ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
previlla
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2010 00:40
Son Ziyaret:
06 Mart 2010 20:12
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
enver naiboğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Beslenme alışkanlıkları değişir mi?
Sonuçta bahsettiğimiz maddenin genel adı dışkıdır.Tabiki de dışkının içinde tam olarak sindirilmiş,sindirilmemiş,yararlı,yararsız maddeler bulunur ve zaten bunların birleşerek oluşturduğu şeye de dışkı denir onları bende biliyorum ama elma salyangozum dışkıyı ayıklayarak ya da parçalara ayırıp seçerek yemiyor komple yutuyor dışkıyı hatta kabuğu hafif şeffaf gibi olduğu için upuzun incecik dışkının salyangoz tarafından yutuluşu ve devamında takip ettiği yolu da röntgen filmi çekilmişcesine izleyebiliyorum.
Yani yukarda bahsettiğiniz gibi parçalara ayırıp ya da yararlı kısımları seçerek yeme durumu yok bütün olarak yutulma ve yenme durumu mevcut. Ha sonradan bu yuttuğu dışkıyı kendi sindirim sistemi içinde ayırıp yararsız kısmı tekrar dışarı çıkarır onu bilemem ama öyle bir durum da görmedim açıkcası.
Ayrıca bana göre kesin hükümlerle konuları biraz sabite bağlıyorsunuz. Hiç bir kara hayvanı dışkı yemez demiş bi arkadaş. Mesela köpekler çeşitli nedenlerden gerek kendilerinin gerek yavrularının dışkılarını yiyebilirler hatta bununla ilgli bir deyim bile vardır (Köpek b** yemekten vazgeçmez
)
Bunlar hem kendim araştırıp öğrendiğim hem de bizzat kendi gözümle tecrübe ettiğim durumlar
Saygılar
previlla 2010-02-17 16:43:04
Sonuçta bahsettiğimiz maddenin genel adı dışkıdır.Tabiki de dışkının içinde tam olarak sindirilmiş,sindirilmemiş,yararlı,yararsız maddeler bulunur ve zaten bunların birleşerek oluşturduğu şeye de dışkı denir onları bende biliyorum ama elma salyangozum dışkıyı ayıklayarak ya da parçalara ayırıp seçerek yemiyor komple yutuyor dışkıyı hatta kabuğu hafif şeffaf gibi olduğu için upuzun incecik dışkının salyangoz tarafından yutuluşu ve devamında takip ettiği yolu da röntgen filmi çekilmişcesine izleyebiliyorum.
Yani yukarda bahsettiğiniz gibi parçalara ayırıp ya da yararlı kısımları seçerek yeme durumu yok bütün olarak yutulma ve yenme durumu mevcut. Ha sonradan bu yuttuğu dışkıyı kendi sindirim sistemi içinde ayırıp yararsız kısmı tekrar dışarı çıkarır onu bilemem ama öyle bir durum da görmedim açıkcası.
Ayrıca bana göre kesin hükümlerle konuları biraz sabite bağlıyorsunuz. Hiç bir kara hayvanı dışkı yemez demiş bi arkadaş. Mesela köpekler çeşitli nedenlerden gerek kendilerinin gerek yavrularının dışkılarını yiyebilirler hatta bununla ilgli bir deyim bile vardır (Köpek b** yemekten vazgeçmez
)Bunlar hem kendim araştırıp öğrendiğim hem de bizzat kendi gözümle tecrübe ettiğim durumlar
Saygılar

Beslenme alışkanlıkları değişir mi?
Merhabalar..
Bazı başlıklarda bazı arkadaşlar ''Kesinliklikle hiçbir akvaryum canlısı başka bir canlının dışkısını yemez''
şeklinde söylemlerde bulunuyor ama benim elma salyangozlarım düzenli olarak akvaryum zeminini tarayarak buldukları nerdeyse bütün balık dışkılarını yiyorlar. Bunu çok gez gözlemledim hatta gözlem yapmama da gerek yok çünkü akvaryum zemininde dışkı birikmesi yok. Akvaryumdaki balıklarımın cinsi siyah moli ve plati.
Canlıların beslenme alışkanlıklarının zamana ve koşullara göre değişebileceğini biliyoruz.O halde yukarda bahsettiğim ''Hiçbir akvaryum canlısı başka bir canlının dışkısını yemez'' kuralı sabit ve değişmez bir kural değildir?
