ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
the king
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mayıs 2010 20:26
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2010 23:56
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre kasım doğru
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre
Lepistes ve Melek üretimi
Lepistes ve Melek üretimi
SON 10 MESAJI
tül melek balığım-yeni foto eklendi
Balık dişi.
Balık dişi.
tül melek balığım-yeni foto eklendi
Balığın tüpü varsa çekin de ona göre en sağlıklı yorumu yapalım.
Balığın tüpü varsa çekin de ona göre en sağlıklı yorumu yapalım.
Akvaryumdan kareler
Raif bey;
Raif bey;
Balıkları bugün itibariyle bu mesajı yazmadan ayırdım.Dişi aramaya devam ediyorum.Sonucu şimdiden sevindiriyo gibi geliyor bana.Umarım mutlu bir şekilde uğraşımızdan başarıyla sonuç alırız.Lepisteslerin en kötü yanı birden çok döl alması hiç sevmiyorum bunu.O yüzden belki 1 hafta belki 2 hafta balıklarım kızışıcak ama dişi bulduğumda tek tür çıkıcak.Tekrardan teşekkür ederim.
Akvaryumdan kareler
Yavrularımı ayırmam lazım artık haklısınız.Çiftleşmeye başladılar.Üretim tanklarına atmakta yarar var.Dişi konusunda titiz ve seçiçi davranacağım.Bunların yanında saf balık bulursam onlarlada uğraşırım.Bu yapıcağım çalışma devamlı burada kayıt altında olucaktır.Peşini bırakmaya hiç niyetim yok bu çalışmanın.Tekrar teşekkür ederim.
Yavrularımı ayırmam lazım artık haklısınız.Çiftleşmeye başladılar.Üretim tanklarına atmakta yarar var.Dişi konusunda titiz ve seçiçi davranacağım.Bunların yanında saf balık bulursam onlarlada uğraşırım.Bu yapıcağım çalışma devamlı burada kayıt altında olucaktır.Peşini bırakmaya hiç niyetim yok bu çalışmanın.Tekrar teşekkür ederim.
Akvaryumdan kareler
[QUOTE=radenko]Half black (H/B ) = Tuxedo
Bu yapmış olduğunuz çalışma çok güzel umarım başarılı olursunuz. Çünkü balıklarınız anladığım kadarıyla zaten karışık olarak gelmişler ve muhtemelen kırılma olayı olmuştur. Bazı genler çok baskındır bazıları öle değil . Bu nedenle hangi balıkla kırıldıklarını bilemiceğinizden bu noktada işiniz çok zorlaşacaktır. Yapacağınız çalışmalarda başarılar dilerim. Bu çalışmadan çok şey öğreneceğinizi ve bunları burada paylaşmanızı bekliyor ve başarılar diliyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=radenko]Half black (H/B ) = Tuxedo
balıgın vucudunun yarısı veya 3/4 siyah olması demektir. Bunun dışında sırt yüzgeci ve kuyruğu farklı renklerde olabilir. Siyah , beyaz, sarı , kırmızı , mavi olabilir.
Bu yapmış olduğunuz çalışma çok güzel umarım başarılı olursunuz. Çünkü balıklarınız anladığım kadarıyla zaten karışık olarak gelmişler ve muhtemelen kırılma olayı olmuştur. Bazı genler çok baskındır bazıları öle değil . Bu nedenle hangi balıkla kırıldıklarını bilemiceğinizden bu noktada işiniz çok zorlaşacaktır. Yapacağınız çalışmalarda başarılar dilerim. Bu çalışmadan çok şey öğreneceğinizi ve bunları burada paylaşmanızı bekliyor ve başarılar diliyorum.[/QUOTE]
Raif bey;yorumunuz için teşekkür ederim.Balıkları daha öncede söledim anne ve babalarını biliyordum king olduklarını ama tam anlamıyla değillerdi.Bunlarda diğer yavrulardan farklı çıkınca bırakmak istedim.Hiç değilse bir king dişi bulurum umuduyla.Araştırmalarım devam ediyor bu dişi hakkında.Tekrar yorumunuz için teşekkür ederim.
Akvaryumdan kareler
[QUOTE=b_altiparmak]Emre Bey;
Söylediklerimin bir kısmını yanlış anladınız sanırım.
Ben king'i açıklamadım elinizde ki king'e yorum yaptım. Ben balık king değil demedim zaten.
Siz balığınıza mavi değil diyorsunuz, black diyorsunuz. İyi de zaten benim verdiğim örnek türler 2 renklidir ki onunda tabiri half black olarak geçmektedir.
