hepsiburada.com dan şikayet
Gönderim Zamanı: 29 Temmuz 2011 16:40
Aynı konuda bende mağdur oldum. 2 haftalık bekleme sürecinden sonra siparişlerimi iptal etmek durumunda kaldım. Siteye ulaşmak için saatlerce telefonda beklemek ve zaman kaybımda yanıma kar kaldı. Benim tedarik sürecim uzayınca mesaj atmıştım. Gönderdikleri klasik mesajı yolladılar ve "siparişimi iptal et" butonunu kaldırdılar. Bu durumda telefon ile ulaşmak için yoğun caba sarfederek iptal ettirdim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Temmuz 2011 16:50
İsmail Bey,
Bende de iptal butonunu kaldırmışlar ancak telefondan ulaşmak imkansız nerdeyse. Sözde 08.00-24.00 aralığında müşteri hizmetleri aktif durumda ama ne zaman arasam şuan diğer müşterilere hizmet vermektedir diyor :)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Temmuz 2011 17:27
[QUOTE=koray_a]Kişi dediğim tabiki insan Ümit bey balığa kuşa kişi diyecek halim yok . Karalama kapmanyası değil diyorsunuz şikayet edenlerin çoğu karalamada yapmışlar bilmem farkedebildinizmi. Ben bu sitenin avukatı falan değilim yanlış anlaşılmasın 1 kez olsun sorun yaşamadım 15-20 liralık onlar için önemsiz alışverişim bile 3 gün içinde kapıma geldi. [/QUOTE]
Karalama ile haklı eleştri arasında muntazam bir fark var.
Ayrıca bu kadar insan alışverişlerine (daha doğrusu şirketin enteresan tutumu yüzünden yapamadıkları) istinaden yazmış. Buna karalama diyemezsiniz.
rastlantısal 2011-07-29 17:30:16
Karalama ile haklı eleştri arasında muntazam bir fark var.
Ayrıca bu kadar insan alışverişlerine (daha doğrusu şirketin enteresan tutumu yüzünden yapamadıkları) istinaden yazmış. Buna karalama diyemezsiniz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2011 11:00
Sabah 9 gibi aramayı deneyin derim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ağustos 2011 01:15
05.08.2011 Siparişiniz kargoya verildi.
Sipariş no : ……… Sipariş Tarihi : 21.07.2011
Sipariş Durumu : Siparişinizdeki tüm ürünler kargoya verilmiştir
Aynen kopyaladım, tarihlere dikkat lütfen.Aras Kargo'nun durumu da ayrı bir içler acısı,
5-7 gün arası ancak elimize ulaşıyor. Demek canlı balık falan satın alıyor olsa, hayvanlar hep ölecek.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ağustos 2011 01:35
Nezaman Hepsi Burada dan alışveriş yapsam Aras Kargoyu pas geçiyorum. kaç kere denedim hep 2 3 gün geciktirdi aras. Yurt içi Kargo da sorun yok.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ağustos 2011 04:37
Bütün sorunları bende yaşadım bundan sonra cok ihtiyac duymadıkca alış veriş yapmayacagım ürün temin ediliyor 1 ay sürdü.Aydın dogan kuruluşuymuş peş para etmez bi site .
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2011 01:43
Geçen mesaj atmıştım. İptal edin diye sonra lütfedip yırt içi kargo kıraç şubesinde ürününüz demişler. Kıraç şubesi ne alakaysa... Ben teslimatı Beykoz istemiştim. Neyse daha sonra Yurt İçi kargonun genel müdürlüğünü aradım , adımıza bir gönderim olmadığını söylediler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2011 02:45
Allahtan şimdiye kadar bir problemle karşılaşmadım.
Fakat şikayetler oldukça fazla.
Sanırım gönderimleri belli zamanlarda yapıyorlar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2011 23:55
Benden size tavsiye;Ürünlerim geleli çok oluyor,yurtiçiyi tek geçerim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2011 14:15
Hepsi buradadan geçen ay 480 tllik bir ürün aldım, siparişi 500 e tamamlarsam 100tl lik hediye çeki fırsatı vardı. Ben de su bekletme tankım için vantuz, hortum ve hava taşı ve motoru siparişi verdim. Taşı tam 3 hafta sonra, motoru ise siparişten bir ay sonra yolladılar. Çünkü tedarikçiden beklediklerini söylediler. Sonra hediye çekiyle 15 kg köpek maması siparişi verdim. Köpeğim yok ama şile' ye tatile gidecektim ve orada çok fazla aç hayvan var, yanımda götürürüm diye düşünmüştüm. Mamayı 2 hafta sonra yolladıkları için tatil dönüşü elime geçti. Velhasıl acil lazım bir ürün alacaksınız hepsi buradadan alışveriş yapmayın 2 hafta ile 1 ay arasında bekleme süresi var. Düşünsenize köpeğim olsaydı iki hafta neyle besleyecektim hayvanı ya da hava motorunu akvaryumda kullanacak olsaydım bir ay ne yapacaktı balıklar.
