ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Artemis80
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2009 21:53
Son Ziyaret:
07 Mart 2019 02:02
Toplam Mesaj:
110 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aylin Özalp
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aylin Özalp
SON 10 MESAJI
Tello Ve Windi Yeni Yuva Ariyorlar...
Merhabalar,
benim iki tane kirmizi yanak su kaplumbagam var. 2010 yilindan beri benimle birlikteler. Onlara simdiye kadar cok iyi baktigimi düsünüyorum. 400 litrelik akvaryumda, su isiticilari, kara alanlari ve isiticilari, arti uvb lambalariyla büyüdüler. Gayet sagliklilar, hep en iyi mamalarla besledim. Ama maalesef onlari elimde olmayan sebeplerden dolayi sahiplendirmek zorundayim... 3 yildir yurtdisinda yasiyorum. Bir tanidigimiz her hafta gelip mamalarini verip, sularini takviye ediyordu. Ancak kendisi artik gelemeyecek, onlara bakabilecek kimsem kalmadi. Yurtdisina cikarmak icin cok arastirdim ancak tropikal hayvan olduklarindan kabul etmiyor gittigim ülke. Hic istemeye istemeye onlari sahiplendirmek zorundayim :(
Onlara sevgiyle ve bakilmasi gerektigi gibi bakabilecek yeni bir anne yada baba ariyoruz 😊 tek tek de sahiplendirebilirim. Zaten ayri duruyorlar, biri disi digeri erkek. Akvaryumu bir cam ile ikiye böldüm.
Lütfen sadece iyi bakabilecek ve gercek anlamda ilgilenenler benimle iletisime gecsin.
Selamlar
Aylin
Merhabalar,
benim iki tane kirmizi yanak su kaplumbagam var. 2010 yilindan beri benimle birlikteler. Onlara simdiye kadar cok iyi baktigimi düsünüyorum. 400 litrelik akvaryumda, su isiticilari, kara alanlari ve isiticilari, arti uvb lambalariyla büyüdüler. Gayet sagliklilar, hep en iyi mamalarla besledim. Ama maalesef onlari elimde olmayan sebeplerden dolayi sahiplendirmek zorundayim... 3 yildir yurtdisinda yasiyorum. Bir tanidigimiz her hafta gelip mamalarini verip, sularini takviye ediyordu. Ancak kendisi artik gelemeyecek, onlara bakabilecek kimsem kalmadi. Yurtdisina cikarmak icin cok arastirdim ancak tropikal hayvan olduklarindan kabul etmiyor gittigim ülke. Hic istemeye istemeye onlari sahiplendirmek zorundayim :(
Onlara sevgiyle ve bakilmasi gerektigi gibi bakabilecek yeni bir anne yada baba ariyoruz 😊 tek tek de sahiplendirebilirim. Zaten ayri duruyorlar, biri disi digeri erkek. Akvaryumu bir cam ile ikiye böldüm.
Lütfen sadece iyi bakabilecek ve gercek anlamda ilgilenenler benimle iletisime gecsin.
Selamlar
Aylin
Kaplumbagalarimi sahiplenebilecek biri var mi?
Merhabalar
Uzundur giremedim, feoron ve gaplumba mesaj atmissiniz. Tesekkür ederim öncelikle. Kaplumbagalarim bursa'da. Yeriniz müsait mi?
Merhabalar
Uzundur giremedim, feoron ve gaplumba mesaj atmissiniz. Tesekkür ederim öncelikle. Kaplumbagalarim bursa'da. Yeriniz müsait mi?
Kaplumbagalarimi sahiplenebilecek biri var mi?
Merhabalar,
uzun zaman sonra yeniden yaziyorum. Belki beni hatirlayan da olmayabilir, yillar oldu yazamadim. Benim iki tane kirmizi yanak su kaplumbagam var. Tello ve Windi... Onlari cok seviyorum ve maalesef bu yaziyi cok zor yaziyorum. Ikiside 2010 yilindan beri bendeler, miniciklerdi aldigimda. Gayet saglikli ve olmasi gerektigi gibi baktim onlara hep. Suan ki akvaryumlari 400litrelik ve ikisinin de ayri kara alanlari var, isiticilari, UVB lambalari hepsi mevcut. Ancak benim onlari vermek zorunda kalmamin sebebi yurtdisina gidecegimdendir. Gidecegim yere de sürüngen (özellikle kirmizi yanak) götürmem yasak. Burada uzun süre baslarinda kalamayacagim icin, en az benim kadar iyi bakabilecek birilerini ariyorum. Onlarin gayet saglikli ve tüm gerekli ihtiyaclarinin giderildigi sekilde yasantilarina devam etmeleri benim icin tabii ki en önemli sey. Elimden baska birsey gelmiyor maalesef... Bu yüzden sizlerle paylasmak istedim derdimi.