Siz balığınıza black diyorsunuz ama balığınız black değil ! Black olduğunu düşünmeniz için;
1) Solid color olması gerekir. Bununda karşılığı full blacktir. Vucudun tamamı black olur.
2) Balığınızın yine black olması gerekirse bunun 2. si 3/4 Oranda black'lik göstermesidir.
3) Lepisteslerin göresel renklerinin yanında ten renkleride esastır. Bu açıdanda black olması gerekir.
4) Yukarda bahsettiğim gibi half black olması gerekir ki, Bel kısmı siyah olmalıdır.
Ülkemize ait yerli lepistes türleri zaten hali hazırda çeşitli havuzlarda üretiliyor. Aslına bakılırsa durumları o kadarda kötü değil.
Sizin tabir ettiğiniz balıklar ülkemiz sularına her daim MIX paketlerde gelmekte. Bunların içinde mosaiclerden tutunda yellowlara kadar bir çok katogoride tür temin ediliyor.
Yurt dışından gelen balıkların haddi hesabı var. Türler her daim belirlidir. Sınıflandırılması yapılır ve hepsi düzgün fenotiplere sahip olarak gelirler. Bir çoğu özel üretimdir.
Haddi hudu olmayan türler MIX paketlerdir. Bunların hepsi havuz üretimidir ve çok rahatlıkla ve çok ucuz fiyatlara gelirler.
Ülkemize gelen bir çok özel tür var. Bu işi hakkıyla yapan insanlarda var. New Line olarak seriye bağlayanlarda. Canlı doğuran tanıtım kısmına bakarsanız fikir edinmiş olursunuz.
Çalışmalarınızda başarılar.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
[QUOTE=b_altiparmak]Emre Bey;
Söylediklerimin bir kısmını yanlış anladınız sanırım.
Ben king'i açıklamadım elinizde ki king'e yorum yaptım. Ben balık king değil demedim zaten.
Siz balığınıza mavi değil diyorsunuz, black diyorsunuz. İyi de zaten benim verdiğim örnek türler 2 renklidir ki onunda tabiri half black olarak geçmektedir.
Siz balığınıza black diyorsunuz ama balığınız black değil ! Black olduğunu düşünmeniz için;
1) Solid color olması gerekir. Bununda karşılığı full blacktir. Vucudun tamamı black olur.
2) Balığınızın yine black olması gerekirse bunun 2. si 3/4 Oranda black'lik göstermesidir.
3) Lepisteslerin göresel renklerinin yanında ten renkleride esastır. Bu açıdanda black olması gerekir.
4) Yukarda bahsettiğim gibi half black olması gerekir ki, Bel kısmı siyah olmalıdır.
Ülkemize ait yerli lepistes türleri zaten hali hazırda çeşitli havuzlarda üretiliyor. Aslına bakılırsa durumları o kadarda kötü değil.
Sizin tabir ettiğiniz balıklar ülkemiz sularına her daim MIX paketlerde gelmekte. Bunların içinde mosaiclerden tutunda yellowlara kadar bir çok katogoride tür temin ediliyor.
Yurt dışından gelen balıkların haddi hesabı var. Türler her daim belirlidir. Sınıflandırılması yapılır ve hepsi düzgün fenotiplere sahip olarak gelirler. Bir çoğu özel üretimdir.
Haddi hudu olmayan türler MIX paketlerdir. Bunların hepsi havuz üretimidir ve çok rahatlıkla ve çok ucuz fiyatlara gelirler.
Ülkemize gelen bir çok özel tür var. Bu işi hakkıyla yapan insanlarda var. New Line olarak seriye bağlayanlarda. Canlı doğuran tanıtım kısmına bakarsanız fikir edinmiş olursunuz.
Çalışmalarınızda başarılar.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Burak bey;
Sadece black konusunda bir yanlış anlama oldu.Half-black diyince aklıma sürekli bir ırk geliyor kuyruk beyaz,vücut siyah renkli olan özel üretim balık gelince o türü anladım.
Her balık havuzda olur.Boylanması vs discus gibi türler haricinde.Bunda bir kötülük yok.Bu mıx paketlemeler dediğiniz ve bahsettiğiniz içinde ki bütün türler kırılıyor.3 ünü ben alıyorum 2 sini siz başka lepsiteslerle kırıyoruz.Sonuç hep kırık oluyor hayvanlar ve sadece anaçlarının kanlarının güzelliğini seyredebiliyoruz.
