ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
asimozcan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
127
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Eylül 2012 17:57
Son Ziyaret:
03 Mart 2025 01:02
Toplam Mesaj:
548 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Asım özcan
Doğum Tarihi:
30 Aralık 1999
Yaş:
26
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Co2 Hazır Setler
Linkteki ürünün içine kendiniz karışım hazırlıyorsunuz. Büyük ihtimalle sitrik asit karbonat karışımı için. Okuduğum kadarı ile 1-2 ay götürür. Normal tüplü sistemden tek farkı co2 dolumu yapmanız gerekmiyor ve ekstra regülatör satın almanıza gerek yok. Karışımın etkisi bitince tekrardan hazırlayıp dolumu bu şekilde yapmış oluyosunuz. Haliyle fiyat ve performans açısından güzel bir seçenek. Fakat temin etmesi biraz zor sanırım. Avrupada dahil stoklarda bulamamıştım ben. Çinden sipariş edebilirsiniz.
Linkteki ürünün içine kendiniz karışım hazırlıyorsunuz. Büyük ihtimalle sitrik asit karbonat karışımı için. Okuduğum kadarı ile 1-2 ay götürür. Normal tüplü sistemden tek farkı co2 dolumu yapmanız gerekmiyor ve ekstra regülatör satın almanıza gerek yok. Karışımın etkisi bitince tekrardan hazırlayıp dolumu bu şekilde yapmış oluyosunuz. Haliyle fiyat ve performans açısından güzel bir seçenek. Fakat temin etmesi biraz zor sanırım. Avrupada dahil stoklarda bulamamıştım ben. Çinden sipariş edebilirsiniz.
50x30x30 High Tech Bitkili
Ölçüler: 50x30x30
Canlı Türleri: Kiraz karides
Bitki Türleri: Cuba - Weeping moss - İsmini bilmediğim arka plan bitkileri
Tankın Yaşı: İlk kurulum 18.12.2023
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - hygger 14W
Tasarım ve Dekorasyon: Taban tamamen tropica soil. Doğadan toplanan taşlar ve mongrow kökü.
Merhabalar. 2 yıllık aranın ardından tekrardan dayamayıp doğrusuyla yanlışıyla bir tank kurdum. Bu zamana kadar hep malawi akvaryumları ile ilgilenmiştim. Şu anki durumlardan dolayı büyük bir tank edinemeyeceğimden dolayı bitkiliye geçme vaktim geldi[:D] İlk defa deneyim ediyorum o yüzden pek aceleci değilim. Konuyu tüm kurulumun başından açmak isterdim.Fakat pek vaktim olmadı. Sodastream co2 kullanıyorum. Eski fotoğrafları da eklemek istedim. Arka plan bitkilerinin ismini hala bilmiyorum. Seçmece aldım açıkcası. Cubalar 2. hafta çok gelişim gösterdiler. Tanka ilk 2 hafta mayalı sistemle co2 vermiştim. Tüpe geçince gelişim hızı yavaşladı açıkcası. Vanayı biraz daha açmam gerek sanırım[:?] Her türlü yorum ve tavsiyeye açığım. Teşekkürler
(18.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241816461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241817391.jpg[/IMG]
(20.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819021.jpg[/IMG]
(27.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241820591.jpg[/IMG]
(31.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822041.jpg[/IMG]
(05.01.2024)(Karideslerin ilk günü)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823371.jpg[/IMG]
(08.01.2024)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241824421.jpg[/IMG]
Ölçüler: 50x30x30
Canlı Türleri: Kiraz karides
Bitki Türleri: Cuba - Weeping moss - İsmini bilmediğim arka plan bitkileri
Tankın Yaşı: İlk kurulum 18.12.2023
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - hygger 14W
Tasarım ve Dekorasyon: Taban tamamen tropica soil. Doğadan toplanan taşlar ve mongrow kökü.