Kaplumbagalarimi sahiplenebilecek, onlara cok iyi bakabilecek birileri var mi?
Selamlar
Aylin Ö.
Merhabalar,
uzun zaman sonra yeniden yaziyorum. Belki beni hatirlayan da olmayabilir, yillar oldu yazamadim. Benim iki tane kirmizi yanak su kaplumbagam var. Tello ve Windi... Onlari cok seviyorum ve maalesef bu yaziyi cok zor yaziyorum. Ikiside 2010 yilindan beri bendeler, miniciklerdi aldigimda. Gayet saglikli ve olmasi gerektigi gibi baktim onlara hep. Suan ki akvaryumlari 400litrelik ve ikisinin de ayri kara alanlari var, isiticilari, UVB lambalari hepsi mevcut. Ancak benim onlari vermek zorunda kalmamin sebebi yurtdisina gidecegimdendir. Gidecegim yere de sürüngen (özellikle kirmizi yanak) götürmem yasak. Burada uzun süre baslarinda kalamayacagim icin, en az benim kadar iyi bakabilecek birilerini ariyorum. Onlarin gayet saglikli ve tüm gerekli ihtiyaclarinin giderildigi sekilde yasantilarina devam etmeleri benim icin tabii ki en önemli sey. Elimden baska birsey gelmiyor maalesef... Bu yüzden sizlerle paylasmak istedim derdimi.
Kaplumbagalarimi sahiplenebilecek, onlara cok iyi bakabilecek birileri var mi?
Selamlar
Aylin Ö.
Acaba Soka mi Girdi? Yoksa Hasta mi?
Herkese Merhabalar,
öncelikle cevaplariniz icin cok tesekkür ederim. Su isisi hep sabit, 27 derece. 3-4 günde bir yem veriyorum. Bu sabahvkalktigimda ilk isim onlara bakmak oldu veeee cok sükür dünden kalan mamalarinin hepsini yedi. Karides vermedim, normal stick yem ve sera'nin baska bi yeminden vermistim. Ayrica beni görünce heyecanlandi, bende hemen denemek icin tekrar yem attim az bir miktar, cok sükür yedi. Acaba dün keyfi mi yoktu? Ama kaplumbagalarda bu hic normal degil... Bakalim yarin, öbür gün hareketlerini gözlemleyecegim. Tekrar tesekkürler cevaplariniz icin...
Herkese Merhabalar,
öncelikle cevaplariniz icin cok tesekkür ederim. Su isisi hep sabit, 27 derece. 3-4 günde bir yem veriyorum. Bu sabahvkalktigimda ilk isim onlara bakmak oldu veeee cok sükür dünden kalan mamalarinin hepsini yedi. Karides vermedim, normal stick yem ve sera'nin baska bi yeminden vermistim. Ayrica beni görünce heyecanlandi, bende hemen denemek icin tekrar yem attim az bir miktar, cok sükür yedi. Acaba dün keyfi mi yoktu? Ama kaplumbagalarda bu hic normal degil... Bakalim yarin, öbür gün hareketlerini gözlemleyecegim. Tekrar tesekkürler cevaplariniz icin...
Acaba Soka mi Girdi? Yoksa Hasta mi?
Herkese Iyi Geceler,
sizlere cok kisa birsey danismak istiyorum. Bugün gayet saglikli ve istahi yerinde olan kaplumbagam (Windi) ilk kez yemlerini yemedi. Yeminden bir kac tane yedi ama istahsiz oldugu belliydi. Daha sonra gidip baktigimda, cogu kalmis, yememis:( Yüzmesini inceledim, normal rahat dalip yüzebiliyor. Gözlerinde herhangi bir sislik göremedim, ayrica alt kabugunda herhangi bir renk degisimi, pembelesme falan yok cok sükür. Yani bu durumda akciger enfeksiyonundan pek süphelenmedim ama su kaplumbagalarin yemeklerini redetmeleri normal birsey degil. Bu yüzden korktum... Eger yakin zamanda degisiklik yapildi mi diye soracak olursaniz, evet uzun süredir akvaryumlariyla ugrasiyordum, ayirmak icin. Bu arada 2-3 hafta ikisi de (iki tane kaplumbagam var ve anlasamiyorlar) ayri ayri legenlerde durdular. Ama iki haftadir yine akvaryumlarindalar. Kara alanina uzun bir süre cikmadi fakat bir kac gündü kara alanina cikiyor. Bugünde güneslendigini gördüm. Yeni alanlari tabii akvaryumu ayirdigim icin biraz eskiye göre kücük. Bir tanesine 60*60*50 alan düsüyor. Bir de kara alanina cikislari biraz daha rampa oldu, ikisininde ayri kara alanlari var, icleri kumla dolu. Ayrica akvaryumun tabaninda da kum var yeni. Acaba diyorum, kara alanindan inerken düstü mü suya bir anda, soka falan mi girdi? Ondan mi istahi kesildi... Lütfen fikirlerinizi paylasin benimle, cok önemli benim icin. Yoksa pazartesi hemen veterinere götürecegim. Yarinda bakacagim duruma... Baska neden istahi kesilebilir? Yada bugün cani istememis olabilir mi? Ama 3 gündür zaten mama yemiyorlar...