Yurt dışına gelincede haddi hesabı şöyle var.Örnek alman hükümetinden vereceğim.Özel üretim oldukları için belli üretimhanelerde,ülke dışına çıkışı yasak ve çıkarıldığında da kısır şeklinde çıkartıyolar.Ama kısır gelmez özel bir belge alınır veya kaçak girer o beni ilgilendirmez.Zaten bunları alman hükümeti denetliyor ki hesapları var.Fazlasınıda vermiyolar zaten bunun bir çok örneğini çeşitli,kardeşlerimiz de,abilerimiz de gördüm.
Beni ucuza gelen balık,mıx paketlenen balık hiç ilgilendirmiyor.Benim yok olmaya yüz tutmuş olan balık ilgilendiriyor.O paketler,o deli gibi üretir.Mecbur yapıcaklar yoksa batarlar.Ticaret yapıyor bu şirketler.
Tekrar teşekkür ederim Burak bey.
Akvaryumdan kareler
[QUOTE=messi_123]Çok güzel balıklar güzel bir üretim yapıyorsun. Safkan güzel balıklardır ama günümüzde nadir bulunuyor [/QUOTE]
[QUOTE=b_altiparmak]Emre Bey Merhaba;
Umarım güzel çalışmalar yaparsınız. Benim merak ettiğim nokta şu; özel bir tür uğraşı içerisindesiniz anladığım kadarıyla. Yeni bir varyete elde etme isteğiniz var. Peki bu amaç doğrultusunda hedeflenen balık neye benziyor ?
Yani balığınızın rengi, yapısı, deseneni ? Ne tür birşey hedeflemektesiniz. King diye tabir ettiğiniz tür kendi içinde görselliğinin ince çizgisinde dolanıyor. Belki bu balığın dölliyeceği balıklardan king bel yapısına sahip tür görünmeyebilir.
Bir değer mavi renkteki balığınız için, blue tuxedo, purple tuxedo belki ilerde blue eagle tuxedo.
Bir noktadan sonra mix bakılan balıklarda, ipin ucu bir hayli kaçmış oluyor. Değişik ve farklı bir şey yaratmanız için yavrulardan çıkıcak bir mucizeyi bekleyip üzerine gitmek yerine. Kendi sadeleştirmelerinizle ulaşmak daha kolay olucaktır. En başta dişilerin döl almaması ve dişilerin renk pigmenti bakımından dikkat edilmesi vs gibi konular çok uzun bir iş.
Bence başlangıc balığını belirlemelisiniz. Örnek veriyorum bu blue balığı Full Blue ve metalic bir görüntü kazandırmak istiyorum gibi.
Saygılar...
[/QUOTE]
[QUOTE=messi_123]Çok güzel balıklar güzel bir üretim yapıyorsun. Safkan güzel balıklardır ama günümüzde nadir bulunuyor [/QUOTE]
Gerçekten saf ırklar çok nadir günümüzde.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=b_altiparmak]Emre Bey Merhaba;
Umarım güzel çalışmalar yaparsınız. Benim merak ettiğim nokta şu; özel bir tür uğraşı içerisindesiniz anladığım kadarıyla. Yeni bir varyete elde etme isteğiniz var. Peki bu amaç doğrultusunda hedeflenen balık neye benziyor ?
Yani balığınızın rengi, yapısı, deseneni ? Ne tür birşey hedeflemektesiniz. King diye tabir ettiğiniz tür kendi içinde görselliğinin ince çizgisinde dolanıyor. Belki bu balığın dölliyeceği balıklardan king bel yapısına sahip tür görünmeyebilir.
Bir değer mavi renkteki balığınız için, blue tuxedo, purple tuxedo belki ilerde blue eagle tuxedo.
Bir noktadan sonra mix bakılan balıklarda, ipin ucu bir hayli kaçmış oluyor. Değişik ve farklı bir şey yaratmanız için yavrulardan çıkıcak bir mucizeyi bekleyip üzerine gitmek yerine. Kendi sadeleştirmelerinizle ulaşmak daha kolay olucaktır. En başta dişilerin döl almaması ve dişilerin renk pigmenti bakımından dikkat edilmesi vs gibi konular çok uzun bir iş.
Bence başlangıc balığını belirlemelisiniz. Örnek veriyorum bu blue balığı Full Blue ve metalic bir görüntü kazandırmak istiyorum gibi.
Saygılar...
[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim Burak bey.