Merhabalar. 2 yıllık aranın ardından tekrardan dayamayıp doğrusuyla yanlışıyla bir tank kurdum. Bu zamana kadar hep malawi akvaryumları ile ilgilenmiştim. Şu anki durumlardan dolayı büyük bir tank edinemeyeceğimden dolayı bitkiliye geçme vaktim geldi[:D] İlk defa deneyim ediyorum o yüzden pek aceleci değilim. Konuyu tüm kurulumun başından açmak isterdim.Fakat pek vaktim olmadı. Sodastream co2 kullanıyorum. Eski fotoğrafları da eklemek istedim. Arka plan bitkilerinin ismini hala bilmiyorum. Seçmece aldım açıkcası. Cubalar 2. hafta çok gelişim gösterdiler. Tanka ilk 2 hafta mayalı sistemle co2 vermiştim. Tüpe geçince gelişim hızı yavaşladı açıkcası. Vanayı biraz daha açmam gerek sanırım[:?] Her türlü yorum ve tavsiyeye açığım. Teşekkürler
(18.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241816461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241817391.jpg[/IMG]
(20.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819021.jpg[/IMG]
(27.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241820591.jpg[/IMG]
(31.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822041.jpg[/IMG]
(05.01.2024)(Karideslerin ilk günü)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823371.jpg[/IMG]
(08.01.2024)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241824421.jpg[/IMG]
Sump Örnekleri Ve Çalışma Sistemleri
[QUOTE=Ibrahim90]Asım bey tekrar merhaba.
Varmı bir gelişme projede tamamladığınızda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok seviniriz.[:)][/QUOTE]
Merhabalar
Parçanın çizimini yaptım. Basımı tamamlandıktan sonra test edeceğim. Deneyimlerimi paylaşırım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/100320211902021.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ibrahim90]Asım bey tekrar merhaba.
Varmı bir gelişme projede tamamladığınızda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok seviniriz.[:)][/QUOTE]
Merhabalar
Parçanın çizimini yaptım. Basımı tamamlandıktan sonra test edeceğim. Deneyimlerimi paylaşırım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/100320211902021.jpg[/IMG]
Arkadan Sump Ve Co2 Miktari
Öncelikle co2 konusunda çok bilgili olmadığımı belirtmek isterim. Fakat bildiğim, okuduğum kadarıyla yan-arka sumpun co2 ye etkisi alt sump kadar değil. Çok fazla co2 kaybı yaşamazsınız. Aslında bu sumpunuzun dizaynına da bağlı biraz.[EDIT]asimozcan,2021-03-03 11:46:45[/EDIT]
Öncelikle co2 konusunda çok bilgili olmadığımı belirtmek isterim. Fakat bildiğim, okuduğum kadarıyla yan-arka sumpun co2 ye etkisi alt sump kadar değil. Çok fazla co2 kaybı yaşamazsınız. Aslında bu sumpunuzun dizaynına da bağlı biraz.[EDIT]asimozcan,2021-03-03 11:46:45[/EDIT]
Ciklet Akvaryumu Kurdum Hatam Varsa Düzelteyim
Öncelikle ilk dikkat ettiğim şey akvaryumun bulunduğu yer beni korkuttu. Akvaryumun zemini bulunduğu yere tamamen oturması gerekli. Bu şekilde çok riskli. Acilen ilk düzeltmeniz gereken şey bu. Akvaryumunuzun ölçüleri cichlidler için oldukça düşük. Bununla birlikte canlı sayınız çok fazla. Akvaryumunuzun suyunu stabil tutmanız çok zor olacak. 100 litre içerisinde 20 chiclid oldukça fazla bu yüzden sürekli nitrat patlaması yaşarsınız. Su değişimleriniz çok sık olmalı. Suyunuzu bu canlı sayısında berraklaştırmanız oldukça zor. Buraya kadar bahsettiklerim balıkların sadece yaşamasını sağlar. İnsanlardaki gibi yeme içme barınma gibi temel ihtiyaçlarını karşılamış olursunuz. Bu boyutlardaki bir akvaryumda 20 cichlidin beslenmesi sonucu balıklarınız strese girecekler ve zamanda bağışıklıklarını kaybedip hasta olmaya başlayacaklar. Sizin için bu hobi daha da zor ve üzücü olmaya başlayacak. Bu noktadan sonra balık sayınızı azaltmak zor gelecek biliyorum, fakat size tavsiyem balık sayınızı kesinlikle azaltmanızdır. Normalde cichlidler için asgari 120 litre şeklinde belirlenir(bazı türleri için). Başka bir türe yönelebilirsiniz veya araştırıp bu ölçülerde besleyebileceğiniz bir türü 1 erkek 3-4 dişi olacak şekilde bakabilirsiniz. Karma devam etmek isterseniz de aynı şekilde, balık sayınızın 5i geçmemesini tavsiye ederim.