Cevaplarinizi bekliyorum...
Selamlar...
Herkese Iyi Geceler,
sizlere cok kisa birsey danismak istiyorum. Bugün gayet saglikli ve istahi yerinde olan kaplumbagam (Windi) ilk kez yemlerini yemedi. Yeminden bir kac tane yedi ama istahsiz oldugu belliydi. Daha sonra gidip baktigimda, cogu kalmis, yememis:( Yüzmesini inceledim, normal rahat dalip yüzebiliyor. Gözlerinde herhangi bir sislik göremedim, ayrica alt kabugunda herhangi bir renk degisimi, pembelesme falan yok cok sükür. Yani bu durumda akciger enfeksiyonundan pek süphelenmedim ama su kaplumbagalarin yemeklerini redetmeleri normal birsey degil. Bu yüzden korktum... Eger yakin zamanda degisiklik yapildi mi diye soracak olursaniz, evet uzun süredir akvaryumlariyla ugrasiyordum, ayirmak icin. Bu arada 2-3 hafta ikisi de (iki tane kaplumbagam var ve anlasamiyorlar) ayri ayri legenlerde durdular. Ama iki haftadir yine akvaryumlarindalar. Kara alanina uzun bir süre cikmadi fakat bir kac gündü kara alanina cikiyor. Bugünde güneslendigini gördüm. Yeni alanlari tabii akvaryumu ayirdigim icin biraz eskiye göre kücük. Bir tanesine 60*60*50 alan düsüyor. Bir de kara alanina cikislari biraz daha rampa oldu, ikisininde ayri kara alanlari var, icleri kumla dolu. Ayrica akvaryumun tabaninda da kum var yeni. Acaba diyorum, kara alanindan inerken düstü mü suya bir anda, soka falan mi girdi? Ondan mi istahi kesildi... Lütfen fikirlerinizi paylasin benimle, cok önemli benim icin. Yoksa pazartesi hemen veterinere götürecegim. Yarinda bakacagim duruma... Baska neden istahi kesilebilir? Yada bugün cani istememis olabilir mi? Ama 3 gündür zaten mama yemiyorlar...
Cevaplarinizi bekliyorum...
Selamlar...
Eheim Isitici
Cevabiniz icin cok tesekkür ederim ekullu, sanirim ben sizinde tavsiyeniz üzerine 300W'lik isiticiyi alacagim. Anadolu Pet Eheim'in Türkiye distribütörü diye biliyorum. Onlarin sitesinden sehirlerdeki bayiliklerini buldum, böylece 3 yil garantili olarak alabilecegim.
Tekrar tekrar tesekkürler...
Cevabiniz icin cok tesekkür ederim ekullu, sanirim ben sizinde tavsiyeniz üzerine 300W'lik isiticiyi alacagim. Anadolu Pet Eheim'in Türkiye distribütörü diye biliyorum. Onlarin sitesinden sehirlerdeki bayiliklerini buldum, böylece 3 yil garantili olarak alabilecegim.
Tekrar tekrar tesekkürler...
Eheim Isitici
Merhabalar,
cevaplariniz icin cok tesekkür ederim. Ben de tam elektrik konusuna deginecektim:) Yani 300W 200W'a göre daha cok mu yakar diye yazacaktim ki, cevabini belirtmissiniz zaten ekullu, tesekkür ederim. SadeceCüceVatoz, verdiginiz linkteki Eheim modelleri bende gördüm. Sanirim bunlar yeni herhalde, cünkü benim eski isiticimda ayni bunlar gibi. Ama anlamadigim nokta, benim isiticim iki yillik, yani eger degistirdiyse Eheim modelleri, o zaman seri numaralari da degismis olmali. Ayrica bugün ki gördügüm 200W'lik isiticinin icindeki elyaf yeni oldugunu gösteriyor olabilir mi? Kafam karisti ama Eheim'in kendi sitesinde yine bu bendeki modellerden var, yani elyafsiz ve seri numaralari ayni olanlardan.