Aslında benim istediğim ırk çok öncelerden olan bir ırk günümüzde koybolmuş ve bulmakta zorlandığımız bir ırktır.Hedeflenen balığın ancak yakın olan resmini koyabilirim.En doğrusu benimle beraber çıkıcak yavruları beklemek.Aynı zamanda balığın gelişimini takip etmektir.
Öncelikle siz king i sordunuz bana,sonra king i tarif ettiniz.Bu biraz tezat oldu.Balığım king diyebiliriyorum.Şimdi içinde olan kalın çizgileri zamanla vücudu büyüdükçe incelicek.Balığın dişisi olmazsa evet dölliyecekleri king olmıyacak ama king dişi bulursam hepsi king olucak.
Balığım kesinlikle mavi değildir.Balığım black türüdür.Bu saydığınız isimler yurt dışında takılan isimlerdir.Bu balık kesin ve kesin black tir.
İpin ucu kaçtığı doğru hiç değilse 3-5 kişi ipin ucunu tutsa yurt dışından getirmeyi bıraksak kaybolan üretimlerimizi üretsek hiç fena olmaz.Ben 1 yıl verim alamam ama 2 yıl birkez verim aldım mı ardı arkası kesilmez bu işin.Üsttede yazdım ben değişik bir varyete yaratmıyacağım ben olanı belirgin yapıcağım.Saydığınız uzun işler bana hoş gelen işler olduğundan uğraşabilirim sakıncası yok.
Başlangıç balıklarımın hepsi belirli.Orjinallikleri kesinlikle bozulmıyacak ve balığım black lütfen bir daha blue gibi ad aktarması yapmayın.
Yurt dışından o kadar çok özel ırk geliyor ki ; haddi hesabı yok.Ciddi miktarlada dökülüyor bu hayvanlara,telef olanları,kısır olanları daha niceleri.Çoğu kişi hayal kırıklığı üzerinde.Bende isterim yurt dışından getirdiklerimizi üretelim.Ama üretirken de yerliyi bitirmiyelim.Bizim özümüz olan balıkları tamam,bilinçsizce kırdık ama toparlıya biliriz.Bu kırıldı diye bırakırsak hakaret ederiz balığa.Bende zamanı gelince bir başka görünüm kazandırmak isterim balıklarıma.Ama şimdi sırası değil.Şimdi sıra koybolan değerleri yaşatmakta.Onlara en yakın olanları varis seçmekte.Sağlam bir kan sağlam nesillere.
Teşekkürler.
Akvaryumdan kareler
[QUOTE=Cihat Arslan]
[QUOTE=ahmet suha]
[QUOTE=Cihat Arslan]
Merhaba Emre. Eğer ırklar üstünde çalışacaksan ve akvaryum sayın azsa birkaç tür yerine 1-2 tür üzerinde çalışmanı tavsiye ederim. Başarılar dilerim.
[/QUOTE]
Yorumun için teşekkür ederim Cihat abi.Akvaryum sayım 250-200-160-70-60-40-20 litre şeklindeler.Aslında İçlerinde üretim akvaryumları da var ve rahat bir şekilde 3-4 tür çalışabilirim diye düşünüyorum.İyi dileklerin için teşekkür ederim.
[QUOTE=ahmet suha]
Önceşikle sadece görsellik olarak değilde saf kan çıkarmak için olaya profesyonelce yaklaşmanız bunun için çaba göstermeniz takdire şayan.Ayrıca böyle bilinçli insanların olduğunuda bize hatırllattığınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi artık saf kan kaliteli balıklar bulmak ne yazık ki günümüzde artık gerçekten çok çok zor.kırıla kırıla artık hatvanlar nerdeyse mutasyona uğrayacak.
Sizin elinizde bu az olasılıklardan biri var.diğer canlıları elinizden çıkarmanız iyi olmuş gerçekten.Artık çıkardığınız yavrularında her seferinde anne babaları gibi çıkma oranı hep artacaktır.
Sizi tebrik ederim elinizdeki balıkları sağlıklı büyütüp onlar gibi yavru almanız dileklerimle..