Bu konuyla ilgili tecrübe ve gözlemleri olan arkadaşların paylaşımlarını bekliyorum.
Konuyu en faydalı tartışmalar bölümüne açacaktım ama üyelik statüm buna müsade etmedi.
Saygılar
previlla 2010-02-17 12:15:45
Merhabalar..
Bazı başlıklarda bazı arkadaşlar ''Kesinliklikle hiçbir akvaryum canlısı başka bir canlının dışkısını yemez''
şeklinde söylemlerde bulunuyor ama benim elma salyangozlarım düzenli olarak akvaryum zeminini tarayarak buldukları nerdeyse bütün balık dışkılarını yiyorlar. Bunu çok gez gözlemledim hatta gözlem yapmama da gerek yok çünkü akvaryum zemininde dışkı birikmesi yok. Akvaryumdaki balıklarımın cinsi siyah moli ve plati.
Canlıların beslenme alışkanlıklarının zamana ve koşullara göre değişebileceğini biliyoruz.O halde yukarda bahsettiğim ''Hiçbir akvaryum canlısı başka bir canlının dışkısını yemez'' kuralı sabit ve değişmez bir kural değildir?
Bu konuyla ilgili tecrübe ve gözlemleri olan arkadaşların paylaşımlarını bekliyorum.
Konuyu en faydalı tartışmalar bölümüne açacaktım ama üyelik statüm buna müsade etmedi.
Saygılar
Balık pisliklerini temizleyen canlı?
[QUOTE=gokturkseyhan]Dışkılar konusunda da eğer japon gibi fazla sindirmeden dışkılayan bir balığınız varsa şahsen elma salyangozunun bu dışkıları yediğini gördüm... [/QUOTE]
Evet arkadaşa katılıyorum.
Akvaryum hemen pc masamın yanında olduğu için günün 24 saati sürekli gözlem yapabiliyorum. Az önce elma salyangozlarımın zeminde bulunan 2,3 saatlik dışkıları kesinlikle onları yemek için üstüne gidip yok ettiklerini (yediklerini) gördüm.Hatta bu 1 kere de olmadı 3,4 defa arka arkaya bunu gördüm
Belki çok eski dışkıları değil ama kesinlikle 3,4 saatlik dışkıları yiyorlar.En azından benim elma salyangozlarım yiyor.
Dışkıyı çıkaran balıkların cinsi siyah moli ve plati. Balıkları günde 3,4 defa az miktarlarda pul yem ile besliyorum
previlla 2010-02-14 16:24:29
[QUOTE=gokturkseyhan]Dışkılar konusunda da eğer japon gibi fazla sindirmeden dışkılayan bir balığınız varsa şahsen elma salyangozunun bu dışkıları yediğini gördüm... [/QUOTE]
Evet arkadaşa katılıyorum.
Akvaryum hemen pc masamın yanında olduğu için günün 24 saati sürekli gözlem yapabiliyorum. Az önce elma salyangozlarımın zeminde bulunan 2,3 saatlik dışkıları kesinlikle onları yemek için üstüne gidip yok ettiklerini (yediklerini) gördüm.Hatta bu 1 kere de olmadı 3,4 defa arka arkaya bunu gördüm
Belki çok eski dışkıları değil ama kesinlikle 3,4 saatlik dışkıları yiyorlar.En azından benim elma salyangozlarım yiyor.
Dışkıyı çıkaran balıkların cinsi siyah moli ve plati. Balıkları günde 3,4 defa az miktarlarda pul yem ile besliyorum
Neon tetra beyaz benek
Ayrı bi tankım yok malesef
Ayrıca tedavi sonunda filtrenizi kullanmadan önce dezenfekte edin yazmış prospektüsünde
içinde seramik boncuk,elyaf ve karbon sünger olan şelale filtremi nasıl dezenfekte etmeliyim ?
Ayrı bi tankım yok malesef

Ayrıca tedavi sonunda filtrenizi kullanmadan önce dezenfekte edin yazmış prospektüsünde
içinde seramik boncuk,elyaf ve karbon sünger olan şelale filtremi nasıl dezenfekte etmeliyim ?