Cok sacma bir soru olacak belki ama Watt ne kadar büyük olursa, o kadar cok suyu isitmaz dimi:/ Yada ne kadar yüksek olursa, o kadar cabuk isitir mi? Elektrik daha fazla yakmiyorsa, o zaman 300W daha mantikli gibi...
Bir de yine Eheim'in kendi sitesinde 250W'lik olani var, 400l-600l arasi... Ama onu bulamiyorum, yani Türkiye'de olmayabilir mi bu 250W'lik?
Artemis80 2012-10-01 23:56:48
Merhabalar,
cevaplariniz icin cok tesekkür ederim. Ben de tam elektrik konusuna deginecektim:) Yani 300W 200W'a göre daha cok mu yakar diye yazacaktim ki, cevabini belirtmissiniz zaten ekullu, tesekkür ederim. SadeceCüceVatoz, verdiginiz linkteki Eheim modelleri bende gördüm. Sanirim bunlar yeni herhalde, cünkü benim eski isiticimda ayni bunlar gibi. Ama anlamadigim nokta, benim isiticim iki yillik, yani eger degistirdiyse Eheim modelleri, o zaman seri numaralari da degismis olmali. Ayrica bugün ki gördügüm 200W'lik isiticinin icindeki elyaf yeni oldugunu gösteriyor olabilir mi? Kafam karisti ama Eheim'in kendi sitesinde yine bu bendeki modellerden var, yani elyafsiz ve seri numaralari ayni olanlardan.
Cok sacma bir soru olacak belki ama Watt ne kadar büyük olursa, o kadar cok suyu isitmaz dimi:/ Yada ne kadar yüksek olursa, o kadar cabuk isitir mi? Elektrik daha fazla yakmiyorsa, o zaman 300W daha mantikli gibi...
Bir de yine Eheim'in kendi sitesinde 250W'lik olani var, 400l-600l arasi... Ama onu bulamiyorum, yani Türkiye'de olmayabilir mi bu 250W'lik?
Eheim Isitici
Herkese Iyi Aksamlar,
gecen gün yanlislikla isiticimin camini catlattim ve simdi yeni bir isitici almaliyim. Simdiye kadar Jäger Eheim 200W lik isitici kullandim. Akvaryimum 110*60*60 ve asagi yukari 380 litre su aliyor. Eheim 200W'lik isitici 300-400 litrelik akvaryumlar icin. 300W'liklar ise 600litreden basliyormus. Kararsiz kaldim, 300W'lik isitici alitsam akvaryumuma fazla gekir mi? Ayrica son okuduguma göre Eheim isiticilarini yenilemis, sanirim artik kalibre edilmesi gerekmiyormus. Emin olamadim, bugün bir petshopa ugradim, onlarda Eheim 200W'lik isitici vardi, ancak üzerinde seri numarasi baskaydi ve isiticinin kendisine baktigimda camin icinde elyaf gibi birsey vardi. Eski isiticimda böyle birsey yoktu. Simdi hangisi yeni üretim bilemedim... Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum...
Selamlarimla
Aylin Özalp Y.
Herkese Iyi Aksamlar,
gecen gün yanlislikla isiticimin camini catlattim ve simdi yeni bir isitici almaliyim. Simdiye kadar Jäger Eheim 200W lik isitici kullandim. Akvaryimum 110*60*60 ve asagi yukari 380 litre su aliyor. Eheim 200W'lik isitici 300-400 litrelik akvaryumlar icin. 300W'liklar ise 600litreden basliyormus. Kararsiz kaldim, 300W'lik isitici alitsam akvaryumuma fazla gekir mi? Ayrica son okuduguma göre Eheim isiticilarini yenilemis, sanirim artik kalibre edilmesi gerekmiyormus. Emin olamadim, bugün bir petshopa ugradim, onlarda Eheim 200W'lik isitici vardi, ancak üzerinde seri numarasi baskaydi ve isiticinin kendisine baktigimda camin icinde elyaf gibi birsey vardi. Eski isiticimda böyle birsey yoktu. Simdi hangisi yeni üretim bilemedim... Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum...
Selamlarimla
Aylin Özalp Y.
