikir ve önerileriniz için teşekkür ederim...bu ölçülere yakın ve cam kalınlığı aynı olan akvaryuma sahip diğer arkadaşlarımızda fikirlerini belirtirse 6 mm'nin güvenliği açısından daha kesin bir fikir edinmiş olabiliriz diye düşünüyorum...en azından bu kalınlıkta bi camla bu ölçülerde akvaryum yapacak arkadaşlarda içleri rahat projelerine başlarlar...kuşak attıktan sonrada burda esneme konusunda bilgi vereceğim...sanırım benim en büyük hatam uzunluğu 100 cm tutmak oldu...fikirleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar...kuşak konusunu hemen aradan çıkartmaya bakıcam...1 cm esneme normal mi ?
Arkadaşlar geçen gün 100*40*45(h) ölçülerinde 6 mm camdan akvaryum yaptırdım. Bir iki gün silikonların kurumasını bakledim ve az önce su ile doldurdum su seviyesi yaklaşık 40 cm de. Altta kayıt ve kuşak üstte ise sadece yanlarda kayıt var. Akvaryumun kenarlarıda L profil ile kaplı. Suyu doldurmadan önce 40 cm lik genişlik su doldurduktan sonra arka ve önden toplamda 1 cm esnedi. Sizce bu esneme payı normal mi? Bu arada akvaryumun üzerinde L profil veya kapak yok. Açıkca konuşmak gerekirse büyük akvaryum için acemiyim boyuna kuşak attırmadım dış filtre kullanımında sorun olur diye düşündüğüm için. Sizce tam ortaya bir kayıt daha atılsa rahat kullanılabilir mi? Acil yardımlarınızı deneyimlerinizi bekliyorum. Sağlıklı balıklar dileğiyle....Oguzzz 2009-04-10 12:43:50
Arkadaşlar geçen gün 100*40*45(h) ölçülerinde 6 mm camdan akvaryum yaptırdım. Bir iki gün silikonların kurumasını bakledim ve az önce su ile doldurdum su seviyesi yaklaşık 40 cm de. Altta kayıt ve kuşak üstte ise sadece yanlarda kayıt var. Akvaryumun kenarlarıda L profil ile kaplı. Suyu doldurmadan önce 40 cm lik genişlik su doldurduktan sonra arka ve önden toplamda 1 cm esnedi. Sizce bu esneme payı normal mi? Bu arada akvaryumun üzerinde L profil veya kapak yok. Açıkca konuşmak gerekirse büyük akvaryum için acemiyim boyuna kuşak attırmadım dış filtre kullanımında sorun olur diye düşündüğüm için. Sizce tam ortaya bir kayıt daha atılsa rahat kullanılabilir mi? Acil yardımlarınızı deneyimlerinizi bekliyorum. Sağlıklı balıklar dileğiyle....
Kapağa Ayna Taksak ?