Neon tetra beyaz benek
Fotoğraf:Malesef mevcut değil
Canlıdaki Belirtiler:Yüzgeç ve deride minik beyaz benekler
Akvaryum Kapasitesi (litre):68
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:4 adet siyah moli,4 adet plati,6 adet neon tetra,3 elma salyangozu,7 adet yavru siyah moli,2 adet yavru plati ve canlı bitki türleri
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Malesef bilgim yok
Filitrasyon: Haqos flex 400 şelale filtre (içinne ekstradan seramik boncuklar eklendi)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Contra (10 damla)
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Akvaryum kurulalı en fazla 6 gün oldu. bu süre içinde canlı bitkiler eklendi, 4 adet siyah moli eklendi,4 adet plati eklendi ve en son bugün 6 adet neon tetra eklendi. Su değişimi henüz yapılmadı.
Merhabalar.
Akvaryumumda sorunsuz şekilde devam eden sistem bugun almış olduğum 6 adet neon tetrayı eklememle değişti. Sanırım neon tetraları eve getirene kadar biraz üşüttüm (yaklaşık 50 dakika kadar dışarda yolculuk ettiler. Hava da bugün muazzam soğuk olduğu için sanırım ani sıcaklık değişikliği neon tetralarıma iyi gelmedi. Eve gelir gelmez önce kendi torbasıyla akvaryumun içine koydum bi süre beklettim arkasından balıkları akvaryumuma transfet ettim. Az önce dikkatlice baktığımda neon tetraların kuyruk ve yüzgeçlerinde minik minik beyaz noktalar gözüme çarpmaya başladı.
Contra beyaz benek tedavi ilacında yazıldığı şekilde filtremi kapattım, havalandırma için hava taşı kullanmaya başladım ve ilk gün 10 litreye 2 damla oranında olmak şartıyla 10 damla contra damlattım. 2. ve 3. gün 10 litreye 1 damla şeklinde tedaviye devam edeceğim. 3 gün sonunda tedavi bitecek ve umarım neon tetralarımı kayıpsız şekilde kurtarmış olacağım.
Yanlış bişey yaptım mı bilmiyorum ?
Buraya kadar izlediğim yol doğrumudur ve başka önerileriniz var mı ?
Teşekkür ederim
Fotoğraf:Malesef mevcut değil
Canlıdaki Belirtiler:Yüzgeç ve deride minik beyaz benekler
Akvaryum Kapasitesi (litre):68
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:4 adet siyah moli,4 adet plati,6 adet neon tetra,3 elma salyangozu,7 adet yavru siyah moli,2 adet yavru plati ve canlı bitki türleri
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Malesef bilgim yok
Filitrasyon: Haqos flex 400 şelale filtre (içinne ekstradan seramik boncuklar eklendi)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Contra (10 damla)
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Akvaryum kurulalı en fazla 6 gün oldu. bu süre içinde canlı bitkiler eklendi, 4 adet siyah moli eklendi,4 adet plati eklendi ve en son bugün 6 adet neon tetra eklendi. Su değişimi henüz yapılmadı.
Merhabalar.
Akvaryumumda sorunsuz şekilde devam eden sistem bugun almış olduğum 6 adet neon tetrayı eklememle değişti. Sanırım neon tetraları eve getirene kadar biraz üşüttüm (yaklaşık 50 dakika kadar dışarda yolculuk ettiler. Hava da bugün muazzam soğuk olduğu için sanırım ani sıcaklık değişikliği neon tetralarıma iyi gelmedi. Eve gelir gelmez önce kendi torbasıyla akvaryumun içine koydum bi süre beklettim arkasından balıkları akvaryumuma transfet ettim. Az önce dikkatlice baktığımda neon tetraların kuyruk ve yüzgeçlerinde minik minik beyaz noktalar gözüme çarpmaya başladı.
Contra beyaz benek tedavi ilacında yazıldığı şekilde filtremi kapattım, havalandırma için hava taşı kullanmaya başladım ve ilk gün 10 litreye 2 damla oranında olmak şartıyla 10 damla contra damlattım. 2. ve 3. gün 10 litreye 1 damla şeklinde tedaviye devam edeceğim. 3 gün sonunda tedavi bitecek ve umarım neon tetralarımı kayıpsız şekilde kurtarmış olacağım.
Yanlış bişey yaptım mı bilmiyorum ?
Buraya kadar izlediğim yol doğrumudur ve başka önerileriniz var mı ?
Teşekkür ederim
Hava motoru sesi
Hava motorunun sesini nasıl azaltırsın bilmiyorum (içini açıp modifiye edenler var) ama sana önerim hava motoru kullanmaman.Böylelikle ses kökten kesiliyor. Benim akvaryumum odamda ve hava motoru çok rahatsız ediyordu. Şelale filte kullanıyorum ve suyun yüzeyini hareketlendirdiği için hava motoruna falan ihtiyacım olmuyor.
Akvaryumumda bulunan canlılar ie şunlar;
4 siyah molly + 7 tane yavrusu
4 platy+ 2 tane yavrusu
6 tane neon tetra
3 tane elma salyangozu
Saygılar
Hava motorunun sesini nasıl azaltırsın bilmiyorum (içini açıp modifiye edenler var) ama sana önerim hava motoru kullanmaman.Böylelikle ses kökten kesiliyor. Benim akvaryumum odamda ve hava motoru çok rahatsız ediyordu. Şelale filte kullanıyorum ve suyun yüzeyini hareketlendirdiği için hava motoruna falan ihtiyacım olmuyor.
Akvaryumumda bulunan canlılar ie şunlar;
4 siyah molly + 7 tane yavrusu
4 platy+ 2 tane yavrusu
6 tane neon tetra
3 tane elma salyangozu
Saygılar
Aşırı Bitkili Bettadan Karidese...
Başınız sağolsun.
Mayalı sisteminizi aliminyum folyo ile sarıp ışık almasını engellerseniz daha uzun ömürlü olur kanısındayım
Başınız sağolsun.
Mayalı sisteminizi aliminyum folyo ile sarıp ışık almasını engellerseniz daha uzun ömürlü olur kanısındayım
İlk bitkili denemem 68 Lt.
[QUOTE=yesevi]Sanırım ışıklandırma yetersiz[/QUOTE]
Başlığın ilk mesajındaki resimlere bakarak mı yorumladınız yoksa ilk sayfanın sonlarına doğru göndermiş olduğum yeni resimlere göre mi yorumladınız?
İlk resimleri çektiğim zaman cidden yetersizdi ama sonraki resimlerde gözüken ışıklandırma bence beslediğim bitkilerin çoğu için yeterli.Hepsini inceledim ve içlerinde çok yüksek ışık ihtiyacı olan bitki yok.
Varsa da gözümden kaçmış olabilir
[QUOTE=yesevi]Sanırım ışıklandırma yetersiz[/QUOTE]
Başlığın ilk mesajındaki resimlere bakarak mı yorumladınız yoksa ilk sayfanın sonlarına doğru göndermiş olduğum yeni resimlere göre mi yorumladınız?
İlk resimleri çektiğim zaman cidden yetersizdi ama sonraki resimlerde gözüken ışıklandırma bence beslediğim bitkilerin çoğu için yeterli.Hepsini inceledim ve içlerinde çok yüksek ışık ihtiyacı olan bitki yok.
Varsa da gözümden kaçmış olabilir

İşte Akvaryumum
Bence de arka planı mümkünse tek renk yap (siyah,mavi)
Isıtıcı sanırım ortalarda bir yerde duruyor , onu köşeye alıp bitkilerle kamufle et gözükmesin
İncik boncuk gibi süslü renkli taşları çıkar çünkü son derece yapay görüntü veriyor
İmkanın varsa plastik bitkiden bakımı kolay ve co2 istemeyen canlı bitki türlerine geç
Canlı bitki kullanmaya karar verirsen kum olarak siyah hagen kum tavsiye ederim çok güzel duruyor
Ve üsttekilerin hepsini yaptıysan o akvaryuma bir de mango kökü yakışır. Canlı doğuran akvaryumları için harika bir dekordur ve çoğu canlı doğuran akvaryumu için özellikle tavsiye edilir
previlla 2010-02-10 12:02:09
Bence de arka planı mümkünse tek renk yap (siyah,mavi)
Isıtıcı sanırım ortalarda bir yerde duruyor , onu köşeye alıp bitkilerle kamufle et gözükmesin
İncik boncuk gibi süslü renkli taşları çıkar çünkü son derece yapay görüntü veriyor
İmkanın varsa plastik bitkiden bakımı kolay ve co2 istemeyen canlı bitki türlerine geç
Canlı bitki kullanmaya karar verirsen kum olarak siyah hagen kum tavsiye ederim çok güzel duruyor
Ve üsttekilerin hepsini yaptıysan o akvaryuma bir de mango kökü yakışır. Canlı doğuran akvaryumları için harika bir dekordur ve çoğu canlı doğuran akvaryumu için özellikle tavsiye edilir
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
