ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FeelMyRaptor
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Temmuz 2009 23:50
Son Ziyaret:
09 Eylül 2010 09:29
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Aslan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Aslan
SON 10 MESAJI
Japon Balığı
Keşke biraz erken cevap verseydiniz malesef balığımı kaybettim :(
Keşke biraz erken cevap verseydiniz malesef balığımı kaybettim :(
Japon Balığı
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Arkadaşlar 2 tane japon balığım var 4-5 cm boylarındalar balıklarımı alalı yaklaşık 1 yıl oldu..
Yeni yem almıştım yaklaşık 2 aydır kullanıyorum yemin boyutu biraz büyük olduğu için balıklarım yemekte çok zorlanıyordu..
Bugün yemi attıktan hemen 5 - 10 sn sonra balıklarımdan birinin ağzı çok büyük bir şekilde açık kaldı ve nerdeye 5-6 saat oldu hala ağzı çok büyük bir şekilde açık ağzına takılan herhangi birşey yok (yem, artık vs.)
Acaba bu neden oldu ve ne yapmam gerekir yardım ederseniz sevinirim..
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Toplam 2 Japon Balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Yok
Filitrasyon: HJ-311B İç Filtre (2 Watt)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Her Hafta %20 Su Değişimi ve İç Filtre Temizliği
FeelMyRaptor 2010-07-28 17:51:22
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Arkadaşlar 2 tane japon balığım var 4-5 cm boylarındalar balıklarımı alalı yaklaşık 1 yıl oldu..
Yeni yem almıştım yaklaşık 2 aydır kullanıyorum yemin boyutu biraz büyük olduğu için balıklarım yemekte çok zorlanıyordu..
Bugün yemi attıktan hemen 5 - 10 sn sonra balıklarımdan birinin ağzı çok büyük bir şekilde açık kaldı ve nerdeye 5-6 saat oldu hala ağzı çok büyük bir şekilde açık ağzına takılan herhangi birşey yok (yem, artık vs.)
Acaba bu neden oldu ve ne yapmam gerekir yardım ederseniz sevinirim..

Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Toplam 2 Japon Balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Yok
Filitrasyon: HJ-311B İç Filtre (2 Watt)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Yok
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Her Hafta %20 Su Değişimi ve İç Filtre Temizliği
Japon Balıkları
Arkadaşlar benim 20 litre akvaryumum var ve içinde 2 tane klasik japon balığı var.
Yaklaşık 1 yıldır besliyorum ve boyları 5-6 cm 1 tl lik markasız yem kullanıyordum ama artık akvaryumcudan yeni yem aldım ve kaç tane atacağımı bilmiyorum .
Yemin linki
http://urun.gittigidiyor.com/Balik-yemi-Pets-Family-GOLDFISH-FOOD-500-ml_W0QQidZZ25108724
Bu kahverengi ve küçük top şeklinde balıklar yemekte zorlanıyor yem bölünmüyorda bıçakla bile kesilmiyor.
Balıklar yemi yiyince ağzından çıkarıyor sonra tekrar yiyor.
Sorularım balıklarım yanık kalmış olabilirler mi eğer yanık kalmışlarsa başka birisine verip betta besleyeceğim?
Ve bu yemden günde kaç tane atmam gerekir?
Not: Akvaryumum biraz küçük onu biliyorum ama daha büyüğünü almama imkan yok.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


Arkadaşlar benim 20 litre akvaryumum var ve içinde 2 tane klasik japon balığı var.
Yaklaşık 1 yıldır besliyorum ve boyları 5-6 cm 1 tl lik markasız yem kullanıyordum ama artık akvaryumcudan yeni yem aldım ve kaç tane atacağımı bilmiyorum .
Yemin linki
http://urun.gittigidiyor.com/Balik-yemi-Pets-Family-GOLDFISH-FOOD-500-ml_W0QQidZZ25108724
Bu kahverengi ve küçük top şeklinde balıklar yemekte zorlanıyor yem bölünmüyorda bıçakla bile kesilmiyor.
Balıklar yemi yiyince ağzından çıkarıyor sonra tekrar yiyor.
Sorularım balıklarım yanık kalmış olabilirler mi eğer yanık kalmışlarsa başka birisine verip betta besleyeceğim?
Ve bu yemden günde kaç tane atmam gerekir?
Not: Akvaryumum biraz küçük onu biliyorum ama daha büyüğünü almama imkan yok.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler



Arkadaşlar İç Filtre hakkında
Filtre zaten yüzeye çok yakın eğer filtrenin bir kısmı dışarıda olursa bozuluyor bu yüzden su seviyesinin olduğu yere kadar koydum..
Filtre zaten yüzeye çok yakın eğer filtrenin bir kısmı dışarıda olursa bozuluyor bu yüzden su seviyesinin olduğu yere kadar koydum..
Ayrıca filtrenin çıkışı zaten ön cama doğru ama çalışmıyor..
Bir de su yüzeyinde dalgalanma yapması oksijen vermiyor galiba çünkü benim bildiğim kadarıyla oksijen oluşması için kabarcık patlaması gerekiyor zaten filtre çalışsa dahi balıklar su yüzüne çıkıp hava alıyorlar eğer oksijen verseydi çıkmazlardı bu yüzden filtrenin normal bir şekilde çalışması gerek neyse bugün gidip akvaryumcuya soracağım zaten yardımlarınız için teşekkürler...
Arkadaşlar İç Filtre hakkında
Benim HJ-311B 2 watt küçük bir iç filtrem var bu filtrenin içini dışını temizledim ama bir türlü çalışmıyor sadece su üstünde dalgalanma yapıyor yani hava üflemiyor bu yüzden balıklarda oksijensiz kalıyor(ayrıca çalışsa da su içinde çok fazla sirkülasyon yapıyor benim akvaryumum 16 litre)sorum şu ben akvaryumcularda filtrenin ucuna takılan yağmurlama aparatından bulabilir miyim eğer bulursam işe yarar mı yani çalışır mı ve bu aparat kaç paradır?
Benim HJ-311B 2 watt küçük bir iç filtrem var bu filtrenin içini dışını temizledim ama bir türlü çalışmıyor sadece su üstünde dalgalanma yapıyor yani hava üflemiyor bu yüzden balıklarda oksijensiz kalıyor(ayrıca çalışsa da su içinde çok fazla sirkülasyon yapıyor benim akvaryumum 16 litre)sorum şu ben akvaryumcularda filtrenin ucuna takılan yağmurlama aparatından bulabilir miyim eğer bulursam işe yarar mı yani çalışır mı ve bu aparat kaç paradır?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...





Not: konuyu filtreleme seçenekleri bölümüne açacaktım ama hemen cevap almak için bu bölüme açtım o yüzden kusura bakmayın..

Vatozum Öldü :(
Arkadaşlar benim 15 litrelik bir akvaryumum var. İçinde 2 tane japon balığı bir tane vatoz balığı var bu akşam farkettim vatoz balığı ölmüş.
Arkadaşlar benim 15 litrelik bir akvaryumum var. İçinde 2 tane japon balığı bir tane vatoz balığı var bu akşam farkettim vatoz balığı ölmüş.
Akvaryumda ısıtıcı yok su biraz soğuk olabiliyor acaba o yüzden mi birde iç filtrem sadece su yüzeyinde dalgalanma yapıyor hava üflemiyor(yani baloncuk çıkarmıyor)
Günde 3 tane yem veriyorum vatozda yukarı çıkıp yem yiyordu bugünde yemişti ama akşam öldü:(
Sizce sebebi nedir diğer balıklara bir zararı olurmu?
Birde iç filtrenin düzgün çalışması için öneriye ihtiyacım var...





Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Akvaryum hakkında
Arkadaşlar benim 16 litrelik bir akvaryumum var ve bu akvaryumu yaklaşık 2 aydır kullanıyorum içinde 2 tane 4cm klasik japon ve 1 tane 4cm vatoz balığı var dekor olarak kum plastik bitki iç filtre ve arka fondan başka bir şey yok..
Size sorum bu akvaryumun patlama riski varmı?
Camın kaç mm olduğunu bilmiyorum hazır aldım..
Ölçüleri 39 - 17 - 25h ..
Bu akvaryum yemek masasının üstünde yani güvenli fakat altında strafor yok ve birde suyu nereye kadar doldurmalıyım?
Yani ben normalde suyu akvaryumun en üstüne 1cm kalana kadar dolduruyorum acaba zararlımıdır.?
Birde ben markasız yemden günde 1 kere 2 tane veriyorum bu balıklara yeterlimi?(Ayrıca vatoz balığıda japonlarla birlikte su yüzeyine çıkıp yem yiyor ne hikmetse artık
)
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..(çok fazla soru oldu ama
)
FeelMyRaptor 2009-11-02 14:46:42
Arkadaşlar benim 16 litrelik bir akvaryumum var ve bu akvaryumu yaklaşık 2 aydır kullanıyorum içinde 2 tane 4cm klasik japon ve 1 tane 4cm vatoz balığı var dekor olarak kum plastik bitki iç filtre ve arka fondan başka bir şey yok..
Size sorum bu akvaryumun patlama riski varmı?
Camın kaç mm olduğunu bilmiyorum hazır aldım..
Ölçüleri 39 - 17 - 25h ..
Bu akvaryum yemek masasının üstünde yani güvenli fakat altında strafor yok ve birde suyu nereye kadar doldurmalıyım?
Yani ben normalde suyu akvaryumun en üstüne 1cm kalana kadar dolduruyorum acaba zararlımıdır.?
Birde ben markasız yemden günde 1 kere 2 tane veriyorum bu balıklara yeterlimi?(Ayrıca vatoz balığıda japonlarla birlikte su yüzeyine çıkıp yem yiyor ne hikmetse artık
)Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..(çok fazla soru oldu ama
)sizce satın almalımıyım?
Bence alabilirsiniz bu fiyata kalitelidir ...
Ama akvaryumunuz en fazla 100 litreyse alın daha büyükse 200watt alın derim..;)
Bence alabilirsiniz bu fiyata kalitelidir ...
Ama akvaryumunuz en fazla 100 litreyse alın daha büyükse 200watt alın derim..;)
İç Filtrem Hakkında..
[QUOTE=mccorn] Merhaba Arkadaşlar
Akvaryum hobisine yeni başladım. Filtre hakkında benimde bir sorum olacak. (Forumlarıda araştırdım).
Öncelikle 180 lt lik bir tankım var. 800 lt/h lik iç filtre kullanıyorum . Akvaryumu kuralı 1 hafta oldu. Su debisi bana fazla geldi (hernekadar saatte 4 kez sirküle etsede, HALEN BULANIKLIK VAR). Balıkların yüzmesini zorlaştırıyor sanki (akıntı tersine yüzmek istiyorlar ama sabit kalıyorlar, akıntı yönünde çok hızlı hareket var). Bu durumda debiyi nasıl azaltabilirim? Bu bir problem midir? Balıklarda stress yapar mı? Forumdaki yazılardan sonra çıkış noktasını dekoratif taşa gelecek şekilde yerleştirdim. Yinede içim rahat değil. Tavsiyeleriniz ne olabilir?
Şimdiden teşekkurler...
ERDAL
[/QUOTE]
İç filtrenin çıkışını ön cama ver birde iç filtrenin yanınaa birkaç tane taş fln bişiler koy düzelir bence...
[QUOTE=mccorn] Merhaba Arkadaşlar
Akvaryum hobisine yeni başladım. Filtre hakkında benimde bir sorum olacak. (Forumlarıda araştırdım).
Öncelikle 180 lt lik bir tankım var. 800 lt/h lik iç filtre kullanıyorum . Akvaryumu kuralı 1 hafta oldu. Su debisi bana fazla geldi (hernekadar saatte 4 kez sirküle etsede, HALEN BULANIKLIK VAR). Balıkların yüzmesini zorlaştırıyor sanki (akıntı tersine yüzmek istiyorlar ama sabit kalıyorlar, akıntı yönünde çok hızlı hareket var). Bu durumda debiyi nasıl azaltabilirim? Bu bir problem midir? Balıklarda stress yapar mı? Forumdaki yazılardan sonra çıkış noktasını dekoratif taşa gelecek şekilde yerleştirdim. Yinede içim rahat değil. Tavsiyeleriniz ne olabilir?
Şimdiden teşekkurler...
ERDAL
[/QUOTE]
İç filtrenin çıkışını ön cama ver birde iç filtrenin yanınaa birkaç tane taş fln bişiler koy düzelir bence...
Isıtıcı Kullanmalı mıyım?
Akvaryumun ısısı nasıl sabit duruyor acaba merak ettim?
Akvaryumun ısısı nasıl sabit duruyor acaba merak ettim?
SON MESAJLAR
- Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