Arkadaşlar öncelikle merhabalar.Akvaryum hobisine kendimi kaptıralı yaklaşık 5 ay oldu.65 litrelik bir akvaryumum vardı ve daha büyük bir akvaryuma geçme kararı aldım.Bugün 100*40*45(h) 6 mm camdan alta kayıt kuşak ve üst tarafa yalnızca kayıt attırmak suretiyle bir akvaryum yaptırdım.Ayrıca köşeleri ve altlarını L profil alüminyumla kaplattım.Yapan arkadaşın işçiliğindende bir kuşkum yok yeterli derecede iyi referanslara sahip.Hafta sonu da 3x3 veya 4x4 demir profilden sehpa yapılacak.Mdf giydirmeyi düşünüyorum.Şimdi gelelim aklımda ki en büyük soru işaretine.Mdf den kapak yapmayı düşünüyorum.Forumda birçok konuyu gezmeme rağmen genelde iç kaplama ya folyo ile yada alüminyum bant ile yapılıyor.Sanırım bu yöntemlerin seçilmesi düşük maliyeti.Peki kapağa aydınlatma sistemini monte ettikten sonra kalan boş yerleri ayna ile kaplasak ne gibi yararı veya ne gibi zararı olur ? Daha fazla aydınlatma olmaz mı sizce ? 4 floresan yerine 3 floresan kullanılabilir diye düşünüyorum.Fikir ve önerileriniz için teşekkürler.Sağlıcakla kalın
Arkadaşlar öncelikle merhabalar.Akvaryum hobisine kendimi kaptıralı yaklaşık 5 ay oldu.65 litrelik bir akvaryumum vardı ve daha büyük bir akvaryuma geçme kararı aldım.Bugün 100*40*45(h) 6 mm camdan alta kayıt kuşak ve üst tarafa yalnızca kayıt attırmak suretiyle bir akvaryum yaptırdım.Ayrıca köşeleri ve altlarını L profil alüminyumla kaplattım.Yapan arkadaşın işçiliğindende bir kuşkum yok yeterli derecede iyi referanslara sahip.Hafta sonu da 3x3 veya 4x4 demir profilden sehpa yapılacak.Mdf giydirmeyi düşünüyorum.Şimdi gelelim aklımda ki en büyük soru işaretine.Mdf den kapak yapmayı düşünüyorum.Forumda birçok konuyu gezmeme rağmen genelde iç kaplama ya folyo ile yada alüminyum bant ile yapılıyor.Sanırım bu yöntemlerin seçilmesi düşük maliyeti.Peki kapağa aydınlatma sistemini monte ettikten sonra kalan boş yerleri ayna ile kaplasak ne gibi yararı veya ne gibi zararı olur ? Daha fazla aydınlatma olmaz mı sizce ? 4 floresan yerine 3 floresan kullanılabilir diye düşünüyorum.Fikir ve önerileriniz için teşekkürler.Sağlıcakla kalın
110*50(h)*40 bu rakam sizce uygun mu ?
Arkadaşlar bugün birkaç camcıyı gezerek araştırma yaptım. Evimin karşısında ki camcıda 110*50(h)*40 ölçülerinde 8 mm camdan rodaj dahil 105 TL gibi bir rakam aldım. İşin açıkcası pek tatmin olmadım. Bir yere daha aynı ölçüler aynı cam kalınlığı ve işçilikle 80 TL lik bir rakam aldım. Sanırım 80 Tl lik fiyat çıkaran camcıya yaptıracağım. Bu arada bu camcı daha önce arkadaşıma 750 litrelik bir akvaryum yapmıştı ve arkadaşımın herhangi bir şikayeti olmadı. Yani işçiliğine güvenebileceğim biri. Sizce bu rakam güzel mi? Bir de demir profilden sehpa düşünüyorum daha sonra mdf ile kaplayacağım. Mdf nin bende ortalama oluşturacağı maddi külfeti az çok araştırdım öğrendim. Ancak demir profil sehpa sizce ne kadara mâl olur bana bu ölçüde bir akvaryum için? Buradan her aşamanın maddi külfetini yazacağım birim fiyatlarıyla beraber. Kesinleşsin de. Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler. Sağlıcakla kalın.Oguzzz 2009-04-06 10:13:42
Arkadaşlar bugün birkaç camcıyı gezerek araştırma yaptım. Evimin karşısında ki camcıda 110*50(h)*40 ölçülerinde 8 mm camdan rodaj dahil 105 TL gibi bir rakam aldım. İşin açıkcası pek tatmin olmadım. Bir yere daha aynı ölçüler aynı cam kalınlığı ve işçilikle 80 TL lik bir rakam aldım. Sanırım 80 Tl lik fiyat çıkaran camcıya yaptıracağım. Bu arada bu camcı daha önce arkadaşıma 750 litrelik bir akvaryum yapmıştı ve arkadaşımın herhangi bir şikayeti olmadı. Yani işçiliğine güvenebileceğim biri. Sizce bu rakam güzel mi? Bir de demir profilden sehpa düşünüyorum daha sonra mdf ile kaplayacağım. Mdf nin bende ortalama oluşturacağı maddi külfeti az çok araştırdım öğrendim. Ancak demir profil sehpa sizce ne kadara mâl olur bana bu ölçüde bir akvaryum için? Buradan her aşamanın maddi külfetini yazacağım birim fiyatlarıyla beraber. Kesinleşsin de. Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler. Sağlıcakla kalın.