[EDIT]asimozcan,2021-02-28 14:51:28[/EDIT]
Öncelikle ilk dikkat ettiğim şey akvaryumun bulunduğu yer beni korkuttu. Akvaryumun zemini bulunduğu yere tamamen oturması gerekli. Bu şekilde çok riskli. Acilen ilk düzeltmeniz gereken şey bu. Akvaryumunuzun ölçüleri cichlidler için oldukça düşük. Bununla birlikte canlı sayınız çok fazla. Akvaryumunuzun suyunu stabil tutmanız çok zor olacak. 100 litre içerisinde 20 chiclid oldukça fazla bu yüzden sürekli nitrat patlaması yaşarsınız. Su değişimleriniz çok sık olmalı. Suyunuzu bu canlı sayısında berraklaştırmanız oldukça zor. Buraya kadar bahsettiklerim balıkların sadece yaşamasını sağlar. İnsanlardaki gibi yeme içme barınma gibi temel ihtiyaçlarını karşılamış olursunuz. Bu boyutlardaki bir akvaryumda 20 cichlidin beslenmesi sonucu balıklarınız strese girecekler ve zamanda bağışıklıklarını kaybedip hasta olmaya başlayacaklar. Sizin için bu hobi daha da zor ve üzücü olmaya başlayacak. Bu noktadan sonra balık sayınızı azaltmak zor gelecek biliyorum, fakat size tavsiyem balık sayınızı kesinlikle azaltmanızdır. Normalde cichlidler için asgari 120 litre şeklinde belirlenir(bazı türleri için). Başka bir türe yönelebilirsiniz veya araştırıp bu ölçülerde besleyebileceğiniz bir türü 1 erkek 3-4 dişi olacak şekilde bakabilirsiniz. Karma devam etmek isterseniz de aynı şekilde, balık sayınızın 5i geçmemesini tavsiye ederim.
[EDIT]asimozcan,2021-02-28 14:51:28[/EDIT]
Üst Üste Betta Balığı Ölümü. Hatam Nerede?
Fotoğraftan emin olamıyorum ama oradaki mağaranın maddesi nedir ? Plastik veya başka bir yapay madde olma ihtimalinden dolayı söylüyorum. Akvaryumdaki plastik vb. yapay ürünler suya salınım yapıp balığınızı zehirliyor olabilir. Muhtemelen plastik değildir fakat üzerinde bir boyama vs. varsa yine suya salınım yapıyor olabilir. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 13:57:07[/EDIT]
Fotoğraftan emin olamıyorum ama oradaki mağaranın maddesi nedir ? Plastik veya başka bir yapay madde olma ihtimalinden dolayı söylüyorum. Akvaryumdaki plastik vb. yapay ürünler suya salınım yapıp balığınızı zehirliyor olabilir. Muhtemelen plastik değildir fakat üzerinde bir boyama vs. varsa yine suya salınım yapıyor olabilir. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 13:57:07[/EDIT]
Yavru Demasoni Kumun Üstüne Çökme
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/280220210353431.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Fotoğraftaki gibi kumun üstüne yatıp yüzgeç sallamayı bırakma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 120x50x50 300 Litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 15 adet Demasoni ve 15 adet Saulosi
Filitrasyon: Yan Sump
Merhaba. Yaklaşık 1 Aydır beslediğim demasoni yavrularımdan birisi bugün ilgimi çeken hareketlerde bulundu. Bende uzun uzun izledim. Fotoğrafta görüldüğü gibi bazen dinlenmeyi andırırcasına kumun üstüne yatıp yüzgeç hareketlerini bırakıyor. Şuanda yeme olan isteğinde sorun yok. Yüzüşüde biraz farklı diyebilirim. Daha fazla salınarak yüzüyor. Yüzgeçlerini inceledim. Bir yara gözükmüyor. Forumda araştırmamın sonucunda iç parazit başlangıcı olabileceği kanısına vardım. Farkettikden sonra sarımsaklı yem verdim. Son su değişimin üzerinden 1.5 hafta geçti. Normalde haftada %20 su değişimi yapıyorum. Suyu dinlendirmeye koydum 1-2 gün içerisinde su değişimi yapacağım. Aynı zamanda nadir gözlesem de kuma sürtünme hareketi de görüyorum balıklarda. Tankta anubias olduğu için kaya tuzu kullanmadım. Anubiasları farklı yere alıp kaya tuzu ekleyebilirim. Fikirlerinizi almak isterim. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 04:06:08[/EDIT]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/280220210353431.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Fotoğraftaki gibi kumun üstüne yatıp yüzgeç sallamayı bırakma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 120x50x50 300 Litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 15 adet Demasoni ve 15 adet Saulosi
Filitrasyon: Yan Sump
Merhaba. Yaklaşık 1 Aydır beslediğim demasoni yavrularımdan birisi bugün ilgimi çeken hareketlerde bulundu. Bende uzun uzun izledim. Fotoğrafta görüldüğü gibi bazen dinlenmeyi andırırcasına kumun üstüne yatıp yüzgeç hareketlerini bırakıyor. Şuanda yeme olan isteğinde sorun yok. Yüzüşüde biraz farklı diyebilirim. Daha fazla salınarak yüzüyor. Yüzgeçlerini inceledim. Bir yara gözükmüyor. Forumda araştırmamın sonucunda iç parazit başlangıcı olabileceği kanısına vardım. Farkettikden sonra sarımsaklı yem verdim. Son su değişimin üzerinden 1.5 hafta geçti. Normalde haftada %20 su değişimi yapıyorum. Suyu dinlendirmeye koydum 1-2 gün içerisinde su değişimi yapacağım. Aynı zamanda nadir gözlesem de kuma sürtünme hareketi de görüyorum balıklarda. Tankta anubias olduğu için kaya tuzu kullanmadım. Anubiasları farklı yere alıp kaya tuzu ekleyebilirim. Fikirlerinizi almak isterim. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 04:06:08[/EDIT]
Rotifish Kabuksuz Artemia Mı Artemia Lı Pul Yem Mi
[QUOTE=erkanmazici]
Halen kullanıyorum.
Rotifish'in 100 gr'lık poşetinden almıştım, yaklaşık 2 sene balıklarıma verdim. Lepistes erişkinleri dahil, yavrular ile birlikte zevkle yediler. Daha sonra tekrar almak istediğimde fiyatının çok yükseldiğini gördüm. Bu sitede Fides Artemia isimli bir satıcı var. Ondan sipariş verdim. Fiyatı oldukça uygun, üstelik daha parayı göndermediğim halde ürünü gönderdiler. (tabi sonra ödedim[:)] Açıkçası biraz kokusu var ama 3-4 aydır sorunsuz şekilde kullanıyorum. 3-4 cm'ye kadar boyda olan balıklar tüketiyor. Daha büyük balıklar için biraz küçük. Yavrular için ideal.
Koku konusu şöyle, aslında yıllar önce evde kabuksuz artemia yapmayı denemiştim. Bunun için artemia yumurtalarını (bunlara kist demek daha doğru) çamaşır su karıştırılmış suda bekletiyorsunuz. Biraz zahmetli ve çok başarılı olamamıştım. Buradan çıkan sonuç şu ki, artemiayı kabuktan arındırmak için çamaşır suyu ya da benzeri bir kimyasal kullanılıyor. Aldığımız koku bu maddenin kokusu. Bu madde zararlı mıdır? Büyük ihtimalle zararsız. Artemia sadece akvaryum hobisinde kullanılan bir ürün değil, endüstriyel balık yetiştiriciliğinde de kullanılıyor. Dolayısı ile güvenli bir yol ile kabuktan arındırılmış olduğunu kabul ediyorum. Nitekim şimdiye kadar bunun bir zararını görmedim.