Komik bir ayrıntı, bu ürünleri ayrı yolladıklarık için para almıyorlar. Koca kutularda ayrı zamanlarda derece, vantuz, hortum,taş, motor yolladılar. Hortum 50kr kendilerinin kargoya verdikleri para 4 tl...
Komik bir ayrıntı, bu ürünleri ayrı yolladıklarık için para almıyorlar. Koca kutularda ayrı zamanlarda derece, vantuz, hortum,taş, motor yolladılar. Hortum 50kr kendilerinin kargoya verdikleri para 4 tl...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2011 14:30
Merhaba
Petshop ürünlerini hepsiburada'dan satın almayalı çok uzun zaman oldu hem muazzam fiyat farklılıkları var hemde aşırı derecede ürünler geç kargolanıyor.Mail yoluyla ulaşdığımızdada saçma sapan otomatik mesajlarla geri dönüş yapıyorlar, resmen muhattap almıyorlar.
İki ay evvel sıfır ürün satın aldım ürün elime ulaştığında bozuk olduğunu anladım.Israrlarıma hemen hergün aramama rağmen ürünü yenisi ile değiştirmeyip garantiye gönderdiler istemiyorum dememe rağmen bağırta bağırta adamlar sıfır telefonu işlem görmüş halde bana ulaştırdılar.
Düşünün arkadaşlar sıfır parası ödeyip ikinci el ürün kullanıyorum şuan istemiyorum dedim dedim adamlar sallamadı bildiğini okudu.Hakaret gibi, tokat gibiydi vallahi..
Kazıklanmadan alışveriş için bu uyarılar dikkate alın...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ekim 2011 00:07
[QUOTE=koray_a]Pazartesi günü sipariş verdiğim ekran kartım bu gün elime ulaştı hepsiburada.com a birkez daha teşekkür ederim. Sizde amba şanssızmışsınız allah sabır versin.[/QUOTE]
[/QUOTE] yaptığım ilk alışveriş değil sipariş verdiğim ekran kartı şu anda ne gold pc de nede vatan computer da mevcut bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadım aynı şekilde yakın çevremde alışveriş yapan birçok kişi var heerkez memnun dediğim gibi sizin şanssızlığınız. Şu anda 400 tl üstü elektronik eşyalarda 150 tl indirim kuponu hediyem var 3-5 kişi için karalamaya değmeyecek bir firma olduğunu düşünüyorum ürünlerin altındaki yorumlardan 100 kişiden 99 kişi gayet memnun niyetim size ters düşmek değil bence işini layıkıyla yapan bir firma.[/QUOTE]
[QUOTE=koray_a]Kişi dediğim tabiki insan Ümit bey balığa kuşa kişi diyecek halim yok . Karalama kapmanyası değil diyorsunuz şikayet edenlerin çoğu karalamada yapmışlar bilmem farkedebildinizmi. Ben bu sitenin avukatı falan değilim yanlış anlaşılmasın 1 kez olsun sorun yaşamadım 15-20 liralık onlar için önemsiz alışverişim bile 3 gün içinde kapıma geldi. [/QUOTE]
omardaing 2011-10-06 00:19:10
[QUOTE=koray_a][QUOTE=rastlantısal] [QUOTE=koray_a]Pazartesi günü sipariş verdiğim ekran kartım bu gün elime ulaştı hepsiburada.com a birkez daha teşekkür ederim. Sizde amba şanssızmışsınız allah sabır versin.[/QUOTE]
[QUOTE=koray_a]Kişi dediğim tabiki insan Ümit bey balığa kuşa kişi diyecek halim yok . Karalama kapmanyası değil diyorsunuz şikayet edenlerin çoğu karalamada yapmışlar bilmem farkedebildinizmi. Ben bu sitenin avukatı falan değilim yanlış anlaşılmasın 1 kez olsun sorun yaşamadım 15-20 liralık onlar için önemsiz alışverişim bile 3 gün içinde kapıma geldi. [/QUOTE]
Koray Bey ilk mesajınızda şansız olduğumuzdan 2. mesajınızda firmanın işini layıkıyla yaptığından 3. mesajınızda ise karalama yaptığımızdan bahsetmişsiniz. Lütfen başıma gelenleri okuyun ve kendinizi benim yerime koyarak düşünün.