[/QUOTE]
Teşekkür ederim Ahmet bey yorumunuz için.Saf ırk ile uğraşmak gerçekten çok güzel bir olay.Mutasyon olayı bir gerçek.Geçenlerde bir mavi lepistes gördüm ki çok eskiden beri piyasamızda olan bir balıktır.İnanın hayvanı tanıyamadım.Mavi lepistesin kanında ; leopar var,kobra var ve göremediğim bir sürü kan vardı.Üzücü bir olay ama ticari boyutta kırılmama gibi bir şansları yok.İlk seferde 3 erkek kingim var hiç dişim yok.Sanırsam ilk seferde babaya benzeme oranı %80-%60 gibi olucak ama tam anlamıyla king dişisi bulursam %100 lük bir verim alırım.Umuyorum ki bulurum.Tekrardan iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Akvaryumdan kareler
[QUOTE=f.torres] [QUOTE=f.torres]
Hocam safkan ırk yetiştirmek için biraz gaddar olmalısınız istediğiniz özellikte olmayan erkek yavruları elden çıkartıp istenen özellikte yavrularla devam etmeniz gerekir burada devrede olan doğal eleminasyon değil yapay eleminasyondur ben onu yapamadığım için saf ırklar elde edemiyorum biliyorum yanlış yapıyorum ama inşallah siz yaparsınız.
[/QUOTE]
[QUOTE=f.torres] [QUOTE=f.torres]
Engin bey ; değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Saf ırk için çabalıyorum sonucuda açıkça söylemek gerekirse mutlu olmasını bekliyorum.Çünki çaba değiceğini düşünüyorum.Yazdığım gibi 40-50 balığı dağıtıp saf ırk için 1 veya 2 balık bırakıyorum umarım bu açtığım konuda neslin devamını göreceğiz.
[/QUOTE]Hocam safkan ırk yetiştirmek için biraz gaddar olmalısınız istediğiniz özellikte olmayan erkek yavruları elden çıkartıp istenen özellikte yavrularla devam etmeniz gerekir burada devrede olan doğal eleminasyon değil yapay eleminasyondur ben onu yapamadığım için saf ırklar elde edemiyorum biliyorum yanlış yapıyorum ama inşallah siz yaparsınız.
[/QUOTE]
Gaddar oluyorum yeterince ama şu şekilde;büyütüp veriyorum veya mazeme ihtiyacımı karşılıyorum,masraflarımı çıkarıyorum kalan yavrular ne yem oluyorlar nede zarar görüyorlar.Bu eleminasyon yöntemini sanırım tutturdum ben ve seçtiklerim iyi çıkıyor.Şuanki durumları anaçlarını aratıcak vaziyette değiller.Sıf 3 türde değil diğer türlerde de saflaştırma çalışması yapılması lazım.
Akvaryumdan kareler
[QUOTE=f.torres]Umut ediyorum safkan ırkları ortaya çıkarabilecekseniz.Kendinize ayırdıklarınızla devam edin istenmeyen renk ve özelliklerdeki yavruları elinizden çıkartıp saf ırkı elde etmeye çalışın plati lepistes birçok arkadaşa basit türler gibi gelebilir ama saf ırkı elde etmek zordur hele elde edilmiş saf ırkı muhafaza etmek dahada zordur.
[/QUOTE]
[QUOTE=Zuckar]Efendim saf ırk herzaman iyidir. Melezlemeler kontrollu yapılsa dahi sonuçlar iç açıcı olmuyor. Kutluyorum sizi Emre Bey.[/QUOTE]
[QUOTE=f.torres]Umut ediyorum safkan ırkları ortaya çıkarabilecekseniz.Kendinize ayırdıklarınızla devam edin istenmeyen renk ve özelliklerdeki yavruları elinizden çıkartıp saf ırkı elde etmeye çalışın plati lepistes birçok arkadaşa basit türler gibi gelebilir ama saf ırkı elde etmek zordur hele elde edilmiş saf ırkı muhafaza etmek dahada zordur.
[/QUOTE]
Engin bey ; değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Saf ırk için çabalıyorum sonucuda açıkça söylemek gerekirse mutlu olmasını bekliyorum.Çünki çaba değiceğini düşünüyorum.Yazdığım gibi 40-50 balığı dağıtıp saf ırk için 1 veya 2 balık bırakıyorum umarım bu açtığım konuda neslin devamını göreceğiz.
[QUOTE=Zuckar]Efendim saf ırk herzaman iyidir. Melezlemeler kontrollu yapılsa dahi sonuçlar iç açıcı olmuyor. Kutluyorum sizi Emre Bey.[/QUOTE]
Abdullah bey; saf ırk her zaman iyidir sözünüz gerçekten güzel.Saf ırklarımızı kıra kıra saf ırkımız kalmadı ve çıkanla anaçların ilgisi olmuyor artık.Bakalım bu kırılma çılgınlığı nereye kadar gidicek.Hiç değilse elimizde kırılmamış yurt dışına verebileceğimiz 3-5 tür saf balığımız kalsa süper olur ama bu gidişle öyle birşey olmıyacak.Yorumunuz için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