Benim başka başlıklardaki hırçın mesajlarımı gördüğünüz için mi "efendim" ifadesini açıklama ihtiyacı duydunuz bilmiyorum ama gördünüz gibi her zaman hırçın değilim. [:D]. Rahat olunuz lütfen.[/QUOTE]
Fides artemianın sahibinin ofisi, şansımadır ki ofisimin olduğu iş merkezinde aynı katta bulunuyor. 1 Ay önce ofisime akvaryumumu kurdum. Bizzat kendisi ofise gelip kurulumuma baktı tavsiyeler verdi. Hatta kabuksuz artemiasından hediye etti. Artemiaların form ve çıkış oranlarını test ettikten sonra bana canlı artemia getiriyor. Kabuksuz artemiasını bende kullanıyorum. Memnunum. [EDIT]asimozcan,2021-02-27 22:06:08[/EDIT]
[QUOTE=erkanmazici]
Halen kullanıyorum.
Rotifish'in 100 gr'lık poşetinden almıştım, yaklaşık 2 sene balıklarıma verdim. Lepistes erişkinleri dahil, yavrular ile birlikte zevkle yediler. Daha sonra tekrar almak istediğimde fiyatının çok yükseldiğini gördüm. Bu sitede Fides Artemia isimli bir satıcı var. Ondan sipariş verdim. Fiyatı oldukça uygun, üstelik daha parayı göndermediğim halde ürünü gönderdiler. (tabi sonra ödedim[:)] Açıkçası biraz kokusu var ama 3-4 aydır sorunsuz şekilde kullanıyorum. 3-4 cm'ye kadar boyda olan balıklar tüketiyor. Daha büyük balıklar için biraz küçük. Yavrular için ideal.
Koku konusu şöyle, aslında yıllar önce evde kabuksuz artemia yapmayı denemiştim. Bunun için artemia yumurtalarını (bunlara kist demek daha doğru) çamaşır su karıştırılmış suda bekletiyorsunuz. Biraz zahmetli ve çok başarılı olamamıştım. Buradan çıkan sonuç şu ki, artemiayı kabuktan arındırmak için çamaşır suyu ya da benzeri bir kimyasal kullanılıyor. Aldığımız koku bu maddenin kokusu. Bu madde zararlı mıdır? Büyük ihtimalle zararsız. Artemia sadece akvaryum hobisinde kullanılan bir ürün değil, endüstriyel balık yetiştiriciliğinde de kullanılıyor. Dolayısı ile güvenli bir yol ile kabuktan arındırılmış olduğunu kabul ediyorum. Nitekim şimdiye kadar bunun bir zararını görmedim.
Benim başka başlıklardaki hırçın mesajlarımı gördüğünüz için mi "efendim" ifadesini açıklama ihtiyacı duydunuz bilmiyorum ama gördünüz gibi her zaman hırçın değilim. [:D]. Rahat olunuz lütfen.[/QUOTE]
Fides artemianın sahibinin ofisi, şansımadır ki ofisimin olduğu iş merkezinde aynı katta bulunuyor. 1 Ay önce ofisime akvaryumumu kurdum. Bizzat kendisi ofise gelip kurulumuma baktı tavsiyeler verdi. Hatta kabuksuz artemiasından hediye etti. Artemiaların form ve çıkış oranlarını test ettikten sonra bana canlı artemia getiriyor. Kabuksuz artemiasını bende kullanıyorum. Memnunum. [EDIT]asimozcan,2021-02-27 22:06:08[/EDIT]
Japon Balığım Yan Yatmaya Başladı
[QUOTE=omegatr]
10 Litrelik suyun içine iki çay kaşığı kaya tuzu ve 10 damla metilen mavisi koydum galiba burda bir hata yaptım.Ve suyun bir kısmını sıcak koydum balığım belki hareketlenir vs diye.
[/QUOTE]
Evet hatanızı bulduk sanırım. Japon balıklarında kaya tuzu kullanımını bilmiyorum ama zararının olacağınızı sanmıyorum. Fakat anubiasınıza zarar verir. Eğer Hala duruyorsa akvaryumda. Su değişiminde metilen mavisi kullanmak tamamen yanlıştır. Hatta hastalık durumunda dahi ana tankta kullanılması tavsiye edilmez. Karantina tanklarında kullanılır. Çünkü bakteri kültürünü öldürür. Diğer önerimde su değişimde suyu akvaryumun ısısı ile aynı derecede yapın. Daha sıcak veya daha soğuk değil. Buda balıklarda şok etkisi yapabilir. Geçmiş olsun..
[QUOTE=omegatr]
10 Litrelik suyun içine iki çay kaşığı kaya tuzu ve 10 damla metilen mavisi koydum galiba burda bir hata yaptım.Ve suyun bir kısmını sıcak koydum balığım belki hareketlenir vs diye.
[/QUOTE]
Evet hatanızı bulduk sanırım. Japon balıklarında kaya tuzu kullanımını bilmiyorum ama zararının olacağınızı sanmıyorum. Fakat anubiasınıza zarar verir. Eğer Hala duruyorsa akvaryumda. Su değişiminde metilen mavisi kullanmak tamamen yanlıştır. Hatta hastalık durumunda dahi ana tankta kullanılması tavsiye edilmez. Karantina tanklarında kullanılır. Çünkü bakteri kültürünü öldürür. Diğer önerimde su değişimde suyu akvaryumun ısısı ile aynı derecede yapın. Daha sıcak veya daha soğuk değil. Buda balıklarda şok etkisi yapabilir. Geçmiş olsun..
Japon Balığım Yan Yatmaya Başladı
Filtrenizi 2 gün geç temizlediğiniz için balığınız ölmez. Su değişimi yaparken yapmış olabileceğiniz bir hata yüzünden olmuş olabilir. Örnek olarak , filtre malzemelerinizi klorlu suyla yıkayıp suyuda dinlendirmeden koyduysanız, tüm bakteri kültürünü kaybetmiş olabilirsiniz. Diğer bir ihtimalde şu. Japon balıkları hakkında pek bilgili değilim fakat akvaryum tanıtımınıza baktım. Suya oksijen sağlayan bir şey göremedim. Buda diğer etken olabilir.
Bildiğim kadarıyla akvaryumunuz yeni değil, akvaryum tanıtımınızı önceden görmüştüm. Yeni tank olmadığı için bakteri kültürü kullanmakla alakalı bir sorun yok. Mevcut bakteri kültürünün bozulması ayrı bir konu.
Su değişimi yaparken ki aşamalarınızı yazar mısınız ? Bildiğim kadarıyla aynı akvaryumda başka bir japon balığınız vardı. Onun durumu nedir ?
[EDIT]asimozcan,2021-02-27 20:58:39[/EDIT]
Filtrenizi 2 gün geç temizlediğiniz için balığınız ölmez. Su değişimi yaparken yapmış olabileceğiniz bir hata yüzünden olmuş olabilir. Örnek olarak , filtre malzemelerinizi klorlu suyla yıkayıp suyuda dinlendirmeden koyduysanız, tüm bakteri kültürünü kaybetmiş olabilirsiniz. Diğer bir ihtimalde şu. Japon balıkları hakkında pek bilgili değilim fakat akvaryum tanıtımınıza baktım. Suya oksijen sağlayan bir şey göremedim. Buda diğer etken olabilir.
Bildiğim kadarıyla akvaryumunuz yeni değil, akvaryum tanıtımınızı önceden görmüştüm. Yeni tank olmadığı için bakteri kültürü kullanmakla alakalı bir sorun yok. Mevcut bakteri kültürünün bozulması ayrı bir konu.
Su değişimi yaparken ki aşamalarınızı yazar mısınız ? Bildiğim kadarıyla aynı akvaryumda başka bir japon balığınız vardı. Onun durumu nedir ?
[EDIT]asimozcan,2021-02-27 20:58:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