Yeni Kuru Alanımız Ve Ray :D
Cok güzel bir calisma olmus. Peki ben de böyle bir plastik kap alsam, nasil icini kumla doldurabilirim? Ya bu konularda beceriksizim biraz da... Aslinda ikinci bir kara alani yaptiracagim camcima ama simdi düsünüyorum da, ikinci bir kara alani akvaryuma epey bir agirlik verecek. Buraya fotograflarimi paylassam, belki bana fikir verebilirsiniz... Birinci kara alanini da degistirmek istiyorum, cünkü ona da kum koymak istiyorum. Camcimiz suan ki kuru alaninin kenarindan cam cekerim, böylece sadece rampa yeri acik kalir ve diger yerleri kapandigi icin icine kum doldurabilirsiniz dedi. Hadi onu öyle yaptim, peki ikinci bir kara alanini nasil yapabilirim? Aslinda ban uzunlamasina iki tane yan yana bir kara alani yaptirmayi düsünüyordum. Ama camcim saglikli olmaz dedi, akvaryumun arka kisminda bir agirlik olur, sorun olabilir ilerde dedi. Bu yüzden de karsisina bir kara alani yaptiracagim. Fakat yeni kara alanini acaba camdan yaptirmasam mi diye düsünüyorum. Hem daha hafif bir malzeme kullanmak daha iyi olmaz mi? Bunun icin hangi malzemeleri önerirsiniz? Kapumbagaya zarari da olmayan ne gibi seyler kullanabilirim?
Simdiden fikirler icin cok tesekkürler...
Selamlar
Aylin Özalp Yagci

Artemis80 2012-09-24 17:40:19
Cok güzel bir calisma olmus. Peki ben de böyle bir plastik kap alsam, nasil icini kumla doldurabilirim? Ya bu konularda beceriksizim biraz da... Aslinda ikinci bir kara alani yaptiracagim camcima ama simdi düsünüyorum da, ikinci bir kara alani akvaryuma epey bir agirlik verecek. Buraya fotograflarimi paylassam, belki bana fikir verebilirsiniz... Birinci kara alanini da degistirmek istiyorum, cünkü ona da kum koymak istiyorum. Camcimiz suan ki kuru alaninin kenarindan cam cekerim, böylece sadece rampa yeri acik kalir ve diger yerleri kapandigi icin icine kum doldurabilirsiniz dedi. Hadi onu öyle yaptim, peki ikinci bir kara alanini nasil yapabilirim? Aslinda ban uzunlamasina iki tane yan yana bir kara alani yaptirmayi düsünüyordum. Ama camcim saglikli olmaz dedi, akvaryumun arka kisminda bir agirlik olur, sorun olabilir ilerde dedi. Bu yüzden de karsisina bir kara alani yaptiracagim. Fakat yeni kara alanini acaba camdan yaptirmasam mi diye düsünüyorum. Hem daha hafif bir malzeme kullanmak daha iyi olmaz mi? Bunun icin hangi malzemeleri önerirsiniz? Kapumbagaya zarari da olmayan ne gibi seyler kullanabilirim?
Simdiden fikirler icin cok tesekkürler...
Selamlar
Aylin Özalp Yagci

Yeni Kuru Alanımız Ve Ray :D
Merhabalar, calismaniz cok güzel olmus. Acaba kara alani akvaryuma yapistirdiniz mi? Yoksa dilediginiz zaman kaldirabiliyormusunuz akvaryumun üzerinden? Ayrica o kullandiginiz kara alan süngerimsi birsey degil mi? Onu suyun icine nasil uzattiniz? Benim de ikinci bir kara alani yaptirmam gerekiyor akvaryumumun üzerine. Akvaryumu ayirmaliyim, bu yüzden ortadan ikinci bir kuru alan yaptirmaliyim. Ama ikinci kuru alani kumlu yaptirmak istiyorum. Onun icin gerci ayri bir konu acacagim burada. Yeni ve degisik fikirlere ihtiyacim var...
Merhabalar, calismaniz cok güzel olmus. Acaba kara alani akvaryuma yapistirdiniz mi? Yoksa dilediginiz zaman kaldirabiliyormusunuz akvaryumun üzerinden? Ayrica o kullandiginiz kara alan süngerimsi birsey degil mi? Onu suyun icine nasil uzattiniz? Benim de ikinci bir kara alani yaptirmam gerekiyor akvaryumumun üzerine. Akvaryumu ayirmaliyim, bu yüzden ortadan ikinci bir kuru alan yaptirmaliyim. Ama ikinci kuru alani kumlu yaptirmak istiyorum. Onun icin gerci ayri bir konu acacagim burada. Yeni ve degisik fikirlere ihtiyacim var...
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 13:06
Filtre ve Sump Yapımı - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