Japonumun kum üzerindeki ani hareketleri ?
Su değişimini daha gündüz yaptım...su değerlerinin her zamankinden farkı yok...ben bi yandan dış parazit mi acaba diye düşünüyorum...sizce olabilir mi mümkün mü dış parazit olması ?
Su değişimini daha gündüz yaptım...su değerlerinin her zamankinden farkı yok...ben bi yandan dış parazit mi acaba diye düşünüyorum...sizce olabilir mi mümkün mü dış parazit olması ?
Japonumun kum üzerindeki ani hareketleri ?
arkadaşlar merhaba..yaklaşık 4 aydır beslediğim 4-5 cm boylarında 5 adet tül kuyruk japona sahibim...bugüne kadar balıklarımın sevimli hareketlerini gözlemledim...ancak bugün şunu gördüm...iki tanesi hariç diğer japonlarım kumun üzerinde hızlı hızlı sürtünüyorlar...sanki kumun içine dalıp dalıp çıkıyorlar...ve normalden çok hızlı hareket ediyorlar...japonlarda kabızlık ve beyaz benek dışındaki hastalıklarda bi bilgim yok...acaba sorun bi hastalık mı yoksa doğalarında olan bir hareket mi...inanın bu ufaklıkları kaybedersem çok üzülürüm...onlar çocuklarım gibi oldular...her biri ayrı bir neşe...inanın acil yardımınıza ihtiyacım var...şimdiden hepinize çok teşekkür ederim...bu arada forumda birkaç sayfa gezdim ama bu anormal davranışla ilgili birşey bulamadım...inanın ki acil olmasa 85 sayfanın hepsini okurum...ancak durum acil...hani armut piş ağzıma düş diyenlerden değilimdir...aslında bir yana hata var bende bu 4 aylık süreçte bütün hastalıkları incelerdim...bu bana ders olsun...ama şu an vakit kaybım yok eğer ki hastalıksa yarın hemen ilaç almaya çıkıcam...tekrar teşekkürler
arkadaşlar merhaba..yaklaşık 4 aydır beslediğim 4-5 cm boylarında 5 adet tül kuyruk japona sahibim...bugüne kadar balıklarımın sevimli hareketlerini gözlemledim...ancak bugün şunu gördüm...iki tanesi hariç diğer japonlarım kumun üzerinde hızlı hızlı sürtünüyorlar...sanki kumun içine dalıp dalıp çıkıyorlar...ve normalden çok hızlı hareket ediyorlar...japonlarda kabızlık ve beyaz benek dışındaki hastalıklarda bi bilgim yok...acaba sorun bi hastalık mı yoksa doğalarında olan bir hareket mi...inanın bu ufaklıkları kaybedersem çok üzülürüm...onlar çocuklarım gibi oldular...her biri ayrı bir neşe...inanın acil yardımınıza ihtiyacım var...şimdiden hepinize çok teşekkür ederim...bu arada forumda birkaç sayfa gezdim ama bu anormal davranışla ilgili birşey bulamadım...inanın ki acil olmasa 85 sayfanın hepsini okurum...ancak durum acil...hani armut piş ağzıma düş diyenlerden değilimdir...aslında bir yana hata var bende bu 4 aylık süreçte bütün hastalıkları incelerdim...bu bana ders olsun...ama şu an vakit kaybım yok eğer ki hastalıksa yarın hemen ilaç almaya çıkıcam...tekrar teşekkürler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