İşte başıma gelenler: Doğan grubuna ait hepsiburada.com'dan 11 ay önce 3 tane cep telefonu aldım. Telefonlardan birini açıtım ve maalesef bozuk çıktı. Bende üçünü birden iade etttim. Yaklaşık bir ay sonra bana hiç açılmayan 2 telefonu iade aldıklarını açılmış olan ve bozuk olan telefonu iade alamayacaklarını belirterek arızalı telefonu geri gönderdiler. Bende onlara tüketici kanunundaki haklarımı hatırlatarak iade almaları gerektiğini belirttim. Maalesef bir sonuç alamadım en son bana arızalı telefonu servise götürmemi söylediler. Bende uğraşmak istemediğim için KVK'ya gittim. Orada da hüsrana uğradım çünkü KVK hepsiburada.com sattığı cep telefonlarına bakmıyormuş. Araştırdım sadece İstanbul'da bir servis bakıyormuş. site ile tekrar irtibata geçtim ve telefonu servise gönderilmek üzere onlara tekrar gönderdim. Yaklaşık olarak yine 1 ay sonra bana ürünle birlikte gelen servis tutanağında yazanları aynen aktarıyorum " Ürünüzün garanti süresi dolmuştur. Eğer arızayı tamir ettirmek istiyorsanız ...... bankasına ..... hesap numarasına 90 TL yatırdıktan sonra dekontla birlikte adresimize gönderiniz" şeklinde yazıyordu. Şok oldum inanamadı hemen siteyi telefonlarından aradım durumu anlattım. Bana verdikleri cevapta aynı şekilde şok ediciydi bana olayın kendilerini ilgilendirmediğini sorunum varsa servisle çözmem gerektiğini söylediler. Siteden sonuç alamayacağımı anlayınca hepsiburada.com'u tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Sonuçta haklı bulunduğum ve paramın iade edilmesine karar verildi. Kararla birlikte tekrar siteye para iadesi için başvurdum. Ama malesef mahkeme kararı yerine geçen hakem heyeti kararına rağmen paramı iade etmiyorlar. Şimdi onları icraya vereceğim. Bu arada 3 telefona tek fatura kesmişlerdi ikisini iade aldıktan sonra bana yeni bir fatura göndermeleri gerekiyordu en az bu konuda 4-5 mesaj atmış olmama rağmen Vergi Usul Kanununa da karşı gelerek bana yeni fatura da göndermediler.
Ben daha bu firma kadar kanun tanımayan tüketiciyi umursamayan bir e-ticaret sitesi görmedim. Doğubank firmalarının kurduğu alış veriş siteleri bile kanunlara çok daha saygılı. Benim yaptığım başıma gelen çok kötü bir olayı arkadaşlarla paylaşmak ve dikkatli olmalarını tavsiye etmek.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ekim 2011 02:16
2011 Mart ayında garanticenter adında bir internet sitesinden Asus pda aldım. Telefon bana ulaştıktan sonra (ki ertesi gün kargoya verildi, diğer ertesi günde elime ulaştı.) 1 hafta telefonu kurcaladım ama wireless'ı çalışmıyordu. Asus'u aradım fabrika ayarlarına döndürmemi istediler ( bu bir pda için format atmaktır) hala sorun çözülmeyince servislerine göndermemi istediler. Bende hemen ürünü aldığım yeri aradım. Ürünü yenisiyle değiştireceklerini ama asus servisinden bozuk olduğuna dair bilgi almaları gerektiğini söylediler. ( tamir edilip edilemeyeceği önemli değil ) 1 hafta sonra sıfır telefonum elimdeydi. Acaba kaçınız garanticenter diye bir internet sitesi duydu. Ama adamlar buna rağmen çok dürüst ve kanunlara uygun şekilde beni hiç mağdur etmeyerek işlerini yaptılar. Hepsiburada'dan daha fazlasını bekliyor insan ama herşey ortada.. Şimdi oturup hepsiburada bu konuda ne yapardı diye düşünmek lazım. Herhalde hala elimde bozuk telefonumla ve dava işleriyle boğuşuyor olurdum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir