ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hadess
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2010 17:40
Son Ziyaret:
24 Haziran 2014 02:49
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet demir
Doğum Tarihi:
10 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
dokumacı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet demirkol
yeniden başlıyorum :)
yeniden başlıyorum :)
SON 10 MESAJI
Çok acele bitkili kurulum
[QUOTE=G@nd@lf1974]
hocam adam gibi bişi yapmak istiyorum artık devamlı olarak uğraşmak değilde adam gibi temiz temiz bir akvaryum kurucam ilk kurulumda dediğiniz gibi 2 yada 3tane tasarruflu ampul kullanayımda mh yi alana kadar idare etsin :) teşekkür ederim :)
[QUOTE=G@nd@lf1974]
Madem metal halide duşunuyorsunuz o zaman zaten bitkileri ilk diktiğiniz aşamada fazla ışığa ihtiyaç olmayacağı için bence seyyar dediğimiz şekilde 2 li veya 3 lu duz tasarruf ampulleri ile bu sureci aşabilirsiniz. O sıradada metal halide armaturu çözerseniz çok guzel olur.Bende bir ara metal halideyi duşuynmuştum ama hem elektrik faturası hemde ısı problemi nedeniyle vaz geçtim.Bende 6x39 watt t5 armatur var ama şu yeni çıkan power led armaturleri dikkatimi çekti onları araştırıyorum şuan.
[/QUOTE]hocam adam gibi bişi yapmak istiyorum artık devamlı olarak uğraşmak değilde adam gibi temiz temiz bir akvaryum kurucam ilk kurulumda dediğiniz gibi 2 yada 3tane tasarruflu ampul kullanayımda mh yi alana kadar idare etsin :) teşekkür ederim :)
Çok acele bitkili kurulum
Teşekkür ederim ilginize 2 yıl önce bıraktım hobiyi mecburen rahatsızlığımdan ötürü bitkili akvaryumum vardı zaten :)) o konuda sıkıntı yok bilgi konusunda ama aceleye geldiği için unuttuklarım oluyor malesef bana kalsa 1 ay daha sürer kurulum ama malzemelerin hiç habersizce alınması vede kargolanması işi bozdu açıkcası dün akşam üzeri öğrendim bende sürpriz yaptı bana bana geçici olarak ışık problemini çözmek için fikir lazım normal şartlarda metal halide alacaktım aklımda olan buydu flolar rahatsız ediyor beni daha önceki deneyimlerimde flolarla çok uğrşatım bir kaç kez çarpıldım kablo derdi balast derdi uğraşmak istemiyorum bu sefer profosyonelce kurulum yapmak niyetindeydim ama özgem sağolsun sürprizle iki ayağımı bir papuca soktu :) zaten aşağı yukarı 2 yada 3 hafta boyunca günde ortalama 6 saat ışıklandırma olacak 1 aylık sürede kontrol ve gübreleme şeklinde olacaktı ama bu kız aklımı başımdan aldı elim ayağım birbirine dolandı işte geçici çözüm ışıklandırma lazım banada 3 tane kadar tasarruflu ampulmü kullansan napsam hoş bide armatür lazım buna yaaa. :)
[QUOTE=G@nd@lf1974] Öncelikle kolay gelsi diyeyim.Bitkili akvaryum için bu kadar aceleci olmanız bir yönden guzel bir yondende tehlikeli:)
Teşekkür ederim ilginize 2 yıl önce bıraktım hobiyi mecburen rahatsızlığımdan ötürü bitkili akvaryumum vardı zaten :)) o konuda sıkıntı yok bilgi konusunda ama aceleye geldiği için unuttuklarım oluyor malesef bana kalsa 1 ay daha sürer kurulum ama malzemelerin hiç habersizce alınması vede kargolanması işi bozdu açıkcası dün akşam üzeri öğrendim bende sürpriz yaptı bana bana geçici olarak ışık problemini çözmek için fikir lazım normal şartlarda metal halide alacaktım aklımda olan buydu flolar rahatsız ediyor beni daha önceki deneyimlerimde flolarla çok uğrşatım bir kaç kez çarpıldım kablo derdi balast derdi uğraşmak istemiyorum bu sefer profosyonelce kurulum yapmak niyetindeydim ama özgem sağolsun sürprizle iki ayağımı bir papuca soktu :) zaten aşağı yukarı 2 yada 3 hafta boyunca günde ortalama 6 saat ışıklandırma olacak 1 aylık sürede kontrol ve gübreleme şeklinde olacaktı ama bu kız aklımı başımdan aldı elim ayağım birbirine dolandı işte geçici çözüm ışıklandırma lazım banada 3 tane kadar tasarruflu ampulmü kullansan napsam hoş bide armatür lazım buna yaaa. :)
[QUOTE=G@nd@lf1974] Öncelikle kolay gelsi diyeyim.Bitkili akvaryum için bu kadar aceleci olmanız bir yönden guzel bir yondende tehlikeli:)
Bende 100x50x55 lik 275litrlik bir bitkili canlı doğuran tankı kuruyorum.Yaklaşık 2 ay oldu forumdayım.Hergun yaklaşık 5-6 saat hafta sonları 12-13 saat forumu okudum ve herkesten Allah razı olsun bilmediğim birçok şeyi öğrendim.
Gelelim sizin akvaryuma sanırım bitkilerle beraber bitki gubreleri kumlarıda geliyor.Işık konusunda kararsız kalmışsınız flörasan duşunmuyorum demişsiniz.O halde metal halide, led veya normal enerji tasarruflu lambaları duşunuyorsunuz. Ama o ebattaki tank için en uygun ve ekonomik seçim flöresan lambalardır bence. Bitkiler için substrat gibi bitki gubresi ve kök gubrelerde gelmişse önce bunları yerleştirip ustune kumu guzel yerleştirip tabanı oluşturun derim.Ardından su eklemeden bitkilerinizi dikin( dikin derken butun bitkiler için geçerli değil moss turleri anabuias turleri kutuge veya kucuk taslara sarılmalı) sonrada dinlendirilmiş suyunuzu ekleyin. İlk 2-3 gun zaten ışığın duşuk olması iyidir yosun oluşmaması açısından. Fakat sonradan elinizdeki bitki çeşitlerine göre low tech veya high tech bir tank olucağına karar verip ona göre ışıklandırma yapmalısınız.Yani ışık önemli bitkili akvaryumlar için. Hatta bazı bitkiler co2 sisteme ihtyiac duyarlar bu konuları araştırmanızı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Çok acele bitkili kurulum
Merhaba arkadaşlar foruma bir kaç yıldır üyeyim, akvaryum bilgimi burada geliştirdim en son bitkili akvaryum kurmuştum. Şimdi 60*60*50 ebatlarında 10 mm camdan kendi yaptığım akvaryum ve dolabı evde boş boş duruyordu 1 ay içerisinde kuruluma başlayacaktım lakin 1 .2 gün içerisinde kurucam sanırım,
zira bir arkadaşım lenfoma kanseri tedavisi görüyordu amerikada beyninde oluşan kitleler yüzünden ameliyat olmak için gitmişti ameliyat için gittiği newyorktan dönüşte bitkili akvaryum ve malzemeleri satan bir akvaryumcu görmüş biraz bilgi almış ve takım halinde birşeyler almış içinde ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok 12 adet bitki solüsyon lar vitaminler kayalar maşalar bişiler daha var anlamıyorum dedi dün gümrükten çıkmış kargoya vermiş bu gün yarın elime ulaşır şimdi acilen kuruluma geçmem gerekecek ve kafamdaki herşeyi unutmak üzereyim malesef ışıklandırmam henüz yok malesef hazırlamadım çünki
hadess 2013-09-07 13:09:05
Merhaba arkadaşlar foruma bir kaç yıldır üyeyim, akvaryum bilgimi burada geliştirdim en son bitkili akvaryum kurmuştum. Şimdi 60*60*50 ebatlarında 10 mm camdan kendi yaptığım akvaryum ve dolabı evde boş boş duruyordu 1 ay içerisinde kuruluma başlayacaktım lakin 1 .2 gün içerisinde kurucam sanırım,
zira bir arkadaşım lenfoma kanseri tedavisi görüyordu amerikada beyninde oluşan kitleler yüzünden ameliyat olmak için gitmişti ameliyat için gittiği newyorktan dönüşte bitkili akvaryum ve malzemeleri satan bir akvaryumcu görmüş biraz bilgi almış ve takım halinde birşeyler almış içinde ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok 12 adet bitki solüsyon lar vitaminler kayalar maşalar bişiler daha var anlamıyorum dedi dün gümrükten çıkmış kargoya vermiş bu gün yarın elime ulaşır şimdi acilen kuruluma geçmem gerekecek ve kafamdaki herşeyi unutmak üzereyim malesef ışıklandırmam henüz yok malesef hazırlamadım çünki
kuruluma dair buradan sizleride bilgilendireceğim ama öncesinde kısa süreli olarak ışıklandırma ne yapabilirm flolarla uğraşmak istemiyorum zaten kurulumdada kurmayacaktım flo bana akıl verin lütfen ışılandırma için birde bitkileri bir iki gün nasıl muhafaza ederim akvaryumu kurmadan
aşağıya akvaryum ve geçici dolabın fotolarını koyuyorum
kardeşim
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
aşağıya akvaryum ve geçici dolabın fotolarını koyuyorum
kardeşim
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]dolab altının cm cm hizasını almak için ölçüyorum :)
akşam olduğu için odada zımparaladım biraz boya öncesi
bunlarda akvaryumun resimleri iki kişi kurduk kardeşimle 4 tane fotosu var sadece
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG][IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
dip not : 1 ay çalıştırdım akvaryumu dolabta baya sağlam çıktı :)
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]dip not : 1 ay çalıştırdım akvaryumu dolabta baya sağlam çıktı :)
Nano bitkili sevdama inayet
yani en avantajlısı kendin yapman olur zaten el emeği dha değerlidir nano tankların özelliklerini bilmem arkadaşıma almamızın sebebi yavrular içindi sonra bitkili yaptık biz o ayrı sanırım kendinden filtresi ve ışığı olduğu için güzel gelio kulağa hem görünüm açısındanda görselliği olduğu için sevilebilir :) şelale filtre ve led aydınlatmayla olur neden olmasın başla bakalım bizde seyre dalalım :)
yani en avantajlısı kendin yapman olur zaten el emeği dha değerlidir nano tankların özelliklerini bilmem arkadaşıma almamızın sebebi yavrular içindi sonra bitkili yaptık biz o ayrı sanırım kendinden filtresi ve ışığı olduğu için güzel gelio kulağa hem görünüm açısındanda görselliği olduğu için sevilebilir :) şelale filtre ve led aydınlatmayla olur neden olmasın başla bakalım bizde seyre dalalım :)
Nano bitkili sevdama inayet
İşin ehli abiler yardımcı olurlar ise çok çok memnun olurum işe başlamadan önce bilgi sahibi olmak istiyorum.Sorularla başlayayım;
[/QUOTE]
hadess 2013-08-23 16:53:07
İşin ehli abiler yardımcı olurlar ise çok çok memnun olurum işe başlamadan önce bilgi sahibi olmak istiyorum.Sorularla başlayayım;
1)Akvaryumun tabanını nasıl düzenlemeliyim(kum gübre vs.)
2)Bugün eminönünde bir nano dokunmatik ledli filtreli akvaryum gördüm 25-30 cm arası kare yüksekliği sanırsam biraz daha fazlaydı,185 lira dedi fiyatı uygun mudur?
3)Hangi tür bitkileri kullanabilirim,co2 sistemi ilk başta kullanmayacağım için fazla co2 istemeyen,şöyle oduna taşa iyi yapışan moss türü hangisidir?Birde naçizane çim görüntüsünü hangi bitkiyle verebilirim :).Eklemek istediğiniz bilmediğim kaçırdığım bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Biraz uzun oldu galiba hala yazıyorum başınızı ağrıttığım için kusura bakmayın lütfen.Akvaryumun kurulumunu burdan sizinle paylaşıcam.
yunus kardeşim aklımda kalanlarla yardımcı olayım sana
1 nano tank olacağı için birkaç kuma gerek yok lav kırığı yada hagen siyah kum kullanabilirsin tek tür sanırım 5 cm yeterli olur
2 bu ölçülerdeki nano tanka 185 lira fiyat çok geldi markası vardır o ayrı bir durum ama değmez okadar para vemeye bu eminönünü herkes öğer ben övmem aradığım hiçbirşeyi bulamadım eminönünde ayrıca fiyatlar herzaman uçuk gelmiştir bana sen akvaryumcuları gez daha uygun fiyata bulursun muhakkak kankama 70 tl ye aldık en son bir iki ay önce senin istediğin gibi bir nano resmini bulayım atıcam buraya hemen diğer akvaryumculara bak fiyatların nasıl aşağıda olacağını göreceksin
3 moss türü çoktür malesef seçim yapmak zordur her zaman çünki her tür çok güzeldir ama tavsiye istersen christmas moss derim sevdiğim bir türdür :) çim görüntüsü içinse parvula kullan muhteşem bir çim bitkisidir. gübre yada co2 kullanmasanda olur gayet güzel bir tankın olur :)
1 nano tank olacağı için birkaç kuma gerek yok lav kırığı yada hagen siyah kum kullanabilirsin tek tür sanırım 5 cm yeterli olur
2 bu ölçülerdeki nano tanka 185 lira fiyat çok geldi markası vardır o ayrı bir durum ama değmez okadar para vemeye bu eminönünü herkes öğer ben övmem aradığım hiçbirşeyi bulamadım eminönünde ayrıca fiyatlar herzaman uçuk gelmiştir bana sen akvaryumcuları gez daha uygun fiyata bulursun muhakkak kankama 70 tl ye aldık en son bir iki ay önce senin istediğin gibi bir nano resmini bulayım atıcam buraya hemen diğer akvaryumculara bak fiyatların nasıl aşağıda olacağını göreceksin
3 moss türü çoktür malesef seçim yapmak zordur her zaman çünki her tür çok güzeldir ama tavsiye istersen christmas moss derim sevdiğim bir türdür :) çim görüntüsü içinse parvula kullan muhteşem bir çim bitkisidir. gübre yada co2 kullanmasanda olur gayet güzel bir tankın olur :)
resmi google amcadan aldım bu tankın sarı olanını almıştık kankama 70 tl ye
christmas moss
parvula
Kurulum öncesi sorun.
%20 su değişimi yapıyorsun anladığım kadarıyla ama dipten yada üstten fark etmiyo aslında taban bitkileri yüzünden dip çekilmesi uygun görünmez çoğu zaman ama bende yapıyordum dip çekimi eskiden ışıktan problem olabilir diyorum ama aklımada yatmıyor ayrıca kullandığın sular erikli vs. Ph oranı yüksek sulardır ph tan kaynaklabilir sudaki demir oranı yüksek olabilir vs aslında bir çok faktör var hagos nano cals resimlerine baktım gayet güzl bir tank ufak vede gösterişli su sıcaklığı armış olabilir sıcaklık bana göre en büyük etken çürümede su sıcaklığını sabit tutmak gerek gübre eksikliğide olabilir yani olurda olur bu gibi nano larda muhteşem derecede bitki geliştirenler var anlam veremedim size ph yüksek olabilir su ısısı yüksek olabilir alperen kardeşim
%20 su değişimi yapıyorsun anladığım kadarıyla ama dipten yada üstten fark etmiyo aslında taban bitkileri yüzünden dip çekilmesi uygun görünmez çoğu zaman ama bende yapıyordum dip çekimi eskiden ışıktan problem olabilir diyorum ama aklımada yatmıyor ayrıca kullandığın sular erikli vs. Ph oranı yüksek sulardır ph tan kaynaklabilir sudaki demir oranı yüksek olabilir vs aslında bir çok faktör var hagos nano cals resimlerine baktım gayet güzl bir tank ufak vede gösterişli su sıcaklığı armış olabilir sıcaklık bana göre en büyük etken çürümede su sıcaklığını sabit tutmak gerek gübre eksikliğide olabilir yani olurda olur bu gibi nano larda muhteşem derecede bitki geliştirenler var anlam veremedim size ph yüksek olabilir su ısısı yüksek olabilir alperen kardeşim
doğada kaya arama 2. gezimiz yeni resimlerle
[QUOTE=cihangir6075]






















üstekiler yeni gezimizde topladıklarımızbunlarda daha önceki gezilerimizden topladıklarımız
[/QUOTE]
[QUOTE=cihangir6075]























üstekiler yeni gezimizde topladıklarımızbunlarda daha önceki gezilerimizden topladıklarımız
[/QUOTE]
ABİ GERÇEKTEN MUHTEŞEMLER BUNLAR YAAAA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VALAL ÇOK SAĞOL :D
300 litre Bitkili Tavsiye
60 cm yükseklikte flolardan verim alamazsınız levent bey zor olur daha porfosyonel arkadaşlar bilgilendirir zaten sizi
60 cm yükseklikte flolardan verim alamazsınız levent bey zor olur daha porfosyonel arkadaşlar bilgilendirir zaten sizi
doğada kaya arama 2. gezimiz yeni resimlerle
[/QUOTE] kardeşim kayalarını ayarladım ama bir kaza gecirdim işyerinde yüzüme sac levha düştü bıyık bolgesini baya bi yardı dikiş felen var o yüzden resimlerini felan çekemedim eğilince felan baya bi zonklamayla beraber ağrılarım oluyor ama söz en yakın zamanda ayarlıyacağım resimlerini
[/QUOTE]
[/QUOTE] kardeşim kayalarını ayarladım ama bir kaza gecirdim işyerinde yüzüme sac levha düştü bıyık bolgesini baya bi yardı dikiş felen var o yüzden resimlerini felan çekemedim eğilince felan baya bi zonklamayla beraber ağrılarım oluyor ama söz en yakın zamanda ayarlıyacağım resimlerini
[/QUOTE]
Abi çok geçmiş olsun.SEN İYİLEŞDE gerisi boş tekrar geçmiş olsun abim
doğada kaya arama 2. gezimiz yeni resimlerle
E eee abi son durum nedir merakla bekliyorum günlerdir :Dhadess 2013-08-17 04:54:29
E eee abi son durum nedir merakla bekliyorum günlerdir :D
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 02:53
Yeni Üye Forumu - Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.












